Bergrennen Oberhallau / 25-26.08.2012 / 201 présents / 195 partants / 187 classés

 

Groupe E2-SS / 0 à 1150 cmc  
1. Stenzel Ralf – (D) Gloria C8F 1’39″00 1’39″02 1’36″28 3’15″28
Groupe E2-SS / 1601 à 2000 cmc
1. Balmer Christian Tatuus Formula Master 1’16″56 1’16″09 1’16″74 2’32″65
2. Weber Christophe Dallara F302/04 Opel F3 1’20″93 1’20″48 1’19″96 2’40″44
3. Eigenmann Bruno Dallara Opel F3 1’21″78 1’21″40 1’21″92 2’43″18
4. Amweg Thomas Tatuus Renault 1’22″35 1’21″52 1’21″67 2’43″19
5. Amweg Manuel Tatuus Renault 1’23″00 1’21″81 1’21″85 2’43″66
6. Debrunner Hansruedi Dallara F398 F3 1’21″54 1’22″56 1’23″28 2’44″10
7. Tobler Marcel Dallara F300 F3 1’23″12 1’21″96 pp 2’45″08
8. Planchamp Didier Tatuus Renault 1’23″11 1’23″13 1’22″05 2’45″16
9. Gysin Fabian Dallara F399/00 Fiat F3 1’22″39 1’23″00 1’24″53 2’45″39
10. Mauerhofer Daniel Tatuus Renault 1’25″35 1’23″97 1’24″02 2’47″99
11. Gulotti Dominic Tatuus Renault ab 1’25″56 1’26″17 2’51″73
12. Schmid Marco Tatuus Renault 1’31″84 1’21″05 ab 2’52″89
13. Riester Oliver James Dallara F392 Honda F3 1’34″03 1’30″08 pp 3’04″11
Groupe E2-SS / 2001 à 3000 cmc
1. Steiner Marcel Osella FA30 Zytek 1’08″65 1’08″60 1’08″49 2’17″09
2. Volluz Joël Reynard 95D F3000 1’08″61 ab 1’09″56 2’18″17
3. Lachat Florian Tatuus Turbo 1’11″33 1’10″32 1’10″29 2’20″61
4. Ducommun Julien Martini MK69 1’41″90 1’16″29 1’20″25 2’36″54
Groupe E2-SC / 0 à 1400 cmc
1. Bentivoglio Pasquale – (I) Chiavenuto 008B 1’24″42 1’24″67 1’22″45 2’46″87
2. D’Acri Francesco – (D) Elia Avrion ST09 1’25″39 1’24″32 1’23″92 2’48″24
3. Scolaro Antonino Elia Scolaro 8 1’27″03 1’25″20 1’40″19 2’52″23
Groupe E2-SC / 1601 à 2000 cmc
1. Blum Mario – (A) PRC S4 Honda 1’19″91 1’18″81 1’18″80 2’37″61
2. Wolpert Uwe – (D) UWR WFK 07 1’27″57 1’28″08 1’27″07 2’54″64
Groupe E2-SC / 2001 à 3000 cmc
1. Müller Urs Osella PA30 1’16″11 1’16″41 1’15″42 2’31″53
Gebhard Dino – (D) Osella PA20/S pp pp pp
Groupe CN / 0 à 2000 cmc
1. Vermeille Xavier Norma M20FC Honda 1’20″94 1’20″31 1’20″37 2’40″68
2. Hunziker Herbert Norma M20F Honda 1’21″20 1’20″83 1’21″15 2’41″98
3. Bereiter Arno – (A) PRC Honda 1’23″69 1’22″88 1’22″83 2’45″71
4. Amann Peter – (A) PRC Honda 1’28″46 1’28″65 1’29″64 2’57″11
Groupe GT / + de 3000 cmc
1. Bührer Nicolas Porsche 997 GT3 RS 1’30″41 1’28″75 1’27″69 2’56″44
Groupe A/ISA / 0 à 1400 cmc
1. Moser Stephan Toyota Yaris JTD 1’48″92 1’46″57 1’45″89 3’32″46
