Course de côte de Châtel-St-Denis-Les Paccots / 19-20.09.2015 / 95 présents / 91 partants / 88 classés

 

Groupe E2-SS / 0 à 1600 cmc  
1. Pillonel Yann Martini MK52 BMW 1’09″659 1’09″278 1’09″711 2’18″937
2. Rey Roger Martini MK45 VW 1’23″450 1’26″203 1’23″502 2’46″952
Groupe E2-SS / 1601 à 2000 cmc
1. Balmer Christian Tatuus Master 0’59″239 0’59″457 0’59″338 1’58″577
2. Grand Joël Tatuus Master 1’00″901 1’01″558 1’00″312 2’01″213
3. Maurer Marcel Tatuus Renault Midland 1’04″895 1’05″011 1’04″319 2’09″214
4. Berguerand Louis Tatuus Renault 1’11″139 1’11″425 1’09″331 2’20″470
Groupe E2-SS / 2001 à 3000 cmc
1. Volluz Joël Osella FA30 0’54″290 0’54″655 0’54″610 1’48″900
2. Berguerand Eric Lola FA99 0’56″627 0’56″324 0’56″127 1’52″451
3. Hugentobler Simon Reynard 97D F3000 0’59″341 0’59″040 0’58″195 1’57″235
Groupe E2-SC / 0 à 1150 cmc
1. Savoy Joël Jema 630 GT 1’10″731 1’11″475 1’09″884 2’20″615
2. De Siebenthal Yannick Jema Evo B10 JA 1’11″440 1’11″464 1’09″709 2’21″149
Groupe E2-SC / 2001 à 3000 cmc
1. Vermeille Xavier Norma M20 F BMW 1’01″574 1’03″127 1’01″579 2’03″153
2. Bovier Jean-Pierre Osella PA20/S BMW 1’05″892 1’05″530 1’03″604 2’09″134
Groupe GT / + de 3000 cmc
1. Bührer Nicolas Porsche 911 GT3 RS 1’09″078 1’07″928 1’07″770 2’15″698
Groupe A-ISA-R2-R3 / 0 à 1600 cmc
1. Bracelli Yves Peugeot 106 GTI 1’17″916 1’17″911 1’18″229 2’35″827
Groupe N-ISN-R1 / 0 à 2000 cmc
1. Frossard Anaël Renault Clio RS 1’18″648 1’19″239 1’18″553 2’37″201
2. Schmidt Henri Peugeot 106 GTI 1’25″846 1’25″027 1’25″043 2’50″070
3. Kilchenmann Alphonse Suzuki Swift 1’30″805 1’27″038 1’25″853 2’52″891
Groupe N-ISN-R1 / + de 3000 cmc
1. Picard Anthony Mitsubishi Lancer Evo 10 1’09″813 1’10″315 1’09″442 2’19″255
2. Halter Joe Mitsubishi Lancer Evo 7 1’11″685 1’13″325 1’13″215 2’24″900
Groupe SSC / + de 3000 cmc
1. Mächler Albin BMW M4 1’08″439 1’08″601 1’08″734 2’17″040
2. Wicki Robert Porsche 911 GT3 1’08″987 1’09″845 1’09″351 2’18″338
3. Steiner Chris Porsche 911 Turbo 1’13″013 1’10″550 1’10″948 2’21″498
Groupe SS / 0 à 2000 cmc
1. Piccinato Giuliano Honda Integra Type R 1’18″253 1’18″216 1’17″967 2’36″183
2. Zürcher Roberto Honda Integra Type R 1’20″085 1’19″366 1’19″077 2’38″443
3. Stöckli Patrick Honda Integra Type R 1’21″408 1’21″469 1’21″236 2’42″644
4. Kuhn Oskar Honda Integra Type R 1’23″384 1’22″954 1’22″529 2’45″483
5. Luig Michael Renault Clio RS 1’26″718 1’26″318 1’26″431 2’52″749
Groupe SS / 2001 à 3000 cmc
