Bergrennen Hemberg / 14-15.06.2014 / 132 présents / 128 partants / 124 classés

 

Groupe E2-SS / 0 à 1150 cmc  
1. Meier Adrian Gloria B4-10Y 1’12″24 1’11″45 1’10″73 2’22″18
Stenzel Ralf – (D) Gloria C8F pp pp pp
Brander Markus Formel BMW Junior pp pp pp
Groupe E2-SS / 1601 à 2000 cmc
1. Balmer Christian Tatuus Master 0’59″94 0’57″63 0’58″56 1’56″19
2. Egli Philip Dallara F394 Opel 1’00″25 0’59″53 1’00″05 1’59″58
3. Maurer Marcel Tatuus Renault 1’02″68 1’02″44 1’02″27 2’04″71
4. Siggen Grégoire Tatuus Renault 1’03″11 1’02″82 1’02″06 2’04″88
5. Baumann Leander Tatuus Renault 1’03″86 1’05″42 1’05″23 2’09″09
6. Berguerand Louis Tatuus Renault ab 1’09″50 1’07″59 2’17″09
Groupe E2-SS / 2001 à 3000 cmc
1. Berguerand Eric Lola FA99 0’54″74 0’55″99 0’53″86 1’48″60
2. Hugentobler Simon Reynard 93D F3000 0’58″46 0’59″23 0’58″24 1’56″70
Groupe E2-SC / 0 à 2000 cmc
1. Moret Yves AB Performance 1’03″95 1’03″29 1’06″04 2’07″24
Groupe E2-SC / 2001 à 3000 cmc
1. Steiner Marcel Martini MK77 BMW 0’57″10 0’57″23 0’57″22 1’54″32
Groupe CN / 0 à 2000 cmc
1. Hunziker Herbert Norma M20 F 1’02″73 1’02″26 1’01″67 2’03″93
2. Bereiter Arno – (A) PRC Honda 1’02″99 1’02″79 1’03″15 2’05″78
Amann Peter – (A) PRC Honda ab pp pp
Groupe A-ISA-R2-R3 / 1401 à 1600 cmc
1. Meier Francis Citroën Saxo VTS 1’13″78 1’13″20 1’14″16 2’26″98
2. Gerber Thomas Honda Civic 1’13″84 1’13″84 1’15″57 2’27″68
Groupe A-ISA-R2-R3 / 1601 à 2000 cmc
1. Aebi Marcel Honda Civic Type R 1’15″62 1’15″82 1’17″08 2’31″44
2. Rebsamen Christoph Renault Clio RS 1’17″60 1’17″57 1’18″84 2’35″17
3. Spring Andreas BMW 318is E36 1’21″51 1’20″69 1’24″45 2’42″20
Groupe A-ISA-R2-R3 / + de 3000 cmc
1. Kessler Thomas Mitsubishi Lancer Evo 8 1’03″30 1’03″31 1’04″27 2’06″61
2. Halter Joe Mitsubishi Lancer Evo 7 1’08″01 1’08″49 1’09″80 2’16″50
Groupe N-ISN-R1 / 0 à 1400 cmc
1. Wittwer Christian Peugeot 106 Rallye 1’21″64 1’21″61 1’22″95 2’43″25
Groupe N-ISN-R1 / + de 3000 cmc
1. Widmer Michael Mitsubishi Lancer Evo 10 1’06″84 1’06″87 1’09″79 2’13″71
2. Schlegel Werner Mitsubishi Lancer Evo 8 1’09″47 1’09″19 1’11″30 2’18″66
Aklin Samuel Mitsubishi Lancer Evo 10 pp pp pp  
Groupe SSC / + de 3000 cmc
1. Wicki Robert Mitsubishi Lancer Evo RS-2 1’07″33 1’07″32 1’10″56 2’14″65
2. Nassimbeni Fabio BMW 1er M-Coupé 1’07″55 1’07″97 1’10″03 2’15″52
3. Mächler Albin BMW M4 Coupé 1’07″62 1’07″90 1’08″68 2’15″52
Groupe SS / 0 à 2000 cmc
