Course de côte de Châtel-St-Denis-Les Paccots / 19-20.09.2015 / 95 présents / 91 partants / 88 classés
- CLASSEMENT GÉNÉRAL > version PDF à consulter/télécharger
- CLASSEMENT PAR GROUPE/CLASSE > version PDF à consulter/télécharger
- ARTICLE DE PRESSE > version PDF à consulter/télécharger
- ARTICLE DE PRESSE > version PDF à consulter/télécharger
Groupe E2-SS / 0 à 1600 cmc | ||||||
1. | Pillonel Yann | Martini MK52 BMW | 1’09″659 | 1’09″278 | 1’09″711 | 2’18″937 |
2. | Rey Roger | Martini MK45 VW | 1’23″450 | 1’26″203 | 1’23″502 | 2’46″952 |
Groupe E2-SS / 1601 à 2000 cmc | ||||||
1. | Balmer Christian | Tatuus Master | 0’59″239 | 0’59″457 | 0’59″338 | 1’58″577 |
2. | Grand Joël | Tatuus Master | 1’00″901 | 1’01″558 | 1’00″312 | 2’01″213 |
3. | Maurer Marcel | Tatuus Renault Midland | 1’04″895 | 1’05″011 | 1’04″319 | 2’09″214 |
4. | Berguerand Louis | Tatuus Renault | 1’11″139 | 1’11″425 | 1’09″331 | 2’20″470 |
Groupe E2-SS / 2001 à 3000 cmc | ||||||
1. | Volluz Joël | Osella FA30 | 0’54″290 | 0’54″655 | 0’54″610 | 1’48″900 |
2. | Berguerand Eric | Lola FA99 | 0’56″627 | 0’56″324 | 0’56″127 | 1’52″451 |
3. | Hugentobler Simon | Reynard 97D F3000 | 0’59″341 | 0’59″040 | 0’58″195 | 1’57″235 |
Groupe E2-SC / 0 à 1150 cmc | ||||||
1. | Savoy Joël | Jema 630 GT | 1’10″731 | 1’11″475 | 1’09″884 | 2’20″615 |
2. | De Siebenthal Yannick | Jema Evo B10 JA | 1’11″440 | 1’11″464 | 1’09″709 | 2’21″149 |
Groupe E2-SC / 2001 à 3000 cmc | ||||||
1. | Vermeille Xavier | Norma M20 F BMW | 1’01″574 | 1’03″127 | 1’01″579 | 2’03″153 |
2. | Bovier Jean-Pierre | Osella PA20/S BMW | 1’05″892 | 1’05″530 | 1’03″604 | 2’09″134 |
Groupe GT / + de 3000 cmc | ||||||
1. | Bührer Nicolas | Porsche 911 GT3 RS | 1’09″078 | 1’07″928 | 1’07″770 | 2’15″698 |
Groupe A-ISA-R2-R3 / 0 à 1600 cmc | ||||||
1. | Bracelli Yves | Peugeot 106 GTI | 1’17″916 | 1’17″911 | 1’18″229 | 2’35″827 |
Groupe N-ISN-R1 / 0 à 2000 cmc | ||||||
1. | Frossard Anaël | Renault Clio RS | 1’18″648 | 1’19″239 | 1’18″553 | 2’37″201 |
2. | Schmidt Henri | Peugeot 106 GTI | 1’25″846 | 1’25″027 | 1’25″043 | 2’50″070 |
3. | Kilchenmann Alphonse | Suzuki Swift | 1’30″805 | 1’27″038 | 1’25″853 | 2’52″891 |
Groupe N-ISN-R1 / + de 3000 cmc | ||||||
1. | Picard Anthony | Mitsubishi Lancer Evo 10 | 1’09″813 | 1’10″315 | 1’09″442 | 2’19″255 |
2. | Halter Joe | Mitsubishi Lancer Evo 7 | 1’11″685 | 1’13″325 | 1’13″215 | 2’24″900 |
Groupe SSC / + de 3000 cmc | ||||||
1. | Mächler Albin | BMW M4 | 1’08″439 | 1’08″601 | 1’08″734 | 2’17″040 |
2. | Wicki Robert | Porsche 911 GT3 | 1’08″987 | 1’09″845 | 1’09″351 | 2’18″338 |
3. | Steiner Chris | Porsche 911 Turbo | 1’13″013 | 1’10″550 | 1’10″948 | 2’21″498 |
Groupe SS / 0 à 2000 cmc | ||||||
1. | Piccinato Giuliano | Honda Integra Type R | 1’18″253 | 1’18″216 | 1’17″967 | 2’36″183 |
2. | Zürcher Roberto | Honda Integra Type R | 1’20″085 | 1’19″366 | 1’19″077 | 2’38″443 |
3. | Stöckli Patrick | Honda Integra Type R | 1’21″408 | 1’21″469 | 1’21″236 | 2’42″644 |
4. | Kuhn Oskar | Honda Integra Type R | 1’23″384 | 1’22″954 | 1’22″529 | 2’45″483 |
