Course de côte de La Broque-Schirmeck / 26-27.06.2004 / 124 présents / 115 classés

 

1. Chamberod Bernard Reynard 92D DE F3000 1’01″824 1’00″866 1’00″961 1’00″866
2.  Régal Lionel  Reynard 95D  DE F3000  1’01″817  1’02″173  1’01″099 1’01″099 
3. Frantz Fabien Reynard 95D DE F3000 1’03″210 1’02″552 1’02″374 1’02″374
4. Baudin Stéphane Reynard 92D DE F3000 1’03″858 1’02″654 1’02″566 1’02″566
5. Neveu Jean-Louis Reynard 93D DE F3000 1’03″220 1’02″824 1’02″875 1’02″824
6. Bouvier Jacky Reynard 91D DE F3000 1’03″326 1’03″064 1’02″843 1’02″843
7. Petit Sébastien Osella PA20/S CN 3.0 1’03″994 1’03″717 1’12″006 1’03″717
8. Petit Gérard Reynard 94D DE F3000 1’04″182 1’44″392 1’04″182
9. Frantz Cyrille Osella PA20/S CN 3.0 1’04″923 1’04″622 1’04″364 1’04″364
10. Castellana Alain Norma M20 CN 3.0 1’05″447 1’05″002 1’04″648 1’04″648
11. Pernot Eric Osella PA20/S CN 3.0 1’05″541 1’05″008 1’05″132 1’05″008
12. Neveu Anthony Martini MK69 DE 2.0 1’07″506 1’06″657 1’06″076 1’06″076
13. Bassora Daniel Osella PA20/S CN 3.0 1’06″868 1’06″542 1’06″432 1’06″432
14. Gasquet Anthony Reynard 91D DE F3000 1’08″733 1’07″379 1’07″566 1’07″379
15. Thomas Raynald Martini MK79 DE F3A 1’08″521 1’07″676 1’07″606 1’07″606
16. Thomas Alban Duqueine DE 1.6 1’09″140 1’08″363 1’08″270 1’08″270
17. Damnon Cyril Martini MK79 DE F3A 1’08″736 1’08″986 1’09″077 1’08″736
18. Gasquet Patrick Reynard 93D DE F3000 1’09″942 2’53″847 1’09″236 1’09″236
19. Wurth Sylvain Martini MK58B DE 1.6 1’10″630 1’09″526 1’54″946 1’09″526
20. Perrin Roland March 802 DE 1.6 1’12″390 1’11″299 1’10″213 1’10″213
21. Chaumont Didier Dallara 393 DE F3B 1’11″849 1’11″440 1’11″247 1’11″247
22. Beausoleil François Norma M17 C3 2.0 1’18″674 1’13″227 1’12″845 1’12″845
23. Cogno Fabien Tatuus FR2000 DE FR 1’13″578 1’12″885 1’13″269 1’12″885
24. Lamarche Daniel Reynard 89D DE 1.6 1’14″421 1’14″551 1’12″908 1’12″908
25. Bureau Pierre-Alain Reynard 903 DE 1.6 1’14″600 1’13″482 1’12″977 1’12″977
26. Cholley Patrick Dallara 390 DE F3B 1’14″266 1’14″134 1’13″024 1’13″024
27. Carbone Pascale Dallara 393 DE F3B 1’13″331 1’13″761 1’14″696 1’13″331
28. Ughetto Henri Norma M20 CN 2.0 1’14″356 1’14″012 1’13″470 1’13″470
29. Striebig Rémy Dallara 399 DE F3A 1’18″610 1’15″610 1’13″726 1’13″726
30. Vermeille Xavier Dallara F394 DE F3B 1’15″008 1’14″341 1’13″779 1’13″779
31. Lombardo Antoine Lola T88/50 DE 2.0 1’17″222 1’15″028 1’14″550 1’14″550
32. Chamot Bernard Renault 5 Maxi Turbo F + 2.0 1’17″052 1’14″570 1’15″114 1’14″570
33. Bouvier Jérémy Coloni Nissan DE 2.0 1’21″172 1’17″207 1’14″617 1’14″617
34. Rieu Thibaut Tatuus RC99 DE FR 1’15″416 1’15″326 1’15″285 1’15″285
35. Cante Cécile Dallara 393 DE F3B 1’17″599 1’15″373 1’15″310 1’15″310
36. Dosières Francis BMW 320 ST ST 2.0 1’15″622 1’15″357 1’15″451 1’15″357
37. Prévot Jean-Pierre Porsche RSR F + 2.0 1’18″171 1’15″631 1’31″910 1’15″631
38. L’Hermet Roger Scora AMD F + 2.0 1’17″910 1’16″226 1’15″764 1’15″764
39. Goehry Jacques Merlin CN 2.0 1’16″051 1’16″051
40. Marchal Fabrice BMW M3 E36 A + 3.0 1’16″890 1’16″146 1’34″719 1’16″146
