Course de côte de Turckheim-3 Epis / 08-09.09.2001 / 185 présents / 159 classés

 

1. Chamberod Bernard Reynard 92D DE F3000 2’37″962 2’41″632 2’40″230 5’18″192
2.  Régal Lionel  Reynard 93D  DE F3000  —  2’38″853  2’40″827  5’19″680 
3. Bazaud Bruno Martini MK81 DE 2.0 2’45″564 2’42″650 2’46″893 5’28″214
4. Petit Gérard Lucchini P198 CN 3.0 2’48″674 2’39″610 2’54″053 5’28″284
5. Dosieres Francis Osella PA20/S CN 3.0 2’51″552 2’41″479 2’47″939 5’29″418
6. Frantz Cyrille Osella PA20/S CN 3.0 2’49″988 2’40″966 5’30″954
7. Bormolini Fausto – (I) Osella PA20/S CN 3.0 3’13″441 2’47″654 2’58″267 5’45″921
8. Napione Renzo – (I) Osella PA20/S CN 3.0 2’57″933 2’48″440 3’05″480 5’46″373
9. Frantz Fabien Reynard 95D DE F3000 3’00″654 2’48″924 3’01″941 5’49″578
10. Petit Sébastien Martini MK80 DE F3A 3’00″440 2’53″449 2’57″410 5’50″859
11. Thomas Raynald Martini MK79 DE F3A 3’00″784 2’54″749 2’56″535 5’51″284
12. Baudin Stéphane Martini MK74 DE 2.0 2’52″088 3’01″960 5’54″048
13. Krecmer Josef – (CZ) Ralt RT24 DE F3000 3’02″337 2’58″867 2’57″147 5’56″014
14. Perrin Roland March 802 DE 1.6 3’04″336 2’53″137 3’02″938 5’56″075
15. Hin Alexander – (D) Reynard Judd DE F3000 3’16″579 2’58″046 3’04″247 6’02″293
16. Castellana Alain Norma M18 CN 3.0 2’55″950 3’06″978 6’02″928
17. Pain Claude Dallara F396 DE F3A 3’05″220 3’00″225 3’05″894 6’05″445
18. Guilhem Jacques Martini MK69 DE 1.6 3’05″693 3’03″661 3’11″539 6’09″354
19. Chaumont Didier Ralt RT32 DE F3B 3’09″006 3’00″545 3’11″218 6’09″551
20. Köppel Rolf – (D) PRC M91 C3 2.5 3’19″488 3’01″366 3’09″403 6’10″769
21. Wurth Sylvain Martini MK58B DE 1.6 3’11″586 3’02″000 3’11″939 6’13″586
22. Rossel Frédéric Tatuus RC99 DE FR 3’15″002 3’03″254 3’10″441 6’13″695
23. Prévot Jean-Pierre Porsche RSR F + 2.0 3’14″454 3’07″632 3’06″297 6’13″929
24. Meisel Reto – (CH) Mercedes 190 Evo II H + 2.0 3’08″641 3’05″378 3’54″243 6’14″019
25. Ughetto Henri Norma M11 C3 2.0 3’10″311 3’03″822 3’27″525 6’14″133
26. Bormolini Luigi – (I) Osella PA9 C3 2.0 3’14″295 3’00″925 4’31″408 6’15″220
27. Pernot Eric BMW M3 E30 FA 3.0 3’10″997 3’04″524 3’25″360 6’15″521
28. Zajelsnik Patrick – (D) Jaz BMW CN 3.0 3’15″752 3’06″074 3’10″321 6’16″395
29. L’Hermet Roger Scora AMD F + 2.0 3’24″275 3’09″496 3’10″025 6’19″521
30. Carbone Pascale Dallara F393 DE F3B 3’16″056 3’04″073 3’24″352 6’20″129
31. Zajelsnik Alexander – (D) Osella PA20/S CN 3.0 3’15″623 4’11″576 3’10″526 6’26″149
32. Pulic Niko – (CRO) BMW M3 E36 A + 3.0 3’20″016 3’06″483 3’35″420 6’26″499
33. Marguet Patrice Peugeot 306 Maxi A 2.0 3’17″371 3’10″288 3’30″250 6’27″659
34. Goehry Jacques Merlin CN 2.0 3’18″764 3’10″447 3’47″548 6’29″211
35. Maly Jaromir – (CZ) Ford Escort Cosworth A + 3.0 3’19″248 3’10″685 3’30″775 6’29″933
