Course de côte de La Broque-Schirmeck / 30.06-01.07.2001 / 141 présents / 137 classés

 

1. Chamberod Bernard Reynard 92D DE F3000 1’03″095 1’02″589 1’03″713 1’02″589
2.  Régal Lionel  Reynard 93D  DE F3000  1’03″300  1’02″596  —  1’02″596 
3. Bouvier Jacky Reynard 91D DE F3000 1’06″901 1’07″143 1’05″256 1’05″256
4. Bazaud Bruno Martini MK81 DE 2.0 1’05″275 1’05″275
5. Sapin Claude Reynard 89D DE F3000 1’05″682 1’05″519 1’06″186 1’05″519
6. Baudin Stéphane Martini MK74 DE 2.0 1’05″641 1’05″526 1’06″123 1’05″526
7. Frantz Cyrille Osella PA20/S CN 3.0 1’05″970 1’06″133 1’07″301 1’05″970
8. Petit Gérard Lucchini P198 CN 3.0 1’07″210 1’06″306 1’08″090 1’06″306
9. Dosieres Francis Osella PA20/S CN 3.0 1’07″071 1’06″634 1’06″634
10. Murisier Jean-Daniel – (CH) Reynard 89D DE F3000 1’07″946 1’07″107 1’07″393 1’07″107
11. Castellana Alain Norma M18 CN 3.0 1’07″898 1’07″523 1’08″355 1’07″523
12. Neveu Jean-Louis Martini MK69 DE 2.0 1’08″623 1’08″310 1’08″094 1’08″094
13. Allais Daniel Martini MK80 DE F3A 1’08″394 1’09″115 1’09″669 1’08″394
14. Petit Sébastien Martini MK80 DE F3A 1’09″208 1’08″780 1’09″315 1’08″780
15. Pain Claude Dallara F396 DE F3A 1’09″911 1’09″769 1’09″135 1’09″135
16. Colomeda Alain Dallara 399 DE F3A 1’10″747 1’11″730 1’17″791 1’10″747
17. Perrin Roland March 812 DE 1.6 1’10″972 1’11″736 1’10″972
18. Thomas Raynald Martini MK79 DE F3A 1’11″122 1’11″326 1’11″720 1’11″122
19. Gasquet Patrick Lucchini P94 CN 3.0 1’12″463 1’11″509 1’11″968 1’11″509
20. Thomas Alban Dallara 393 DE F3B 1’11″674 1’11″960 1’12″079 1’11″674
21. Marchal Didier Ralt RT35 DE 1.6 1’14″335 1’13″835 1’19″199 1’13″835
22. Martin Christian Cheetah G601 C3 2.0 1’14″846 1’15″239 1’14″991 1’14″846
23. Carbone Pascale Dallara F393 DE F3B 1’15″229 1’15″573 1’15″175 1’15″175
24. Wendling Jean-Luc Lucchini SP91 C3 2.0 1’15″183 1’19″538 1’16″963 1’15″183
25. Cholley Patrick Dallara F390 DE F3B 1’15″519 1’16″302 1’15″519
26. Ughetto Henri Norma M11 C3 2.0 1’16″104 1’15″823 1’17″753 1’15″823
27. Pernot Eric BMW M3 E30 FA 3.0 1’16″779 1’16″183 1’22″035 1’16″183
28. Lecerf Eric Merlin CN 1.6 1’16″206 1’16″695 1’18″855 1’16″206
29. Gasquet Anthony Lucchini S280 C3 2.0 1’16″630 1’16″785 1’48″784 1’16″630
30. Walz Andreas – (D) Reynard Spiess DE F3B 1’17″395 1’16″761 1’17″048 1’16″761
31. Goehry Jacques Merlin CN 2.0 1’17″183 1’17″183
32. Striebig Rémy Dallara 396 DE F3B 1’17″378 1’17″401 1’17″414 1’17″378
33. Prévot Jean-Pierre Porsche RSR F + 2.0 1’17″975 1’18″886 1’17″975
34. Bassora Daniel BMW M3 E30 FA 3.0 1’19″577 1’18″404 1’20″217 1’18″404
35. Boulay Pierre Martini MK17 DE 1.3 1’18″899 1’19″357 1’19″744 1’18″899
36. Juif Joël BMW M3 E30 FA 3.0 1’19″274 1’21″926 1’19″274
