|
Groupe E2-SS / 0 à 1600 cmc |
|
|
|
|
|
| 1. |
Müller Christian |
Mygale Formel BMW FB02 |
ab |
1’32’’060 |
1’31’’825 |
3’03’’885 |
|
Groupe E2-SS / 1601 à 2000 cmc |
|
|
|
|
|
| 1 |
Egli Philip |
Dallara F393 EPR-8 |
1’16’’175 |
1’15’’608 |
1’15’’632 |
2’31’’240 |
| 2 |
Ryter Lionel |
Tatuus Renault Eva |
1’15’’770 |
1’18’’367 |
1’16’’866 |
2’32’’636 |
| 3 |
Balmer Christian |
Tatuus FM |
1’17’’361 |
1’18’’982 |
1’19’’206 |
2’36’’343 |
| 4 |
Bossy Roland |
Dallara F3 SS |
1’19’’669 |
1’18’’816 |
1’20’’173 |
2’38’’485 |
| 5 |
Gurba Anthony |
Tatuus Formule Renault |
1’22’’994 |
1’24’’025 |
1’23’’787 |
2’46’’781 |
| 6. |
Schmidt Henri |
Formel Renault FR2.0 |
1’24’’436 |
1’22’’960 |
1’24’’297 |
2’47’’257 |
| 7. |
Gysin Fabian |
Dallara 399/300 Fiat |
1’24’’783 |
1’24’’827 |
1’25’’706 |
2’49’’610 |
| 8 |
Bittel Lilian |
Tatuus Renault Calimeva |
1’26’’307 |
1’25’’020 |
1’25’’882 |
2’50’’902 |
| 9. |
Fuchs Matthias |
Tatuus Formel Renault |
1’30’’699 |
1’31’’948 |
1’31’’880 |
3’02’’579 |
| 10 |
Mani Walter |
Tatuus Formel Renault 2.0 |
1’31’’395 |
1’32’’092 |
1’31’’765 |
3’03’’160 |
|
Groupe E2-SS / 2001 à 3000 cmc |
|
|
|
|
|
| 1. |
Bosshard Markus |
Dallara Formel 3 |
1’22’’969 |
1’22’’590 |
1’25’’739 |
2’45’’559 |
| 2. |
Kauff Gerd – (D) |
Dallara T12 Worldseries |
1’26’’215 |
1’25’’752 |
1’26’’260 |
2’51’’967 |
|
Groupe E2-SC / 0 à 1600 cmc |
|
|
|
|
|
| 1 |
Scolaro Antonino |
Nova Proto NP03 |
1’34’’983 |
1’18’’697 |
1’19’’642 |
2’38’’339 |
| 2 |
D’Acri Francesco – (D) |
Elia Avrio ST09 Evo 19 |
1’20’’768 |
1’20’’777 |
1’21’’699 |
2’41’’545 |
| 3. |
Frommknecht Jürgen – (D) |
Radical SR3 Hayabusa RSX |
1’26’’892 |
1’26’’667 |
1’28’’134 |
2’53’’559 |
|
Groupe E2-SC / 1601 à 2000 cmc |
|
|
|
|
|
| 1. |
Zemp Michel |
Norma M20 FC Helftec |
1’10’’030 |
1’09’’789 |
1’11’’112 |
2’19’’819 |
| 2 |
Darbellay Victor |
Nova NP01 Hartley Emap |
1’11’’086 |
1’10’’884 |
1’11’’430 |
2’21’’970 |
| 3 |
Amann Peter – (A) |
Osella PA30/2000 |
1’18’’782 |
1’18’’410 |
1’24’’662 |
2’37’’192 |
| 4 |
Gebhard Dino – (D) |
Norma M20 F |
1’24’’028 |
1’21’’771 |
1’23’’530 |
2’45’’301 |
|
Groupe E2-SC / 2001 à 3000 cmc |
|
|
|
|
|
| 1 |
Faustini Robin |
Nova Proto NP01 Emap Turbo |
1’08’’013 |
1’08’’080 |
1’07’’769 |
2’15’’782 |
| 2. |
Amweg Thomas |
Nova NP01 Helftec Turbo |
1’10’’366 |
1’08’’987 |
1’10’’472 |
2’19’’353 |
| 3. |
Hugentobler Simon |
Osella PA30 Evo |
1’13’’831 |
1’14’’802 |
1’15’’542 |
2’28’’633 |
|
Noll Benjamin – (D) |
Osella PA30 Zytek LRM |
ab |
pp |
pp |
|
|
Steiner Marcel |
Nova Proto NP01 Helftec |
ab |
pp |
pp |
|
|
Groupe E2-SH / 0 à 1150 cmc |
|
|
|
|
|
| 1 |
Fröhle Dominik – (A) |
Tracking RC01 |
1’26’’118 |
1’25’’048 |
1’25’’935 |
2’50’’983 |
|
Groupe A-ISA-R2-R3 / 0 à 2000 cmc |
|
|
|
|
|
| 1. |
Roth Jessica |
Toyota GT86 |
1’45’’046 |
1’42’’511 |
1’40’’119 |
3’22’’630 |
| 2 |
