Bergrennen Reitnau / 28-29.06.2008 / 134 présents / 128 partants / 122 classés

 

Formule 3          
1. Debrunner Hansruedi Dallara F398 0’55″06 0’54″25 0’54″97 1’49″22
2. Gysin Fabian Dallara F399 0’55″65 0’56″07 0’56″84 1’51″72
  Aeschbacher Hans-Ulrich Dallara Opel pp pp pp
  Groupe E2 / 0 à 1600 cmc          
1. Riester James Oliver Reynard FF85 1’05″22 1’05″30 1’04″95 2’10″17
  Groupe E2 / 1601 à 2000 cmc          
1. Lachat Florian Tatuus Formula Master 0’53″94 0’54″26 0’54″35 1’48″20
2. Eigenmann Bruno Reynard 873 FV 0’56″83 0’57″31 0’56″49 1’53″32
3. Leisibach Bruno Dallara 287 Alfa 0’58″30 0’59″30 0’58″67 1’56″97
  Groupe E2 / 2001 à 3000 cmc          
1. Dufaux Jean-Jacques Martini MK69 0’54″27 0’55″00 0’53″92 1’48″19
  Kindler Martin Dallara Fiat 0’50″83 ab pp
  Groupe E2 / + de 3000 cmc          
1. Büchi Daniel Chevrolet Camaro 1’03″35 1’03″58 1’04″16 2’06″93
2. Hodel Toni Chevy Monte Carlo 1’04″74 1’04″77 1’03″74 2’08″48
3. Rüede Alain Chevrolet Race Truck 1’06″33 1’05″41 1’05″27 2’10″68
  Groupe CN / 0 à 2000 cmc          
1. Hunziker Herbert Norma M20F 0’58″08 0’57″70 0’56″46 1’54″16
2. Mauerhofer Daniel PRC Light 0’58″60 0’58″83 0’58″08 1’56″68
  Groupe GT / + de 3000 cmc          
1. Schmid Herbert Porsche 996 GT3 1’02″00 1’02″29 1’03″53 2’04″29
  Groupe A / 0 à 1600 cmc          
1. Bonvin Yann Citroën Saxo VTS 1’02″96 1’01″91 1’02″68 2’04″59
2. Babic Marijan Citroën Saxo VTS 1’05″19 1’05″04 1’04″94 2’09″98
3. Schneider Dominic Citroën Saxo VTS 1’05″19 1’22″22 1’05″86 2’11″05
4. Bernet Bruno Citroën Saxo VTS 1’06″98 1’07″12 1’06″20 2’13″18
  Sciboz Eric Peugeot 106 16V 1’07″54 pp pp
  Groupe A / 1601 à 2000 cmc          
1. Hunziker Thomas Alfa Romeo 156 TS 1’09″63 1’09″54 1’09″15 2’18″69
  Groupe ISA / 1601 à 2000 cmc          
1. Petignat Lionel Peugeot 309 16V 1’04″73 1’06″00 pp 2’10″73
  Groupe N/ISN / 0 à 2000 cmc          
1. Pralong Christian Peugeot 106 16V 1’09″62 1’09″34 1’08″78 2’18″12
2. Marchand Nicolas Opel Astra GSI 1’09″73 1’09″35 1’09″68 2’19″03
3. Favre Bertrand Suzuki Swift GTI 1’11″20 1’11″56 1’11″35 2’22″55
  Pralong Garry Peugeot 106 16V pp pp pp
  Groupe SSC / + de 3000 cmc          
1. Büetiger Paul Porsche 996 GT3 1’03″06 1’04″08 1’02″85 2’05″91
2. Ziegler Robert Porsche 911 GT3 1’03″16 1’03″51 1’03″88 2’06″67
3. Junod Cédric Mitsubishi Lancer Evo 6 1’06″06 1’06″57 1’05″39 2’11″45
  Groupe SS / 0 à 2000 cmc          
1. Hedinger Bernhard Peugeot 206 RC 1’07″88 1’07″78 1’07″15 2’14″93
