Course de côte de La Broque-Schirmeck / 25-26.06.2005 / 130 présents / 122 classés

 

1. Régal Lionel Reynard 95D DE F3000 1’01″848 1’02″382 1’01″231 1’01″231
2.  Petit Sébastien Reynard 94D DE F3000 1’01″248 1’01″649 1’03″735 1’01″248
3. Chamberod Bernard Reynard 92D DE F3000 1’01″960 1’02″763 1’02″070 1’01″960
4. Castellana Alain Norma M20 CN 3.0 1’04″039 1’04″927 1’08″333 1’04″039
5. Frantz Fabien Reynard 95D DE F3000 1’04″095 1’05″250 1’04″669 1’04″095
6. Pernot Eric Osella PA20/S CN 3.0 1’04″226 1’04″950 1’06″391 1’04″226
7. Frantz Cyrille Osella PA20/S CN 3.0 1’04″625 1’05″016 1’19″121 1’04″625
8. Baudin Stéphane Reynard 92D DE F3000 1’07″368 1’06″249 1’05″038 1’05″038
9. Berguerand Eric – (CH) Lola T96 DE F3000 1’06″832 1’06″022 1’05″358 1’05″358
10. Neveu Anthony Osella PA20/S CN 3.0 1’06″004 1’05″429 1’06″319 1’05″429
11. Demuth Guy – (LUX) Lola DE F3000 1’05″931 1’06″385 1’05″940 1’05″931
12. Bassora Daniel Norma M20 CN 3.0 1’06″071 1’06″854 1’09″372 1’06″071
13. Damnon Cyril Osella PA20/S CN 3.0 1’06″262 1’07″408 1’09″059 1’06″262
14. Thomas Alban Duqueine DE 1.6 1’09″149 1’08″277 1’13″522 1’08″277
15. Allais Daniel Dallara F300 DE F3A 1’09″182 1’08″650 1’08″314 1’08″314
16. Marchal Fabrice Osella PA20/S CN 3.0 1’08″455 1’08″318 1’37″433 1’08″318
17. Gasquet Patrick Reynard 93D DE F3000 1’08″504 1’08″470 1’11″337 1’08″470
18. Thomas Raynald Martini MK79 DE F3A 1’09″261 1’09″141 1’09″003 1’09″003
19. Colomeda Alain Dallara F303 DE F3A 1’09″583 1’09″319 1’09″362 1’09″319
20. Gasquet Anthony Reynard 91D DE F3000 1’09″857 1’09″991 1’11″730 1’09″857
21. Rieu Thibault Dallara 397 DE F3A 1’10″053 1’10″875 1’11″534 1’10″053
22. Tromp Roland Martini MK79 DE 2.0 1’11″206 1’10″731 1’10″641 1’10″641
23. Cholley Patrick Dallara 394 DE F3B 1’11″235 1’12″126 1’12″080 1’11″235
24. Chaumont Didier Dallara 393 DE F3B 1’11″641 1’11″750 1’11″307 1’11″307
25. Maas Franck – (LUX) Reynard 93D DE F3000 1’11″439 1’12″302 1’11″377 1’11″377
26. Meyer François Dallara 394 DE F3B 1’11″772 1’11″819 1’11″802 1’11″772
27. Ughetto Henri Norma M20 CN 2.0 1’12″530 1’14″478 1’18″300 1’12″530
28. Vermeille Xavier Dallara 394 DE F3B 1’12″737 1’13″915 1’14″770 1’12″737
29. Striebig Rémy Dallara 399 DE F3A 1’14″755 1’12″739 1’15″481 1’12″739
30. Forot Michaël Tatuus FR2000 DE FR 1’12″772 1’13″164 1’13″658 1’12″772
31. Beausoleil François Norma M17 C3 2.0 1’13″302 1’13″740 1’26″289 1’13″302
