Course de côte de Massongex-Vérossaz / 12.07.2015 / 53 présents / 50 partants / 49 classés

 

Groupe E2-SS / 0 à 1600 cmc  
1. Grand Joël Arcobaleno 1’57″05 1’56″97 1’57″00 3’53″97
2. Clerc Jean-Michel Lola T540 US FF 2’23″00 2’19″58 2’21″47 4’41″05
Groupe E2-SS / 1601 à 2000 cmc
1. Balmer Christian Tatuus Master 1’52″89 1’53″30 1’53″30 3’46″19
2. Berguerand Louis Tatuus Renault 2’10″40 2’08″52 2’10″44 4’18″92
Rey Roger Ralt RT1 Hurlevent pp pp pp
Groupe E2-SS / 2001 à 3000 cmc
1. Berguerand Eric Lola FA99 1’48″71 1’46″17 1’45″94 3’32″11
2. Volluz Joël Osella FA30 1’47″96 1’46″88 1’46″02 3’32″90
Groupe E2-SC / 0 à 1600 cmc
1. Von Siebenthal Yannick Jema Evo B10JA 2’03″62 2’03″07 2’02″88 4’05″95
Groupe E2-SC / 2001 à 3000 cmc
Bovier Jean-Pierre Osella PA20/S BMW 2’03″45 ab ab
Groupe A-ISA-R2-R3 / 0 à 2000 cmc
1. Bérard Laurent Honda Civic Type R 2’13″59 2’11″87 2’12″28 4’24″15
2. Postizzi Didier Renault Clio R3 2’15″18 2’15″09 2’15″50 4’30″27
3. Bracelli Yves Peugeot 106 GTI 2’17″57 2’18″60 2’17″02 4’34″59
Groupe N-ISN-R1 / + de 3000 cmc
1. Halter Joe Mitsubishi Lancer Evo 7 2’08″81 2’09″95 2’10″47 4’18″76
2. Droz Michaël Renault Mégane RS 2’12″98 2’13″13 2’13″15 4’26″11
Groupe SSC / + de 3000 cmc
1. Mächler Albin BMW M4 Coupé 2’09″03 2’09″99 2’09″60 4’18″63
2. Wicki Robert Porsche 911 GT3 2’13″16 2’12″69 2’11″12 4’23″81
3. Steiner Chris Porsche 911 Turbo 2’17″40 2’16″95 2’16″39 4’33″34
4. Forestier Jean-Marc Porsche GT4 2’25″14 2’25″16 2’28″39 4’50″30
Groupe SS / 0 à 2000 cmc
1. Béring Michaël Honda Integra Type R pp 2’16″38 2’16″85 4’33″23
2. Piccinato Giuliano Honda Integra Type R 2’16″77 2’17″85 2’18″40 4’34″62
3. Krähenbühl André Honda Integra Type R 2’23″29 2’20″06 2’20″42 4’40″48
4. Zürcher Roberto Honda Integra Type R 2’20″68 2’20″84 2’21″69 4’41″52
5. Kuhn Oskar Honda Integra Type R 2’25″68 2’28″19 2’25″83 4’51″51
6. Luig Michael Renault Clio Ragnotti 2’32″78 2’30″84 2’30″24 5’01″08
Groupe SS / + de 3000 cmc
1. Hungerbühler Thomas Opel Astra Coupé Turbo 2’33″48 2’33″03 2’32″92 5’05″95
Groupe IS / 0 à 1600 cmc
1. Oulevay Christophe VW Golf 2’13″13 2’13″32 pp 4’26″45
Groupe IS / + de 3000 cmc
1. Nicolas Gérard Ford Escort WRC 2’01″58 2’02″27 2’02″26 4’03″84
2. Bührer Nicolas Porsche 911 GT3 RS 2’12″15 2’12″00 2’11″39 4’23″39
3. Comby Alexandre Porsche 930 Turbo 2’12″44 2’13″34 2’31″21 4’25″78
Groupe E1 / 0 à 1600 cmc
1. Bürki Martin VW Polo MB 2’04″80 2’05″14 2’06″14 4’09″94
2. Jeanneret Olivier VW Golf GTI 2’10″90 2’11″05 2’11″91 4’21″95
3. Maillard Stive Toyota Corolla AE86 2’20″09 2’19″08 2’19″93 4’39″01
Murisier Pierre Peugeot 106 pp pp pp
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc
1. Coquoz Sébastien Opel Kadett C 2’07″87 2’08″03 2’07″36 4’15″23
2. Tapparel Eddy Opel Kadett C City 2’08″42 2’08″58 2’09″71 4’17″00
3. Golliard Patrick Alfa Romeo 155 STW 2’11″42 2’11″00 2’10″67 4’21″67
4. Grand Frédéric Honda Civic Concept R 2’11″27 2’14″69 2’26″66 4’25″96
5. Magnin Jonas Honda Civic Type R 2’15″54 2’13″40 2’13″21 4’26″61
Groupe E1 / 2001 à 3000 cmc
1. Bellon Lionel BMW E36 GTR 2’08″21 2’09″00 2’08″98 4’17″19
2. Mariaux Florent BMW E30 Gulf 2’10″43 2’10″51 2’09″97 4’20″40
3. Corboz Virginie Toyota Yaris Turbo 2’26″83 2’25″92 2’25″21 4’51″13
Groupe E1 / + de 3000 cmc
1. Ianniello Bruno Lancia Delta S4 1’58″64 1’57″57 1’58″50 3’56″07
2. Guex Christian Subaru Impreza GT Turbo 2’04″67 2’02″41 2’03″47 4’05″88
3. Pinto Sergio Mitsubishi Lancer Evo 5 2’03″97 2’03″47 2’03″55 4’07″02
4. Prével Julien Opel Astra T16 2’41″50 2’13″86 2’13″04 4’26″90
5. Fernandes Ricardo BMW M3 2’20″48 2’20″72 2’21″07 4’41″20
6. Jolidon Nicolas BMW 120i 2’22″04 2’21″07 2’21″68 4’42″75
Groupe VHC / 0 à 1600 cmc
1. Pauli Walter Alpine A110 1300S 2’28″36 2’26″03 2’25″72 4’51″75
2. Richard Patrick Alpine A110 2’46″16 2’47″78 2’47″62 5’33″78
Groupe VHC / + de 2000 cmc
1. Pfefferlé Alain Porsche Carrera RSR 2’12″77 2’11″69 2’12″48 4’24″17
2. Camandona Julien BMW M3 2’13″63 2’17″34 2’15″23 4’28″86
3. Burkart Andreas Formel Ford Indy 3’10″03 3’08″74 3’09″74 6’18″48
Cretegny Jean-Romain Ford Sierra Cosworth pp pp pp