Course de côte de Massongex-Vérossaz / 22.08.2010 / 74 présents / 74 partants / 68 classés

 

Groupe E2-SS / 0 à 1150 cmc          
1. Lovey François Arcobaleno 2’02″88 2’03″37 2’02″11 4’04″99
2. Grand Joël Furia Solution 2’06″59 2’07″93 2’06″67 4’13″26
3. Martin Steve Formule BMW 2’07″01 2’07″56 2’06″59 4’13″60
  Maurer Jacques John Corbyn Honda 2’22″06 ab pp
  Groupe E2-SS / 1151 à 1600 cmc          
1. Revaz Florian Formule BMW 2’04″16 2’04″00 2’20″00 4’08″16
2. Rey Roger Martini MK45 VW 2’10″73 2’14″93 2’58″53 4’25″66
  Groupe E2-SS / 1601 à 2000 cmc          
1. Balmer Christian Tatuus Renault 1’53″53 1’52″35 1’53″29 3’45″64
2. Lachat Florian Tatuus S2000 1’52″67 1’53″35 2’18″92 3’46″02
3. Volluz Joël Tatuus Renault 1’56″94 1’57″15 1’57″82 3’54″09
4. Planchamp Didier Tatuus Renault 2’00″89 2’01″13 2’01″56 4’02″02
5. Berguerand Louis Tatuus Renault 2’08″83 2’15″33 pp 4’24″16
  Groupe E2-SS / + de 2000 cmc          
1. Riva Tiziano Reynard 92D F3000 1’52″24 1’53″21 1’51″65 3’43″89
2. Dufaux Jean-Jacques Reynard 95D F3000 1’54″02 1’56″96 pp 3’50″98
3. Beutler Alain Martini MK69 1’56″69 1’54″89 1’57″31 3’51″58
  Groupe E2-SC / 0 à 3000 cmc          
1. Steiner Marcel Martini MK77 BMW 1’52″31 1’52″37 1’51″24 3’43″55
2. Fellay Patrick Westfield S2000 2’08″83 2’09″29 2’09″58 4’18″12
  Groupe E2-SH / 0 à 1400 cmc          
1. Bovier Jean-Pierre Austin Cooper RS 2’21″09 2’19″61 2’33″63 4’40″70
2. Pralong Garry Mini Westfield TRZ 2’21″79 2’22″31 ab 4’44″10
  Groupe GT / + de 3000 cmc          
1. Bührer Nicolas Porsche 911 GT3 2’14″07 2’12″95 2’15″59 4’27″02
  Groupe A/ISA / 0 à 1600 cmc          
1. Maeder Arnaud Citroën Saxo VTS 2’14″77 2’16″15 2’15″58 4’30″35
2. Taverney Hervé Citroën C2 R2 Max 2’17″35 2’16″09 2’17″17 4’33″26
3. Schneider Dominic Citroën Saxo VTS 2’18″94 2’18″82 2’19″31 4’37″76
4. Murisier Pierre Peugeot 106 GTI 2’21″04 2’19″37 2’19″90 4’39″27
5. Berner Sébastien Citroën C2 2’21″82 2’21″22 2’21″05 4’42″27
6. Araujo Ricardo Peugeot 206 2’27″42 2’27″23 2’27″26 4’54″49
  Monod Julien Citroën C2 ab pp pp
  Groupe A/ISA / 1601 à 3000 cmc          
1. Mächler Albin BMW 320i 2’11″60 2’11″93 2’11″63 4’23″23
2. Berard Laurent Honda Civic R 2’15″70 2’12″91 2’17″01 4’28″61
3. Rappaz Joël BMW M3 E30 2’37″59 2’38″49 2’37″20 5’14″79
  Groupe A/ISA / + de 3000 cmc          
1. Schnellmann Roger Mitsubishi Lancer Evo 8 2’07″89 2’07″67 pp 4’15″56
2. May Alain-Stéphane Mitsubishi Lancer Evo 6 2’19″37 2’10″89 2’10″92 4’21″81
3. Trombert Eric Mazda 323 Turbo 2’16″02 2’16″86 pp 4’32″88
  Groupe N/ISN / 0 à 1600 cmc          
1. Pralong Christian Peugeot 106 16V 2’25″86 2’26″55 2’27″42 4’52″42
2. Mühlemann Heinz Citroën Saxo VTS 2’28″66 2’27″55 2’29″03 4’56″21
  Groupe N/ISN / 1601 à 2000 cmc          
1. Lovey Michel Honda Civic R 2’14″84 2’15″29 2’15″15 4’29″99
2. Pinto Sergio Renault Clio RS 2’15″61 2’16″10 2’16″21 4’31″71
3. Leibundgut Pierre Honda Integra Type R 2’18″75 2’18″07 2’18″50 4’36″57