1. Muzzarelli Marcel Honda Integra Type R 1’11″72 1’11″53 1’12″76 2’23″25
2. Béring Michael Honda Integra Type R 1’11″89 1’11″95 1’12″64 2’23″84
3. Piccinato Giuliano Honda Integra Type R 1’12″77 1’12″68 1’13″13 2’25″45
4. Zürcher Roberto Honda Integra Type R 1’14″20 1’15″05 1’15″54 2’29″25
5. Kuhn Oskar Honda Integra Type R 1’14″98 1’15″13 1’24″35 2’30″11
6. Portmann Erwin Renault Clio RS 1’18″13 1’18″07 1’20″04 2’36″20
Groupe SS / + de 2000 cmc
1. Steiner Chris Toyota Celica GT4 1’13″46 1’14″22 1’14″38 2’27″68
2. Hedinger Bernhard Peugeot 208 GTI 1’16″06 1’15″17 1’16″03 2’31″20
3. Hungerbühler Thomas Opel Astra Coupé 1’19″63 1’21″38 1’22″06 2’41″01
Groupe IS / 0 à 1400 cmc
1. Schöpfer Stefan Audi 50 1’07″78 pp 1’08″00 2’15″76
2. Mathys Hansueli Fiat Uno 1’08″54 1’10″25 1’08″46 2’17″00
Groupe IS / 1401 à 1600 cmc
1. Rohr Werner Toyota Corolla AE86 1’05″49 1’06″22 1’06″71 2’11″71
2. Lanz Andreas Toyota Corolla AE86 1’06″68 1’07″35 1’07″00 2’13″68
3. Burri Stephan Peugeot 106 1’08″19 1’08″02 1’07″59 2’15″61
4. Bardill Hansjürg VW Scirocco 16V 1’09″34 1’09″58 1’09″55 2’18″89
5. Külling Andi Peugeot 106 GTI 16V 1’13″08 1’12″35 1’11″60 2’23″95
6. Siegenthaler Lukas Peugeot 106 GTI 1’12″46 1’13″14 1’12″51 2’24″97
7. Burri David Peugeot 106 GTI 16V pp 1’14″23 1’14″26 2’28″49
8. Zihlmann Roland VW Golf 1 1’15″99 1’15″40 1’14″54 2’29″94
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc
1. Ochsner Jürg Opel Kadett C 1’06″30 1’06″22 1’05″90 2’12″12
2. Niederberger Philip Opel Kadett C City 1’06″71 1’07″26 1’08″00 2’13″97
3. Burri Rolf Opel Kadett C 1’08″50 1’09″26 1’08″63 2’17″13
4. Hedinger Patrick Peugeot 205 GTI 1’10″78 1’10″74 1’10″06 2’20″80
5. Buser Lisbeth Opel Kadett C 1’15″80 1’16″23 1’16″76 2’32″03
Groupe IS / 2001 à 2500 cmc
1. Koch Josef Opel Kadett C 16V 1’04″27 1’04″52 ab 2’08″79
2. Banz Urs Opel Ascona B 16V 1’05″03 1’05″00 1’08″07 2’10″03
3. Banz Armin Opel Kadett C 16V 1’05″17 1’05″73 1’07″66 2’10″90
4. Dobler Albert BMW M3 DTM 1’06″62 1’06″74 1’09″58 2’13″36
5. Eberle Harry Opel Kadett C 1’06″67 1’07″10 1’10″27 2’13″77
6. Sawatzki Bruno Opel Ascona B 1’07″37 1’07″32 1’09″65 2’14″69
7. Sutter Bruno BMW M3 E30 1’17″47 1’17″86 1’18″64 2’35″33
8. Inauen Erich BMW 325i 1’18″51 1’17″54 1’22″59 2’36″05
9. Inauen Bruno BMW M3 E30 1’19″37 1’18″68 1’22″04 2’38″05
Groupe E1 / 0 à 1400 cmc
1. Bächler Martin VW Lupo Junior Cup 1’09″67 1’09″79 1’12″75 2’19″46
