Bergrennen Oberhallau / 25-26.08.2018 / 222 présents / 219 partants / 212 classés

 

Groupe E2-SS / 0 à 1000 cmc  
1. Lepori Jody Formula Gloria B5 1’25″43 1’24″67 1’24″84 2’49″51
Groupe E2-SS / 1151 à 1600 cmc
1. Bentivoglio Pasquale – (I) Tatuus Kawasaki 1’18″03 1’18″48 2’36″51
2. Papagna David Gloria C8P Evo 1’22″11 1’21″30 1’20″97 2’42″27
Groupe E2-SS / 1601 à 2000 cmc
1. Balmer Christian Tatuus Master 1’16″50 1’15″78 1’16″93 2’32″28
2. Maurer Marcel Tatuus Renault Midland 1’17″14 1’17″64 1’18″31 2’34″78
3. Schmidt Henri Formula Renault FR2000 1’26″16 1’26″49 1’26″11 2’52″27
4. Bosshard Markus Tatuus Renault 1’27″71 1’26″20 1’26″67 2’52″87
5. Berguerand Louis Tatuus Renault 1’31″18 1’31″09 1’32″53 3’02″27
6. Bland Damon Van Diemen RF01 1’42″69 1’39″37 1’38″98 3’18″35
Groupe E2-SS / 2001 à 2500 cmc
1. Helm Michael Tatuus Formel 4 Evo 1’25″13 1’24″81 1’24″59 2’49″40
Groupe E2-SS / 2501 à 3000 cmc
1. Volluz Joël Osella FA30 1’09″90 1’10″29 1’10″77 2’20″19
2. Lampert Christoph – (A) Osella FA30 1’10″62 1’09″97 1’10″36 2’20″33
3. Faustini Robin Reynard K01 F3000 1’15″12 1’13″77 1’15″52 2’28″89
Berguerand Eric Lola FA99 1’10″67
Groupe E2-SC / 1601 à 2000 cmc
1. Amann Peter – (A) Osella PA2000 Honda 1’17″18 1’16″83 1’17″47 2’34″01
Groupe E2-SC / 2001 à 3000 cmc
1. Steiner Marcel LobArt LA01 Mugen 1’10″01 1’09″19 1’10″04 2’19″20
2. Hugentobler Simon Osella PA30 1’14″45 1’14″28 1’14″37 2’28″65
3. Bovier Jean-Pierre Osella PA20/S BMW 1’22″16 1’21″62 1’23″17 2’43″78
Groupe CN / 1601 à 2000 cmc
1. Mauerhofer Daniel Norma M20 F 1’22″07 1’20″41 1’21″18 2’41″59
2. Uenzen Hendrik – (D) Norma M20 F NHM 1’23″20 1’22″44 1’22″29 2’44″73
3. Böhler Stefan Norma M20 F 1’24″21 1’24″42 1’25″69 2’48″63
Groupe E2-SH-Tracking / 0 à 1000 cmc
1. Fauler Dani Tracking RC01 1’25″98 1’26″42 1’25″38 2’51″36
Burgermeister Joel Tracking RC01 ab pp pp
Groupe A-ISA-R2-R3 / 0 à 2000 cmc
1. Rychlik Remo Honda Integra Type R 1’40″20 1’37″51 1’37″81 3’15″32
2. Neu Kai – (D) Ford Escort RS 2000 1’45″19 1’41″65 1’40″97 3’22″62
3. Zeitz Ulrich – (D) Citroën C2 GT 1’43″21 1’41″76 1’41″34 3’23″10
4. Spring Andreas BMW 318is-4 E36 1’51″45 1’51″03 1’52″88 3’42″48
Menetrey Charles Renault Clio 2.0 1’53″72 pp pp
Groupe A-ISA-R2-R3 / 2001 à 3000 cmc
1. Christen Heinz Abarth 500 Assetto Corse 1’44″33 1’40″86 1’40″80 3’21″66
