Course de côte de Châtel-St-Denis-Les Paccots / 15-16.09.2018 / 105 présents / 103 partants / 101 classés

 

Groupe E2-SS / 0 à 1150 cmc  
1. Hafner Marc Arcobaleno 1’17″531 1’16″068 1’15″635 2’31″703
Groupe E2-SS / 1151 à 1400 cmc
1. Papagna David Gloria C8P Evo 1’05″660 1’05″338 1’30″361 2’10″998
2. Pierroz Sabrina Arcobaleno 1’10″435 1’09″538 1’09″706 2’19″244
Groupe E2-SS / 1401 à 2000 cmc
1. Balmer Christian Tatuus Master 0’59″475 0’59″415 0’59″179 1’58″594
2. Grand Joël Tatuus Master 1’00″364 0’59″680 1’00″598 2’00″044
3. Berguerand Louis Tatuus Renault 1’10″706 1’10″919 1’11″598 2’21″625
Maurer Marcel Tatuus Renault Midland ab ab pp
Groupe E2-SS / 2001 à 3000 cmc
1. Berguerand Eric Lola FA99 0’53″550 0’53″612 0’54″528 1’47″162
2. Volluz Joël Osella FA30 0’54″005 0’53″928 0’54″222 1’47″933
3. Faustini Robin Reynard K01 F3000 0’57″750 0’56″827 0’57″454 1’54″281
Groupe E2-SC / 0 à 1400 cmc
1. Stettler Jérôme Radical SR4 1’12″847 1’13″429 1’12″221 2’25″068
Groupe E2-SC / 2001 à 3000 cmc
1. Frantz Cyrille – (F) Osella PA30 0’55″752 0’55″472 0’55″702 1’51″174
2. Hugentobler Simon Osella PA30 0’57″580 0’57″482 0’58″511 1’55″062
3. Vielmi Benjamin – (F) Osella PA27 1’00″543 0’59″364 0’58″847 1’58″211
Bovier Jean-Pierre Osella PA20/S BMW pp pp pp
Groupe A-ISA-R2-R3 / 0 à 2000 cmc
1. Bracelli Yves Peugeot 106 GTI 1’16″189 1’16″502 1’15″970 2’32″159
2. Spring Andreas BMW 318is-4 E36 1’32″011 1’32″621 1’31″494 3’03″505
Groupe A-ISA-R2-R3 / + de 2000 cmc
1. Christen Heinz Abarth 500 1’20″290 1’18″741 1’19″479 2’38″220
Groupe N-ISN-R1 / 0 à 1600 cmc
1. Piquerez Romain Citroën Saxo VTS 1’35″464 1’32″958 1’32″405 3’05″363
Groupe N-ISN-R1 / + de 3000 cmc
1. Halter Joe Mitsubishi Lancer Evo 7 1’10″559 1’10″938 1’10″679 2’21″238
Groupe SSC / 2001 à 3000 cmc
1. Kuhn Oskar Peugeot 308 GTI 1’24″206 1’23″924 1’24″154 2’48″078
Groupe SSC / + de 3000 cmc
1. Feigenwinter Andy Lotus Exige 430 Cup 1’10″680 1’07″741 1’09″383 2’17″124
Groupe SS / 0 à 1600 cmc
1. Kilchenmann Alphonse Peugeot 106 16V 1’32″784 1’32″785 1’31″738 3’04″522
Groupe SS / 1601 à 2000 cmc
1. Reding Rolf Toyota GT86 1’18″995 1’18″715 1’19″913 2’37″710
2. Feigenwinter Raphael Honda Integra Type R 1’19″479 1’19″502 1’19″758 2’38″981
Groupe SS / 2001 à 3000 cmc
1. Kilchenmann Ivan Ford Fiesta ST 1’25″491 1’24″586 1’24″396 2’48″982
Groupe SS / + de 3000 cmc
1. Hungerbühler Thomas Opel Astra Coupé Turbo 1’27″593 1’25″073 1’26″636 2’51″709
Groupe IS / 0 à 1400 cmc
1. Schöpfer Stefan Audi 50 1’13″015 1’13″309 1’13″225 2’26″240
2. Moser Stephan Toyota Yaris 1’14″473 1’14″417 1’14″824 2’28″890
3. Mathys Hansueli Fiat Uno 1’16″571 1’15″403 1’15″666 2’31″069
Groupe IS / 1401 à 1600 cmc
1. Burri Stephan VW Polo 1’09″331 1’08″890 1’11″081 2’18″221
2. Mattmüller Christoph VW Scirocco 1’09″617 1’09″255 1’09″603 2’18″858
