Course de côte de Dunières / 26-27.07.2003 / 158 présents / 144 classés

 

1. Frantz Cyrille Osella PA20/S CN 3.0 1’03″526 1’21″382 1’33″463 1’03″526
2.  Castellana Alain Osella PA20/S CN 3.0 1’03″933 1’24″242 1’35″646 1’03″933
3. Petit Sébastien Osella PA20/S CN 3.0 1’04″349 1’13″289 1’37″470 1’04″349
4. Chamberod Bernard Reynard 92D DE F3000 1’05″644 1’04″596 1’21″099 1’04″596
5. Pernot Eric Osella PA20/S CN 3.0 1’06″051 1’13″272 1’16″121 1’06″051
6. Bassora Daniel Osella PA20/S CN 3.0 1’06″430 1’19″409 1’24″810 1’06″430
7. Vuillermoz Benoît Norma M20 CN 2.0 1’07″957 1’13″097 1’37″467 1’07″957
8. Gasquet Anthony Lucchini P3/94 CN 3.0 1’09″026 1’21″213 1’45″233 1’09″026
9. Ughetto Henri Osella PA20/S CN 3.0 1’09″328 1’29″890 1’09″328
10. Bouvier Jacky Reynard 91D DE F3000 1’12″202 1’10″132 1’40″234 1’10″132
11. Neveu Anthony Martini MK69 DE 2.0 1’17″705 1’10″206 1’29″887 1’10″206
12. Llopis André Osella PA20/S C3 2.0 1’11″103 1’11″103
13. Baudin Stéphane Reynard 92D DE F3000 1’11″245 1’28″213 1’11″245
14. Sapin Marcel Dallara 395 DE F3A 1’13″908 1’11″771 1’29″822 1’11″771
15. Colomeda Alain Dallara 399 DE F3A 1’15″330 1’11″793 1’32″899 1’11″793
16. La Spisa Jo Osella PA20/S C3 2.0 1’12″313 1’12″313
17. Piq Denis Dallara 394 DE F3B 1’23″068 1’12″475 1’50″102 1’12″475
18. Bouche Benoît Dallara 392 DE F3B 1’16″316 1’12″479 1’20″642 1’12″479
19. Prévot Jean-Pierre Porsche RSR F + 2.0 1’13″282 1’27″321 1’13″282
20. Poudrel Stéphane Renault 5 Turbo F + 2.0 1’13″387 1’22″057 1’28″909 1’13″387
21. L’Hermet Roger Scora AMD F + 2.0 1’13″500 1’22″362 1’25″413 1’13″500
22. Chaumont Didier Dallara 393 DE F3B 1’18″641 1’13″646 1’54″364 1’13″646
23. Augusto Olivier Tatuus FR2000 DE FR 1’18″896 1’13″655 1’41″108 1’13″655
24. Dupuis Serge PRC Barquette CN 3.0 1’14″234 1’27″620 1’47″466 1’14″234
25. Damnon Cyril Martini MK79 DE F3A 1’15″958 1’14″569 1’31″254 1’14″569
26. Antiochia Gérald Martini MK62 DE 1.6 1’15″553 1’14″617 1’34″604 1’14″617
27. Dosières Francis Peugeot 306 Maxi A 2.0 1’14″884 1’20″564 1’22″488 1’14″884
28. Frantz Fabien Reynard 95D DE F3000 1’15″831 1’14″963 1’34″675 1’14″963
29. Berrodier Guillaume Dallara 392 DE F3B 1’21″674 1’15″113 1’25″732 1’15″113
30. Januel Christian Simca CG F 1.6 1’15″210 1’26″333 1’28″617 1’15″210
31. Brottes Eric Martini MK74 DE 1.6 1’15″404 1’21″099 1’15″404
32. Marguet Patrice Peugeot 306 Maxi A 2.0 1’15″793 1’23″025 1’26″669 1’15″793
33. Jean Alain Simca CG Proto F 2.0 1’16″111 1’36″633 1’40″622 1’16″111
34. Cannata Franck Jidé Maxi F 2.0 1’16″226 1’38″910 1’16″226
35. Assenault Frédéric Simca Rallye 2 F 1.6 1’16″262 1’31″312 1’33″165 1’16″262
36. Breysse Frédéric Simca CG F 1.6 1’16″291 1’32″799 1’33″430 1’16″291
37. Prudent Frédéric Martini MK73 DE F3A 1’22″146 1’16″339 1’27″145 1’16″339
38. Dibon Daniel Lola T510 DE 1.6 1’16″373 1’30″802 1’31″115 1’16″373
