Bergrennen Trier / 14-15.06.2003 / 87 présents / 77 classés

 

1. Szasz Laszlo – (H) Reynard 93D Zytek D/E2 F3000 1’38″322 1’37″072 1’38″398 4’53″792
2.  Zardo Denny – (I)  Osella PA20/S  CN 3.0  1’38″608  1’38″839  1’38″858  4’56″305 
3. Stenger Herbert Eigenbau CN 3.0 1’39″244 1’38″168 1’39″303 4’56″715
4. Napione Renzo – (I) Osella PA20/S CN 3.0 1’39″373 1’39″336 1’38″669 4’57″378
5. Kramsky Otakar – (CZ) Osella K-03 BMW CN 3.0 1’40″714 1’40″832 1’40″678 5’02″224
6. Regosa Giulio – (I) Osella PA20/S CN 3.0 1’42″359 1’39″893 1’41″335 5’03″587
7. Semlbauer Patrick – (CZ) Formule Opel Lotus 2000 D/E2 2.0 1’48″939 1’45″547 1’45″181 5’19″667
8. Maas Franck – (LUX) Reynard 93D D/E2 F3000 1’47″870 1’45″567 1’48″061 5’21″498
9. Gräfling Michal Reynard D/E2 F3 1’47″040 1’46″957 1’47″598 5’21″595
10. Lang Uwe Osella PA20/S CN 3.0 1’43″171 1’50″336 1’52″868 5’26″375
11. Bidonet Francis – (LUX) Dallara F392 D/E2 F3 1’50″026 1’48″923 1’49″726 5’28″675
12. Neveril Dusan – (CZ) Ralt RT24 D/E2 F3000 1’51″115 1’48″853 1’49″163 5’29″131
13. Köppel Rolf Martini MK42 D/E2 2.0 1’51″032 1’51″964 1’51″578 5’34″574
14. Leikem Harald Osella PA20/S CN 3.0 1’52″040 1’52″253 1’50″652 5’34″945
15. Krisam Martin sen. Osella PA20/S CN 3.0 1’52″509 1’51″681 1’51″659 5’35″849
16. Brenner Norbert Mercedes 190 E Evo II H + 2.0 1’54″287 1’51″018 1’50″785 5’36″090
17. Stulla Mario Prototype EK 85 C3 2.5 1’57″040 1’55″250 1’56″172 5’48″462
18. Kois Martin – (SVK) Ford Escort Cosworth A + 3.0 1’57″151 1’56″208 1’56″441 5’49″800
19. Senkyr Robert – (CZ) BMW M3 E36 A + 3.0 1’58″125 1’57″247 1’56″289 5’51″661
20. Röllinghoff Peter BMW M3 E30 LI 1’58″689 1’57″650 1’57″144 5’53″483
21. Wolpert Uwe UWR WFK 07 CN 2.0 1’57″069 1’58″543 1’58″493 5’54″105
22. Demuth Guy – (LUX) BMW M3 E36 A + 3.0 1’58″768 1’57″797 1’58″756 5’55″321
23. Reuter Christian BMW M3 E30 H + 2.0 1’59″539 1’57″610 1’58″942 5’56″091
24. Olbrich Georg Osella PA9 C3 2.5 1’50″603 1’51″287 2’16″887 5’58″777
25. Simon Bernd Dallara F397 D/E2 2.0 2’03″060 2’05″815 1’50″661 5’59″356
26. Wüstefeld Markus Mercedes AMG 190 E H + 2.0 2’01″859 1’58″926 1’59″547 6’00″332
27. Krug Rainer BMW M3 E36 N + 3.0 2’00″560 1’59″977 2’00″466 6’01″003
28. Mans Hans-Dieter Reynard D/E2 2.0 2’00″907 2’01″952 1’59″529 6’02″388
29. Jurena Peter – (SVK) Mitsubishi Lancer Evo 7 N + 3.0 2’00″582 2’00″932 2’01″037 6’02″551
30. Wanek Roland BMW M3 Coupé N + 3.0 2’01″508 2’00″751 2’01″322 6’03″581
31. Voves Jiri – (CZ) Subaru Impreza WRX N + 3.0 2’02″407 2’02″401 2’04″051 6’08″859
32. Benes Oskar – (CZ) Ford Escort Cosworth N + 3.0 2’03″197 2’03″156 2’03″072 6’09″425
33. Rein Richard Ford Capri H 2.0 2’06″301 2’05″933 2’05″032 6’17″266
34. Kleinsorg Ralf BMW 316i N 3.0 2’05″752 2’07″446 2’06″688 6’19″886
35. Lehmann Hans-Jürgen BMW 320 E46 A 3.0 2’08″277 2’07″890 2’06″380 6’22″547
36. Votavova Michaela – (CZ) Mitsubishi Lancer Evo 6 N + 3.0 2’09″590 2’08″111 2’07″192 6’24″893
37. Patocka Karel – (CZ) BMW 320 SP 2.0 2’09″485 2’10″229 2’09″002 6’28″716
38. Bläsius Manfred BMW E21 H 2.0 2’10″396 2’09″999 2’10″826 6’31″221
39. Zanon Bernd – (I) Lucchini BMW C3 2.5 2’51″555 1’52″522 1’50″877 6’34″954
40. Brenner Nico Mercedes 190 E2 G 2’12″290 2’12″132 2’11″703 6’36″125