2. Schlup Daniel Toyota Yaris 1’48″93 1’47″72 1’44″93 3’32″65
Groupe A/ISA / 1401 à 1600 cmc
1. Schneider Dominic Citroën Saxo VTS 1’37″96 1’36″04 1’37″38 3’13″42
2. Bernet Bruno Citroën Saxo VTS 1’42″65 1’41″57 1’41″96 3’23″53
Groupe A/ISA / 1601 à 2000 cmc
1. Aebi Marcel Honda Civic Type R 1’46″58 1’41″74 1’40″46 3’22″20
2. Stoll Volker – (D) Peugeot 306 S16 1’42″60 1’42″59 1’39″84 3’22″43
3. Naef Lukas Renault Clio 1’42″34 1’41″61 1’40″96 3’22″57
Leibundgut Pierre Honda Integra Type R pp pp pp
Groupe A/ISA / + de 3000 cmc
1. Nicolas Gérard Ford Focus WRC 1’28″85 1’26″59 1’28″44 2’55″03
2. Kothgassner Oswald – (A) Mitsubishi Lancer Evo 6 1’45″93 1’39″65 1’40″62 3’20″27
Kessler Thomas Mitsubishi Lancer Evo 8 1’29″87 ab pp
Groupe N/ISN / 0 à 1600 cmc
1. Mühlemann Heinz Citroën Saxo VTS 1’45″99 1’44″45 1’43″83 3’28″28
2. Steiner Chris Honda Civic 1’46″13 1’45″71 1’43″92 3’29″63
Groupe N/ISN / + de 3000 cmc
1. Widmer Michael Mitsubishi Lancer Evo 10 1’31″35 1’28″92 1’30″82 2’59″74
Groupe SSC / + de 3000 cmc
1. Mächler Albin BMW 1e M-Coupé 1’31″64 1’30″54 1’29″45 2’59″99
2. Raeli Jérôme Mitsubishi Lancer Evo 6 1’37″26 1’36″17 1’36″00 3’12″17
3. Junod Cédric Mitsubishi Lancer Evo 8 1’43″80 1’40″46 1’39″48 3’19″94
Groupe SS / 1601 à 2000 cmc
1. Wicki Robert Honda Integra Type R ab 1’39″38 1’38″99 3’18″37
2. Graf Roland Honda Integra Type R 1’43″03 1’39″72 1’39″36 3’19″08
3. Kuhn Oskar Honda Integra Type R 1’46″64 1’44″12 1’43″96 3’28″08
4. Krähenbühl André Honda Integra Type R 1’47″13 1’46″08 1’45″87 3’31″95
Groupe SS / + de 3000 cmc
1. Hungerbühler Thomas Opel Astra Coupé 1’54″54 1’53″22 1’52″73 3’45″95
Groupe IS / 0 à 1600 cmc
1. Mattmüller Christoph VW Scirocco 1’28″88 1’28″14 1’28″42 2’56″56
2. Rohr Werner Toyota Corolla 1’29″64 1’29″10 1’29″15 2’58″25
3. Schöpfer Stefan Audi 50 1’32″50 1’31″65 1’31″83 3’03″48
4. Oberhofer Rudi VW Golf 16V 1’35″08 1’32″66 1’32″59 3’05″25
5. Oulevay Christophe VW Scirocco 1’36″38 1’33″99 1’33″75 3’07″74
6. Burri Stephan Citroën Saxo 1’36″41 1’34″02 1’33″91 3’07″93
7. Halbheer Beat Citroën Saxo 1’34″54 1’34″57 1’34″76 3’09″11
8. Jungi Rolf Citroën Saxo JM 1’38″67 1’36″76 1’35″93 3’12″69
9. Maegli Thomas VW Golf GTI 1’36″59 1’37″56 1’36″24 3’12″83
10. Zihlmann Roland VW Golf 1 1’37″04 1’37″31 1’37″00 3’14″04
11. Schmid Ruedi VW Golf I RSR 1’39″08 1’38″63 1’37″98 3’16″61