1. Hedinger Bernhard Peugeot 208 GTI 1’20″949 1’19″407 1’19″357 2’38″764
Groupe IS / 0 à 1400 cmc
1. Schöpfer Stefan Audi 50 1’12″645 1’12″624 1’12″842 2’25″269
2. Mathys Hansueli Fiat Uno 1’13″941 1’14″521 1’14″082 2’28″023
3. Moser Stephan Toyota Yaris 1’29″002 1’29″759 1’27″391 2’56″393
4. Husistein Markus Toyota Yaris 1’29″924 1’28″992 1’29″465 2’58″457
Groupe IS / 1401 à 1600 cmc
1. Rohr Werner Toyota Corolla AE86 1’11″282 1’11″261 1’11″292 2’22″543
2. Lanz Andreas Toyota Corolla AE86 1’12″535 1’11″843 1’11″811 2’23″654
3. Zihlmann Roland VW Golf 1 1’18″081 1’18″271 1’17″485 2’35″566
4. Schmid Ruedi VW Golf 1 Lisa 16V 1’18″668 1’18″838 1’18″420 2’37″088
5. Bernet Bruno Citroën Saxo 1’25″302 1’26″176 1’24″982 2’50″284
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc
1. Ochsner Jürg Opel Kadett C 1’09″686 1’09″800 1’09″750 2’19″436
2. Hedinger Patrick Peugeot 205 GTI 1’12″893 1’12″733 1’12″938 2’25″626
3. Piccina Julien VW Scirocco 1’13″300 1’13″628 1’12″589 2’25″889
4. Burri Rolf Opel Kadett C 1’14″113 1’13″707 1’13″355 2’27″062
5. Kuhn Sergio Peugeot 206 RC 1’13″842 1’14″439 1’13″940 2’27″782
6. Henggeler Ralf Renault Clio III RS Cup 1’17″341 1’17″563 1’16″586 2’33″927
Vallat Patrick VW Golf pp pp pp
Groupe IS / 2001 à 3000 cmc
1. Banz Armin Opel Kadett C 16V 1’10″133 1’09″069 1’08″391 2’17″460
2. Eberle Harry Opel Kadett C 1’13″411 1’13″286 1’13″948 2’26″697
Groupe IS / + de 3000 cmc
1. Nicolas Gérard Ford Escort WRC 1’05″502 1’04″558 1’05″912 2’10″060
2. Comby Alexandre Porsche 930 Turbo 1’11″286 1’11″734 1’10″354 2’21″640
Pfefferlé Alain Porsche 935 Turbo pp pp pp
Groupe E1 / 0 à 1600 cmc
1. Bürki Martin VW Polo MB 1’08″879 1’08″224 1’08″791 2’17″015
2. Jeanneret Olivier VW Golf GTI 1’11″131 1’10″960 1’11″893 2’22″091
3. Murisier Pierre Peugeot 106 Maxi 1’12″150 1’11″576 1’11″296 2’22″872
4. Kuster Michael Alfa Romeo Sprint Martini 1’14″928 1’13″052 1’12″996 2’26″048
5. Eggertswyler Thierry Lada Samara 1’16″402 1’15″879 1’15″828 2’31″707
6. Nusbaumer Marcel Fiat Uno 1’17″489 1’16″187 1’29″747 2’33″676
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc
1. Wittwer Daniel VW Golf 1 DWT 1’09″822 1’09″037 1’08″359 2’17″396
2. Winiger Richard Honda Civic Rikli Evo 5 1’10″261 1’08″959 1’08″730 2’17″689
3. Houlmann Fabien Peugeot 205 1’09″814 1’09″632 1’09″517 2’19″149
4. Villoz Hervé Renault Clio RS Evo 1’11″237 1’10″569 1’09″863 2’20″432
5. Tapparel Eddy Opel Kadett C City 1’13″009 1’11″635 1’11″701 2’23″336
