Bergrennen Oberhallau / 30-31.08.2014 / 202 présents / 194 partants / 188 classés

 

Groupe E2-SS / 0 à 1150 cmc  
1. Stenzel Ralf – (D) Gloria C8F 1’32″65 1’53″03 1’46″76 3’19″41
Groupe E2-SS / 1151 à 1600 cmc
1. Grand Joël Arcobaleno 1’24″24 1’38″35 1’34″58 2’58″82
Groupe E2-SS / 1601 à 2000 cmc
1. Balmer Christian Tatuus Master 1’16″23 1’37″11 1’29″24 2’45″47
2. Weber Christophe Dallara F302-04 Opel F3 1’18″91 1’39″76 1’30″91 2’49″82
3. Maurer Marcel Tatuus Renault Midland 1’21″01 1’33″09 1’28″82 2’49″83
4. Weber David Dallara F302-04 Opel F3 1’19″62 1’44″40 1’32″99 2’52″61
5. Lang Georg – (D) Tatuus Renault 1’24″96 1’51″71 1’36″35 3’01″31
6. Siggen Grégoire Tatuus Renault 1’26″15 1’53″53 1’36″36 3’02″51
7. Servalli Roberto Tatuus Master 1’25″35 ab 1’48″13 3’13″48
8. Berguerand Louis Tatuus Renault 1’33″08 1’57″45 1’50″89 3’23″97
Riester Oliver James Dallara F392 Honda F3 1’33″25 pp pp
Groupe E2-SS / 2001 à 3000 cmc
1. Berguerand Eric Lola FA99 1’10″75 1’32″80 1’21″25 2’32″00
2. Hugentobler Simon Reynard 93D F3000 1’15″40 1’39″79 1’28″84 2’44″24
Groupe E2-SC / 0 à 1600 cmc
1. Scolaro Antonino Elia Avrio 8 1’24″49 1’54″87 1’34″74 2’59″23
2. D’Acri Francesco – (D) Elia Avrio ST09 1’24″76 1’45″13 1’37″41 3’02″17
Groupe E2-SC / 2001 à 3000 cmc
1. Steiner Marcel Martini MK77 BMW 1’15″96 1’30″61 1’25″29 2’41″25
2. Lang Uwe – (D) Osella PA20/S Evo 1’15″83 1’45″71 1’33″25 2’49″08
3. Bovier Jean-Pierre Osella PA20/S BMW 1’22″94 1’52″38 1’43″56 3’06″50
Groupe CN / 0 à 2000 cmc
1. Amann Peter – (A) PRC Honda 1’27″53 1’48″85 1’31″40 2’58″93
Hunziker Herbert Norma M20 F Honda 1’21″56 pp pp
Groupe E2-SH / 0 à 1400 cmc
Schad Bernhard – (D) VW Golf Prototyp ab pp pp
Groupe E2-SH / + de 3000 cmc
1. Schmitt Sebastian – (D) Opel Astra DTM V8 1’20″59 1’43″59 1’34″72 2’55″31
2. Hovemann Holger – (D) Opel Kadett C V8 GT/R 1’28″45 1’44″06 1’35″24 3’03″69
Groupe GT / + de 3000 cmc
1. Bührer Nicolas Porsche 997 GT3 RS 1’28″96 1’27″00 2’16″83 2’55″96
Groupe A-ISA-R2-R3 / 0 à 1600 cmc
1. Gerber Thomas Honda Civic GSTR 1’44″67 1’41″78 1’54″80 3’26″45
Groupe A-ISA-R2-R3 / 1601 à 2000 cmc
1. Aebi Marcel Honda Civic Type R 1’46″85 1’42″04 pp 3’28″89
2. Spring Andreas BMW 318is-4 E36 1’52″42 1’49″24 1’57″82 3’41″66
Groupe A-ISA-R2-R3 / + de 3000 cmc
1. Kessler Thomas Mitsubishi Lancer Evo 8 1’26″30 1’28″06 1’37″62 2’54″36
