| 
Groupe E2-SS / 0 à 1600 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Müller Christian | 
Mygale Formel BMW FB02 | 
ab | 
1’32’’060 | 
1’31’’825 | 
3’03’’885 | 
 | 
Groupe E2-SS / 1601 à 2000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1 | 
Egli Philip | 
Dallara F393 EPR-8 | 
1’16’’175 | 
1’15’’608 | 
1’15’’632 | 
2’31’’240 | 
| 2 | 
Ryter Lionel | 
Tatuus Renault Eva | 
1’15’’770 | 
1’18’’367 | 
1’16’’866 | 
2’32’’636 | 
| 3 | 
Balmer Christian | 
Tatuus FM | 
1’17’’361 | 
1’18’’982 | 
1’19’’206 | 
2’36’’343 | 
| 4 | 
Bossy Roland | 
Dallara F3 SS | 
1’19’’669 | 
1’18’’816 | 
1’20’’173 | 
2’38’’485 | 
| 5 | 
Gurba Anthony | 
Tatuus Formule Renault | 
1’22’’994 | 
1’24’’025 | 
1’23’’787 | 
2’46’’781 | 
| 6. | 
Schmidt Henri | 
Formel Renault FR2.0 | 
1’24’’436 | 
1’22’’960 | 
1’24’’297 | 
2’47’’257 | 
| 7. | 
Gysin Fabian | 
Dallara 399/300 Fiat | 
1’24’’783 | 
1’24’’827 | 
1’25’’706 | 
2’49’’610 | 
| 8 | 
Bittel Lilian | 
Tatuus Renault Calimeva | 
1’26’’307 | 
1’25’’020 | 
1’25’’882 | 
2’50’’902 | 
| 9. | 
Fuchs Matthias | 
Tatuus Formel Renault | 
1’30’’699 | 
1’31’’948 | 
1’31’’880 | 
3’02’’579 | 
| 10 | 
Mani Walter | 
Tatuus Formel Renault 2.0 | 
1’31’’395 | 
1’32’’092 | 
1’31’’765 | 
3’03’’160 | 
 | 
Groupe E2-SS / 2001 à 3000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Bosshard Markus | 
Dallara Formel 3 | 
1’22’’969 | 
1’22’’590 | 
1’25’’739 | 
2’45’’559 | 
| 2. | 
Kauff Gerd – (D) | 
Dallara T12 Worldseries | 
1’26’’215 | 
1’25’’752 | 
1’26’’260 | 
2’51’’967 | 
 | 
Groupe E2-SC / 0 à 1600 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1 | 
Scolaro Antonino | 
Nova Proto NP03 | 
1’34’’983 | 
1’18’’697 | 
1’19’’642 | 
2’38’’339 | 
| 2 | 
D’Acri Francesco – (D) | 
Elia Avrio ST09 Evo 19 | 
1’20’’768 | 
1’20’’777 | 
1’21’’699 | 
2’41’’545 | 
| 3. | 
Frommknecht Jürgen – (D) | 
Radical SR3 Hayabusa RSX | 
1’26’’892 | 
1’26’’667 | 
1’28’’134 | 
2’53’’559 | 
 | 
Groupe E2-SC / 1601 à 2000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Zemp Michel | 
Norma M20 FC Helftec | 
1’10’’030 | 
1’09’’789 | 
1’11’’112 | 
2’19’’819 | 
| 2 | 
Darbellay Victor | 
Nova NP01 Hartley Emap | 
1’11’’086 | 
1’10’’884 | 
1’11’’430 | 
2’21’’970 | 
| 3 | 
Amann Peter – (A) | 
Osella PA30/2000 | 
1’18’’782 | 
1’18’’410 | 
1’24’’662 | 
2’37’’192 | 
| 4 | 
Gebhard Dino – (D) | 
Norma M20 F | 
1’24’’028 | 
1’21’’771 | 
1’23’’530 | 
2’45’’301 | 
 | 
Groupe E2-SC / 2001 à 3000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1 | 
Faustini Robin | 
Nova Proto NP01 Emap Turbo | 
1’08’’013 | 
1’08’’080 | 
1’07’’769 | 
2’15’’782 | 
| 2. | 
Amweg Thomas | 
Nova NP01 Helftec Turbo | 
1’10’’366 | 
1’08’’987 | 
1’10’’472 | 
2’19’’353 | 
| 3. | 
Hugentobler Simon | 
Osella PA30 Evo | 
1’13’’831 | 
1’14’’802 | 
1’15’’542 | 
2’28’’633 | 
 | 
Noll Benjamin – (D) | 
Osella PA30 Zytek LRM | 
ab | 
pp | 
pp | 
 | 
 | 
Steiner Marcel | 
Nova Proto NP01 Helftec | 
ab | 
pp | 
pp | 
 | 
 | 
Groupe E2-SH / 0 à 1150 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1 | 
Fröhle Dominik – (A) | 
Tracking RC01 | 
1’26’’118 | 
1’25’’048 | 
1’25’’935 | 
2’50’’983 | 
 | 
Groupe A-ISA-R2-R3 / 0 à 2000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Roth Jessica | 
