Bergrennen Oberhallau / 25-26.08.2007 / 149 présents / 144 partants / 138 classés

 

Formule 3          
1. Debrunner Hansruedi Dallara 398 Opel 1’20″99 1’21″10 1’24″80 2’42″09
2.  Sträuli Willi  Dallara 301 Fiat  1’22″62  1’20″26  1’22″22  2’42″48 
3. Gysin Fabian Dallara 394 Fiat 1’21″85 1’21″98 1’25″14 2’43″83
4. Aeschbacher Hans-Ulrich Dallara Opel 1’24″05 1’24″89 1’27″11 2’48″94
5. Obi Jean-Claude Ralt RT36 Alfa 1’26″19 1’25″77 1’27″18 2’51″96
6. Vetter Robert Dallara 397 Opel 1’25″98 6’33″42 1’29″37 2’55″35
Groupe E2 / 0 à 1400 cmc
1. Frosio Anny GDS Spyder II 1’35″72 1’36″85 ab 3’12″57
2. Scolaro Antonino Fiat 500 1’36″64 1’36″10 ab 3’12″74
3. Delea Angelo – (I) Brabham BT16/65 1’56″86 1’56″67 1’54″10 3’50″77
Groupe E2 / 1401 à 1600 cmc
1. Riester Oliver James Reynard FF 1’42″37 1’41″99 1’45″73 3’24″36
Groupe E2 / 1601 à 2000 cmc
1. Lachat Florian Tatuus Mader Honda 1’17″62 1’18″15 1’20″76 2’35″77
2. Balmer Christian Tatuus Renault 1’18″06 1’18″65 1’20″79 2’36″71
3. Amweg Thomas Tatuus Renault 1’22″53 1’21″35 1’23″53 2’43″88
4. Servalli Roberto Tatuus Renault 1’26″16 1’25″47 1’26″16 2’51″63
5. Leisibach Bruno Dallara 287 Alfa pp 1’28″23 1’27″87 2’56″10
6. Graf Werner Formule Renault 1’38″07 1’37″68 1’39″13 3’15″75
Groupe E2 / 2001 à 3000 cmc
1. Dufaux Jean-Jacques Martini MK69 1’16″64 1’16″30 1’16″45 2’32″75
2. Kindler Martin Dallara Nissan V6 1’16″16 1’16″67 1’17″44 2’32″83
Groupe E2 / + de 3000 cmc
1. Büchi Daniel Chevrolet Camaro 1’33″57 1’29″59 1’32″00 3’01″59
2. Rüede Alain Chevrolet Race Truck 1’36″98 1’34″21 1’36″07 3’10″28
3. Mayer Patrick Ford F150 Race Truck 1’36″61 1’36″98 1’41″92 3’13″59
4. Breitenmoser Jacques American Race Truck 1’45″35 1’40″90 pp 3’26″25
Groupe CN / 2001 à 3000 cmc
1. Steiner Marcel Martini MK77 BMW 1’14″73 1’15″42 1’16″85 2’30″15
2. Simon Bernd – (D) Osella PA20/S BMW 1’17″97 1’19″64 1’23″09 2’37″61
3. Müller Urs Argo JM21 1’23″05 1’23″31 1’24″43 2’46″36
Zajelsnik Patrick – (D) Osella PA20/S 1’18″56 pp pp
Groupe C3 / 0 à 2000 cmc
1. Riva Tiziano Rebo BMW 1’18″78 1’20″58 1’21″66 2’39″36
2. Kerber Michael – (D) URD C394 1’25″74 1’27″19 1’29″60 2’52″93
3. Bobinger Martin – (D) PRC Opel 1’32″32 1’31″00 1’32″21 3’03″21
4. Bereiter Arno – (A) PRC Opel 1’35″44 1’33″09 pp 3’08″53
Groupe GT / + de 3000 cmc
1. Bührer Nicolas Porsche 996 GT3 1’25″93 1’26″09 1’47″29 2’52″02
Groupe A / 1401 à 1600 cmc
1. Bonvin Yann Citroën Saxo VTS 1’35″21 1’35″62 1’34″99 3’10″20
2. Schneider Dominic Citroën Saxo VTS 1’37″97 1’38″12 1’36″48 3’14″45
3. Bernet Bruno Citroën Saxo VTS 1’43″88 1’42″41 1’42″21 3’24″62
Groupe ISA / 1601 à 2000 cmc
