Bergrennen Oberhallau / 29-30.08.2015 / 220 présents / 213 partants / 207 classés

 

Groupe E2-SS / 0 à 1150 cmc  
1. Stenzel Ralf – (D) Gloria C8F Yamaha 1’32″23 1’30″70 1’30″48 3’01″18
Groupe E2-SS / 1151 à 1600 cmc
1. Papagna David Gloria CP8 Evo 1’26″44 1’24″57 1’24″14 2’48″71
Groupe E2-SS / 1601 à 2000 cmc
1. Balmer Christian Tatuus Master 1’15″57 1’14″84 1’15″86 2’30″41
2. Amweg Thomas Dallara F305/07 F3 1’16″71 1’16″56 1’16″36 2’32″92
3. Grand Joël Tatuus Master 1’16″74 1’16″57 1’16″59 2’33″16
4. Weber Christophe Dallara F302/04 Opel F3 1’18″76 1’18″01 1’19″42 2’36″77
5. Maurer Marcel Tatuus Renault Midland 1’21″39 1’21″37 1’21″46 2’42″76
6. Bentivoglio Pasquale – (I) F3 Opel 002 Max 1’22″78 1’21″84 1’21″86 2’43″70
7. Servalli Roberto Tatuus Master 1’27″03 1’26″23 1’24″76 2’50″99
8. Bosshard Markus Tatuus Renault 1’26″38 1’26″31 1’25″93 2’52″24
9. Baumann Leander Tatuus Renault 1’29″49 1’27″78 1’28″71 2’56″49
10. Berguerand Louis Tatuus Renault 1’30″24 1’29″15 1’32″53 2’59″39
Aeschbacher Hans-Ulrich Dallara Opel F3 pp pp pp
Groupe E2-SS / 2001 à 3000 cmc
1. Volluz Joël Osella FA30 1’10″22 1’09″86 1’10″21 2’20″07
2. Berguerand Eric Lola FA99 1’10″72 1’38″68 1’13″23 2’23″95
3. Hugentobler Simon Reynard 97D F3000 1’14″87 1’13″96 1’14″02 2’27″98
4. Roussel Joël – (F) Lola B02/50 F3000 1’16″42 1’15″71 1’16″57 2’32″13
5. Siggen Grégoire Lola T96/50 F3000 1’25″34 1’22″67 1’24″56 2’47″23
Groupe E2-SC / 0 à 1600 cmc
1. D’Acri Francesco – (D) Elia Avrio ST09 1’22″69 1’22″17 1’22″17 2’44″34
2. Scolaro Antonino Elia Scolaro 8 1’26″51 1’25″79 1’24″68 2’50″47
3. Lepori Jody Chiavenuto 8 1’24″50 1’26″82 1’26″51 2’51″01
Groupe E2-SC / 1601 à 2000 cmc
1. Wolpert Mathieu – (D) UWR WFK 07 2’19″19 1’26″00 1’25″28 2’51″28
Groupe E2-SC / 2001 à 3000 cmc
1. Steiner Marcel Martini MK77 BMW 1’15″12 1’14″92 1’15″52 2’30″04
2. Bovier Jean-Pierre Osella PA20/S BMW 1’22″68 1’22″66 1’22″39 2’45″05
Groupe CN / 0 à 2000 cmc
1. Hunziker Herbert Norma M20 F Honda 1’22″89 1’22″06 1’22″99 2’44″95
2. Amann Peter – (A) PRC 1’27″27 1’26″58 1’27″15 2’53″73
Groupe E2-SH / 0 à 1400 cmc
1. Lampert Christoph – (A) Tracking RC01 1’23″58 1’24″27 1’23″45 2’47″03
Groupe GT / + de 3000 cmc
1. Thöny Ueli Porsche 997 Cup 1’27″11 1’27″26 1’26″21 2’53″32
2. Bührer Nicolas Porsche 997 GT3 RS 1’27″88 1’26″25 1’27″68 2’53″93
Groupe A-ISA-R2-R3 / 0 à 1600 cmc
1. Kummer Reto Citroën C2 1’41″23 1’39″06 1’38″89 3’17″95
Groupe A-ISA-R2-R3 / 1601 à 2000 cmc
1. Neu Kai – (D) Ford Focus ST170 1’37″39 1’35″15 1’35″94 3’11″09
2. Spring Andreas BMW 318is-4 E36 1’54″00 1’51″88 1’52″87 3’44″75
Groupe A-ISA-R2-R3 / + de 3000 cmc