39. Pain Claude Tatuus FR2000 DE FR 1’20″340 1’16″445 1’26″653 1’16″445
40. Fritsch Jean-Luc Peugeot 306 Kit-Car A 2.0 1’16″527 1’22″662 1’22″723 1’16″527
41. Sassolas Jean-François Arc MF12 C3 1.6 1’16″573 1’22″252 1’28″938 1’16″573
42. Sapin Alain Renault 5 Turbo F + 2.0 1’16″751 1’33″008 1’44″221 1’16″751
43. Lamarche Daniel Reynard 89D DE 1.6 1’23″637 1’17″168 1’19″488 1’17″168
44. De Oliveira Roger Ford Escort RS2000 F 2.0 1’17″215 1’32″335 1’35″318 1’17″215
45. Debias Christian Porsche 996 GT3 GT + 2.0 1’17″383 1’28″536 1’31″207 1’17″383
46. Simonet Rodolphe Alpine A110 F 2.0 1’17″386 1’33″362 1’38″756 1’17″386
47. Français Frederik BMW M3 E36 N + 3.0 1’17″390 1’24″558 1’34″084 1’17″390
48. Puigrenier Hervé Porsche 964 RS GT + 2.0 1’17″471 1’27″642 1’30″484 1’17″471
49. Pommatau Jean-Philippe Merlin MP 86 CN 1.6 1’17″531 1’36″380 1’17″531
50. Delorme Bernard Alpine A310 F 2.0 1’17″572 1’34″463 1’39″704 1’17″572
51. Chamot Bernard Renault 5 Maxi Turbo F + 2.0 1’17″624 1’26″877 1’26″585 1’17″624
52. Bureau Pierre-Alain Reynard 903 DE F3B 1’30″064 1’17″771 1’17″771
53. Giry Christophe BMW M3 E30 A 3.0 1’17″969 1’27″740 1’28″718 1’17″969
54. Prat Richard BMW M3 E30 A 3.0 1’17″974 1’30″161 1’30″143 1’17″974
55. Habouzit Marc Martini MK52 DE 1.6 1’27″549 1’17″977 1’20″915 1’17″977
56. Chevallier Jacques Dallara 396 DE F3A 1’24″088 1’18″088 1’20″465 1’18″088
57. Gillet Dominik BMW M3 E36 N + 3.0 1’18″113 1’28″354 2’20″944 1’18″113
58. Bouvier Jérémy Arc MF5 C3 1.6 1’18″242 1’29″065 1’43″498 1’18″242
59. Ritzenthaler Michel Norma M16 CN 2.0 1’18″292 1’25″199 1’41″572 1’18″292
60. Marcelino Jacky Opel Vectra ST ST 2.0 1’18″465 1’31″626 1’29″458 1’18″465
61. Cat Pascal BMW M3 E36 N + 3.0 1’18″571 1’29″696 1’26″626 1’18″571
62. Deleuze Michel BMW M3 E36 N 3.0 1’18″602 1’26″437 2’00″603 1’18″602
63. Queron Georges Anima Queron F 2.0 1’18″661 1’31″668 1’31″563 1’18″661
64. Vian Pierre Reynard 873 DE 1.3 1’31″121 1’18″913 1’33″013 1’18″913
65. Soutrenon Georges Porsche 993 RS GT + 2.0 1’19″106 1’27″265 1’27″641 1’19″106
66. Béguin Nicolas Renault 8 Gordini F 1.4 1’19″134 1’29″030 1’35″573 1’19″134
67. Charvin Jean-Marc Mitsubishi Lancer Evo 5 N + 3.0 1’19″199 1’24″453 1’24″090 1’19″199
68. Caillot Thierry Ford Escort Cosworth N + 3.0 1’19″246 1’29″617 1’29″747 1’19″246
69. Ferretti Pascal Martini MK78 DE FR 1’19″543 1’19″543
70. Chiorino Stéphane Reynard 923 DE F3B 1’19″716 1’27″019 1’32″252 1’19″716
71. Bernard Philippe Ford Escort Cosworth N + 3.0 1’19″779 1’26″274 1’26″624 1’19″779
72. Cante Cécile Martini MK76 DE FR 1’19″783 1’31″599 1’38″699 1’19″783
73. Cogno Fabien Tatuus FR2000 DE FR 1’23″513 1’19″848 1’24″834 1’19″848
74. Rossi Daniel Talbot Rallye 3 F 1.6 1’19″905 1’29″888 1’32″890 1’19″905
75. Carbone Pascale Dallara 393 DE F3B 1’21″087 1’20″255 1’24″613 1’20″255
76. Gillet Guillaume BMW M3 E36 N 3.0 1’20″286 1’24″768 1’30″055 1’20″286