Stampfli Yannik |
Renault Clio 2 |
1’44’’389 |
1’42’’873 |
1’40’’813 |
3’23’’686 |
| 3. |
Maier-Oberhofer Selina – (A) |
Suzuki Swift Cup |
2’13’’573 |
2’01’’970 |
2’05’’969 |
4’07’’939 |
|
Groupe SSC / 2001 à 3000 cmc |
|
|
|
|
|
| 1. |
Graf Roland |
Toyota Yaris GR |
1’38’’571 |
1’38’’043 |
1’35’’660 |
3’13’’703 |
|
Groupe SSC / + de 3000 cmc |
|
|
|
|
|
| 1. |
Mürner Pierre |
Porsche GT3 992 |
1’28’’074 |
1’24’’786 |
1’26’’252 |
2’51’’038 |
| 2. |
Comby Alexandre |
Porsche Cayman GT4 RS |
1’27’’868 |
1’26’’841 |
1’26’’749 |
2’53’’590 |
|
Groupe IS / 0 à 1400 cmc |
|
|
|
|
|
| 1. |
Helm Andreas |
VW Polo 1 |
1’30’’484 |
1’29’’906 |
1’31’’936 |
3’00’’390 |
| 2. |
Schöpfer Stefan |
Audi 50 |
1’31’’449 |
1’31’’986 |
1’35’’057 |
3’03’’435 |
| 3. |
Moser Stephan |
Toyota Yaris |
1’34’’556 |
1’33’’057 |
1’35’’624 |
3’07’’613 |
| 4 |
Fankhauser Sabrina |
Toyota Yaris Helftec |
1’38’’971 |
1’36’’497 |
1’44’’041 |
3’15’’468 |
| 5. |
Schöpfer Tamara |
VW Golf 2 |
1’52’’144 |
1’52’’492 |
2’00’’274 |
3’44’’636 |
|
Groupe IS / 1401 à 1600 cmc |
|
|
|
|
|
| 1. |
Örtig Beat |
Peugeot 106 Maxi |
1’29’’891 |
1’29’’190 |
1’29’’501 |
2’58’’691 |
| 2. |
Oulevay Christophe |
VW Scirocco |
1’29’’154 |
1’29’’760 |
1’30’’689 |
2’58’’914 |
| 3 |
Rohr Werner |
Toyota Corolla AE86 |
1’30’’688 |
1’30’’027 |
1’34’’263 |
3’00’’715 |
| 4 |
Roth Marc |
Toyota Corolla |
1’32’’261 |
1’30’’715 |
1’31’’263 |
3’01’’978 |
| 5 |
Jungi Rolf |
Citroën Saxo RS |
1’35’’228 |
1’35’’002 |
1’36’’544 |
3’11’’230 |
| 6. |
Hüppi Thomas |
VW Golf 1 |
1’38’’170 |
1’37’’303 |
1’39’’514 |
3’15’’473 |
| 7 |
Schmid Ruedi |
VW Golf 1 16V Lisa |
1’38’’899 |
1’37’’900 |
1’39’’879 |
3’16’’799 |
| 8. |
Hostettler Marco |
Honda Civic |
1’41’’304 |
1’40’’417 |
1’41’’772 |
3’21’’721 |
|
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc |
|
|
|
|
|
| 1 |
Donzé Arnaud |
VW Golf HPR |
1’26’’170 |
1’25’’754 |
1’26’’103 |
2’51’’857 |
| 2. |
Santonastaso Manuel |
BMW E21 |
1’26’’649 |
1’26’’582 |
1’26’’768 |
2’53’’231 |
| 3. |
Monnier Ludovic |
VW Golf STW |
1’27’’886 |
1’27’’197 |
1’27’’309 |
2’54’’506 |
| 4. |
Leutenegger René |
Opel Kadett C |
1’28’’095 |
1’27’’751 |
1’28’’052 |
2’55’’803 |
| 5. |
Schorderet Yann |
VW Golf MK2 |
1’29’’532 |
1’29’’416 |
1’33’’225 |
2’58’’948 |
| 6. |
Hunziker Simon |
Honda Civic Type R EP3 |
1’30’’362 |
1’39’’756 |
1’30’’387 |
3’00’’749 |
| 7. |
Maurer Lukas |
Opel Kadett C |
1’32’’454 |
1’31’’609 |
1’31’’827 |
3’03’’436 |
| 8 |
Hollenstein Markus |
VW Golf 1 GTI |
1’31’’619 |
1’32’’581 |
1’32’’261 |
3’03’’880 |
| 9 |
Kellenberger Beat |
Renault Clio Maxi |
1’33’’088 |
ab |
1’32’’387 |
3’05’’475 |
| 10 |
Burri Stephan |
Opel Kadett |
1’35’’554 |
1’32’’852 |
1’33’’155 |
3’06’’007 |
| 11. |
Grispino Alessandro |
Renault Clio R3 Evo |
1’33’’635 |
1’33’’123 |
1’33’’100 |
3’06’’223 |
| 12 |
Spiess Marcel |
VW Golf 1 16V |