12. Sprecher Roland Peugeot 106 DMS 1’41″45 1’39″34 1’41″37 3’20″71
Bürki Martin VW Polo II 16V MB pp pp pp
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc
1. Krieg Danny Opel Kadett C 1’28″03 1’27″51 1’27″58 2’55″09
2. Ochsner Jürg Opel Kadett C ab 1’28″76 1’27″38 2’56″14
3. Vallat Patrick VW Golf 1’31″90 1’29″21 1’29″37 2’58″58
4. Frei Thomas Opel Kadett C 1’30″55 1’32″23 1’30″67 3’01″22
5. Niederberger Philip Opel Kadett C City ab 1’34″40 1’32″95 3’07″35
6. Burri Rolf Opel Kadett C 1’35″90 1’35″96 1’35″77 3’11″67
7. Buser Lisbeth Opel Kadett C 1’44″74 1’40″02 1’38″51 3’18″53
Groupe IS / 2001 à 2500 cmc
1. Koch Josef Opel Kadett C 16V 1’24″52 1’24″71 1’25″94 2’49″23
2. Banz Armin Opel Kadett C 16V 1’27″04 1’27″74 1’26″31 2’53″35
3. Banz Urs Opel Ascona B 1’29″84 1’28″95 1’58″89 2’58″79
4. Dobler Albert BMW M3 DTM 1’31″34 1’29″58 1’29″91 2’59″49
5. Eberle Harry Opel Kadett C 1’31″59 1’31″03 1’30″05 3’01″08
6. Sawatzki Bruno Opel Ascona B 1’32″97 1’31″53 1’32″07 3’03″60
7. Neuhauser Michael BMW M3 DTM 1’35″71 1’34″29 1’33″25 3’07″54
Groupe IS / 2501 à 3000 cmc
Gerspacher Jürgen Lancia Delta S4 pp pp pp
Groupe IS / + de 3000 cmc
1. Pfefferlé Alain Porsche Carrera RSR 1’33″31 1’31″97 1’32″27 3’04″24
Groupe E1 / 0 à 1400 cmc
1. Bächler Martin VW Lupo Cup 1’37″16 1’36″29 1’36″31 3’12″60
2. Dürig André Fiat Uno 1’43″48 1’42″34 1’41″26 3’23″60
3. Baumgartner Jürgen Mazda 323 1’42″45 1’43″06 1’42″24 3’24″69
4. Oreiller John Lada Samara 1’49″96 1’48″20 1’49″63 3’37″83
5. Fleury Frédéric Opel Corsa A 1’52″55 1’52″10 1’52″92 3’44″65
6. Raemy Ole Citroën AX GT 2’01″72 1’58″47 1’58″44 3’56″91
Groupe E1 / 1401 à 1600 cmc
1. Wenger Manuel Peugeot 106 MLP 1’32″75 1’32″66 1’32″23 3’04″89
2. Rohr Christoph Audi 50 MLP 1’34″03 1’32″54 1’32″66 3’05″20
3. Bieri Adrian VW Scirocco 1’36″37 1’34″73 1’34″26 3’08″99
4. Mühlemann Roger Citroën Saxo VTS 1’36″26 1’37″86 1’35″72 3’11″98
5. Wüthrich Urs Mazda 323 1’37″06 1’36″23 1’35″86 3’12″09
6. Senn Rico Honda Civic 1’50″18 1’49″57 1’48″14 3’37″71
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc
1. Erb Fritz Opel Kadett GTE 1’24″53 1’25″11 1’24″65 2’49″18
2. Emsenhuber Michael – (A) VW Corrado 16V 1’28″53 1’28″94 1’28″69 2’57″22
3. Houlmann Fabien Peugeot 205 1’29″76 1’29″40 1’28″97 2’58″37
4. Faigle René VW Scirocco 1’31″12 1’29″86 1’29″36 2’59″22
5. Baumgartner Daniel Mazda MX-5 1’32″72 1’31″21 1’30″87 3’02″08
