Course de côte de La Broque-Schirmeck / 30.06-01.07.2001 / 141 présents / 137 classés
- CLASSEMENT GÉNÉRAL > version PDF à consulter/télécharger
1. | Chamberod Bernard | Reynard 92D | DE F3000 | 1’03″095 | 1’02″589 | 1’03″713 | 1’02″589 |
2. | Régal Lionel | Reynard 93D | DE F3000 | 1’03″300 | 1’02″596 | — | 1’02″596 |
3. | Bouvier Jacky | Reynard 91D | DE F3000 | 1’06″901 | 1’07″143 | 1’05″256 | 1’05″256 |
4. | Bazaud Bruno | Martini MK81 | DE 2.0 | 1’05″275 | — | — | 1’05″275 |
5. | Sapin Claude | Reynard 89D | DE F3000 | 1’05″682 | 1’05″519 | 1’06″186 | 1’05″519 |
6. | Baudin Stéphane | Martini MK74 | DE 2.0 | 1’05″641 | 1’05″526 | 1’06″123 | 1’05″526 |
7. | Frantz Cyrille | Osella PA20/S | CN 3.0 | 1’05″970 | 1’06″133 | 1’07″301 | 1’05″970 |
8. | Petit Gérard | Lucchini P198 | CN 3.0 | 1’07″210 | 1’06″306 | 1’08″090 | 1’06″306 |
9. | Dosieres Francis | Osella PA20/S | CN 3.0 | 1’07″071 | 1’06″634 | — | 1’06″634 |
10. | Murisier Jean-Daniel – (CH) | Reynard 89D | DE F3000 | 1’07″946 | 1’07″107 | 1’07″393 | 1’07″107 |
11. | Castellana Alain | Norma M18 | CN 3.0 | 1’07″898 | 1’07″523 | 1’08″355 | 1’07″523 |
12. | Neveu Jean-Louis | Martini MK69 | DE 2.0 | 1’08″623 | 1’08″310 | 1’08″094 | 1’08″094 |
13. | Allais Daniel | Martini MK80 | DE F3A | 1’08″394 | 1’09″115 | 1’09″669 | 1’08″394 |
14. | Petit Sébastien | Martini MK80 | DE F3A | 1’09″208 | 1’08″780 | 1’09″315 | 1’08″780 |
15. | Pain Claude | Dallara F396 | DE F3A | 1’09″911 | 1’09″769 | 1’09″135 | 1’09″135 |
16. | Colomeda Alain | Dallara 399 | DE F3A | 1’10″747 | 1’11″730 | 1’17″791 | 1’10″747 |
17. | Perrin Roland | March 812 | DE 1.6 | 1’10″972 | 1’11″736 | — | 1’10″972 |
18. | Thomas Raynald | Martini MK79 | DE F3A | 1’11″122 | 1’11″326 | 1’11″720 | 1’11″122 |
19. | Gasquet Patrick | Lucchini P94 | CN 3.0 | 1’12″463 | 1’11″509 | 1’11″968 | 1’11″509 |
20. | Thomas Alban | Dallara 393 | DE F3B | 1’11″674 | 1’11″960 | 1’12″079 | 1’11″674 |
21. | Marchal Didier | Ralt RT35 | DE 1.6 | 1’14″335 | 1’13″835 | 1’19″199 | 1’13″835 |
22. | Martin Christian | Cheetah G601 | C3 2.0 | 1’14″846 | 1’15″239 | 1’14″991 | 1’14″846 |
23. | Carbone Pascale | Dallara F393 | DE F3B | 1’15″229 | 1’15″573 | 1’15″175 | 1’15″175 |
24. | Wendling Jean-Luc | Lucchini SP91 | C3 2.0 | 1’15″183 | 1’19″538 | 1’16″963 | 1’15″183 |
25. | Cholley Patrick | Dallara F390 | DE F3B | 1’15″519 | 1’16″302 | — | 1’15″519 |
26. | Ughetto Henri | Norma M11 | C3 2.0 | 1’16″104 | 1’15″823 | 1’17″753 | 1’15″823 |
27. | Pernot Eric | BMW M3 E30 | FA 3.0 | 1’16″779 | 1’16″183 | 1’22″035 | 1’16″183 |
28. | Lecerf Eric | Merlin | CN 1.6 | 1’16″206 | 1’16″695 | 1’18″855 | 1’16″206 |