37. Durr Jean-Marc Renault Megane Kit-Car A 2.0 1’20″577 1’20″210 1’20″581 1’20″210
38. Schildknecht Jean-Michel Martini MK20 DE 1.6 1’20″265 1’21″656 1’23″756 1’20″265
39. Wendling Alfred Tatuus DE FR 1’22″897 1’20″551 1’24″736 1’20″551
40. Fritsch Jean-Luc Peugeot 306 Kit-Car A 2.0 1’20″581 1’20″822 1’21″092 1’20″581
41. Cat Pascal BMW M3 E36 N + 3.0 1’21″296 1’21″231 1’22″513 1’21″231
42. Granjon Louis BMW 320 ST ST 2.0 1’21″580 1’21″421 1’21″582 1’21″421
43. Pelat Fabien BMW M3 E36 N + 3.0 1’22″066 1’21″913 1’22″753 1’21″913
44. Sahoui Abel Audi Coupé F 2.0 1’23″550 1’21″939 1’23″085 1’21″939
45. Poinsignon Guy Simca CG F + 2.0 1’22″984 1’22″594 1’21″959 1’21″959
46. Johann Olivier Martini MK63 DE FR 1’22″084 1’22″050 1’22″332 1’22″050
47. France Jérôme BMW M3 E36 N 3.0 1’22″449 1’23″129 1’22″318 1’22″318
48. Mesnier Jocelyne March 803 DE 1.3 1’23″909 1’22″333 1’23″788 1’22″333
49. Da Cunha Antoine BMW M3 E36 N 3.0 1’23″999 1’22″374 1’23″544 1’22″374
50. Fuchs Patrice Reynard 923 DE 1.6 1’22″408 1’22″558 1’22″408
51. Conreau David Mitsubishi Lancer Evo 6 N + 3.0 1’22″482 1’22″685 1’22″496 1’22″482
52. Bukowski Pierre Marcadier Barzoï F 1.6 1’23″949 1’23″781 1’22″538 1’22″538
53. Charvin Jean-Marc Mitsubishi Lancer Evo 5 N + 3.0 1’24″115 1’22″845 1’23″568 1’22″845
54. Gillet Dominik BMW M3 E36 N + 3.0 1’23″148 1’23″018 1’23″489 1’23″018
55. Lang Gaston Porsche 911 RSR F + 2.0 1’23″475 1’24″056 1’23″475
56. Kleiner Martin – (D) VW Polo H 1.3 1’23″862 1’23″548 1’25″417 1’23″548
57. Stirling Jean-Bernard Renault 5 Turbo F + 2.0 1’24″880 1’24″327 1’24″077 1’24″077
58. Touchais Alain Ford Escort Cosworth A + 3.0 1’24″493 1’24″116 1’24″885 1’24″116
59. Vuillaume Dominique Porsche 964 RS GT + 2.0 1’24″365 1’24″886 1’26″316 1’24″365
60. Schrotzenberger Marie-José Dallara 387 DE 1.3 1’24″381 1’24″776 1’29″106 1’24″381
61. Fade Dominique Ford Escort Cosworth N + 3.0 1’24″453 1’25″013 1’27″130 1’24″453
62. Stephany Guy – (LUX) BMW M3 E36 A + 3.0 1’26″232 1’25″123 1’26″293 1’25″123
63. Wahl Alfred Techniplus C3 1.6 1’25″127 1’25″554 1’26″495 1’25″127
64. Ehrhardt Yves Honda Integra Type R N 2.0 1’26″145 1’25″755 1’26″402 1’25″755
65. Daniel Franck Berlinette Hommell RS2 GT 2.0 1’26″177 1’26″854 1’27″118 1’26″177
66. Reich Edgar – (D) BMW 2002 TI H 2.0 1’26″660 1’26″248 1’28″637 1’26″248
67. Meyer Georges Ford Sierra Cosworth FA + 3.0 1’26″722 1’27″531 1’27″611 1’26″722
68. Canu Francesco – (D) Opel Kadett GTE H 2.0 1’29″467 1’28″261 1’26″847 1’26″847
69. Fabian Raymond Porsche 911 F + 2.0 1’27″076 1’27″778 1’27″641 1’27″076
70. Gley Jean-Pierre Renault Clio 2.0 A 2.0 1’27″249 1’28″517 1’28″140 1’27″249
71. Mosser Jean-Marie Renault Clio 2.0 N 2.0 1’27″925 1’28″354 1’31″977 1’27″925