32. Carbone Pascale Dallara 393 DE F3B 1’13″366 1’14″509 1’15″628 1’13″366
33. Berreur Olivier Dallara 396 DE F3A 1’13″728 1’17″070 1’13″520 1’13″520
34. Chamot Bernard Renault 5 Maxi Turbo FC + 2.0 1’15″352 1’14″607 1’14″037 1’14″037
35. L’Hermet Roger Scora AMD FC + 2.0 1’14″137 1’14″351 1’14″742 1’14″137
36. Perrin Benoît Martini MK69 DE 1.6 1’14″250 1’14″600 1’14″250
37. Dosieres Francis BMW 320 ST ST 2.0 1’16″285 1’15″338 1’17″658 1’15″338
38. Debias Christian Opel Astra Silhouette A + 3.0 1’15″715 1’15″574 1’16″073 1’15″574
39. Debruyne Franck – (D) Dallara 392 DE F3B 1’17″471 1’18″281 1’16″140 1’16″140
40. Cante Cécile Dallara 393 DE F3B 1’16″550 1’16″662 1’19″897 1’16″550
41. Gebhard Dino – (D) Dallara 395 DE F3A 2’22″615 1’16″971 1’17″274 1’16″971
42. Goehry Jérémie Breda C3 2.0 1’17″395 1’19″357 1’23″655 1’17″395
43. Warnecke Sylvain Dallara 398 DE F3A 1’18″014 1’17″957 1’18″631 1’17″957
44. Lamarche Daniel BMW M3 E30 FA 3.0 1’18″325 1’18″115 1’20″901 1’18″115
45. Marcelino Jacky Opel Vectra ST ST 2.0 1’18″851 1’19″332 1’18″822 1’18″822
46. Dansler Carol Dallara 389 DE 1.3 1’19″144 1’21″100 1’36″252 1’19″144
47. Gerus Noëlie Tatuus RC99 DE FR 1’19″189 1’19″441 1’19″579 1’19″189
48. Montagne Hervé Dallara 392 DE F3B 1’20″270 1’19″499 1’20″754 1’19″499
49. Warnecke Jean-Georges Ralt RT35 DE F3B 1’19″770 1’19″770
50. Wolpert Uwe – (D) UWR WFK 07 CN 2.0 1’20″476 1’21″269 1’24″591 1’20″476
51. Ricloux Olivier BMW M3 E36 FA 3.0 1’20″624 1’22″844 1’24″496 1’20″624
52. Fritsch Jean-Luc Peugeot 306 Kit-Car A 2.0 1’20″819 1’20″727 1’22″025 1’20″727
53. Poinsignon Yannick Simca CG FC + 2.0 1’20″852 1’21″367 1’21″578 1’20″852
54. Cat Pascal BMW M3 E36 N + 3.0 1’21″471 1’21″840 1’25″294 1’21″471
55. Soutrenon Georges Porsche 993 RS GT + 2.0 1’21″585 1’21″628 1’36″740 1’21″585
56. Gillet Dominik BMW M3 E36 N + 3.0 1’22″174 1’22″830 1’22″725 1’22″174
57. Lombardo Antoine Lola T88/50 DE 2.0 1’22″211 1’22″211
58. Bukowski Pierre Marcadier Barzoï FC 1.6 1’22″322 1’22″555 1’45″622 1’22″322
59. Johann Olivier Martini MK63 DE FR 1’22″744 1’22″572 1’23″430 1’22″572
60. Vuillaume Dominique Porsche 964 RS GT + 2.0 1’23″079 1’23″962 1’23″508 1’23″079
61. Sahoui Abel Ford Mondeo ST ST 2.0 1’23″253 1’23″146 1’24″143 1’23″146
62. Fade Dominique Mitsubishi Lancer Evo 7 N + 3.0 1’23″717 1’23″923 1’23″458 1’23″458
63. Werver Nicolas BMW M3 E36 N + 3.0 1’23″612 1’24″123 1’25″018 1’23″612
64. Theissen Romain – (LUX) Porsche 993 RSR LGT + 2.0 1’23″648 1’26″592 1’26″235 1’23″648
