Course de côte de La Broque-Schirmeck / 01-02.07.2000 / 109 présents / 105 classés

 

1 Chamberod Bernard Reynard 92D DE F3000 1’02″689 1’03″399 1’03″192 1’02″689
2 Hauser Christian – (LUX) Reynard 93D DE F3000 1’04″903 1’03″465 1’03″588 1’03″465
3 Frantz Fabien Reynard 95D DE F3000 1’05″369 1’04″383 1’03″895 1’03″895
4 Bazaud Bruno Martini MK81 DE 2.0 1’05″824 1’04″910 1’04″910
5 Sapin Claude Reynard 89D DE F3000 1’07″497 1’06″645 1’05″197 1’05″197
6 Petit Gérard Lucchini P198 CN 3.0 1’05″801 1’05″250 1’06″398 1’05″250
7 Baudin Stéphane Martini MK74 DE 2.0 1’06″702 1’06″055 1’05″378 1’05″378
8 Castellana Alain Norma M18 CN 3.0 1’05″686 1’06″866 1’07″351 1’05″686
9 Frantz Cyrille Osella PA20/S CN 3.0 1’07″800 1’06″631 1’06″371 1’06″371
10 Farey Alain Martini MK69 DE 2.0 1’07″116 1’06″514 1’07″860 1’06″514
11 Dosières Francis Lucchini P3/94M CN 3.0 1’07″336 1’07″391 1’07″336
12 Sinopoli Catherine Osella PA20/S CN 3.0 1’07″700 1’08″357 1’08″119 1’07″700
13 Pain Claude Dallara 396 DE F3A 1’10″472 1’10″005 1’09″000 1’09″000
14 Allais Daniel Martini MK73 DE F3A 1’09″822 1’09″426 1’09″337 1’09″337
15 Perrin Roland March 802 DE 1.6 1’11″380 1’10″491 1’09″579 1’09″579
16 Petit Sébastien Dallara F394 DE F3B 1’10″165 1’10″577 1’10″441 1’10″165
17 Eyler Daniel Martini MK42 DE 1.6 1’12″174 1’12″251 1’10″646 1’10″646
18 Tromp Roland Duqueine IMSA DE 1.6 1’13″135 1’11″189 1’11″123 1’11″123
19 Wurth Sylvain Martini MK58B DE 1.6 1’12″316 1’11″516 1’11″271 1’11″271
20 Striebig Rémy Ralt RT32 DE F3B 1’14″995 1’14″025 1’13″202 1’13″202
21 Thomas Raynald Dallara 392 DE F3B 1’17″030 1’15″748 1’13″494 1’13″494
22 Chaumont Didier Ralt RT32 DE F3B 1’14″869 1’14″103 1’14″293 1’14″103
23 Carbone Pascale Dallara 392 DE F3A 1’14″543 1’14″522 1’15″132 1’14″522
24 Carpene Pierre-Louis Opel Kadett GTE F 2.5 1’15″448 1’16″249 1’15″546 1’15″448
25 Pernot Eric BMW M3 E30 FA 3.0 1’16″546 1’15″976 1’16″289 1’15″976
26 Imbert Jean Norma M16 CN 2.0 1’17″348 1’16″806 1’16″781 1’16″781
27 Cholley Patrick March 803 DE 1.6 1’19″349 1’17″609 1’17″073 1’17″073
28 Marchal Fabrice BMW M3 E30 FA 3.0 1’17″300 1’17″560 1’17″300
29 Lecerf Eric Merlin Honda CN 1.6 1’17″772 1’17″398 1’17″469 1’17″398
30 Lamarche Daniel Reynard 89D DE 1.6 1’19″784 1’18″454 1’17″803 1’17″803
31 Marguet Patrice Peugeot 306 Maxi A 2.0 1’20″475 1’19″303 1’18″630 1’18″630
32 Goehry Jacques Jidé F 2.0 1’19″140 1’18″866 1’18″848 1’18″848
33 Bassora Daniel BMW M3 E30 FA 3.0 1’20″066 1’19″378 1’19″378
34 Juif Joël BMW M3 E30 FA 3.0 1’20″855 1’20″286 1’20″285 1’20″285
35 Fuchs Patrice Reynard 923 DE 1.6 1’20″361 1’20″949 1’20″973 1’20″361
36 Cat Pascal BMW M3 E36 N + 3.0 1’21″772 1’20″679 1’20″653 1’20″653
37 Johann Olivier Martini MK63 DE FR 1’22″797 1’21″428 1’20″852 1’20″852
