Course de côte d’Ayent-Anzère / 25-26.07.2015 / 181 présents / 176 partants / 170 classés

 

Groupe E2-SS / 1601 à 2000 cmc  
1. Grand Joël Tatuus Master 1’37″692 1’37″462 1’54″225 3’15″154
2. Balmer Christian Tatuus Master 1’39″614 1’38″470 1’56″352 3’18″084
3. Böhler Stefan Tatuus Renault 1’49″172 1’48″804 pp 3’37″976
4. Servalli Roberto Tatuus Master 1’50″722 1’48″586 2’01″109 3’39″308
5. Pralong Garry Tatuus Renault 2’13″684 1’46″676 1’53″819 3’40″495
6. Bosshard Markus Tatuus Renault 1’50″758 1’50″520 2’11″657 3’41″278
7. Berguerand Louis Tatuus Renault 1’54″506 1’54″674 1’56″207 3’49″180
8. Reynouard Sonia – (F) Dallara F302 F3 1’56″552 1’55″633 pp 3’52″185
9. Rey Roger Ralt RT1 1’58″154 1’58″687 2’08″778 3’56″841
10. Lachat Joël Martini MK45 2’06″496 1’55″806 2’06″126 4’01″932
Egli Philip Dallara F394 Opel 1’37″803 ab pp
Groupe E2-SS / 2001 à 3000 cmc
1. Volluz Joël Osella FA30 1’28″759 1’28″096 1’30″085 2’56″855
2. Berguerand Eric Lola FA99 1’30″056 1’28″828 1’29″493 2’58″321
3. Hugentobler Simon Reynard 97D F3000 1’39″907 1’39″005 1’51″090 3’18″912
4. Roussel Joël – (F) Lola B02/50 Zytek F3000 1’41″856 1’42″983 pp 3’24″839
5. Siggen Grégoire Lola T96/50 F3000 1’48″549 1’47″109 1’51″752 3’35″658
Groupe E2-SC / 0 à 1150 cmc
1. Von Siebenthal Yannick Jema Evo B10 JA 1’53″597 1’52″674 2’00″637 3’46″271
Groupe E2-SC / 2001 à 3000 cmc
1. Bovier Jean-Pierre Osella PA20/S BMW 1’48″482 1’46″751 2’06″290 3’35″233
Groupe CN / 0 à 2000 cmc
1. Maitre Jean-Jacques Tatuus PY012 1’46″305 1’45″518 1’48″011 3’31″823
2. Bouduban Fabien Norma M20 FC 1’49″427 1’48″906 1’52″642 3’38″333
3. Pralong Christian Norma M20 F 1’50″680 1’51″007 1’59″419 3’41″687
Groupe CN / 2001 à 3000 cmc
1. Schaffo Pierre Lucchini SN89 1’56″413 1’54″804 pp 3’51″217
Groupe E2-SH / 0 à 1400 cmc
1. Follonier Grégory GFA Austin Cooper RS 1’55″451 1’54″989 1’58″892 3’50″440
Groupe GT / + de 3000 cmc
1. Bührer Nicolas Porsche 911 GT3 RS 1’53″181 1’50″792 1’52″173 3’42″965
Groupe A-ISA-R2-R3 / 0 à 1600 cmc
1. Langenegger Max Citroën C2 2’03″737 2’01″053 2’01″205 4’02″258
2. Viesti Francesco Citroën Saxo VTS 2’09″760 2’09″847 2’08″165 4’17″925
3. Piquerez Clément Peugeot 106 S16 2’18″588 2’14″016 2’12″162 4’26″178
Groupe A-ISA-R2-R3 / 1601 à 2000 cmc
1. Bérard Laurent Honda Civic Type R 1’56″313 1’54″628 1’54″507 3’49″135
Groupe A-ISA-R2-R3 / + de 3000 cmc
1. Hassler Nicolas – (F) Ford Escort Cosworth 2’05″490 2’34″443 2’08″135 4’13″625
Groupe N-ISN-R1 / 0 à 1600 cmc
1. Salamin Léandre Citroën Saxo VTS 2’10″261 2’07″987 2’08″228 4’16″215
2. Schmidt Henri Peugeot 106 GTI 2’10″382 2’09″432 2’09″281 4’18″713
3. Kilchenmann Alphonse Suzuki Swift 2’11″920 2’10″928 2’11″620 4’22″548