6. Kümin Simon Honda Civic Type R 1’31″91 1’31″58 1’30″84 3’02″42
7. Fauler Dani VW Golf 16V 1’32″87 1’31″24 1’31″40 3’02″64
8. Baumann Hansjörg Opel Kadett C 1’32″14 1’31″48 1’31″27 3’02″75
9. Fellmann Marcel Honda Civic Type R 1’32″26 2’17″64 1’31″83 3’04″09
10. Grimaldi Romeo Honda Civic R 1’32″21 1’32″45 1’31″91 3’04″12
11. Hofstetter Rico Mazda MX-5 1’35″36 1’34″12 1’34″05 3’08″17
12. Suter Michael VW Scirocco MRS 1’34″54 1’34″32 1’34″63 3’08″86
13. Spiess Erwin Renault Clio RS 1’34″96 1’35″61 1’33″93 3’08″89
14. Zürcher Urs BMW 320i 1’35″68 1’35″08 1’34″87 3’09″95
15. Gerber Christian Opel Kadett E 1’35″57 1’34″42 1’35″65 3’09″99
16. Kammer Daniel Seat Ibiza 1’35″84 1’34″85 1’35″18 3’10″03
17. Böhler Stefan Renault 5 GTE 1’36″07 1’34″12 1’36″26 3’10″19
18. Leuenberger Frederic Renault Clio RS 1’35″90 1’36″07 1’35″92 3’11″82
19. Bissegger Fredy Renault Clio Cup 1’37″37 1’36″76 1’36″07 3’12″83
20. Schwab Günther – (A) Renault Clio Cup 1’36″67 1’37″81 1’37″50 3’14″17
21. Bosshard Markus Lotus Elise SKR2 1’37″82 1’37″12 1’37″30 3’14″42
22. Zbinden Stephan Honda Civic Type R 1’39″47 1’38″03 1’36″48 3’14″51
23. Graf Othmar Mazda MX-5 1’38″94 1’38″00 1’37″78 3’15″78
24. Grünig Stefan VW Golf 8V 1’39″32 1’37″95 1’38″36 3’16″31
25. Graf Thomas Opel Tigra 1’39″91 1’39″83 pp 3’19″74
26. Kammermann Thomas VW Golf 3 Kit-Car 1’43″52 1’39″91 1’40″39 3’20″30
27. Lanz Andreas Toyota GT86 1’41″89 1’40″94 1’40″58 3’21″52
28. Bernhard Diego Alfa Romeo GTV 1’45″47 1’42″85 1’43″96 3’26″81
29. Egli Philip VW Scirocco 16V 1’44″32 1’49″04 1’46″83 3’31″15
30. Küpfer Patric Opel Corsa B 1’50″20 1’48″75 1’47″51 3’36″26
31. Spring Andreas BMW 318is E36 1’49″71 1’49″36 1’50″06 3’39″07
Lampert Christoph – (A) VW Golf GTI ab pp pp
Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc
1. Zwahlen Christoph Opel Kadett C 1’23″99 1’24″17 1’24″14 2’48″13
2. Köchli René Honda Civic VTI 1’30″32 1’28″16 1’27″97 2’56″13
3. Petter Richard – (A) BMW M3 E30 1’36″19 1’33″99 1’33″90 3’07″89
4. Marchand Nicolas Opel Astra F 1’38″35 1’37″20 1’37″46 3’14″66
5. André Marcel Mercedes 190 DTM 1’41″30 1’37″94 1’37″68 3’15″62
6. Soldini Fulvio VW Polo G40 1’48″05 1’46″61 1’46″26 3’32″87
7. Stanzl Rudi – (D) Porsche 924 S 2’01″54 2’00″43 2’00″13 4’00″56
Huwiler Thomas BMW E30 HRT pp pp pp
Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc
1. Favre Bertrand BMW E30 1’32″36 1’32″33 1’32″33 3’04″66
