Course de côte de Dunières / 23-24.07.2005 / 138 présents / 131 classés

 

1. Régal Lionel Reynard 95D DE F3000 1’02″374 1’01″492 1’01″422 1’01″422
2.  Chamberod Bernard  Reynard 92D  DE F3000  1’01″917  1’03″131  1’03″187  1’01″917 
3. Petit Sébastien Reynard 94D DE F3000 1’03″461 1’03″089 1’03″482 1’03″089
4. Frantz Fabien Reynard 95D DE F3000 1’03″676 1’04″064 1’04″185 1’03″676
5. Baudin Stéphane Reynard 92D DE F3000 1’04″197 1’05″674 1’05″062 1’04″197
6. Pernot Eric Osella PA20/S CN 3.0 1’04″948 1’05″424 1’05″002 1’04″948
7. Castellana Alain Norma M20 CN 3.0 1’05″954 1’05″369 1’05″700 1’05″369
8. Neveu Anthony Osella PA20/S CN 3.0 1’05″788 1’06″381 1’06″256 1’05″788
9. Bassora Daniel Norma M20 CN 3.0 1’06″542 1’06″426 1’06″957 1’06″426
10. Frantz Cyrille Osella PA20/S CN 3.0 1’06″596 1’06″596
11. Damnon Cyril Osella PA20/S CN 3.0 1’07″526 1’07″229 1’06″692 1’06″692
12. Vuillermoz Benoît Norma M20 CN 2.0 1’06″734 1’07″639 1’08″097 1’06″734
13. Sapin Marcel Martini MK80 DE F3A 1’07″629 1’06″850 1’07″124 1’06″850
14. Colomeda Alain Dallara F303 DE F3A 1’07″873 1’08″531 1’07″255 1’07″255
15. Rossel Jean-Charles Dallara F399 DE F3A 1’07″374 1’08″248 1’08″406 1’07″374
16. Guilhem Jacques Ralt RT24 DE F3000 1’07″564 1’08″481 1’07″435 1’07″435
17. Gasquet Anthony Reynard 91D DE F3000 1’10″223 1’08″529 1’08″939 1’08″529
18. Rieu Thibault Dallara 397 DE F3A 1’08″581 1’10″320 1’09″332 1’08″581
19. Bouche Benoît Dallara 396 DE F3A 1’09″482 1’08″628 1’08″995 1’08″628
20. Malateste Christophe Norma M20 CN 2.0 1’18″613 1’08″894 1’10″633 1’08″894
21. Thomas Raynald Martini MK79 DE F3A 1’08″952 1’09″002 1’08″938 1’08″938
22. Chaumont Didier Dallara 393 DE F3B 1’08″944 1’09″645 1’09″554 1’08″944
23. Viarino Gérard Lola T98 DE F3000 1’09″244 4’07″983 1’10″432 1’09″244
24. Brenot Thierry Dallara 393 DE F3B 1’10″096 1’09″834 1’09″418 1’09″418
25. Gasquet Patrick Reynard 93D DE F3000 1’09″583 1’10″481 1’10″257 1’09″583
26. Berrodier Guillaume Martini MK69 DE 1.6 1’10″032 1’31″736 1’11″258 1’10″032
27. Schatz Nicolas Dallara 389 DE 1.3 1’10″455 1’10″073 1’10″073
28. Pain Claude Dallara 396 DE F3A 1’10″344 1’11″097 1’10″120 1’10″120
29. Brottes Eric Martini MK74 DE 1.6 1’11″067 1’11″158 1’10″143 1’10″143
30. Prudent Frédéric Martini A2C DE 1.6 1’11″179 1’10″661 1’10″814 1’10″661
31. Cogno Fabien Martini MK73 DE F3A 1’10″868 1’11″430 1’11″195 1’10″868
32. Piq Denis Dallara F394 DE F3B 1’12″630 1’11″323 1’10″976 1’10″976
33. Ducroux Eric Tatuus FR2000 DE FR 1’11″005 1’11″181 1’11″677 1’11″005
34. Ughetto Henri Norma M20 CN 2.0 1’11″130 1’11″711 1’13″263 1’11″130
