Bergrennen Trier / 13-14.06.2009 / 80 présents / 72 classés

 

1. Szasz Laszlo – (H) Reynard Zytek F3000 D/E2 3.0 1’35″017 1’35″499 1’35″986 4’46″412
2.  Napione Renzo – (I)  Reynard K02 F3000  D/E2 3.0  1’35″958 1’35″834 1’35″391  4’47″183 
3. Steiner Marcel Martini MK77-01 E2-SC 3.0 1’36″751 1’36″321 1’35″737 4’48″809
4. Bormolini Fausto – (I) Reynard 95D F3000 D/E2 3.0 1’36″243 1’37″364 1’36″641 4’50″248
5. Lang Uwe Osella PA20/S E2-SC 3.0 1’36″532 1’36″430 1’37″784 4’50″746
6. Demuth Guy – (LUX) Lola B02/50 F3000 D/E2 3.0 1’37″775 1’37″826 1’39″440 4’55″041
7. Svoboda Milan – (CZ) Dallara JSC 302 D/E2 2.0 1’39″096 1’39″551 1’38″899 4’57″546
8. Meisel Reto Mercedes 190 RM1 V8 E2-SH + 3.0 1’41″951 1’41″096 1’41″199 5’04″246
9. Seitz Franz Formel Opel Lotus D/E2 2.0 1’46″996 1’46″342 1’46″935 5’20″273
10. Bereiter Arno – (A) PRC E2-SC 2.0 1’46″790 1’49″610 1’49″620 5’26″020
11. Handa Norbert Lancia Delta Integrale Evo 3 E2-SH + 3.0 1’54″969 1’48″272 1’47″277 5’30″518
12. Bobinger Martin Osella PA21 E2-SC 2.0 1’49″331 1’50″372 1’51″083 5’30″786
13. Müller Urs Argo JM21 E2-SC 3.0 1’50″489 1’51″513 1’50″818 5’32″820
14. Debruyne Frank Dallara F393 D/E2 2.0 1’52″313 1’50″781 1’49″938 5’33″032
15. Bormolini Luigi – (I) Osella PA9 E2-SC 2.0 1’53″017 1’52″975 1’51″612 5’37″604
16. Jetzt Werner Lancia Delta 3 H + 2.0 1’51″942 1’53″141 1’52″830 5’37″913
17. Janik Vaclav – (CZ) Mitsubishi Lancer Evo 8 A + 3.0 1’55″376 1’53″013 1’54″010 5’42″399
18. Linden Leon – (LUX) Dallara F304 D/E2 2.0 1’55″285 1’56″319 1’55″453 5’47″057
19. Wolpert Uwe UWR WFK E2-SC 2.0 1’53″537 1’52″597 2’03″708 5’49″842
20. Maier Helmut VW Golf Spiess H 1.6 1’57″141 1’57″354 1’57″941 5’52″436
21. Kreim Achim Mitsubishi Lancer Evo 8 A + 3.0 1’57″248 1’57″312 1’57″902 5’52″462
22. Wanek Roland Mitsubishi Lancer Evo 9 N + 3.0 1’57″401 1’57″351 1’58″380 5’53″132
23. Weidinger Jörg Osella PA20/S E2-SC 3.0 2’41″227 1’37″398 1’36″607 5’55″232
24. Wiebe André Renault Mégane Maxi H 2.0 1’59″353 1’59″186 1’58″582 5’57″121
25. Schweiger Christian – (A) VW Golf IV Kit-Car A 2.0 1’59″799 1’59″830 1’58″678 5’58″307
26. Voves Jiri – (CZ) Subaru Impreza N + 3.0 2’00″081 1’59″730 2’00″138 5’59″949
27. Vojacek Lukas – (CZ) Alfa Romeo 147 SP 2.0 2’02″426 2’03″740 2’02″425 6’08″591
28. Bläsius Manfred BMW 320i ACL 2.0 2’03″877 2’03″457 2’02″785 6’10″119
29. Ludwig Harald BMW M3 CBC 2’03″533 2’03″668 2’03″298 6’10″499
30. Prek Ales – (SLO) Honda Civic Type R N 2.0 2’02″160 2’03″938 2’04″419 6’10″517
31. Fröhlich Werner BMW 320is H 2.0 2’02″846 2’03″892 2’03″948 6’10″686
32. Rein Richard Ford Capri CBC 2’03″862 2’03″530 2’03″527 6’10″919
33. Bonvin Yann – (CH) Citroën Saxo VTS A 1.6 2’04″375 2’03″727 2’03″679 6’11″781
34. Bröker Lars Honda Civic Type R N 2.0 2’05″069 2’03″920 2’03″110 6’12″099
35. Kellen Bob – (LUX) Ford Escort RS2000 ACL 2.0 2’05″880 2’04″915 2’05″560 6’16″355
36. Schmitz Joe – (LUX) Formel BMW Junior D/E2 1.4 2’09″205 2’03″473 2’03″989 6’16″667
37. Herl Andreas Ford Escort RS2000 CBC 2’06″548 2’05″417 2’06″140 6’18″105
