Course de côte de Châtel-St-Denis-Les Paccots / 20-21.09.2014 / 97 présents / 94 partants / 90 classés

 

Groupe E2-SS / 0 à 1600 cmc  
1. Grand Joël Arcobaleno 1’08″890 1’05″745 2’14″635
2. Rey Roger Martini MK45 1’29″052 1’18″971 2’48″023
Groupe E2-SS / 1601 à 2000 cmc
1. Balmer Christian Tatuus Master 1’05″327 1’01″689 2’07″016
2. Planchamp Didier Tatuus Renault 1’12″014 1’05″531 2’17″545
3. Châtelet Mickaël Tatuus Renault 1’10″741 1’06″963 2’17″704
4. Siggen Grégoire Tatuus Renault 1’09″704 1’08″118 2’17″822
5. Berguerand Louis Tatuus Renault 1’18″739 1’15″032 2’33″771
Groupe E2-SS / 2001 à 3000 cmc
1. Berguerand Eric Lola FA99 1’04″080 0’56″130 2’00″210
2. Hugentobler Simon Reynard 93D F3000 1’05″206 0’59″845 2’05″051
Groupe E2-SC / 0 à 1150 cmc
1. Von Siebenthal Yannick Jema Evo B10 JA 1’18″298 1’12″‘040 2’30″338
2. Savoy Joël Jema 630 GT 1’20″646 1’13″488 2’34″134
Groupe E2-SC / 2001 à 3000 cmc
1. Bovier Jean-Pierre Osella PA20/S BMW 1’11″053 1’05″277 2’16″330
Groupe GT / + de 3000 cmc
1. Bührer Nicolas Porsche 911 GT3 RS 1’15″094 1’09″513 2’24″607
Groupe A-ISA-R2-R3 / 0 à 1600 cmc
1. Maeder Arnaud Citroën Saxo VTS 1’18″749 1’15″853 2’34″602
2. Bertholet Jean-Claude Citroën Saxo VTS 1’25″557 1’21″299 2’46″856
3. Vionnet Emilien Citroën C2 1’26″360 1’20″525 2’46″885
Groupe A-ISA-R2-R3 / + de 3000 cmc
1. Halter Joe Mitsubishi Lancer Evo 7 1’14″784 1’11″952 2’26″736
Groupe N-ISN-R1 / + de 3000 cmc
1. Aklin Samuel Mitsubishi Lancer Evo 10 1’15″378 1’14″319 2’29″697
2. Ferrara Patrick Subaru Impreza STI WRX 1’25″845 1’22″854 2’48″699
Groupe SSC / + de 3000 cmc
1. Mächler Albin BMW M4 Coupé 1’14″043 1’09″893 2’23″936
2. Wicki Robert Mitsubishi Lancer Evo RS-2 1’14″706 1’11″237 2’25″943
Groupe SS / 0 à 2000 cmc
1. Piccinato Giuliano Honda Integra Type R 1’22″405 1’19″382 2’41″787
2. Muzzarelli Marcel Honda Integra Type R 1’22″774 1’20″005 2’42″779
3. Béring Michael Honda Integra Type R 1’23″679 1’20″694 2’44″373
4. Zürcher Roberto Honda Integra Type R 1’25″106 1’22″411 2’47″517
5. Kuhn Oskar Honda Integra Type R 1’27″491 1’24″315 2’51″806
6. Portmann Erwin Renault Clio RS 1’28″873 1’25″618 2’54″491
Groupe SS / + de 2000 cmc
1. Steiner Chris Toyota Celica CS04 1’22″966 1’18″478 2’41″444
2. Hedinger Bernhard Peugeot 208 GTI 1’23″409 1’20″441 2’43″850
3. Maillard Marcel BMW 330i 1’32″228 1’28″357 3’00″585
4. Hungerbühler Thomas Opel Astra Coupé 1’32″078 1’29″974 3’02″052
Baur Rolf Porsche 944 Turbo Cup pp pp
Groupe IS / 0 à 1600 cmc
1. Rohr Werner Toyota Corolla AE86 1’18″225 1’11″217 2’29″442
2. Mattmüller Christoph VW Scirocco 1’18″662 1’11″137 2’29″799
3. Burri Stephan Peugeot 106 MLP 1’16″460 1’13″348 2’29″808
4. Schöpfer Stefan Audi 50 1’20″878 1’13″968 2’34″846
5. Lanz Andreas Toyota Corolla AE86 1’22″242 1’12″996 2’35″238
6. Schneider Dominic Citroën Saxo VTS 1’20″307 1’16″796 2’37″103
7. Burri David Peugeot 106 GTI 1’22″237 1’19″282 2’41″519
8. Schmid Ruedi VW Golf 16V RSR 1’25″165 1’16″904 2’42″069
Chariatte Sylvain VW Golf 16V pp pp
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc
1. Vallat Patrick VW Golf 1’18″714 1’10″542 2’29″256
2. Piccina Julien VW Scirocco 1’19″818 1’15″507 2’35″325
3. Henggeler Ralf Renault Clio RS III Cup 1’18″893 1’18″030 2’36″923
4. Niederberger Philip Opel Kadett C City 1’24″526 1’14″684 2’39″210
