Course de côte de Massongex-Vérossaz / 23.08.2009 / 78 présents / 73 partants / 69 classés

 

Groupe DE / Formule 3          
1. Debrunner Hansruedi Dallara F398 Opel 2’01″04 2’01″67 2’03″94 4’02″71
  Groupe E2 / 0 à 1150 cmc          
1. Dougoud Nikolaj GDS Spyder 2’02″70 2’03″11 2’04″67 4’05″81
2. Lovey François Furia Solution 2’06″56 2’15″50 2’06″45 4’13″01
3. Martin Steve Formule BMW 2’10″01 2’09″37 2’10″08 4’19″38
4. Bovier Jean-Pierre Austin Cooper RS 2’20″40 2’21″20 ab 4’41″60
  Grand Joël Furia Solution ab pp pp  
  Groupe E2 / 1401 à 1600 cmc          
1. Rey Roger Martini MK45 VW 2’20″28 2’18″93 2’15″86 4’34″79
  Groupe E2 / 1601 à 2000 cmc          
1. Balmer Christian Tatuus Renault 1’54″37 1’54″93 1’59″51 3’49″30
2. Lachat Florian Tatuus S2000 1’55″04 1’56″03 1’58″61 3’51″07
3. Ducommun Julien Ralt RT30 2’00″02 2’00″73 1’58″11 3’58″13
4. Planchamp Didier Tatuus Renault 2’04″56 2’07″97 2’06″96 4’11″52
5. Berguerand Louis Tatuus Renault 2’13″98 2’13″79 2’21″84 4’27″77
  Groupe E2 / + de 2000 cmc          
1. Dufaux Jean-Jacques Reynard 95D F3000 ab 1’55″14 1’53″73 3’48″87
2. Beutler Alain Martini MK69 1’56″17 1’54″89 1’55″45 3’50″34
3. Kindler Martin Dallara Fiat 2’01″22 1’59″14 1’57″47 3’56″61
  Groupe C3 / 0 à 2000 cmc          
1. Riva Tiziano Rebo BMW 1’56″16 1’55″86 1’58″71 3’52″02
  Groupe A/ISA / 0 à 1600 cmc          
1. Schneider Dominic Citroën Saxo VTS 2’20″80 2’30″75 2’20″73 4’41″53
2. Blondel Francis Citroën C2 2’20″53 2’32″35 2’22″44 4’42″97
3. Ancay Christophe Peugeot 106 GTI 2’23″04 2’23″61 2’23″00 4’46″04
  Groupe A/ISA / 1601 à 2000 cmc          
1. Rossoz Pascal Renault Clio R3 2’14″69 2’24″16 2’14″48 4’29″17
  Groupe A/ISA / + de 2000 cmc          
1. May Alain-Stéphane Mitsubishi Lancer Evo 6 2’10″37 2’20″88 2’09″98 4’20″35
2. Rappaz Joël BMW M3 E30 2’34″86 2’10″32 2’10″16 4’20″48
3. Saudan Gaylord Subaru Impreza 2’11″55 2’11″74 2’27″21 4’23″29
4. Trombert Eric Mazda 323 Turbo 2’16″09 2’15″27 2’17″51 4’31″36
5. Lovay Arnaud Subaru Impreza Turbo 2’19″98 2’19″23 2’20″35 4’39″21
  Schnellmann Roger Mitsubishi Lancer Evo 8 2’09″66 pp pp  
  Groupe N/ISN / 0 à 1600 cmc          
1. Magnin Jonas Citroën Saxo VTS 2’20″66 2’22″28 2’21″03 4’41″69
2. Pralong Garry Peugeot 106 16V 2’21″68 2’22″31 2’23″81 4’43″99
3. Devanthery Aurélien Peugeot 106 16V 2’24″02 2’23″14 2’23″33 4’46″47
4. Pralong Christian Peugeot 106 16V 2’24″65 2’25″04 2’24″99 4’49″64
5. Loup Sébastien Peugeot 106 GTI 2’29″41 2’29″92 2’30″54 4’59″33
  Groupe N/ISN / 1601 à 2000 cmc          
1. Rudaz Danathan Renault Clio 2.0 2’28″17 2’27″45 2’28″96 4’55″62
2. Defago Gilles Peugeot 306 GTI 2’30″78 2’31″39 2’32″98 5’02″17
  Groupe N/ISN / + de 2000 cmc          
1. Gonon Florian Subaru Impreza 2’10″43 2’11″99 2’09″75 4’20″18
2. Cretegny Jean-Romain Ford Sierra Cosworth 2’17″10 2’16″55 2’18″13 4’33″65
3. Droxler Sylvain BMW M3 E36 2’17″79 2’17″14 2’16″79 4’33″93
4. Bovier Stive BMW 325i 2’19″73 2’19″86 2’20″41 4’39″59
  Castella David BMW M3 E36 pp pp pp  