41. Lecerf Eric Merlin CN 1.6 1’17″665 1’16″716 1’17″179 1’16″716
42. Warnecke Sylvain Dallara 397 DE F3A 1’19″468 1’18″397 1’16″874 1’16″874
43. Juif Joël BMW M3 E30 A 3.0 1’18″899 1’17″941 1’17″028 1’17″028
44. Marguet Patrice Peugeot 306 Maxi A 2.0 1’19″958 1’17″502 1’18″246 1’17″502
45. Bouvier Christian Dallara 389 DE F3B 1’19″787 1’19″037 1’17″507 1’17″507
46. Cannata Franck Jidé Maxi F 2.0 1’24″006 1’18″090 1’17″702 1’17″702
47. Marcelino Jacky Opel Vectra ST ST 2.0 1’20″144 1’19″014 1’17″752 1’17″752
48. Dansler Carol Dallara 389 DE 1.3 1’19″684 1’17″961 1’18″037 1’17″961
49. Schildknecht Jean-Michel Martini MK20 DE 1.6 1’18″914 1’18″575 1’18″236 1’18″236
50. Granjon Louis BMW M3 E36 A + 3.0 1’20″035 1’18″691 1’18″889 1’18″691
51. Collin Frédéric BMW M3 E36 A 3.0 1’21″690 1’19″613 1’19″880 1’19″613
52. Fritsch Jean-Luc Peugeot 306 Maxi A 2.0 1’21″743 1’19″908 1’20″230 1’19″908
53. Bukowski Pierre Marcadier Barzoï F 1.6 1’26″090 1’20″887 1’20″021 1’20″021
54. Debias Christian Porsche 996 GT3 GT + 2.0 1’21″946 1’21″209 1’20″491 1’20″491
55. Cat Pascal BMW M3 E36 N + 3.0 1’22″213 1’21″612 1’20″618 1’20″618
56. Warnecke Jean-Georges Ralt RT35 DE F3B 1’22″515 1’21″360 1’21″028 1’21″028
57. Poinsignon Yannick Simca CG F + 2.0 1’22″962 1’21″052 1’21″263 1’21″052
58. Haenn Laurent Ford Mondeo ST ST 2.0 1’21″412 1’21″217 1’34″597 1’21″217
59. Stirling Jean-Bernard Renault 5 Turbo TdC F + 2.0 1’25″566 1’22″279 1’21″718 1’21″718
60. Faullummel Eric Ford Escort Cosworth N + 3.0 1’22″541 1’22″339 1’21″880 1’21″880
61. Sahoui Abel Porsche 911 RS F + 2.0 1’25″220 1’22″503 1’22″254 1’22″254
62. Baby Rémi BMW M3 E36 N 3.0 1’24″465 1’22″919 1’23″358 1’22″919
63. Johann Olivier Martini MK63 DE FR 1’23″977 1’24″372 1’22″931 1’22″931
64. Wahl Alfred Techniplus C3 1.6 1’24″864 1’24″360 1’24″350 1’24″350
65. Periolat Olivier BMW 318 TI F/2 2.0 1’28″387 1’24″587 1’25″998 1’24″587
66. Lagache Vincent Simca Rallye 2 F 1.6 1’26″866 1’24″784 1’24″933 1’24″784
67. Morbin Jean-Pierre Opel Manta F 2.0 1’41″003 1’24″908 1’24″874 1’24″874
68. Cochet Fabrice Honda Integra Type R N 2.0 1’26″686 1’25″357 1’25″454 1’25″357
69. Jeannel André Mitsubishi Lancer Evo 5 N + 3.0 1’26″086 1’26″172 1’26″052 1’26″052
70. Rama Fabrice Simca Rallye 2 F 1.6 1’27″451 1’26″099 1’26″064 1’26″064
71. Koessler Frédéric Lancia Delta Intégrale A + 3.0 1’30″027 1’26″159 1’27″540 1’26″159
72. Meyer Georges Lotus Elise GT 2.0 1’26″507 1’26″177 1’26″595 1’26″177
73. Jantzi Jacques BMW Z3 M GT + 2.0 1’26″622 1’26″349 1’26″296 1’26″296
74. Carpinelli Alain Simca Rallye 2 F 1.6 1’30″232 1’27″288 1’26″406 1’26″406
75. Ehrhardt Yves Honda Civic Type R N 2.0 1’27″806 1’26″524 1’29″706 1’26″524
76. Paternot Hervé Honda Civic N 1.6 1’27″761 1’27″801 1’26″622 1’26″622
77. Mosser Jean-Marie Renault Clio 2.0 N 2.0 1’27″862 1’26″886 1’27″687 1’26″886
78. Weisbecker Bernard BMW 318 IS Compact F/2 2.0 1’28″634 1’31″499 1’28″634
79. Richard Joël Berlinette Hommell RS 2 GT 2.0 1’29″041 1’28″737 1’28″794 1’28″737
80. Glay Vivien Renault Campus DE 1.6 1’31″277 1’31″466 1’28″796 1’28″796