6. Grand Frédéric Honda Civic Concept R 1’20″117 1’12″087 1’11″719 2’23″806
7. Raemy Philippe Peugeot 306 1’13″137 1’13″340 1’12″678 2’25″815
8. Leuenberger Frederic Renault Clio RS 1’14″757 1’13″846 1’13″086 2’26″932
9. Petignat Lionel Peugeot 309 16V 1’15″604 1’14″574 1’13″589 2’28″163
10. Magnin Marcel Honda Civic Type R 1’16″773 1’16″264 1’16″453 2’32″717
11. Hollenstein Markus VW Golf GTI 16V 1’18″133 1’17″894 1’18″179 2’36″027
12. Küpfer Patrick Opel Corsa A 1’28″792 1’27″953 1’28″352 2’56″305
Groupe E1 / 2001 à 3000 cmc
1. Favre Bertrand BMW 325 E30 1’09″037 1’09″016 1’09″476 2’18″053
2. Mariaux Florent BMW E30 Gulf 1’11″629 1’11″490 1’11″516 2’23″006
3. Nicole Benjamin BMW 2002 TI 1’12″169 1’12″196 1’11″895 2’24″064
Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc
1. Wüthrich Simon VW Golf 2 Turbo 1’05″902 1’05″114 1’06″342 2’11″016
2. Guex Christian Subaru Impreza GT Turbo 1’08″177 1’08″055 1’08″418 2’16″232
3. Winiger Fabrice Seat Leon Supercopa 1’10″920 1’11″122 1’11″762 2’22″042
4. Bonomini Daniele Lancia Delta Integrale 1’14″018 1’10″449 1’11″649 2’22″098
5. Prével Julien Opel Astra 1’11″567 1’11″413 1’10″772 2’22″185
6. Bertocchi Mario BMW E36 1’14″060 1’12″969 1’10″838 2’23″807
7. Métroz Alex Ford Sierra Cosworth 1’13″891 1’14″108 1’13″731 2’27″622
8. Bonvin Frédéric BMW M3 E36 1’15″157 1’14″186 1’13″628 2’27″814
9. Jolidon Nicolas BMW 120i 1’16″500 1’16″470 1’15″436 2’31″906
Milliquet Cédric Mitsubishi Lancer Evo 6 1’15″015 pp pp
Farinoli Emilio Lancia Delta Integrale pp pp pp
Groupe E1 / + de 3500 cmc
1. Neff Frédéric Porsche 996 Cup 1’03″634 1’04″298 1’04″039 2’07″673
2. Pinto Sergio Mitsubishi Lancer Evo 5 1’08″004 1’06″829 1’07″344 2’14″173
3. Rebord Aristide BMW M3 GT4 1’09″382 1’09″582 1’08″753 2’18″135
4. Cereghetti Aramis BMW M5 E34 1’11″381 1’11″913 1’11″879 2’23″260
5. Kofmel Gaëtan Audi 80 Quattro 1’15″527 1’14″092 ab 2’29″619
Ruch René Ferrari 355 GT 1’05″126 ab pp
Millasson Bertrand Porsche GT3 Cup 1’09″434 ab pp
Kistler Dany Audi RS2 Quattro pp pp pp
Groupe VHC / 0 à 1600 cmc
1. Pauli Walter Alpine A110 1300S 1’22″036 1’22″781 1’21″367 2’43″403
2. Richard Patrick Alpine A110 1600S 1’30″813 1’30″068 1’30″089 3’00″157
Groupe VHC / 1601 à 3500 cmc
1. Girard Maurice BMW M1 1’11″510 1’11″843 1’11″067 2’22″577
2. Cretegny Jean-Romain Ford Sierra Cosworth 1’14″766 1’14″455 1’14″962 2’29″221
Groupe VHC / + de 3500 cmc
1. Burkart Andreas Formel Ford Indy 1’50″911 1’48″478 1’45″380 3’33″858