Course de côte de Châtel-St-Denis-Les Paccots / 21.09.2008 / 92 présents / 90 partants / 89 classés

 

Formule 3          
1. Debrunner Hansruedi Dallara F398 Opel 1’07″07 1’07″89 1’08″39 2’14″96
  Groupe E2 / 0 à 1150 cmc          
1. Gallay Steve Arcobaleno 1’09″31 1’08″34 1’08″24 2’16″58
2. Jaccoud Nicolas Formule BMW 1’09″19 1’09″67 1’09″07 2’18″26
3. De Siebenthal Denis Arcobaleno 1’13″15 1’13″28 1’22″76 2’26″43
4. Maurer Jacques John Corbyn Honda 1’18″41 1’18″99 1’18″31 2’36″72
5. Jacquin Bruno Westfield Mini TRZ 1’19″96 1’20″07 1’19″79 2’39″75
6. Hänni Ernst PRM Evo 2 1’20″96 1’19″84 1’21″50 2’40″80
7. Kowalski Nicolas PRM Fun Boost 1’24″26 1’21″30 1’20″00 2’41″30
8. Grand Joël Furia Exess 1’24″64 1’25″55 1’25″10 2’49″74
  Groupe E2 / 1401 à 1600 cmc          
1. Rey Roger Martini MK45 1’20″59 1’14″05 1’12″91 2’26″96
  Groupe E2 / 1601 à 2000 cmc          
1. Balmer Christian Tatuus Renault 1’02″28 1’01″65 1’02″03 2’03″68
2. Planchamp Didier Tatuus Renault 1’11″32 ab 1’10″26 2’21″58
3. Berguerand Louis Tatuus RC99 Renault 1’11″48 1’11″62 1’11″62 2’23″10
4. Tosoni François Tatuus Renault 1’15″27 1’13″71 1’14″93 2’28″64
  Groupe E2 / 2001 à 3000 cmc          
1. Dufaux Jean-Jacques Reynard 95D 1’00″54 1’01″22 1’00″16 2’00″70
2. Kindler Martin Dallara Fiat 1’01″86 1’03″11 1’01″40 2’03″26
  Beutler Alain Martini MK69 pp pp pp
  Groupe CN / 1601 à 2000 cmc          
1. Pillonel Yann Norma M20 1’10″03 1’09″37 1’09″22 2’18″59
  Groupe GT / + de 3000 cmc          
1. Bührer Nicolas Porsche 996 GT3 1’11″36 1’09″28 1’10″10 2’19″38
  Groupe A / 0 à 1600 cmc          
1. Bonvin Yann Citroën Saxo VTS 1’17″64 1’17″28 1’16″26 2’33″54
2. Blondel Francis Citroën C2 1’21″56 1’22″40 1’20″98 2’42″54
3. Nanchen Eric Ford Puma S1600 1’21″79 1’23″26 1’20″97 2’42″76
  Groupe A / + de 3000 cmc          
1. Ruffieux Jérôme Subaru Impreza GT 1’16″89 1’16″45 1’15″94 2’32″39
  Groupe ISA / 1601 à 2000 cmc          
1. Petignat Lionel Peugeot 309 16V 1’15″33 1’15″90 1’15″15 2’30″48
2. Bérard Laurent VW Golf 1’19″99 1’20″77 1’20″00 2’39″99
3. Monnier Gilles Opel Astra GSI 1’25″64 1’26″23 1’24″31 2’49″95
  Groupe ISA / + de 3000 cmc          
1. Trombert Eric Mazda 323 GTX 1’29″16 1’54″06 1’19″60 2’48″76
  Groupe N / 0 à 1600 cmc          
1. Poretti Toniolo Alessia Citroën Saxo VTS 1’42″40 1’41″93 1’39″48 3’21″41
  Groupe N / 1601 à 2000 cmc          
1. Pasche Nicolas Renault Clio RS 1’23″81 1’23″89 1’23″59 2’47″40