Toyota GT86 | 
1’45’’046 | 
1’42’’511 | 
1’40’’119 | 
3’22’’630 | 
| 2 | 
Stampfli Yannik | 
Renault Clio 2 | 
1’44’’389 | 
1’42’’873 | 
1’40’’813 | 
3’23’’686 | 
| 3. | 
Maier-Oberhofer Selina – (A) | 
Suzuki Swift Cup | 
2’13’’573 | 
2’01’’970 | 
2’05’’969 | 
4’07’’939 | 
 | 
Groupe SSC / 2001 à 3000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Graf Roland | 
Toyota Yaris GR | 
1’38’’571 | 
1’38’’043 | 
1’35’’660 | 
3’13’’703 | 
 | 
Groupe SSC / + de 3000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Mürner Pierre | 
Porsche GT3 992 | 
1’28’’074 | 
1’24’’786 | 
1’26’’252 | 
2’51’’038 | 
| 2. | 
Comby Alexandre | 
Porsche Cayman GT4 RS | 
1’27’’868 | 
1’26’’841 | 
1’26’’749 | 
2’53’’590 | 
 | 
Groupe IS / 0 à 1400 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Helm Andreas | 
VW Polo 1 | 
1’30’’484 | 
1’29’’906 | 
1’31’’936 | 
3’00’’390 | 
| 2. | 
Schöpfer Stefan | 
Audi 50 | 
1’31’’449 | 
1’31’’986 | 
1’35’’057 | 
3’03’’435 | 
| 3. | 
Moser Stephan | 
Toyota Yaris | 
1’34’’556 | 
1’33’’057 | 
1’35’’624 | 
3’07’’613 | 
| 4 | 
Fankhauser Sabrina | 
Toyota Yaris Helftec | 
1’38’’971 | 
1’36’’497 | 
1’44’’041 | 
3’15’’468 | 
| 5. | 
Schöpfer Tamara | 
VW Golf 2 | 
1’52’’144 | 
1’52’’492 | 
2’00’’274 | 
3’44’’636 | 
 | 
Groupe IS / 1401 à 1600 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Örtig Beat | 
Peugeot 106 Maxi | 
1’29’’891 | 
1’29’’190 | 
1’29’’501 | 
2’58’’691 | 
| 2. | 
Oulevay Christophe | 
VW Scirocco | 
1’29’’154 | 
1’29’’760 | 
1’30’’689 | 
2’58’’914 | 
| 3 | 
Rohr Werner | 
Toyota Corolla AE86 | 
1’30’’688 | 
1’30’’027 | 
1’34’’263 | 
3’00’’715 | 
| 4 | 
Roth Marc | 
Toyota Corolla | 
1’32’’261 | 
1’30’’715 | 
1’31’’263 | 
3’01’’978 | 
| 5 | 
Jungi Rolf | 
Citroën Saxo RS | 
1’35’’228 | 
1’35’’002 | 
1’36’’544 | 
3’11’’230 | 
| 6. | 
Hüppi Thomas | 
VW Golf 1 | 
1’38’’170 | 
1’37’’303 | 
1’39’’514 | 
3’15’’473 | 
| 7 | 
Schmid Ruedi | 
VW Golf 1 16V Lisa | 
1’38’’899 | 
1’37’’900 | 
1’39’’879 | 
3’16’’799 | 
| 8. | 
Hostettler Marco | 
Honda Civic | 
1’41’’304 | 
1’40’’417 | 
1’41’’772 | 
3’21’’721 | 
 | 
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1 | 
Donzé Arnaud | 
VW Golf HPR | 
1’26’’170 | 
1’25’’754 | 
1’26’’103 | 
2’51’’857 | 
| 2. | 
Santonastaso Manuel | 
BMW E21 | 
1’26’’649 | 
1’26’’582 | 
1’26’’768 | 
2’53’’231 | 
| 3. | 
Monnier Ludovic | 
VW Golf STW | 
1’27’’886 | 
1’27’’197 | 
1’27’’309 | 
2’54’’506 | 
| 4. | 
Leutenegger René | 
Opel Kadett C | 
1’28’’095 | 
1’27’’751 | 
1’28’’052 | 
2’55’’803 | 
| 5. | 
Schorderet Yann | 
VW Golf MK2 | 
1’29’’532 | 
1’29’’416 | 
1’33’’225 | 
2’58’’948 | 
| 6. | 
Hunziker Simon | 
Honda Civic Type R EP3 | 
1’30’’362 | 
1’39’’756 | 
1’30’’387 | 
3’00’’749 | 
| 7. | 
Maurer Lukas | 
Opel Kadett C | 
1’32’’454 | 
1’31’’609 | 
1’31’’827 | 
3’03’’436 | 
| 8 | 
Hollenstein Markus | 
VW Golf 1 GTI | 
1’31’’619 | 
1’32’’581 | 
1’32’’261 | 
3’03’’880 | 
| 9 | 
Kellenberger Beat | 
Renault Clio Maxi | 
1’33’’088 | 
ab | 
1’32’’387 | 
3’05’’475 | 
| 10 | 
Burri Stephan | 
Opel Kadett | 
1’35’’554 | 
1’32’’852 | 
1’33’’155 | 
3’06’’007 | 
| 11. | 
Grispino Alessandro | 
Renault Clio R3 Evo | 
1’33’’635 | 
1’33’’123 | 
1’33’’100 | 
3’06’’223 | 
| 12 | 
Spiess Marcel | 
VW Golf 1 16V | 