1’33’’145 |
1’33’’666 |
pp |
3’06’’811 |
| 13 |
Wachter Markus |
Renault Clio 3 Cup |
1’33’’604 |
1’33’’533 |
1’35’’147 |
3’07’’137 |
| 14 |
Zaugg Markus |
Opel Kadett C |
1’34’’382 |
1’33’’911 |
1’35’’510 |
3’08’’293 |
| 15 |
Trescher Felix |
Renault Clio 3 Cup |
1’37’’385 |
1’37’’490 |
1’37’’160 |
3’14’’545 |
| 16 |
Thurnherr Kevin |
Renault Clio 3 Cup |
1’38’’978 |
1’38’’163 |
1’37’’021 |
3’15’’184 |
| 17 |
Tschanz Urs |
BMW 2002 |
1’39’’224 |
1’42’’274 |
1’40’’142 |
3’19’’366 |
| 18 |
Holenstein Daniel |
Opel Kadett GSI 16V |
1’41’’738 |
1’39’’339 |
1’40’’112 |
3’19’’451 |
| 19 |
Rinaldo Davide |
Renault Clio 2.0 16V |
1’40’’903 |
ab |
1’42’’060 |
3’22’’963 |
|
Brunner Stefan |
Renault Clio 3 Cup |
1’37’’008 |
ab |
pp |
|
|
Bürki Martin Olivier |
BMW 320is |
1’25’’911 |
pp |
pp |
|
|
Santos Ted |
Seat Ibiza RPM |
1’31’’092 |
pp |
pp |
|
|
Groupe IS / 2001 à 2500 cmc |
|
|
|
|
|
| 1. |
Banz Armin |
Opel Kadett C 16V |
1’27’’677 |
1’27’’577 |
1’28’’242 |
2’55’’254 |
| 2. |
Banz Urs |
Opel Ascona B 16V |
1’29’’050 |
1’30’’126 |
1’28’’909 |
2’57’’959 |
| 3 |
Waldvogel Ferdi |
BMW M3 E30 |
1’28’’411 |
1’31’’502 |
1’29’’599 |
2’58’’010 |
| 4 |
Knaus Christian |
Opel Kadett C 8V |
1’29’’097 |
1’29’’222 |
1’29’’320 |
2’58’’319 |
| 5 |
Marty Roman |
Opel Kadett C GTE 8V |
1’30’’531 |
1’29’’178 |
1’29’’193 |
2’58’’371 |
| 6 |
Dobler Albert |
BMW M3 DTM |
1’31’’417 |
1’31’’270 |
pp |
3’02’’687 |
| 7 |
Burri Rolf |
Opel Ascona B |
1’32’’569 |
1’32’’616 |
1’33’’700 |
3’05’’185 |
| 8 |
Eberle Harald |
Opel Kadett C |
1’32’’424 |
1’33’’279 |
1’34’’114 |
3’05’’703 |
| 9 |
Sutter Bruno Fridolin |
BMW M3 E30 Gruppe A |
1’43’’495 |
1’41’’281 |
pp |
3’24’’776 |
|
Groupe IS / 2501 à 3500 cmc |
|
|
|
|
|
| 1. |
Von Rotz Dominic |
Audi A4 B5 Quattro |
1’25’’175 |
1’25’’206 |
1’24’’557 |
2’49’’732 |
| 2 |
Zenklusen Vanessa |
Subaru Impreza Type R |
1’27’’394 |
1’26’’867 |
1’26’’683 |
2’53’’550 |
| 3 |
Praplan Basile |
Ford Sierra Cosworth |
1’33’’243 |
1’34’’765 |
1’32’’804 |
3’06’’047 |
| 4 |
Marte Marco |
BMW M3 |
1’33’’647 |
1’33’’811 |
1’35’’377 |
3’07’’458 |
|
Vallat Patrick |
Seat Supercopa MK2 |
ab |
1’41’’888 |
pp |
|
|
Groupe IS / + de 3500 cmc |
|
|
|
|
|
| 1. |
Chiquita Jean-Paul |
Porsche GT3 Cup RPM |
1’23’’549 |
1’22’’378 |
1’23’’198 |
2’45’’576 |
| 2. |
Cattin Nicolas |
Porsche 991 GT3 Cup |
1’23’’877 |
1’23’’182 |
1’24’’930 |
2’47’’059 |
|
Bischofberger Matthias |
Porsche 997 GT3 Cup |
ab |
pp |
pp |
|
|
Groupe E1 / 0 à 1400 cmc |
|
|
|
|
|
| 1. |
Bartlome Christian |
VW Polo |
1’32’’330 |
1’32’’464 |
1’31’’873 |
3’04’’203 |
| 2 |
Dähler Valentin |
Mini Cooper |
1’33’’504 |
1’32’’179 |
1’32’’838 |
3’05’’017 |
| 3 |
Ecabert Ludovic |
Citroën Saxo |
1’37’’979 |
1’37’’916 |
1’36’’156 |
3’14’’072 |
| 4. |
Baumgarter Jürgen |
Mazda 323 |
1’45’’982 |
1’45’’843 |
1’46’’014 |
3’31’’825 |
| 5 |
