Course de côte d’Ayent-Anzère / 23-24.07.2016 / 194 présents / 184 partants / 173 classés

 

Groupe E2-SS / 1601 à 2000 cmc  
1. Grand Joël Tatuus Master ab 1’38″970 1’36″137 3’15″107
2. Amweg Thomas Dallara F305/07 F3 1’37″885 1’38″228 1’37″524 3’15″409
3. Weber Christophe Dallara F302-04 1’37″761 1’41″210 1’39″085 3’16″846
4. Egli Philip Dallara F394 Opel Spiess 1’38″538 1’39″623 1’38″577 3’17″115
5. Balmer Christian Tatuus Master 1’39″257 1’39″278 1’38″844 3’18″101
6. Maurer Marcel Tatuus Renault 1’42″072 1’42″631 1’41″244 3’23″316
7. Sanjuan Augustin Dallara F307 1’43″723 1’42″543 1’44″452 3’26″266
8. Fleury Frédéric Tatuus Renault 1’43″002 ab 1’46″164 3’29″166
9. Faustini Robin Tatuus Renault ab 1’45″860 1’45″227 3’31″087
10. Schmidt Henri Tatuus Master 1’51″206 1’50″338 1’47″086 3’37″424
11. Huwiler Thomas Tatuus Renault HRT 1’49″253 1’51″514 1’49″818 3’39″071
12. Berguerand Louis Tatuus Renault 1’53″317 1’53″620 1’54″310 3’46″937
13. Rey Roger Ralt RT1 BMW F2 2’02″991 1’59″437 2’01″850 4’01″287
Maurer Jacques Van Diemen RF04 CFX exclu exclu exclu
Groupe E2-SS / 2001 à 3000 cmc
1. Berguerand Eric Lola FA99 1’30″450 1’30″531 1’28″293 2’58″743
2. Volluz Joël Osella FA30 1’29″642 1’29″688 1’29″998 2’59″330
3. Hugentobler Simon Reynard 97D F3000 1’37″961 1’40″112 1’39″524 3’17″485
4. Siggen Grégoire Lola T96/50 F3000 ab 1’43″873 1’46″306 3’30″179
Groupe E2-SC / 0 à 1400 cmc
1. Papagna David Gloria C8P Evo 1’46″621 1’46″078 1’44″480 3’30″558
2. Von Siebenthal Yannick Jema Evo B10 JA 1’52″872 1’57″487 1’53″748 3’46″620
3. Stettler Jérôme Radical SR4 1’57″959 1’59″635 1’57″090 3’55″049
Groupe E2-SC / 2001 à 3000 cmc
1. Steiner Marcel LobArt Mugen LA01 1’34″873 1’37″452 1’39″197 3’12″225
2. Vermeille Xavier Norma M20 F BMW 1’45″825 1’47″554 1’47″149 3’32″974
3. Bovier Jean-Pierre Osella PA20/S BMW 1’48″766 1’48″424 1’47″832 3’36″256
Groupe CN / 2001 à 3000 cmc
Schaffo Pierre Lucchini SN89 exclu exclu exclu
Groupe E2-SC/CH / 0 à 1000 cmc
1. Chariatte Jean-François Tracking RC01 1’47″693 1’50″248 1’47″045 3’34″738
2. Fauler Dani Tracking RC01 1’46″508 1’49″931 1’49″169 3’35″677
Bralla Christian Tracking RC01 exclu exclu exclu
Groupe A-ISA-R2-R3 / 0 à 1600 cmc
1. Ançay Christophe Citroën C2 R2 Max 1’58″418 1’58″750 1’59″014 3’57″168
2. Bracelli Yves Peugeot 106 GTI 2’01″252 2’00″931 2’00″924 4’01″855
3. Langenegger Max Citroën C2 2’03″284 2’03″455 2’03″174 4’06″458
4. Azema Frank Citroën C2 R2 Max 2’12″831 2’13″385 2’12″265 4’25″096
Groupe A-ISA-R2-R3 / 1601 à 2000 cmc
1. Rappaz Joël Peugeot 207 S2000 1’52″037 1’52″329 1’52″637 3’44″366
2. Bérard Laurent Honda Civic Type R 1’53″460 1’55″073 1’55″248 3’48″533
3. Luig Michael Renault Clio Ragnotti 2’08″543 2’08″393 2’07″360 4’15″753
Groupe A-ISA-R2-R3 / 2001 à 3000 cmc
1. Emch Jean-Luc BMW M3 E36 2’04″534 2’02″650 2’01″289 4’03″939
2. Christen Heinz Fiat 500 Abarth 2’08″941 2’08″786 2’07″882 4’16″668
Groupe A-ISA-R2-R3 / + de 3000 cmc
1. Cretegny Jean-Romain Subaru Impreza 2’18″003 2’14″732 pp 4’32″735
Groupe N-ISN-R1 / 0 à 1600 cmc
1. Schopfer Julien Peugeot 106 16V 2’09″121 2’06″457 2’06″311 4’12″768
Mingard Marc-Henri Citroën Saxo VTS pp pp pp
Groupe N-ISN-R1 / 1601 à 2000 cmc
1. Portmann Erwin Renault Clio Sport 2’08″225 2’07″513 2’06″092 4’13″605
2. Parriaux Christophe VW Golf 2’08″155 2’09″268 2’08″490 4’16″645