1’33’’145 | 
1’33’’666 | 
pp | 
3’06’’811 | 
| 13 | 
Wachter Markus | 
Renault Clio 3 Cup | 
1’33’’604 | 
1’33’’533 | 
1’35’’147 | 
3’07’’137 | 
| 14 | 
Zaugg Markus | 
Opel Kadett C | 
1’34’’382 | 
1’33’’911 | 
1’35’’510 | 
3’08’’293 | 
| 15 | 
Trescher Felix | 
Renault Clio 3 Cup | 
1’37’’385 | 
1’37’’490 | 
1’37’’160 | 
3’14’’545 | 
| 16 | 
Thurnherr Kevin | 
Renault Clio 3 Cup | 
1’38’’978 | 
1’38’’163 | 
1’37’’021 | 
3’15’’184 | 
| 17 | 
Tschanz Urs | 
BMW 2002 | 
1’39’’224 | 
1’42’’274 | 
1’40’’142 | 
3’19’’366 | 
| 18 | 
Holenstein Daniel | 
Opel Kadett GSI 16V | 
1’41’’738 | 
1’39’’339 | 
1’40’’112 | 
3’19’’451 | 
| 19 | 
Rinaldo Davide | 
Renault Clio 2.0 16V | 
1’40’’903 | 
ab | 
1’42’’060 | 
3’22’’963 | 
 | 
Brunner Stefan | 
Renault Clio 3 Cup | 
1’37’’008 | 
ab | 
pp | 
 | 
 | 
Bürki Martin Olivier | 
BMW 320is | 
1’25’’911 | 
pp | 
pp | 
 | 
 | 
Santos Ted | 
Seat Ibiza RPM | 
1’31’’092 | 
pp | 
pp | 
 | 
 | 
Groupe IS / 2001 à 2500 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Banz Armin | 
Opel Kadett C 16V | 
1’27’’677 | 
1’27’’577 | 
1’28’’242 | 
2’55’’254 | 
| 2. | 
Banz Urs | 
Opel Ascona B 16V | 
1’29’’050 | 
1’30’’126 | 
1’28’’909 | 
2’57’’959 | 
| 3 | 
Waldvogel Ferdi | 
BMW M3 E30 | 
1’28’’411 | 
1’31’’502 | 
1’29’’599 | 
2’58’’010 | 
| 4 | 
Knaus Christian | 
Opel Kadett C 8V | 
1’29’’097 | 
1’29’’222 | 
1’29’’320 | 
2’58’’319 | 
| 5 | 
Marty Roman | 
Opel Kadett C GTE 8V | 
1’30’’531 | 
1’29’’178 | 
1’29’’193 | 
2’58’’371 | 
| 6 | 
Dobler Albert | 
BMW M3 DTM | 
1’31’’417 | 
1’31’’270 | 
pp | 
3’02’’687 | 
| 7 | 
Burri Rolf | 
Opel Ascona B | 
1’32’’569 | 
1’32’’616 | 
1’33’’700 | 
3’05’’185 | 
| 8 | 
Eberle Harald | 
Opel Kadett C | 
1’32’’424 | 
1’33’’279 | 
1’34’’114 | 
3’05’’703 | 
| 9 | 
Sutter Bruno Fridolin | 
BMW M3 E30 Gruppe A | 
1’43’’495 | 
1’41’’281 | 
pp | 
3’24’’776 | 
 | 
Groupe IS / 2501 à 3500 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Von Rotz Dominic | 
Audi A4 B5 Quattro | 
1’25’’175 | 
1’25’’206 | 
1’24’’557 | 
2’49’’732 | 
| 2 | 
Zenklusen Vanessa | 
Subaru Impreza Type R | 
1’27’’394 | 
1’26’’867 | 
1’26’’683 | 
2’53’’550 | 
| 3 | 
Praplan Basile | 
Ford Sierra Cosworth | 
1’33’’243 | 
1’34’’765 | 
1’32’’804 | 
3’06’’047 | 
| 4 | 
Marte Marco | 
BMW M3 | 
1’33’’647 | 
1’33’’811 | 
1’35’’377 | 
3’07’’458 | 
 | 
Vallat Patrick | 
Seat Supercopa MK2 | 
ab | 
1’41’’888 | 
pp | 
 | 
 | 
Groupe IS / + de 3500 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Chiquita Jean-Paul | 
Porsche GT3 Cup RPM | 
1’23’’549 | 
1’22’’378 | 
1’23’’198 | 
2’45’’576 | 
| 2. | 
Cattin Nicolas | 
Porsche 991 GT3 Cup | 
1’23’’877 | 
1’23’’182 | 
1’24’’930 | 
2’47’’059 | 
 | 
Bischofberger Matthias | 
Porsche 997 GT3 Cup | 
ab | 
pp | 
pp | 
 | 
 | 
Groupe E1 / 0 à 1400 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Bartlome Christian | 
VW Polo | 
1’32’’330 | 
1’32’’464 | 
1’31’’873 | 
3’04’’203 | 
| 2 | 
Dähler Valentin | 
Mini Cooper | 
1’33’’504 | 
1’32’’179 | 
1’32’’838 | 
3’05’’017 | 
| 3 | 
Ecabert Ludovic | 
Citroën Saxo | 
1’37’’979 | 
1’37’’916 | 
1’36’’156 | 
3’14’’072 | 
| 4. | 
Baumgarter Jürgen | 
Mazda 323 | 
1’45’’982 | 
1’45’’843 | 
1’46’’014 | 
3’31’’825 | 
| 5 | 
Bähler Vanja – (D) | 
VW Polo 86C | 
