Course de côte de Turckheim-3 Epis / 03-04.09.2005 / 163 présents / 155 classés

 

1. Régal Lionel Reynard 95D DE F3000 2’30″396 2’32″424 2’29″600 2’29″600
2.  Petit Sébastien  Reynard 94D  DE F3000  2’32″783  2’32″146  2’58″818  2’32″146 
3. Castellana Alain Norma M20 CN 3.0 2’37″243 2’39″651 2’39″690 2’37″243
4. Pernot Eric Osella PA20/S CN 3.0 2’39″952 2’41″013 2’40″540 2’39″952
5. Frantz Cyrille Osella PA20/S CN 3.0 2’40″728 2’41″067 2’40″723 2’40″723
6. Stenger Herbert – (D) Stenger BMW CN 3.0 2’42″875 2’42″009 2’41″882 2’41″882
7. Steiner Marcel – (CH) Martini MK77 BMW CN 3.0 2’44″068 2’43″851 2’42″829 2’42″829
8. Zajelsnik Patrick – (D) Osella PA20/S CN 3.0 2’43″096 2’43″607 2’43″903 2’43″096
9. Damnon Cyril Osella PA20/S CN 3.0 2’45″087 2’43″720 2’43″307 2’43″307
10. Lang Uwe – (D) Osella PA20/S CN 3.0 2’43″599 2’43″725 2’44″286 2’43″599
11. Allais Daniel Dallara F300 DE F3A 2’43″694 2’45″777 2’46″153 2’43″694
12. Bassora Daniel Norma M20 CN 3.0 2’46″649 2’45″235 2’45″058 2’45″058
13. Thomas Raynald Martini MK79 DE F3A 2’47″358 2’47″289 2’45″577 2’45″577
14. Thomas Alban Duqueine DE 1.6 2’47″950 3’02″336 2’46″490 2’46″490
15. Bouche Benoît Dallara 396 DE F3A 2’58″885 2’49″320 2’48″947 2’48″947
16. Winckler Bruno – (D) Stenger BMW CN 3.0 2’50″444 2’50″209 2’51″814 2’50″209
17. Viarino Gérard Lola T98 DE F3000 2’52″998 2’51″765 2’51″298 2’51″298
18. Chaumont Didier Dallara 393 DE F3B 2’51″952 2’52″407 2’52″648 2’51″952
19. Pain Claude Dallara 396 DE F3A 2’53″988 2’53″210 2’52″322 2’52″322
20. Perrin Benoît Martini MK69 DE 1.6 3’05″849 2’53″418 2’53″864 2’53″418
21. Leikem Harald – (D) Osella PA20/S CN 3.0 2’54″239 2’53″578 2’53″578
22. Cholley Patrick Dallara 394 DE F3B 2’55″602 2’55″334 2’53″917 2’53″917
23. Lombardo Antoine Reynard 89D DE F3000 2’58″478 2’58″150 2’54″778 2’54″778
24. Tromp Roland Martini MK79 DE 2.0 2’56″496 2’58″314 2’56″496
25. Öppinger Erich – (D) Osella PA16 C3 2.0 2’59″151 2’56″697 3’03″252 2’56″697
26. Striebig Rémy Dallara 399 DE F3A 2’56″985 2’58″997 2’58″305 2’56″985
27. Berreur Olivier Dallara F396 DE F3A 2’58″425 2’57″858 2’57″009 2’57″009
28. Carbone Pascale Dallara 393 DE F3B 2’57″950 2’58″945 2’57″087 2’57″087
29. Forot Michaël Tatuus FR2000 DE FR 2’58″662 3’00″037 3’00″005 2’58″662
30. Goehry Jérémie Breda Opel C3 2.0 2’59″132 2’59″132
31. Olbrich Georg – (D) Osella PA9 C3 2.0 2’59″330 2’59″517 2’59″330
32. Dosières Francis BMW 320 ST ST 2.0 3’00″465 3’01″689 3’03″194 3’00″465
