Course de côte de La Broque-Schirmeck / 22-23.06.2002 / 138 présents / 129 classés

 

1. Régal Lionel Reynard 96D DE F3000 1’01″667 1’01″971 1’01″147 1’01″147
2.  Chamberod Bernard  Reynard 92D  DE F3000  1’01″909  1’01″341  1’01″994  1’01″341 
3. Bouvier Jacky Reynard 91D DE F3000 1’04″915 1’05″149 1’02″704 1’02″704
4. Bossy Roland – (CH) Reynard 93D DE F3000 1’22″095 1’04″572 1’03″345 1’03″345
5. Sapin Claude Reynard 89D DE F3000 1’05″804 1’04″761 1’03″384 1’03″384
6. Frantz Fabien Reynard 95D DE F3000 1’05″526 1’05″206 1’03″849 1’03″849
7. Petit Gérard Reynard 94D DE F3000 1’05″664 1’04″707 1’04″332 1’04″332
8. Bazaud Bruno Martini MK81 DE 2.0 1’05″409 1’05″657 1’04″982 1’04″982
9. Baudin Stéphane Reynard 92D DE F3000 1’05″590 1’06″140 1’05″228 1’05″228
10. Dosieres Francis Osella PA20/S CN 3.0 1’06″195 1’06″163 1’05″787 1’05″787
11. Frantz Cyrille Osella PA20/S CN 3.0 1’06″311 1’06″739 1’06″018 1’06″018
12. Carenou Denis Martini MK69 DE 2.0 1’06″212 1’07″451 1’06″328 1’06″212
13. Castellana Alain Osella PA20/S CN 3.0 1’07″325 1’07″176 1’06″359 1’06″359
14. Neveu Jean-Louis Martini MK69 DE 2.0 1’06″917 1’06″672 1’06″816 1’06″672
15. Petit Sébastien Dallara F300 DE F3A 1’08″025 1’08″173 1’07″514 1’07″514
16. Guilhem Jacques Martini MK69 DE 2.0 1’19″331 1’08″768 1’08″543 1’08″543
17. Thomas Raynald Martini MK79 DE F3A 1’09″767 1’10″031 1’08″575 1’08″575
18. Gasquet Patrick Lucchini P3/94 CN 3.0 1’10″936 1’10″888 1’09″387 1’09″387
19. Pain Claude Dallara 396 DE F3A 1’10″011 1’09″919 1’10″428 1’09″919
20. Perrin Roland March 802 DE 1.6 1’11″751 1’10″904 1’09″979 1’09″979
21. Ughetto Henri Norma M11 C3 2.5 1’11″478 1’11″524 1’10″566 1’10″566
22. Wurth Sylvain Martini MK58B DE 1.6 1’11″841 1’11″665 1’11″076 1’11″076
23. La Spisa Joseph Osella PA20/S CN 3.0 1’11″762 1’12″665 1’11″762
24. Neveu Anthony Martini MK56 DE 2.0 1’14″506 1’13″236 1’11″909 1’11″909
25. Martin Christian Cheetah C3 2.0 1’14″667 1’12″473 1’12″151 1’12″151
26. Carbone Pascale Dallara 393 DE F3B 1’14″276 1’13″988 1’12″388 1’12″388
27. Chevallier Jacques Dallara 396 DE F3A 1’15″095 1’13″595 1’13″425 1’13″425
28. Beausoleil François Lola T296 C3 2.0 1’16″954 1’14″385 1’13″624 1’13″624
29. Cholley Patrick Dallara 390 DE F3B 1’14″612 1’13″694 1’14″853 1’13″694
30. Lamarche Daniel Reynard 89D DE 1.6 1’15″153 1’14″142 1’13″723 1’13″723
31. Cogno Fabien Martini MK76 DE FR 1’14″738 1’15″481 1’14″423 1’14″423
32. Striebig Rémy Dallara 398 DE F3A 1’15″982 1’14″735 1’14″589 1’14″589
33. Pesenti Bernard Lucchini LM/N CN 3.0 1’16″675 1’15″411 1’15″348 1’15″348
34. Pernot Eric BMW M3 E30 A 3.0 1’15″833 1’16″407 1’15″489 1’15″489