2. Moosbrugger Ernst – (A) BMW M3 E36 1’36″33 1’35″02 1’46″64 3’11″35
3. Halter Joe Mitsubishi Lancer Evo 7 1’36″62 1’36″10 1’50″11 3’12″72
4. Kothgassner Oswald – (A) Mitsubishi Lancer Evo 6 1’40″67 1’37″07 1’49″59 3’17″74
Groupe N-ISN-R1 / 0 à 1600 cmc
1. Schmidt Henri Peugeot 106 GTI 1’57″52 1’51″90 1’58″81 3’49″42
Groupe N-ISN-R1 / + de 3000 cmc
1. Widmer Michael Mitsubishi Lancer Evo 10 1’30″32 1’29″54 1’36″09 2’59″86
2. Aklin Samuel Mitsubishi Lancer Evo 10 1’34″27 1’32″76 1’42″04 3’07″03
3. Schlegel Werner Mitsubishi Lancer Evo 8 1’35″66 1’34″61 1’43″35 3’10″27
Groupe SSC / + de 3000 cmc
1. Mächler Albin BMW M4 Coupé 1’30″44 1’28″38 1’36″05 2’58″82
2. Wicki Robert Mitsubishi Lancer Evo RS-2 1’30″68 1’30″62 1’37″85 3’01″30
3. Nassimbeni Fabio BMW 1er M-Coupé 1’31″61 1’29″99 1’36″77 3’01″60
Groupe SS / 1601 à 2000 cmc
1. Muzzarelli Marcel Honda Integra Type R 1’39″61 1’38″84 1’46″08 3’18″45
2. Béring Michaël Honda Integra Type R 1’40″80 1’39″28 1’49″70 3’20″08
3. Piccinato Giuliano Honda Integra Type R 1’41″52 1’38″62 pp 3’20″14
4. Zürcher Roberto Honda Integra Type R 1’40″37 1’40″39 pp 3’20″76
5. Kuhn Oskar Honda Integra Type R 1’45″10 1’44″39 2’00″18 3’29″49
6. Portmann Erwin Renault Clio RS 1’50″86 1’51″59 1’55″52 3’42″45
Groupe SS / 2001 à 3000 cmc
1. Hedinger Bernhard Peugeot 208 GTI 1’41″76 1’40″69 1’49″94 3’22″47
Groupe SS / + de 3000 cmc
1. Steiner Chris Toyota Celica CS04 1’39″36 1’39″76 1’49″37 3’19″12
2. Hungerbühler Thomas Opel Astra Coupé 1’51″91 1’49″32 1’58″67 3’41″23
Groupe IS / 0 à 1400 cmc
1. Schöpfer Stefan Audi 50 1’31″16 1’30″56 1’42″57 3’01″72
2. Mathys Hansueli Fiat Uno 1’33″71 1’33″91 pp 3’07″62
3. Moser Stephan Toyota Yaris JTD 1’39″00 1’37″88 1’47″71 3’16″88
4. Schlup Daniel Toyota Yaris DMS 1’43″11 1’41″47 1’52″72 3’24″58
Groupe IS / 1401 à 1600 cmc
1. Mattmüller Christoph VW Scirocco 1’28″03 1’27″59 pp 2’55″62
2. Rohr Werner Toyota Corolla AE86 1’29″64 1’28″65 1’53″22 2’58″29
3. Lanz Andreas Toyota Corolla AE86 1’32″29 1’31″60 1’48″62 3’03″89
4. Oberhofer Rudi VW Golf 16V Ledinegg 1’34″31 1’33″10 1’45″10 3’07″41
5. Maegli Thomas VW Golf GTI 1’34″49 1’33″55 pp 3’08″04
6. Burri Stephan Peugeot 106 MLP 1’44″21 1’31″10 1’37″26 3’08″36
7. Jungi Rolf Citroën Saxo JM 1’34″94 1’35″89 1’44″36 3’10″83
8. Külling Andi Peugeot 106 GTI 16V 1’38″62 1’37″36 1’43″57 3’15″98
9. Schmid Ruedi VW Golf 1 RSR 16V 1’39″56 1’36″88 2’00″31 3’16″44