Groupe N-ISN-R1 / 1601 à 2000 cmc
1. Frossard Anaël Renault Clio RS 2’00″731 1’59″442 1’59″360 3’58″802
2. Portmann Erwin Renault Clio Sport 2’11″966 2’10″586 2’08″485 4’19″071
Groupe N-ISN-R1 / + de 3000 cmc
1. Halter Joe Mitsubishi Lancer Evo 7 1’53″861 1’52″109 1’51″347 3’43″456
2. Widmer Michael Mitsubishi Lancer Evo 10 1’55″123 1’52″967 1’52″772 3’45″739
3. Aklin Samuel Mitsubishi Lancer Evo 10 1’56″799 1’54″265 1’54″340 3’48″605
4. Droz Michael Renault Mégane RS N4 1’56″941 1’55″472 1’54″648 3’50″120
5. Schlegel Werner Mitsubishi Lancer Evo 8 2’03″973 2’01″350 2’01″503 4’02″853
Groupe SSC / + de 3000 cmc
1. Mächler Albin BMW M4 Coupé 1’51″304 1’50″148 1’49″800 3’39″948
2. Wicki Robert Porsche 911 GT3 1’54″788 1’51″063 1’51″306 3’42″369
3. Steiner Chris Porsche 911 Turbo 1’59″969 1’55″468 1’54″437 3’49″905
4. Scapozza Nello Porsche 911 GT3 RS 2’04″513 2’00″966 2’00″793 4’01″759
5. Dayer Jean-Yves Subaru Impreza WRX STI 2’08″737 2’05″360 2’05″075 4’10″435
6. Forestier Jean-Marc Porsche GT4 2’14″418 2’07″204 2’07″931 4’15″135
Groupe SS / 0 à 2000 cmc
1. Piccinato Giuliano Honda Integra Type R 2’03″837 2’00″923 2’00″619 4’01″542
2. Krähenbühl André Honda Integra Type R 2’05″255 2’03″365 2’01″806 4’05″171
3. Zürcher Roberto Honda Integra Type R 2’05″456 2’03″351 2’02″143 4’05″494
4. Kuhn Oskar Honda Integra Type R 2’09″110 2’05″886 2’04″789 4’10″675
5. Luig Michael Renault Clio Ragnotti 2’14″936 2’11″880 2’13″624 4’25″504
Groupe SS / + de 2000 cmc
1. Maillard Marcel BMW 330i 2’16″467 2’12″201 2’09″980 4’22″181
2. Hungerbühler Thomas Opel Astra Coupé Turbo 2’23″462 2’15″962 2’14″697 4’30″659
Groupe IS / 0 à 1400 cmc
1. Schöpfer Stefan Audi 50 1’52″941 1’52″393 1’52″644 3’45″037
2. Mathys Hansueli Fiat Uno 1’56″873 1’56″504 1’55″569 3’52″073
3. Moser Stephan Toyota Yaris 2’01″778 2’00″855 2’00″882 4’01″737
4. Husistein Markus Toyota Yaris 2’18″851 2’16″813 2’17″051 4’33″864
Schluep Daniel Toyota Yaris pp pp pp
Groupe IS / 1401 à 1600 cmc
1. Bürki Martin VW Polo MB 1’47″722 1’47″609 1’46″373 3’33″982
2. Rohr Werner Toyota Corolla AE86 1’50″834 1’49″206 1’49″047 3’38″253
3. Oulevay Christophe VW Golf 2’00″922 1’55″200 1’57″705 3’52″905
4. Halbheer Beat Citroën Saxo 2’00″428 2’01″366 1’59″422 3’59″850
5. Siegenthaler Lukas Peugeot 106 GTI 2’01″093 2’00″327 2’00″034 4’00″361
6. Schmid Ruedi VW Golf I 16V 2’03″470 2’01″495 1’59″921 4’01″416
7. Zihlmann Roland VW Golf I 2’06″533 2’02″613 2’02″779 4’05″392
8. Pflug Corinne Toyota Corolla AE92 2’19″384 2’17″983 2’16″543 4’34″526
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc
1. Frei Thomas Opel Kadett C 1’51″347 1’49″872 1’50″006 3’39″878
2. Zysset Peter VW Golf 1’50″798 1’50″432 1’51″611 3’41″230