3. Hofer Thomas Citroën Saxo VTS 1’12″894 1’13″774 1’13″312 2’26″206
4. Oulevay Christophe VW Scirocco 1’12″785 1’14″577 pp 2’27″362
5. Bianchini Dominique VW Golf 1 1’19″429 1’20″003 1’19″676 2’39″105
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc
1. Andrey Thomas Peugeot 405 1’09″626 1’09″136 1’08″892 2’18″028
2. Villoz Hervé Renault Clio RS Evo 1’09″273 1’09″931 1’09″352 2’18″625
3. Vallat Patrick VW Golf 2 1’09″183 1’10″250 1’10″038 2’19″221
4. Niederberger Philip Opel Kadett C City 1’10″323 1’10″057 1’09″731 2’19″788
5. Piccina Julien VW Scirocco 1’12″406 1’11″608 1’11″452 2’23″060
6. Schorderet Yann VW Golf 2 1’11″939 1’11″726 1’12″151 2’23″665
7. Monnier Ludovic VW Golf 1’12″557 1’14″245 1’11″618 2’24″175
8. Hollenstein Markus VW Golf 1 GTI 1’13″231 1’13″758 1’13″715 2’26″946
9. Raemy Philippe Peugeot 306 1’14″223 1’13″744 1’13″258 2’27″002
10. Meier Gilbert Honda Integra GIS 1’14″978 1’15″768 1’15″536 2’30″514
Groupe IS / 2001 à 2500 cmc
1. Marty Roman Opel Kadett C 16V 1’09″094 1’09″118 1’08″546 2’17″640
2. Eberle Harry Opel Kadett C 8V 1’12″321 1’12″339 1’11″914 2’24″235
3. Burri Rolf Opel Kadett C 1’12″963 1’13″042 1’12″477 2’25″440
4. Santos Ted Seat Ibiza 1’15″355 1’15″799 1’15″152 2’30″507
5. Pillonel Yann BMW 325i 1’15″851 1’15″759 1’16″287 2’31″610
Banz Urs Opel Ascona B 16V 1’08″457 pp pp
Groupe IS / 2501 à 3000 cmc
1. Krieg Danny BMW 320i 1’11″400 1’11″099 1’10″739 2’21″838
Groupe IS / 3001 à 3500 cmc
1. Von Rotz Dominic Audi A4 Quattro 1’09″899 1’09″343 1’08″531 2’17″874
2. Zenklusen Vanessa Subaru Impreza Type R 1’10″750 1’09″440 1’10″629 2’20″069
3. Métroz Alex Ford Sierra Cosworth 1’12″451 1’12″647 1’12″201 2’24″652
4. Comby David Porsche Carrera 1’22″488 1’23″444 1’22″864 2’45″352
Groupe IS / + de 3500 cmc
1. Neff Frédéric Porsche 996 GT3 R 1’04″423 1’05″083 1’04″471 2’08″894
2. Comby Alexandre Porsche 934/5 1’09″302 1’07″726 1’08″126 2’15″852
Groupe E1 / 0 à 1400 cmc
1. Noser Roger VW Polo RNP 1’23″068 1’23″085 1’22″793 2’45″861
Groupe E1 / 1401 à 1600 cmc
1. Bürki Martin VW Polo MB 1’08″476 1’08″249 1’07″954 2’16″203
2. Kuster Michael Alfa Romeo Sprint Martini 1’11″763 1’11″130 1’11″229 2’22″359
3. Jeanneret Olivier VW Golf 1’11″172 1’12″108 1’11″434 2’22″606
4. Örtig Beat Peugeot 106 Maxi 1’14″543 1’14″058 1’13″827 2’27″885
5. Savoy Roger Suzuki Swift RS 1’18″409 1’16″235 1’15″667 2’31″902
6. Gfeller Heinz Ford Fiesta ST 1’20″141 1’20″554 1’20″500 2’40″641
7. Raemy Ole Lada 2101 1’23″109 1’23″730 1’22″640 2’45″749
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc
1. Magnin Jonas Honda Civic Rikli 1’08″521 1’08″476 1’08″794 2’16″997
2. Houlmann Fabien Peugeot 205 1’08″987 1’08″324 1’09″691 2’17″311
3. Coquoz Sébastien Opel Kadett GTE 1’09″702 1’09″551 1’09″127 2’18″678
4. Fuhrer Ruedi Honda CRX F20 1’09″540 1’09″392 2’11″024 2’18″932