Bähler Vanja – (D) |
VW Polo 86C |
1’52’’541 |
1’51’’695 |
1’51’’548 |
3’43’’243 |
|
Dürig André |
Fiat Uno |
1’40’’896 |
ab |
pp |
|
|
Groupe E1 / 1401 à 1600 cmc |
|
|
|
|
|
| 1. |
Eller Hans Peter – (D) |
Opel Kadett C Coupé |
1’26’’813 |
1’26’’577 |
1’27’’154 |
2’53’’390 |
| 2 |
Chariatte Jean-François |
Fiat X1/9 |
1’30’’515 |
1’31’’369 |
1’29’’934 |
3’00’’449 |
| 3. |
Howald Martin |
VW Golf |
1’30’’890 |
1’29’’690 |
1’31’’093 |
3’00’’580 |
| 4 |
Kuster Michael |
Alfa Romeo Sprint Martini |
1’30’’841 |
1’29’’874 |
1’30’’775 |
3’00’’649 |
| 5 |
Eggimann Patrick |
Peugeot 106 MLP |
1’31’’845 |
1’31’’598 |
pp |
3’03’’443 |
| 6 |
Bächler Martin |
VW Lupo |
1’33’’916 |
1’32’’985 |
1’33’’044 |
3’06’’029 |
| 7 |
Bieri Adrian |
VW Golf 1 |
1’34’’714 |
1’34’’159 |
1’34’’132 |
3’08’’291 |
| 8 |
Schneider Dominic |
Citroën Saxo |
1’36’’620 |
1’35’’516 |
1’36’’772 |
3’12’’136 |
| 9 |
Gfeller Heinz |
Ford Fiesta ST |
1’37’’030 |
ab |
1’36’’456 |
3’13’’486 |
| 10 |
Lüthi Livio |
Honda Civic VTI |
1’39’’696 |
1’39’’522 |
ab |
3’19’’218 |
| 11. |
Maier Helmut – (A) |
VW Golf 1 |
1’44’’620 |
1’42’’685 |
1’39’’469 |
3’22’’154 |
| 12 |
Maissen Franziska |
Citroën Saxo VTS |
2’04’’906 |
2’03’’640 |
1’58’’133 |
4’01’’773 |
|
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc |
|
|
|
|
|
| 1. |
Krieg Danny |
VW Golf Rallye Racing Line |
1’21’’550 |
1’21’’894 |
1’21’’874 |
2’43’’424 |
| 2 |
Coquoz Sébastien |
Opel Kadett GTE |
1’24’’844 |
1’24’’603 |
1’24’’803 |
2’49’’406 |
| 3 |
Houlmann Fabien |
Peugeot 205 |
1’25’’740 |
1’25’’029 |
1’24’’837 |
2’49’’866 |
| 4 |
Fauler Dani |
VW Golf 20V |
1’35’’937 |
1’26’’075 |
1’27’’040 |
2’53’’115 |
| 5. |
Fuhrer Ruedi |
Honda CRX F20 |
1’29’’405 |
1’27’’035 |
1’26’’308 |
2’53’’343 |
| 6. |
Tschirky Kurt |
Opel Kadett C |
1’27’’983 |
1’28’’312 |
1’28’’760 |
2’56’’295 |
| 7 |
Zimmermann Beat |
VW Scirocco Minichberger |
1’28’’919 |
1’29’’796 |
1’28’’569 |
2’57’’488 |
| 8 |
Erni Pius |
Opel Kadett C |
1’31’’613 |
1’31’’701 |
1’31’’328 |
3’02’’941 |
| 9 |
Baumgartner Daniel |
Mazda MX-5 Coupé |
1’33’’343 |
1’32’’876 |
1’32’’869 |
3’05’’745 |
| 10 |
Zeilinger Michael – (A) |
Ford Escort |
1’35’’603 |
1’33’’542 |
1’33’’873 |
3’07’’415 |
| 11 |
Leuenberger Frédéric |
Renault Clio RS |
1’33’’574 |
1’33’’999 |
1’33’’943 |
3’07’’517 |
| 12 |
Barboni Luca |
Renault Clio 3 Cup |
2’36’’938 |
1’34’’957 |
1’33’’519 |
3’08’’476 |
| 13 |
Kasper Dario |
Renault Clio 3 RS Cup |
1’38’’768 |
1’37’’327 |
1’37’’452 |
3’14’’779 |
| 14 |
Huguenin Grégoire |
Renault Clio 2 RS |
1’39’’725 |
1’38’’674 |
1’38’’544 |
3’17’’218 |
| 15 |
Bischofberger Reto |
Renault Clio 3 Cup |
1’44’’498 |
1’40’’772 |
1’40’’818 |
3’21’’590 |
| 16 |
Epp Thomas |
Renault Clio Sport |
1’41’’348 |
1’40’’573 |
1’41’’481 |
3’21’’921 |
| 17 |
Kousz Ivan |
Opel Kadett D |
1’41’’026 |
1’42’’143 |
1’41’’102 |