5. | Luig Michael | Renault Clio RS | 1’26″718 | 1’26″318 | 1’26″431 | 2’52″749 |
Groupe SS / 2001 à 3000 cmc | ||||||
1. | Hedinger Bernhard | Peugeot 208 GTI | 1’20″949 | 1’19″407 | 1’19″357 | 2’38″764 |
Groupe IS / 0 à 1400 cmc | ||||||
1. | Schöpfer Stefan | Audi 50 | 1’12″645 | 1’12″624 | 1’12″842 | 2’25″269 |
2. | Mathys Hansueli | Fiat Uno | 1’13″941 | 1’14″521 | 1’14″082 | 2’28″023 |
3. | Moser Stephan | Toyota Yaris | 1’29″002 | 1’29″759 | 1’27″391 | 2’56″393 |
4. | Husistein Markus | Toyota Yaris | 1’29″924 | 1’28″992 | 1’29″465 | 2’58″457 |
Groupe IS / 1401 à 1600 cmc | ||||||
1. | Rohr Werner | Toyota Corolla AE86 | 1’11″282 | 1’11″261 | 1’11″292 | 2’22″543 |
2. | Lanz Andreas | Toyota Corolla AE86 | 1’12″535 | 1’11″843 | 1’11″811 | 2’23″654 |
3. | Zihlmann Roland | VW Golf 1 | 1’18″081 | 1’18″271 | 1’17″485 | 2’35″566 |
4. | Schmid Ruedi | VW Golf 1 Lisa 16V | 1’18″668 | 1’18″838 | 1’18″420 | 2’37″088 |
5. | Bernet Bruno | Citroën Saxo | 1’25″302 | 1’26″176 | 1’24″982 | 2’50″284 |
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc | ||||||
1. | Ochsner Jürg | Opel Kadett C | 1’09″686 | 1’09″800 | 1’09″750 | 2’19″436 |
2. | Hedinger Patrick | Peugeot 205 GTI | 1’12″893 | 1’12″733 | 1’12″938 | 2’25″626 |
3. | Piccina Julien | VW Scirocco | 1’13″300 | 1’13″628 | 1’12″589 | 2’25″889 |
4. | Burri Rolf | Opel Kadett C | 1’14″113 | 1’13″707 | 1’13″355 | 2’27″062 |
5. | Kuhn Sergio | Peugeot 206 RC | 1’13″842 | 1’14″439 | 1’13″940 | 2’27″782 |
6. | Henggeler Ralf | Renault Clio III RS Cup | 1’17″341 | 1’17″563 | 1’16″586 | 2’33″927 |
Vallat Patrick | VW Golf | pp | pp | pp | ||
Groupe IS / 2001 à 3000 cmc | ||||||
1. | Banz Armin | Opel Kadett C 16V | 1’10″133 | 1’09″069 | 1’08″391 | 2’17″460 |
2. | Eberle Harry | Opel Kadett C | 1’13″411 | 1’13″286 | 1’13″948 | 2’26″697 |
Groupe IS / + de 3000 cmc | ||||||
1. | Nicolas Gérard | Ford Escort WRC | 1’05″502 | 1’04″558 | 1’05″912 | 2’10″060 |
2. | Comby Alexandre | Porsche 930 Turbo | 1’11″286 | 1’11″734 | 1’10″354 | 2’21″640 |
Pfefferlé Alain | Porsche 935 Turbo | pp | pp | pp | ||
Groupe E1 / 0 à 1600 cmc | ||||||
1. | Bürki Martin | VW Polo MB | 1’08″879 | 1’08″224 | 1’08″791 | 2’17″015 |
2. | Jeanneret Olivier | VW Golf GTI | 1’11″131 | 1’10″960 | 1’11″893 | 2’22″091 |
3. | Murisier Pierre | Peugeot 106 Maxi | 1’12″150 | 1’11″576 | 1’11″296 | 2’22″872 |
4. | Kuster Michael | Alfa Romeo Sprint Martini | 1’14″928 | 1’13″052 | 1’12″996 | 2’26″048 |
5. | Eggertswyler Thierry | Lada Samara | 1’16″402 | 1’15″879 | 1’15″828 | 2’31″707 |
6. | Nusbaumer Marcel | Fiat Uno | 1’17″489 | 1’16″187 | 1’29″747 | 2’33″676 |
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc | ||||||
1. | Wittwer Daniel | VW Golf 1 DWT | 1’09″822 | 1’09″037 | 1’08″359 | 2’17″396 |
2. | Winiger Richard | Honda Civic Rikli Evo 5 | 1’10″261 | 1’08″959 | 1’08″730 | 2’17″689 |
3. | Houlmann Fabien | Peugeot 205 | 1’09″814 | 1’09″632 | 1’09″517 | 2’19″149 |
4. | Villoz Hervé | Renault Clio RS Evo | 1’11″237 | 1’10″569 | 1’09″863 | 2’20″432 |