38 Koehl Serge Reynard FL DE 1.3 1’39″740 1’46″651 1’21″004 1’21″004
39 Granjon Louis BMW M3 E36 N 3.0 1’22″692 1’21″515 1’21″239 1’21″239
40 Chartier José Renato Ford Escort Cosworth A + 3.0 1’22″433 1’22″805 1’21″673 1’21″673
41 Gillet Dominik BMW M3 E36 N + 3.0 1’22″117 1’22″109 1’21″954 1’21″954
42 Fritsch Jean-Luc Peugeot 306 Kit-Car A 2.0 1’22″899 1’22″086 1’22″365 1’22″086
43 Charvin Jean-Marc Ford Escort Cosworth N + 3.0 1’22″558 1’22″571 1’22″653 1’22″558
44 Bertini Ariano BMW 320 F 2.5 1’23″467 1’22″644 1’22″610 1’22″610
45 Kleiner Martin – (D) VW Polo H 1.3 1’26″069 1’23″583 1’23″020 1’23″020
46 France Michel BMW M3 E36 N 3.0 1’23″108 1’23″253 1’23″357 1’23″108
47 Fade Dominique Ford Escort Cosworth N + 3.0 1’25″051 1’23″978 1’23″487 1’23″487
48 Gremmel Laurent Porsche 964 RS GT + 2.0 1’24″478 1’24″220 1’23″515 1’23″515
49 Bukowski Pierre Marcadier Barzoï F 1.6 1’44″539 1’25″687 1’24″565 1’24″565
50 Sahoui Abel Jidé BMW F 2.0 1’29″058 1’25″054 1’26″008 1’25″054
51 Klein Edouard Van Diemen RF87 Esquisse DE 1.3 1’26″060 1’25″292 1’25″412 1’25″292
52 Salzard François Ford Escort Cosworth A + 3.0 1’27″587 1’26″489 1’25″792 1’25″792
53 Simonin Eric Ford Sierra Cosworth N + 3.0 1’27″408 1’26″537 1’28″306 1’26″537
54 Weltzer Jean-Marie Urban M2 C3 1.6 1’31″403 1’29″520 1’26″645 1’26″645
55 Pelat Fabien Renault Clio 2.0 N 2.0 1’27″290 1’26″761 1’28″389 1’26″761
56 Gass Mickaël Renault 5 Turbo F 2.5 1’30″071 1’28″744 1’27″100 1’27″100
57 Schleiffer Stéphane Renault Clio 2.0 N 2.0 1’28″711 1’27″892 1’28″750 1’27″892
58 Bigot Bertrand Berlinette Hommell GT 2.0 1’27″893 1’29″634 1’28″190 1’27″893
59 Da Cunha Antoine Renault Clio 2.0 N 2.0 1’28″236 1’28″219 1’29″257 1’28″219
60 Wendling Jean-Luc Lola T490 C3 1.6 1’30″424 1’28″243 1’28″243
61 Wahl Alfred Techniplus C3 1.6 1’29″002 1’28″311 1’28″311
62 Eckardt Dieter – (D) Chevron Honda CN 1.6 1’30″207 1’28″320 1’28″796 1’28″320
63 Janny Guy Seat Ibiza GTI 16V A 2.0 1’31″695 1’29″280 1’28″513 1’28″513
64 Demare Daniel Honda Integra Type R N 2.0 1’30″298 1’28″593 1’28″805 1’28″593
65 Mosser Jean-Marie Renault Clio 2.0 N 2.0 1’29″446 1’29″047 1’28″726 1’28″726
66 Grandjean André Renault Clio 2.0 N 2.0 1’30″467 1’29″008 1’28″743 1’28″743
67 Tatreaux Jean-François Berlinette Hommell GT 2.0 1’30″393 1’29″144 1’29″582 1’29″144
68 Kientzler Jean-François Renault 5 GT Turbo FN 3.0 1’30″148 1’29″279 1’29″586 1’29″279
69 Siess Yves Berlinette Hommell GT 2.0 1’32″219 1’30″882 1’29″441 1’29″441
70 Lesaulnier Pascal Honda Integra Type R N 2.0 1’33″677 1’30″576 1’29″834 1’29″834
71 Murat Alexandre Renault Clio 16S A 2.0 1’30″356 1’31″132 1’30″322 1’30″322
72 Barthel Jacques Ford Escort RS F 2.0 1’32″500 1’31″880 1’30″396 1’30″396