2. Herzig Patrick Porsche RSR 1’42″64 1’33″24 1’32″27 3’05″51
3. Nüesch René BMW 320i 1’34″85 1’33″12 1’32″94 3’06″06
4. Schlegel Ulrich BMW M3 1’35″95 1’34″86 1’33″33 3’08″19
5. Krieg Dieter VW New Beetle Cup 1’43″37 1’41″84 1’41″40 3’23″24
Lichtsteiner Marco Seat Leon MK1 1’41″70 pp pp
Groupe E1 / + de 3000 cmc
1. Büeler Toni Mitsubishi Lancer Evo 6 RS 1’19″79 1’20″23 1’19″69 2’39″48
2. Ruch René Ferrari 355 GT 1’25″55 1’24″29 1’26″18 2’49″84
3. Jenni Willi Porsche 911 RSR 1’26″67 1’26″23 1’28″19 2’52″90
4. Wüthrich Simon VW Golf II Turbo 1’27″57 1’27″17 1’26″74 2’53″91
5. Beiner Jürg BMW M3 Schirmer 1’28″19 1’27″53 1’27″37 2’54″90
6. Marti René Mitsubishi Lancer Evo 6 1’28″02 1’28″06 1’28″11 2’56″08
7. Zemp Michel Seat Leon Supercopa 1’29″85 1’29″92 1’29″41 2’59″26
8. Bratschi Ronnie Mitsubishi Lancer Evo 8 1’30″65 1’31″00 1’28″98 2’59″63
9. Chiquita Jean-Paul BMW 318is 1’31″36 1’31″02 ab 3’02″38
10. Schmid Herbert Porsche 996 GT3 1’33″89 1’32″08 1’32″60 3’04″68
11. Gehr Mark Mazda RX7 Turbo 1’34″75 1’31″57 1’34″14 3’05″71
12. Fischer Yves Mitsubishi Lancer Evo 9 1’35″33 1’33″84 1’34″51 3’08″35
13. Kistler Dany Audi RS2 1’37″42 1’35″07 1’35″09 3’10″16
14. Engesser Christian – (D) Porsche 944 Turbo S 1’46″49 1’45″44 1’44″14 3’29″58
Laubscher René Mitsubishi Lancer Evo 8 1’23″49 ab pp
Ianniello Bruno Lancia Delta S4 1’21″29 pp pp
Immoos Robert Mitsubishi Lancer Evo 8 R 1’30″87 pp pp
Renault Clio Classic Cup
1. Zürcher Thomas Renault Clio RS Classic 1’35″53 1’33″72 1’34″37 3’08″09
2. Krebs Philipp Renault Clio RS Classic 1’36″39 1’34″54 1’34″78 3’09″32
3. Pederzoli Alessandro Renault Clio RS Classic 1’39″49 1’36″90 1’37″54 3’14″44
4. Kummer Reto Renault New Clio RS 1’40″17 1’37″61 1’37″92 3’15″53
5. Sigrist Hans Renault Clio RS Classic 1’41″60 1’38″03 1’37″85 3’15″88
6. Figus Angelo Renault Clio RS Classic 1’40″68 1’38″89 1’39″20 3’18″09
7. Sigrist Marc Renault Clio RS Classic 1’42″46 1’40″54 1’40″16 3’20″70
Borer Daniel Renault Clio RS Classic pp pp pp
Porsche Sports Club Deutschland
1. Held Thorsten – (D) Porsche 911 GT3 RS 1’37″80 1’35″20 1’34″69 3’09″89
2. Wessel Horst-Dietrich Porsche 996 GT3 1’42″74 1’42″53 1’41″39 3’23″92
Groupe VHC / Tourisme
1. Buschor Armin BMW 320 Gr. 5 1’34″65 1’33″31 1’33″72 3’07″03
2. Poppe Thomas – (D) Mercedes Benz 500 SLC 1’52″07 1’47″75 1’47″82 3’35″57
3. Duss Heinz Austin Cooper S 1’50″57 1’47″97 1’47″99 3’35″96
