Bergrennen Oberhallau / 29-30.08.2009 / 171 présents / 166 partants / 146 classés

 

Groupe E2 / 0 à 1400 cmc          
1. Scolaro Antonino Elia Prototyp 1’29″75 1’28″24 2’57″99
2. Graf Werner Formel BMW 1’34″70 1’35″07 3’09″77
3. Hänni Ernst PRM Evo 2 1’39″42 1’38″50 3’17″92
  Groupe E2 / 1401 à 1800 cmc          
1. Hug Fredi Swift Formel Ford 1’31″68 1’31″33 3’03″01
2. Baumann Leander Mygale Formel Ford 1’35″18 1’33″56 3’08″74
3. Schilling Daniel Swift Formel Ford 1’44″40 1’43″48 3’27″88
4. Zurflüh Jean-Claude Vector Formel Ford 1’49″39 1’48″10 3’37″49
  Babic Zeljka Swift Formel Ford 1’40″47 ab  
  Groupe E2 / 1601 à 2000 cmc          
1. Lachat Florian Tatuus S2000 1’15″00 1’14″61 2’29″61
2. Balmer Christian Tatuus Renault 1’18″40 1’17″30 2’35″70
3. Debrunner Hansruedi Dallara F398 Opel 1’21″24 1’21″26 2’42″50
4. Sträuli Willi Dallara F301 Fiat 1’22″24 1’21″45 2’43″69
5. Amweg Thomas Tatuus Renault 1’22″94 1’21″45 2’44″73
6. Gysin Fabian Dallara F399 Fiat 1’23″30 1’23″53 2’46″83
7. Planchamp Didier Tatuus Renault 1’23″92 1’23″56 2’47″48
8. Eigenmann Bruno Reynard 883 1’23″97 1’24″90 2’48″87
9. Riester Oliver James Dallara F392 Honda 1’38″54 1’33″29 3’11″83
  Aeschbacher Hans-Ulrich Dallara F399 1’24″01 pp  
  Leisibach Bruno Dallara 287 1’28″69 pp  
  Groupe E2 / 2001 à 3000 cmc          
1. Dufaux Jean-Jacques Reynard 95D F3000 1’14″55 1’14″19 2’28″74
2. Kindler Martin Dallara Nissan 1’16″01 1’15″51 2’31″52
3. Bossy Roland Dallara T04 1’17″39 1’16″90 2’34″29
4. Beutler Alain Martini MK69 1’19″72 1’18″70 2’38″42
  Groupe E2 / + de 3000 cmc          
1. Hilpert Rolf RAM Cobra 1’34″51 1’35″18 3’09″69
  Groupe CN / 0 à 2000 cmc          
1. Bereiter Arno – (A) PRC Honda 1’24″45 1’22″51 2’46″96
2. Bobinger Martin – (D) Osella PA21 1’24″67 1’25″49 2’50″16
3. Gebhard Dino – (D) Norma M20 2B 1’28″22 1’27″30 2’55″52
4. Maitre Jean-Jacques Norma M20 1’30″13 1’28″84 2’58″97
5. Wolpert Uwe – (D) UWR WFK 1’31″73 1’30″43 3’02″16
  Groupe CN / 2001 à 3000 cmc          
1. Steiner Marcel Martini MK77 BMW 1’14″03 1’13″39 2’27″42
2. Lang Uwe – (D) Osella PA20/S 1’15″03 1’14″59 2’29″62
3. Zajelsnik Patrick – (D) Osella PA20/S 1’17″03 1’16″47 2’33″50
4. Pillonel Yann Lucchini P3/95M BMW 1’23″88 1’22″79 2’46″67
5. Müller Urs Argo JM21 1’25″54 1’25″05 2’50″59
  Groupe C3 / 0 à 2000 cmc          
1. Hunziker Herbert Norma M20F Honda 1’25″56 1’25″23 2’50″79
2. Fladung Holger – (D) Aros Typ 80 1’32″04 1’29″34 3’01″38
  Groupe E2-SH / + de 3000 cmc          
1. Meisel Reto Mercedes 190RM V8 1’18″39 1’16″44 2’34″83
2. Büeler Toni Opel Astra V8 DTM 1’21″41 1’21″31 2’42″72
3. Büchi Daniel Chevrolet Camaro 1’30″92 1’28″16 2’59″08
  Groupe A/ISA / 0 à 1400 cmc          
1. Moser Stephan Toyota Yaris 1’47″61 1’46″62 3’34″23