72. Salzard François Ford Escort Cosworth A + 3.0 1’30″573 1’28″822 1’27″941 1’27″941
73. Kieser Werner – (D) Ford Escort RS 2000 H 2.0 1’28″758 1’27″954 1’29″315 1’27″954
74. Vogel Harald – (D) Opel Kadett GTE H 2.0 1’28″181 1’28″953 1’29″345 1’28″181
75. Richard Joël Berlinette Hommell RS2 GT 2.0 1’28″331 1’29″250 1’30″549 1’28″331
76. Baronci Frédéric Honda Civic VTEC A 1.6 1’28″884 1’28″526 1’31″939 1’28″526
77. Blanc Gérald Berlinette Hommell RS GT 2.0 1’28″850 1’29″360 1’30″346 1’28″850
78. Kientzler Jean-François Renault 5 GT Turbo F/2 2.0 1’30″707 1’29″733 1’29″556 1’29″556
79. Konstanzer Alexander – (D) Opel Ascona B H 2.0 1’32″612 1’30″362 1’29″565 1’29″565
80. Tatreaux Jean-François Berlinette Hommell RS GT 2.0 1’29″603 1’30″711 1’35″583 1’29″603
81. Devigne Olivier Renault 5 GT Turbo FN 3.0 1’30″976 1’30″496 1’29″953 1’29″953
82. Borner Pierre Talbot Rallye 3 F 1.4 1’32″972 1’31″203 1’30″052 1’30″052
83. Becker André Honda Civic VTI N 1.6 1’30″184 1’31″003 1’42″874 1’30″184
84. Weltzer Jean-Marie Urban M2 C3 1.6 1’30″416 1’31″790 1’36″732 1’30″416
85. Haenn Laurent Toyota Corolla FA 1.6 1’51″905 1’30″481 1’30″481
86. Daniel Benjamin Berlinette Hommell GT 2.0 1’30″524 1’31″590 1’35″115 1’30″524
87. Hoferer Dietmar – (D) Alpine A110 H 1.3 1’30″696 1’31″824 1’31″524 1’30″696
88. Göller Uwe – (D) Opel Commodore H + 3.0 1’34″281 1’30″776 1’33″223 1’30″776
89. Flammang Jean-Pierre – (LUX) Opel Astra GSI A 2.0 1’32″816 1’31″309 1’32″831 1’31″309
90. Eckardt Dieter – (D) Chevron CN 1.6 1’31″320 1’32″132 1’31″665 1’31″320
91. Retournay Gonzague Lotus Elise GT 2.0 1’31″359 1’32″083 1’33″054 1’31″359
92. Hug Patrick – (D) NSU TT H 1.3 1’32″463 1’32″457 1’31″548 1’31″548
93. Courroye Michel Berlinette Hommell RS2 GT 2.0 1’31″562 1’36″718 1’32″744 1’31″562
94. Klemm Mathias – (D) NSU TT H 1.3 1’32″506 1’32″244 1’31″781 1’31″781
95. Walter Didier Barquette Hommell GT 2.0 1’31″858 1’32″609 1’33″785 1’31″858
96. Basselin Claudy Talbot Rallye 3 F 1.4 1’32″144 1’32″111 1’32″248 1’32″111
97. Kubler Philippe Renault 5 GT Turbo FN 3.0 1’32″425 1’34″026 1’34″731 1’32″425
98. Gregorius Dan – (LUX) Honda Civic VTI A 1.6 1’32″633 1’32″481 1’48″164 1’32″481
99. Andres Christophe Alfa Romeo GTV 6 F + 2.0 1’33″076 1’32″798 1’32″565 1’32″565
100. Wingerter Louis Simca Rallye 2 F 1.6 1’32″680 1’32″770 1’33″741 1’32″680
101. Marchand Dominique Simca 1000 JC F 1.4 1’34″323 1’34″286 1’32″810 1’32″810
102. Klipfel Francis Talbot Samba F 1.4 1’33″802 1’33″843 1’32″891 1’32″891
103. Uttewiller Jacques Peugeot 106 Rallye A 1.4 1’32″991 1’33″545 1’37″557 1’32″991
104. Lepaul Simon Simca Rallye 3 F 1.4 1’34″118 1’35″097 1’33″207 1’33″207
105. Ambiehl Raymond Renault 5 GT Turbo FN 3.0 1’38″918 1’35″329 1’33″360 1’33″360