3’22’’128 |
| 18 |
Spring Andreas |
BMW 318is-4 E36 |
1’56’’871 |
1’55’’168 |
1’56’’678 |
3’51’’846 |
|
Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc |
|
|
|
|
|
| 1 |
Magnin Jonas |
Honda Civic FD2 Rikli |
1’26’’846 |
1’27’’716 |
1’28’’376 |
2’54’’562 |
| 2 |
Chiquita Steven |
BMW E30 RPM |
1’30’’545 |
1’29’’930 |
1’29’’419 |
2’59’’349 |
| 3 |
Nicole Benjamin |
BMW 2002 TI |
1’31’’088 |
1’31’’110 |
1’30’’929 |
3’02’’017 |
| 4. |
Mascaro Hugo |
BMW E30 |
1’31’’815 |
1’31’’850 |
1’31’’515 |
3’03’’330 |
| 5. |
Feuerstein Thomas – (D) |
Opel Kadett C Coupé 16V |
1’32’’700 |
1’33’’567 |
1’32’’527 |
3’05’’227 |
| 6 |
Wenger Yvan |
BMW E30 |
1’33’’997 |
1’33’’760 |
1’33’’972 |
3’07’’732 |
| 7 |
Gasser Paul |
BMW E30 HRT |
1’37’’333 |
1’37’’140 |
1’37’’413 |
3’14’’473 |
| 8 |
Lustenberger Thomas |
Opel Manta GTE |
1’40’’819 |
1’39’’965 |
1’38’’567 |
3’18’’532 |
|
Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc |
|
|
|
|
|
| 1 |
Bollhalder Hermann |
Opel Speedster Egmo |
1’21’’761 |
1’25’’967 |
1’21’’780 |
2’43’’541 |
| 2 |
Huwiler Thomas |
BMW E30 HRT |
1’28’’132 |
1’27’’784 |
1’27’’157 |
2’54’’941 |
| 3. |
Ducommun Mickaël |
Peugeot 308 Cup |
1’29’’174 |
1’28’’592 |
1’29’’230 |
2’57’’766 |
| 4 |
Egetö Adrian |
Peugeot 308 Racing Cup |
1’30’’101 |
1’30’’341 |
1’29’’518 |
2’59’’619 |
| 5. |
Rohrbach Patrick |
BMW E30 24V |
1’30’’780 |
1’29’’994 |
1’30’’460 |
3’00’’454 |
| 6. |
Leupi Mario |
BMW 328i |
1’38’’446 |
1’36’’647 |
1’35’’413 |
3’12’’060 |
|
Keller Bruno |
BMW M3 Compact |
ab |
pp |
1’31’’307 |
|
|
Köchli René |
Honda Civic RK4 |
pp |
pp |
pp |
|
|
Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc |
|
|
|
|
|
| 1. |
Steiner Reto |
Ford Escort EGMO |
1’22’’988 |
1’22’’052 |
1’22’’005 |
2’44’’057 |
| 2 |
Bertocchi Mario |
BMW E36 |
1’28’’677 |
1’27’’298 |
1’27’’310 |
2’54’’608 |
| 3 |
Graf Kyrill |
BMW M3 E46 GTR |
1’30’’610 |
1’28’’958 |
1’29’’082 |
2’58’’040 |
| 4 |
Farinoli Emilio |
Lancia Delta Integrale |
1’33’’515 |
1’30’’856 |
1’32’’530 |
3’03’’386 |
| 5 |
Scheubeck Manfred – (D) |
VW Scirocco |
1’31’’830 |
1’37’’594 |
1’31’’989 |
3’03’’819 |
| 6 |
Meier Tobias |
Opel Astra |
1’32’’022 |
1’34’’589 |
1’32’’337 |
3’04’’359 |
| 7. |
Epp Martin |
Audi TT |
1’33’’768 |
1’32’’565 |
1’33’’682 |
3’06’’247 |
| 8. |
Gerig Marcel |
Audi TT |
1’33’’323 |
1’36’’036 |
1’33’’708 |
3’07’’031 |
| 9 |
Prandi Fabio |
Audi TT |
1’35’’376 |
1’35’’529 |
1’35’’551 |
3’10’’905 |
| 10 |
Sonnenschein Christian |
Lancia Delta HF Integrale |
1’36’’315 |
1’34’’740 |
1’36’’204 |
3’10’’944 |
|
Sohm Alexander – (A) |
Mazda 323 Turbo |
1’38’’306 |
pp |
pp |
|
|
Groupe E1 / 3501 à 4000 cmc |
|
|
|
|
|
| 1. |
Zwahlen Christoph |
Porsche 997 GT3 Cup |
1’21’’276 |
1’23’’355 |
1’22’’293 |
2’43’’569 |
| 2 |
Fischer Remo |
Ford Escort Cosworth |
1’24’’764 |
1’23’’134 |
1’22’’821 |
2’45’’955 |
| 3 |