77. Latreille Yannick BMW 323i F + 2.0 1’20″474 1’40″878 1’40″299 1’20″474
78. Guiot Pascal Ford Escort RS Cosworth N + 3.0 1’20″577 1’29″689 1’28″868 1’20″577
79. Janioud Jean-Louis BMW M3 E36 A 3.0 1’20″610 1’32″975 1’29″091 1’20″610
80. Guironnet Pierre Simca CG F 1.4 1’20″714 1’37″431 1’58″534 1’20″714
81. Vincent Cyrille Simca Rallye 2 F 1.6 1’20″805 1’35″181 1’44″890 1’20″805
82. Perrin Philippe Alpine A110 F 1.4 1’20″909 1’33″485 1’55″285 1’20″909
83. Tessier Hervé Simca Rallye 2 F 1.6 1’21″161 1’39″666 1’21″161
84. Araud Christian BMW 318 F 2.0 1’21″211 1’31″256 1’49″963 1’21″211
85. Pinet Jean-Paul BMW 320 F 2.0 1’21″483 1’32″795 1’32″619 1’21″483
86. Pope Jean-Pierre Renault Clio 2.0 A 2.0 1’21″676 1’31″198 1’29″304 1’21″676
87. Armion Franck Talbot Rallye 2 F 1.4 1’21″811 1’46″980 1’21″811
88. Lebghil Frédéric Renault 8 Gordini F 1.6 1’21″866 1’31″638 1’28″870 1’21″866
89. Eyraud Joël Honda Civic VTI N 1.6 1’22″270 1’29″720 1’29″291 1’22″270
90. Pelat Loïc Renault Clio 2.0 N 2.0 1’22″634 1’29″663 1’28″268 1’22″634
91. Poinsignon Philippe BMW M3 E30 A 3.0 1’22″646 1’30″649 1’30″093 1’22″646
92. Gley Jean-Pierre Honda Civic VTI A 1.6 1’22″723 1’27″144 1’26″119 1’22″723
93. Baby Rémi Renault Clio RS N 2.0 1’22″840 1’32″024 1’28″968 1’22″840
94. Henry Joël Simca Rallye 2 F 1.4 1’23″071 1’37″372 1’53″631 1’23″071
95. Franc Gérard Peugeot 405 MI 16 F/2 2.0 1’23″100 1’27″599 1’28″247 1’23″100
96. Demare Daniel Honda Integra Type R N 2.0 1’23″392 1’34″613 1’31″511 1’23″392
97. Cornillon Georges Toyota Corolla F/2 1.6 1’23″648 1’39″552 1’48″781 1’23″648
98. Borel Dominique Peugeot 205 Rallye A 1.4 1’24″101 1’32″381 1’38″986 1’24″101
99. Marcon Guy Peugeot 205 F 2.0 1’24″374 1’35″053 2’12″150 1’24″374
100. Lagache Vincent Simca Rallye 2 F 1.6 1’24″441 1’33″507 1’49″609 1’24″441
101. Bernard Florian Citroën AX Sport F/2 1.4 1’24″621 1’44″542 1’54″138 1’24″621
102. Hardy Alain Lotus Elise GT 2.0 1’24″944 1’31″077 1’33″640 1’24″944
103. Mariani Joël Reynard 903 DE 1.6 1’31″922 1’25″116 1’40″193 1’25″116
104. Mège Lilian Honda Civic VTI N 1.6 1’25″200 1’33″259 1’33″353 1’25″200
105. Blanc Yves Peugeot 205 Rallye A 1.4 1’25″449 1’31″263 1’31″556 1’25″449
106. Periolat Olivier BMW 320 F/2 2.0 1’25″678 1’30″823 1’32″373 1’25″678
107. Merdrignac Gaël Honda Civic F/2 1.6 1’25″897 1’45″157 1’46″496 1’25″897
108. Béranger Eric Renault Clio 2.0 N 2.0 1’25″906 1’32″741 1’34″596 1’25″906
109. Papillat Serge Arc MF9 C3 1.6 1’25″920 1’32″539 1’48″258 1’25″920
110. Defours Pascal Peugeot 309 F/2 2.0 1’26″122 1’33″443 1’36″925 1’26″122
111. De Oliveira Antonio Ford Escort RS F 1.6 1’26″447 1’34″633 2’21″403 1’26″447
112. Sangouard Guillaume Citroën AX GTI N 1.4 1’26″505 1’34″497 1’32″144 1’26″505
113. Bouvier Christian Dallara 389 DE F3B 1’26″581 1’34″670 1’26″581
114. Heraud Manfred Ford Escort F/2 1.6 1’26″926 1’35″312 1’41″767 1’26″926
