Bergrennen Oberhallau / 25-26.08.2001 / 155 classés

 

Groupe E2 / Toutes classes  
1. Borgo Oliver Caterham Super 7 1’28″08 1’30″09 2’58″17
2. Pironaci Giuseppe Mini Domino 1’33″31 1’33″00 3’06″31
3. Balmer Christian Caterham Super 7 3’14″18
4. Klemp Matthias – (D) Lotus Seven 3’19″29
Groupe D/E / Formule Ford 1600
1. Cappelletti Elios Van Diemen RF90 1’34″80 1’34″96 3’09″76
2. Riand Richard Van Diemen RF92 1’36″17 1’36″07 3’12″24
3. Auderset Nicolas Van Diemen RF90 1’37″39 1’36″82 3’14″21
4. Marty Walter Van Diemen RF91 1’36″42 1’37″84 3’14″26
5. Beisel Gerd – (D) Van Diemen RF81 3’22″25
6. Beisel Wolfgang – (D) Lola 3’32″13
7. Egold Martin Van Diemen RF87 3’39″25
Groupe D/E / Formule Ford 1800
1. Conrad Thomas – (D) Swift SC98 1’28″01 1’27″19 2’55″20
2. Schenker Walo Swift SC98 1’28″64 1’27″34 2’55″98
3. Hasler Martin Swift SC97 1’29″02 1’28″22 2’57″24
4. Broillet Christian Swift SC97 1’30″35 1’30″55 3’00″90
5. Kammermann Michael Tatuus RC99 1’31″02 1’29″90 3’00″92
6. Wittwer Beat Tatuus RC99 1’31″68 1’30″95 3’02″63
7. Glauser Thomas Van Diemen RF00 3’04″26
8. Lanz Christian Mygale SJ95 3’05″78
9. Hug Fredi Van Diemen RF96 4’36″85
Groupe D/E / Formule 3
1. Zeller Jo Dallara 399 Opel 1’18″34 1’19″42 2’37″76
2. Frey Michel Dallara 398 Opel 1’20″51 1’18″52 2’39″03
3. Bähler Andreas Dallara 396 Opel 1’19″34 1’19″96 2’39″30
4. Sinopoli Anthony Dallara 399 Opel 1’20″00 1’20″03 2’40″03
5. Sträuli Willi Dallara 395 Fiat 1’20″44 1’20″36 2’40″80
6. Debrunner Hansruedi Dallara 397 Opel 1’21″03 1’21″65 2’42″68
7. Felix Jürg Dallara 393 Fiat 1’23″94 1’24″39 2’48″33
8. Vetter Robert Dallara 392 Opel 1’24″99 1’24″85 2’49″84
9. Salamin Dominique Dallara 393 Opel 1’24″71 1’25″90 2’50″61
10. Blättler Tobias Ralt RT36 Fiat 1’25″85 1’25″22 2’51″07
11. Marugg Peter Dallara 394 Opel 2’54″94
12. Schäfer Jürg Dallara 393 VW 3’03″93
Groupe D/E / 0 à 2000 cmc
1. Fischer Blaise Martini MK69 BMW 1’21″12 1’21″12 2’42″24
2. Antille Jean-Claude Martini MK69 BMW 1’22″08 1’21″46 2’43″54
3. Leisibach Bruno Ralt RT5H 2’59″59
4. Huber Friedrich – (A) Lola T328 3’05″77
5. Flach Martin Martini MK30 3’30″74
Groupe D/E / Formule 3000
1. Leitgeb Walter – (A) Reynard 95D Cosworth 1’16″13 1’14″05 2’30″18
2. Szasz Laszlo – (H) Reynard 93D Zytek 1’16″01 1’14″33 2’30″34
3. Dufaux Jean-Jacques Reynard Judd 1’18″02 1’17″54 2’35″56
4. Waldy Hermann – (A) Reynard 94D Judd 1’20″05 1’18″80 2’38″85
5. Tschümperlin Pius Lola T90/50 3’05″25
Groupe CN / 0 à 2000 cmc
1. Stricker Burkhard – (A) PRC Opel 1’31″29 1’28″98 3’00″27
Groupe CN / 2001 à 3000 cmc
1. Stenger Herbert – (D) Stenger Eigenbau BMW 1’17″84 1’17″19 2’35″03
2. Steiner Marcel Martini MK77 BMW 1’19″08 1’18″81 2’37″89
3. Pfyl Josef Centenari MK3 Alfa 1’24″83 1’25″02 2’49″85
4. Fuchs Walter PRC S97 BMW 1’27″09 1’26″88 2’53″97
5. Acklin Marcel PRC 97 BMW 2’59″05
Groupe C3 / 0 à 2000 cmc
1. Öppinger Erich – (D) Osella PA9 BMW 2’49″47
Groupe GT / + de 3000 cmc
1. Staub Adrian Porsche 911 RS 92 1’36″68 1’37″16 3’13″84
Groupe ST / 1601 à 2000 cmc
1. Sigrist Hans Toyota Carina E 1’32″96 1’32″64 3’05″60