2. Sprecher Roland Peugeot 106 Rallye 1’50″22 1’48″43 3’38″65
  Ming Michael Toyota Yaris Cup ab pp  
  Groupe A/ISA / 1401 à 1600 cmc          
1. Schneider Dominic Citroën Saxo VTS 1’39″56 1’39″17 3’18″73
2. Bernet Bruno Citroën Saxo VTS 1’48″72 1’43″79 3’32″51
  Groupe A/ISA / 1601 à 2000 cmc          
1. Engel Peter VW Golf 1’39″90 1’38″18 3’18″08
2. Fellmann Marcel Opel Astra OPC 1’43″77 1’40″52 3’24″29
  Groupe A/ISA / + de 3000 cmc          
1. Schnellmann Roger Mitsubishi Lancer Evo 8 1’30″05 1’30″66 3’00″71
2. Kothgassner Oswald – (A) Mitsubishi Lancer Evo 6 1’43″31 1’39″33 3’22″64
  Groupe N/ISN / 0 à 1400 cmc          
1. Rohr Christoph Peugeot 106 Rallye 1’50″13 1’49″60 3’39″73
  Groupe N/ISN / 1401 à 1600 cmc          
  Mühlemann Heinz Citroën Saxo VTS exclu exclu  
  Groupe N/ISN / 2001 à 3000 cmc          
1. Castella David BMW M3 E36 1’35″63 1’35″14 3’10″77
  Groupe N/ISN / + de 3000 cmc          
1. Cretegny Jean-Romain Ford Sierra Cosworth 1’37″37 1’37″12 3’14″49
2. Dreyfürst Ludger – (D) Mitsubishi Lancer Evo 1’46″16 1’42″20 3’28″36
  Groupe SSC / + de 3000 cmc          
1. Mächler Albin BMW 135i Coupé 1’36″37 1’33″94 3’10″31
2. Tschümperlin Pius Porsche 911 GT2 1’37″51 1’34″98 3’12″49
  Groupe SS / 0 à 2000 cmc          
1. Piccinato Giuliano Honda Integra Type R 1’41″69 1’41″25 3’22″94
2. Hedinger Bernhard Peugeot 206 RC 1’43″81 1’42″02 3’25″83
3. Kuhn Oskar Renault Clio RS 1’45″17 1’44″45 3’29″62
4. Aebi Marcel Nissan Sunny GTI 1’51″30 1’48″90 3’40″20
  Groupe SS / + de 3000 cmc          
1. Baur Rolf Porsche 944 Turbo 2’01″29 1’55″36 3’56″65
  Groupe IS / 0 à 1400 cmc          
1. Schöpfer Stefan Audi 50 1’31″96 1’31″90 3’03″86
2. Mathys Hansueli Fiat Uno 1’33″61 1’32″18 3’05″79
  Groupe IS / 1401 à 1600 cmc          
1. Rohr Werner Toyota Corolla 1’30″85 1’30″23 3’01″08
2. Lanz Andreas Toyota Corolla 1’32″91 1’33″95 3’06″86
3. Maegli Thomas VW Golf GTI 16V 1’38″36 1’37″51 3’15″87
4. Schmid Ruedi VW Golf RSR 1’40″37 1’37″88 3’18″25
5. Zihlmann Roland VW Golf 1 1’43″62 1’42″38 3’26″00
  Mattmüller Christoph VW Scirocco ab pp  
  Groupe IS / 1601 à 2000 cmc          
1. Marty Roman Opel Kadett C 1’29″21 1’28″73 2’57″94
2. Ochsner Jürg Opel Kadett C 1’29″84 1’29″79 2’59″63
3. Ehrbar Rolf Opel Kadett C 1’30″09 1’30″99 3’01″08
4. Banz Urs Opel Ascona B 1’32″40 1’33″10 3’05″50
5. Buser Lisbeth Opel Kadett C 1’42″89 1’40″49 3’23″38
  Groupe IS / 2001 à 2500 cmc          
1. Koch Josef Opel Kadett C 16V 1’25″20 1’24″50 2’49″70
2. Banz Armin Opel Kadett C 16V 1’28″33 1’28″41 2’56″74
3. Brugger Albert Opel Ascona 400 1’29″98 1’30″39 3’00″37
4. Dobler Albert BMW M3 DTM 1’30″92 1’29″98 3’00″90
5. Eberle Harry Opel Kadett C 1’32″02 1’31″02 3’03″04
6. Betschen Martin Opel Kadett C 1’33″85 1’33″43 3’07″28
