Bergrennen Hemberg / 09-10.06.2018 / 138 présents / 130 partants / 128 classés

 

Groupe E2-SS / 0 à 1400 cmc  
1. Papagna David Gloria C8P Proto 1’00″76 1’01″44 1’02″04 2’02″20
Groupe E2-SS / 1601 à 2000 cmc
1. Balmer Christian Tatuus Master 0’57″72 0’58″55 0’57″81 1’55″53
2. Maurer Marcel Tatuus Renault Midland 0’59″50 0’58″57 0’58″75 1’57″32
3. Bosshard Markus Tatuus Renault 1’07″09 1’04″96 1’06″14 2’11″10
Groupe E2-SS / 2001 à 3000 cmc
1. Faustini Robin Reynard K01 F3000 0’57″94 0’57″80 0’58″17 1’55″74
2. Siggen Grégoire Lola T96/50 F3000 0’59″90 0’59″76 0’58″52 1’58″28
3. Amweg Thomas Lola B99/50M F3000 1’00″01 1’00″45 pp 2’00″46
Groupe E2-SC / 0 à 2000 cmc
1. Amann Peter – (A) Osella PA2000 0’58″51 0’59″38 0’58″98 1’57″49
Groupe E2-SC / 2001 à 3000 cmc
1. Steiner Marcel LobArt LA01 Mugen 0’53″76 0’54″55 0’54″79 1’48″31
Groupe CN / 0 à 2000 cmc
1. Mauerhofer Daniel Norma M20 F 1’02″75 1’03″55 1’03″59 2’06″30
2. Böhler Stefan Norma M20 F 1’04″96 1’05″04 pp 2’10″00
Groupe E2-SH-Tracking / 0 à 1000 cmc
1. Fauler Dani Tracking RC01 1’04″37 1’04″23 1’04″33 2’08″56
Groupe A-ISA-R2-R3 / 1601 à 2000 cmc
1. Rychlik Remo Honda Integra Type R 1’12″54 1’12″59 1’12″96 2’25″13
2. Spring Andreas BMW 318is-4 E36 1’21″12 1’22″43 1’25″92 2’43″55
Groupe A-ISA-R2-R3 / + de 2000 cmc
1. Halter Joe Mitsubishi Lancer Evo 7 1’07″09 1’07″19 1’07″50 2’14″28
2. Christen Heinz Abarth 500 1’13″46 1’13″18 1’14″00 2’26″64
Groupe SSC / 0 à 3000 cmc
1. Kuhn Oskar Peugeot 308 GTI 1’21″67 1’20″11 1’20″43 2’40″54
Groupe SSC / + de 3000 cmc
1. Feigenwinter Andy Lotus Exige 430 1’07″82 1’09″88 1’08″52 2’16″34
Junod Cédric Audi TT RS pp pp pp
Groupe SS / 0 à 2000 cmc
1. Reding Rolf Toyota GT86 1’12″79 1’12″92 1’13″24 2’25″71
2. Krähenbühl Andy Honda Integra Type R 1’12″92 1’12″85 1’12″90 2’25″75
3. Feigenwinter Raphael Honda Integra Type R 1’13″95 1’13″38 1’15″67 2’27″33
4. Brändle Daniel Honda Integra Type R 1’13″56 1’14″14 1’13″91 2’27″47
5. Koch Mario Honda Integra Type R 1’13″81 1’13″95 1’14″65 2’27″76
6. Zutter Dario Suzuki Swift Sport 1’16″99 1’17″27 1’17″45 2’34″26
Groupe SS / + de 3000 cmc
1. Hungerbühler Thomas Opel Astra Coupé 1’19″61 1’19″18 1’19″40 2’38″58
Groupe IS / 0 à 1400 cmc
1. Schöpfer Stefan Audi 50 1’07″89 1’08″11 1’08″44 2’16″00
2. Moser Stephan Toyota Yaris 1’11″98 1’12″58 pp 2’24″56
3. Paier Michel Toyota Yaris PMS 1’21″70 1’22″62 1’24″24 2’44″32
Groupe IS / 1401 à 1600 cmc
1. Burri Stephan VW Polo 1’05″19 1’05″40 1’07″13 2’10″59