Groupe A-ISA-R2-R3 / + de 3000 cmc
1. Halter Joe Mitsubishi Lancer Evo 7 1’31″37 1’30″99 1’29″61 3’00″60
Groupe N-ISN-R1 / 1601 à 2000 cmc
1. Michel Remo Honda Civic Type R 1’38″47 1’37″25 1’36″49 3’13″74
Groupe N-ISN-R1 / + de 3000 cmc
1. Bettschen Beat Mitsubishi Lancer Evo 10 1’36″22 1’32″80 1’32″61 3’05″41
Groupe SSC / 2001 à 3000 cmc
1. Kuhn Oskar Peugeot 308 GTI 1’48″71 1’48″26 1’48″14 3’36″40
Groupe SSC / 3001 à 4000 cmc
1. Wicki Robert Mitsubishi Lancer Evo RS-2 1’31″44 1’31″06 1’31″61 3’02″50
Groupe SSC / + de 4000 cmc
1. Feigenwinter Andy Lotus Exige 430 1’31″69 1’28″08 1’28″66 2’56″74
Groupe SS / 0 à 1600 cmc
1. Zutter Dario Suzuki Swift 1’51″97 1’48″67 1’46″86 3’35″53
Groupe SS / 1601 à 2000 cmc
1. Reding Rolf Toyota GT86 1’38″40 1’38″28 1’38″18 3’16″46
2. Feigenwinter Raphael Honda Integra Type R 1’43″18 1’40″40 1’39″93 3’20″33
3. Koch Mario Honda Integra Type R 1’41″40 1’40″20 1’41″49 3’21″60
Groupe SS / + de 3000 cmc
1. Hungerbühler Thomas Opel Astra Coupé 1’50″82 1’46″69 1’46″03 3’32″72
Groupe SS / CSM Junior
1. Schmid Thomas Toyota GT86 1’43″68 1’43″17 1’43″11 3’26″28
2. Hodel Luca Toyota GT86 1’44″72 1’45″53 1’45″98 3’30″25
3. Wälchli Marcel Toyota GT86 1’46″04 1’45″83 1’44″93 3’30″76
4. Indermühle Sven Toyota GT86 1’45″97 1’45″57 1’45″96 3’31″53
5. Prina Brian-David Toyota GT86 1’48″25 1’47″89 1’47″69 3’35″58
6. Meier Yves Toyota GT86 1’52″66 1’50″22 1’50″08 3’40″30
7. Blumer Desirée Toyota GT86 1’56″44 1’53″60 1’57″38 3’50″04
8. Hug Fabian Toyota GT86 2’06″13 2’05″37 2’02″69 4’08″06
Groupe IS / 0 à 1400 cmc
1. Schöpfer Stefan Audi 50 1’32″51 1’32″15 1’31″77 3’03″92
2. Mathys Hansueli Fiat Uno 1’34″33 1’33″13 1’34″26 3’07″39
3. Moser Stephan Toyota Yaris 1’35″55 1’34″62 ab 3’10″17
4. Paier Michel Toyota Yaris 1’53″28 1’50″69 1’49″83 3’40″52
Groupe IS / 1401 à 1600 cmc
1. Mattmüller Christoph VW Scirocco 1’27″76 1’27″22 1’27″80 2’54″98
2. Burri Stephan VW Polo 1’29″49 1’28″04 1’28″45 2’56″49
3. Oberhofer Rudi VW Golf 16V Ledinegg 1’34″14 1’33″42 1’33″47 3’06″89
4. Maegli Thomas VW Golf 1’36″89 1’33″72 1’34″44 3’08″16
5. Hofer Thomas Citroën Saxo VTS 1’41″50 1’35″24 1’34″48 3’09″72
6. Schneider Dominic Citroën Saxo 1’37″53 1’34″93 1’36″03 3’10″96
7. Bardill Hansjürg VW Scirocco MK2 1’40″75 1’36″33 1’36″01 3’12″34
8. Külling Andi Peugeot 106 GTI Lilly 1’39″74 1’36″71 1’36″65 3’13″36