35. Meriano Gino Bogani C3 2.0 1’15″746 1’17″567 1’15″520 1’15″520
36. Prévot Jean-Pierre Porsche RSR F + 2.0 1’16″530 1’16″826 1’15″604 1’15″604
37. Goehry Jacques Merlin CN 2.0 1’16″284 1’16″284
38. Juif Joël BMW M3 E30 A 3.0 1’16″922 1’17″135 1’17″267 1’16″922
39. Bassora Daniel BMW M3 E30 A 3.0 1’17″041 1’17″659 1’17″019 1’17″019
40. Schildknecht Jean-Michel Martini MK20 DE 1.6 1’19″022 1’17″528 1’18″874 1’17″528
41. Lecerf Eric Merlin CN 1.6 1’17″834 1’17″680 1’19″478 1’17″680
42. Wolpert Uwe – (D) UWR WFK 07 CN 2.0 1’18″531 1’17″824 1’18″102 1’17″824
43. Januel Christian Simca CG F 1.6 1’19″591 1’19″213 1’18″234 1’18″234
44. Walz Andréas – (LUX) Reynard 883 DE F3B 1’20″134 1’19″249 1’18″725 1’18″725
45. Debias Christian Porsche 996 GT3 GT + 2.0 1’19″901 1’19″217 1’21″173 1’19″217
46. Roussel Jean-Yves Fiat X1/9 Dallara F 1.6 1’20″528 1’19″347 1’21″084 1’19″347
47. Durr Jean-Marc Renault Mégane Kit-Car A 2.0 1’21″618 1’20″538 1’19″724 1’19″724
48. Dansler Carol Martini MK30 DE 1.3 1’24″708 1’21″824 1’19″888 1’19″888
49. Fritsch Jean-Luc Peugeot 306 Kit-Car A 2.0 1’20″214 1’20″214
50. France Jérôme BMW M3 E36 N 3.0 1’21″174 1’20″919 1’20″731 1’20″731
51. Pelat Fabien BMW M3 E36 N + 3.0 1’21″321 1’21″120 1’21″381 1’21″120
52. Bukowski Pierre Marcadier Barzoï F 1.6 1’25″724 1’26″948 1’21″319 1’21″319
53. Sahoui Abel Porsche 911 RS F + 2.0 1’22″679 1’21″553 1’21″553
54. Cat Pascal BMW M3 E36 N + 3.0 1’22″514 1’21″763 1’23″478 1’21″763
55. Français Frederick BMW M3 E36 N + 3.0 1’23″122 1’22″608 1’22″355 1’22″355
56. Lang Gaston Porsche 911 F + 2.0 1’25″086 1’23″372 1’22″371 1’22″371
57. Marcelino Jacky Toyota Corolla F 2.0 1’23″179 1’22″722 1’22″379 1’22″379
58. Gillet Dominik BMW M3 E36 N + 3.0 1’23″029 1’22″908 1’23″441 1’22″908
59. Gremmel Laurent BMW M3 E36 N 3.0 1’24″166 1’23″566 1’23″009 1’23″009
60. Schrotzenberger Marie-José Dallara 387 DE 1.3 1’24″681 1’27″951 1’23″680 1’23″680
61. Fabian Raymond Porsche 911 F + 2.0 1’26″304 1’24″537 1’23″684 1’23″684
62. Granjon Louis BMW M3 E36 N 3.0 1’25″489 1’24″813 1’24″457 1’24″457
63. Goeller Uwe – (D) Opel Commodore H + 2.0 1’28″354 1’25″482 1’25″110 1’25″110
64. Salzard François Ford Escort RS Cosworth A + 3.0 1’26″885 1’25″156 1’28″343 1’25″156
65. Rama Fabrice Simca Rallye 2 F 1.6 1’26″719 1’26″371 1’25″419 1’25″419
66. Meyer Georges Ford Sierra Cosworth N + 3.0 1’26″647 1’25″579 1’26″269 1’25″579
67. Horala Gilbert BMW M3 E36 N 3.0 1’26″146 1’27″369 1’27″041 1’26″146
68. Haeffelin Daniel Ford Escort Cosworth N + 3.0 1’26″298 1’26″599 1’26″491 1’26″298
