Course de côte de Châtel-St-Denis-Les Paccots / 20.09.2009 / 93 présents / 89 partants / 84 classés

 

Groupe E2 / 0 à 1000 cmc          
1. Kowalski Nicolas PRM Fun Boost 1’23″97 1’41″25 1’54″04 3’05″22
  Bovier Jean-Pierre Austin Cooper RS 1’21″76 ab pp  
  Groupe E2 / 1001 à 1400 cmc          
1. Maurer Jacques John Corbyn Honda 1’18″29 1’25″98 1’29″31 2’44″27
  Dougoud Nikolaj GDS Spyder pp pp pp  
  Aebischer Etienne Formule BMW pp pp pp  
  Groupe E2 / 1401 à 1600 cmc          
1. Rey Roger Martini MK45 VW 1’15″74 1’42″71 1’46″41 2’58″45
  Groupe E2 / 1601 à 2000 cmc          
1. Balmer Christian Tatuus Renault 1’02″20 1’13″64 1’18″38 2’15″84
2. Lachat Florian Tatuus S2000 1’03″83 1’19″43 1’31″97 2’23″26
3. Planchamp Didier Tatuus Renault 1’07″58 1’26″41 1’33″73 2’33″99
4. Berguerand Louis Tatuus RC99 1’11″23 1’26″01 1’32″63 2’37″24
  Debrunner Hansruedi Dallara F398 1’07″81 pp pp  
  Groupe E2 / + de 2000 cmc          
1. Dufaux Jean-Jacques Reynard 95D F3000 1’00″53 1’14″20 1’26″58 2’14″73
2. Kindler Martin Dallara Nissan 1’01″12 1’13″85 ab 2’14″97
3. Beutler Alain Martini MK69 1’02″82 1’17″67 1’23″13 2’20″4
  Groupe CN / 2001 à 3000 cmc          
1. Pillonel Yann Lucchini P3/95 BMW 1’06″54 1’30″78 pp 2’37″32
  Groupe C3 / 1601 à 2000 cmc          
1. Maitre Jean-Jacques Norma M20 1’14″39 1’23″45 1’22″46 2’36″85
  Groupe A/ISA / 0 à 1400 cmc          
1. Hulmann David Fiat Panda Kit-Car 1’31″82 1’32″85 1’33″48 3’04″67
  Groupe A/ISA / 1401 à 1600 cmc          
1. Nicolier Bertrand Honda Civic VTI 1’21″09 1’27″60 1’31″76 2’48″69
2. Schneider Dominic Citroën Saxo VTS 1’20″97 1’28″59 1’31″46 2’49″56
3. Blondel Francis Citroën C2 1’22″53 1’27″17 1’34″88 2’49″70
  Groupe A/ISA / 1601 à 2000 cmc          
1. Engel Peter VW Golf 2’36″60 1’24″06 1’28″93 2’52″99
  Groupe A/ISA / + de 3000 cmc          
1. Schnellmann Roger Mitsubishi Lancer Evo 8 1’13″54 1’19″35 1’22″97 2’32″89
2. Trombert Eric Mazda 323 Turbo 1’17″20 1’23″01 1’25″83 2’40″21
3. Lovay Arnaud Subaru Impreza 1’20″59 1’30″36 1’33″24 2’50″95
  Groupe N/ISN / 1401 à 1600 cmc          
1. Magnin Jonas Citroën Saxo VTS 1’24″44 1’28″24 1’29″56 2’52″68
2. Richard Fabien Citroën Saxo VTS 1’27″18 1’32″91 1’35″10 3’00″09
3. Burri Michael Citroën Saxo VTS 1’28″46 1’31″91 1’34″09 3’00″37
  Groupe N/ISN / 1601 à 2000 cmc          
1. Leibundgut Pierre Honda Integra Type R 1’19″00 1’28″12 1’27″97 2’46″97
2. Oulevey Fabrice Renault Clio 2.0 1’19″80 1’29″25 1’30″18 2’49″05
3. Pasche Nicolas Renault Clio RS 1’23″18 1’27″66 1’28″53 2’50″84
4. Rudaz Danathan Renault Clio 2.0 1’24″95 1’29″46 1’32″52 2’54″41
5. Défago Gilles Peugeot 306 1’31″57 1’32″63 1’40″87 3’04″20
  Groupe N/ISN / 2001 à 3000 cmc          
1. Castella David BMW M3 E36 1’15″15 1’33″05 pp 2’48″20
  Droxler Sylvain BMW M3 E36 pp pp pp  
  Groupe N/ISN / + de 3000 cmc          
1. Cretegny Jean-Romain Ford Sierra Cosworth 1’19″00 1’22″30 1’24″90 2’41″30
  Groupe SSC / + de 3000 cmc          
1. Mächler Albin BMW 135i Coupé 1’15″99 1’23″19 1’23″78 2’39″18
2. Gysler Fred Porsche 996 GT3 1’20″18 1’31″17 1’32″43 2’51″35
  Groupe SS / 1601 à 2000 cmc          
1. Scapozza Matteo Renault Clio RS 1’23″14 1’27″43 1’28″09 2’50″57
2. Kuhn Oskar Renault Clio RS 1’25″05 1’34″68 1’35″35 2’59″73
  Groupe SS / + de 2000 cmc          
1. Kummer Reto Mini Cooper S 1’21″21 1’28″23 1’30″16 2’49″44
  Groupe IS / 0 à 1400 cmc          
1. Schöpfer Stefan Audi 50 1’14″22 1’25″15 1’23″91 2’38″13
2. Mathys Hansueli Fiat Uno 1’16″38 1’25″31 1’23″73 2’40″11
  Groupe IS / 1401 à 1600 cmc          
