Course de côte de Massongex-Vérossaz / 07-08.07.2018 / 71 présents / 64 partants / 59 classés

 

Groupe E2-SS / 0 à 1600 cmc  
1. Papagna David Gloria C8P Evo 2’03″635 2’03″929 2’27″834 4’07″564
2.  Pierroz Sabrina  Arcobaleno  2’11″912  2’11″168  2’10″677  4’21″845 
3. Hafner Marc Arcobaleno 2’17″929 2’18″498 2’22″893 4’36″427
Groupe E2-SS / 1601 à 2000 cmc
1. Maurer Marcel Tatuus Renault Midland 1’55″606 1’54″838 1’55″139 3’49″977
2. Balmer Christian Tatuus Master 1’55″524 1’55″219 1’55″820 3’50″743
3. Berguerand Louis Tatuus Renault 2’16″412 2’12″978 2’16″870 4’29″390
4. Rey Roger Ralt RT1 2’30″205 2’29″520 2’36″341 4’59″725
Groupe E2-SS / 2001 à 3000 cmc
Berguerand Eric Lola FA99 pp pp pp
Groupe E2-SC / 2001 à 3000 cmc
1. Bovier Jean-Pierre Osella PA20/S BMW ab 2’11″238 2’09″661 4’20″899
Steiner Marcel LobArt LA01 Mugen pp pp pp
Groupe S2000 / 0 à 2000 cmc
1. Rappaz Joël Peugeot 207 S2000 2’05″084 2’05″660 2’05″666 4’10″744
Groupe A-ISA-R2-R3 / 0 à 1600 cmc
1. Bracelli Yves Peugeot 106 GTI 2’14″520 2’14″180 2’16″730 4’28″700
Groupe N-ISN-R1 / 0 à 1600 cmc
1. Raas Oleg Peugeot 106 S16 2’21″202 2’22″532 2’22″281 4’43″483
2. Dreier Kevin Renault Twingo R1 2’34″163 2’32″460 2’34″692 5’06″623
Groupe N-ISN-R1 / + de 3000 cmc
1. Halter Joe Mitsubishi Lancer Evo 7 2’12″103 2’12″018 2’14″309 4’24″121
2. Savary Vincent – (F) BMW M3 E36 2’20″452 2’21″571 2’22″147 4’42″023
Groupe SSC / 0 à 3000 cmc
1. Kuhn Oskar Peugeot 308 GTI 2’33″596 2’35″322 2’36″382 5’08″918
Groupe SSC / + de 3000 cmc
1. Feigenwinter Andy Lotus Exige 430 2’12″217 2’10″455 ab 4’22″672
Groupe SS / 0 à 2000 cmc
1. Reding Rolf Toyota GT86 2’18″507 2’18″975 2’19″293 4’37″482
2. Krähenbühl André Honda Integra Type R 2’19″307 2’20″005 2’21″193 4’39″312
3. Feigenwinter Raphael Honda Integra Type R 2’20″291 2’19″778 2’20″141 4’39″919
Groupe IS / 0 à 2000 cmc
1. Villoz Hervé Renault Clio RS Evo 2’08″326 2’08″610 2’09″506 4’16″936
2. Monnier Ludovic VW Golf 2’10″005 2’09″990 2’11″835 4’19″995
3. Santonastaso Manuel BMW 320 WTCC 2’11″455 2’11″881 2’12″228 4’23″336
4. Kuhn Sergio Peugeot 206 S2000 2’13″412 2’12″624 2’13″812 4’26″036
Burri Stephan VW Polo pp pp pp
Groupe IS / 2001 à 3000 cmc
1. Santos Ted Seat Ibiza 2’15″745 2’15″505 2’16″627 4’31″250
2. Pillonel Yann BMW 325i 2’20″171 2’20″358 2’20″713 4’40″529
Groupe IS / 3001 à 3500 cmc
1. Métroz Alex Ford Sierra Cosworth 2’15″676 2’18″018 2’17″924 4’33″600
2. Da Costa Kévin Ford Sierra Cosworth 2’21″023 2’25″257 2’22’133 4’43″156
Nicolas Gérard Ford Escort Cosworth pp pp pp
Groupe IS / + de 3500 cmc
1. Comby Alexandre Porsche 934/5 2’09″223 2’08″759 2’10″317 4’17″982
Neff Frédéric Porsche 996 GT3 R pp pp pp
Groupe E1 / 0 à 1400 cmc
1. Buchser Marc VW Polo 2’12″353 2’13″012 2’12″443 4’24″796