1’52’’541 | 
1’51’’695 | 
1’51’’548 | 
3’43’’243 | 
 | 
Dürig André | 
Fiat Uno | 
1’40’’896 | 
ab | 
pp | 
 | 
 | 
Groupe E1 / 1401 à 1600 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Eller Hans Peter – (D) | 
Opel Kadett C Coupé | 
1’26’’813 | 
1’26’’577 | 
1’27’’154 | 
2’53’’390 | 
| 2 | 
Chariatte Jean-François | 
Fiat X1/9 | 
1’30’’515 | 
1’31’’369 | 
1’29’’934 | 
3’00’’449 | 
| 3. | 
Howald Martin | 
VW Golf | 
1’30’’890 | 
1’29’’690 | 
1’31’’093 | 
3’00’’580 | 
| 4 | 
Kuster Michael | 
Alfa Romeo Sprint Martini | 
1’30’’841 | 
1’29’’874 | 
1’30’’775 | 
3’00’’649 | 
| 5 | 
Eggimann Patrick | 
Peugeot 106 MLP | 
1’31’’845 | 
1’31’’598 | 
pp | 
3’03’’443 | 
| 6 | 
Bächler Martin | 
VW Lupo | 
1’33’’916 | 
1’32’’985 | 
1’33’’044 | 
3’06’’029 | 
| 7 | 
Bieri Adrian | 
VW Golf 1 | 
1’34’’714 | 
1’34’’159 | 
1’34’’132 | 
3’08’’291 | 
| 8 | 
Schneider Dominic | 
Citroën Saxo | 
1’36’’620 | 
1’35’’516 | 
1’36’’772 | 
3’12’’136 | 
| 9 | 
Gfeller Heinz | 
Ford Fiesta ST | 
1’37’’030 | 
ab | 
1’36’’456 | 
3’13’’486 | 
| 10 | 
Lüthi Livio | 
Honda Civic VTI | 
1’39’’696 | 
1’39’’522 | 
ab | 
3’19’’218 | 
| 11. | 
Maier Helmut – (A) | 
VW Golf 1 | 
1’44’’620 | 
1’42’’685 | 
1’39’’469 | 
3’22’’154 | 
| 12 | 
Maissen Franziska | 
Citroën Saxo VTS | 
2’04’’906 | 
2’03’’640 | 
1’58’’133 | 
4’01’’773 | 
 | 
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Krieg Danny | 
VW Golf Rallye Racing Line | 
1’21’’550 | 
1’21’’894 | 
1’21’’874 | 
2’43’’424 | 
| 2 | 
Coquoz Sébastien | 
Opel Kadett GTE | 
1’24’’844 | 
1’24’’603 | 
1’24’’803 | 
2’49’’406 | 
| 3 | 
Houlmann Fabien | 
Peugeot 205 | 
1’25’’740 | 
1’25’’029 | 
1’24’’837 | 
2’49’’866 | 
| 4 | 
Fauler Dani | 
VW Golf 20V | 
1’35’’937 | 
1’26’’075 | 
1’27’’040 | 
2’53’’115 | 
| 5. | 
Fuhrer Ruedi | 
Honda CRX F20 | 
1’29’’405 | 
1’27’’035 | 
1’26’’308 | 
2’53’’343 | 
| 6. | 
Tschirky Kurt | 
Opel Kadett C | 
1’27’’983 | 
1’28’’312 | 
1’28’’760 | 
2’56’’295 | 
| 7 | 
Zimmermann Beat | 
VW Scirocco Minichberger | 
1’28’’919 | 
1’29’’796 | 
1’28’’569 | 
2’57’’488 | 
| 8 | 
Erni Pius | 
Opel Kadett C | 
1’31’’613 | 
1’31’’701 | 
1’31’’328 | 
3’02’’941 | 
| 9 | 
Baumgartner Daniel | 
Mazda MX-5 Coupé | 
1’33’’343 | 
1’32’’876 | 
1’32’’869 | 
3’05’’745 | 
| 10 | 
Zeilinger Michael – (A) | 
Ford Escort | 
1’35’’603 | 
1’33’’542 | 
1’33’’873 | 
3’07’’415 | 
| 11 | 
Leuenberger Frédéric | 
Renault Clio RS | 
1’33’’574 | 
1’33’’999 | 
1’33’’943 | 
3’07’’517 | 
| 12 | 
Barboni Luca | 
Renault Clio 3 Cup | 
2’36’’938 | 
1’34’’957 | 
1’33’’519 | 
3’08’’476 | 
| 13 | 
Kasper Dario | 
Renault Clio 3 RS Cup | 
1’38’’768 | 
1’37’’327 | 
1’37’’452 | 
3’14’’779 | 
| 14 | 
Huguenin Grégoire | 
Renault Clio 2 RS | 
1’39’’725 | 
1’38’’674 | 
1’38’’544 | 
3’17’’218 | 
| 15 | 
Bischofberger Reto | 
Renault Clio 3 Cup | 
1’44’’498 | 
1’40’’772 | 
1’40’’818 | 
3’21’’590 | 
| 16 | 
Epp Thomas | 
Renault Clio Sport | 
1’41’’348 | 
1’40’’573 | 
1’41’’481 | 
3’21’’921 | 
| 17 | 
Kousz Ivan | 
Opel Kadett D | 
1’41’’026 | 
1’42’’143 | 
1’41’’102 | 
3’22’’128 | 
| 18 | 
Spring Andreas | 
BMW 318is-4 E36 | 
1’56’’871 | 
1’55’’168 | 
1’56’’678 | 
3’51’’846 | 
 | 
Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1 | 
Magnin Jonas | 
Honda Civic FD2 Rikli | 