38. Bätzel Waldemar Peugeot 206 RC N 2.0 2’06″921 2’07″067 2’06″874 6’20″862
39. Röck Sabine VW Golf I E2-SH + 3.0 2’07″702 2’07″649 2’06″272 6’21″623
40. Holoch Roman – (CZ) Alfa Romeo 147 SP 2.0 2’08″068 2’07″602 2’07″827 6’23″497
41. Meiers Robert Mitsubishi Lancer Evo 8 G 2’08″787 2’07″098 2’08″141 6’24″026
42. Kilp Heinz Opel Calibra N 2.0 2’09″081 2’09″419 2’08″918 6’27″418
43. Prodan Viliam – (CRO) Honda Civic Type R N 2.0 2’07″172 2’07″227 2’14″114 6’28″513
44. Collisi Stephan Behnke Condor E2-SC 1.6 2’11″740 2’08″336 2’09″997 6’30″073
45. Marchione Canio – (LUX) Fiat 127 ACL 1.6 2’11″625 2’11″114 2’10″484 6’33″223
46. Dreyfürst Ludger Mitsubishi Lancer Evo 8 N + 3.0 2’11″185 2’11″568 2’10″625 6’33″378
47. Hessberger Jürgen Fiat 127 H 1.15 2’07″179 2’10″686 2’15″800 6’33″665
48. Davidovic Jörg NSU TT Cup NSU 2’10″971 2’10″734 2’12″915 6’34″620
49. Wiebe Hans-Peter Renault 8 Gordini H 1.3 2’13″802 2’12″870 2’11″970 6’38″642
50. Seguin Mann – (LUX) Subaru Impreza N + 3.0 2’16″047 2’13″086 2’11″809 6’40″942
51. Schindler Uwe NSU KWR Cup NSU 2’12″982 2’13″144 2’17″548 6’43″674
52. Mikulastik Petr – (CZ) Subaru Impreza A + 3.0 2’15″051 2’16″462 2’12″627 6’44″140
53. Ostermann Thomas VW New Beetle Cup H + 2.0 2’15″259 2’16″911 2’15″683 6’47″853
54. Tordy Marc – (LUX) Honda Civic ACL 1.6 2’15″707 2’16″403 2’16″532 6’48″642
55. Seitz Hans-Dieter Ford Escort H 1.6 2’16″768 2’16″442 2’17″419 6’50″629
56. Vogel Michael NSU TT Cup NSU 2’18″909 2’17″411 2’19″038 6’55″358
57. Höllerich Nicola NSU TT Cup NSU 2’19″828 2’18″246 2’18″159 6’56″233
58. Fassbender Walter NSU TT Cup NSU 2’20″249 2’18″512 2’17″496 6’56″257
59. Bühler Reiner Peugeot 205 Rallye CBC 2’18″520 2’18″988 2’18″855 6’56″363
60. Kienert Francis – (LUX) Porsche 2.7 RS CBC 2’13″784 2’15″791 2’30″223 6’59″798
61. Soisson Claude – (LUX) Honda Civic ACL 1.6 2’21″110 2’19″807 2’19″027 6’59″944
62. Westenhöfer Armin VW Scirocco CBC 2’27″515 2’25″407 2’24″489 7’17″411
63. Hofmann Gerhard NSU TT Cup NSU 2’28″110 2’24″897 2’25″631 7’18″638
64. Schabacker Pit NSU TT Cup NSU 2’27″429 2’29″814 2’27″369 7’24″612
65. Voigt Walter NSU TT Cup NSU 2’28″384 2’29″808 2’28″220 7’26″412
66. Kremer Yves – (LUX) Opel Astra ACL 2.0 2’28″933 2’26″939 2’30″815 7’26″687
67. Bodtländer Thomas Peugeot 205 Rallye N 1.4 2’30″004 2’30″408 2’29″253 7’29″665
68. Szott Roman NSU TT Cup NSU 2’32″546 2’33″228 2’32″091 7’37″865
69. Kienert Paule – (LUX) Austin Cooper S CBC 2’38″493 2’38″386 2’35″320 7’52″199
70. Marques Pedro – (LUX) Renault Clio ACL 2.0 2’32″829 2’32″566 2’49″791 7’55″186
71. Siebert Laura Autobianchi A112 Abarth H 1.15 2’49″446 2’50″832 2’50″152 8’30″430
72. Mikulastik Silvestr – (CZ) Subaru Impreza A + 3.0 1’58″233 1’58″221 6’54″222 10’50″676
Niedermann Johannes NSU 1000C Cup NSU
Neuner Bernhard NSU TT Cup NSU
Rogers Julien BMW 320 E21 CBC
Danz Timo BMW CSL 3,5 CBC
Koob Franz Fiat 128 H 1.3
Olbrich Georg Osella PA21/P E2-SC 2.0
Kramsky Otakar – (CZ) Reynard K09 F3000 D/E2 3.0
Maas Franck – (LUX) Reynard 93D Cosworth F3000 D/E2 3.0