3. Burri Rolf Opel Kadett C 1’56″398 1’55″270 1’53″243 3’48″513
4. Niederberger Philip Opel Kadett C City 1’55″771 1’54″506 2’01″139 3’50″277
5. Ochsner Jürg Opel Kadett C 1’51″752 2’01″069 pp 3’52″821
6. Vallat Patrick VW Golf 1’51″549 2’02″261 pp 3’53″810
7. Hedinger Patrick Peugeot 205 GTI 2’04″500 2’00″771 1’59″811 4’00″582
8. Kuhn Sergio Peugeot 206 RC 2’06″408 2’02″996 2’01″564 4’04″560
9. Fleury Frédéric Opel Kadett C GTE 2’05″021 2’04″862 2’04″998 4’09″860
10. Buser Lisbeth Opel Kadett C 2’11″254 2’10″093 2’12″015 4’21″347
Groupe IS / 2001 à 3000 cmc
1. Koch Josef Opel Kadett C 16V 1’48″011 1’46″685 1’48″189 3’34″696
2. Banz Armin Opel Kadett C 16V 1’53″093 1’49″235 1’50″670 3’39″905
3. Aeschlimann Daniel Opel Kadett C 1’51″875 1’51″733 1’52″778 3’43″608
4. Eberle Harry Opel Kadett C 1’55″803 1’52″639 1’52″810 3’45″449
Marty Roman Opel Kadett C pp pp pp
Groupe IS / + de 3000 cmc
1. Nicolas Gérard Ford Escort WRC 1’45″890 1’44″569 1’43″392 3’27″961
2. Pfefferlé Alain Porsche 935 Turbo 1’45″861 1’44″823 1’43″780 3’28″603
3. Comby Alexandre Porsche 930 Turbo 1’58″946 1’55″603 1’54″441 3’50″044
4. Constantin François Ford Sierra Cosworth 2’03″697 1’59″301 1’58″025 3’57″326
5. Aymon Stive Ford Sierra Cosworth 2’06″469 2’03″407 2’02″334 4’05″741
Groupe E1 / 0 à 1400 cmc
1. Rohr Beat Audi 50 MLP pp 1’54″457 1’56″580 3’51″037
2. Buchser Marc VW Polo 1’58″226 1’57″188 1’55″812 3’53″000
3. Noser Roger VW Polo 2’15″371 2’13″615 2’13″050 4’26″665
4. Rebetez Grégory Suzuki Swift 2’17″929 2’17″603 2’18″405 4’35″532
Bächler Martin VW Lupo pp pp pp
Groupe E1 / 1401 à 1600 cmc
1. Burri Stephan VW Polo 1’51″640 1’49″131 1’50″279 3’39″410
2. Jeanneret Olivier VW Golf GTI 1’50″916 1’51″762 1’52″219 3’42″678
3. Wenger Manuel Peugeot 106 1’53″734 1’51″960 1’51″457 3’43″417
4. Murisier Pierre Peugeot 106 1’54″481 1’52″668 1’53″073 3’45″741
5. Bieri Adrian VW Scirocco 1’56″172 1’54″637 pp 3’50″809
6. Mühlemann Roger Citroën Saxo VTS 1’57″139 1’56″034 1’55″935 3’51″969
7. Maillard Stive Toyota Corolla AE86 2’08″442 2’05″955 2’03″691 4’09″646
8. Mühlemann Heinz Peugeot 106 GTI 2’06″087 2’07″641 2’05″437 4’11″524
9. Werthmüller Joel Peugeot 106 Rallye 2’09″283 2’09″766 2’07″502 4’16″785
10. Trachsel Walter Toyota Corolla AE86 2’17″732 2’17″219 2’18″042 4’34″951
Kuster Michael Alfa Romeo Sprint exclu exclu exclu
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc
1. Krieg Danny Audi A4 STW 1’48″203 1’47″879 1’47″375 3’35″254
2. Kammer Daniel Honda Civic 1’49″016 1’48″536 1’48″520 3’37″056
3. Niederer Peter Opel Kadett C 1’48″846 1’48″623 1’49″856 3’37″469
4. Houlmann Fabien Peugeot 205 1’49″660 1’50″047 1’51″312 3’39″707
5. Fauler Dani VW Golf 1’50″718 1’49″275 pp 3’39″993