10. Sprecher Roland Peugeot 106 1’40″38 1’39″92 ab 3’20″30
11. Siegenthaler Lukas Peugeot 106 GTI 16V 1’40″62 1’40″16 1’50″19 3’20″78
12. Bardill Hansjürg VW Scirocco 2 16V MB ab 1’36″60 1’45″22 3’21″82
13. Burri David Peugeot 106 1’41″96 1’39″98 1’49″24 3’21″94
14. Bernet Bruno Citroën Saxo 1’46″14 1’44″95 pp 3’31″09
Schneider Dominic Citroën Saxo VTS 1’34″22 pp pp
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc
1. Ochsner Jürg Opel Kadett C 1’30″11 1’27″68 1’40″65 2’57″79
2. Niederberger Philip Opel Kadett C City 1’32″73 1’32″14 1’45″64 3’04″87
3. Burri Rolf Opel Kadett C 1’32″56 1’33″10 1’58″04 3’05″66
4. Frei Thomas Opel Kadett C 1’30″35 1’42″95 1’40″61 3’10″96
5. Kuhn Sergio Peugeot 206 RC 1’41″14 1’39″22 1’47″43 3’20″36
6. Buser Lisbeth Opel Kadett C 1’41″96 1’43″11 1’57″74 3’25″07
7. Vallat Patrick VW Golf 16V 1’30″29 5’14″38 pp 6’44″67
Hedinger Patrick Peugeot 205 GTI pp pp pp
Fleury Frédéric Opel Kadett C GTE pp pp pp
Groupe IS / 2001 à 3000 cmc
1. Banz Armin Opel Kadett C 16V 1’27″27 1’28″26 1’46″74 2’55″53
2. Banz Urs Opel Ascona B 16V 1’29″40 1’29″31 1’52″89 2’58″71
3. Dobler Albert BMW M3 DTM 1’30″65 1’30″94 1’40″95 3’01″59
4. Eberle Harry Opel Kadett C 1’32″08 1’31″83 1’40″89 3’03″91
5. Sawatzki Bruno Opel Ascona B 1’32″29 1’32″23 1’58″18 3’04″52
6. Aeschlimann Daniel Opel Kadett C 1’32″22 1’32″83 pp 3’05″05
7. Neuhauser Michael BMW M3 E30 1’33″89 1’32″88 2’07″15 3’06″77
8. Inauen Bruno BMW M3 E30 1’43″48 1’41″48 1’52″45 3’24″96
9. Sutter Bruno BMW M3 E30 1’46″44 1’51″73 1’57″05 3’38″17
10. Inauen Erich BMW 325i E30 1’53″28 1’51″11 2’04″89 3’44″39
Groupe IS / + de 3000 cmc
1. Pfefferlé Alain Porsche 935 Turbo 1’23″56 1’23″03 1’40″59 2’46″59
Groupe E1 / 0 à 1400 cmc
1. Buchser Marc VW Polo 1’33″09 1’35″42 pp 3’08″51
2. Rohr Beat Audi 50 MLP 1’32″54 1’37″31 1’43″03 3’09″85
3. Naef Lucky Suzuki Swift 1’34″81 1’39″93 pp 3’14″74
4. Bächler Martin VW Lupo 1’35″74 1’41″56 pp 3’17″30
5. Kohler Thomas – (D) Fiat X1/9 16V 1’38″00 1’46″10 pp 3’24″10
6. Baumgartner Jürgen Mazda 323 1’44″20 1’46″64 1’51″47 3’30″84
7. Raemy Ole Lada 2101 1’51″98 1’53″95 2’05″47 3’45″93
8. Noser Roger VW Polo 1’52″09 1’54″37 pp 3’46″46
9. Rebetez Grégory Suzuki Swift 1’56″43 2’01″04 2’02″88 3’57″47
Dürig André Fiat Uno 1’44″57 pp pp
Groupe E1 / 1401 à 1600 cmc
1. Bürki Martin VW Polo II 16V MB 1’26″74 1’35″38 pp 3’02″12