7. Neuhauser Michael BMW M3 E30 1’37″64 1’36″16 3’13″80
8. Dörig Hanspeter BMW M3 DTM 1’41″79 1’40″47 3’22″26
  Zwahlen Christoph Opel Kadett C ab 1’30″20  
  Sawatzki Bruno Opel Ascona B pp pp  
  Groupe IS / + de 3000 cmc          
1. Geninasca Sacha Lancia Delta S4 1’21″08 1’20″55 2’41″63
  Pfefferlé Alain Porsche 935 Turbo pp pp  
  Groupe E1 / 0 à 1400 cmc          
1. Glas Wolfgang – (D) VW Polo 16V 1’38″33 1’37″27 3’15″60
2. Keller Renzo Suzuki Swift 1’38″44 1’38″84 3’17″28
3. Thoma Silvio VW Polo 1’41″11 1’39″98 3’21″09
4. Bächler Martin VW Lupo Cup 1’41″11 1’41″17 3’22″28
  Groupe E1 / 1401 à 1600 cmc          
1. Willener Werner VW Golf 1’31″03 1’31″94 3’02″97
2. Halbheer Beat Citroën Saxo 16V 1’37″54 1’37″65 3’15″19
3. Bilger René VW Golf 1’36″34 1’39″72 3’16″06
4. Mühlemann Roger Citroën Saxo VTS 1’38″91 1’39″50 3’18″41
5. Wenger Manuel Opel Corsa 1’45″16 1’45″00 3’30″16
6. Jungi Rolf Citroën Saxo 16V 1’49″20 1’48″38 3’37″58
  Bürki Martin VW Polo ab pp  
  Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc          
1. Erb Fritz Opel Kadett GTE 1’24″52 1’25″58 2’50″10
2. Hovemann Holger – (D) Opel Kadett C 1’25″17 1’26″35 2’51″52
3. Eller Hans Peter – (D) VW Scirocco 1’28″79 1’27″98 2’56″77
4. Glass Stefan – (D) Ford Escort MK1 1’29″42 1’28″87 2’58″29
5. Faath Sascha – (D) Opel Kadett C 1’29″19 1’29″44 2’58″63
6. Steck Peter BMW M3 STW 1’29″93 1’29″33 2’59″26
7. Petter Richard – (A) BMW 2002 16V 1’29″65 1’30″82 3’00″47
8. Rothenberger Sandro Opel Kadett C VTEC 1’33″21 1’31″59 3’04″80
9. Baumgartner Daniel Mazda MX-5 1’32″48 1’32″97 3’05″45
10. Zürcher Urs Opel Kadett GTE 1’34″03 1’32″74 3’06″77
11. Petignat Lionel Peugeot 309 16V 1’33″76 1’34″43 3’08″19
12. Schäfli Markus Opel Kadett GSI 1’34″66 1’34″31 3’08″97
13. Köchli René Honda Civic VTI 1’35″19 1’34″65 3’09″84
14. Grimaldi Romeo Honda Civic Type R 1’36″80 1’36″05 3’12″85
15. Imthurn Valentin VW Scirocco 16V 1’36″46 1’36″62 3’13″08
16. Stirnimann Beat Renault New Clio RS 1’37″48 1’37″30 3’14″78
17. Schwab Günther – (A) Renault Clio RS 1’36″93 1’38″23 3’15″16
18. Niederberger Philip Opel Kadett C City 1’40″03 1’37″73 3’17″76
19. Grünig Stefan VW Golf 8V 1’39″00 1’39″22 3’18″22
20. Werner René Mazda MX-5 Cup 1’40″17 1’39″68 3’19″85
21. Küpfer Patrick Opel Corsa 1’43″60 1’42″86 3’26″46
22. Graf Othmar Mazda MX-5 1’48″30 1’44″45 3’32″75
  Behr Martin – (D) BMW 2002 1’34″90 pp  
  Servalli Roberto Opel Kadett City 1’36″98 pp  
  Kammermann Thomas VW Golf 16V ab pp  
  Lüthi Hansjürg Opel Vectra ab pp  
  Bernhard Diego Alfa Romeo GTV Veloce pp pp  
  Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc          
1.  Häfele Daniel – (A)  Fiat Uno  1’33″05  1’30″91  —  3’03″96 
  Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc          