1. Rohr Werner Toyota Corolla 1’13″79 1’19″19 1’23″49 2’32″98
2. Lanz Andreas Toyota Corolla 1’15″42 1’24″53 1’27″67 2’39″95
3. Bianchini Dominique VW Golf 1’20″69 1’22″86 1’25″64 2’43″55
4. Schmid Ruedi VW Golf RSR 1’19″73 1’27″29 1’32″47 2’47″02
  Groupe IS / 1601 à 2000 cmc          
1. Marty Roman Opel Kadett C 1’12″10 1’20″26 1’26″83 2’32″36
2. Vallat Patrick VW Golf GTI 16V 1’13″27 1’19″23 1’23″64 2’32″50
3. Banz Urs Opel Ascona B 1’15″14 1’23″92 1’30″82 2’39″06
  Groupe IS / 2001 à 2500 cmc          
1. Banz Armin Opel Kadett C 16V 1’12″31 1’22″35 1’26″80 2’34″66
2. Eberle Harry Opel Kadett C 1’13″92 1’24″72 1’36″22 2’38″64
  Zwahlen Christoph Opel Kadett C pp pp pp  
  Groupe IS / 2501 à 3000 cmc          
1. Pfefferlé Alain Porsche Carrera RSR 1’16″27 1’24″59 pp 2’40″86
  Groupe IS / + de 3000 cmc          
  Geninasca Sacha Lancia Delta S4 ab pp pp  
  Groupe E1 / 1401 à 1600 cmc          
1. Bilger René VW Golf 1’18″57 1’26″70 pp 2’45″27
2. Halbheer Beat Citroën Saxo 16V 1’19″78 1’31″96 pp 2’51″74
3. Wenger Manuel Opel Corsa 1’24″41 1’28″58 1’30″33 2’52″99
  Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc          
1. Steck Peter BMW M3 STW 1’10″56 1’19″61 pp 2’30″17
2. Girard Maurice BMW 320 1’11″44 1’24″43 1’26″37 2’35″87
3. Petignat Lionel Peugeot 309 16V 1’15″30 1’20″80 1’23″37 2’36″10
4. Bigler Eric Renault Clio RS 1’14″07 1’23″34 1’24″78 2’37″41
5. Cruchaud Michel Renault Clio RS 1’16″09 1’21″82 1’22″46 2’37″91
6. Villoz Hervé Renault Clio RS 1’16″56 1’25″29 1’23″95 2’40″51
7. Zürcher Urs Opel Kadett GTE 1’15″87 1’29″21 1’26″06 2’41″93
8. Toffel Pierre-Alain Renault Clio RS 1’17″43 1’25″14 1’26″21 2’42″57
9. Imthurn Valentin VW Scirocco 16V 1’17″15 1’41″72 1’28″80 2’45″95
10. Chatelet Mickael VW Golf 1’18″78 1’28″80 1’31″44 2’47″58
11. Schorderet Yann VW Golf 16V 1’18″50 1’29″91 1’32″01 2’48″41
12. Küpfer Patrick Opel Corsa 1’22″56 1’33″64 1’39″59 2’56″20
13. Wälti Antony VW Golf 1 1’27″60 1’36″95 1’37″68 3’04″55
  Tapparel Eddy Opel Kadett City 1’20″09 pp pp  
  Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc          
1. Monnard Laurent BMW E21 1’19″63 1’27″49 1’32″95 2’47″12
2. Fleury Jean-Louis BMW 320 E21 1’26″75 1’38″62 pp 3’05″37
  Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc          
1. Neff Frédéric BMW E30 1’09″55 1’19″49 1’20″52 2’29″04
2. Beck Christof Lancia Delta S4 1’11″14 1’21″39 1’19″73 2’30″87
3. Favre Bertrand BMW 325i 1’13″95 1’22″70 1’27″99 2’36″65
4. Millasson Bertrand BMW 323i Compact 1’14″11 1’25″41 1’25″83 2’39″52
5. Badertscher Robert Renault Clio TBR 1’19″46 1’26″18 pp 2’45″64
6. Krieg Dieter VW New Beetle Cup 1’27″73 1’35″34 pp 3’03″07
  Groupe E1 / + de 3000 cmc          
1. Nicolas Gérard Ford Escort WRC 1’07″12 1’15″44 1’17″94 2’22″56
2. Hulmann Valère Mazda 323 GTX 1’09″17 1’16″24 1’19″49 2’25″41
3. Schori Hans Mitsubishi Lancer Evo RS 1’04″59 1’24″69 pp 2’29″28
4. Savoy Jérôme BMW 320i 1’13″87 1’24″07 1’25″53 2’37″94
5. Hofmänner Christian Mitsubishi Lancer Evo 1’16″27 1’26″84 pp 2’43″11
6. Farinoli Emilio Lancia Delta Integrale 1’19″88 1’26″65 1’30″66 2’46″53
7. Muller Gopal Ford Sierra Cosworth 1’20″63 1’29″53 pp 2’50″16
8. Barraud Nicolas BMW 318 E30 1’25″40 1’42″13 pp 3’07″53
9. Häberli Laurent BMW 325 E36 1’35″27 1’33″48 pp 3’08″75
10. Wälti Xavier BMW 320i E30 1’32″59 1’41″44 1’42″85 3’14″03
11. Rinsoz Steve BMW 323 E30 1’35″35 1’58″72 pp 3’34″07
  Jenni Willi Porsche 911 Carrera 1’11″84 pp pp  
  Groupe VHC / 0 à 1300 cmc          
1. Pauli Walter Alpine 1300S 1’24″48 1’32″92 1’37″59 2’57″40