33. Saintmard Gilles – (B) Dallara 393 DE F3A 3’04″352 3’03″573 3’01″374 3’01″374
34. Gebhard Dino – (D) Dallara 395 DE F3A 3’05″726 3’01″977 3’01″642 3’01″642
35. Gerus Noëlie Tatuus RC99 DE FR 3’04″994 3’02″165 3’03″517 3’02″165
36. Chamot Bernard Renault 5 Maxi Turbo FC + 2.0 3’03″258 3’03″325 3’04″067 3’03″258
37. Vermeille Xavier Dallara F394 DE F3B 3’05″365 3’29″938 3’03″368 3’03″368
38. L’Hermet Roger Scora AMD FC + 2.0 3’05″373 3’03″625 3’06″374 3’03″625
39. Zajelsnik Josef – (D) Lucchini P01 C3 2.0 3’05″944 3’04″138 3’04″138
40. Debias Christian Opel Astra Silhouette A + 3.0 3’07″181 3’04″718 3’05″144 3’04″718
41. Muller Urs – (CH) Argo JM21 Alfa CN 3.0 3’09″259 3’05″594 3’08″403 3’05″594
42. Cante Cécile Dallara 393 DE F3B 3’05″851 3’15″229 3’12″039 3’05″851
43. Carbone Jean-Claude Merlin CN 1.6 3’06″775 3’06″595 3’07″845 3’06″595
44. Haberer Vincent Lola T88/50 DE 2.0 3’07″905 3’19″516 3’07″905
45. Wolpert Uwe – (D) UWR WFH 07 CN 2.0 3’10″886 3’08″548 3’09″461 3’08″548
46. Marcelino Jacky Opel Vectra ST ST 2.0 3’11″922 3’10″049 3’10″265 3’10″049
47. Prévot Jean-Pierre Porsche RSR FC + 2.0 3’10″808 3’37″200 3’10″808
48. Perotti Claude Mygale SJ DE FF 3’14″522 3’10″999 3’13″207 3’10″999
49. Bouvier Christian Dallara 389 DE F3B 3’12″643 3’11″747 3’11″747
50. Kerber Michael – (D) URD C394 C3 1.6 3’12″731 3’12″005 3’11″806 3’11″806
51. Schildknecht Jean-Michel Martini MK20 DE 1.6 3’18″849 3’13″245 3’12″826 3’12″826
52. Poinsignon Yannick Simca CG FC + 2.0 3’13″198 3’13″198
53. Fritsch Jean-Luc Peugeot 306 Kit-Car A 2.0 3’13″966 3’14″282 3’15″587 3’13″966
54. Bonjean Eric Porsche 964 RS GT + 2.0 3’15″233 3’13″999 3’15″987 3’13″999
55. Pisano Egidio – (I) VW Golf Spiess H 1.6 3’15″031 3’14″270 3’16″971 3’14″270
56. Marchal Fabrice BMW M3 E36 FN + 3.0 3’16″050 3’17″552 3’17″988 3’16″050
57. Vuillaume Dominique Porsche 964 RS GT + 2.0 3’17″890 3’16″082 3’18″160 3’16″082
58. Collin Frédéric BMW M3 E36 FA + 3.0 3’18″081 3’16″444 3’18″737 3’16″444
59. Soutrenon Georges Porsche 993 RS GT + 2.0 3’17″546 3’16″639 3’17″068 3’16″639
60. Remacle Dominique – (B) Osella PA9 C3 2.0 3’17″193 3’19″420 3’18″440 3’17″193
61. Jeanroy Olivier Porsche 911 SC FC + 2.0 3’18″456 3’17″216 3’17″216
62. Cat Pascal BMW M3 E36 FN + 3.0 3’18″473 3’17″234 3’34″228 3’17″234
63. Gillet Dominik BMW M3 E36 FN + 3.0 3’18″645 3’18″301 3’19″401 3’18″301
64. Fade Dominique Mitsubishi Lancer Evo 7 N + 3.0 3’19″790 3’18″759 3’19″741 3’18″759
65. Bukowski Pierre Marcadier Barzoï FC 1.6 3’21″062 3’19″708 3’20″618 3’19″708