29. | Gasquet Anthony | Lucchini S280 | C3 2.0 | 1’16″630 | 1’16″785 | 1’48″784 | 1’16″630 |
30. | Walz Andreas – (D) | Reynard Spiess | DE F3B | 1’17″395 | 1’16″761 | 1’17″048 | 1’16″761 |
31. | Goehry Jacques | Merlin | CN 2.0 | 1’17″183 | — | — | 1’17″183 |
32. | Striebig Rémy | Dallara 396 | DE F3B | 1’17″378 | 1’17″401 | 1’17″414 | 1’17″378 |
33. | Prévot Jean-Pierre | Porsche RSR | F + 2.0 | — | 1’17″975 | 1’18″886 | 1’17″975 |
34. | Bassora Daniel | BMW M3 E30 | FA 3.0 | 1’19″577 | 1’18″404 | 1’20″217 | 1’18″404 |
35. | Boulay Pierre | Martini MK17 | DE 1.3 | 1’18″899 | 1’19″357 | 1’19″744 | 1’18″899 |
36. | Juif Joël | BMW M3 E30 | FA 3.0 | — | 1’19″274 | 1’21″926 | 1’19″274 |
37. | Durr Jean-Marc | Renault Megane Kit-Car | A 2.0 | 1’20″577 | 1’20″210 | 1’20″581 | 1’20″210 |
38. | Schildknecht Jean-Michel | Martini MK20 | DE 1.6 | 1’20″265 | 1’21″656 | 1’23″756 | 1’20″265 |
39. | Wendling Alfred | Tatuus | DE FR | 1’22″897 | 1’20″551 | 1’24″736 | 1’20″551 |
40. | Fritsch Jean-Luc | Peugeot 306 Kit-Car | A 2.0 | 1’20″581 | 1’20″822 | 1’21″092 | 1’20″581 |
41. | Cat Pascal | BMW M3 E36 | N + 3.0 | 1’21″296 | 1’21″231 | 1’22″513 | 1’21″231 |
42. | Granjon Louis | BMW 320 ST | ST 2.0 | 1’21″580 | 1’21″421 | 1’21″582 | 1’21″421 |
43. | Pelat Fabien | BMW M3 E36 | N + 3.0 | 1’22″066 | 1’21″913 | 1’22″753 | 1’21″913 |
44. | Sahoui Abel | Audi Coupé | F 2.0 | 1’23″550 | 1’21″939 | 1’23″085 | 1’21″939 |
45. | Poinsignon Guy | Simca CG | F + 2.0 | 1’22″984 | 1’22″594 | 1’21″959 | 1’21″959 |
46. | Johann Olivier | Martini MK63 | DE FR | 1’22″084 | 1’22″050 | 1’22″332 | 1’22″050 |
47. | France Jérôme | BMW M3 E36 | N 3.0 | 1’22″449 | 1’23″129 | 1’22″318 | 1’22″318 |
48. | Mesnier Jocelyne | March 803 | DE 1.3 | 1’23″909 | 1’22″333 | 1’23″788 | 1’22″333 |
49. | Da Cunha Antoine | BMW M3 E36 | N 3.0 | 1’23″999 | 1’22″374 | 1’23″544 | 1’22″374 |
50. | Fuchs Patrice | Reynard 923 | DE 1.6 | 1’22″408 | 1’22″558 | — | 1’22″408 |
51. | Conreau David | Mitsubishi Lancer Evo 6 | N + 3.0 | 1’22″482 | 1’22″685 | 1’22″496 | 1’22″482 |
52. | Bukowski Pierre | Marcadier Barzoï | F 1.6 | 1’23″949 | 1’23″781 | 1’22″538 | 1’22″538 |
53. | Charvin Jean-Marc | Mitsubishi Lancer Evo 5 | N + 3.0 | 1’24″115 | 1’22″845 | 1’23″568 | 1’22″845 |
54. | Gillet Dominik | BMW M3 E36 | N + 3.0 | 1’23″148 | 1’23″018 | 1’23″489 | 1’23″018 |
55. | Lang Gaston | Porsche 911 RSR | F + 2.0 | — | 1’23″475 | 1’24″056 | 1’23″475 |
56. | Kleiner Martin – (D) | VW Polo | H 1.3 | 1’23″862 | 1’23″548 | 1’25″417 | 1’23″548 |
57. | Stirling Jean-Bernard | Renault 5 Turbo | F + 2.0 | 1’24″880 | 1’24″327 | 1’24″077 | 1’24″077 |