115. Demare Christophe Citroën AX Sport N 1.4 1’27″306 1’37″219 1’38″571 1’27″306
116. Farget Laurent Peugeot 309 GTI N 2.0 1’27″505 1’31″868 1’29″741 1’27″505
117. Becker André Honda Civic VTI N 1.6 1’27″571 1’37″855 1’38″217 1’27″571
118. Passemard Daniel Peugeot 106 Rallye N 1.4 1’27″825 1’35″258 1’36″158 1’27″825
119. Cochet Fabrice Citroën AX GTI N 1.4 1’28″357 1’35″089 1’37″146 1’28″357
120. Clot Jean-Paul Talbot Samba F 1.4 1’28″441 1’37″736 1’43″376 1’28″441
121. Buis Alexandre Citroën AX GTI A 1.4 1’28″955 1’41″241 1’36″446 1’28″955
122. Ressouche Thierry Peugeot 106 Rallye F/2 1.6 1’29″311 1’34″695 1’46″921 1’29″311
123. Chambert Sébastien Opel Kadett F 2.0 1’29″418 1’41″183 1’45″169 1’29″418
124. Bonnefoy Frédéric Peugeot 205 Rallye F/2 1.4 1’29″542 1’35″449 1’48″004 1’29″542
125. Gerus Noëlie Peugeot 106 Rallye N 1.4 1’29″826 1’35″828 1’34″312 1’29″826
126. Bailly Michel BMW 2002 TI F 2.0 1’30″056 1’38″120 2’00″113 1’30″056
127. Digonnet Jean Renault Mégane F/2 2.0 1’30″395 1’37″309 1’42″218 1’30″395
128. Cursoux Gilles Simca Rallye 2 F 1.4 1’31″167 1’38″777 1’44″925 1’31″167
129. Bouchet Nicolas Citroën AX GTI N 1.4 1’31″297 1’36″610 1’34″547 1’31″297
130. Mackowiak Fabienne Peugeot 206 XS A 1.6 1’31″580 1’38″790 1’37″643 1’31″580
131. Botzel-Kraft Heribert – (D) Peugeot 306 16S N 2.0 1’31″876 1’41″252 1’37″965 1’31″876
132. Fournier Fabien Peugeot 106 Rallye N 1.4 1’32″972 1’36″897 1’36″879 1’32″972
133. Favez Jacqueline Peugeot 106 Rallye N 1.4 1’33″107 1’43″600 1’40″121 1’33″107
134. Laquet Virginie Renault 5 GT Turbo N 3.0 1’33″133 1’36″277 1’35″068 1’33″133
135. Lafont Philippe Fiat Cinquecento F/2 1.15 1’33″630 1’40″794 1’43″846 1’33″630
136. Brosseau Thierry Ralt RT30 DE 1.3 1’34″205 1’34″205
137. Lamure Jean-Claude Autobianchi A112 F 1.15 1’35″254 1’43″122 1’42″186 1’35″254
138. Morfin Arnaud Peugeot 205 GTI F/2 1.6 1’35″454 1’44″734 1’40″818 1’35″454
139. Charnet Georges Renault 5 GT Turbo N 3.0 1’36″349 1’44″278 1’42″490 1’36″349
140. Costakis Stéphane Peugeot 104 F 1.15 1’37″370 1’51″610 1’48″273 1’37″370
141. Jourdan Frédéric Renault 5 GT Turbo F 2.0 1’38″912 1’46″828 1’38″912
142. Fernando Victor Citroën AX Sport F/2 1.4 1’39″710 1’49″046 1’45″358 1’39″710
143. Lafont Aurélien Fiat Cinquecento F/2 1.15 1’42″370 2’18″895 1’52″635 1’42″370
144. Gout Bérangère Peugeot 205 Rallye N 1.4 1’44″582 1’50″455 1’46″414 1’44″582
Romulus Bruno Simca Rallye 2 F 1.6
Gombosc Ludovic Porsche 911 RSR F + 2.0
Giraudier Christophe Peugeot 205 GTI FA 1.6
Juif Joël BMW M3 E30 FA 3.0
Chatenay Pascal BMW M3 E30 FA 3.0
Meriano Gino Bogani Barquette C3 2.0
Carbone Jean-Claude Merlin MP86 CN 1.6
Mary Nathalie Martini MK33 DE 1.3
Raye Romuald Martini MK76 DE FR
Raga Laurent Dallara 390 DE F3B
Brenot Thierry Dallara 393 DE F3B
Penhaleux Philippe Dallara 393 DE F3B
Petit Gérard Reynard 94D DE F3000
Sapin Claude Reynard 89D DE F3000