66. Goettelmann Maxime BMW M3 E30 FA 3.0 3’21″417 3’21″354 3’20″482 3’20″482
67. Baby Rémi BMW M3 E36 FN 3.0 3’20″594 3’20″572 3’21″576 3’20″572
68. Di Nisi Laurent Mygale FF DE FF 3’21″519 3’20″703 3’24″354 3’20″703
69. Werver Guy BMW M3 E36 FN 3.0 3’21″295 3’21″056 3’24″008 3’21″056
70. Konstanzer Alexander – (D) Opel Kadett C H 2.0 3’21″227 3’21″473 3’21″227
71. Faullummel Eric Ford Escort Cosworth FN + 3.0 3’21″231 3’24″410 3’23″918 3’21″231
72. Wahl Alfred Techniplus Fiat C3 1.6 3’24″062 3’22″803 3’24″145 3’22″803
73. Kleiner Martin – (D) VW Polo H 1.3 3’24″068 3’22″909 3’25″696 3’22″909
74. Theissen Romain – (LUX) Porsche 911 RS LGT + 2.0 3’25″638 3’23″460 3’24″629 3’23″460
75. Poinsignon Philippe BMW M3 E36 FN + 3.0 3’25″416 3’23″537 3’25″631 3’23″537
76. Millet André Porsche 996 GT3 GT + 2.0 3’26″987 3’25″742 3’24″934 3’24″934
77. Ehrhardt Yves Honda Civic Type R N 2.0 3’27″326 3’25″703 3’27″547 3’25″703
78. Esteve Bruno BMW M3 E36 FN 3.0 3’29″123 3’25″908 3’27″564 3’25″908
79. Kobele Manfred – (D) Opel Kadett C H 2.0 3’25″909 3’26″885 3’29″869 3’25″909
80. Janny Jérôme Séat Leon Cupra R N + 3.0 3’28″333 3’26″241 3’29″231 3’26″241
81. Lamiscarre Michel BMW Z3 Coupé M GT + 2.0 3’26″360 3’28″080 3’31″808 3’26″360
82. Haeffelin Daniel Ford Escort Cosworth FA + 3.0 3’27″175 3’26″636 3’29″550 3’26″636
83. Reibel Jacques Ford Escort RS Cosworth FN + 3.0 3’26″902 3’26″830 3’27″536 3’26″830
84. Pelat Loïc Renault Mégane F/2 2.0 3’28″108 3’32″804 3’28″108
85. Gysler Fred – (CH) Porsche 996 GT3 GT + 2.0 3’30″597 3’28″739 3’32″876 3’28″739
86. Meyer Georges Lotus Elise GT 2.0 3’29″355 3’29″042 3’29″757 3’29″042
87. Weisbecker Bernard BMW 318i Compact F/2 2.0 3’29″101 3’29″101
88. Spott Markus – (D) Suzuki Swift GTI 4WD H 1.3 3’30″667 3’29″343 3’31″423 3’29″343
89. Villoz Hervé – (CH) Citroën Saxo VTS A 1.6 3’36″637 3’29″802 3’30″138 3’29″802
90. Claudepierre Jean-Noël Honda Civic VTI FN 1.6 3’29″863 3’30″357 3’31″174 3’29″863
91. Leruth Jean-Louis – (B) Honda Integra Type R H 2.0 3’34″172 3’30″394 3’35″304 3’30″394
92. Gehring Helmut – (D) VW Polo H 1.3 3’32″928 3’30″539 3’30″539
93. Bouzana Henry Formule Campus DE 1.3 3’31″059 3’32″466 3’31″412 3’31″059
94. Schill Sven – (D) Opel Kadett City H 2.0 3’31″218 3’32″967 3’31″700 3’31″218
95. Hermetey Michel Simca Rallye 2 FC 1.4 3’34″706 3’32″116 3’32″116
96. Martinelli Lio – (LUX) Renault Clio RS Cup ACL 2.0 3’33″405 3’32″193 3’39″845 3’32″193