9. Pflug Corinne Toyota Corolla AE92 1’44″76 1’43″54 1’42″72 3’26″26
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc
1. Ochsner Jürg Opel Kadett C 1’28″11 1’28″22 1’26″30 2’54″41
2. Santonastaso Manuel BMW 320 si 1’29″19 1’27″85 1’27″33 2’55″18
3. Tschirky René Opel Kadett C 1’29″97 1’28″49 1’27″74 2’56″23
4. Vallat Patrick VW Golf 1’28″84 1’28″66 1’29″11 2’57″50
5. Niederberger Philip Opel Kadett C City 1’29″85 1’28″82 1’29″71 2’58″53
6. Tschirky Kurt Opel Kadett C 1’32″29 1’30″12 1’30″13 3’00″25
7. Andrey Thomas Peugeot 405 1’31″51 1’30″04 1’30″33 3’00″37
8. Hedinger Patrick Peugeot 205 GTI 1’32″86 1’30″53 1’30″71 3’01″24
9. Schlatter Rolf BMW M3 ST 1’33″30 1’32″52 1’33″39 3’05″82
10. Grossenbacher Cyril VW Golf 1 GTI 16V 1’35″55 1’33″83 1’33″92 3’07″75
11. Hollenstein Markus VW Golf 1 GTI 1’35″13 1’34″18 1’33″67 3’07″85
12. Kuhn Sergio Peugeot 206 1’34″84 1’34″16 1’34″91 3’09″00
13. Meier Gilbert Honda Integra GIS 1’35″18 1’34″61 1’35″13 3’09″74
14. Buser Lisbeth Opel Kadett C 1’41″02 1’40″02 1’39″40 3’19″42
15. Hunziker Simon Honda Civic Type R EP3 1’43″23 1’39″88 1’41″06 3’20″94
16. Kellenberger Beat Renault Clio RS 1’40″92 1’40″29 1’40″73 3’21″02
17. Holenstein Daniel Opel Kadett GSI 16V 1’47″92 1’46″29 ab 3’34″21
Spiess Marcel VW Golf 1 16V ab pp pp
Groupe IS / 2001 à 3000 cmc
1. Koch Josef Opel Kadett C 16V 1’27″08 1’25″43 1’25″23 2’50″66
2. Marty Roman Opel Kadett C GTE 1’28″92 1’27″66 1’28″80 2’56″46
3. Banz Urs Opel Ascona B 16V 1’29″63 1’28″73 1’29″07 2’57″80
4. Eberle Harry Opel Kadett C 1’31″51 1’31″06 1’30″27 3’01″33
5. Burri Rolf Opel Kadett C 1’33″09 1’30″80 1’31″14 3’01″94
6. Aeschlimann Daniel Opel Kadett C 1’32″87 1’32″00 1’31″95 3’03″95
7. Santos Ted Seat Ibiza 1’38″83 1’37″38 1’37″61 3’14″99
Groupe IS / 3001 à 3500 cmc
1. Von Rotz Audi A4 Quattro 1’30″62 1’28″61 1’28″29 2’56″90
2. Zenklusen Vanessa Subaru Impreza Type R 1’33″00 1’34″50 1’32″24 3’05″24
3. Schlegel Werner Mitsubishi Lancer Evo 8 3’05″52 1’35″08 1’33″61 3’08″69
Groupe IS / + de 3500 cmc
1. Neff Frédéric Porsche 996 Cup 1’22″15 1’21″64 1’22″16 2’43″79
2. Sawatzki Bruno Porsche 997 GT3 Cup 1’24″33 1’24″06 1’24″98 2’48″39
3. Thöny Ueli Porsche 997 Cup 1’28″01 1’25″79 1’26″05 2’51″84
4. Comby Alexandre Porsche 934/5 1’29″61 1’27″35 1’27″03 2’54″38