1. Moosbrugger Ernst – (A) BMW M3 E36 1’36″09 1’32″79 1’33″77 3’06″56
2. Buser Dani Subaru Impreza HP6 1’34″29 1’34″44 1’32″67 3’06″96
3. Kothgassner Oswald – (A) Mitsubishi Lancer Evo 6 1’37″99 1’39″21 1’39″37 3’17″20
Groupe N-ISN-R1 / 0 à 1600 cmc
1. Schmidt Henri Peugeot 106 GTI 1’48″34 1’47″60 1’47″15 3’34″75
Groupe N-ISN-R1 / + de 3000 cmc
1. Widmer Michael Mitsubishi Lancer Evo 10 1’29″45 1’29″89 1’29″81 2’59″26
2. Halter Joe Mitsubishi Lancer Evo 7 1’31″82 1’31″41 1’31″74 3’03″15
3. Schlegel Werner Mitsubishi Lancer Evo 8 1’36″02 1’34″70 1’35″10 3’09″80
Groupe SSC / + de 3000 cmc
1. Mächler Albin BMW M4 1’29″85 1’29″30 1’28″56 2’57″86
2. Wicki Robert Porsche 911 GT3 1’29″88 1’29″02 1’29″82 2’58″84
3. Steiner Chris Porsche 911 Turbo 1’33″34 1’32″10 1’32″51 3’04″61
Groupe SS / 1601 à 2000 cmc
1. Piccinato Giuliano Honda Integra Type R 1’38″06 1’37″81 1’38″55 3’15″87
2. Muzzarelli Marcel Honda Integra Type R 1’38″52 1’38″05 1’38″61 3’16″57
3. Zürcher Roberto Honda Integra Type R 1’39″99 1’39″76 1’40″25 3’19″75
4. Stöckli Patrick Honda Integra Type R 1’46″34 1’42″13 1’43″72 3’25″85
5. Portmann Erwin Renault Clio Sport 1’50″43 1’45″46 1’45″18 3’30″64
6. Kuhn Oskar Honda Integra Type R 1’45″44 1’45″85 1’45″32 3’30″76
Groupe SS / 2001 à 3000 cmc
1. Hedinger Bernhard Peugeot 208 GTI 1’42″30 1’41″23 1’42″37 3’23″53
Groupe SS / + de 3000 cmc
1. Hungerbühler Thomas Opel Astra Coupé Turbo 1’48″31 1’46″89 1’47″19 3’34″08
Groupe IS / 0 à 1400 cmc
1. Schöpfer Stefan Audi 50 1’30″96 1’31″20 1’31″87 3’02″16
2. Mathys Hansueli Fiat Uno 1’33″75 1’34″34 1’34″10 3’07″85
3. Moser Stephan Toyota Yaris JTD 1’39″01 1’39″36 1’41″71 3’18″37
4. Husistein Markus Toyota Yaris 1’47″85 1’45″93 1’46″03 3’31″96
Groupe IS / 1401 à 1600 cmc
1. Bürki Martin VW Polo MB 16V 1’27″33 1’27″13 1’27″03 2’54″16
2. Mattmüller Christoph VW Scirocco 1’28″41 1’28″09 1’29″15 2’56″50
3. Rohr Werner Toyota Corolla AE86 1’29″78 1’30″25 1’30″11 2’59″89
4. Lanz Andreas Toyota Corolla AE86 1’32″05 1’31″36 1’31″35 3’02″71
5. Oberhofer Rudi VW Golf 16V Ledinegg 1’32″54 1’31″88 1’32″33 3’04″21
6. Maegli Thomas VW Golf GTI 1’35″15 1’33″47 1’35″20 3’08″62
7. Halbheer Beat Citroën Saxo 1’35″31 1’34″84 1’34″32 3’09″16
8. Jungi Rolf Citroën Saxo JM 1’35″45 1’35″43 1’35″98 3’10″88
9. Siegenthaler Lukas Peugeot 106 GTI 16V 1’37″25 1’37″69 1’37″95 3’14″94
10. Schmid Ruedi VW Golf 1 Lisa 16V 1’37″80 1’37″37 1’37″79 3’15″16
11. Külling Andi Peugeot 106 GTI Lilly 1’38″80 1’37″93 1’39″86 3’16″73
12. Bernet Bruno Citroën Saxo 1’44″60 1’44″20 1’43″79 3’27″99
13. Pflug Corinne Toyota Corolla AE92 1’51″56 1’51″59 1’50″75 3’42″31
Zihlmann Roland VW Golf I pp pp pp  