106. Buhler Rainer – (D) Peugeot 205 Rallye FN 1.4 1’33″928 1’34″127 1’34″981 1’33″928
107. Triboulot Karine Renault 5 GT Turbo F/2 2.0 1’34″502 1’34″045 1’36″198 1’34″045
108. Furiga John Peugeot 106 Rallye N 1.4 1’34″124 1’34″633 1’34″380 1’34″124
109. Heischbourg Steve – (LUX) Peugeot 205 GTI FN 1.6 1’34″164 1’39″086 1’34″323 1’34″164
110. Schaellebaum Henry Peugeot 106 Rallye N 1.4 1’34″523 1’35″631 1’36″725 1’34″523
111. Corban Marc Renault Clio 16S A 2.0 1’35″856 1’34″756 1’39″362 1’34″756
112. Pelat Loïc Peugeot 205 Rallye FN 1.4 1’35″481 1’35″554 1’35″389 1’35″389
113. Merkel Philippe VW Golf GTI 16V FN 2.0 1’35″866 1’35″595 1’35″525 1’35″525
114. Maurice Christian Peugeot 106 Rallye N 1.4 1’35″908 1’36″793 1’37″201 1’35″908
115. Friedrich Arnaud Peugeot 205 Rallye FN 1.4 1’36″247 1’36″266 1’36″017 1’36″017
116. Stahl Joël Peugeot 106 Rallye N 1.4 1’36″483 1’36″545 1’37″662 1’36″483
117. Ohmer Cyril Renault 5 GT Turbo FN 3.0 1’38″828 1’38″091 1’36″484 1’36″484
118. Huberschwiller Gabriel Peugeot 106 F/2 1.4 1’36″844 1’37″312 1’37″219 1’36″844
119. Wolf Klaus-Dieter – (D) Ford Escort RS 2000 H 2.0 1’38″629 1’39″015 1’37″049 1’37″049
120. Haslauer Sylvain Peugeot 205 Rallye FN 1.4 1’39″635 1’37″650 1’37″499 1’37″499
121. Etienne Daniel Martini MK33 DE FR 1’37″835 1’45″759 1’37″835
122. Grantorti Jérôme Peugeot 106 Rallye N 1.4 1’38″677 1’38″614 1’38″595 1’38″595
123. Meurer Karl-Heinz – (D) NSU TT H 1.15 1’43″152 1’39″661 1’41″182 1’39″661
124. Barthel Jacques Talbot Sunbeam F 1.6 1’40″768 1’42″129 1’39″862 1’39″862
125. Mangel Olivier Peugeot 106 Rallye N 1.4 1’39″917 1’40″058 1’42″134 1’39″917
126. Kobele Manfred – (D) Peugeot 106 XSI N 1.4 1’40″661 1’40″862 1’41″539 1’40″661
127. Bourcier Pascal Ford Sierra Cosworth A + 3.0 1’40″749 1’42″055 1’42″168 1’40″749
128. Choinka Michaël Peugeot 205 Rallye FN 1.4 1’40″863 1’41″066 4’53″392 1’40″863
129. Bachoffner Michaël Peugeot 205 Rallye FN 1.4 1’43″323 1’42″549 1’42″202 1’42″202
130. Queffelec Marcel Ford Escort Cosworth FN + 3.0 1’42″805 1’42″976 1’50″286 1’42″805
131. Libman Gilles Peugeot 205 Rallye FN 1.4 1’42″937 1’43″336 1’42″894 1’42″894
132. Weinert Franck – (D) AlfaSud H 1.6 1’46″049 1’44″518 1’43″425 1’43″425
133. Gottfried Michel – (D) AlfaSud H 1.6 1’44″565 1’45″677 1’43″644 1’43″644
134. Wiatr Florent Peugeot 205 XT F/2 1.4 1’45″151 1’44″600 1’44″101 1’44″101
135. Ohrler Bernhard – (D) VW Golf GTI H 1.6 1’45″956 1’45″016 1’44″427 1’44″427
136. Loegel Eric BMW 320 F 2.0 1’47″157 1’45″042 1’45″895 1’45″042
137. Sammer Helmut – (D) Steyr Puch H 1.15 1’59″267 1’56″926 1’57″527 1’56″926
Koenig Pierre Renault Clio RS N 2.0
Huss Mathieu Renault 5 GT Turbo FN 3.0
Marguet Patrice Peugeot 306 Maxi A 2.0
Baumgartner Manfred – (D) Norma M11 CN 3.0