2. Noser Roger VW Polo RNP 2’26″235 2’28″014 2’28″406 4’54″249
Groupe E1 / 1401 à 1600 cmc
1. Werthmüller Joel Peugeot 106 2’13″086 2’12″730 2’11″803 4’24″533
2. Örtig Beat Peugeot 106 Maxi 2’12″304 2’12″908 2’12″236 4’24″540
3. Savoy Roger Suzuki Swift RS 2’15″510 2’14″735 2’17″316 4’30″245
4. Raemy Ole Lada 2101 2’40″376 2’40″229 2’44″781 5’20″605
Bürki Martin VW Polo MB 2’05″299 pp pp
Jeanneret Olivier VW Golf ab pp pp
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc
1. Magnin Jonas Honda Civic FD2 2’06″815 2’06″181 2’07″093 4’12″996
2. Tapparel Eddy Opel Kadett C City 2’08″445 2’10″346 2’09″399 4’17″844
3. Kammermann Thomas VW Golf 3 Kit-Car 2’16″046 2’16″992 2’18″064 4’33″038
4. Fernandes Ricardo Renault Clio 2’31″809 2’31″101 2’29″560 5’00″661
Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc
1. Darbellay Victor BMW 325 2’14″635 2’14″656 2’15″724 4’29″291
2. Huwiler Thomas BMW E30 HRT 2’15″529 2’15″436 2’16″620 4’30″965
3. Nicole Benjamin BMW 2002 2’15″593 2’16″581 2’16″082 4’31″675
4. Geck Roger BMW E30 2’30″398 2’31″387 2’27″616 4’58″014
Jerjen Daniel BMW 325i E36 pp pp pp
Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc
1. Mariaux Florent BMW 323 E30 Gulf 2’11″001 2’11″777 2’12″718 4’22″778
2. Petit Ronan BMW M3 Compact 2’13″958 2’12″352 2’13″461 4’25″813
3. Bonvin Frédéric BMW M3 2’16″612 2’16″129 2’15″156 4’31″285
4. Bovier Lionel BMW 325i E30 2’16″727 2’18″487 2’17″022 4’33″749
Bellon Lionel BMW E36 GTR ab pp pp
Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc
1. Métroz Kevin Mazda 323 GTX 2’08″225 2’10″063 2’08″154 4’16″379
2. Muhr Bernhard Toyota Celica 2’28″158 2’27″299 2’28″429 4’55″547
Wüthrich Simon VW Golf II Turbo ab pp pp
Milliquet Cédric Mitsubishi Lancer Evo 6 pp pp pp
Groupe E1 / + de 3500 cmc
1. Bratschi Ronnie Mitsubishi Lancer Evo 8 Egmo 1’57″456 1’55″745 pp 3’53″201
2. Kessler Thomas Mitsubishi Lancer Evo HPT 2’02″197 2’03″853 pp 4’06″050
3. Nüssli Romeo Ford Escort Cosworth 2’05″017 2’05″108 2’04″800 4’09″817
4. Murcia Arnaud Mitsubishi Lancer Evo 7 2’07″652 2’06″111 2’17″956 4’13″763
5. Cereghetti Aramis BMW M5 E34 ab 2’09″642 2’09″298 4’18″940
Groupe TCR / + de 3000 cmc
1. Flammer Patrick Opel Astra TCR 2’04″975 2’04″255 ab 4’09″230
2. Zemp Michel Seat Leon Cupra TCR 2’06″040 2’05″700 2’06″251 4’11″740
Groupe VHC / 2001 à 3500 cmc
1. Bührer Nicolas BMW M1 2’12″463 2’12″269 ab 4’24″732
2. Taverney Hervé Ford Sierra Cosworth 2’18″454 2’12″750 2’12″902 4’25″652
Schneeberger Steeves Ford Sierra Cosworth pp pp pp
Groupe VHC / 3501 à 4000 cmc
1. Burkart Andreas Ford Indy Monoposto 3’20″285 3’18″690 3’14″440 6’33″130
Groupe VHC / + de 4000 cmc
1. Pfefferlé Alain Porsche 935 Turbo 2’08″415 2’07″283 2’09″751 4’15″698