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc
1. Ochsner Jürg Opel Kadett C 1’28″55 1’28″15 1’27″93 2’56″08
2. Zysset Peter VW Golf 1’29″47 1’30″31 1’30″39 2’59″78
3. Frei Thomas Opel Kadett C 1’31″42 1’30″09 1’30″09 3’00″18
4. Niederberger Philip Opel Kadett C City 1’32″79 1’32″70 1’32″38 3’05″08
5. Hedinger Patrick Peugeot 205 GTI 1’33″28 1’33″33 1’32″29 3’05″57
6. Burri Rolf Opel Kadett C 1’32″87 1’34″81 1’32″83 3’05″70
7. Kuhn Sergio Peugeot 206 RC 1’34″65 1’34″62 1’34″71 3’09″27
8. Scheidegger Erwin VW Scirocco 2 1’35″59 1’35″86 1’36″11 3’11″45
9. Buser Lisbeth Opel Kadett C 1’42″88 1’41″41 1’41″63 3’23″04
10. Holenstein Daniel Opel Kadett E GSI 16V 1’52″08 1’50″01 1’49″18 3’39″19
Vallat Patrick VW Golf GTI 16V pp pp pp
Groupe IS / 2001 à 3000 cmc
1. Banz Armin Opel Kadett C 16V 1’30″38 1’27″54 1’27″67 2’55″21
2. Lompa Flavio BMW M3 E30 1’33″74 1’30″43 1’29″75 3’00″18
3. Dobler Albert BMW M3 DTM 1’31″57 1’30″45 1’29″99 3’00″44
4. Aeschlimann Daniel Opel Kadett C GTE 1’32″19 1’32″37 pp 3’04″56
5. Eberle Harry Opel Kadett C 1’32″51 1’32″60 1’32″56 3’05″07
6. Pironaci Giuseppe BMW M3 DTM 1’40″70 1’33″43 1’31″71 3’05″14
7. Sutter Bruno BMW M3 E30 1’40″48 1’38″99 1’37″28 3’16″27
8. Kellenberger Beat BMW 325i 1’44″54 1’42″84 1’43″80 3’26″64
9. Inauen Erich BMW 325i E30 1’46″27 1’44″41 1’46″94 3’30″68
Groupe IS / + de 3000 cmc
1. Pfefferlé Alain Porsche 935 Turbo 1’22″85 1’23″13 1’22″86 2’45″71
Groupe E1 / 0 à 1400 cmc
1. Rohr Beat Audi 50 MLP 1’31″60 1’31″68 1’32″03 3’03″28
2. Buchser Marc VW Polo 1’33″73 1’34″13 1’33″34 3’07″07
3. Duscher Frank – (D) VW Polo 1 8V 1’33″63 1’33″96 1’33″60 3’07″23
4. Bucher Ronnie – (D) VW Polo 16V Schneider 1’34″33 1’34″23 1’33″53 3’07″76
5. Schneider Jürgen – (D) VW Polo Coupé 16V Schneider 1’34″86 1’34″78 1’34″93 3’09″64
6. Bächler Martin VW Lupo EGMO 1’35″55 1’36″11 1’35″80 3’11″35
7. Kohler Thomas – (D) Fiat X1/9 16V 1’35″92 1’37″06 1’36″45 3’12″37
8. Suter Michael VW Scirocco MSR 1’37″90 1’37″32 1’36″10 3’13″42
9. Dürig André Fiat Uno 1’39″14 1’37″64 1’37″17 3’14″81
10. Abb Nils – (D) VW Polo II 16V Schneider 1’37″24 1’37″69 1’37″74 3’14″93
11. Winkler Stefan – (D) Fiat 127 1’42″18 1’43″65 1’43″66 3’25″83
12. Noser Roger VW Polo 1’45″76 1’46″58 1’46″13 3’31″89
Baumgartner Jürgen Mazda 323 1’46″27 pp pp
Groupe E1 / 1401 à 1600 cmc
1. Burri Stephan VW Polo MLP 1’28″44 1’27″45 1’28″76 2’55″89
2. Stelberg André – (D) VW Corrado RSB Schneider 1’28″16 1’28″09 1’28″30 2’56″25
3. Schulte Manfred – (D) Citroën AX Kit-Car Nemeth 1’29″67 1’29″45 1’29″79 2’59″12
4. Faulhaber Stefan – (D) Opel Kadett 16V Risse 1’30″17 1’30″61 1’30″82 3’00″78