1. Petignat Lionel Peugeot 309 16V 1’36″64 1’37″56 1’35″42 3’12″06
Groupe ISN / 0 à 1600 cmc
1. Langenegger Max Peugeot 106 GTI 1’42″69 1’43″69 1’42″77 3’25″46
2. Rohr Christoph Peugeot 106 Rallye 1’49″75 1’49″34 1’49″21 3’38″55
Rothenbühler Stefan Peugeot 106 Rallye 1’49″68 pp pp
Groupe ISN / 1601 à 2000 cmc
1. Janz Jean-Luc Renault Clio 2.0 1’38″14 1’38″87 1’39″75 3’17″01
Groupe SSC / + de 3000 cmc
1. Ziegler Robert Porsche 996 GT3 1’33″06 1’31″76 1’32″27 3’04″03
2. Tschümperlin Pius Porsche 911 GT2 1’35″13 1’32″24 1’33″65 3’05″89
3. Baur Rolf Porsche 944 Turbo 1’58″65 1’50″72 1’49″33 3’40″05
Groupe SS / 0 à 2000 cmc
1. Hedinger Bernhard Peugeot 206 RC 1’40″87 1’39″83 1’39″64 3’19″47
2. Kuhn Oskar Renault Clio RS 1’42″67 1’42″72 1’42″76 3’25″39
Groupe IS / 0 à 1600 cmc
1. Roth Marc Toyota Corolla 1’27″06 1’27″14 1’27″06 2’54″12
2. Mattmüller Christoph VW Scirocco 1’29″77 1’30″32 1’31″09 3’00″09
3. Huggler Markus Toyota Corolla 1’30″36 1’30″53 1’30″25 3’00″61
4. Willener Werner VW Golf 1’31″40 1’30″54 1’30″92 3’01″46
5. Schöpfer Stefan Audi 50 1’30″46 1’31″40 1’31″08 3’01″54
6. Rohr Werner Toyota Corolla 1’31″39 1’31″02 1’30″65 3’01″67
7. Schmid Ruedi VW Golf 1’37″93 1’36″46 1’36″01 3’12″47
Maegli Thomas VW Golf GTI 16V pp pp pp
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc
1. Erb Fritz Opel Kadett GTE 1’24″14 1’25″09 1’24″65 2’48″79
2. Ochsner Jürg Opel Kadett C 1’28″44 1’28″05 1’28″16 2’56″21
3. Steiner Reto Ford Escort RS 1’29″63 1’29″75 1’29″30 2’58″93
4. Faigle René VW Scirocco 1’29″91 1’29″69 1’29″54 2’59″23
5. Grünig Hans-Rudolf Opel Kadett GTE 1’30″29 1’30″69 1’30″62 3’00″91
6. Marty Roman Opel Kadett GTE 1’31″87 1’31″40 1’31″92 3’03″27
7. Banz Urs Opel Ascona B 1’34″60 1’34″80 1’35″26 3’09″40
8. Buser Lisbeth Opel Kadett C 1’44″13 1’42″26 1’42″81 3’25″07
Darani Christian VW Golf GTI 16V pp pp pp
Groupe IS / 2001 à 2500 cmc
1. Koch Josef Opel Kadett C 1’25″83 1’23″94 1’24″45 2’48″39
2. Banz Armin Opel Kadett GTE 1’28″62 1’28″56 1’27″35 2’55″91
3. Zwahlen Christoph Opel Kadett C 1’28″18 1’27″75 1’28″82 2’55″93
4. Brugger Albert Opel Ascona 400 1’29″35 1’29″80 1’29″72 2’59″07
5. Eugster Fabian Opel Kadett C 1’31″14 1’30″69 1’31″59 3’01″83
6. Sperandio Roger Opel Kadett C 1’31″45 1’31″49 1’30″92 3’02″37
7. Sawatzki Bruno Opel Ascona B 1’31″62 1’32″11 1’31″50 3’03″12
8. Eberle Harry Opel Manta 1’34″86 1’35″66 1’35″08 3’09″94
Groupe IS / 2501 à 3000 cmc
1. Pfefferlé Alain Porsche Carrera RSR 1’31″25 1’31″41 1’31″36 3’02″61
2. Suter Otto Alfa Romeo 75 V6 1’39″97 1’39″99 1’44″06 3’19″96
Groupe IS / + de 3000 cmc
1. Ianniello Bruno Lancia Delta S4 1’20″68 1’20″49 1’22″33 2’41″17