36. Senkyr Robert – (CZ) BMW M3 E36 A + 3.0 3’23″453 3’08″604 3’34″406 6’32″057
37. Liska Vladimir – (CZ) BMW M3 E36 A 3.0 3’19″654 3’12″844 3’28″128 6’32″498
38. Striebig Rémy Dallara DE F3B 3’19″899 3’12″693 3’26″207 6’32″592
39. Durr Jean-Marc Renault Megane Kit-Car A 2.0 3’18″332 3’14″370 3’29″990 6’32″702
40. Boulay Pierre Martini MK17 DE 1.3 3’23″576 3’12″225 3’21″322 6’33″547
41. Bassora Daniel BMW M3 E30 FA 3.0 3’22″127 3’12″165 3’39″097 6’34″292
42. Lecerf Eric Merlin CN 1.6 3’22″396 3’13″644 3’31″818 6’36″040
43. Pisano Egidio – (D) VW Golf Spiess H 1.6 3’26″104 3’18″946 3’17″480 6’36″426
44. Wanek Roland – (D) BMW M3 Coupé N + 3.0 3’22″811 3’16″084 3’28″195 6’38″895
45. Marchal Didier Ralt RT35 DE 1.6 3’30″819 3’14″401 3’25″002 6’39″403
46. Bernert Klaus – (D) VW Polo II H 1.3 3’33″458 3’19″278 3’23″157 6’42″435
47. Doubek Vladimir – (CZ) Ford Escort Cosworth N + 3.0 3’24″103 3’18″477 3’27″735 6’42″580
48. Vuillaume Dominique Porsche 964 RS GT + 2.0 3’24″043 3’18″769 3’32″576 6’42″812
49. Zajelsnik Josef – (D) Jaz Mugen C3 2.5 3’25″940 3’17″430 6’43″370
50. Pott Matthias – (D) Opel Kadett 16V H 2.0 3’35″885 3’22″363 3’21″714 6’44″077
51. Jurena Peter – (SVK) Ford Escort Cosworth N + 3.0 3’23″996 3’20″177 3’30″744 6’44″173
52. Kleiner Martin – (D) VW Polo H 1.3 3’34″795 3’22″328 3’21″903 6’44″231
53. Jean Alain Simca CG Proto F 2.0 3’33″965 3’22″482 3’21″809 6’44″291
54. Walz Andreas – (D) Reynard DE F3B 3’25″071 3’19″597 6’44″668
55. Bukowski Pierre Marcadier Barzoï F 1.6 3’34″326 3’23″649 3’21″561 6’45″210
56. Krieger Mathieu Van Diemen Esquisse DE 1.3 3’34″649 3’19″023 3’26″989 6’46″012
57. Voves Jiri – (CZ) Subaru Impreza WRX N + 3.0 3’28″250 3’21″061 3’26″326 6’47″387
58. Pelat Fabien BMW M3 E36 N + 3.0 3’27″559 3’20″624 3’31″700 6’48″183
59. Durand Jacques Ford Escort Cosworth FN + 3.0 3’25″884 3’22″735 6’48″619
60. Lamiscarre Michel BMW M3 E36 N 3.0 3’30″912 3’24″583 3’24″498 6’49″081
61. Gillet Dominik BMW M3 E36 N + 3.0 3’31″269 3’21″413 3’28″436 6’49″849
62. Mautner Thomas – (D) Simca Rallye 3 H 1.3 3’35″507 3’24″399 3’25″816 6’50″215
63. Hürdler Norman – (D) Osella PA16 CN 3.0 3’31″797 3’20″799 3’29″971 6’50″770
64. Flick Thomas – (D) Renault A5 Turbo H + 2.0 3’36″635 3’25″070 3’26″093 6’51″163
65. Sahoui Abel Porsche 911 RS F + 2.0 3’38″025 3’26″056 3’25″604 6’51″660
66. France Michel BMW M3 E36 N 3.0 3’31″914 3’20″873 3’38″743 6’52″787
67. Charvin Jean-Marc Mitsubishi Lancer Evo 5 N + 3.0 3’29″338 3’23″829 3’30″930 6’53″167
68. Baumgartner Manfred – (D) March C92 C3 1.6 3’32″218 3’21″703 3’36″116 6’53″921
69. Wolpert Uwe – (D) UWR WFK CN 2.0 3’37″399 3’21″263 3’32″897 6’54″160
70. Dole Pierre Porsche 930 F + 2.0 3’45″094 3’28″999 3’25″461 6’54″460