5. Heindrichs Andy – (D) Opel Corsa A 16V 1’31″01 1’31″52 1’31″76 3’02″53
6. Maier Helmut – (D) VW Golf Spiess 1’31″72 1’31″43 1’31″80 3’03″15
7. Wenger Manuel Peugeot 106 MLP 1’32″31 1’32″62 1’32″98 3’04″93
8. Bilger René VW Golf 1’36″00 1’34″84 1’48″06 3’10″84
9. Örtig Beat Peugeot 106 Maxi 1’36″47 1’35″54 1’36″05 3’11″59
10. Wüthrich Urs Mazda 323 1’38″11 1’37″67 1’38″81 3’15″78
11. Mühlemann Heinz Peugeot 106 GTI 1’45″69 1’42″00 1’41″86 3’23″86
12. Werthmüller Joel Peugeot 106 Rallye 1’43″76 1’42″23 4’09″64 3’25″99
13. Trachsel Walter Toyota Corolla AE86 1’50″76 1’49″89 1’50″58 3’40″47
Bieri Adrian VW Scirocco ab pp pp
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc
1. Weidinger Jörg – (D) BMW 318i E36 STW 1’24″43 1’23″54 1’23″46 2’47″00
2. Nickel Patrik – (A) Opel Kadett C Gerent 1’24″48 1’24″43 1’24″30 2’48″73
3. Sonderbauer Roman – (D) Opel Kadett C 1’25″73 1’26″39 1’26″49 2’52″12
4. Preisser Dirk – (D) Opel Kadett C Coupé 16V 1’26″26 1’26″09 1’27″14 2’52″35
5. Krieg Danny Audi A4 STW 1’26″98 1’26″70 1’26″01 2’52″71
6. Niederer Peter Opel Kadett C 1’27″23 1’27″47 1’27″60 2’54″70
7. Steiner Reto Ford Escort RS 1’28″30 1’28″00 1’28″06 2’56″06
8. Rauch Michael – (D) Opel Kadett 8V Briegel 1’29″26 1’28″14 1’28″36 2’56″50
9. Fauler Dani VW Golf 1’27″98 1’28″60 ab 2’56″58
10. Reich Markus – (A) VW Golf 2 16V 1’28″44 1’28″51 1’28″33 2’56″77
11. Houlmann Fabien Peugeot 205 1’29″22 1’28″69 1’29″48 2’57″91
12. Wimmer Norbert – (D) BMW 2002 8V 1’30″22 1’28″78 1’29″36 2’58″14
13. Burgermeister Joel Lotus Elise Sport 190 1’29″30 1’29″10 1’29″38 2’58″40
14. Kammer Daniel Honda Civic 1’29″53 1’29″14 1’29″31 2’58″45
15. Ehrle Bernd – (D) Opel Kadett C 8V Krause 1’30″15 1’29″89 1’30″73 3’00″04
16. Reiter Nicolas – (A) Ford Escort 1’30″46 1’30″36 1’29″73 3’00″09
17. Göser Günter – (D) Opel Kadett C Coupé 16V 1’30″37 1’30″30 1’31″38 3’00″67
18. Wittwer Daniel VW Golf 1 1’31″42 1’30″66 1’30″79 3’01″45
19. Engel Peter VW Golf MLP 1’31″06 1’30″88 1’30″83 3’01″71
20. Baumgartner Daniel Mazda MX-5 1’31″57 1’31″61 1’31″78 3’03″18
21. Graf Roland Renault Clio 1’32″17 1’31″73 1’32″14 3’03″87
22. Spiess Erwin Renault Clio RS 1’32″16 1’32″70 1’33″26 3’04″86
23. Flik Beatrice – (D) Renault Mégane Cup 1’32″97 1’32″70 1’32″38 3’05″08
24. Flammer Patrick Suzuki Swift 1’33″32 1’32″65 1’32″44 3’05″09
25. Leuenberger Frederic Renault Clio RS 1’34″07 1’32″96 1’32″35 3’05″31
26. Günthart Mike Renault R5 1’34″47 1’33″18 1’33″75 3’06″93
27. Lang Bernhard – (D) Ford Escort RS 2000 1’33″86 1’34″17 pp 3’08″03
28. Raemy Philippe Peugeot 306 GTI 1’33″86 1’35″35 1’34″75 3’08″61
29. Graf Othmar Mazda MX-5 Coupé 1’34″20 1’34″51 1’35″60 3’08″71