97. Rama Fabrice Simca Rallye 2 FC 2.0 3’34″281 3’32″199 3’34″202 3’32″199
98. Claude Didier Peugeot 205 Open F/2 1.6 3’33″327 3’34″516 3’32″741 3’32″741
99. Walter Didier Lotus Elise GT 2.0 3’33″881 3’33″294 3’36″954 3’33″294
100. Panzer Sébastien Honda Civic VTI FN 1.6 3’33″767 3’33″480 3’37″208 3’33″480
101. Morim José Renault Clio FA 2.0 3’34″839 3’35″894 3’34″952 3’34″839
102. Halter Sébastien Renault Clio RS N 2.0 3’35″585 3’35″677 3’36″985 3’35″585
103. Bischoff Gilbert Peugeot 205 Rallye F/2 1.4 3’36″025 3’37″370 3’36″851 3’36″025
104. Blind Guy – (D) Opel Kadett C H 2.0 3’38″369 3’37″956 3’37″031 3’37″031
105. Muller Franck Renault 5 GT Turbo FN 3.0 3’38″020 3’41″033 3’37″116 3’37″116
106. Pierrat Régis Renault Clio 2.0 FN 2.0 3’40″563 3’38″007 3’37″678 3’37″678
107. Routin Stéphane Simca Rallye 3 FC 1.4 3’49″139 3’38″621 3’39″117 3’38″621
108. François Gilles Renault Clio RS N 2.0 3’41″698 3’39″071 3’38″634 3’38″634
109. Corbeil Emilien Peugeot 106 Rallye FN 1.4 3’40″014 3’41″331 3’41″253 3’40″014
110. Lungu Gabriel Renault Clio RS N 2.0 3’41″555 3’40″229 3’42″677 3’40″229
111. Klemm Mathias – (D) NSU TT H 1.3 3’42″157 3’40″479 3’41″109 3’40″479
112. Iozzo Fabrice VW Golf Turbo FC + 2.0 3’41″942 3’55″935 4’17″835 3’41″942
113. Buhler Reiner – (D) Peugeot 205 Rallye FN 1.4 3’42″376 3’42″637 3’44″040 3’42″376
114. Hoffert David Citroën Saxo VTS N 1.6 3’47″038 3’42″730 3’44″275 3’42″730
115. Lepaul Simon Simca Rallye 3 FC 1.4 3’52″896 3’43″126 3’44″302 3’43″126
116. Jeudy Fanny Peugeot 106 S16 N 1.6 3’44″859 3’43″647 3’46″088 3’43″647
117. Gaupp Louisette Renault Clio 16S F/2 2.0 3’49″081 3’43″888 3’45″392 3’43″888
118. Ehrhardt Rémy Peugeot 106 Kit-Car A 1.6 3’46″035 3’43″915 3’47″065 3’43″915
119. Marechal Henri – (B) Peugeot 106 H 1.6 3’44″180 3’46″914 3’46″112 3’44″180
120. Thorin Didier Jidé FC 1.4 3’47″106 3’45″688 3’44″678 3’44″678
121. Sahoui Abel Suzuki Swift GTI FN 1.4 3’44″860 3’46″758 3’50″083 3’44″860
122. Carpinelli Alain Simca 1000 FC 1.6 3’47″214 3’45″139 3’47″028 3’45″139
123. Geiger Claude Opel Kadett GSI F/2 2.0 3’49″144 3’45″300 3’46″745 3’45″300
124. Monhardt David Citroën AX Sport F/2 1.4 3’46″064 3’45″732 3’56″180 3’45″732
125. Goetz Franck Renault 5 GT Turbo FN 3.0 3’47″618 3’46″447 3’47″797 3’46″447
126. Bewley Georges – (GB) Bewley Suzuki DE 1.3 3’54″266 3’59″914 3’46″756 3’46″756
127. Rinaldi François Ferrari F355 GT + 2.0 3’49″648 3’50″482 3’46″849 3’46″849
128. Uhres Jean-Paul – (LUX) Opel Corsa ACL 1.6 3’50″201 3’47″644 3’52″155 3’47″644