Jenni Willi |
Porsche 997 GT3 Cup |
1’24’’374 |
1’24’’436 |
1’24’’302 |
2’48’’676 |
| 4 |
Schlegel Werner |
Mitsubishi Lancer Evo 8 |
1’25’’711 |
1’25’’133 |
1’24’’520 |
2’49’’653 |
| 5 |
Lenherr Manuel |
BMW M3 E46 GTR V8 |
1’27’’531 |
1’26’’406 |
1’26’’736 |
2’53’’142 |
| 6 |
Heimgartner Michael |
BMW E30 |
1’37’’581 |
1’35’’659 |
1’36’’375 |
3’12’’034 |
| 7 |
Schmid Herbert |
Porsche 996 GT3 |
1’37’’954 |
1’35’’266 |
1’36’’962 |
3’12’’228 |
|
Groupe E1 / + de 4000 cmc |
|
|
|
|
|
| 1 |
Permetinger Bernhard – (A) |
BMW Z4 GT3 |
1’21’’473 |
1’20’’676 |
1’20’’480 |
2’41’’156 |
| 2 |
Hetzenauer Stefan – (A) |
Subaru Impreza Chiptech |
1’21’’468 |
1’20’’619 |
1’20’’753 |
2’41’’372 |
| 3. |
‘’Speedmaster’’ |
BMW M3 GT3 |
1’25’’689 |
1’23’’759 |
1’23’’394 |
2’47’’153 |
| 4 |
Krüsi Roman |
Porsche 911 |
1’31’’202 |
1’29’’949 |
1’32’’163 |
3’01’’151 |
| 5 |
Schweizer Fabian |
Subaru Impreza WRX STI |
1’37’’919 |
1’37’’640 |
1’39’’759 |
3’15’’559 |
|
Groupe TCR / + de 2000 cmc |
|
|
|
|
|
| 1. |
Kuhn Sergio |
Peugeot 308 TCR |
1’25’’258 |
1’24’’190 |
1’24’’338 |
2’48’’528 |
| 2 |
Winkler Daniel – (D) |
Cupra TCR |
1’26’’231 |
1’25’’957 |
1’25’’127 |
2’51’’084 |
| 3 |
Steck Peter |
Opel Astra TCR |
1’26’’519 |
1’25’’520 |
1’26’’556 |
2’52’’039 |
| 4 |
Widmer Michael |
Hyundai i30 TCR |
1’28’’152 |
1’26’’040 |
1’26’’106 |
2’52’’146 |
| 5. |
Nicolet Jérôme |
Peugeot 308 TCR |
1’27’’068 |
1’26’’438 |
1’26’’351 |
2’52’’789 |
| 6 |
Oberle Claudio |
Seat Leon TCR |
1’30’’694 |
1’28’’771 |
1’30’’281 |
2’59’’052 |
| 7 |
Yerly Christian |
Seat Cupra TCR |
1’32’’180 |
1’31’’212 |
1’31’’443 |
3’02’’655 |
|
Scheidegger Pirmin |
Cupra TCR |
pp |
pp |
pp |
|
|
KW Berg-Cup |
|
|
|
|
|
|
Groupe F/A/R/CTC / 0 à 1600 cmc |
|
|
|
|
|
| 1. |
Altmann Dieter – (D) |
Citroën C2 |
1’39’’620 |
1’39’’382 |
1’40’’098 |
3’19’’002 |
| 2 |
Knoblich Helmut – (D) |
Citroën C2 |
1’39’’621 |
1’40’’840 |
1’39’’858 |
3’19’’479 |
| 3. |
Horn Robin – (D) |
Citroën C2 |
1’40’’165 |
1’41’’632 |
1’40’’241 |
3’20’’406 |
| 4. |
Rothdauscher Klaus – (D) |
Citroën C2 |
1’54’’198 |
1’51’’153 |
1’54’’201 |
3’45’’351 |
|
Fink Florian – (D) |
Citroën C2 VTS |
pp |
pp |
pp |
|
|
KW Berg-Cup |
|
|
|
|
|
|
Groupe F/A/R/CTC / 1601 à 2000 cmc |
|
|
|
|
|
|
Schumacher Michael – (D) |
VW Polo G60 |
pp |
pp |
pp |
|
|
KW Berg-Cup |
|
|
|
|
|
|
Groupe F/A/R/CTC / + de 2000 cmc |
|
|
|
|
|
| 1. |
Müller Daniel – (D) |
BMW M140i |
1’34’’379 |
1’33’’252 |
1’32’’867 |
3’06’’119 |
|
KW Berg-Cup |
|
|
|
|
|
|
NSU Bergpokal |
|
|
|
|
|
| 1 |
Hofmann Jannik – (D) |
NSU TT |
1’37’’391 |
1’37’’286 |
1’38’’305 |
3’14’’677 |
| 2 |
Gast Leopold – (D) |
NSU TT |
1’38’’246 |
1’38’’269 |
1’38’’343 |
3’16’’515 |
| 3 |
Kirch Dieter – (D) |
NSU Spiess TT |
1’50’’735 |
1’48’’906 |
1’48’’589 |
3’37’’495 |
| 4 |
Betten Klaus – (D) |
NSU Typ 67 |
1’57’’503 |
1’54’’791 |