30. Tognacca Emanuele VW Golf GTI 1’35″36 1’35″16 1’34″75 3’09″91
31. Seitz Hans-Dieter – (D) Ford Escort MK II 1’35″10 1’34″86 1’35″63 3’09″96
32. Straubhaar Peter VW Golf 1 1’35″24 1’34″83 1’36″68 3’10″07
33. Pleier Alexander – (D) Opel Kadett C 1’36″61 1’35″53 1’34″96 3’10″49
34. Schmid Thomas – (D) Opel Kadett C Coupé 1’36″83 1’35″59 1’35″76 3’11″35
35. Kuratli Michael Renault Clio Cup 1’36″70 1’36″38 1’37″21 3’13″08
36. Hollenstein Markus VW Golf 1 GTI 16V 1’39″09 1’39″31 1’40″18 3’18″40
37. Zentner Patrick Renault Clio 2.0 1’39″92 1’40″44 ab 3’20″36
38. Schmidlin Jörg BMW 320i 1’40″74 1’41″52 1’40″74 3’21″48
39. Könitzer Patrick VW Golf 1’42″46 1’42″35 1’42″03 3’24″38
40. Senn Rico Honda Civic EG6 1’44″73 1’42″55 1’41″86 3’24″41
41. Alt Holger – (D) Ford Escort RS 2000 1’42″33 1’43″24 1’42″10 3’24″43
42. Küpfer Patrick Opel Corsa A 1’49″01 1’48″60 1’48″40 3’37″00
Tschirky Kurt Opel Kadett C 1’37″28 pp pp
Merz Thomas VW Golf 1 1’48″32 pp pp
Glass Stefan – (D) Ford Escort Lotus TC pp pp pp
Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc
1. Permetinger Bernhard – (A) BMW M3 E30 1’27″68 1’28″18 1’28″37 2’55″86
2. Bernhard Diego Opel Kadett Coupé Rallye 1’30″82 1’30″70 1’35″47 3’01″52
3. Stacchi Mattia BMW M3 E30 1’33″55 1’32″06 1’33″08 3’05″14
4. Dörig Hanspeter BMW M3 E30 DTM 1’39″80 1’38″07 1’37″01 3’15″08
5. Schlachter Karl-Heinz – (D) BMW 2002 TI Alpina 1’39″53 1’37″92 1’38″54 3’16″46
6. André Marcel Mercedes 190 DTM 1’40″17 1’41″17 1’38″15 3’18″32
7. Walser Werner – (A) Opel Kadett C 1’46″71 1’43″82 1’45″19 3’29″01
8. Von Arx Urban VW Polo 1’53″42 1’50″52 1’52″13 3’42″65
Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc
1. Rohrbach Patrick BMW E30 1’32″66 1’33″99 1’33″69 3’06″35
2. Meier Oliver Mini JCW 1’35″02 1’35″36 1’33″67 3’08″69
3. Zürcher Urs BMW E46 M 1’36″07 1’34″18 1’34″74 3’08″92
4. Eller Hans-Peter – (D) BMW M3 E36 1’35″47 1’34″97 1’34″73 3’09″70
5. Metzger Hans BMW M3 GTR 1’37″78 1’36″14 1’35″88 3’12″02
Gapp Marcel – (D) BMW M3 E36 pp pp pp
Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc
1. Ianniello Bruno Lancia Delta S4 1’21″29 1’21″67 1’21″02 2’42″31
2. Schnellmann Roger Mitsubishi Lancer Evo 8 J-Spec 1’21″08 1’21″39 1’21″39 2’42″47
3. Zemp Michel Seat Leon Cup Racer 1’26″06 1’25″51 1’25″69 2’51″20
4. Wüthrich Simon VW Golf 2 Turbo 1’27″40 1’26″43 1’26″20 2’52″63
5. Jenni Willi Porsche 911 RSR 1’26″32 1’27″03 1’26″51 2’52″83
6. Beiner Jürg BMW M3 Schirmer 1’26″83 1’27″81 1’27″22 2’54″05
7. Bertocchi Mario BMW E36 1’31″12 1’30″64 1’32″03 3’01″76
8. Bonomini Daniele Lancia Delta 1’32″96 1’32″99 1’31″80 3’04″76
9. Cristoni Fabio Lancia Delta HF Integrale 1’35″30 1’35″63 1’35″96 3’10″93