5. Jenni Willi Porsche 997 Cup 1’28″95 1’27″82 1’27″89 2’55″71
6. Ziegler Robert Porsche 911 GT3 1’35″63 1’33″30 1’33″61 3’06″91
Groupe E1 / 0 à 1400 cmc
1. Buchser Marc VW Polo 1’32″57 1’32″07 1’32″60 3’04″64
2. Rohr Christoph Audi 50 MLP 1’35″35 1’34″23 1’34″52 3’08″75
3. Dürig André Fiat Uno 1’39″02 1’38″18 ab 3’17″20
4. Noser Roger VW Polo RNP 1’41″49 1’40″58 1’43″98 3’22″07
Groupe E1 / 1401 à 1600 cmc
1. Bürki Martin VW Polo MB 1’26″60 1’26″90 1’26″84 2’53″44
2. Örtig Beat Peugeot 106 Maxi 1’31″38 1’36″92 1’31″34 3’02″72
3. Kuster Michael Alfa Romeo Sprint Martini 1’33″46 1’31″95 1’31″86 3’03″81
4. Werthmüller Joel Peugeot 106 1’33″26 1’32″67 1’33″04 3’05″71
5. Bilger René VW Golf 1’36″09 1’35″66 1’35″57 3’11″23
6. Gfeller Heinz Ford Fiesta ST 1’46″93 1’44″67 1’44″19 3’28″86
7. Linder Jacqueline Citroën Saxo Underdog 1’49″12 1’54″26 1’52″44 3’41″56
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc
1. Krieg Danny Audi A4 STW 1’24″82 1’25″39 1’25″22 2’50″04
2. Steiner Reto Ford Escort RS 2000 1’26″24 1’26″04 1’26″34 2’52″28
3. Niederer Peter Opel Kadett C 1’28″37 1’27″39 1’27″97 2’55″36
4. Faigle René VW Scirocco 1’27″75 1’29″26 1’27″74 2’55″49
5. Fuhrer Ruedi Honda CRX F20 1’28″31 1’29″32 1’27″62 2’55″93
6. Houlmann Fabien Peugeot 205 1’28″55 1’28″11 1’28″61 2’56″66
7. Flammer Patrick Suzuki Swift Evo 2000 1’29″36 1’28″50 1’28″63 2’57″13
8. Villoz Hervé Renault Clio RS Evo 1’30″03 1’30″08 1’30″01 3’00″04
9. Graf Roland Renault Clio RS 1’30″70 1’30″35 1’30″06 3’00″41
10. Leuenberger Frederic Renault Clio RS 1’30″95 1’30″44 1’32″09 3’01″39
11. Baumgartner Daniel Mazda MX-5 Coupé 1’31″72 1’31″59 1’31″64 3’03″23
12. Mürner Adrian VW Golf 2 GTI 1’32″33 1’31″75 1’32″62 3’04″08
13. Hofstetter Rico Mazda MX-5 Coupé 1’32″84 1’32″63 1’32″03 3’04″66
14. Straubhaar Peter VW Golf 1 1’32″50 1’32″19 1’32″63 3’04″69
15. Spiess Erwin Renault Clio RS 1’33″28 1’33″40 1’33″65 3’06″68
16. Helm Andreas VW Golf 1’46″49 1’34″15 1’35″49 3’09″64
17. Bissegger Fredy Renault Clio RS Cup 1’35″30 1’35″42 1’35″89 3’10″72
18. Gerspacher Jürgen – (D) VW Golf 3 GTI 1’37″61 1’35″39 1’36″41 3’11″80
19. Schmidlin Jörg-André BMW 320i E36 1’42″78 1’38″04 1’37″96 3’16″00
20. Lauber Marcel VW Golf 1 16V 1’40″57 1’38″99 1’37″33 3’16″32
21. Könitzer Patrick VW Golf 1’41″45 1’38″92 1’39″01 3’17″93