71. Reich Edgar – (D) BMW 2002 TI H 2.0 3’35″437 3’26″972 3’28″059 6’55″031
72. Ehrhardt Yves Honda Integra Type R N 2.0 3’32″979 3’26″614 3’28″489 6’55″103
73. Geoffroy Michel Merlin C3 1.6 3’32″529 3’23″024 3’43″373 6’55″553
74. Krug Rainer – (D) BMW 325i A 3.0 3’29″628 3’26″373 3’37″978 6’56″001
75. Fade Dominique Ford Escort Cosworth FN + 3.0 3’34″291 3’22″298 3’36″501 6’56″589
76. Fritsch Jean-Luc Peugeot 306 Kit-Car A 2.0 3’21″895 3’34″820 6’56″715
77. Gehring Helmut – (D) VW Polo H 1.3 3’35″151 3’28″084 3’29″895 6’57″979
78. Fabian Raymond Porsche 911 F + 2.0 3’38″503 3’30″621 3’29″123 6’59″744
79. Lang Gaston Porsche RSR F + 2.0 3’38″248 3’30″056 3’31″101 7’01″157
80. Daniel Franck Berlinette Hommell RS2 GT 2.0 3’32″933 3’28″604 3’38″297 7’01″537
81. Da Cunha Antoine BMW M3 E36 N 3.0 3’43″993 3’28″170 3’34″759 7’02″929
82. Lambolez Jean-Pierre Alpine A110 F 1.4 3’38″099 3’32″084 3’31″418 7’03″502
83. Wahl Alfred Techniplus Fiat C3 1.6 3’33″241 3’31″380 3’33″154 7’04″534
84. Wilders Michel – (B) Honda Integra Type R N 2.0 3’40″104 3’32″417 3’32″683 7’05″100
85. Kempf Jean-Michel Honda Civic VTI N 1.6 3’33″868 3’32″799 3’39″242 7’06″667
86. Meyer Georges Ford Sierra Cosworth FA + 3.0 3’38″503 3’29″106 3’38″007 7’07″113
87. Pasquier Daniel BMW Z3 Coupé M GT + 2.0 3’36″394 3’31″176 3’44″174 7’07″570
88. Mosser Jean-Marie Renault Clio 2.0 N 2.0 3’40″553 3’32″900 3’34″874 7’07″774
89. Jantzi Jacques BMW M3 E30 FN 3.0 3’35″033 3’34″450 3’36″243 7’09″483
90. Koessler Frédéric Lancia Delta HF Integrale FN + 3.0 3’36″512 3’34″117 3’35″883 7’10″000
91. Nicolas Gérard – (CH) Ford Escort Cosworth IS + 3.0 3’38″302 3’33″359 3’39″670 7’11″661
92. Vitt Holger – (D) VW Polo Twist H 1.3 3’41″976 3’33″902 3’38″194 7’12″096
93. Morel Julien Peugeot 306 S16 N 2.0 3’38″385 3’34″945 3’38″038 7’12″983
94. Richard Joël Berlinette Hommell RS2 GT 2.0 3’40″354 3’34″988 3’46″492 7’15″342
95. Barthel Jacques Ford Escort RS2000 F + 2.0 3’41″241 3’36″778 3’39″979 7’16″757
96. Gley Jean-Pierre Renault Clio 2.0 A 2.0 3’47″120 3’34″271 3’43″728 7’17″999
97. Rumpel Rupert – (D) Simca Rallye 3 H 1.3 3’44″030 3’35″289 7’19″319
98. Canu Francesco – (D) Opel Kadett C H 2.0 3’55″830 3’40″541 3’40″063 7’20″604
99. Doutaz Cédric – (CH) Renault Megane Cup IS 2.0 3’41″473 3’48″144 3’39″308 7’20″781
100. Maurer Fabrice Citroën AX Sport FA 1.4 3’44″847 3’36″269 3’49″791 7’21″116
101. Sichler Jean-Jacques Honda Civic VTI N 1.6 3’44″234 3’38″043 4’10″767 7’22″277
102. Kientzler Jean-François Renault 5 GT Turbo F/2 2.0 3’44’421 3’38″271 7’22″692
103. Noël Sébastien Renault 5 GT Turbo F/2 2.0 3’48″443 3’40″437 3’42″715 7’23″152
104. Öhrler Bernd – (D) Formel König DE 1.3 3’48″459 3’35″688 3’56″007 7’24″147