2. Maier Helmut – (D) VW Golf 16V Spiess 1’29″29 1’41″38 1’39″39 3’08″68
3. Raemy Philippe Lada Samara 1’33″35 1’38″66 1’47″34 3’12″01
4. Schulte Manfred – (D) Citroën AX Evo 3 1’32″52 1’44″73 1’41″83 3’14″35
5. Auchter Tobias – (D) Opel Corsa GSI 16V 1’31″29 1’45″65 pp 3’16″94
6. Bilger René VW Golf 1’34″87 1’44″77 1’47″39 3’19″64
7. Savoy Roger Suzuki Swift 1’39″17 1’41″20 pp 3’20″37
8. Savoy Jérôme VW Golf I 1’39″24 1’45″58 pp 3’24″82
9. Wüthrich Urs Mazda 323 1’37″43 2’36″09 1’53″93 3’31″36
10. Bürki Mike Peugeot 106 MB 1’44″33 1’47″65 1’52″98 3’31″98
11. Mühlemann Heinz Peugeot 106 1’44″09 1’48″39 1’55″15 3’32″48
12. Trachsel Walter Toyota Corolla AE86 1’54″45 1’57″75 2’11″82 3’52″20
13. Lee Christian Suzuki Swift Sport 16V 1’56″02 1’57″24 2’01″45 3’53″26
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc
1. Nickel Patrik – (A) Opel Kadett C 1’24″89 1’41″77 1’32″54 2’57″43
2. Eller Hans-Peter – (D) VW Scirocco 1’25″15 1’36″47 1’33″54 2’58″69
3. Krieg Danny Audi A4 STW 1’26″36 1’36″52 1’33″75 3’00″11
4. Erb Fritz Opel Kadett C GTE 1’24″72 1’42″18 1’36″58 3’01″30
5. Lampert Christoph – (A) VW Golf GTI 1’27″47 1’39″10 1’35″95 3’03″42
6. Niederer Peter Opel Kadett C 1’27″62 1’42″03 1’38″16 3’05″78
7. Reich Markus – (A) VW Golf 2 16V 1’28″82 1’44″47 1’38″41 3’07″23
8. Kammer Daniel Honda Civic 1’31″73 1’40″59 1’36″89 3’08″62
9. Terler Walter – (A) Opel Kadett C 8V 1’30″37 1’41″66 1’38″51 3’08″88
10. Ehrle Bernd – (D) Opel Kadett C 8V 1’30″32 1’40″61 1’38″56 3’08″88
11. Houlmann Fabien Peugeot 205 1’30″39 1’40″16 1’39″03 3’09″42
12. Zysset Peter VW Golf 1’32″13 1’43″29 1’37″61 3’09″74
13. Graf Roland Renault Clio RS 1’31″36 1’41″78 1’39″38 3’10″74
14. Göser Günter – (D) Opel Kadett C 16V 1’29″85 1’44″21 1’41″30 3’11″15
15. Villoz Hervé Renault Clio RS 1’31″85 1’45″43 1’40″33 3’12″18
16. Spiess Erwin Renault Clio RS 1’34″14 1’41″81 1’38″87 3’13″01
17. Petignat Lionel Peugeot 309 16V 1’33″63 1’44″87 1’39″94 3’13″57
18. Baumgartner Daniel Mazda MX-5 1’33″55 1’45″44 1’41″77 3’15″32
19. Hofstetter Rico Mazda MX-5 1’33″75 1’43″45 1’41″83 3’15″58
20. Leuenberger Frederic Renault Clio RS 1’36″17 1’43″51 1’40″24 3’16″41
21. Kammermann Thomas VW Golf 3 Kit-Car 1’33″72 1’47″98 1’44″21 3’17″93
22. Häusermann Urs VW Golf 1’37″17 1’46″64 1’41″09 3’18″26
23. Grünig Stefan VW Golf 8V 1’38″52 1’45″37 1’42″15 3’20″67