  Muller Patrick Subaru Impreza STI pp pp pp  
  Groupe SSC / + de 3000 cmc          
1. Mächler Albin BMW 135i Coupé 2’19″62 2’18″34 2’17″84 4’36″18
  Groupe SS / 0 à 3000 cmc          
1. Kummer Reto Mini Cooper S 2’24″10 2’25″17 2’24″05 4’48″15
  Frossard Anaël Renault Clio RS pp pp pp  
  Groupe IS / 0 à 1600 cmc          
1. Lanz Andreas Toyota Corolla 2’10″41 2’09″84 2’09″69 4’19″53
2. Rohr Werner Toyota Corolla 2’22″50 2’10″08 2’09″89 4’19″97
3. Bianchini Dominique VW Golf 2’23″94 2’31″63 2’24″00 4’47″94
  Groupe IS / 2001 à 2500 cmc          
1. Zwahlen Christoph Opel Kadett C GTE 2’00″83 2’01″05 2’02″38 4’01″88
2. Delétroz Alain BMW M3 E30 2’09″38 2’19″35 2’11″93 4’21″31
  Groupe IS / + de 3000 cmc          
1. Geninasca Sacha Lancia Delta S4 1’57″45 2’08″16 1’55″92 3’53″37
  Groupe E1 / 0 à 1600 cmc          
1. Mühlemann Roger Citroën Saxo VTS 2’14″28 2’15″78 2’14″33 4’28″61
2. Dupuis Igor Citroën Saxo VTS 2’17″62 2’19″84 2’18″53 4’36″15
3. Roh Jean-Michel Citroën Saxo VTS 2’20″12 2’29″57 2’19″30 4’39″42
  Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc          
1. Erb Fritz Opel Kadett GTE 2’02″67 2’01″36 2’01″20 4’02″56
2. Bigler Eric Renault Clio RS 2’10″39 2’10″36 2’10″87 4’20″75
3. Sieber Jérôme Honda Civic 2’12″28 2’12″25 2’13″47 4’24″53
4. Petignat Lionel Peugeot 309 16V 2’12″91 2’13″94 2’12″37 4’25″28
5. Tapparel Eddy Opel Kadett C City 2’17″66 2’27″00 2’16″88 4’34″54
6. Chatelet Mickael VW Golf 2’18″82 2’21″18 2’20″52 4’39″34
7. Grünig Stefan VW Golf 2’26″37 2’20″43 2’21″70 4’42″13
8. Constantin François Opel Manta B 2’30″48 2’40″37 2’29″22 4’59″70
  Droz Michaël Renault Clio 2’13″33 ab pp  
  Darani Christian VW Golf GTI 16V 2’17″59 pp pp  
  Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc          
1. Chesaux Johnny BMW 2002 2’07″74 2’17″31 2’07″39 4’15″13
2. Waridel Yohan BMW 325i 2’08″44 2’19″12 2’07″72 4’16″16
3. Monnard Laurent BMW E21 2’21″98 2’22″56 2’21″57 4’43″55
  Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc          
1. Neff Frédéric BMW 325i E30 2’05″93 2’05″82 2’05″35 4’11″17
2. Beck Christof Lancia Delta S4 ab 2’14″17 2’04″94 4’19″11
  Krieg Dieter VW New Beetle Cup pp pp pp  
  Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc          
1. Ianniello Bruno Lancia Delta S4 1’57″90 2’06″43 1’58″15 3’56″05
2. Nicolas Gérard Ford Sierra Cosworth 2’06″03 ab 2’06″70 4’12″73
3. Juillard Richard BMW Compact 2’10″76 2’21″23 2’11″76 4’22″52
4. Savoy Jérôme BMW 320i 2’14″69 2’23″78 2’15″10 4’29″79
5. Wüthrich Simon VW Golf Turbo 2’16″11 ab 2’17″06 4’33″17
6. Hofmänner Christian Mitsubishi Lancer Evo 2’19″60 2’19″26 2’17″74 4’37″00
7. Farinoli Emilio Lancia Delta HF Integrale 2’25″46 pp 2’23″22 4’48″68
  Lattion Joël Ford Sierra Cosworth pp pp pp  
  Groupe E1 / + de 3500 cmc          
1. Schori Hans Mitsubishi Lancer Evo RS 2’00″21 2’01″52 2’01″91 4’01″73
  Porsche Cup Suisse          
1. Pfefferlé Alain Porsche Carrera RSR 2’12″96 2’23″56 2’13″87 4’26″83
2. Hostettler Bernard Porsche 911 2’20″68 2’19″38 2’18″50 4’37″88