Course de côte de Massongex-Vérossaz / 10.08.2014 / 52 présents / 50 partants / 46 classés

 

Groupe E2-SS / 0 à 1600 cmc  
1. Grand Joël Arcobaleno 1’54″86 ab 1’55″26 3’50″12
2. Fellay Patrick Arcobaleno 1’58″07 1’58″15 1’58″95 3’56″22
3. Meier Adrian Gloria B4-10Y 2’11″23 2’08″55 2’08″59 4’17″14
Groupe E2-SS / 1601 à 2000 cmc
1. Balmer Christian Tatuus Master 1’54″29 1’53″18 1’54″10 3’47″28
2. Chatelet Mickaël Tatuus Renault 1’58″31 1’59″45 1’59″62 3’57″76
3. Planchamp Didier Tatuus Renault 2’00″08 2’00″51 1’59″40 3’59″48
4. Berguerand Louis Tatuus Renault 2’09″35 2’08″47 2’09″69 4’17″82
5. Rey Roger Ralt RT1 BMW 2’16″95 2’20″07 2’16″95 4’33″90
Groupe E2-SS / 2001 à 3000 cmc
1. Berguerand Eric Lola FA99 ab 1’56″71 1’47″11 3’43″82
Groupe E2-SC / 0 à 1400 cmc
1. Von Siebenthal Yannick Jema Evo B10 JA 2’04″02 2’03″24 2’02″95 4’06″19
Groupe E2-SH / 0 à 1400 cmc
1. Bovier Jean-Pierre GFA Austin Cooper RS 2’14″00 2’19″21 2’20″96 4’33″21
Groupe GT / + de 3000 cmc
1. Bührer Nicolas Porsche 911 GT3 RS 2’12″84 2’11″06 2’10″66 4’21″72
Groupe A-ISA-R2-R3 / 0 à 1600 cmc
1. Maeder Arnaud Citroën Saxo VTS 2’11″57 2’13″38 2’11″71 4’23″28
2. Bertholet Jean-Claude Citroën Saxo VTS ab 2’22″15 2’22″26 4’44″41
Groupe A-ISA-R2-R3 / 1601 à 2000 cmc
1. Craviolini Xavier Honda Civic R3 2’14″71 2’16″08 2’15″32 4’30″03
2. Glassey Nicolas Renault Clio 16S 2’15″31 2’15″41 2’15″40 4’30″71
Groupe A-ISA-R2-R3 / + de 2000 cmc
Coppens Mike Citroën DS3 2’13″17 pp pp
Groupe N-ISN-R1 / + de 1600 cmc
1. Halter Joe Mitsubishi Lancer Evo 7 2’11″84 2’11″80 2’12″41 4’23″64
2. Droz Michaël Renault Mégane RS 2’13″09 2’12″44 2’12″80 4’25″24
3. Frossard Anael Renault Clio RS 2’16″78 2’18″63 2’16″39 4’33″17
Groupe SSC / + de 3000 cmc
1. Mächler Albin BMW M4 Coupé 2’09″55 2’10″26 2’10″10 4’19″65
2. Wicki Robert Mitsubishi Lancer Evo RS-2 2’11″26 2’12″10 2’12″12 4’23″36
Groupe SS / 1601 à 2000 cmc
1. Muzzarelli Marcel Honda Integra Type R 2’18″23 2’17″99 2’18″30 4’36″22
2. Zürcher Roberto Honda Integra Type R 2’20″74 2’19″10 2’20″23 4’39″33
3. Béring Michaël Honda Integra Type R 2’21″52 2’22″97 pp 4’44″49
4. Kuhn Oskar Honda Integra Type R 2’29″56 2’29″33 2’30″05 4’58″89
5. Portmann Erwin Renault Clio RS 2’33″35 2’32″34 2’31″66 5’04″00
Groupe SS / + de 3000 cmc
1. Steiner Chris Toyota Celica CS04 2’20″80 2’20″48 2’20″99 4’41″28
2. Hungerbühler Thomas Opel Astra Coupé 2’36″26 2’34″18 2’36″24 5’10″42
Groupe IS / + de 1400 cmc
1. Rohr Werner Toyota Corolla AE86 2’07″22 2’09″29 2’08″32 4’15″54
2. Comby Alexandre Porsche 930 Turbo 2’18″30 2’16″54 2’17″61 4’34″15
Groupe E1 / 0 à 1600 cmc
Raemy Philippe Lada Samara 2’17″02 pp pp
Savoy Jérôme VW Golf ab ab pp
Raemy Ole Lada 2101 pp pp pp
Maillard Stive Toyota Corolla AE86 exclu exclu exclu
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc
1. Bürki Martin VW Polo MB 2’06″10 2’05″90 pp 4’12″00
2. Magnin Jonas Renault Clio RS Cup 2’08″28 2’08″17 2’08″67 4’16″45
3. Henchoz Guillaume Renault Clio RS Cup 2’11″09 2’11″58 2’10″04 4’21″13
4. Magnin Marcel Honda Civic Type R 2’17″24 2’17″69 2’17″75 4’34″93
Groupe E1 / 2001 à 3000 cmc
1. Bellon Lionel BMW 325i E36 2’08″40 2’07″83 2’07″80 4’15″63
2. Mariaux Florent BMW 323i E30 Gulf 2’12″38 2’12″35 2’11″66 4’24″01
3. Dorsaz Yannick Alfa Romeo 75 V6 2’25″58 2’25″30 2’25″66 4’50″88
Groupe E1 / + de 3000 cmc
1. Nicolas Gérard Ford Escort WRC 2’03″13 2’03″45 2’00″77 4’03″90
2. Ianniello Bruno Lancia Delta S4 2’02″95 2’03″85 2’03″48 4’06″43
3. Frey Olivier Nissan Sunny GTI-R 2’10″24 2’08″55 2’08″08 4’16″62
4. Métroz Pierre Subaru Impreza 2’09″19 2’09″99 2’08″86 4’18″05
5. Hürlimann Adrian Subaru Impreza 2’08″99 2’09″57 2’09″38 4’18″37
6. Métroz Alain Mazda 323 GTX 2’16″52 2’15″35 2’15″94 4’31″29
7. Bonvin Frédéric BMW M3 E36 2’24″76 2’23″18 2’22″75 4’45″93
Bratschi Ronnie Mitsubishi Lancer Evo 8 pp pp pp
Groupe VHC / + de 2000 cmc
1. Pfefferlé Alain Porsche Carrera RSR 2’11″29 2’10″74 2’11″68 4’22″03
2. Burkart Andreas Ford Indy Monoposto 3’22″26 ab 3’20″78 6’43″04