Groupe E1 / 0 à 1400 cmc
1. Howald Martin VW Polo 1’44″05 1’45″18 pp 3’29″23
2. Messmer Dieter Triumph Spitfire MK4 1’56″98 1’51″16 1’50″16 3’41″32
Keller Renzo Suzuki Swift GTI pp pp pp
Groupe E1 / 1401 à 1600 cmc
1. Bilger René VW Golf GTI 1’39″31 1’37″55 1’37″16 3’14″71
2. Wüthrich Urs Mazda 323 1’40″78 1’38″13 1’36″63 3’14″76
3. Halbheer Beat Citroën Saxo VTS 1’38″92 1’39″45 1’40″33 3’18″37
4. Schmidlin Jörg Honda Civic SIR 1’48″37 1’45″14 1’45″87 3’31″01
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc
1. Kamm Edy Opel Vectra 1’26″29 1’25″06 1’25″07 2’50″13
2. Lüthi Hansjürg Opel Vectra 1’29″35 1’26″91 1’26″98 2’53″89
3. Ulrich Patrick BMW 320i 1’27″99 1’26″43 ab 2’54″42
4. Steck Peter BMW M3 STW 1’30″27 1’28″61 1’27″04 2’55″65
5. Papagna David Fiat X1/9 Sport 1’29″18 1’27″77 1’28″24 2’56″01
6. Lüthi Walter Opel Vectra 1’32″36 1’29″25 1’28″39 2’57″64
7. Bürki Martin VW Golf 1’29″67 1’29″44 1’28″96 2’58″40
8. Grimaldi Romeo Honda Civic R 1’33″64 1’31″01 1’31″04 3’02″05
9. Schäfli Markus Opel Kadett GSI 1’34″30 1’34″79 1’34″19 3’08″49
10. Zysset Peter VW Vento 1’35″16 1’34″65 ab 3’09″81
11. Imthurn Valentin VW Scirocco 16V 1’37″37 1’36″95 1’37″80 3’14″32
12. Dobler Albert BMW 320i 1’38″54 1’37″49 ab 3’16″03
13. Nüesch René Renault Clio 1’38″16 1’38″47 1’38″09 3’16″25
14. Küpfer Patrick Opel Corsa KPC 1’40″41 1’38″03 1’38″24 3’16″27
15. Baumgartner Daniel Mazda MX-5 Cup 1’40″69 1’38″89 1’38″77 3’17″66
16. Hofstetter Rico Mazda MX-5 Cup 1’42″81 1’41″08 1’39″85 3’20″93
17. Werner René Mazda MX-5 Cup 1’43″30 1’41″87 1’41″07 3’22″94
18. Graf Othmar Mazda MX-5 Cup 1’49″88 1’45″44 1’42″40 3’27″84
19. Lechner Olaf Fiat Ritmo 1’45″03 1’45″19 1’44″26 3’29″29
20. Köchli René Honda Civic VTI 1’46″78 ab 1’46″65 3’33″43
21. Bernhard Diego Alfa Romeo GTV 1’50″61 1’50″54 1’55″93 3’41″15
22. Augsburger Peter Audi 80 1’51″59 1’51″43 1’50″46 3’41″89
Schär André Honda Integra R 1’33″96 ab pp
Groupe E1 / 2001 à 3000 cmc
1. Neff Frédéric BMW M3 E30 1’27″06 1’26″76 1’26″73 2’53″49
2. Häfele Daniel – (A) Fiat Uno Turbo 1’32″14 1’33″71 1’32″44 3’04″58
3. Merz Thomas VW Golf Turbo 1’43″90 1’43″86 1’43″31 3’27″17
Petitjean Claude Nissan Fairlady Z ab pp pp
Krieg Dieter VW New Beetle Cup pp pp pp
Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc
1. Geninasca Sacha Lancia Delta S4 1’20″66 1’20″37 1’22″10 2’41″03
2. Ruch René Ferrari F355 GT 1’30″16 1’27″45 1’27″62 2’55″07
3. Jenni Willi Porsche 911 Carrera 1’30″00 1’27″05 1’28″05 2’55″10
4. Bischof Patrick Porsche 911 1’29″52 1’28″48 1’29″12 2’57″60
5. Marti René Mitsubishi Lancer Evo 6 1’30″09 1’30″30 1’29″55 2’59″64