4. Richard Patrick Alpine 1600 S 1’58″42 1’58″72 1’57″72 3’56″14
Groupe VHC / Course
1. Huber Bruno Argo JM1 F3 1’28″94 1’29″16 1’28″40 2’57″34
2. Howald Hans-Rudolf Merlyn MK21 1’34″26 1’32″34 1’31″40 3’03″74
KW-Berg-Cup / 0 à 1400 cmc
1. Konrad Manfred – (D) VW Corrado 1’30″76 1’30″10 1’30″57 3’00″67
2. Weissdorn Franz – (D) VW Polo 1 1’30″45 1’30″56 1’30″31 3’00″76
3. Glas Wolfgang – (D) VW Polo 1 16V 1’33″51 1’32″52 1’32″69 3’05″21
4. Spöri Markus – (D) Suzuki Swift 4WD 1’32″74 1’33″15 1’32″74 3’05″48
5. Schneider Jürgen – (D) VW Polo Coupé 16V 1’36″25 1’37″35 1’36″09 3’12″34
KW-Berg-Cup / 1401 à 1600 cmc
1. Paulitsch Hans – (A) VW Scirocco 16V 1’29″06 1’27″84 1’27″99 2’55″83
2. Maier Helmut – (D) VW Golf Spiess 1’31″59 1’30″68 1’30″22 3’00″90
3. Auchter Tobias – (D) Opel Corsa A GSI 16V 1’30″87 1’31″63 1’31″07 3’01″94
4. Heindrichs Werner – (B) Opel Corsa 16V 1’32″65 1’32″84 1’32″56 3’05″21
5. Seitz Jürgen – (D) Ford Escort MKIII 1’38″16 1’38″35 ab 3’16″51
Schulte Manfred – (D) Citroën AX 16V Kit-Car 1’37″91 pp pp
KW-Berg-Cup / 1601 à 2000 cmc
1. Schmitt Sebastian – (D) Opel Kadett C 16V 1’24″33 1’23″70 1’24″59 2’48″03
2. Eller Hans-Peter – (D) VW Scirocco 1’25″76 1’25″37 1’24″81 2’50″18
3. Kroll Ralf – (D) VW Golf 16V 1’25″75 1’25″31 1’25″13 2’50″44
4. Naumann Peter – (D) VW Polo G40 1’25″79 1’25″51 1’25″03 2’50″54
5. Reich Markus – (A) VW Golf 2 16V 1’27″34 1’27″68 1’26″92 2’54″26
6. Orth Patrick – (D) BMW E30 320 IS 1’29″10 1’29″06 1’28″33 2’57″39
7. Göser Günter – (D) Opel Kadett C 16V 1’30″23 1’29″36 1’28″58 2’57″94
8. Rauch Michael – (D) Opel Kadett 8V 1’30″52 1’28″90 1’29″29 2’58″19
9. Flik Thomas – (D) Renault Clio Williams 1’32″22 1’31″08 1’30″47 3’01″55
10. Christall Roland – (D) Opel Ascona 1’33″28 1’33″87 1’34″02 3’07″15
11. Lang Bernhard – (D) Ford Escort RS2000 1’32″38 1’35″00 ab 3’07″38
12. Flik Beatrice – (D) Renault Megane Cup 1’35″80 1’34″10 1’33″31 3’07″41
13. Ehret Christian – (D) Opel Ascona B 1’37″59 1’37″16 1’37″03 3’14″19
14. Seitz Hans-Dieter – (D) Ford Escort MKII 1’37″77 1’38″06 1’37″86 3’15″63
15. Alt Holger – (D) Ford Escort RS2000 16V 1’49″12 1’46″86 1’46″51 3’33″37
Weiss Werner – (D) Ford Escort Zakspeed BDA 1’30″24 ab pp
KW-Berg-Cup / + de 3000 cmc
1. Struckmann Norman – (D) Ford Escort Cosworth 1’33″23 1’32″36 1’33″16 3’05″52
2. Ludwig Harald – (D) BMW M3 1’37″57 1’38″32 1’36″82 3’14″39