10. Stierli Peter Seat Leon Supercopa 1’38″51 1’36″81 1’35″01 3’11″82
11. Nüssli Romeo Ford Escort Cosworth 1’39″08 1’33″54 1’41″35 3’12″62
12. Sonnenschein Christian Lancia Delta Integrale 1’38″17 1’36″70 1’36″95 3’13″65
13. Dedial Michel VW Golf 2 G60 1’40″91 1’40″29 1’38″40 3’18″69
14. Schwizgebel Mirco VW Golf 4 1’40″60 1’39″72 1’40″13 3’19″85
Tanner Sascha Subaru Impreza HP2 ab pp pp
Sawatzki Bruno Seat Leon Supercopa pp pp pp
Groupe E1 / + de 3500 cmc
1. Ruch René Ferrari 355 GT 1’21″38 1’22″25 1’21″16 2’42″54
2. Neff Frédéric Porsche 996 Cup 1’22″15 1’22″68 1’22″84 2’44″83
3. Büeler Toni Audi RS4 1’26″87 1’26″67 1’26″06 2’52″73
4. Schlegel Ulrich BMW M3 1’28″40 1’28″12 1’28″57 2’56″52
5. Bollhalder Hermann Opel Speedster 1’28″59 1’29″42 1’29″17 2’57″76
6. Schmid Herbert Porsche 996 GT3 1’30″93 1’31″17 1’32″28 3’02″10
7. Neuhauser Michael BMW M135i 1’31″28 1’31″96 1’31″69 3’02″97
8. Kistler Dany Audi RS2 Quattro 1’34″27 1’32″83 1’32″95 3’05″78
9. Kofmel Gaetan Audi 80 1’36″24 1’36″33 1’36″20 3’12″44
10. Heutschi Heinz VW Golf VI R32 Turbo 1’38″02 1’36″24 1’36″87 3’13″11
Cereghetti Aramis BMW M5 E34 pp pp pp
Groupe E1 Diesel / + de 3000 cmc
1. Meurer Karl-Heinz – (D) VW Golf V R-TDI 1’45″05 1’43″06 1’42″85 3’25″91
Renault Clio Classic Cup
1. Zürcher Thomas Renault Clio RS III Cup 1’34″38 1’34″39 1’34″24 3’08″62
2. Wolf Denis Renault Clio RS 1’36″16 1’34″80 1’33″90 3’08″70
3. Wolf Marcel Renault Clio RS 1’35″73 1’34″68 1’34″16 3’08″84
4. Krebs Philipp Renault Clio RS 1’35″42 1’34″78 1’34″75 3’09″53
5. Zbinden Stephan Renault Clio RS III Cup 1’36″71 1’35″55 1’35″60 3’11″15
6. Henggeler Ralf Renault Clio RS III Cup 1’37″11 1’36″28 1’36″30 3’12″58
7. Pederzoli Alessandro Renault Clio RS 1’37″46 1’36″45 1’36″14 3’12″59
8. Sigrist Hans Renault Clio RS Cup 1’40″44 1’38″44 1’38″32 3’16″76
9. Figus Angelo Renault Clio RS III Cup 1’41″49 1’40″08 1’40″05 3’20″13
10. Gerber Meverick Renault Clio RS 1’56″63 1’42″16 1’42″78 3’24″94
Groupe VHC-Tourisme / 0 à 1400 cmc
1. Pauli Walter Alpine A110 1300S 1’42″03 1’41″17 1’54″21 3’23″20
Groupe VHC-Tourisme / 1401 à 1600 cmc
1. Richard Patrick Alpine A110 1600S 1’55″73 1’54″84 1’54″00 3’48″84
Groupe VHC-Tourisme / 1601 à 2000 cmc
1. Buschor Armin BMW 320 Gr. 5 1’36″90 1’36″86 1’37″01 3’13″76
Ströhm Wolfgang – (D) Opel Ascona A 2’24″06 pp pp
Groupe VHC-Tourisme / 2001 à 3000 cmc
1. Pillonel Yann BMW 325i 1’46″08 1’43″80 1’43″81 3’27″61
Groupe VHC-Monoplace / 1601 à 2000 cmc
1. Moser Roger Martini MK28 BMW F2 1’31″63 1’27″49 1’25″97 2’53″46
Groupe VHC-Monoplace / + de 3000 cmc
1. Burkart Andreas Ford Indy Monoposto 2’16″87 2’13″22 2’12″49 4’25″71