69. Fuchs Patrice Reynard 923 DE 1.6 1’29″803 1’28″107 1’26″659 1’26″659
70. Marietton Gilles Honda Civic VTI A 1.6 1’27″866 1’27″325 1’26″687 1’26″687
71. Gehring Helmut – (D) VW Polo H 1.3 1’28″024 1’27″582 1’26″947 1’26″947
72. Canu Francesco – (D) Opel Kadett C H 2.0 1’28″665 1’26″985 1’27″444 1’26″985
73. Koessler Frédéric Lancia Delta HF Intégrale A + 3.0 1’27″755 1’27″141 1’29″037 1’27″141
74. Ohmer Jacques Alpa FR DE FR 1’28″802 1’28″840 1’27″376 1’27″376
75. Chatel Jean-Yves Honda Integra Type R N 2.0 1’28″679 1’27″553 1’27″524 1’27″524
76. Pelat Loïc Renault Clio 2.0 N 2.0 1’27″679 1’28″562 1’27″708 1’27″679
77. Claudel Sébastien Martini MK17 DE 1.3 1’30″335 1’29″052 1’27″757 1’27″757
78. Barthel Jacques Ford Escort RS2000 F + 2.0 1’30″248 1’30″378 1’28″384 1’28″384
79. Weltzer Jean-Marie Urban M2 C3 1.6 1’31″748 1’29″169 1’30″537 1’29″169
80. Burel Christian Alpine A310 V6 F + 2.0 1’32″690 1’29″373 1’29″942 1’29″373
81. Jeannel André Mitsubishi Lancer Evo 5 N + 3.0 1’30″436 1’29″728 1’31″419 1’29″728
82. Haenn Laurent Peugeot 106 Rallye A 1.4 1’30″792 1’29″792 1’30″011 1’29″792
83. Weisbecker Bernard BMW 318i F/2 2.0 1’33″354 1’30″376 1’30″931 1’30″376
84. Becker André Honda Civic VTI N 1.6 1’30″830 1’30″939 1’30″501 1’30″501
85. Kientzler Jean-François Renault 5 GT Turbo F/2 2.0 1’30″760 1’30″552 1’30″552
86. Becker John Renault Clio 2.0 A 2.0 1’31″610 1’31″430 1’31″149 1’31″149
87. Devigne Olivier Renault 5 GT Turbo N 3.0 1’31″402 1’31″838 1’31″197 1’31″197
88. Furstoss Vincent Toyota Corolla A 1.6 1’33″423 1’32″704 1’31″547 1’31″547
89. Janny Guy Séat Ibiza GTI 16V A 2.0 1’31″617 1’31″958 1’31″617
90. Malivoir Dominique Renault Clio 2.0 N 2.0 1’32″709 1’32″928 1’31″980 1’31″980
91. Poinsignon Guy Simca CGB F + 2.0 1’33″461 1’32″062 1’32″062
92. Rémy Laurent Renault Clio 16S N 2.0 1’32″295 1’32″256 1’32″247 1’32″247
93. Marchand Dominique Simca 1000 JC F 1.4 1’34″849 1’32″305 1’32″836 1’32″305
94. Halter Sébastien Renault 5 GT Turbo N 3.0 1’33″556 1’33″846 1’32″454 1’32″454
95. Baby Rémi Peugeot 106 Rallye N 1.4 1’36″651 1’32″559 1’33″793 1’32″559
96. Jene Hartmut – (D) Peugeot 106 Rallye N 1.4 1’34″513 1’33″797 1’33″130 1’33″130
97. Buhler Reiner – (D) Peugeot 205 Rallye N 1.4 1’34″075 1’33″572 1’33″496 1’33″496
98. Deffaux Yannick Citroën AX GTI N 1.4 1’33″793 1’34″069 1’33″624 1’33″624
99. Bechler David Peugeot 309 GTI F/2 2.0 1’34″565 1’34″529 1’33″649 1’33″649
100. Schaellebaum Henry Peugeot 106 Rallye N 1.4 1’33″928 1’34″916 1’34″389 1’33″928
101. Buidin Luc Renault 5 GT Turbo N 3.0 1’34″225 1’34″067 1’34″446 1’34″067