2. Buchser Marc VW Polo 1’09″89 1’09″99 1’10″13 2’19″88
3. Naef Lucky Suzuki Swift 1’10″30 1’10″81 1’11″49 2’21″11
4. Baumgartner Jürgen Mazda 323 1’15″06 1’14″90 1’25″99 2’29″96
5. Noser Roger VW Polo 1’19″37 1’20″89 1’20″95 2’40″26
Groupe E1 / 1401 à 1600 cmc
1. Bürki Martin VW Polo 1’04″91 1’05″09 pp 2’10″00
2. Bilger René VW Golf 1’10″90 1’10″37 1’12″71 2’21″27
3. Bürki Mike Peugeot 106 MB 1’16″20 1’15″07 1’14″87 2’29″94
Raemy Philippe Lada Samara exclu exclu exclu
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc
1. Nickel Patrik – (A) Opel Kadett C 1’03″86 1’03″73 1’03″49 2’07″22
2. Krieg Danny Audi A4 STW 1’05″27 1’04″12 1’04″21 2’08″33
3. Terler Walter – (A) Opel Kadett C 8V 1’05″28 1’05″43 1’05″61 2’10″71
4. Kammer Daniel Honda Civic 1’06″07 1’05″80 1’06″40 2’11″87
5. Fauler Dani VW Golf I 16V 1’06″72 1’07″56 1’07″02 2’13″74
6. Graf Roland Renault Clio 1’07″14 1’07″16 1’08″40 2’14″30
7. Houlmann Fabien Peugeot 205 1’07″39 1’07″25 1’09″02 2’14″64
8. Baumgartner Daniel Mazda MX-5 1’08″18 1’07″85 1’10″86 2’16″03
9. Spiess Erwin Renault Clio RS 1’08″19 1’07″94 1’08″85 2’16″13
10. Böhler Stefan Renault 5 GTE 1’08″44 1’09″27 1’11″07 2’17″71
11. Graf Othmar Mazda MX-5 1’09″30 1’08″87 ab 2’18″17
12. Petignat Lionel Peugeot 309 16V 1’09″59 1’08″71 1’09″78 2’18″30
13. Hofstetter Rico Mazda MX-5 1’09″81 1’09″87 1’11″10 2’19″68
14. Bosshard Markus Lotus Elise 111S 1’09″89 1’10″12 1’11″99 2’20″01
15. Hollenstein Markus VW Golf 1 GTI 16V 1’11″30 1’11″18 1’12″11 2’22″48
16. Widmer Sandro Renault Clio 1’12″36 1’11″05 1’11″62 2’22″67
17. Eggertswyler Thierry Peugeot 405 1’11″26 1’12″04 1’12″85 2’23″30
18. Bissegger Fredy Renault Clio RS 1’12″44 1’13″22 1’14″05 2’25″66
19. Senn Rico Honda Civic 1’13″56 1’13″25 1’15″49 2’26″81
Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc
1. Bertocchi Mario BMW 325i E36 1’13″49 1’13″28 1’14″96 2’26″77
2. Huwiler Denise BMW E30 HRT 1’15″16 1’15″12 1’18″03 2’30″28
Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc
1. Gerspacher Jürgen – (D) Lancia Delta S4 1’01″13 1’01″52 1’02″78 2’02″65
2. Gerber Christian Opel Kadett E GSI 1’06″20 1’06″32 1’07″19 2’12″52
3. Favre Bertrand BMW E30 1’06″80 1’07″83 1’08″37 2’14″63
4. Huwiler Thomas BMW E30 HRT 1’07″94 1’07″39 1’07″58 2’14″97
5. Merz Thomas VW Golf 1’11″17 1’10″21 1’12″04 2’21″38
6. Metzger Hans BMW M3 GTR 1’11″85 1’11″25 1’12″56 2’23″10