Groupe A / 0 à 1400 cmc
1. Rigolet André – (A) Peugeot 106 Rallye 1’47″99 1’48″16 3’36″15
Groupe A / 1401 à 1600 cmc
1. Lötscher Christof Honda Civic SIR II 1’37″58 1’37″92 3’15″50
2. Führer Bruno Citroën Saxo VTS 1’40″16 1’40″33 3’20″49
3. Führer Mathias Citroën Saxo VTS 1’41″14 1’40″38 3’21″52
4. Leutwyler Bruno Peugeot 106 GTI 1’45″02 1’44″19 3’29″21
5. Bissegger Fredy Citroën Saxo VTS 3’31″29
Groupe A / 1601 à 2000 cmc
1. Martinek René – (A) Renault Clio 2.0 1’43″16 1’42″39 3’25″55
2. Ritzberger Kurt – (A) Peugeot 205 GTI 3’42″81
Groupe A / + de 3000 cmc
1. Klink Janos – (H) Ford Escort Cosworth 1’34″33 1’38″26 3’12″59
2. Hernadi Laszlo – (H) BMW M3 E36 1’37″52 1’38″34 3’15″86
3. Kothgassner Oswald – (A) Mitsubishi Lancer Evo 6 3’16″02
Groupe N / 0 à 1400 cmc
1. Rüegg Ernst Peugeot 106 Rallye 1’49″34 1’49″80 3’39″14
2. Jerabek Alexander – (A) Citroën AX GTI 1’50″37 1’49″86 3’40″23
3. Buser Lisbeth Peugeot 106 Rallye 1’50″67 1’51″00 3’41″67
4. Lüthi Michael Peugeot 106 Rallye 3’58″31
Groupe N / 1401 à 1600 cmc
1. Platzer Michael – (A) Honda Civic VTI 1’44″14 1’44″57 3’28″71
2. Müller Oliver Citroën Saxo VTS 3’33″79
Groupe N / 1601 à 2000 cmc
1. Struckmann Walter – (D) Opel Astra GSI 16V 1’41″03 1’40″70 3’21″73
2. Lind Wilfried – (A) Honda Integra Type R 1’42″82 1’42″26 3’25″08
3. Braun Jürg – (D) Opel Kadett GSI 16V 3’25″68
4. Gassler Bernhard – (A) Peugeot 306 S16 3’26″89
Groupe SSC / + de 3000 cmc
1. Gehrig Jürg Lamborghini Diablo 3’22″95
Groupe SS / 0 à 1600 cmc
1. Jufer Michael Peugeot 106 GTI 1’46″85 1’47″13 3’33″98
2. Jakob Daniel Peugeot 106 GTI 3’39″25
Groupe SS / 1601 à 2000 cmc
1. Zbinden Stephan Honda Integra Type R 1’39″86 1’40″22 3’20″08
2. Hediger René Lotus Elise 1’41″08 1’41″89 3’22″97
3. Wermelinger Werner Opel Astra OPC 1’42″42 1’42″51 3’24″93
4. Kamm Balthasar Opel Astra OPC 1’42″79 1’42″96 3’25″75
5. Hedinger Bernhard Peugeot 306 GTI 1’43″45 1’43″40 3’26″85
6. Wolf Marcel Toyota Celica TS 1’41″99 1’45″35 3’27″34
7. Rüfenacht Daniel Opel Astra OPC 3’27″77
8. Calderari Marco Opel Astra OPC 3’29″82
9. Kuhn Oskar Renault Clio Sport 3’31″16
10. Tschaggelar Stephan Opel Astra OPC 3’31″98
11. Candrian Christof Opel Astra OPC 3’32″17
Groupe ISA / + de 3000 cmc
1. Wyss Joe Ford Escort Cosworth 1’31″91 1’31″35 3’03″26
2. Bührer Nicolas Ford Sierra Cosworth RS500 1’32″01 1’32″17 3’04″18
3. Pederzoli Sandro Ford Escort Cosworth 3’06″11
Groupe IS / 0 à 1400 cmc
1. Mathys Hansueli Fiat 128 3P 1’33″94 1’35″04 3’08″98
2. Schöpfer Stefan Audi 50 1’38″58 1’38″81 3’17″39
3. Dürig André Fiat Uno 16V 1’39″05 1’39″96 3’19″01
4. Balsiger Marcel VW Polo 3’20″75
5. Wüthrich Urs Mazda 323 3’24″69
Groupe IS / 1401 à 1600 cmc
1. Roth Marc Toyota Corolla 1’30″83 1’32″08 3’02″91
2. Mattmüller Christoph VW Scirocco 1’32″16 1’32″70 3’04″86
3. Huggler Markus Toyota Corolla 1’33″22 1’34″11 3’07″33
4. Faigle René VW Scirocco 3’12″66
5. Willener Werner VW Golf GTI 3’22″23
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc
1. Bürki Martin VW Golf 1’30″48 1’30″92 3’01″40