2. Mattmüller Christoph VW Scirocco 1’07″50 1’07″52 1’07″19 2’14″69
3. Bardill Hansjürg VW Scirocco 2 16V MB 1’10″43 1’11″54 1’09″66 2’20″09
4. Schneider Dominic Citroën Saxo 1’11″39 1’11″68 1’11″93 2’23″07
5. Külling Andi Peugeot 106 GTI Lilly 3 1’12″87 1’11″89 1’11″67 2’23″56
6. Hüppi Thomas VW Golf 1 1’13″34 1’13″23 1’14″16 2’26″57
7. Pflug Corinne Toyota Corolla AE92 1’15″78 1’15″30 1’15″83 2’31″08
Schmid Ruedi VW Golf 1 16V Lisa 1’13″65 pp pp
Maegli Thomas VW Golf pp pp pp
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc
1. Niederberger Philip Opel Kadett C City 1’06″22 1’06″48 1’06″97 2’12″70
2. Tschirky René Opel Kadett C 1’06″53 1’06″22 pp 2’12″75
3. Tschirky Kurt Opel Kadett C 1’07″75 1’09″68 1’07″70 2’15″45
4. Vallat Patrick VW Golf 2 1’08″00 1’08″40 1’08″11 2’16″11
5. Donzé Arnaud VW Golf 1’09″65 1’08″96 1’08″82 2’17″78
6. Hedinger Patrick Peugeot 205 GTI 1’08″99 1’08″92 1’08″95 2’17″87
7. Grossenbacher Cyril VW Golf 1 1’11″68 1’10″74 1’10″21 2’20″95
8. Hollenstein Markus VW Golf 1 GTI 16V 1’12″33 1’11″87 1’12″87 2’24″20
9. Rudolf Martin VW Golf 1 1’15″23 1’15″18 1’14″59 2’29″77
10. Buser Lisbeth Opel Kadett C 1’15″36 1’16″64 1’15″98 2’31″34
11. Kellenberger Beat Renault Clio RS 1’18″99 1’17″39 1’17″22 2’34″61
Hunziker Simon Honda Civic Type R pp pp pp
Meier Gilbert Honda Integra GIS pp pp pp
Kuhn Sergio Peugeot 206 pp pp pp
Groupe IS / 2001 à 2500 cmc
1. Koch Josef Opel Kadett C 16V 1’05″30 1’05″03 1’05″44 2’10″33
2. Banz Urs Opel Ascona B 16V 1’05″12 1’05″44 1’05″89 2’10″56
3. Eberle Harry Opel Kadett C 1’07″99 1’07″59 1’08″36 2’15″58
4. Burri Rolf Opel Kadett C 1’07″67 1’08″04 1’08″77 2’15″71
5. Aeschlimann Daniel Opel Kadett C 1’08″28 1’08″24 1’08″91 2’16″52
6. Santos Ted Seat Ibiza 1’11″49 1’12″22 1’12″65 2’23″71
7. Erni Pius Opel Kadett C 1’11″61 1’14″30 1’12″64 2’24″25
Marty Roman Opel Kadett C GTE pp pp pp
Groupe IS / + de 2500 cmc
1. Neff Frédéric Porsche 996 Cup 1’03″39 1’02″92 1’03″88 2’06″31
2. Sawatzki Bruno Porsche 997 GT3 Cup 1’04″43 1’04″48 1’04″36 2’08″79
3. Jenni Willi Porsche 997 Cup 1’04″62 1’05″45 1’05″25 2’09″87
4. Von Rotz Dominic Audi A4 Quattro 1’08″57 1’08″37 1’07″57 2’15″94
5. Schlegel Werner Mitsubishi Lancer Evo 8 1’08″35 1’08″91 1’09″65 2’17″26
6. Weber Damien BMW 323i 1’08″95 1’09″26 1’09″29 2’18″21
7. Zenklusen Vanessa Subaru Impreza Type R 1’11″66 1’10″81 1’10″13 2’20″94
Groupe E1 / 0 à 1400 cmc
1. Buchser Marc VW Polo 1’08″40 1’08″99 1’08″43 2’16″83