7. Krieg Dieter VW New Beetle Cup 1’20″41 1’18″16 1’18″22 2’36″38
Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc
1. Wüthrich Simon VW Golf II Turbo 1’03″07 1’02″72 1’04″54 2’05″79
2. Ianniello Bruno Lancia Delta S4 1’03″42 1’03″02 1’04″00 2’06″44
3. Schnellmann Roger Mitsubishi Lancer Evo 8 1’05″11 1’04″04 1’04″19 2’08″23
4. Tanner Sascha Subaru Impreza STI 1’04″33 1’04″66 1’05″23 2’08″99
5. Hürlimann Adrian Subaru Impreza WRX STI 1’05″83 1’05″71 1’07″06 2’11″54
6. Glaus Kenneth Toyota Celica GT4 1’06″28 1’06″70 1’08″90 2’12″98
7. Fischer Yves Mitsubishi Lancer Evo 9 1’06″83 1’07″41 1’07″73 2’14″24
Groupe E1 / 3501 à 4000 cmc
1. Bratschi Ronnie Mitsubishi Lancer Evo 8 1’00″56 1’00″12 1’08″82 2’00″68
2. Ruch René Ferrari 355 GT 1’03″95 1’02″41 1’04″27 2’06″36
3. Herzig Patrick Porsche RSR 1’04″09 1’03″91 1’07″09 2’08″00
4. Felix Patrick Porsche 911 GT3 Cup 1’06″35 1’07″24 1’16″72 2’13″59
5. Bollhalder Hermann Opel Speedster 1’05″13 1’10″30 1’09″01 2’14″14
6. Cereghetti Aramis BMW M5 E34 1’10″52 1’11″26 1’10″95 2’21″47
Groupe E1 / + de 4000 cmc
1. Schlegel Ulrich BMW M3 1’06″64 1’06″74 1’07″12 2’13″38
2. Liechti Stefan Porsche 944 Turbo S 1’07″80 1’08″94 1’09″97 2’16″74
3. Krüsi Roman Porsche 911 1’09″41 1’09″08 1’11″25 2’18″49
4. Neuhauser Michael BMW M135i 1’09″58 1’09″25 1’11″18 2’18″83
Renault Clio Classic Cup
1. Wolf Denis Renault Clio RS Cup 1’09″74 1’09″48 1’10″29 2’19″22
2. Henggeler Ralf Renault Clio RS Cup 1’10″51 1’10″57 1’10″11 2’20″62
3. Figus Angelo Renault Clio RS Cup 1’11″42 1’13″46 1’34″13 2’24″88
4. Sigrist Hans Renault Clio RS Cup 1’12″21 1’13″61 1’15″30 2’25″82
Zürcher Thomas Renault Clio RS Cup pp pp pp
Groupe VHC / 0 à 1150 cmc
1. Jörg Markus Lotus 11 Le Mans 1’17″55 1’16″58 1’31″87 2’34″13
Groupe VHC / 1151 à 1300 cmc
1. Duss Heinz Austin Cooper 1’20″04 1’19″61 1’21″96 2’39″65
2. Richard Patrick Alpine A110 1’24″89 1’25″12 1’26″11 2’50″01
Pauli Walter Alpine 1300S exclu exclu exclu
Groupe VHC / 1601 à 2000 cmc
1. Buschor Armin BMW 320 Gr. 5 1’08″43 1’09″22 1’16″62 2’17″65
Groupe VHC / 2001 à 3000 cmc
1. Duschletta Duschi B. Porsche Carrera RSR 1’10″54 1’12″07 1’12″50 2’22″61
2. Huber Peter Porsche Carrera RSR 1’12″86 1’13″60 1’16″22 2’26″46
3. Pillonel Yann BMW 325i 1’17″09 1’17″31 1’17″48 2’34″40
Gassmann Frank Austin Healey MK 1 exclu exclu exclu
Groupe VHC / + de 3000 cmc
1. Burkhart Andreas Talbot Lago T 150C 1’45″15 1’43″36 1’42″82 3’26″18