2. Rüfenacht Alfred Opel Kadett GTE 1’31″49 1’32″51 3’04″00
3. Kissling Roger Opel Kadett GTE 1’34″33 1’34″42 3’08″75
4. Dobler Albert BMW 320i 1’34″57 1’34″88 3’09″45
5. Ehrbar Rolf Opel Kadett C 1’35″12 1’34″73 3’09″85
6. Tenti Thierry VW Golf 1’38″02 1’38″16 3’16″18
7. Trumpfheller Uwe Renault Megane Cup 3’22″41
8. Leupi Markus Opel Kadett C 3’25″07
9. Laukas Thomas – (FL) Renault Clio Cup 3’34″48
10. Kaufmann Marcel Renault 5 GTE Cup 3’35″35
11. Freivogel Daniel VW Golf GTI 16V 3’41″05
Groupe IS / 2001 à 2500 cmc
1. Koch Josef Opel Kadett 16V 1’29″16 1’29″64 2’58″80
2. Chabod Dominique Renault 5 Turbo 1’29″01 1’30″03 2’59″04
3. Leutenegger René Opel Kadett GTE 1’30″94 1’31″01 3’01″95
4. Zürcher Urs Opel Kadett GTE 3’30″24
Groupe IS / 2501 à 3000 cmc
1. Lompa Flavio BMW 323 Alpina 1’34″89 1’34″81 3’09″70
2. Petitjean Claude Datsun 280 ZS 3’20″91
3. Sutter Otto Alfa Romeo 75 V6 3’43″57
Groupe IS / + de 3000 cmc
1. Ianniello Bruno Lancia Delta S4 1’20″82 1’20″02 2’40″84
2. Pfefferlé Alain Porsche 935 Turbo 1’22″69 1’22″48 2’46″17
Groupe E1 / Toutes classes
1. Färber Patrick American Race Truck 1’37″94 1’36″62 3’14″56
2. Schlegel Mario American Race Truck 1’40″43 1’38″98 3’19″41
3. Eggimann Beat American Race Truck 1’41″39 1’38″45 3’19″84
4. Hilpert Rolf American Race Truck 1’40″55 1’42″98 3’23″53
5. Sutter Ernst MG C GT V8 1’43″74 1’42″35 3’26″09
6. Menczigar Gerhard – (D) Caterham Super 7 3’26″36
7. Messerli Hansueli Opel Kadett GTE 3’37″18
8. Lerch Thomas MG B GT 3’42″94
Groupe F / Toutes classes
1. Pregartner Herbert – (A) Porsche 911 GT2 1’24″47 1’24″87 2’49″34
Groupe H / Toutes classes
1. Maier Helmut – (D) VW Golf 1’32″68 1’32″43 3’05″11
2. Petter Richard – (A) BMW 2002 1’32″46 1’34″31 3’06″77
3. Buschor Armin BMW 320 1’34″11 1’33″29 3’07″40
4. Endress Michael – (D) Audi 80 Coupé 1’37″24 1’37″04 3’14″28
5. Klaus Robert – (A) Peugeot 205 GTI 3’15″75
6. Reich Edgar – (D) BMW 2002 3’17″58
7. Gehring Helmut – (D) VW Polo 3’20″09
8. Neuhauser Helmut – (A) VW Golf GTI 3’20″65
9. Lorenz Markus – (D) Opel Kadett C 3’26″13
10. Blind Guy – (D) Opel Kadett C 3’26″95
11. Retschitzegger Johann – (A) Mini Cooper 3’32″68
Mazda MX-5 Cup
1. Ryf Lukas Mazda MX-5 1’40″65 1’41″49 3’22″14
2. Debrunner Jean-Claude Mazda MX-5 1’41″59 1’41″49 3’23″08
3. Borer Daniel Mazda MX-5 1’42″26 1’41″82 3’24″08
4. Wicki Robert Mazda MX-5 1’41″92 1’42″23 3’24″15
5. Scheidegger Ernst Mazda MX-5 1’41″88 1’42″44 3’24″32
6. Schneiter Kurt Mazda MX-5 1’41″95 1’42″55 3’24″50
7. Egli Diego Mazda MX-5 1’42″65 1’42″18 3’24″83
8. Baumgartner Dani Mazda MX-5 1’42″09 1’43″13 3’25″22
9. Girard Frédéric Mazda MX-5 1’42″69 1’42″59 3’25″28
10. De Graaf Pierre Mazda MX-5 1’43″44 1’42″16 3’25″60
11. Ruh Michael Mazda MX-5 1’43″51 1’43″37 3’26″88
12. Koller Christoph Mazda MX-5 1’44″20 1’44″59 3’28″79
13. De Francesco Claudio Mazda MX-5 1’44″55 1’44″36 3’28″91
14. Finkbohner Wani Mazda MX-5 1’42″46 1’46″57 3’29″03
15. Hedinger Matthias Mazda MX-5 1’45″82 1’45″36 3’31″18
16. Amweg Sabine Mazda MX-5 1’46″73 1’46″35 3’33″08
Streuli Leif Mazda MX-5 ab pp