5. Tapparel Eddy Opel Kadett C City 1’10″826 1’10″518 1’10″328 2’20″846
6. Leuenberger Frederic Renault Clio RS 1’12″055 1’11″782 1’11″898 2’23″680
7. Spiess Erwin Renault Clio RS 1’15″917 1’15″720 1’14″843 2’30″563
8. Gerspacher Jürgen – (D) VW Golf III GTI 1’15″243 1’15″995 1’15″992 2’31″235
9. Biaggi Gaetan VW Golf 1 1’16″145 1’16″507 1’19″274 2’32″652
10. Joye Michel-Roland Opel Kadett GSI 16V 1’26″443 1’26″095 pp 2’52″538
Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc
1. Farine Benoït Honda CRX 1’09″918 1’09″247 1’09″197 2’18″444
2. Nicole Benjamin BMW 2002 TI 1’12″873 1’12″963 1’12″804 2’25″677
3. Geck Roger BMW E30 325i 1’20″267 1’21″608 1’20″996 2’41″263
Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc
1. Jolidon Nicolas BMW 130i 1’11″358 1’11″506 1’11″862 2’22″864
2. Petit Ronan BMW 323ti Compact 1’13″078 1’13″386 1’11″794 2’24″872
3. Emch Jean-Luc BMW M3 E36 1’14″486 1’13″778 1’14″408 2’28″186
Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc
1. Wüthrich Simon VW Golf II Turbo ATG 1’02″878 1’02″493 1’02″214 2’04″707
2. Prével Julien Opel Astra T16 1’10″654 1’11″308 1’11″012 2’21″666
3. Marmorat Alain Seat Leon Supercopa MK1 1’12″562 1’14″547 1’14″887 2’27″109
4. Fernandes Ricardo BMW M3 1’15″544 1’16″381 1’16″637 2’31″925
Groupe E1 / + de 3500 cmc
1. Kessler Thomas Mitsubishi Lancer Evo 1’01″971 1’02″284 1’02″453 2’04″255
2. Millasson Bertrand Porsche 997 GT3 Cup 1’10″567 1’08″656 1’08″706 2’17″362
3. Cereghetti Aramis BMW M5 E34 1’08″893 1’09″294 1’08″890 2’17″783
4. Rebord Aristide BMW M3 GT4 1’09″455 1’10″009 1’09″760 2’19″215
5. Winiger Fabrice Porsche 991 GT3 Supercup 1’09″663 1’10″802 1’14″996 2’20″465
Nüssli Romeo Ford Escort Cosworth pp pp pp
Groupe TCR / + de 3000 cmc
1. Zemp Michel Seat Leon Cupra TCR 1’06″481 1’06″338 1’06″594 2’12″819
Renault Classic Cup
1. Krebs Philipp Renault Clio RS 1’16″201 1’15″345 1’15″470 2’30″815
2. Schnidrig René Renault Clio III Cup 1’17″849 1’16″207 1’16″739 2’32″946
3. Zbinden Stephan Renault Clio RS III Cup 1’16″827 1’17″207 1’16″704 2’33″531
4. Gerber Patrick Renault Clio RS 1’17″860 1’17″892 1’17″920 2’35″752
5. Beyeler Marc Renault Clio RS III Cup 1’18″633 1’18″053 1’18″647 2’36″686
6. Sigrist Hans Renault Clio RS 1’19″499 1’18″557 1’18″270 2’36″827
7. Scheidegger Pirmin Renault Clio Cup 1’19″307 1’18″272 1’18″987 2’37″259
Groupe VHC TW / 0 à 1600 cmc
1. Pauli Walter Alpine A110 1300 S 1’21″090 1’20″466 1’21″002 2’41″468
Groupe VHC TW / 1601 à 2000 cmc
1. Bäriswyl Heribert Alpine A310 Gr. 4 1’17″429 1’17″016 1’17″921 2’34″445
Groupe VHC TW / + de 2000 cmc
1. Pfefferlé Alain Porsche 935 Turbo 1’06″058 1’05″402 1’05″475 2’10″877
2. Girard Maurice BMW M1 1’16″346 1’11″592 1’11″545 2’23″137
Groupe VHC RW / + de 2000 cmc
1. Burkart Andreas Talbot Darracq T150C 1’52″183 1’50″107 1’47″712 3’37″819