1’26’’846 | 
1’27’’716 | 
1’28’’376 | 
2’54’’562 | 
| 2 | 
Chiquita Steven | 
BMW E30 RPM | 
1’30’’545 | 
1’29’’930 | 
1’29’’419 | 
2’59’’349 | 
| 3 | 
Nicole Benjamin | 
BMW 2002 TI | 
1’31’’088 | 
1’31’’110 | 
1’30’’929 | 
3’02’’017 | 
| 4. | 
Mascaro Hugo | 
BMW E30 | 
1’31’’815 | 
1’31’’850 | 
1’31’’515 | 
3’03’’330 | 
| 5. | 
Feuerstein Thomas – (D) | 
Opel Kadett C Coupé 16V | 
1’32’’700 | 
1’33’’567 | 
1’32’’527 | 
3’05’’227 | 
| 6 | 
Wenger Yvan | 
BMW E30 | 
1’33’’997 | 
1’33’’760 | 
1’33’’972 | 
3’07’’732 | 
| 7 | 
Gasser Paul | 
BMW E30 HRT | 
1’37’’333 | 
1’37’’140 | 
1’37’’413 | 
3’14’’473 | 
| 8 | 
Lustenberger Thomas | 
Opel Manta GTE | 
1’40’’819 | 
1’39’’965 | 
1’38’’567 | 
3’18’’532 | 
 | 
Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1 | 
Bollhalder Hermann | 
Opel Speedster Egmo | 
1’21’’761 | 
1’25’’967 | 
1’21’’780 | 
2’43’’541 | 
| 2 | 
Huwiler Thomas | 
BMW E30 HRT | 
1’28’’132 | 
1’27’’784 | 
1’27’’157 | 
2’54’’941 | 
| 3. | 
Ducommun Mickaël | 
Peugeot 308 Cup | 
1’29’’174 | 
1’28’’592 | 
1’29’’230 | 
2’57’’766 | 
| 4 | 
Egetö Adrian | 
Peugeot 308 Racing Cup | 
1’30’’101 | 
1’30’’341 | 
1’29’’518 | 
2’59’’619 | 
| 5. | 
Rohrbach Patrick | 
BMW E30 24V | 
1’30’’780 | 
1’29’’994 | 
1’30’’460 | 
3’00’’454 | 
| 6. | 
Leupi Mario | 
BMW 328i | 
1’38’’446 | 
1’36’’647 | 
1’35’’413 | 
3’12’’060 | 
 | 
Keller Bruno | 
BMW M3 Compact | 
ab | 
pp | 
1’31’’307 | 
 | 
 | 
Köchli René | 
Honda Civic RK4 | 
pp | 
pp | 
pp | 
 | 
 | 
Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Steiner Reto | 
Ford Escort EGMO | 
1’22’’988 | 
1’22’’052 | 
1’22’’005 | 
2’44’’057 | 
| 2 | 
Bertocchi Mario | 
BMW E36 | 
1’28’’677 | 
1’27’’298 | 
1’27’’310 | 
2’54’’608 | 
| 3 | 
Graf Kyrill | 
BMW M3 E46 GTR | 
1’30’’610 | 
1’28’’958 | 
1’29’’082 | 
2’58’’040 | 
| 4 | 
Farinoli Emilio | 
Lancia Delta Integrale | 
1’33’’515 | 
1’30’’856 | 
1’32’’530 | 
3’03’’386 | 
| 5 | 
Scheubeck Manfred – (D) | 
VW Scirocco | 
1’31’’830 | 
1’37’’594 | 
1’31’’989 | 
3’03’’819 | 
| 6 | 
Meier Tobias | 
Opel Astra | 
1’32’’022 | 
1’34’’589 | 
1’32’’337 | 
3’04’’359 | 
| 7. | 
Epp Martin | 
Audi TT | 
1’33’’768 | 
1’32’’565 | 
1’33’’682 | 
3’06’’247 | 
| 8. | 
Gerig Marcel | 
Audi TT | 
1’33’’323 | 
1’36’’036 | 
1’33’’708 | 
3’07’’031 | 
| 9 | 
Prandi Fabio | 
Audi TT | 
1’35’’376 | 
1’35’’529 | 
1’35’’551 | 
3’10’’905 | 
| 10 | 
Sonnenschein Christian | 
Lancia Delta HF Integrale | 
1’36’’315 | 
1’34’’740 | 
1’36’’204 | 
3’10’’944 | 
 | 
Sohm Alexander – (A) | 
Mazda 323 Turbo | 
1’38’’306 | 
pp | 
pp | 
 | 
 | 
Groupe E1 / 3501 à 4000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Zwahlen Christoph | 
Porsche 997 GT3 Cup | 
1’21’’276 | 
1’23’’355 | 
1’22’’293 | 
2’43’’569 | 
| 2 | 
Fischer Remo | 
Ford Escort Cosworth | 
1’24’’764 | 
1’23’’134 | 
1’22’’821 | 
2’45’’955 | 
| 3 | 
Jenni Willi | 
Porsche 997 GT3 Cup | 
1’24’’374 | 
1’24’’436 | 
1’24’’302 | 
2’48’’676 | 
| 4 | 
Schlegel Werner | 
Mitsubishi Lancer Evo 8 | 
1’25’’711 | 
1’25’’133 | 
1’24’’520 | 
2’49’’653 | 
| 5 | 
Lenherr Manuel | 
BMW M3 E46 GTR V8 | 
1’27’’531 | 
1’26’’406 | 
1’26’’736 | 
2’53’’142 | 
| 6 | 
Heimgartner Michael | 
BMW E30 | 
1’37’’581 | 
1’35’’659 | 
1’36’’375 | 
3’12’’034 | 
| 7 | 