24. Bissegger Fredy Renault Clio Cup 1’38″33 1’45″48 1’42″80 3’21″13
25. Eggertswyler Thierry Peugeot 405 1’37″61 1’50″74 1’43″52 3’21″13
26. Hollenstein Markus VW Golf 1 GTI 16V 1’39″96 1’47″30 1’43″43 3’23″39
27. Tognacca Emanuele VW Golf 1’38″28 1’49″92 1’46″56 3’24″84
28. Bosshard Markus Lotus Elise 1’38″97 1’54″11 1’51″65 3’30″62
29. Fischer Marc – (D) Opel Kadett C 1’41″24 1’52″23 1’52″51 3’33″47
30. Löffler Lothar – (D) Opel Kadett D 1’40″54 1’53″82 pp 3’34″36
31. Seitz Hans-Dieter – (D) Ford Escort MK II 1’37″82 1’58″27 pp 3’36″09
32. Graf Othmar Mazda MX-5 1’35″09 2’01″95 pp 3’37″04
33. Küpfer Patrick Opel Corsa 1’49″81 2’03″45 1’59″38 3’49″19
Fuhrer Ruedi Honda CRX F20 pp pp pp
Fauler Dani VW Golf 1 16V pp pp pp
Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc
1. Hauff Siegfried – (D) Opel Kadett C 1’29″96 1’46″36 1’41″44 3’11″40
2. Bernhard Diego Opel Kadett C Rallye 1’32″97 1’44″47 1’38″77 3’11″74
3. Stacchi Mattia BMW 325i E30 1’34″47 1’46″65 1’43″23 3’17″70
4. Dörig Hanspeter BMW M3 E30 DTM 1’39″46 1’52″39 1’46″71 3’26″17
5. Huwiler Denise BMW E30 HRT 1’40″87 1’50″58 1’46″65 3’27″52
Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc
1. Köchli René Honda Civic VTI 1’24″95 1’36″55 1’32″90 2’57″85
2. Bürki Martin BMW M3 E33 1’26″45 1’36″04 1’34″33 3’00″78
3. Favre Bertrand BMW E30 1’27″71 1’36″61 1’35″20 3’02″91
4. Huwiler Thomas BMW E30 HRT 1’33″61 1’43″28 1’39″50 3’13″11
5. Joray Sébastien BMW M3 E36 1’36″48 1’43″24 1’38″70 3’15″18
6. Rohrbach Patrick BMW E30 1’35″19 1’50″74 1’43″72 3’18″91
7. Merz Thomas VW Golf 1 1’38″20 1’47″64 1’44″15 3’22″35
8. Metzger Hans BMW M3 1’39″45 1’51″38 1’47″39 3’26″84
9. Krieg Dieter VW New Beetle Cup 1’45″04 1’58″24 1’56″92 3’41″96
Gerspacher Jürgen Lancia Delta S4 pp pp pp
Groupe E1 / + de 3000 cmc
1. Bratschi Ronnie Mitsubishi Lancer Evo 8 1’20″71 1’27″69 1’25″13 2’45″84
2. Schnellmann Roger Mitsubishi Lancer Evo 8 1’23″20 1’33″26 1’29″35 2’52″55
3. Ruch René Ferrari 355 GT 1’22″47 1’40″67 1’31″78 2’54″25
4. Neff Frédéric Porsche 996 Cup 1’24″86 1’34″65 1’32″35 2’57″21
5. Marti René Mitsubishi Lancer Evo 1’27″22 1’38″10 1’30″65 2’57″87
6. Felix Patrick Porsche GT3 FR1 HP7 1’27″21 1’39″98 1’32″07 2’59″28
7. Hürlimann Adrian Subaru Impreza 1’28″26 1’36″58 1’32″84 3’01″10
8. Zemp Michel Seat Leon Supercopa 1’27″45 1’39″24 1’34″55 3’02″00