102. Ambiehl Raymond Renault 5 GT Turbo N 3.0 1’34″693 1’34″510 1’35″473 1’34″510
103. Reiss Gilles Peugeot 106 Rallye A 1.4 1’39″027 1’35″931 1’34″734 1’34″734
104. Dietler Loïc Suzuki Swift GTI N 1.4 1’36″661 1’37″781 1’35″338 1’35″338
105. Grantorti Jérôme Peugeot 106 Rallye N 1.4 1’35″357 1’36″517 1’35″637 1’35″357
106. Choinka Mickaël Peugeot 205 Rallye F/2 1.4 1’36″507 1’35″581 1’35″877 1’35″581
107. Weinand Ralf – (D) Alfa Roméo Alfasud H 1.6 1’38″148 1’37″648 1’36″013 1’36″013
108. Maurer Karl-Heinz – (D) NSU TT H 1.3 1’38″468 1’36″948 1’36″425 1’36″425
109. Esteve Bruno Renault Clio RS Sport N 2.0 1’39″935 1’38″646 1’37″037 1’37″037
110. Veit Alexandre Renault 5 Alpine Turbo F + 2.0 1’39″037 1’40″132 1’37″236 1’37″236
111. Triboulot Karine Renault 5 GT Turbo F/2 2.0 1’39″803 1’38″483 1’37″280 1’37″280
112. Terser Christophe Peugeot 205 Rallye N 1.4 1’38″977 1’38″321 1’38″868 1’38″321
113. Soudière Philippe Renault 5 GT Turbo F/2 2.0 1’39″145 1’38″866 1’38″942 1’38″866
114. Schneider Léopold Peugeot 106 Rallye N 1.6 1’40″137 1’39″419 1’39″290 1’39″290
115. Moeckes Rodolphe Renault 5 GT Turbo F/2 2.0 1’39″888 1’39″554 1’39″724 1’39″554
116. Friedrich Arnaud Citroën AX GTI N 1.4 1’39″594 1’40″792 1’39″775 1’39″594
117. Weinert Franck – (D) Alfa Roméo Alfasud H 1.6 1’41″029 1’40″977 1’40″428 1’40″428
118. Pfleger Charles Talbot Samba Rallye F 1.4 1’45″238 1’42″710 1’40″920 1’40″920
119. Mangel Olivier Peugeot 106 Rallye N 1.4 1’41″092 1’41″609 1’41″868 1’41″092
120. Jene Ute – (D) Mini Cooper H 1.3 1’43″783 1’41″705 1’41″247 1’41″247
121. Griette Olivier Peugeot 205 GTI N 1.6 1’43″122 1’42″408 1’42″774 1’42″408
122. Schuster Wolfgang – (D) Simca Rallye 2 H 1.3 1’46″970 1’43″729 1’47″423 1’43″729
123. Oehler Bernd – (D) VW Golf GTI H 1.6 1’46″569 1’45″811 1’44″328 1’44″328
124. Loegel Eric BMW 320 F 2.0 1’46″091 1’44″882 1’44″971 1’44″882
125. Jasko Marie-Line Peugeot 106 Rallye N 1.4 1’51″547 1’49″319 1’49″787 1’49″319
126. Tena Emile Martini MK18 DE 1.3 2’01″972 1’56″343 1’52″855 1’52″855
127. Geiger Claude Opel Kadett GSI F/2 2.0 1’53″679 1’53″380 1’54″402 1’53″380
128. Rudolph Andeas – (D) Fiat 850 Spécial H 1.15 2’01″153 2’00″571 2’00″337 2’00″337
129. Sammer Helmut – (D) Steyr Puch 650 TR H 1.15 2’03″495 2’01″546 2’00″905 2’00″905
Klemm Mathias – (D) Alfa Romeo Sud Sprint 1.5 H 1.6
Borner Pierre Talbot Rallye 3 F 1.4
Furiga John Peugeot 106 S16 N 1.6
Koenig Pierre Renault Clio RS N 2.0
Marchal Fabrice BMW M3 E36 A + 3.0
Wendling Jean-Luc Lucchini SP91 C3 2.0
Cante Cécile Martini MK76 DE FR
Hêche Yann – (CH) Dallara F392 DE F3B
Colomeda Alain Dallara F399 DE F3A