2. Kuhn Oskar Renault Clio Sport 1’07″95 1’07″67 1’08″19 2’15″62
3. Scapozza Matteo Renault Clio RS 1’09″29 1’09″47 1’08″89 2’18″18
4. Hulmann Valère Renault Clio Sport 1’10″70 1’09″56 1’09″62 2’19″18
  Groupe IS / 0 à 1600 cmc          
1. Rohr Werner Toyota Corolla 0’59″97 0’59″18 0’59″09 1’58″27
2. Schöpfer Stefan Audi 50 1’00″39 1’00″46 1’05″34 2’00″85
3. Lanz Andreas Toyota Corolla 1’02″88 1’02″30 1’02″61 2’04″91
4. Schmid Ruedi VW Golf RSR 1’06″24 1’04″18 1’03″40 2’07″58
5. Mägli Thomas VW Golf GTI 16V 1’10″14 1’07″46 1’06″96 2’14″42
6. Lachat Didier VW Golf GTI 1’09″63 1’08″03 1’07″56 2’15″59
  Mathys Hansueli Fiat Uno ab pp pp
  Mattmüller Christoph VW Scirocco pp pp pp
  Groupe IS / 1601 à 2000 cmc          
1. Ochsner Jürg Opel Kadett C 1’00″02 0’58″88 0’58″82 1’57″70
2. Marty Roman Opel Kadett GTE 0’58″66 0’59″17 0’59″43 1’57″83
3. Steiner Reto Ford Escort RS 0’59″62 0’59″26 0’59″04 1’58″30
4. Darani Christian VW Golf GTI 16V 1’01″04 0’59″94 1’00″53 2’00″47
5. Banz Urs Opel Ascona B 1’01″27 1’01″35 1’01″30 2’02″57
6. Vallat Patrick VW Golf 16V 1’03″63 1’03″16 1’02″38 2’05″54
7. Ehrbar Rolf Opel Kadett C 1’05″00 1’05″43 1’03″38 2’08″38
8. Buser Lisbeth Opel Kadett C 1’10″15 1’10″33 1’10″77 2’20″48
  Grünig Hans-Rudolf Opel Kadett GTE ab pp pp
  Groupe IS / 2001 à 2500 cmc          
1. Koch Josef Opel Kadett C 0’58″05 0’58″41 0’58″55 1’56″46
2. Banz Armin Opel Kadett C 0’59″85 0’58″93 0’59″10 1’58″03
3. Zwahlen Christoph Opel Kadett C 1’00″16 0’59″60 0’59″29 1’58″89
4. Brugger Albert Opel Ascona 400 1’00″14 0’59″28 0’59″86 1’59″14
5. Sperandio Roger Opel Kadett C 1’00″17 1’00″02 1’00″93 2’00″19
6. Aeberhardt René BMW M3 E30 DTM 1’00″27 1’00″23 1’00″85 2’00″50
7. Sawatzki Bruno Opel Ascona B 1’00″72 1’01″14 1’00″62 2’01″34
8. Eberle Harry Opel Kadett C 1’01″59 1’00″54 1’00″97 2’01″51
9. Eugster Fabian Opel Kadett C 1’00″54 1’01″80 1’02″71 2’02″34
  Groupe IS / + de 3000 cmc          
1. Ianniello Bruno Lancia Delta S4 1’05″87 0’56″57 0’55″72 1’52″29
2. Nicolas Gérard Ford Sierra Cosworth 0’59″79 0’59″73 0’59″37 1’59″10
3. Métral Laurent Ford Sierra Cosworth 1’03″39 1’02″82 1’03″28 2’06″10
  Groupe E1 / 0 à 1400 cmc          
1. Schüpbach Manfred Fiat 127 Abarth 1’03″68 1’03″76 1’03″76 2’07″44
2. Thoma Silvio VW Polo 1’05″91 1’05″64 1’04″90 2’10″54
3. Messmer Dieter Triumph Spitfire MK4 1’11″14 1’11″83 1’11″11 2’22″25
  Keller Renzo Suzuki Swift GTI pp pp pp
  Groupe E1 / 1401 à 1600 cmc          