2. Rohr Christoph Audi 50 MLP 1’10″76 1’09″88 1’09″76 2’19″64
3. Noser Roger VW Polo RNP 1’13″87 1’14″69 1’14″83 2’28″56
4. Baumgartner Jürgen Mazda 323 1’16″72 1’16″11 1’16″48 2’32″59
Groupe E1 / 1401 à 1600 cmc
1. Bürki Martin VW Polo MB 1’04″83 1’04″79 1’04″17 2’08″96
2. Örtig Beat Peugeot 106 Maxi 1’09″98 1’09″98 1’19″00 2’18″96
3. Mühlemann Roger Citroën Saxo VTS 1’10″98 1’10″22 1’09″71 2’19″93
4. Bilger René VW Golf 1’10″94 1’09″75 1’10″61 2’20″36
5. Werthmüller Joel Peugeot 106 ab 1’11″43 1’11″43 2’22″78
6. Gfeller Heinz Ford Fiesta ST 1’15″14 1’19″18 1’19″88 2’34″32
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc
1. Krieg Danny Audi A4 STW 1’04″61 1’03″77 1’03″82 2’07″59
2. Steiner Reto Ford Escort RS 1’05″10 1’06″01 1’05″62 2’10″72
3. Niederer Peter Opel Kadett C 1’06″60 1’06″29 1’05″26 2’11″55
4. Baumgartner Daniel Mazda MX-5 1’07″00 1’06″41 1’07″20 2’13″41
5. Fuhrer Ruedi Honda CRX F20 1’07″43 1’07″83 1’06″80 2’14″23
6. Graf Roland Renault Clio RS 1’07″13 1’07″16 1’07″36 2’14″29
7. Leuenberger Frederic Renault Clio RS 1’08″60 1’09″06 1’09″96 2’17″66
8. Merz Thomas VW Golf 1’09″10 1’09″09 1’10″00 2’18″19
9. Mürner Adrian VW Golf GTI 1’09″63 1’09″35 1’09″04 2’18″39
10. Graf Othmar Mazda MX-5 Coupé 1’10″60 1’09″64 1’10″69 2’20″24
11. Schläpfer Michael Renault Clio RS 1’11″51 1’11″03 1’10″61 2’21″64
12. Bissegger Fredy Renault Clio Cup 1’13″36 1’13″56 1’13″41 2’26″77
13. Mühlemann Bernhard Ford Focus 1’14″18 1’14″82 1’13″61 2’27″79
Spiess Erwin Renault Clio RS ab pp pp
Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc
1. Huwiler Thomas BMW E30 HRT 1’11″25 1’10″69 1’10″53 2’21″22
2. Hirsig Christian VW Polo 1’11″24 1’10″62 1’10″68 2’21″30
3. Yeryen Daniel BMW E36 1’13″36 1’13″42 1’13″48 2’26″78
4. Geck Roger BMW 325i E30 1’16″67 1’16″92 1’17″39 2’33″59
Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc
1. Bollhalder Hermann Opel Speedster 1’04″09 1’03″89 1’03″74 2’07″63
2. Köchli René Honda Civic RK3 1’06″18 1’05″08 1’05″51 2’10″59
3. Lenherr Manuel BMW M3 E36 1’08″50 1’07″13 1’07″35 2’14″48
4. Meier Rolf Renault Clio IV Cup 1’12″36 1’10″65 1’11″09 2’21″74
Leupi Mario BMW 328i pp pp pp
Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc
1. Wüthrich Simon VW Golf 2 Turbo 1’01″35 1’01″33 1’01″56 2’02″68
2. Widmer Michael Mitsubishi Mirage Proto 1’04″85 1’04″95 1’04″45 2’09″30
3. Buser Dani Subaru Impreza HP6 1’08″29 1’07″99 1’07″87 2’15″86
4. Kämpf Michael Seat Leon Supercopa 1’09″90 1’10″45 1’11″02 2’20″35