41. Charvin Jean-Marc – (F) Mitsubishi Lancer Evo 5 N + 3.0 2’03″852 2’03″390 2’30″199 6’37″441
42. Weidinger Jörg BMW 318is G 2’13″389 2’12″879 2’13″960 6’40″228
43. Pauli Walter – (CH) Alpine 1300 S HA 2’14″142 2’12″812 2’14″646 6’41″600
44. Camarlinghi Michele – (I) VW Lupo MJT 2’14″332 2’13″279 2’13″999 6’41″610
45. Sacco Giovanni – (I) VW Lupo MJT 2’14″925 2’14″550 2’14″829 6’44″304
46. Stelberg Thomas Opel Corsa LI 2’17″006 2’14″063 2’14″042 6’45″111
47. Pfeil Lutz Mini Cooper R50 G 2’17″091 2’15″226 2’14″955 6’47″272
48. Kilp Heinz Opel Calibra G 2’16″690 2’15″032 2’15″608 6’47″330
49. Kieffer Arnaud – (LUX) Alfa Roméo 156 N 2.0 2’19″297 2’14″039 2’14″404 6’47″740
50. Losman David – (CZ) Opel Astra GSI SP 2.0 2’14″260 2’16″204 2’17″586 6’48″050
51. Seiwert Heiko BMW 318is G 2’15″310 2’16″467 2’17″012 6’48″789
52. Feuerlein Wolf-Dieter Audi A4 Quattro G 2’17″575 2’16″024 2’15″971 6’49″570
53. Arendt Jean-Luc – (LUX) Renault Clio 2.0 A 2.0 2’15″586 2’15″277 2’18″762 6’49″625
54. Märtel Franck Honda Civic A 2.0 2’17″520 2’16″627 2’16″205 6’50″352
55. Kelar Jan – (CZ) MTX 1-02 D/E2 2.0 2’14″924 2’13″358 2’23″051 6’51″333
56. Vitali Hugo – (LUX) Reynard 903 E2 2.0 2’20″515 2’15″442 2’15″607 6’51″564
57. Bruckner Gilles – (LUX) Ford Puma A 2.0 2’19″133 2’16″746 2’16″721 6’52″600
58. Bühler Rainer Peugeot 205 Rallye N 1.4 2’17″475 2’18″242 2’17″713 6’53″430
59. Flammang Jean-Pierre – (B) Opel Astra GSI A 2.0 2’18″298 2’18″618 2’16″522 6’53″438
60. Gérard Jacques – (LUX) VW Scirocco LU 2’19″955 2’16″794 2’16″946 6’53″695
61. Blasi Raffaele – (I) VW Lupo MJT 2’19″335 2’18″404 2’17″988 6’55″727
62. Dunkel Guy – (LUX) VW Golf GTI LU 2’20″440 2’19″115 2’17″627 6’57″182
63. Celano Giuseppe – (I) VW Lupo MJT 2’21″043 2’20″198 2’18″627 6’59″868
64. Poorters Claude – (LUX) Renault Clio 2.0 A 2.0 2’22″911 2’22″325 2’21″016 7’06″252
65. Seiwert Edmund Opel Astra G 2’23″343 2’22″422 2’23″366 7’09″131
66. Priac Stéphane (LUX) Toyota Yaris A 1.4 2’25″422 2’22″669 2’22″362 7’10″453
67. Ahles Thomas VW Polo G 2’24″898 2’23″567 2’22″228 7’10″693
68. Boelke Werner Ford Escort Cosworth G 2’19″159 2’21″041 2’35″209 7’15″409
69. Löber Thorsten Opel Manta G 2’25″711 2’25″575 2’26″328 7’17″614
70. Shanen Gerry – (LUX) Ford Puma A 2.0 2’15″983 2’46″259 2’18″475 7’20″717
71. Sauter Ivar – (CH) Alfa Roméo Giulietta SV HA 2’28″353 2’26″999 2’27″116 7’22″468
72. Neubauer Arnöst – (CZ) Porsche 911 HA 2’27″827 2’27″357 2’28″534 7’23″718
73. Gibson Ian Philip Lotus 51A D/E2 1.6 2’41″034 2’39″002 2’43″319 8’03″355
74. Uderzo « Obelix » Livio – (I) NSU TT HA 2’44″099 2’42″462 2’44″361 8’10″922
75. Bormolini Fausto – (I) Osella PA20/S CN 3.0 1’38″684 1’39″029 5’17″206 8’34″919
76. Cecil Frantisek – (CZ) Hakar 1089 HA 2’54″431 2’51″979 2’52″036 8’38″446
77. Magliona Omar – (I) Osella PA20/S CN 3.0 1’44″331 1’42″754 5’40″173 9’07″258
Gamberucci Folco – (I) Lancia Fulvia Coupé HA
Ragazzi Riccardo – (I) VW Lupo MJT
Moreale Marianna – (I) VW Lupo MJT
Macke Christian Opel Kadett G
Harsch Oliver BMW 320i H 2.0
Orth Ralf BMW 320is N 2.0
Kreim Achim Opel Astra GSI A 2.0
De Pellegrini Ivano – (I) Osella PA20/S CN 3.0
Wagner Arnold Reynard 95D D/E2 F3000
Krajci Jaroslav – (SVK) Lola T96/50 D/E2 F3000