9. Bollhalder Hermann Opel Speedster 1’28″55 1’36″89 1’34″46 3’03″01
10. Tanner Sascha Subaru Impreza HP2 1’29″99 1’38″21 1’34″12 3’04″11
11. Ianniello Bruno Lancia Delta S4 1’22″96 1’41″74 pp 3’04″70
12. Wüthrich Simon VW Golf 2 Turbo ab 1’37″01 1’33″16 3’10″17
13. Schlegel Ulrich BMW M3 1’29″84 1’44″93 1’40″75 3’10″59
14. Fischer Yves Mitsubishi Lancer Evo 9 1’31″81 1’42″49 1’40″97 3’12″78
15. Bergmann Beat Subaru Impreza GT GC8 1’31″91 1’43″47 1’41″17 3’13″08
16. Jenni Willi Porsche 911 RSR 1’25″29 1’47″83 1’58″21 3’13″12
17. Schmid Herbert Porsche 996 GT3 1’33″74 1’42″63 1’40″50 3’14″24
18. Glaus Kenneth Toyota Celica GT4 1’32″96 1’46″59 1’41″72 3’14″68
19. Cereghetti Aramis BMW M5 E34 1’34″65 1’42″70 1’41″76 3’16″41
20. Stierli Peter Seat Leon Supercopa 1’35″30 1’46″35 1’44″27 3’19″57
21. Liechti Stefan Porsche 944 Turbo S 1’34″58 1’54″60 1’47″32 3’21″90
22. Cristoni Fabio Lancia Delta HF Integrale 1’37″50 1’52″56 1’45″46 3’22″96
23. Beiner Jürg BMW M3 Schirmer 1’35″36 pp 1’48″15 3’23″51
Baur Rolf Porsche 944 Turbo Cup 1’55″21 pp pp
Heutschi Heinz VW Golf 6 pp pp pp
Häfliger Godi Mitsubishi Lancer Evo 8 pp pp pp
Burtscher Markus – (A) Mitsubishi Lancer Evo 8 RS pp pp pp
Renault Clio Classic Cup
1. Wolf Denis Renault Clio RS 1’35″07 1’34″81 1’43″53 3’09″88
2. Zürcher Thomas Renault Clio Cup RS 1’36″12 1’34″41 1’41″34 3’10″53
3. Krebs Philipp Renault Clio RS 1’36″86 1’35″15 1’44″62 3’12″01
4. Hedinger Matthias Renault Clio RS 1’38″63 1’38″35 1’46″12 3’16″98
5. Figus Angelo Renault Clio Cup 1’40″64 1’38″56 1’47″81 3’19″20
6. Sigrist Hans Renault Clio Cup RS 1’40″74 1’39″04 1’46″21 3’19″78
7. Amann Johanna – (A) Renault Clio Cup 1’41″17 1’40″27 1’49″64 3’21″44
8. Henggeler Ralf Renault Clio RS III Cup 4’16″60 1’37″54 1’45″07 3’22″61
9. Müller Marcel Renault Clio Cup III 1’44″50 1’40″19 1’48″67 3’24″69
Groupe VHC / Tourisme
1. Buschor Armin BMW 320 Gr. 5 1’33″06 1’33″37 1’54″01 3’06″43
2. Pauli Walter Alpine A110 1300S 1’42″30 1’41″07 1’57″93 3’23″37
3. Poppe Thomas – (D) Mercedes 500 SLC 1’43″18 1’43″91 1’59″97 3’27″09
4. Balemi Gianmarco Alpine A110 1600S 1’49″49 1’44″59 2’06″31 3’34″08
5. Duss Heinz Austin Cooper S 1’48″66 1’48″76 1’56″75 3’37″42
6. Richard Patrick Alpine A110 1600S 1’54″07 1’51″74 2’02″91 3’45″81
Groupe VHC / Monoplace
1. Burkart Andreas Ford Indy Monoposto 2’31″78 2’26″87 2’34″24 4’58″65