105. Cheviet Emmanuel Renault Clio 2.0 N 2.0 3’45″886 3’41″132 3’43″899 7’25″031
106. Murat Sébastien Simca Rallye 3 F 1.6 3’55″687 3’43″548 3’41″581 7’25″129
107. Nagel Nicolas Honda Civic V-TECH FA 1.6 3’44″353 3’40″977 3’44″829 7’25″330
108. Vojacek Petr – (CZ) Ford Escort RS2000 SP 2.0 3’49″375 3’36″232 4’09″805 7’25″607
109. Heischbourg Steve – (LUX) Peugeot 106 GTI N 1.6 3’46″310 3’42″880 3’43″189 7’26″069
110. Gregorius Dean – (LUX) Honda Civic VTI A 1.6 3’50″187 3’42″505 3’43″680 7’26″185
111. Bechler David Opel Kadett GTE F 2.0 3’50″473 3’42″422 3’43″893 7’26″315
112. Ganter Emmanuel Renault Clio 2.0 N 2.0 3’49″313 3’44″755 3’41″816 7’26″571
113. Marchand Dominique Simca 1000 F 1.4 3’43″927 3’42″964 7’26″891
114. Polimeni Aldo Lancia Delta Integrale 16V FA + 3.0 3’44″434 3’42″925 3’49″068 7’27″359
115. Klemm Mathias – (D) NSU TT H 1.3 3’57″427 3’46″227 3’41″474 7’27″701
116. Maurice Julien Peugeot 106 Rallye N 1.4 3’47″660 3’43″441 3’44″332 7’27″773
117. Buhler Rainer – (D) Peugeot 205 Rallye FN 1.4 3’49″127 3’44″273 3’44″353 7’28″626
118. Klipfel Francis Talbot Samba F 1.4 3’44″301 3’55″974 3’45″697 7’29″998
119. Lepaul Simon Simca Rallye 3 F 1.4 4’02″168 3’49″503 3’41″102 7’30″605
120. Triboulot Karine Renault 5 GT Turbo F/2 2.0 3’49″702 3’45″884 3’46″793 7’32″677
121. Schaellebaum Henry Peugeot 106 Rallye N 1.4 3’48″956 3’46″081 3’46″819 7’32″900
122. Haeffelin Daniel VW Golf GTI 16V A 2.0 3’43″717 3’49″308 7’33″025
123. Becker André Honda Civic VTI FN 1.6 3’54″150 3’39″031 7’33″181
124. Flammang Jean-Pierre – (LUX) Opel Astra GSI 16V A 2.0 3’49″592 3’43″696 4’01″322 7’33″288
125. Wingerter Louis Talbot Rallye 2 F 1.6 3’55″293 3’49″063 3’44″384 7’33″447
126. Devigne Olivier Renault 5 GT Turbo FN 3.0 3’53″543 3’48″361 3’45″307 7’33″668
127. Sauerbier Karel – (NL) Crossle FL33 DE 1.3 3’55″630 3’44″881 3’50″616 7’35″497
128. Baby Rémi Peugeot 106 Rallye N 1.4 3’55″114 3’50″004 3’46″151 7’36″155
129. Eckardt Dieter – (D) Chevron Honda CN 1.6 3’55″099 3’41″540 3’54″922 7’36″462
130. Daniel Benjamin Berlinette Hommell GT 2.0 3’45″477 4’43″175 3’51″595 7’37″072
131. Gysler Fred – (CH) Porsche GT3 GT + 2.0 3’42″029 3’56″685 7’38″714
132. Pelat Loïc Peugeot 205 Rallye FN 1.4 3’54″199 3’50″290 3’49″124 7’39″414
133. Courroye Michel Berlinette Hommell RS2 GT 2.0 3’44″029 3’57″406 3’55″518 7’39″547
134. Botzel-Kraft Heribert – (D) Suzuki Swift GTI N 1.4 3’58″261 3’51″856 3’50″992 7’42″848
135. Andres Christophe Alfa Romeo GTV 6 F + 2.0 4’00″352 3’49″023 3’54″116 7’43″139
136. Meyer Charles Citroën AX Sport F/2 1.4 4’00″042 3’49″414 3’54″403 7’43″817
137. Thorin Didier Jidé Original F 1.15 4’06″562 3’49″864 3’54″398 7’44″262
138. Buidin Jean-Luc Renault 5 GT Turbo FN 3.0 3’59″565 3’53″587 3’51″183 7’44″770