  Groupe ISN / 0 à 1400 cmc          
1. Favre Bertrand Suzuki Swift GTI 1’28″89 1’29″41 1’28″77 2’57″66
2. Reno Marc-Antoine Peugeot 106 Rallye 1’34″13 1’35″40 1’34″01 3’08″14
  Groupe ISN / 1401 à 1600 cmc          
1. Pralong Christian Peugeot 106 16V 1’25″93 1’25″20 1’24″08 2’49″28
  Groupe ISN / 1601 à 2000 cmc          
1. Droz Michael Renault Clio 2.0 1’21″71 1’22″73 1’22″78 2’44″44
2. Janz Jean-Luc Renault Clio 2.0 1’22″59 1’23″82 1’22″36 2’44″95
  Groupe ISN / 2001 à 3000 cmc          
1. Joray Sébastien BMW 325i 1’24″82 1’25″87 1’25″46 2’50″28
  Groupe ISN / + de 3000 cmc          
1. Cretegny Jean-Romain Ford Sierra Cosworth 1’19″20 1’18″97 1’18″67 2’37″64
  Groupe SSC / + de 3000 cmc          
1. Mächler Albin BMW 135i 1’14″95 1’15″15 1’15″27 2’30″10
  Groupe SS / 1601 à 2000 cmc          
1. Hedinger Bernhard Peugeot 206 RC 1’22″44 1’24″12 1’22″67 2’45″11
2. Hulmann Valère Renault Clio RS 1’23″28 1’23″21 1’22″93 2’46″14
3. Scapozza Matteo Renault Clio RS 1’23″78 1’24″32 1’23″30 2’47″08
4. Kuhn Oskar Renault Clio RS 1’25″73 1’25″13 1’25″06 2’50″19
  Groupe SS / + de 3000 cmc          
1. Gysler Fred Porsche 996 GT3 1’21″98 1’20″80 1’21″41 2’42″21
  Groupe IS / 0 à 1600 cmc          
1. Rohr Werner Toyota Corolla 1’13″19 1’12″70 1’12″14 2’24″84
2. Schöpfer Stefan Audi 50 1’15″61 1’13″77 1’15″03 2’28″80
3. Lanz Andreas Toyota Corolla 1’15″58 1’15″01 1’15″32 2’30″33
4. Schmid Ruedi VW Golf RSR 1’20″17 1’18″59 1’19″45 2’38″04
5. Lachat Didier VW Golf GTI 1’19″25 1’19″75 1’19″56 2’38″81
6. Bianchini Dominique VW Golf 1’22″77 1’23″77 1’21″77 2’44″54
  Groupe IS / 1601 à 2000 cmc          
1. Marty Roman Opel Kadett GTE 1’11″45 1’11″70 1’11″10 2’22″55
2. Grünig Hans-Rudolf Opel Kadett GTE 1’13″95 1’14″76 1’14″09 2’28″04
3. Röthlisberger Marco Fiat 131 Abarth 1’22″19 1’22″04 1’21″64 2’43″68
  Groupe IS / 2001 à 2500 cmc          
1. Zwahlen Christoph Opel Kadett C 1’10″77 1’11″85 1’10″73 2’21″50
  Groupe IS / 3001 à 3500 cmc          
1. Métral Laurent Ford Sierra Cosworth 1’14″39 1’10″28 1’11″24 2’21″52
  Groupe IS / + de 3500 cmc          
1. Pfefferlé Alain Porsche 935 Turbo 1’07″82 1’07″46 1’06″50 2’13″96
  Groupe E1 / 0 à 1600 cmc          
1. Chariatte Sylvain VW Golf GTI 1’14″63 1’15″21 1’14″43 2’29″06
2. Halbheer Beat Citroën Saxo VTS 1’19″20 1’19″29 1’19″38 2’38″49
  Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc          
1. Papagna David Fiat X1/9 ab 1’11″00 1’10″42 2’21″42
2. Steck Peter BMW M3 E30 STW 1’12″28 1’12″20 1’10″90 2’23″10