6. Beck Christof – (A) Lancia Delta Integrale 1’31″50 1’30″47 1’30″25 3’00″72
7. Schneider Markus – (A) Lancia Delta Integrale 1’49″25 1’40″10 1’36″46 3’16″56
8. Wildy Thomas Lancia Delta Integrale 1’40″45 1’40″28 1’39″97 3’20″25
Groupe E1 / + de 3500 cmc
1. Büeler Toni Mitsubishi Lancer Evo 6 1’22″08 1’21″16 1’21″94 2’43″10
2. Neuhauser Michael BMW M3 E30 1’38″80 1’39″73 1’36″90 3’15″70
Renault Clio Classic Cup
1. Stadler Christof Renault Clio RS Classic 1’32″24 1’32″67 1’32″00 3’04″24
2. Wolf Marcel Renault Clio RS Classic ab 1’32″17 1’32″84 3’05″01
3. Bron Pascal Renault Clio RS Classic 1’33″12 1’32″43 1’33″23 3’05″55
4. Schaffner Thomas Renault Clio RS Classic 1’34″95 1’32″96 1’33″50 3’06″46
5. Leuenberger Frederic Renault Clio RS Classic 1’35″63 1’33″74 1’34″05 3’07″79
6. Spiess Erwin Renault Clio RS Classic 1’34″70 1’34″40 1’34″41 3’08″81
7. Trumpfheller Uwe Renault Clio RS Classic 1’35″71 1’34″38 1’34″56 3’08″94
8. Andrey Thomas Renault Clio RS Classic 1’36″96 1’34″55 1’34″72 3’09″27
9. Wolf Beat Renault Clio RS Classic 1’35″52 1’34″54 1’34″85 3’09″39
10. Weber Beat Renault Clio RS Classic 1’41″94 1’34″76 1’34″97 3’09″73
11. Niklaus Jürg Renault Clio RS Classic 1’34″88 1’35″46 1’35″09 3’09″97
12. Martin Alain Renault Clio RS Classic 1’35″74 1’35″12 1’35″57 3’10″69
13. Gilomen René Renault Clio RS Classic 1’37″63 1’36″32 1’36″74 3’13″06
14. Buchser Marc Renault Clio RS Classic 1’38″28 1’37″28 1’36″22 3’13″50
15. Kamm Petra Renault Clio RS Classic 1’39″38 1’37″52 1’38″36 3’15″88
16. Feldmann Sandro Renault Clio RS Classic 1’40″53 1’36″73 ab 3’17″26
17. Sigrist Marc Renault Clio RS Classic 1’51″03 1’46″90 1’45″85 3’32″75
Bissegger Alfred Renault Clio RS Classic pp pp pp
Renault Clio Cup
1. Hedinger Matthias Renault New Clio RS 1’33″86 1’33″75 1’34″17 3’07″61
2. Mathys Fritz Renault New Clio RS 1’36″47 1’34″98 1’35″26 3’10″24
3. Rohr Thomas Renault New Clio RS 1’36″59 1’36″16 1’34″73 3’10″89
4. Albanese Pino Renault New Clio RS 1’37″31 1’44″30 1’34″80 3’12″11
Leutenegger René Renault New Clio RS 1’35″25 ab pp
Stucki Andreas Renault New Clio RS ab pp pp
Groupe VHC / 0 à 2000 cmc
1. Huber Bruno Argo JM1 1’30″46 1’30″21 1’29″56 2’59″77
2. Besch Gérard – (F) JPE FR 81 1’41″31 1’36″35 1’39″22 3’15″57
3. Albert Didier – (F) Mep X27 Citroën 1’46″80 1’43″16 1’41″57 3’24″73
4. Fischer Victor Alpine A110 1’45″33 1’43″86 1’43″78 3’27″64
5. Duss Heinz Austin Cooper S 1’48″83 1’47″87 1’47″14 3’35″01
6. Béguelin Henry Daniel Alfa Romeo Giulia TI Super 1’50″24 1’47″65 1’47″66 3’35″31
7. Carusone Dino Fiat 700R Giannini 1’53″01 1’53″17 1’53″50 3’46″18
8. Somazzi Cesarino Alfa Romeo GT Velocce 1’57″95 1’58″33 1’56″10 3’54″05