5. Burri Rolf Opel Kadett C 1’28″310 1’16″939 2’45″249
Ochsner Jürg Opel Kadett C ab 1’12″361
Groupe IS / + de 2000 cmc
1. Pfefferlé Alain Porsche 935 Turbo 1’14″731 1’07″407 2’22″138
2. Banz Urs Opel Ascona B 16V 1’20″176 1’09″953 2’30″129
3. Comby Alexandre Porsche 930 Turbo 1’23″366 1’13″153 2’36″519
Groupe E1 / 0 à 1600 cmc
1. Bürki Martin VW Polo MB 1’13″699 1’08″782 2’22″481
2. Murisier Pierre Peugeot 106 Maxi 1’17″801 1’14″436 2’32″237
3. Andrey Thomas Lada Samara 1’19″931 1’14″743 2’34″674
4. Kuster Michael Alfa Romeo Sprint 1’18″916 1’16″669 2’35″585
5. Maillard Stive Toyota Corolla AE86 1’27″192 1’19″945 2’47″137
6. Farine Sandra Citroën Saxo 1’25″485 1’23″830 2’49″315
7. Nevers Yannick Opel Corsa A 1’26″531 1’26″398 2’52″929
8. Raemy Ole Lada 2101 1’32″503 1’28″121 3’00″624
9. Trachsel Walter Toyota Corolla AE86 1’36″941 1’31″516 3’08″457
Savoy Roger Suzuki Swift B16 pp pp
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc
1. Coquoz Sébastien Opel Kadett GTE 1’17″278 1’10″864 2’28″142
2. Winiger Richard Honda Civic Evo 4 1’16″864 1’13″032 2’29″896
3. Villoz Hervé Renault Clio RS Evo 1’18″660 1’11″725 2’30″385
4. Girard Maurice BMW 320 E21 1’18″965 1’11″762 2’30″727
5. Häusermann Urs VW Golf 1 1’21″047 1’15″544 2’36″591
6. Tapparel Eddy Opel Kadett C City 1’23″488 1’13″599 2’37″087
7. Magnin Marcel Honda Civic Type R 1’21″728 1’18″847 2’40″575
8. Hollenstein Markus VW Golf 1 GTI 16V 1’23″438 1’20″388 2’43″826
Magnin Jonas Renault Clio RS 1’17″316 ab
Groupe E1 / 2001 à 3000 cmc
1. Köchli René Honda Civic VTI 1’15″541 1’07″659 2’23″200
2. Joray Sébastien BMW M3 E36 1’15″180 1’13″838 2’29″018
3. Huwiler Thomas BMW E30 HRT 1’18″547 1’11″887 2’30″434
4. Mariaux Florent BMW 323 E30 Gulf 1’19″421 1’13″941 2’33″362
5. Nicole Benjamin BMW 2002 TI 1’18″628 1’15″148 2’33″776
6. Allaz Jean-Marie BMW 320 E21 1’24″412 1’19″603 2’44″015
7. Bühler Franz Hyundai Coupé Cup 1’22″919 1’21″796 2’44″715
8. Krieg Dieter VW New Beetle Cup 1’30″373 1’25″786 2’56″159
Tornare Pascal BMW 323 TI Compact pp 1’27″251
Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc
1. Nicolas Gérard Ford Escort WRC 1’12″249 1’05″908 2’18″157
2. Wüthrich Simon VW Golf II Turbo 1’12″223 1’07″502 2’19″725
3. Hürlimann Adrian Subaru Impreza 1’14″312 1’09″503 2’23″815
4. Genoud Alexandre BMW 320 WTCC 1’17″399 1’10″385 2’27″784
5. Chiquita Jean-Paul Mitsubishi Lancer Evo 6 1’18″437 1’19″610 2’38″047
6. Métroz Alex Ford Sierra Cosworth 1’21″579 1’16″780 2’38″359
7. Hulmann Marin Mazda 323 GTX 1’20″876 1’18″009 2’38″885
Groupe E1 / + de 3500 cmc
1. Bratschi Ronnie Mitsubishi Lancer Evo 8 1’05″816 1’02″470 2’08″286
2. Neff Frédéric Porsche 996 GT3 Cup 1’08″351 1’04″140 2’12″491
3. Ruch René Ferrari 355 GT 1’10″316 1’05″975 2’16″291
4. Marti René Mitsubishi Lancer Evo 6 1’11″870 1’06″878 2’18″748
5. Frey Olivier Nissan Sunny GTI-R 1’12″424 1’08″165 2’20″589
6. Millasson Bertrand Porsche 996 GT3 Cup 1’17″784 1’10″411 2’28″195
7. Cereghetti Aramis BMW M5 E34 1’18″366 1’15″168 2’33″534
Groupe VHC / 0 à 1600 cmc
1. Pauli Walter Alpine A110 1300S 1’27″823 1’20″088 2’47″911
2. Hauenstein Urs PRS RH01 1’29″811 1’20″820 2’50″631
Richard Patrick Alpine A110 1600S 1’34″994 ab
Groupe VHC / + de 2000 cmc
1. Cretegny Jean-Romain Ford Sierra Cosworth 1’20″883 1’17″316 2’38″199
2. Pillonel Yann BMW 325i 1’30″705 1’24″781 2’55″486