22. Neuhaus Thomas Ford Fiesta ST 1’49″60 1’46″07 1’45″03 3’31″10
Merz Thomas VW Golf 1’40″13 pp pp
Graf Othmar Mazda MX-5 Coupé pp pp pp
Darani Christian Fiat X1/9 pp pp pp
Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc
1. Bernhard Diego Opel Kadett Coupé Rallye 1’32″77 1’32″98 1’32″20 3’04″97
2. Huwiler Thomas BMW E30 HRT 1’38″93 1’38″35 1’37″88 3’16″23
3. Geck Roger BMW E30 1’41″02 1’41″55 1’40″85 3’21″87
Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc
1. Bollhalder Hermann Opel Speedster Egmo 1’22″57 1’22″26 1’22″91 2’44″83
2. Köchli René Honda Civic RK3 1’27″62 1’27″57 1’27″12 2’54″69
3. Jolidon Nicolas BMW 130i 1’32″58 1’32″28 1’30″54 3’02″82
4. Lenherr Manuel BMW M3 E36 1’34″26 1’31″02 1’31″86 3’02″88
5. Rohrbach Patrick BMW E30 24V 1’31″82 1’31″27 1’31″66 3’02″93
6. Zemp Sandro Renault Clio 4 Cup RS 1’34″31 1’32″33 1’33″45 3’05″78
7. Cattin Nicolas BMW 325i E30 1’34″38 1’32″64 1’33″27 3’05″91
8. Häberlin René Peugeot RCZ Racing Cup 1’34″96 1’33″14 1’33″46 3’06″60
9. Keller Bruno BMW M3 Compact 1’35″96 1’33″64 1’35″01 3’08″65
10. Meier Rolf Renault Clio IV Cup 1’37″43 1’36″16 1’37″24 3’13″40
11. Wehrli Marc BMW E30 HRT 1’39″83 1’36″45 1’37″75 3’14″20
12. Leupi Mario BMW 328i 1’41″83 1’39″88 1’40″93 3’20″81
13. Hitz Roger Mini Cooper S 1’44″20 1’43″38 1’43″01 3’26″39
Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc
1. Wüthrich Simon VW Golf II Turbo ATG 1’21″00 1’20″43 1’20″65 2’41″08
2. Ianniello Bruno Lancia Delta S4 1’25″38 1’23″34 1’24″05 2’47″39
3. Prével Julien Opel Astra T16 1’31″52 1’30″58 1’30″74 3’01″32
4. Buser Dani Subaru Impreza HP6 1’32″54 1’31″49 1’30″58 3’02″07
5. Servalli Roberto BMW M3 E46 GTR 1’35″07 1’33″49 1’31″48 3’04″97
6. Schenk Simon Audi S3 Turbo 1’36″80 1’33″68 1’33″56 3’07″24
7. Kasper Silvio Ford Focus RS 1’37″41 1’34″38 1’33″91 3’08″29
8. Cristoni Fabio Lancia Delta HF Integrale 1’33″89 1’35″37 1’34″64 3’08″53
9. Epp Martin Audi TT 1’38″63 1’36″15 1’35″49 3’11″64
10. Sonnenschein Christian Lancia Delta Integrale Evo 1’37″75 1’36″77 1’36″84 3’13″61
11. Schneider Severin Nissan Pulsar GTI-R 1’38″39 1’38″31 1’38″23 3’16″54
12. Schwizgebel Mirco VW Golf 1’38″93 1’37″96 1’39″23 3’16″89
Widmer Michael Mitsubishi Mirage Proto X 1’27″80 pp pp
Groupe E1 / 3501 à 4000 cmc
1. Bratschi Ronnie Mitsubishi Lancer Evo 8 RS 1’16″19 1’16″51 ab 2’32″70