35. Habouzit Marc Dallara F394 DE F3B 1’13″122 1’11″400 1’11″333 1’11″333
36. Chamot Bernard Renault 5 Maxi Turbo FC + 2.0 1’14″649 1’13″025 1’11″400 1’11″400
37. L’Hermet Roger Scora AMD FC + 2.0 1’13″232 1’11″640 1’11″846 1’11″640
38. Carbone Pascale Dallara 393 DE F3B 1’12″361 1’12″702 1’11″690 1’11″690
39. Augusto Olivier Dallara 396 DE F3B 1’12″145 1’12″896 1’11″872 1’11″872
40. Brosseau Thierry Reynard 89D DE 1.6 1’13″825 1’12″091 1’13″035 1’12″091
41. Vian Pierre Reynard 873 DE 1.6 1’13″517 1’12″199 1’12″898 1’12″199
42. Debias Christian Opel Astra Silhouette A + 3.0 1’12″812 1’13″075 1’13″005 1’12″812
43. Burgevin Xavier Jidé FC 2.0 1’13″912 1’13″039 1’12″985 1’12″985
44. Dosieres Francis BMW 320 ST ST 2.0 1’13″139 1’13″578 1’12″990 1’12″990
45. Reynaud Terence Norma M20 CM 1.0 1’14″426 1’13″909 1’13″503 1’13″503
46. Gerus Noëlie Tatuus RC99 DE FR 1’13″575 1’14″047 1’17″501 1’13″575
47. Lombardo Antoine Reynard 89D DE F3000 1’13″932 1’13″784 1’13″784
48. Roche Aline Reynard 923 DE F3B 1’16″856 1’31″308 1’14″009 1’14″009
49. Carbone Jean-Claude Merlin CN 1.6 1’15″371 1’15″026 1’14″433 1’14″433
50. Raga Laurent Dallara 390 DE F3B 1’15″124 1’15″321 1’15″383 1’15″124
51. Perotti Claude Mygale SJ DE FF 1’17″136 1’18″335 1’15″426 1’15″426
52. Marcellino Jacky Opel Vectra ST ST 2.0 1’15″509 1’15″670 1’15″456 1’15″456
53. Lamarche Daniel BMW M3 E30 FA 3.0 1’16″446 1’16″616 1’15″787 1’15″787
54. Bouvier Christian Dallara 389 DE F3B 1’16″613 1’16″483 1’15″891 1’15″891
55. Janioud Jean-Louis BMW M3 E36 A + 3.0 1’17″588 1’16″584 1’16″295 1’16″295
56. Breysse Frédéric Simca CG FC 1.6 1’16″965 1’16″422 1’16″545 1’16″422
57. Ferretti Pascal Merlin CN 1.6 1’16″465 1’16″707 1’17″202 1’16″465
58. Fritsch Jean-Luc Peugeot 306 Kit-Car A 2.0 1’17″149 1’17″487 1’17″329 1’17″149
59. Gillet Dominik BMW M3 E36 FN + 3.0 1’17″688 1’17″907 1’17″490 1’17″490
60. Placeau Christophe GFA R420 GT CM 1.0 1’18″982 1’19″535 1’17″561 1’17″561
61. Soutrenon Georges Porsche 993 RS GT + 2.0 1’18″215 1’18″059 1’17″648 1’17″648
62. Mège Lilian Tatuus RC DE FR 1’17″722 1’18″056 1’18″170 1’17″722
63. Bonjean Eric Porsche 964 RS GT + 2.0 1’18″300 1’17″723 1’17″859 1’17″723
64. Guiot Pascal Ford Escort Cosworth FN + 3.0 1’17″857 1’18″345 1’18″145 1’17″857
65. Assenault Frédéric Simca Rallye 2 FC 1.6 1’19″018 1’18″327 1’17″917 1’17″917
66. Boulloud Pierre Martini MK59 DE 1.3 1’20″534 1’18″686 1’17″954 1’17″954
67. Cat Pascal BMW M3 E36 FN + 3.0 1’18″720 1’19″505 1’17″968 1’17″968
68. Tarrier Christian Lola RP C3 1.6 1’19″266 1’18″045 1’18″802 1’18″045