6. Winiger Richard Honda Civic Evo 5 1’53″797 1’50″607 1’50″687 3’41″294
7. Golliard Patrick Alfa Romeo 155 STW 1’53″768 1’51″045 1’50″798 3’41″843
8. Engel Peter VW Golf 1’51″232 1’51″026 1’51″242 3’42″258
9. Lopez Patrice VW Golf 16V 1’52″648 1’50″085 2’03″259 3’42″733
10. Noirat Jérémy VW Golf 16V 1’52″017 1’52″368 1’51″696 3’43″713
11. Villoz Hervé Renault Clio RS Evo 1’53″290 1’52″450 1’51″525 3’43″975
12. Steiner Reto Ford Escort RS 1’52″898 1’52″490 pp 3’45″388
13. Farine Benoit Renault Clio RS 1’53″071 1’52″876 1’57″160 3’45″947
14. Coquoz Sébastien Opel Kadett C 1’54″515 1’51″632 pp 3’46″147
15. Petignat Lionel Peugeot 309 16V 1’53″708 1’53″010 ab 3’46″718
16. Tapparel Eddy Opel Kadett C City 1’54″159 1’53″373 1’57″329 3’47″532
17. Leuenberger Frederic Renault Clio RS 1’54″632 1’55″885 1’55″156 3’49″788
18. Spiess Erwin Renault Clio RS 1’57″516 1’54″635 1’56″695 3’51″330
19. Yerli Frédéric Renault Clio RS 1’57″347 1’56″097 1’55″313 3’51″410
20. Straubhaar Peter VW Golf I 1’57″456 1’55″967 1’56″581 3’52″548
21. Tognacca Emanuele VW Golf 16V 2’02″514 1’59″423 1’58″061 3’57″484
22. Merz Thomas VW Golf 2’01″090 1’57″732 2’01″481 3’58″822
23. Häusermann Urs VW Golf I 2’01″465 1’58″686 2’00″248 3’58″934
24. Magnin Marcel Honda Civic Type R 1’59″596 2’01″149 1’59″495 3’59″091
25. Hollenstein Markus VW Golf I GTI 16V 2’01″551 2’00″742 1’59″860 4’00″602
26. Biaggi Gaétan VW Golf I 2’04″736 2’01″767 2’02″883 4’04″650
27. Könitzer Patrick VW Golf I 16V pp 2’08″081 2’09″067 4’17″148
28. Küpfer Patrick Opel Corsa A 2’14″146 2’13″593 2’13″764 4’27″357
29. Spring Andreas BMW 318is E36 2’18″633 2’19″526 2’22″883 4’38″159
Darani Christian Fiat X1/9 exclu exclu exclu
Bralla Christian VW Golf exclu exclu exclu
Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc
1. Bernhard Diego Opel Kadett Coupé 1’53″114 1’52″952 1’51″903 3’44″855
2. Bottecchia Enzo Renault 5 Turbo 1’54″674 1’51″380 1’53″736 3’45″116
3. Nicole Benjamin BMW 2002 TI 1’57″040 1’55″715 1’56″318 3’52″033
4. Stacchi Mattia BMW M3 E30 1’57″318 1’55″236 1’57″616 3’52″554
5. Allaz Jean-Marie BMW 320 E21 2’05″824 2’01″274 2’02″651 4’03″925
Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc
1. Bellon Lionel BMW E36 GTR 1’52″010 1’51″534 1’53″083 3’43″544
2. Mariaux Florent BMW E30 1’52″422 1’52″724 1’52″425 3’44″847
3. Favre Bertrand BMW 325 E30 1’52″741 1’52″198 1’52″995 3’44″939
4. Rohrbach Patrick BMW E30 1’57″919 1’54″794 1’56″590 3’51″384
5. Dorsaz Yannick Alfa Romeo 75 2’06″408 2’06″346 2’07″281 4’12″754
6. Leupi Mario BMW 328i E36 2’07″632 2’07″459 2’09″473 4’15″091
7. Bühler Franz Hyundai Coupé Cup 2’09″175 2’06″806 2’12″099 4’15″981
8. Corboz Virginie Toyota Yaris Turbo 2’14″910 2’11″360 2’15″177 4’26″270
Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc
1. Ianniello Bruno Lancia Delta S4 1’43″671 1’42″960 1’42″583 3’25″543
2. Guex Christian Subaru Impreza GT 1’48″176 1’46″665 1’48″342 3’34″841
3. Tanner Sascha Subaru Impreza 1’51″679 1’49″780 1’52″763 3’41″459
4. Sawatzki Bruno Seat Leon Supercopa 1’53″749 1’52″222 1’56″035 3’45″971
5. Winiger Fabrice Seat Leon Supercopa 1’54″077 1’52″685 1’54″999 3’46″762
6. Bertocchi Mario BMW E36 1’56″001 1’52″525 1’56″123 3’48″526
7. Mattioni Sébastien Mazda 323 Turbo 1’55″430 1’55″863 1’57″218 3’51″113
8. Métroz Alex Ford Sierra Cosworth 1’58″834 1’56″901 1’56″988 3’53″889
9. Hulmann Marin Mazda 323 GTX 1’57″502 1’57″169 1’56″935 3’54″104
10. Bonvin Frédéric BMW M3 2’00″373 1’57″417 1’56″777 3’54″194
11. Jolidon Nicolas BMW 120i 2’01″482 2’01″238 1’58″886 4’00″124
12. Cristoni Fabio Lancia Delta HF Integrale 2’05″151 2’02″167 2’00″232 4’02″399
13. Quattropani Andrea Subaru Impreza STI 2’04″057 2’00″234 2’07″114 4’04″291
Wüthrich Simon VW Golf Turbo 1’57″014 pp pp
Prével Julien Opel Astra T16 pp pp pp
Groupe E1 / + de 3500 cmc
1. Neff Frédéric Porsche 996 Cup 1’44″623 1’42″973 1’45″168 3’27″596
2. Pinto Sergio Mitsubishi Lancer Evo 5 1’47″790 1’47″723 1’46″615 3’34″338
3. Ruch René Ferrari 355 GT 1’48″574 1’48″078 1’50″465 3’36″652
4. Millasson Bertrand Porsche GT3 Cup 1’51″909 1’49″727 1’53″804 3’41″636
5. Barraud Nicolas BMW 318i 1’53″514 1’52″426 1’56″068 3’45″940
6. Cereghetti Aramis BMW M5 E34 1’55″462 1’54″866 1’54″782 3’49″648
7. Schmid Herbert Porsche 996 GT3 1’57″279 1’56″759 1’59″411 3’54″038
Kessler Thomas Mitsubishi Lancer Evo 8 1’46″376 pp pp
Renault Clio Classic Cup
1. Zürcher Thomas Renault Clio III RS Cup 1’55″219 1’54″700 1’54″154 3’48″854
2. Krebs Philipp Renault Clio RS 1’57″988 1’54″010 1’55″106 3’49″116
3. Wolf Denis Renault Clio RS 1’56″420 1’55″103 1’54″990 3’50″093
4. Wolf Marcel Renault Clio RS 1’57″196 1’56″511 1’54″240 3’50″751
5. Henggeler Ralf Renault Clio III RS Cup 1’57″109 1’56″023 1’55″988 3’52″011
6. Zbinden Stephan Renault Clio III RS Cup 1’59″712 1’59″762 1’58″637 3’58″349
7. Figus Angelo Renault Clio III RS Cup 2’04″685 2’04″023 2’01″838 4’05″861
Gerber Meverick Renault Clio RS pp pp pp
Groupe VHC / 0 à 1600 cmc
1. Pauli Walter Alpine A110 1300S 2’09″043 2’07″572 2’05″856 4’13″428
2. Balemi Gianmarco Alpine A110 1600S 2’15″642 2’07″873 2’08″334 4’16″207
3. Richard Patrick Alpine A110 1600S 2’26″628 2’25″752 2’23″666 4’49″418
Groupe VHC / 3001 à 3500 cmc
1. Cretegny Jean-Romain Ford Sierra Cosworth 2’00″838 1’58″393 1’57″017 3’55″410
Groupe VHC / + de 3500 cmc
1. Burkart Andreas Ford Indy Monoposto 3’05″573 2’59″456 2’49″892 5’49″348