73 Richard Joël Berlinette Hommell GT 2.0 1’31″540 1’31″253 1’31″277 1’31″253
74 Haeffelin Daniel VW Golf GTI 16S A 2.0 1’35″766 1’32″094 1’31″465 1’31″465
75 Goujon Francis BMW 2002 F 2.0 1’33″400 1’32″034 1’31″552 1’31″552
76 Walter Didier Barquette Hommell GT 2.0 1’32″703 1’32″372 1’31″663 1’31″663
77 Uttewiller Jacques Peugeot 106 Rallye A 1.4 1’33″143 1’31″869 1’31″869
78 Touchais Alain Ford Sierra Cosworth N + 3.0 1’34″209 1’31″890 1’31″890
79 Basselin Claudy Talbot Rallye 3 F 1.4 1’34″686 1’33″038 1’32″014 1’32″014
80 Huss Mathieu Renault 5 GT Turbo FN 3.0 1’35″922 1’32″820 1’32″484 1’32″484
81 Chatel Jean-Yves Honda Civic VTI N 1.6 1’35″045 1’32″534 1’32″986 1’32″534
82 Eberlin Nicolas Berlinette Hommell GT 2.0 1’33″728 1’32″657 1’33″402 1’32″657
83 Meyer Charles Citroën AX Sport F 1.4 1’33″839 1’33″027 1’34″028 1’33″027
84 Ambiehl Raymond Renault 5 GT Turbo FN 3.0 1’39″939 1’33″791 1’33″202
85 Buidin Luc Renault 5 GT Turbo FN 3.0 1’34″555 1’34″677 1’35″106 1’34″555
86 Courroye Michel Berlinette Hommell GT 2.0 1’35″888 1’35″417 1’34″780 1’34″780
87 Buhler Rainer – (D) Peugeot 205 Rallye N 1.4 1’34″785 1’36″135 1’35″424 1’34″785
88 Jene Hartmut – (D) Peugeot 106 Rallye N 1.4 1’36″203 1’35″031 1’35″138 1’35″031
89 Berly Philippe Renault 5 GT Turbo FN 3.0 1’37″517 1’37″539 1’35″568 1’35″568
90 Capoccia Daniel – (LUX) Citroën AX GT LU 1.4 1’37″218 1’37″479 1’35″592 1’35″592
91 Kubler Philippe Renault 5 GT Turbo FN 3.0 1’35″661 1’36″939 1’35″661
92 Koessler Frédéric Lancia Delta Integrale FN + 3.0 1’36″020 1’36″553 1’36″248 1’36″020
93 Wolf Klaus-Dieter – (D) Ford Escort RS 2000 H 2.0 1’40″370 1’36″307 1’36″196 1’36″196
94 Maurice Julien Peugeot 106 Rallye N 1.4 1’37″797 1’36″961 1’36″633 1’36″633
95 Triboulot Karine Renault 5 GT Turbo F 2.0 1’40″387 1’37″806 1’36″941 1’36″941
96 Lepaul Simon Simca Rallye 3 F 1.4 1’47″469 1’38″566 1’37″403 1’37″403
97 Schallebaum Henry Peugeot 106 Rallye N 1.4 1’38″559 1’37″918 1’37″451 1’37″451
98 Furiga John Peugeot 106 Rallye N 1.4 1’37″481 1’37″457 1’37″676 1’37″457
99 Marchand Dominique Simca 1000 F 1.4 1’40″457 1’40″736 1’38″264 1’38″264
100 Huberschwiller Gabriel Peugeot 106 XSI N 1.4 1’40″703 1’39″014 1’39″151 1’39″014
101 Mangel Olivier Peugeot 106 Rallye N 1.4 1’40″685 1’40″030 1’39″721 1’39″721
102 Meyer David Peugeot 106 Rallye N 1.4 1’42″664 1’42″460 1’41″265 1’41″265
103 Queffelec Marcel Ford Escort Cosworth N + 3.0 1’53″677 1’51″667 1’43″088 1’43″088
104 Ziegler Nathalie Talbot Sunbeam F 1.6 1’45″022 1’45″347 1’45″037 1’45″022
105 Jene Ute – (D) Mini Cooper N 1.4 1’46″544 1’45″180 1’45″308 1’45″180
Wolpert Uwe – (D) BRS 389 DE F3A
Lombardo Antoine Lola T86/50 DE 2.0
Marcelino Jacky Toyota Corolla F 2.0
Haenn Laurent Toyota Corolla A 1.6