1. Beck Christof Lancia Delta S4 1’25″64 1’25″37 2’51″01
2. Neff Frédéric BMW E30 1’28″04 1’27″97 2’56″01
3. Merz Thomas VW Golf Turbo 1’34″61 1’34″67 3’09″28
4. Wilhelm Bernd – (D) BMW M3 E36 1’40″55 1’39″09 3’19″64
5. Krieg Dieter VW New Beetle Cup 1’45″13 1’44″62 3’29″75
  Baumgartner Jürgen Mazda 323 ab 1’47″14  
  Groupe E1 / + de 3000 cmc          
1. Ianniello Bruno Lancia Delta S4 1’20″00 1’21″51 2’41″51
2. Laubscher René Mitsubishi Lancer Evo 8 1’26″78 1’26″02 2’52″80
3. Jenni Willi Porsche 911 Carrera 1’28″32 1’27″99 2’56″31
4. Ruch René Maserati 1’30″60 1’30″60 3’01″20
5. Tobler Michael Dodge Dart 1’30″99 1’30″33 3’01″32
6. Reindl Philipp – (A) Lancia Delta Integrale 1’31″52 1’30″45 3’01″97
7. Wüthrich Simon VW Golf Turbo 1’32″29 1’31″81 3’04″10
8. Hofmänner Christian Mitsubishi Lancer Evo 1’33″58 1’30″63 3’04″21
  Schori Hans Mitsubishi Lancer Evo RS ab pp  
  Metz Wolfgang Ferrari 360/01 pp pp  
  Renault Clio Classic Cup          
1. Krebs Philipp Renault Clio RS Classic 1’34″08 1’33″46 3’07″54
2. Wolf Marcel Renault Clio RS Classic 1’33″70 1’33″85 3’07″55
3. Borer Daniel Renault Clio RS Classic 1’34″78 1’34″13 3’08″91
4. Leuenberger Frederic Renault Clio RS Classic 1’36″45 1’34″48 3’10″93
5. Schaffner Thomas Renault Clio RS Classic 1’39″23 1’33″82 3’13″05
6. Spiess Erwin Renault Clio RS Classic 1’38″22 1’35″61 3’13″83
7. Gilomen René Renault Clio RS Classic 1’47″23 1’42″02 3’29″25
  Sigrist Marc Renault Clio RS Classic ab 1’48″58  
  Zürcher Thomas Renault Clio RS Classic ab pp  
  André Thomas Renault Clio RS Classic ab pp  
  Zemp Michel Renault Clio RS Classic ab pp  
  Wolf Beat Renault Clio RS Classic ab pp  
  Renault Clio Cup          
1. Leutenegger René Renault New Clio RS 1’34″93 1’34″87 3’09″80
2. Ryf Lukas Renault New Clio RS 1’39″17 1’34″40 3’13″57
3. Yerli Frédéric Renault New Clio RS 1’39″47 1’34″74 3’14″21
4. Rohr Thomas Renault New Clio RS 1’39″38 1’35″32 3’14″70
5. Hedinger Matthias Renault New Clio RS 1’40″08 1’35″80 3’15″88
6. Lüthi Walter Renault New Clio RS 1’39″58 1’37″14 3’16″72
7. Amweg Sabine Renault New Clio RS 1’41″96 1’37″38 3’19″34
8. Sigrist Hans Renault New Clio RS 1’47″94 1’42″40 3’30″34
  Wüst Reto Renault New Clio RS ab pp  
  Groupe VHC / 0 à 2000 cmc          
1. Huber Bruno Argo JM1 1’32″94 1’32″01 3’04″95
2. Buschor Armin BMW 320 1’34″68 1’34″61 3’09″29
3. Howald Hans-Rudolf Griffon FR 1’40″86 1’38″70 3’19″56
4. Pauli Walter Alpine 1300S 1’43″41 1’42″50 3’25″91
5. Duss Heinz Austin Cooper S 1’52″08 1’49″94 3’42″02
6. Béguelin Henry Alfa Romeo Giulia 1’53″03 1’49″68 3’42″71
7. Collisi Stephan – (D) Behnke Condor Cosworth 1’54″51 1’51″64 3’46″15
8. Küpfer Hans Rudolf Rombaldi Panhard 2’08″56 2’08″12 4’16″68
9. Somazzi Matteo Alfa Romeo GT 3’29″59 2’00″42 5’30″01
  Moser Roger BMW 320 pp pp