58. | Touchais Alain | Ford Escort Cosworth | A + 3.0 | 1’24″493 | 1’24″116 | 1’24″885 | 1’24″116 |
59. | Vuillaume Dominique | Porsche 964 RS | GT + 2.0 | 1’24″365 | 1’24″886 | 1’26″316 | 1’24″365 |
60. | Schrotzenberger Marie-José | Dallara 387 | DE 1.3 | 1’24″381 | 1’24″776 | 1’29″106 | 1’24″381 |
61. | Fade Dominique | Ford Escort Cosworth | N + 3.0 | 1’24″453 | 1’25″013 | 1’27″130 | 1’24″453 |
62. | Stephany Guy – (LUX) | BMW M3 E36 | A + 3.0 | 1’26″232 | 1’25″123 | 1’26″293 | 1’25″123 |
63. | Wahl Alfred | Techniplus | C3 1.6 | 1’25″127 | 1’25″554 | 1’26″495 | 1’25″127 |
64. | Ehrhardt Yves | Honda Integra Type R | N 2.0 | 1’26″145 | 1’25″755 | 1’26″402 | 1’25″755 |
65. | Daniel Franck | Berlinette Hommell RS2 | GT 2.0 | 1’26″177 | 1’26″854 | 1’27″118 | 1’26″177 |
66. | Reich Edgar – (D) | BMW 2002 TI | H 2.0 | 1’26″660 | 1’26″248 | 1’28″637 | 1’26″248 |
67. | Meyer Georges | Ford Sierra Cosworth | FA + 3.0 | 1’26″722 | 1’27″531 | 1’27″611 | 1’26″722 |
68. | Canu Francesco – (D) | Opel Kadett GTE | H 2.0 | 1’29″467 | 1’28″261 | 1’26″847 | 1’26″847 |
69. | Fabian Raymond | Porsche 911 | F + 2.0 | 1’27″076 | 1’27″778 | 1’27″641 | 1’27″076 |
70. | Gley Jean-Pierre | Renault Clio 2.0 | A 2.0 | 1’27″249 | 1’28″517 | 1’28″140 | 1’27″249 |
71. | Mosser Jean-Marie | Renault Clio 2.0 | N 2.0 | 1’27″925 | 1’28″354 | 1’31″977 | 1’27″925 |
72. | Salzard François | Ford Escort Cosworth | A + 3.0 | 1’30″573 | 1’28″822 | 1’27″941 | 1’27″941 |
73. | Kieser Werner – (D) | Ford Escort RS 2000 | H 2.0 | 1’28″758 | 1’27″954 | 1’29″315 | 1’27″954 |
74. | Vogel Harald – (D) | Opel Kadett GTE | H 2.0 | 1’28″181 | 1’28″953 | 1’29″345 | 1’28″181 |
75. | Richard Joël | Berlinette Hommell RS2 | GT 2.0 | 1’28″331 | 1’29″250 | 1’30″549 | 1’28″331 |
76. | Baronci Frédéric | Honda Civic VTEC | A 1.6 | 1’28″884 | 1’28″526 | 1’31″939 | 1’28″526 |
77. | Blanc Gérald | Berlinette Hommell RS | GT 2.0 | 1’28″850 | 1’29″360 | 1’30″346 | 1’28″850 |
78. | Kientzler Jean-François | Renault 5 GT Turbo | F/2 2.0 | 1’30″707 | 1’29″733 | 1’29″556 | 1’29″556 |
79. | Konstanzer Alexander – (D) | Opel Ascona B | H 2.0 | 1’32″612 | 1’30″362 | 1’29″565 | 1’29″565 |
80. | Tatreaux Jean-François | Berlinette Hommell RS | GT 2.0 | 1’29″603 | 1’30″711 | 1’35″583 | 1’29″603 |
81. | Devigne Olivier | Renault 5 GT Turbo | FN 3.0 | 1’30″976 | 1’30″496 | 1’29″953 | 1’29″953 |
82. | Borner Pierre | Talbot Rallye 3 | F 1.4 | 1’32″972 | 1’31″203 | 1’30″052 | 1’30″052 |
83. | Becker André | Honda Civic VTI | N 1.6 | 1’30″184 | 1’31″003 | 1’42″874 | 1’30″184 |
84. | Weltzer Jean-Marie | Urban M2 | C3 1.6 | 1’30″416 | 1’31″790 | 1’36″732 | 1’30″416 |