2. Schnellmann Roger Mitsubishi Lancer Evo 8 J-Spec 1’18″53 1’18″21 1’19″61 2’36″74
3. Kessler Thomas Mitsubishi Lancer Evo HPT 1’19″41 1’19″37 ab 2’38″78
4. Nüssli Romeo Ford Escort Cosworth 1’21″99 1’21″26 1’22″26 2’43″25
5. Tarnutzer Koni Mitsubishi Lancer Evo 6 1’28″42 1’25″83 1’25″78 2’51″61
6. Bergmann Beat Subaru Impreza GT 1’30″27 1’31″35 1’30″02 3’00″29
7. Röckl Markus Audi 80 S2 1’32″41 1’30″75 1’30″73 3’01″48
8. Metzger Hans BMW M3 GTR 1’33″09 1’30″60 1’31″46 3’02″06
Groupe E1 / + de 4000 cmc
1. Ruch René Ferrari 355 GT 1’26″58 1’24″62 1’25″54 2’50″16
2. Beiner Jürg BMW M3 Schirmer 1’26″13 1’25″68 1’26″06 2’51″81
3. Mächler Albin BMW M2 1’26″25 1’25″80 1’26″33 2’52″05
4. Bieri Herbert BMW 135i Racing 1M 1’39″70 1’33″14 1’34″42 3’07″56
5. Stierli Peter BMW M235i Racing 1’34″77 1’34″23 1’34″87 3’09″00
Groupe TCR / + de 3000 cmc
1. Zemp Michel Seat Cupra TCR 1’24″39 1’24″05 1’23″79 2’47″84
KW Berg-Cup / 0 à 1150 cmc
1. Voigt Walter – (D) VW Polo 86C Weissdorn 1’41″84 1’40″39 1’41″81 3’22″20
KW Berg-Cup / 1151 à 1400 cmc
1. Eller Hans-Peter – (D) VW Scirocco 1’27″60 1’26″64 1’27″07 2’53″71
2. Weissdorn Franz – (D) VW Polo GT 1’30″68 1’29″18 1’30″09 2’59″27
3. Duscher Frank – (D) VW Polo 16V Weissdorn 1’34″24 1’33″62 1’33″87 3’07″49
4. Bucher Ronnie – (D) VW Corrado 16V Schneider 1’35″91 1’36″03 1’33″83 3’09″74
5. Zimmermann Beat VW Polo I 16V 1’34″80 1’35″56 1’36″85 3’10″36
6. Kohler Thomas – (D) Fiat 127 1’38″51 1’38″04 1’37″48 3’15″52
7. Meurer Karlheinz – (D) VW Polo C86 1’45″31 1’44″74 1’44″46 3’29″20
KW Berg-Cup / 1401 à 1600 cmc
1. Faulhaber Stefan – (D) Opel Kadett C Minichberger 1’27″23 1’27″17 1’26″50 2’53″67
2. Buck Erwin – (D) VW Scirocco 1 Minichberger 1’30″69 1’29″89 1’29″92 2’59″81
3. Schulte Manfred – (D) Citroën AX Kit-Car Nemeth 1’31″40 1’30″24 pp 3’01″64
4. Glas Wolfgang – (D) VW Golf 1 20V Minichberger 1’34″02 1’32″34 1’31″20 3’03″54
5. Maier Helmut – (D) VW Golf 16V Spiess 1’32″28 1’32″33 1’31″87 3’04″15
KW Berg-Cup / 1601 à 2000 cmc
1. Orth Patrick – (D) BMW 320is E30 1’24″83 1’25″43 1’24″85 2’49″68
2. Minichberger Mario – (D) VW Scirocco 1’26″78 1’24″79 1’25″02 2’49″81
3. Bodenmüller Michael – (D) Opel Kadett C Coupé 1’29″25 1’26″48 1’26″50 2’52″98
4. Weiss Werner – (D) Ford Escort RS Zakspeed 1’31″83 1’30″23 1’29″01 2’59″24