69. Guignard Alain Ford Escort Cosworth FA + 3.0 1’18″094 1’18″561 1’18″505 1’18″094
70. Bouvier Jérémy Coloni Nissan DE 1.6 1’19″374 1’19″650 1’18″752 1’18″752
71. Vuillaume Dominique Porsche 964 RS GT + 2.0 1’18″813 1’19″521 1’18″938 1’18″813
72. Rossel Frédéric Caterham Super 7 GT 2.0 1’20″318 1’19″837 1’18″983 1’18″983
73. Segura Jean-Pierre Porsche 996 GT3 GT + 2.0 1’19″801 1’19″163 1’20″046 1’19″163
74. Armion Franck Simca CG FC 1.4 1’21″084 1’20″252 1’19″259 1’19″259
75. Rossi Daniel Talbot Rallye 3 FC 1.6 1’21″108 1’19″376 1’19″683 1’19″376
76. Delorme Bernard Alpine A310 FC 2.0 1’19″442 1’19″442
77. Brun Roger Alpine A110 FC 1.6 1’21″366 1’19″568 1’20″005 1’19″568
78. Werver Guy BMW M3 E36 FN 3.0 1’20″925 1’20″361 1’19″628 1’19″628
79. Werver Nicolas BMW M3 E36 FN + 3.0 1’19″724 1’20″329 1’19″950 1’19″724
80. Gillet Guillaume BMW M3 E36 FN 3.0 1’19″796 1’19″796
81. Pelat Fabien Renault Clio RS SP 2.0 1’19″809 1’20″190 1’19″899 1’19″809
82. Fuzeau Jean-Louis Grac MS14 CN 2.0 1’20″891 1’21″710 1’19″865 1’19″865
83. Viougeas Paul VW Golf 3 F/2 2.0 1’23″481 1’20″845 1’19″900 1’19″900
84. Faullumel Eric Ford Escort Cosworth FN + 3.0 1’21″047 1’20″015 1’19″951 1’19″951
85. Marcon Guy Peugeot 306 XSI F/2 2.0 1’25″562 1’20″243 1’21″103 1’20″243
86. Guironnet Pierre Simca CG FC 1.4 1’20″980 1’20″872 1’20″369 1’20″369
87. Cammarota Alain Peugeot 306 F/2 2.0 1’22″418 1’20″958 1’20″504 1’20″504
88. Lebghil Frédéric Renault 8 Gordini FC 1.6 1’32″620 1’22″046 1’20″521 1’20″521
89. Galiussi Stéphane Simca Rallye 2 FC 1.4 1’21″388 1’23″937 1’21″008 1’21″008
90. Nicolle Olivier BMW M3 E36 FN 3.0 1’22″589 1’21″021 1’21″170 1’21″021
91. Nogier Camille Merlin CN 3.0 1’25″097 1’23″482 1’21″143 1’21″143
92. Gley Jean-Pierre Honda Civic VTI FA 1.6 1’24″338 1’21″256 1’21″787 1’21″256
93. Cadoux Céline Martini MK76 DE FR 1’23″413 1’22″548 1’21″289 1’21″289
94. Chenevas Franck Arc MF5 C3 1.6 1’22″602 1’21″376 1’21″376
95. Poinsignon Philippe BMW M3 E36 FN + 3.0 1’23″510 1’21″939 1’21″826 1’21″826
96. Araud Christian BMW 320i F/2 2.0 1’24″899 1’21″943 1’22″463 1’21″943
97. Henry Joël Simca Rallye 2 FC 1.4 1’26″281 1’22″036 1’22″085 1’22″036
98. Gley Michael Peugeot 106 F/2 1.6 1’25″493 1’22″090 1’22″145 1’22″090
99. Millet André Porsche 996 GT3 GT + 2.0 1’22″253 1’23″829 1’23″154 1’22″253
100. Janny Jérôme Seat Leon Cupra R N + 3.0 1’22″507 1’22″532 1’22″763 1’22″507
101. Santarelli Fernand Porsche 959 RSR FC + 2.0 1’22″817 1’22″817
102. Routin Stéphane Simca Rallye 3 FC 1.4 1’26″107 1’22″962 1’22″884 1’22″884