85. | Haenn Laurent | Toyota Corolla | FA 1.6 | 1’51″905 | 1’30″481 | — | 1’30″481 |
86. | Daniel Benjamin | Berlinette Hommell | GT 2.0 | 1’30″524 | 1’31″590 | 1’35″115 | 1’30″524 |
87. | Hoferer Dietmar – (D) | Alpine A110 | H 1.3 | 1’30″696 | 1’31″824 | 1’31″524 | 1’30″696 |
88. | Göller Uwe – (D) | Opel Commodore | H + 3.0 | 1’34″281 | 1’30″776 | 1’33″223 | 1’30″776 |
89. | Flammang Jean-Pierre – (LUX) | Opel Astra GSI | A 2.0 | 1’32″816 | 1’31″309 | 1’32″831 | 1’31″309 |
90. | Eckardt Dieter – (D) | Chevron | CN 1.6 | 1’31″320 | 1’32″132 | 1’31″665 | 1’31″320 |
91. | Retournay Gonzague | Lotus Elise | GT 2.0 | 1’31″359 | 1’32″083 | 1’33″054 | 1’31″359 |
92. | Hug Patrick – (D) | NSU TT | H 1.3 | 1’32″463 | 1’32″457 | 1’31″548 | 1’31″548 |
93. | Courroye Michel | Berlinette Hommell RS2 | GT 2.0 | 1’31″562 | 1’36″718 | 1’32″744 | 1’31″562 |
94. | Klemm Mathias – (D) | NSU TT | H 1.3 | 1’32″506 | 1’32″244 | 1’31″781 | 1’31″781 |
95. | Walter Didier | Barquette Hommell | GT 2.0 | 1’31″858 | 1’32″609 | 1’33″785 | 1’31″858 |
96. | Basselin Claudy | Talbot Rallye 3 | F 1.4 | 1’32″144 | 1’32″111 | 1’32″248 | 1’32″111 |
97. | Kubler Philippe | Renault 5 GT Turbo | FN 3.0 | 1’32″425 | 1’34″026 | 1’34″731 | 1’32″425 |
98. | Gregorius Dan – (LUX) | Honda Civic VTI | A 1.6 | 1’32″633 | 1’32″481 | 1’48″164 | 1’32″481 |
99. | Andres Christophe | Alfa Romeo GTV 6 | F + 2.0 | 1’33″076 | 1’32″798 | 1’32″565 | 1’32″565 |
100. | Wingerter Louis | Simca Rallye 2 | F 1.6 | 1’32″680 | 1’32″770 | 1’33″741 | 1’32″680 |
101. | Marchand Dominique | Simca 1000 JC | F 1.4 | 1’34″323 | 1’34″286 | 1’32″810 | 1’32″810 |
102. | Klipfel Francis | Talbot Samba | F 1.4 | 1’33″802 | 1’33″843 | 1’32″891 | 1’32″891 |
103. | Uttewiller Jacques | Peugeot 106 Rallye | A 1.4 | 1’32″991 | 1’33″545 | 1’37″557 | 1’32″991 |
104. | Lepaul Simon | Simca Rallye 3 | F 1.4 | 1’34″118 | 1’35″097 | 1’33″207 | 1’33″207 |
105. | Ambiehl Raymond | Renault 5 GT Turbo | FN 3.0 | 1’38″918 | 1’35″329 | 1’33″360 | 1’33″360 |
106. | Buhler Rainer – (D) | Peugeot 205 Rallye | FN 1.4 | 1’33″928 | 1’34″127 | 1’34″981 | 1’33″928 |
107. | Triboulot Karine | Renault 5 GT Turbo | F/2 2.0 | 1’34″502 | 1’34″045 | 1’36″198 | 1’34″045 |
108. | Furiga John | Peugeot 106 Rallye | N 1.4 | 1’34″124 | 1’34″633 | 1’34″380 | 1’34″124 |
109. | Heischbourg Steve – (LUX) | Peugeot 205 GTI | FN 1.6 | 1’34″164 | 1’39″086 | 1’34″323 | 1’34″164 |
110. | Schaellebaum Henry | Peugeot 106 Rallye | N 1.4 | 1’34″523 | 1’35″631 | 1’36″725 | 1’34″523 |
111. | Corban Marc | Renault Clio 16S | A 2.0 | 1’35″856 | 1’34″756 | 1’39″362 | 1’34″756 |
112. | Pelat Loïc | Peugeot 205 Rallye | FN 1.4 | 1’35″481 | 1’35″554 | 1’35″389 | 1’35″389 |