65. Werver Guy BMW M3 E36 FN 3.0 1’24″554 1’24″126 1’24″016 1’24″016
66. Dietler Loïc BMW M3 E36 N 3.0 1’24″700 1’24″333 1’24″734 1’24″333
67. Morbin Jean-Pierre Opel Manta F/2 2.0 1’24″895 1’24″659 1’25″143 1’24″659
68. Jantzi Jacques BMW Z3 Coupé M GT + 2.0 1’24″976 1’25″484 1’28″452 1’24″976
69. Gysler Fred – (CH) Porsche 996 GT3 GT + 2.0 1’25″718 1’30″575 1’31″050 1’25″718
70. Wahl Alfred Techniplus Barquette C3 1.6 1’26″014 1’26″894 1’26″014
71. Meyer Georges Lotus Elise GT 2.0 1’26″098 1’26″826 1’27″930 1’26″098
72. Martinelli Lio – (LUX) Renault Clio RS Cup ACL 2.0 1’27″860 1’26″603 1’26″229 1’26″229
73. Janny Jérôme Seat Leon Cupra R N + 3.0 1’26″261 1’26″296 1’26″914 1’26″261
74. Bayle Yann Formule Campus DE 1.3 1’49″990 1’26″425 1’29″234 1’26″425
75. Ehrhardt Yves Honda Civic Type R N 2.0 1’26″578 1’26″627 1’27″257 1’26″578
76. Bruckner Gilles – (LUX) Ford Fiesta ST Cup ACL 1.6 1’26″932 1’26″697 1’27″389 1’26″697
77. Moog Bernard Reynard DE F3B 1’27″604 1’27″434 1’26″826 1’26″826
78. Gley Jean-Pierre Honda Civic VTI FA 1.6 1’27″263 1’26″829 1’27″165 1’26″829
79. Millet André Porsche 996 GT3 GT + 2.0 1’27″319 1’29″033 1’29″462 1’27″319
80. Reibel Jacques Ford Escort Cosworth FN + 3.0 1’29″088 1’28″517 1’27″676 1’27″676
81. Rama Fabrice Simca Rallye 2 FC 2.0 1’27″799 1’29″205 1’28″567 1’27″799
82. Claudepierre Jean-Noël Honda Civic VTI FN 1.6 1’28″193 1’28″460 1’28″639 1’28″193
83. Weisbecker Bernard BMW 318 Compact F/2 2.0 1’28″217 1’28″595 1’28″566 1’28″217
84. Bechler David Opel Astra GSI FA 2.0 1’28″609 1’31″316 1’30″808 1’28″609
85. Richard Joël Berlinette Hommell RS2 GT 2.0 1’29″011 1’30″075 1’29″812 1’29″011
86. Walter Didier Lotus Elise GT 2.0 1’30″851 1’29″333 1’29″725 1’29″333
87. Haeffelin Daniel Ford Escort Cosworth A + 3.0 1’29″449 1’29″449
88. Halter Sébastien Renault Clio RS N 2.0 1’30″116 1’29″476 1’30″052 1’29″476
89. Furiga John Peugeot 106 S16 FN 1.6 1’29″700 1’29″894 1’31″214 1’29″700
90. Gehring Helmut – (D) VW Polo H 1.3 1’30″136 1’30″212 1’29″798 1’29″798
91. Hermetey Michel Simca Rallye 2 FC 1.4 1’30″466 1’30″995 1’31″529 1’30″466
92. Villoz Hervé – (CH) Citroën Saxo VTS FA 1.6 1’30″695 1’31″416 1’30″651 1’30″651
93. Ehrhardt Rémy Peugeot 106 Kit-Car A 1.6 1’31″220 1’32″492 1’32″302 1’31″220
94. Wiltgen Joëlle – (LUX) Honda Civic Type R A 2.0 1’31″432 1’31″287 1’31″939 1’31″287
95. Becker André Honda Civic VTI A 1.6 1’31″719 1’31″910 1’32″603 1’31″719