139. Deffaux Yannick Citroën AX GTI N 1.4 3’54″177 3’51″016 3’57″389 7’45″193
140. Retournay Gonzague Lotus Elise GT 2.0 3’49″451 4’44″636 3’58″204 7’47″655
141. Corban Marc Renault Clio 16S A 2.0 12’16″531 3’52″432 3’55″302 7’47″734
142. Friedrich Arnaud Peugeot 205 Rallye FN 1.4 3’59″145 3’54″112 3’53″697 7’47″809
143. Claudel Arnaud Peugeot 106 Rallye N 1.4 4’00″094 3’54″631 3’54″527 7’49″158
144. Votavova Michaela – (CZ) Ford Escort RS2000 SP 2.0 4’05″111 3’46″622 4’16″412 7’51″733
145. Deiber Frédéric Peugeot 205 Rallye FN 1.4 3’59″767 3’54″829 4’10″623 7’54″596
146. Schockmel Stéphane – (LUX) Alfa Romeo 33 16V N 2.0 4’30″751 4’03″180 3’54″806 7’57″986
147. Meurer Karl-Heinz – (D) NSU TT H 1.15 4’08″234 3’53″373 4’06″722 8’00″095
148. Benrabah Christophe Citroën AX Sport FN 1.4 4’09″054 4’04″346 4’01″954 8’06″300
149. Mangel Olivier Peugeot 106 Rallye N 1.4 4’12″835 4’05″576 4’05″213 8’10″789
150. Wolf Klaus-Dieter – (D) Ford Escort RS2000 H 2.0 4’09″799 4’05″694 4’06″595 8’12″289
151. Haag Matthias – (D) VW Polo Coupé H 1.3 4’14″946 4’03″317 4’10″442 8’13″759
152. Bachoffner Michael Peugeot 205 Rallye FN 1.4 4’15″290 4’10″799 4’09″979 8’20″778
153. Hostalkova Katerina – (CZ) Ford Escort RS2000 SP 2.0 4’17″742 4’04″554 4’25″015 8’22″296
154. Grimmer Jean-Louis Simca Rallye 2 F 1.6 4’21″274 4’14″774 4’13″173 8’27″947
155. Bourcier Pascal Ford Sierra Cosworth FA + 3.0 4’26″150 4’09″097 4’21″991 8’31″088
156. Wiatr Florent Peugeot 205 XT F/2 1.4 4’24″810 4’16″788 4’15″449 8’32″237
157. Riegler Werner – (D) Ford Fiesta H 1.6 4’26″586 4’21″401 4’18″333 8’39″734
158. Rimlinger Lionel Peugeot 205 GTI FN 2.0 4’28″619 4’24″320 4’31″505 8’52″939
159. Sammer Helmut – (D) Steyr Puch 650 TR H 1.0 4’54″371 4’41″892 4’38″995 9’20″887
Aebischer Jean-Louis – (CH) Toyota Corolla IS 1.6
Kerber Michael – (D) Peugeot 205 Rallye H 1.3
Maier Helmut – (D) VW Golf Spiess H 1.6
Kroll Ralf – (D) VW Golf 16V H 1.6
Fröhlich Werner – (D) BMW 320is H 2.0
Harsch Oliver – (D) BMW 320is H 2.0
Rost Siegfried – (D) VW Golf H 2.0
Göller Uwe – (D) Opel Commodore AGS H + 2.0
Basselin Claudy Talbot Rallye 3 F 1.4
Choinka Mickael Peugeot 205 Rallye F/2 1.4
Gerber Daniel Peugeot 205 GTI FN 2.0
Haenn Laurent Toyota Corolla FA 1.6
Touchais Alain Ford Escort Cosworth FA + 3.0
Caffort Patrick Porsche 993 RS GT + 2.0
Puigrenier Hervé Porsche 964 RS GT + 2.0
Wendling Jean-Luc Lucchini SP91 C3 2.0
Marchal Fabrice Lucchini P94 C3 2.0
Roudet Daniel Osella C3 2.0
Imbert Jean Norma M16 CN 2.0
Regosa Giulio – (I) Osella PA20/S CN 3.0
Tschager Franz – (I) Osella PA20/S CN 3.0
Allais Daniel Martini Opel DE F3A
Colomeda Alain Dallara 399 DE F3A
Carenou Denis Martini MK69 DE 2.0
Lombardo Antoine Lola DE 2.0
Bouvier Jacky Reynard 91D DE F3000