Schmid Herbert | 
Porsche 996 GT3 | 
1’37’’954 | 
1’35’’266 | 
1’36’’962 | 
3’12’’228 | 
 | 
Groupe E1 / + de 4000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1 | 
Permetinger Bernhard – (A) | 
BMW Z4 GT3 | 
1’21’’473 | 
1’20’’676 | 
1’20’’480 | 
2’41’’156 | 
| 2 | 
Hetzenauer Stefan – (A) | 
Subaru Impreza Chiptech | 
1’21’’468 | 
1’20’’619 | 
1’20’’753 | 
2’41’’372 | 
| 3. | 
‘’Speedmaster’’ | 
BMW M3 GT3 | 
1’25’’689 | 
1’23’’759 | 
1’23’’394 | 
2’47’’153 | 
| 4 | 
Krüsi Roman | 
Porsche 911 | 
1’31’’202 | 
1’29’’949 | 
1’32’’163 | 
3’01’’151 | 
| 5 | 
Schweizer Fabian | 
Subaru Impreza WRX STI | 
1’37’’919 | 
1’37’’640 | 
1’39’’759 | 
3’15’’559 | 
 | 
Groupe TCR / + de 2000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Kuhn Sergio | 
Peugeot 308 TCR | 
1’25’’258 | 
1’24’’190 | 
1’24’’338 | 
2’48’’528 | 
| 2 | 
Winkler Daniel – (D) | 
Cupra TCR | 
1’26’’231 | 
1’25’’957 | 
1’25’’127 | 
2’51’’084 | 
| 3 | 
Steck Peter | 
Opel Astra TCR | 
1’26’’519 | 
1’25’’520 | 
1’26’’556 | 
2’52’’039 | 
| 4 | 
Widmer Michael | 
Hyundai i30 TCR | 
1’28’’152 | 
1’26’’040 | 
1’26’’106 | 
2’52’’146 | 
| 5. | 
Nicolet Jérôme | 
Peugeot 308 TCR | 
1’27’’068 | 
1’26’’438 | 
1’26’’351 | 
2’52’’789 | 
| 6 | 
Oberle Claudio | 
Seat Leon TCR | 
1’30’’694 | 
1’28’’771 | 
1’30’’281 | 
2’59’’052 | 
| 7 | 
Yerly Christian | 
Seat Cupra TCR | 
1’32’’180 | 
1’31’’212 | 
1’31’’443 | 
3’02’’655 | 
 | 
Scheidegger Pirmin | 
Cupra TCR | 
pp | 
pp | 
pp | 
 | 
 | 
KW Berg-Cup | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
Groupe F/A/R/CTC / 0 à 1600 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Altmann Dieter – (D) | 
Citroën C2 | 
1’39’’620 | 
1’39’’382 | 
1’40’’098 | 
3’19’’002 | 
| 2 | 
Knoblich Helmut – (D) | 
Citroën C2 | 
1’39’’621 | 
1’40’’840 | 
1’39’’858 | 
3’19’’479 | 
| 3. | 
Horn Robin – (D) | 
Citroën C2 | 
1’40’’165 | 
1’41’’632 | 
1’40’’241 | 
3’20’’406 | 
| 4. | 
Rothdauscher Klaus – (D) | 
Citroën C2 | 
1’54’’198 | 
1’51’’153 | 
1’54’’201 | 
3’45’’351 | 
 | 
Fink Florian – (D) | 
Citroën C2 VTS | 
pp | 
pp | 
pp | 
 | 
 | 
KW Berg-Cup | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
Groupe F/A/R/CTC / 1601 à 2000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
Schumacher Michael – (D) | 
VW Polo G60 | 
pp | 
pp | 
pp | 
 | 
 | 
KW Berg-Cup | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
Groupe F/A/R/CTC / + de 2000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Müller Daniel – (D) | 
BMW M140i | 
1’34’’379 | 
1’33’’252 | 
1’32’’867 | 
3’06’’119 | 
 | 
KW Berg-Cup | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
NSU Bergpokal | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1 | 
Hofmann Jannik – (D) | 
NSU TT | 
1’37’’391 | 
1’37’’286 | 
1’38’’305 | 
3’14’’677 | 
| 2 | 
Gast Leopold – (D) | 
NSU TT | 
1’38’’246 | 
1’38’’269 | 
1’38’’343 | 
3’16’’515 | 
| 3 | 
Kirch Dieter – (D) | 
NSU Spiess TT | 
1’50’’735 | 
1’48’’906 | 
1’48’’589 | 
3’37’’495 | 
| 4 | 
Betten Klaus – (D) | 
NSU Typ 67 | 
1’57’’503 | 
1’54’’791 | 
1’55’’925 | 
3’50’’716 | 
 | 
KW Berg-Cup | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
Groupe H/FS/E1 / 0 à 1400 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1 | 
Mayer Tobias – (D) | 