4. Frossard Anaël Renault Clio RS 2’24″03 2’19″16 2’18″31 4’37″47
5. Darbellay Grégoire Renault Clio 2.0 2’22″12 2’21″63 2’21″40 4’43″03
  Groupe N/ISN / + de 2000 cmc          
1. Büeler Toni Mitsubishi Lancer Evo 10 2’08″14 2’08″05 2’09″02 4’16″19
2. Droxler Sylvain BMW M3 E36 2’14″41 2’15″03 2’14″43 4’28″84
3. Cretegny Jean-Romain Ford Sierra Cosworth 2’14″98 2’14″33 2’15″21 4’29″31
  Groupe SSC / + de 3000 cmc          
1. Macherel Martial Subaru Impreza WRX STI 2’16″40 2’15″08 2’15″19 4’30″27
  Groupe SS / 2001 à 3000 cmc          
1. Kummer Reto Mini Cooper S 2’24″89 2’22″24 2’22″19 4’44″43
  Groupe IS / 2001 à 2500 cmc          
1. Zwahlen Christoph Opel Kadett C 2’01″53 2’02″72 2’03″78 4’04″25
  Groupe E1 / 0 à 1600 cmc          
1. Wittwer Daniel VW Golf I 2’11″12 2’11″84 2’14″69 4’22″96
2. Mühlemann Roger Citroën Saxo VTS 2’14″97 2’14″38 2’14″67 4’29″05
3. Kuster Michael Alfa Romeo Sprint 2’16″75 2’14″99 ab 4’31″74
4. Dupuis Igor Citroën Saxo VTS 2’18″03 2’16″85 2’16″77 4’33″62
  Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc          
1. Petignat Lionel Peugeot 309 16V 2’11″50 2’11″63 2’12″56 4’23″13
2. Darani Christian VW Golf GTI 16V 2’12″43 2’12″59 2’13″48 4’25″02
3. Golliard Patrick Alfa Romeo 155 STW 2’12″39 2’15″58 2’14″23 4’26″62
4. Hofstetter Rico Mazda MX-5 2’15″32 2’16″62 2’16″38 4’31″70
5. Luisier Yvan Opel Kadett C 2’12″86 2’20″85 ab 4’33″71
6. Constantin François Opel Manta GSI 2’27″86 2’30″02 2’27″45 4’55″31
7. Jehli Birgit BMW 318 is 2’37″14 2’49″03 2’39″10 5’16″24
  Tapparel Eddy Opel Kadett C City 2’17″37 ab pp
  Chatelet Mickael VW Golf ab ab pp
  Boehler Stefan Renault Clio ab pp pp
  Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc          
1. Chabod Dominique Renault 5 Turbo 2’04″98 2’05″55 2’05″92 4’10″53
2. Metroz Kevin BMW E30 2’19″31 2’38″59 2’37″07 4’56″38
  Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc          
1. Neff Frédéric BMW 325i E30 2’05″10 2’05″74 2’06″04 4’10″84
2. Lo Vacco Fabrizio Lancia Delta S4 2’07″94 2’10″50 2’11″41 4’18″44
Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc
1. Ianniello Bruno Lancia Delta S4 1’59″29 1’58″24 1’58″05 3’56″29
2. Hulmann Valère Mazda 323 GTX 2’06″30 2’08″33 2’06″42 4’12″72
3. Halter Joe Mitsubishi Lancer Evo 9 2’10″98 2’10″57 2’11″65 4’21″55
4. Juillard Richard BMW 325 Compact 2’11″22 2’11″22 2’12″05 4’22″44
5. Wildy Thomas Lancia Delta Integrale 2’15″64 2’17″07 2’15″88 4’31″52
6. Ducrey Sandy Ford Sierra Cosworth 2’21″89 2’21″41 2’20″69 4’42″10
Nicolas Gérard Ford Sierra Cosworth 2’05″18 ab pp
Groupe E1 / + de 3500 cmc
1. Schori Hans Mitsubishi Lancer Evo RS 2’01″65 2’01″83 pp 4’03″48
Porsche Cup Suisse
1. Pfefferlé Alain Porsche Carrera RSR 2’15″47 2’15″63 2’15″75 4’31″10
2. Hostettler Bernard Porsche 911 Carrera 2’21″12 2’23″36 pp 4’44″48
Groupe VHC / + de 2000 cmc
1. Metroz Alain Opel Ascona 400 2’19″74 2’22″93 2’19″57 4’39″31