1. Mühlemann Roger Citroën Saxo VTS 1’05″43 1’04″66 1’05″40 2’10″06
2. Bilger René VW Golf GTI 1’04″66 1’05″68 1’05″42 2’10″08
  Halbheer Beat Citroën Saxo VTS 1’11″33 pp pp
  Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc          
1. Papagna David Fiat X1/9 0’58″37 0’58″41 0’58″55 1’56″78
2. Steck Peter BMW M3 E30 STW 0’59″21 0’59″67 0’59″87 1’58″88
3. Schär André Honda Integra R 1’01″16 1’01″28 1’01″37 2’02″44
4. Farine Benoît VW Golf 16V 1’02″80 1’02″94 1’02″53 2’05″33
5. Köchli René Honda Civic VTI 1’05″91 1’02″95 1’02″45 2’05″40
6. Schäfli Markus Opel Kadett GSI 1’03″44 1’03″86 1’03″57 2’07″01
7. Bralla Christian VW Golf 2 1’03″59 1’03″73 1’03″89 2’07″32
8. Zürcher Thomas Opel Corsa A GSI 1’05″33 1’04″52 1’03″45 2’07″97
9. Eicher Patric Opel Corsa B GSI 1’05″77 1’04″54 1’03″69 2’08″23
10. Küpfer Patrick Opel Corsa KPC 1’07″36 1’04″89 1’04″97 2’09″86
11. Stirnimann Beat Renault New Clio RS 1’04″83 1’05″62 1’05″14 2’09″97
12. Baumgartner Daniel Mazda MX-5 Cup 1’06″48 1’05″40 1’05″44 2’10″84
13. Rothenberger Sandro Opel Kadett C 1’06″64 1’05″77 1’05″82 2’11″59
14. Hofstetter Rico Mazda MX-5 Cup 1’06″00 1’06″48 1’06″00 2’12″00
15. Bliggenstorfer Jules Honda Civic SIR 1’06″77 1’06″47 1’06″35 2’12″82
16. Schärli Walter Opel Ascona 1’06″87 1’06″95 1’07″73 2’13″82
17. Lechner Olaf Fiat Ritmo 1’06″88 1’07″48 1’07″14 2’14″02
18. Servalli Roberto Opel Kadett City 1’09″54 1’08″82 1’09″21 2’18″03
19. Graf Othmar Mazda MX-5 Cup 1’08″38 1’14″21 pp 2’22″59
20. Bernhard Diego Alfa Romeo GTV 1’09″90 5’07″55 pp 6’17″45
  Nusbaumer Marcel Fiat Uno 1’06″53 ab pp
  Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc          
1. Chesaux Johnny BMW 2002 1’01″71 1’02″05 1’00″95 2’02″66
2. Rosaire Cédric BMW 325i 1’02″01 1’02″08 1’01″80 2’03″81
3. Häfele Daniel – (A) Fiat Uno Turbo 1’05″18 1’04″04 1’03″11 2’07″15
4. Helm Erich VW Polo G60 1’05″21 1’04″24 1’04″14 2’08″38
5. Spring Andreas Renault 5 GT Turbo 1’13″39 1’16″06 1’14″79 2’28″18
  Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc          
1. Neff Frédéric BMW M3 E30 0’58″98 0’59″17 0’58″82 1’57″80
2. Petitjean Claude Nissan Fairlady Z 1’03″53 1’04″42 1’04″78 2’07″95
3. Wüthrich Simon VW Golf G60 1’07″67 1’07″57 1’10″22 2’15″24
4. Krieg Dieter VW New Beetle Cup 1’09″60 1’09″30 1’07″47 2’16″77
5. Merino Sandro BMW M3 E36 1’10″69 1’11″03 1’09″63 2’20″32
6. Siegrist Peter VW New Beetle Cup 1’13″84 1’14″29 1’14″65 2’28″13
  Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc          
1. Beck Christof – (A) Lancia Delta S4 0’57″91 0’59″27 0’58″32 1’56″23
2. Laubscher René Mitsubishi Lancer Evo 8 1’00″03 1’00″34 1’00″01 2’00″04
3. Crevoiserat Raphaël Mazda 323 GTX 1’00″41 1’06″96 1’01″91 2’02″32
4. Merz Thomas VW Golf Turbo 1’02″40 1’02″67 1’02″55 2’04″95
5. Vögel Franz – (A) Lancia Delta Integrale 1’02″70 1’03″09 1’03″18 2’05″79
6. Reindl Philipp – (A) Lancia Delta Integrale 1’03″50 1’03″24 1’03″03 2’06″27
7. Ruch René Maserati 1’03″14 1’05″34 1’04″49 2’07″63
8. Schär Nicolas Opel Astra Turbo 1’24″08 1’09″51 1’07″15 2’16″66
  Groupe E1 / 3501 à 4000 cmc          
1. Schori Hans Mitsubishi Lancer Evo RS 0’58″62 0’57″88 0’56″85 1’54″73
2. Jenni Willi Porsche 911 Carrera 0’59″90 1’00″45 0’59″79 1’59″69
3. Bischof Patrick Porsche 911 Carrera 1’01″61 1’02″49 1’01″48 2’03″09
4. Neuhauser Michael BMW M3 E30 1’07″30 1’07″65 1’07″37 2’14″67
  Groupe E1 / + de 4000 cmc          
1. Brunner Christoph Chevrolet Camaro 1’05″45 1’04″79 1’05″75 2’10″24
2. Tobler Michael Dodge Dart 1’05″94 1’05″75 1’05″76 2’11″51
3. Hilpert Rolf Ford Mustang GTR 1’10″78 1’11″30 pp 2’22″08
  Renault Clio Classic Cup          
1. Bron Pascal Renault Clio RS Classic 1’00″87 1’01″30 1’01″38 2’02″17
2. Spiess Erwin Renault Clio RS Classic 1’02″26 1’01″76 1’01″40 2’03″16
3. Stadler Christof Renault Clio RS Classic 1’01″75 1’01″96 1’02″11 2’03″71
4. Wolf Marcel Renault Clio RS Classic 1’02″35 1’02″16 1’01″77 2’03″93
5. Leuenberger Frederic Renault Clio RS Classic 1’02″47 1’01″89 1’02″54 2’04″36
6. Krebs Philipp Renault Clio RS Classic 1’02″11 1’02″40 1’02″47 2’04″51
7. Schaffner Thomas Renault Clio RS Classic 1’02″36 1’02″72 1’02″66 2’05″02
8. Bissegger Alfred Renault Clio RS Classic 1’03″18 1’03″45 1’02″92 2’06″10
9. André Thomas Renault Clio RS Classic 1’03″85 1’03″27 1’03″25 2’06″52
10. Zemp Michel Renault Clio RS Classic 1’03″77 1’04″19 1’04″02 2’07″79
11. Wolf Beat Renault Clio RS Classic 1’04″32 1’04″47 1’04″78 2’08″79
12. Sigrist Hans Renault Clio RS Classic 1’06″21 1’06″02 1’05″91 2’11″93
  Gilomen René Renault Clio RS Classic pp pp pp
  Groupe AT-G Cup / 0 à 2000 cmc          
1. Eigen Christian – (D) VW Golf V 1’08″83 1’07″76 1’07″11 2’14″87
2. Gärker Christian – (D) VW Polo 1’12″58 1’12″53 1’13″63 2’25″11
3. Drewes Julia – (D) VW New Beetle 1’15″43 1’14″14 1’14″69 2’28″83
4. Winkelmann Gerd – (D) Opel Astra 1’20″45 1’19″79 1’19″19 2’38″98
  Reiter Thomas – (D) Opel Corsa pp pp pp