129. Deiber Frédéric Peugeot 106 XSI FN 1.4 3’48″421 3’47″924 3’48″757 3’47″924
130. Bozzi Jean-Pierre Honda Civic VTEC FN 1.6 3’49″473 3’47″979 3’49″505 3’47″979
131. Maurice Christian Peugeot 106 Rallye FN 1.4 3’48″156 3’48″484 3’49″494 3’48″156
132. Grosse Philippe Renault 5 GT Turbo FN 3.0 3’53″279 3’50″364 3’49″065 3’49″065
133. Marchand Dominique Simca 1000 F/2 1.4 3’52″493 3’49″330 4’16″579 3’49″330
134. Wilgten Joelle – (LUX) Honda Civic Type R ACL 2.0 3’59″985 3’50″097 3’49″524 3’49″524
135. Bechler David Opel Astra GSI FA 2.0 3’49″991 3’49″991
136. Hengel Marc Peugeot 106 XT F/2 1.4 3’50″155 3’51″637 3’52″029 3’50″155
137. Jantzi Jacques BMW Z3 Coupé M GT + 2.0 3’50″176 3’50″176
138. Nouveau Julien Peugeot 205 Rallye FA 1.4 3’58″417 3’50″495 3’50″495
139. Rouot Jérôme Peugeot 205 Rallye FN 1.4 3’51″949 3’51″200 3’51″457 3’51″200
140. Wingerter Louis Talbot Rallye 2 FC 1.4 3’54″268 3’56″720 3’59″926 3’54″268
141. Gout Bérangère Peugeot 205 Rallye FN 1.4 3’55″516 3’54″845 3’56″017 3’54″845
142. Schott Jean-Marc Opel Manta F/2 2.0 3’57″955 3’55″265 4’32″361 3’55″265
143. Meurer Karl-Heinz – (D) Simca Rallye 3 H 1.3 3’59″635 3’56″607 3’56″607
144. Corsale Jean-Denis VW Golf GTI FC 1.6 4’09″573 3’56″816 4’05″870 3’56″816
145. Moeckes Christophe Citroën AX Sport FN 1.4 3’58″204 3’56″955 3’57″110 3’56″955
146. Ambiehl Raymond Renault 5 GT Turbo FN 3.0 3’57″950 3’58″122 3’57″627 3’57″627
147. Schwartz Frédéric Peugeot 205 GTI F/2 1.6 3’58″696 3’57″991 3’59″863 3’57″991
148. Benrabah Christophe Citroën AX Sport FN 1.4 3’58″547 4’00″022 4’00″332 3’58″547
149. Mangel Olivier Peugeot 106 Rallye FN 1.4 4’00″524 3’59″810 3’59″964 3’59″810
150. Lejeune Eric – (B) Peugeot 205 GTI H 2.0 4’02″983 4’00″880 4’00″460 4’00″460
151. Wolf Klaus-Dieter – (D) Suzuki Swift GTI H 1.3 4’05″963 4’03″486 4’02″356 4’02″356
152. Bruckert Frédéric Simca Rallye 2 FC 1.4 4’05″114 4’03″610 4’07″306 4’03″610
153. Douvier Fanny Peugeot 205 Rallye FN 1.4 4’19″056 4’13″806 4’16″652 4’13″806
154. Eberlin Nicolas Citroën 2 CV Kit-Car FC 1.4 4’26″418 4’22″855 4’20″785 4’20″785
155. Loegel Eric BMW 320 FC 2.0 4’36″935 4’30″197 4’34″019 4’30″197
Bruckner Gilles – (LUX) Ford Fiesta ST Cup ACL 2.0
Botzel-Kraft Heribert – (D) Peugeot 306 S16 N 2.0
Marouiller Eric Renault 5 GT Turbo FN 3.0
Moeckes Rodolphe Renault 5 GT Turbo FN 3.0
Werver Nicolas BMW M3 E36 FN + 3.0
Koessler Frédéric Lancia Delta HF Integrale FA + 3.0
Ughetto Henri Norma M20 CN 2.0
Frantz Fabien Reynard 95D DE F3000