81. Perrin Gérald Renault 5 GT Turbo N 3.0 1’32″243 1’28″853 1’29″060 1’28″853
82. Becker John Renault Clio F/2 2.0 1’29″457 1’29″264 1’28″932 1’28″932
83. Simonin Eric Ford Sierra Cosworth N + 3.0 2’27″006 1’29″511 1’28″955 1’28″955
84. Barthel Jacques Ford Escort RS2000 F + 2.0 1’34″679 1’29″995 1’29″010 1’29″010
85. Halter Sébastien Renault Clio N 2.0 1’30″804 1’29″301 1’29″667 1’29″301
86. Furiga John Peugeot 106 S16 N 1.6 1’30″279 1’29″574 1’29″642 1’29″574
87. Janny Jérôme Seat Ibiza GTI A 2.0 1’32″436 1’31″050 1’29″629 1’29″629
88. Lepaul Simon Simca Rallye 3 F 1.4 1’31″543 1’30″586 1’29″751 1’29″751
89. Hess Eric Ford Puma Kit-Car A 1.4 1’33″462 1’32″224 1’30″535 1’30″535
90. Weltzer Jean-Marie Urban M2 C3 1.6 1’32″168 1’30″687 1’30″705 1’30″687
91. Grantorti Jérôme Peugeot 106 S16 F/2 1.6 1’32″586 1’32″920 1’31″516 1’31″516
92. Falcone Alain Ford Mondeo ST ST 2.0 1’44″900 1’35″152 1’32″261 1’32″261
93. Wiatr Florent Peugeot 205 GTI F/2 1.6 1’33″398 1’32″484 1’32″570 1’32″484
94. Gerus Noëlie Peugeot 106 Rallye N 1.4 1’32″917 1’32″640 1’33″340 1’32″640
95. Bozzi Jean-Pierre Honda Civic VTEC N 1.6 1’33″840 1’33″110 1’33″528 1’33″110
96. Schaellebaum Henry Peugeot 106 Rallye N 1.4 1’35″218 1’33″474 1’34″349 1’33″474
97. Buidin Luc Renault 5 GT Turbo N 3.0 1’38″976 1’33″770 1’36″459 1’33″770
98. Marouillier Eric Renault 5 GT Turbo N 3.0 1’34″962 1’34″464 1’34″288 1’34″288
99. Defaux Thierry Citroën AX GTI N 1.4 1’34″951 1’34″606 1’34″365 1’34″365
100. Tannacher Frédéric Suzuki Swift GTI A 1.4 1’36″096 1’34″491 1’34″546 1’34″491
101. Lungu Gabriel Renault Clio RS N 2.0 1’36″734 1’34″735 1’34″680 1’34″680
102. Choinka Mickaël Peugeot 205 Rallye F/2 1.4 1’36″861 1’36″223 1’34″755 1’34″755
103. Marchand Dominique Simca 1000 F 1.4 1’36″978 1’35″894 1’35″894
104. Schmitt François-Gabriel Citroën AX GTI N 1.4 1’38″709 1’36″320 1’37″131 1’36″320
105. Corbeil Emilien Peugeot 205 Rallye N 1.4 1’38″379 1’36″515 1’36″349 1’36″349
106. Meyer Charles Citroën AX Sport F/2 1.4 1’40″072 1’37″443 1’37″052 1’37″052
107. Corsale Jean-Denis VW Golf GTI F 1.6 1’38″020 1’37″332 1’37″413 1’37″332
108. Mangel Olivier Peugeot 106 Rallye N 1.4 1’39″732 1’38″706 1’38″584 1’38″584
109. Bachoffner Michaël Peugeot 106 Rallye N 1.4 1’40″492 1’39″557 1’39″003 1’39″003
110. Limage Nicolas Peugeot 106 Rallye N 1.4 1’45″003 1’39″909 1’40″218 1’39″909
111. Esprit Isabelle Peugeot 205 Rallye A 1.4 1’44″598 1’43″645 1’40″603 1’40″603
112. Goetz Franck Renault 5 GT Turbo N 3.0 1’40″943 1’42″150 1’41″400 1’40″943
113. Goehry Barbara Peugeot 205 Rallye N 1.4 1’47″881 1’42″384 1’43″918 1’42″384
114. Douvier Fanny Peugeot 205 Rallye N 1.4 1’52″332 1’48″080 1’47″444 1’47″444
115. Eberlin Nicolas Citroën 2 CV Kit-Car F 1.15 1’56″631 1’56″762 1’57″037 1’56″631
Helfen Patrick VW Golf GTI F 1.6
Messelot Damien Opel Kadett F 2.0
Anguenot Philippe Renault 5 Turbo Cévennes F + 2.0
Bertini Ariano BMW 320 F + 2.0
Villaume Patrick Renault 5 GT Turbo FN 3.0
Walter Didier Barquette Hommell GT 2.0
Ricloux Olivier BMW M3 E36 A 3.0
Berreur Olivier Merlin Honda CN 1.6
Perrin Benoît Martini MK69 DE 1.6