96. Lepaul Simon Simca Rallye 2 FC 1.4 1’33″564 1’32″732 1’31″831 1’31″831
97. Bischoff Gilbert Peugeot 205 Rallye F/2 1.4 1’31″895 1’32″127 1’32″714 1’31″895
98. Corbeil Emilien Peugeot 106 Rallye FN 1.4 1’31″961 1’33″317 1’34″069 1’31″961
99. Grantorti Jérôme Peugeot 106 S16 F/2 1.6 1’32″096 1’32″454 1’32″034 1’32″034
100. François Gilles Renault Clio RS N 2.0 1’32″073 1’32″625 1’33″302 1’32″073
101. Deffaux Thierry Citroën AX Sport N 1.4 1’32″165 1’33″012 1’33″023 1’32″165
102. Buhler Reiner – (D) Peugeot 205 Rallye N 1.4 1’34″067 1’34″665 1’34″556 1’34″067
103. Lungu Gabriel Renault Clio RS N 2.0 1’35″428 1’34″300 1’34″856 1’34″300
104. Geiger Claude Opel Kadett GSI F/2 2.0 1’34″868 1’34″651 1’35″692 1’34″651
105. Maurice Christian Peugeot 106 Rallye FN 1.4 1’34″707 1’35″810 1’35″367 1’34″707
106. Marouillier Eric Renault 5 GT Turbo FN 3.0 1’34″878 1’37″422 1’37″045 1’34″878
107. Buidin Luc Renault 5 GT Turbo FN 3.0 1’35″840 1’35″933 1’35″060 1’35″060
108. Urhes Jean-Paul – (LUX) Opel Corsa ACL 2.0 1’35″417 1’35″371 1’35″251 1’35″251
109. Marchand Dominique Simca 1000 F/2 1.4 1’36″897 1’35″371 1’35″764 1’35″371
110. Goetz Franck Renault 5 GT Turbo FN 3.0 1’37″580 1’37″134 1’35″934 1’35″934
111. Gaupp Louisette Renault Clio F/2 2.0 1’36″181 1’40″087 1’38″730 1’36″181
112. Fend Denis Peugeot 205 Rallye N 1.4 1’36″979 1’38″309 1’38″476 1’36″979
113. Meyer Charles Citroën AX Sport F/2 1.4 1’39″105 1’37″401 1’38″313 1’37″401
114. Haraux Jérôme Citroën ZX F/2 2.0 1’39″920 1’39″920
115. Wingerter Arnaud Talbot Rallye 2 FC 1.4 1’41″053 1’39″976 2’58″640 1’39″976
116. Mangel Olivier Peugeot 106 Rallye N 1.4 1’40″451 1’40″447 1’42″303 1’40″447
117. Schaellebaum Henry Suzuki Swift F/2 1.4 1’41″068 1’41″731 1’40″511 1’40″511
118. Schott Jean-Marc Opel Manta F/2 2.0 1’42″526 1’43″577 1’42″185 1’42″185
119. Corsale Jean-Denis VW Golf FC 1.6 1’48″853 1’49″029 1’45″109 1’45″109
120. Bruckert Frédéric Simca Rallye 2 FC 1.4 1’48″255 1’48″240 1’47″977 1’47″977
121. Douvier Fanny Peugeot 106 Rallye FN 1.4 1’48″300 1’49″319 1’48″905 1’48″300
122. Loegel Eric BMW 320 FC 2.0 1’53″375 1’51″939 1’53″610 1’51″939
Helfen Patrick VW Golf GTI F/2 1.6
Messelot Damien Opel Astra F/2 2.0
Stahl Joël Peugeot 106 Rallye N 1.4
Huss Mathieu Renault 5 GT Turbo FN 3.0
Collin Frédéric BMW M3 E36 FA + 3.0
Dielmann Régis Martini MK30 DE 1.3
Perrin Roland March 802 DE 1.6
Viarino Gérard Lola T98 DE F3000