1’55’’925 |
3’50’’716 |
|
KW Berg-Cup |
|
|
|
|
|
|
Groupe H/FS/E1 / 0 à 1400 cmc |
|
|
|
|
|
| 1 |
Mayer Tobias – (D) |
VW Scirocco 16V Minich. |
1’31’’198 |
1’31’’167 |
1’30’’971 |
3’02’’138 |
| 2 |
Pröschel Thomas – (D) |
VW Corrado Schneider |
1’32’’892 |
1’32’’873 |
1’32’’590 |
3’05’’463 |
| 3 |
Markert Jasmin – (D) |
VW Polo 8V Schneider |
1’36’’345 |
1’34’’827 |
1’34’’518 |
3’09’’345 |
| 4 |
Lohmann Frank – (D) |
VW Polo 86C 8V |
1’35’’236 |
1’35’’356 |
1’34’’977 |
3’10’’213 |
| 5 |
Kohler Thomas – (D) |
Fiat X1/9 16V |
1’37’’623 |
1’36’’108 |
1’35’’711 |
3’11’’819 |
| 6 |
Voigt Walter – (D) |
VW Polo 16V Hayabusa |
1’37’’346 |
1’36’’403 |
1’38’’172 |
3’13’’749 |
| 7 |
Grimm Thomas – (D) |
VW Polo 1 16V Schneider |
1’37’’735 |
1’37’’733 |
1’36’’311 |
3’14’’044 |
| 8 |
Lohmann Colin – (D) |
VW Polo 16V Selfmade |
1’34’’035 |
1’40’’560 |
pp |
3’14’’595 |
| 9 |
Winkler Stefan – (D) |
Fiat 127 |
1’39’’733 |
1’39’’092 |
1’38’’867 |
3’17’’959 |
|
Davidovic Jörg – (D) |
NSU TT 16V |
1’36’’777 |
pp |
pp |
|
|
Hülsmann Markus – (D) |
VW Golf 1 16V |
1’37’’666 |
pp |
pp |
|
|
KW Berg-Cup |
|
|
|
|
|
|
Groupe H/FS/E1 / 1401 à 1600 cmc |
|
|
|
|
|
| 1. |
Heindrichs Andy – (D) |
Opel Corsa 16V Wiebe |
1’27’’716 |
1’27’’753 |
1’27’’707 |
2’55’’423 |
| 2 |
Auchter Tobias – (D) |
Opel Corsa GSI 17V Spiess |
1’30’’570 |
1’30’’349 |
1’30’’451 |
3’00’’800 |
| 3 |
Fink Folker – (D) |
Citroën C2 VTS |
1’36’’765 |
1’36’’648 |
1’36’’830 |
3’13’’413 |
|
KW Berg-Cup |
|
|
|
|
|
|
Groupe H/FS/E1 / 1601 à 2000 cmc |
|
|
|
|
|
| 1. |
Ehrle Bernd – (D) |
Opel Kadett C 16V |
1’25’’507 |
1’26’’122 |
1’24’’936 |
2’50’’443 |
| 2 |
Heisel Lars – (D) |
Opel Kadett C Böhm |
1’26’’933 |
1’26’’850 |
1’26’’023 |
2’52’’873 |
| 3 |
Paulick Ralph – (D) |
VW Golf 1 |
1’27’’296 |
1’27’’588 |
1’26’’922 |
2’54’’218 |
| 4 |
Schöbel Marco – (A) |
Opel Kadett C Coupé Gerent |
1’27’’664 |
1’27’’192 |
1’27’’346 |
2’54’’538 |
| 5 |
Ruwe Marvin |
VW Golf 1 GTI 16V |
1’30’’923 |
1’29’’611 |
1’28’’273 |
2’57’’884 |
| 6 |
Weber Jens – (D) |
Opel Kadett C |
1’30’’995 |
1’29’’667 |
1’29’’724 |
2’59’’391 |
| 7 |
Hummel Joachim – (D) |
VW Scirocco 16V Röttele |
1’30’’846 |
1’30’’209 |
1’30’’494 |
3’00’’703 |
| 8 |
Weiss Werner – (D) |
Ford Escort RS 1800 |
1’31’’759 |
1’30’’924 |
1’30’’134 |
3’01’’058 |
| 9 |
Claus Thomas – (D) |
Opel Kadett C |
1’32’’546 |
1’31’’853 |
1’31’’156 |
3’03’’009 |
| 10 |
Hatezic Johann – (D) |
Opel Ascona B Frank 8V |
1’33’’376 |
1’33’’386 |
1’33’’432 |
3’06’’762 |
| 11 |
Pleier Alexander – (D) |
Opel Kadett C Coupé |
1’35’’133 |
1’33’’987 |
1’33’’316 |
3’07’’303 |
| 12 |
Flik Thomas – (D) |
Renault Clio 3 Cup |
1’35’’337 |
1’34’’396 |
1’33’’611 |
3’08’’007 |
| 13 |
Faber Josef – (D) |
Opel Kadett C Coupé |
1’38’’793 |
1’38’’072 |
1’36’’801 |
3’14’’873 |
|
KW Berg-Cup |
|
|
|
|
|
|
Groupe H/FS/E1 / 2001 à 3000 cmc |