5. | Tapparel Eddy | Opel Kadett C City | 1’13″009 | 1’11″635 | 1’11″701 | 2’23″336 |
6. | Grand Frédéric | Honda Civic Concept R | 1’20″117 | 1’12″087 | 1’11″719 | 2’23″806 |
7. | Raemy Philippe | Peugeot 306 | 1’13″137 | 1’13″340 | 1’12″678 | 2’25″815 |
8. | Leuenberger Frederic | Renault Clio RS | 1’14″757 | 1’13″846 | 1’13″086 | 2’26″932 |
9. | Petignat Lionel | Peugeot 309 16V | 1’15″604 | 1’14″574 | 1’13″589 | 2’28″163 |
10. | Magnin Marcel | Honda Civic Type R | 1’16″773 | 1’16″264 | 1’16″453 | 2’32″717 |
11. | Hollenstein Markus | VW Golf GTI 16V | 1’18″133 | 1’17″894 | 1’18″179 | 2’36″027 |
12. | Küpfer Patrick | Opel Corsa A | 1’28″792 | 1’27″953 | 1’28″352 | 2’56″305 |
Groupe E1 / 2001 à 3000 cmc | ||||||
1. | Favre Bertrand | BMW 325 E30 | 1’09″037 | 1’09″016 | 1’09″476 | 2’18″053 |
2. | Mariaux Florent | BMW E30 Gulf | 1’11″629 | 1’11″490 | 1’11″516 | 2’23″006 |
3. | Nicole Benjamin | BMW 2002 TI | 1’12″169 | 1’12″196 | 1’11″895 | 2’24″064 |
Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc | ||||||
1. | Wüthrich Simon | VW Golf 2 Turbo | 1’05″902 | 1’05″114 | 1’06″342 | 2’11″016 |
2. | Guex Christian | Subaru Impreza GT Turbo | 1’08″177 | 1’08″055 | 1’08″418 | 2’16″232 |
3. | Winiger Fabrice | Seat Leon Supercopa | 1’10″920 | 1’11″122 | 1’11″762 | 2’22″042 |
4. | Bonomini Daniele | Lancia Delta Integrale | 1’14″018 | 1’10″449 | 1’11″649 | 2’22″098 |
5. | Prével Julien | Opel Astra | 1’11″567 | 1’11″413 | 1’10″772 | 2’22″185 |
6. | Bertocchi Mario | BMW E36 | 1’14″060 | 1’12″969 | 1’10″838 | 2’23″807 |
7. | Métroz Alex | Ford Sierra Cosworth | 1’13″891 | 1’14″108 | 1’13″731 | 2’27″622 |
8. | Bonvin Frédéric | BMW M3 E36 | 1’15″157 | 1’14″186 | 1’13″628 | 2’27″814 |
9. | Jolidon Nicolas | BMW 120i | 1’16″500 | 1’16″470 | 1’15″436 | 2’31″906 |
Milliquet Cédric | Mitsubishi Lancer Evo 6 | 1’15″015 | pp | pp | ||
Farinoli Emilio | Lancia Delta Integrale | pp | pp | pp | ||
Groupe E1 / + de 3500 cmc | ||||||
1. | Neff Frédéric | Porsche 996 Cup | 1’03″634 | 1’04″298 | 1’04″039 | 2’07″673 |
2. | Pinto Sergio | Mitsubishi Lancer Evo 5 | 1’08″004 | 1’06″829 | 1’07″344 | 2’14″173 |
3. | Rebord Aristide | BMW M3 GT4 | 1’09″382 | 1’09″582 | 1’08″753 | 2’18″135 |
4. | Cereghetti Aramis | BMW M5 E34 | 1’11″381 | 1’11″913 | 1’11″879 | 2’23″260 |
5. | Kofmel Gaëtan | Audi 80 Quattro | 1’15″527 | 1’14″092 | ab | 2’29″619 |
Ruch René | Ferrari 355 GT | 1’05″126 | ab | pp | ||
Millasson Bertrand | Porsche GT3 Cup | 1’09″434 | ab | pp | ||
Kistler Dany | Audi RS2 Quattro | pp | pp | pp | ||
Groupe VHC / 0 à 1600 cmc | ||||||
1. | Pauli Walter | Alpine A110 1300S | 1’22″036 | 1’22″781 | 1’21″367 | 2’43″403 |
2. | Richard Patrick | Alpine A110 1600S | 1’30″813 | 1’30″068 | 1’30″089 | 3’00″157 |
Groupe VHC / 1601 à 3500 cmc | ||||||
1. | Girard Maurice | BMW M1 | 1’11″510 | 1’11″843 | 1’11″067 | 2’22″577 |
2. | Cretegny Jean-Romain | Ford Sierra Cosworth | 1’14″766 | 1’14″455 | 1’14″962 | 2’29″221 |
Groupe VHC / + de 3500 cmc | ||||||
1. | Burkart Andreas | Formel Ford Indy | 1’50″911 | 1’48″478 | 1’45″380 | 3’33″858 |