VW Scirocco 16V Minich. | 
1’31’’198 | 
1’31’’167 | 
1’30’’971 | 
3’02’’138 | 
| 2 | 
Pröschel Thomas – (D) | 
VW Corrado Schneider | 
1’32’’892 | 
1’32’’873 | 
1’32’’590 | 
3’05’’463 | 
| 3 | 
Markert Jasmin – (D) | 
VW Polo 8V Schneider | 
1’36’’345 | 
1’34’’827 | 
1’34’’518 | 
3’09’’345 | 
| 4 | 
Lohmann Frank – (D) | 
VW Polo 86C 8V | 
1’35’’236 | 
1’35’’356 | 
1’34’’977 | 
3’10’’213 | 
| 5 | 
Kohler Thomas – (D) | 
Fiat X1/9 16V | 
1’37’’623 | 
1’36’’108 | 
1’35’’711 | 
3’11’’819 | 
| 6 | 
Voigt Walter – (D) | 
VW Polo 16V Hayabusa | 
1’37’’346 | 
1’36’’403 | 
1’38’’172 | 
3’13’’749 | 
| 7 | 
Grimm Thomas – (D) | 
VW Polo 1 16V Schneider | 
1’37’’735 | 
1’37’’733 | 
1’36’’311 | 
3’14’’044 | 
| 8 | 
Lohmann Colin – (D) | 
VW Polo 16V Selfmade | 
1’34’’035 | 
1’40’’560 | 
pp | 
3’14’’595 | 
| 9 | 
Winkler Stefan – (D) | 
Fiat 127 | 
1’39’’733 | 
1’39’’092 | 
1’38’’867 | 
3’17’’959 | 
 | 
Davidovic Jörg – (D) | 
NSU TT 16V | 
1’36’’777 | 
pp | 
pp | 
 | 
 | 
Hülsmann Markus – (D) | 
VW Golf 1 16V | 
1’37’’666 | 
pp | 
pp | 
 | 
 | 
KW Berg-Cup | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
Groupe H/FS/E1 / 1401 à 1600 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Heindrichs Andy – (D) | 
Opel Corsa 16V Wiebe | 
1’27’’716 | 
1’27’’753 | 
1’27’’707 | 
2’55’’423 | 
| 2 | 
Auchter Tobias – (D) | 
Opel Corsa GSI 17V Spiess | 
1’30’’570 | 
1’30’’349 | 
1’30’’451 | 
3’00’’800 | 
| 3 | 
Fink Folker – (D) | 
Citroën C2 VTS | 
1’36’’765 | 
1’36’’648 | 
1’36’’830 | 
3’13’’413 | 
 | 
KW Berg-Cup | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
Groupe H/FS/E1 / 1601 à 2000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Ehrle Bernd – (D) | 
Opel Kadett C 16V | 
1’25’’507 | 
1’26’’122 | 
1’24’’936 | 
2’50’’443 | 
| 2 | 
Heisel Lars – (D) | 
Opel Kadett C Böhm | 
1’26’’933 | 
1’26’’850 | 
1’26’’023 | 
2’52’’873 | 
| 3 | 
Paulick Ralph – (D) | 
VW Golf 1 | 
1’27’’296 | 
1’27’’588 | 
1’26’’922 | 
2’54’’218 | 
| 4 | 
Schöbel Marco – (A) | 
Opel Kadett C Coupé Gerent | 
1’27’’664 | 
1’27’’192 | 
1’27’’346 | 
2’54’’538 | 
| 5 | 
Ruwe Marvin | 
VW Golf 1 GTI 16V | 
1’30’’923 | 
1’29’’611 | 
1’28’’273 | 
2’57’’884 | 
| 6 | 
Weber Jens – (D) | 
Opel Kadett C | 
1’30’’995 | 
1’29’’667 | 
1’29’’724 | 
2’59’’391 | 
| 7 | 
Hummel Joachim – (D) | 
VW Scirocco 16V Röttele | 
1’30’’846 | 
1’30’’209 | 
1’30’’494 | 
3’00’’703 | 
| 8 | 
Weiss Werner – (D) | 
Ford Escort RS 1800 | 
1’31’’759 | 
1’30’’924 | 
1’30’’134 | 
3’01’’058 | 
| 9 | 
Claus Thomas – (D) | 
Opel Kadett C | 
1’32’’546 | 
1’31’’853 | 
1’31’’156 | 
3’03’’009 | 
| 10 | 
Hatezic Johann – (D) | 
Opel Ascona B Frank 8V | 
1’33’’376 | 
1’33’’386 | 
1’33’’432 | 
3’06’’762 | 
| 11 | 
Pleier Alexander – (D) | 
Opel Kadett C Coupé | 
1’35’’133 | 
1’33’’987 | 
1’33’’316 | 
3’07’’303 | 
| 12 | 
Flik Thomas – (D) | 
Renault Clio 3 Cup | 
1’35’’337 | 
1’34’’396 | 
1’33’’611 | 
3’08’’007 | 
| 13 | 
Faber Josef – (D) | 
Opel Kadett C Coupé | 
1’38’’793 | 
1’38’’072 | 
1’36’’801 | 
3’14’’873 | 
 | 
KW Berg-Cup | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
Groupe H/FS/E1 / 2001 à 3000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Gapp Marcel – (D) | 
BMW M3 E36 3.0 | 
1’26’’045 | 
1’25’’126 | 
1’25’’148 | 
2’50’’274 | 