5. Christall Roland – (D) Opel Ascona B 8V Frank 1’31″25 1’30″74 1’30″38 3’01″12
6. Pleier Alexander – (D) Opel Kadett C 1’31″70 1’30″41 1’31″30 3’01″71
7. Lang Bernhard – (D) Ford Escort RS 2000 Spezial 1’34″39 1’33″42 1’33″85 3’07″27
8. Weber Jens – (D) Opel Kadett C 1’43″99 1’43″61 1’31″96 3’15″57
9. Faber Josef – (D) Opel Kadett C Coupé 8V 1’42″04 1’38″45 1’37″75 3’16″20
Reich Markus – (A) VW Corrado R 1’33″36 ab pp
KW Berg-Cup / 2001 à 3000 cmc
1. Göser Günter – (D) Opel Kadett C Böhm 1’26″68 1’27″85 1’27″03 2’53″71
2. Weber Hauke – (D) Audi 80 Quattro 1’31″98 1’28″55 1’27″51 2’56″06
3. Gapp Marcel – (D) BMW M3 E36 1’28″68 1’28″44 1’27″90 2’56″34
4. Knoblich Helmut – (D) Mini John Cooper Works 1’35″65 1’34″36 1’33″15 3’07″51
5. Uenzen Nikolas – (D) BMW M3 NHM 1’35″37 1’34″50 1’34″42 3’08″92
6. Bürker Felix – (D) Opel Kadett C Limo ab 1’39″15 1’35″56 3’14″71
7. Schlachter Karl-Heinz – (D) BMW 2002 TI 1’38″86 1’39″62 1’38″58 3’17″44
Renault Classic Cup
1. Krebs Philipp Renault Clio RS 1’34″74 1’34″56 1’34″67 3’09″23
2. Zbinden Stephan Renault Clio 3 RS Cup 1’37″18 1’35″93 1’37″05 3’12″98
3. Scheidegger Pirmin Renault Clio 3 RS Cup 1’39″25 1’37″06 1’37″62 3’14″68
4. Sigrist Hans Renault Clio 2 Cup 1’38″66 1’36″77 1’37″92 3’14″69
5. Beyeler Marc Renault Clio 3 RS Cup 1’38″39 1’37″21 1’37″81 3’15″02
6. Figus Angelo Renault Clio 3 RS Cup 1’37″94 1’37″84 1’38″17 3’15″78
7. Kasper Dario Renault Clio 3 RS Cup 1’40″10 1’38″24 1’38″06 3’16″30
8. Gerber Meverick Renault Clio 3 Cup 1’40″22 1’39″12 1’38″34 3’17″46
9. Gerber Patrick Renault Clio 2 Cup 1’40″03 1’39″35 1’38″25 3’17″60
10. Walliser Mathias Renault Clio 3 Cup 1’39″82 1’39″07 1’39″13 3’18″20
11. Amann Johanna – (A) Renault Clio 3 Cup 1’45″84 1’43″86 1’44″35 3’28″21
Groupe VHC TW / 0 à 1400 cmc
1. Pauli Walter Alpine A110 1300 S 1’41″31 1’41″14 1’41″09 3’22″23
Groupe VHC TW / 1601 à 2000 cmc
1. Buschor Armin BMW 320 Gr. 5 1’33″35 1’32″47 1’32″81 3’05″28
Bäriswyl Heribert Alpine A310 Gr. 4 pp pp pp
Groupe VHC TW / + de 3000 cmc
1. Pfefferlé Alain Porsche 935 Turbo 1’24″40 1’23″88 1’25″09 2’48″28
2. Poppe Thomas – (D) Mercedes 500 SLC 1’45″73 1’41″51 1’41″56 3’23″07
Groupe VHC RW / 1601 à 2000 cmc
1. Amweg Thomas Martini MK50-03 1’26″93 1’22″31 1’22″99 2’45″30
Groupe VHC RW / + de 3000 cmc
1. Burkart Andreas Talbot Darracq T150C 2’17″92 2’16″18 2’13″43 4’29″61