3. Farine Benoît VW Golf 2 16V 1’14″15 1’14″50 1’14″47 2’28″62
4. Bigler Eric Renault Clio RS 1’16″63 1’16″92 1’15″79 2’32″42
5. Cruchaud Michel Renault Clio RS 1’17″38 1’16″49 1’16″92 2’33″41
6. Villoz Hervé Renault Clio RS 1’17″46 1’18″12 1’16″33 2’33″79
7. Biaggi Gaëtan VW Golf 1 1’19″30 1’19″37 1’17″57 2’36″87
8. Imthurn Valentin VW Scirocco 16V 1’18″54 1’18″48 1’18″74 2’37″02
9. Servalli Roberto Opel Kadett City 1’20″93 1’20″16 1’20″84 2’41″00
10. Wälti Antony VW Golf 1 16V 1’24″66 1’22″84 1’23″23 2’46″07
11. Toffel Pierre-Alain Renault Clio Cup 1’22″03 ab 1’24″82 2’46″85
12. Schorderet Yann VW Golf GTI 1’25″27 1’24″64 1’23″88 2’48″52
  Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc          
1. Rosaire Cédric BMW 325i 1’12″16 1’11″76 1’11″44 2’23″20
2. Waridel Yohan BMW 325i E30 1’14″64 1’14″61 1’14″19 2’28″80
3. Helm Erich VW Polo G60 1’18″62 1’17″95 1’16″76 2’34″71
4. Casset Stéphane Opel Kadett GTE 1’17″76 1’17″75 1’17″29 2’35″04
5. Fragnière Jean-Luc BMW 325i Linder 1’18″75 1’17″56 1’17″79 2’35″35
6. Fleury Jean-Louis BMW 323 E21 1’24″23 1’24″89 1’23″11 2’47″34
  Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc          
1. Neff Frédéric BMW 325i E30 1’08″86 1’08″70 1’08″25 2’16″95
2. Millasson Bertrand BMW 323 Compact 1’18″66 1’17″87 1’16″94 2’34″81
  Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc          
1. Crevoiserat Raphaël Mazda 323 GTX 1’07″73 1’09″00 1’08″58 2’16″31
2. Marti René Mitsubishi Lancer Evo RS2 1’09″76 1’10″07 1’10″56 2’19″83
3. Ruch René Ferrari 355GT 1’11″19 1’11″92 pp 2’23″11
4. Juillard Richard BMW Compact 1’13″20 1’15″60 1’13″57 2’26″77
5. Guex Christian Subaru Impreza GT 1’14″99 1’14″35 1’14″59 2’28″94
6. Lattion Joël Ford Sierra Cosworth 1’14″55 1’14″93 1’19″10 2’29″48
7. Baumann Sébastien Séat Leon pp 1’30″20 1’25″21 2’55″41
8. Wälti Xavier BMW 320i E30 1’31″80 1’31″75 1’30″31 3’02″06
  Laubscher René Mitsubishi Lancer Evo 8 1’08″37 pp pp
  Nicolas Gérard Ford Sierra Cosworth pp pp pp
  Groupe E1 / + de 3500 cmc          
1. Schori Hans Mitsubishi Lancer Evo RS 1’05″81 1’04″91 1’05″83 2’10″72
2. Jenni Willi Porsche 911 Carrera 1’11″32 1’10″07 1’10″84 2’22″16
3. Bischof Patrick Porsche 911 Carrera 1’13″25 1’13″61 1’12″18 2’25″43
4. Genoud Alexandre BMW 320 1’13″17 1’13″69 1’12″74 2’25″91
5. Schmid Herbert Porsche 996 GT3 1’13″57 1’14″05 1’13″59 2’27″16
6. Guyot Jean-Philippe Porsche 911 RS92 1’18″97 1’18″17 1’18″04 2’36″21