103. Béranger Eric Renault Clio 2.0 FN 2.0 1’24″623 1’24″658 1’23″247 1’23″247
104. Lamiscarre Michel BMW Z3 Coupé M GT + 2.0 1’24″291 1’23″457 1’23″561 1’23″457
105. Bonnefoy Frédéric Peugeot 205 Rallye F/2 1.4 1’25″189 1’24″102 1’23″910 1’23″910
106. Carpinelli Alain Simca Rallye 2 FC 1.6 1’27″066 1’26″386 1’24″176 1’24″176
107. Cursoux Delphine Simca Rallye 3 FC 1.6 1’28″080 1’24″242 1’25″731 1’24″242
108. Demare Daniel Honda Integra Type R N 2.0 1’25″963 1’25″362 1’24″429 1’24″429
109. Sangouard Guillaume Citroën AX GTI FN 1.4 1’24″819 1’24″621 1’24″666 1’24″621
110. Santarelli Frédéric Porsche 964 RS GT + 2.0 1’25″158 1’25″918 1’24″866 1’24″866
111. Blanchard Bruno Ford Escort RS 2000 FC 2.0 1’29″231 1’25″042 1’25″853 1’25″042
112. Mathevet Jean-François Talbot Rallye 3 FC 2.0 1’32″631 1’25″890 1’25″153 1’25″153
113. Claudepierre Jean-Noël Honda Civic VTI FN 1.6 1’25″688 1’26″677 1’25″379 1’25″379
114. Defours Pascal Peugeot 309 GTI F/2 2.0 1’28″743 1’25″556 1’25″958 1’25″556
115. Corbeil Emilien Peugeot 106 Rallye FN 1.4 1’26″318 1’26″689 1’26″009 1’26″009
116. Ressouche Thierry VW Polo 16S A 1.4 1’28″443 1’28″445 1’27″787 1’27″787
117. Nouveau Julien Peugeot 205 Rallye FA 1.4 1’30″026 1’28″391 1’27″872 1’27″872
118. Walter Didier Lotus Elise GT 2.0 1’28″019 1’29″269 1’29″558 1’28″019
119. Donger Thomas Peugeot 205 Rallye F/2 1.4 1’32″980 1’29″573 1’28″442 1’28″442
120. Houillon Frédéric Peugeot 106 Rallye FN 1.4 1’32″761 1’29″662 1’29″056 1’29″056
121. Bailly Michel BMW 2002 TI FC 2.0 1’39″917 1’30″109 1’29″596 1’29″596
122. Valfre Yannick Peugeot 205 GTI FN 1.6 1’32″693 1’30″399 1’30″033 1’30″033
123. Levray Patrick Peugeot 106 XSI FA 1.6 1’32″056 1’30″885 1’30″682 1’30″682
124. Baby Rémi Peugeot 106 Rallye FN 1.4 1’32″854 1’32″070 1’32″388 1’32″070
125. Scussel Michaël Opel Corsa N 1.6 1’35″587 1’33″469 1’33″435 1’33″435
126. Berthet Magalie Peugeot 106 Rallye FN 1.4 1’35″681 1’33″649 1’33″894 1’33″649
127. Gasquet Emilie Martini DE 2.0 1’37″516 1’35″528 1’34″150 1’34″150
128. Mourier Nicolas VW Golf F/2 1.6 1’40″932 1’36″805 1’35″241 1’35″241
129. Bernard Joël Peugeot 309 GTI 16 FA 2.0 1’42″799 1’42″260 1’39″749 1’39″749
130. Jourdy Nicolas Peugeot 104 ZS FC 1.4 1’47″643 1’43″722 1’43″146 1’43″146
131. Fauchon Alexandre Renault Clio 2.0 FN 2.0 1’54″610 1’54″610
Perrin Philippe Alpine A110 FC 1.4
Demare Christophe Citroën AX Sport FN 1.4
Dupuis Serge Pedrazza CN 3.0
Thomas Alban Duqueine DE 1.6
Forot Michaël Tatuus DE FR
Guittonneau Laurent Martini MK73 DE F3B
Allais Daniel Dallara F300 DE F3A