| 2 | 
Christall Roland – (D) | 
Opel Kadett C Limo Frank | 
1’28’’420 | 
1’29’’421 | 
1’29’’130 | 
2’57’’550 | 
| 3. | 
Weber Michael – (D) | 
Audi 80 Quattro Turbo | 
1’30’’320 | 
1’30’’031 | 
1’30’’081 | 
3’00’’112 | 
| 4. | 
Gast Maximilian – (D) | 
VW Golf Turbo | 
1’33’’192 | 
1’32’’893 | 
1’31’’829 | 
3’04’’722 | 
| 5 | 
Schäfer Stefan – (D) | 
Opel Kadett C Limo | 
1’38’’183 | 
1’38’’917 | 
1’37’’829 | 
3’16’’012 | 
| 6 | 
Walser Werner – (A) | 
Opel Kadett C | 
1’48’’351 | 
1’43’’099 | 
1’45’’040 | 
3’28’’139 | 
 | 
KW Berg-Cup | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
Groupe H/FS/E1 / + de 3000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Orth Patrick – (D) | 
Porsche 997 GT3 Cup | 
1’23’’064 | 
1’22’’833 | 
1’23’’506 | 
2’45’’897 | 
| 2 | 
Hovemann Holger – (D) | 
Lamborghini Huracan ST Evo 1 | 
1’24’’992 | 
1’24’’882 | 
1’24’’679 | 
2’49’’561 | 
| 3 | 
Bamberg Frank – (D) | 
BMW E36 Compact Turbo | 
1’29’’599 | 
1’27’’513 | 
1’29’’025 | 
2’56’’538 | 
| 4 | 
Ehrmann Pascal – (D) | 
Subaru Impreza WRX STI | 
1’29’’607 | 
1’30’’393 | 
1’30’’326 | 
2’59’’933 | 
| 5 | 
Schumacher Andreas – (D) | 
Audi TT | 
1’35’’933 | 
1’33’’269 | 
1’32’’778 | 
3’06’’047 | 
| 6 | 
Göhrig Sabine – (D) | 
Ford Focus ST | 
1’38’’613 | 
1’37’’336 | 
ab | 
3’15’’949 | 
 | 
KW Berg-Cup | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
Groupe E2-SH / 0 à 1150 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Farrenkopf Marco – (D) | 
SilverCar S2 Evo | 
1’25’’652 | 
1’24’’454 | 
1’25’’528 | 
2’49’’982 | 
 | 
Renault Classic Cup / Classe II | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1 | 
Brunner Jürg | 
Renault Clio 2 Cup | 
1’43’’656 | 
1’42’’964 | 
1’41’’794 | 
3’24’’758 | 
 | 
Renault Classic Cup / Classe III | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1 | 
Zürcher Thomas | 
Renault Clio 3 RS Cup | 
1’34’’079 | 
1’33’’189 | 
1’32’’982 | 
3’06’’171 | 
| 2 | 
Schläpfer Michael | 
Renault Clio 3 Cup | 
1’33’’639 | 
1’34’’309 | 
1’34’’324 | 
3’07’’948 | 
| 3. | 
Krebs Philipp | 
Renault Clio 3 | 
1’35’’363 | 
1’34’’894 | 
1’34’’998 | 
3’09’’892 | 
| 4. | 
Filippone Tiziano | 
Renault Clio 3 Cup | 
1’35’’108 | 
1’35’’007 | 
1’36’’445 | 
3’10’’115 | 
| 5 | 
Reuter Silas | 
Renault Clio 3 Cup | 
1’44’’457 | 
1’35’’241 | 
1’35’’529 | 
3’10’’770 | 
| 6 | 
Beyeler Marc | 
Renault Clio 3 RS Cup | 
1’36’’474 | 
1’35’’736 | 
1’35’’752 | 
3’11’’488 | 
| 7. | 
Weber Beat | 
Renault Clio 3 Cup | 
1’38’’440 | 
1’36’’975 | 
1’37’’020 | 
3’13’’995 | 
| 8 | 
Gerber Patrick | 
Renault Clio 3 | 
1’39’’922 | 
1’38’’444 | 
1’38’’106 | 
3’16’’550 | 
 | 
Groupe VHC RW / 0 à 1600 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Brander Markus | 
March 742 Formel | 
1’47’’355 | 
1’40’’506 | 
1’39’’719 | 
3’20’’225 | 
 | 
Groupe VHC TW / 1601 à 2000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Buschor Armin | 
BMW 320 Heidegger | 
1’37’’569 | 
1’36’’687 | 
1’36’’131 | 
3’12’’818 | 
 | 
Groupe VHC TW / + de 2000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1 | 
Pfefferlé Alain | 
Porsche Carrera RSR | 
1’38’’979 | 
1’37’’128 | 
1’37’’221 | 
3’14’’349 | 
| 2 | 
Fleury Jean-Louis | 
Opel Ascona B | 
1’51’’607 | 
1’51’’337 | 
1’51’’021 | 
3’42’’358 |