|
|
|
|
|
| 1. |
Gapp Marcel – (D) |
BMW M3 E36 3.0 |
1’26’’045 |
1’25’’126 |
1’25’’148 |
2’50’’274 |
| 2 |
Christall Roland – (D) |
Opel Kadett C Limo Frank |
1’28’’420 |
1’29’’421 |
1’29’’130 |
2’57’’550 |
| 3. |
Weber Michael – (D) |
Audi 80 Quattro Turbo |
1’30’’320 |
1’30’’031 |
1’30’’081 |
3’00’’112 |
| 4. |
Gast Maximilian – (D) |
VW Golf Turbo |
1’33’’192 |
1’32’’893 |
1’31’’829 |
3’04’’722 |
| 5 |
Schäfer Stefan – (D) |
Opel Kadett C Limo |
1’38’’183 |
1’38’’917 |
1’37’’829 |
3’16’’012 |
| 6 |
Walser Werner – (A) |
Opel Kadett C |
1’48’’351 |
1’43’’099 |
1’45’’040 |
3’28’’139 |
|
KW Berg-Cup |
|
|
|
|
|
|
Groupe H/FS/E1 / + de 3000 cmc |
|
|
|
|
|
| 1. |
Orth Patrick – (D) |
Porsche 997 GT3 Cup |
1’23’’064 |
1’22’’833 |
1’23’’506 |
2’45’’897 |
| 2 |
Hovemann Holger – (D) |
Lamborghini Huracan ST Evo 1 |
1’24’’992 |
1’24’’882 |
1’24’’679 |
2’49’’561 |
| 3 |
Bamberg Frank – (D) |
BMW E36 Compact Turbo |
1’29’’599 |
1’27’’513 |
1’29’’025 |
2’56’’538 |
| 4 |
Ehrmann Pascal – (D) |
Subaru Impreza WRX STI |
1’29’’607 |
1’30’’393 |
1’30’’326 |
2’59’’933 |
| 5 |
Schumacher Andreas – (D) |
Audi TT |
1’35’’933 |
1’33’’269 |
1’32’’778 |
3’06’’047 |
| 6 |
Göhrig Sabine – (D) |
Ford Focus ST |
1’38’’613 |
1’37’’336 |
ab |
3’15’’949 |
|
KW Berg-Cup |
|
|
|
|
|
|
Groupe E2-SH / 0 à 1150 cmc |
|
|
|
|
|
| 1. |
Farrenkopf Marco – (D) |
SilverCar S2 Evo |
1’25’’652 |
1’24’’454 |
1’25’’528 |
2’49’’982 |
|
Renault Classic Cup / Classe II |
|
|
|
|
|
| 1 |
Brunner Jürg |
Renault Clio 2 Cup |
1’43’’656 |
1’42’’964 |
1’41’’794 |
3’24’’758 |
|
Renault Classic Cup / Classe III |
|
|
|
|
|
| 1 |
Zürcher Thomas |
Renault Clio 3 RS Cup |
1’34’’079 |
1’33’’189 |
1’32’’982 |
3’06’’171 |
| 2 |
Schläpfer Michael |
Renault Clio 3 Cup |
1’33’’639 |
1’34’’309 |
1’34’’324 |
3’07’’948 |
| 3. |
Krebs Philipp |
Renault Clio 3 |
1’35’’363 |
1’34’’894 |
1’34’’998 |
3’09’’892 |
| 4. |
Filippone Tiziano |
Renault Clio 3 Cup |
1’35’’108 |
1’35’’007 |
1’36’’445 |
3’10’’115 |
| 5 |
Reuter Silas |
Renault Clio 3 Cup |
1’44’’457 |
1’35’’241 |
1’35’’529 |
3’10’’770 |
| 6 |
Beyeler Marc |
Renault Clio 3 RS Cup |
1’36’’474 |
1’35’’736 |
1’35’’752 |
3’11’’488 |
| 7. |
Weber Beat |
Renault Clio 3 Cup |
1’38’’440 |
1’36’’975 |
1’37’’020 |
3’13’’995 |
| 8 |
Gerber Patrick |
Renault Clio 3 |
1’39’’922 |
1’38’’444 |
1’38’’106 |
3’16’’550 |
|
Groupe VHC RW / 0 à 1600 cmc |
|
|
|
|
|
| 1. |
Brander Markus |
March 742 Formel |
1’47’’355 |
1’40’’506 |
1’39’’719 |
3’20’’225 |
|
Groupe VHC TW / 1601 à 2000 cmc |
|
|
|
|
|
| 1. |
Buschor Armin |
BMW 320 Heidegger |
1’37’’569 |
1’36’’687 |
1’36’’131 |
3’12’’818 |
|
Groupe VHC TW / + de 2000 cmc |
|
|
|
|
|
| 1 |
Pfefferlé Alain |
Porsche Carrera RSR |
1’38’’979 |
1’37’’128 |
1’37’’221 |
3’14’’349 |
| 2 |
Fleury Jean-Louis |
Opel Ascona B |
1’51’’607 |
1’51’’337 |
1’51’’021 |
3’42’’358 |