113. | Merkel Philippe | VW Golf GTI 16V | FN 2.0 | 1’35″866 | 1’35″595 | 1’35″525 | 1’35″525 |
114. | Maurice Christian | Peugeot 106 Rallye | N 1.4 | 1’35″908 | 1’36″793 | 1’37″201 | 1’35″908 |
115. | Friedrich Arnaud | Peugeot 205 Rallye | FN 1.4 | 1’36″247 | 1’36″266 | 1’36″017 | 1’36″017 |
116. | Stahl Joël | Peugeot 106 Rallye | N 1.4 | 1’36″483 | 1’36″545 | 1’37″662 | 1’36″483 |
117. | Ohmer Cyril | Renault 5 GT Turbo | FN 3.0 | 1’38″828 | 1’38″091 | 1’36″484 | 1’36″484 |
118. | Huberschwiller Gabriel | Peugeot 106 | F/2 1.4 | 1’36″844 | 1’37″312 | 1’37″219 | 1’36″844 |
119. | Wolf Klaus-Dieter – (D) | Ford Escort RS 2000 | H 2.0 | 1’38″629 | 1’39″015 | 1’37″049 | 1’37″049 |
120. | Haslauer Sylvain | Peugeot 205 Rallye | FN 1.4 | 1’39″635 | 1’37″650 | 1’37″499 | 1’37″499 |
121. | Etienne Daniel | Martini MK33 | DE FR | 1’37″835 | 1’45″759 | — | 1’37″835 |
122. | Grantorti Jérôme | Peugeot 106 Rallye | N 1.4 | 1’38″677 | 1’38″614 | 1’38″595 | 1’38″595 |
123. | Meurer Karl-Heinz – (D) | NSU TT | H 1.15 | 1’43″152 | 1’39″661 | 1’41″182 | 1’39″661 |
124. | Barthel Jacques | Talbot Sunbeam | F 1.6 | 1’40″768 | 1’42″129 | 1’39″862 | 1’39″862 |
125. | Mangel Olivier | Peugeot 106 Rallye | N 1.4 | 1’39″917 | 1’40″058 | 1’42″134 | 1’39″917 |
126. | Kobele Manfred – (D) | Peugeot 106 XSI | N 1.4 | 1’40″661 | 1’40″862 | 1’41″539 | 1’40″661 |
127. | Bourcier Pascal | Ford Sierra Cosworth | A + 3.0 | 1’40″749 | 1’42″055 | 1’42″168 | 1’40″749 |
128. | Choinka Michaël | Peugeot 205 Rallye | FN 1.4 | 1’40″863 | 1’41″066 | 4’53″392 | 1’40″863 |
129. | Bachoffner Michaël | Peugeot 205 Rallye | FN 1.4 | 1’43″323 | 1’42″549 | 1’42″202 | 1’42″202 |
130. | Queffelec Marcel | Ford Escort Cosworth | FN + 3.0 | 1’42″805 | 1’42″976 | 1’50″286 | 1’42″805 |
131. | Libman Gilles | Peugeot 205 Rallye | FN 1.4 | 1’42″937 | 1’43″336 | 1’42″894 | 1’42″894 |
132. | Weinert Franck – (D) | AlfaSud | H 1.6 | 1’46″049 | 1’44″518 | 1’43″425 | 1’43″425 |
133. | Gottfried Michel – (D) | AlfaSud | H 1.6 | 1’44″565 | 1’45″677 | 1’43″644 | 1’43″644 |
134. | Wiatr Florent | Peugeot 205 XT | F/2 1.4 | 1’45″151 | 1’44″600 | 1’44″101 | 1’44″101 |
135. | Ohrler Bernhard – (D) | VW Golf GTI | H 1.6 | 1’45″956 | 1’45″016 | 1’44″427 | 1’44″427 |
136. | Loegel Eric | BMW 320 | F 2.0 | 1’47″157 | 1’45″042 | 1’45″895 | 1’45″042 |
137. | Sammer Helmut – (D) | Steyr Puch | H 1.15 | 1’59″267 | 1’56″926 | 1’57″527 | 1’56″926 |
Koenig Pierre | Renault Clio RS | N 2.0 | |||||
Huss Mathieu | Renault 5 GT Turbo | FN 3.0 | |||||
Marguet Patrice | Peugeot 306 Maxi | A 2.0 | |||||
Baumgartner Manfred – (D) | Norma M11 | CN 3.0 |