5. Epp Martin Audi TT 1’12″03 1’10″45 1’11″12 2’21″57
6. Schenk Simon Audi S3 1’19″13 1’18″89 1’17″42 2’36″31
Brunner Willi Nissan Sunny GTI-R pp pp pp
Groupe E1 / + de 3500 cmc
1. Bratschi Ronnie Mitsubishi Lancer Evo 8 Egmo 0’58″26 0’57″83 pp 1’56″09
2. Schnellmann Roger Mitsubishi Lancer Evo 8 J-Spec 0’58″59 0’58″84 0’58″40 1’56″99
3. Kessler Thomas Mitsubishi Lancer Evo HPT 1’02″24 1’01″98 1’01″93 2’03″91
4. Nüssli Romeo Ford Escort Cosworth 1’02″58 1’02″62 1’04″15 2’05″20
5. Tanner Sascha Subaru Impreza HPZE 1’03″32 1’03″10 1’03″16 2’06″26
6. Tarnutzer Koni Mitsubishi Lancer Evo 6 1’05″10 1’04″49 1’04″28 2’08″77
7. Züblin Remo Subaru Impreza STI 1’06″49 1’05″48 1’05″63 2’11″11
8. Röckl Markus Audi 80 RS2 1’09″54 1’06″83 1’06″85 2’13″68
9. Ruch René Ferrari 355 GT 1’07″20 1’07″51 1’07″79 2’14″71
10. Seunig Cédric-Christian Mitsubishi Lancer Evo 8 1’09″30 1’09″22 1’08″19 2’17″41
11. Metzger Hans BMW M3 1’10″35 1’09″32 1’09″12 2’18″44
12. Stierli Peter BMW M235i Racing 1’11″70 1’10″61 1’09″76 2’20″37
Groupe TCR / + de 3000 cmc
1. Zemp Michel Seat Cupra TCR 1’03″60 1’03″88 1’03″41 2’07″01
2. Flammer Patrick Opel Astra TCR 1’03″82 1’03″44 1’04″71 2’07″26
Renault Classic Cup
1. Wolf Denis Renault Clio Cup 1’08″82 1’08″94 1’08″67 2’17″49
2. Krebs Philipp Renault Clio Cup II 1’09″36 1’09″45 1’10″19 2’18″81
3. Schnidrig René Renault Clio Cup III 1’10″43 1’10″00 1’09″98 2’19″98
4. Beyeler Marc Renault Clio RS III Cup 1’12″05 1’10″62 1’11″16 2’21″78
5. Zbinden Stephan Renault Clio RS III Cup 1’11″43 1’11″03 1’10″84 2’21″87
6. Kasper Dario Renault Clio RS III Cup 1’11″10 1’13″96 1’12″19 2’23″29
7. Gerber Patrick Renault Clio RS 1’12″32 1’13″60 1’12″71 2’25″03
8. Scheidegger Pirmin Renault Clio RS III Cup 1’12″52 1’12″59 1’12″56 2’25″08
9. Sigrist Hans Renault Clio RS 1’12″66 1’12″54 1’13″00 2’25″20
10. Gerber Meverick Renault Clio Cup III 1’13″17 1’13″47 1’13″54 2’26″64
11. Amann Johanna – (A) Renault Clio RS III 1’13″98 1’12″96 1’13″71 2’26″67
12. Figus Angelo Renault Clio RS III Cup 1’13″94 1’14″48 1’13″31 2’27″25
13. Walliser Mathias Renault Clio Cup III 1’15″23 1’16″61 1’15″09 2’30″32
Groupe VHC / Tourisme
1. Buschor Armin BMW 320 Gr. 5 1’09″89 1’10″38 1’10″94 2’20″27
2. Pauli Walter Alpine Renault 1300 S 1’15″49 1’14″96 1’15″54 2’30″45
3. Keller Peter Ford Mustang 1’17″21 1’17″31 1’17″17 2’34″38
Groupe VHC / Course
1. Burkart Andreas Talbot Lago T 1’43″70 1’43″76 1’42″26 3’25″96