3. Héritier Yann Renault Clio 2.0 2’09″977 2’13″569 2’12″467 4’22″444
Groupe N-ISN-R1 / + de 3000 cmc
1. Halter Joe Mitsubishi Lancer Evo 7 1’51″170 1’52″682 1’50″528 3’41″698
2. Picard Anthony Mitsubishi Lancer Evo 10 1’53″289 1’53″709 pp 3’46″998
3. Dayer Jean-Yves Subaru Impreza STI N16 2’04″048 2’02″527 2’02″085 4’04″612
Widmer Michael Mitsubishi Lancer Evo 10 pp pp pp
Groupe SSC / + de 3000 cmc
1. Steiner Chris Porsche 911 Turbo 1’55″352 1’57″562 1’55″413 3’50″765
2. Chèvre Patrick Subaru Impreza STI 2’00″557 1’58″501 1’57″454 3’55″955
Wicki Robert Porsche 911 GT3 ab pp pp
Groupe SS / 1601 à 2000 cmc
1. Kuhn Oskar Honda Integra Type R 2’07″545 2’09″321 2’08″532 4’16″077
Groupe SS / 2001 à 3000 cmc
1. Maillard Marcel BMW 330i 2’11″069 2’11″500 2’11″175 4’22″244
Groupe IS / 0 à 1400 cmc
1. Schöpfer Stefan Audi 50 1’51″108 1’53″795 1’53″108 3’44″216
2. Mathys Hansueli Fiat Uno 1’55″914 1’58″364 1’56″337 3’52″251
3. Schlup Daniel Toyota Yaris 2’12″001 2’15″559 2’12″437 4’24″438
4. Husistein Mark Toyota Yaris 2’16″678 2’15″637 2’14″388 4’30″025
Groupe IS / 1401 à 1600 cmc
1. Burri Stephan VW Polo 1’48″288 1’50″001 1’48″861 3’37″149
2. Rohr Werner Toyota Corolla AE86 1’48″413 1’50″980 1’50″622 3’39″035
3. Lanz Andreas Toyota Corolla AE86 1’53″282 1’53″363 1’53″202 3’46″484
4. Halbheer Beat Citroën Saxo 1’58″798 2’00″112 2’00″028 3’58″826
5. Schmid Ruedi VW Golf I 16V 2’00″492 2’01″611 1’58″739 3’59″231
6. Külling Andi Peugeot 106 Lilly 2’02″781 2’00″697 2’00″848 4’01″545
7. Siegenthaler Lukas Peugeot 106 GTI 2’00″253 2’01″806 2’03″291 4’02″059
8. Grossenbacher Cyril VW Golf I GTI 2’07″564 2’07″673 2’12″575 4’15″237
9. Hüppi Thomas VW Golf I 2’13″045 2’12″818 2’11″349 4’24″167
10. Pflug Corinne Toyota Corolla AE92 2’15″267 2’15″201 2’14″067 4’29″268
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc
1. Frei Thomas Opel Kadett C pp 1’50″450 1’49″439 3’39″889
2. Andrey Thomas Peugeot 405 1’50″479 1’51″424 1’51″993 3’41″903
3. Ochsner Jürg Opel Kadett C ab 1’51″885 1’50″512 3’42″397
4. Zysset Peter VW Golf 1’53″421 1’50″705 ab 3’44″126
5. Kuhn Sergio Peugeot 206 RC 1’55″160 1’54″699 1’54″881 3’49″580
6. Hedinger Patrick Peugeot 205 GTI 1’56″318 1’56″037 1’53″576 3’49″613
7. Tschirky René Opel Kadett C 1’55″643 1’54″517 1’55″452 3’49″969
8. Donzé Arnaud VW Golf 1’54″766 1’55″276 1’55″580 3’50″042
9. Niederberger Philip Opel Kadett C City 1’56″312 1’57″899 1’55″380 3’51″692
10. Burri Rolf Opel Kadett C 1’54″974 1’57″710 1’57″220 3’52″194
11. Kummer Reto Honda Civic 1’56″753 1’58″139 1’58″871 3’54″892
12. Schorderet Yann VW Golf 1’57″010 1’58″381 2’00″960 3’55″391
13. Meier Gilbert Honda Integra Type R 1’57″873 1’58″323 1’58″055 3’55″928
14. Hollenstein Markus VW Golf I GTI 16V 1’58″150 1’59″266 2’00″255 3’57″416
15. Wüthrich Daniel VW Golf 2’00″892 1’59″990 1’59″728 3’59″718
16. Lauber Marcel VW Golf I 16V 2’03″079 2’01″365 2’00″664 4’02″029
17. Küpfer Patrick Opel Corsa B 2’03″074 2’01″763 2’01″296 4’03″059
18. Biaggi Arnaud Opel Kadett C GTE 2’08″578 2’09″105 2’11″603 4’17″683
19. Buser Lisbeth Opel Kadett C 2’09″805 2’11″006 2’14″306 4’20″811
20. Holenstein Daniel Opel Kadett GSI 2’16″960 ab 2’20″901 4’37″861
Vallat Patrick VW Golf 1’51″808 pp pp
Scheidegger Erwin VW Scirocco ab pp pp
Liechti Joan Opel Kadett C City pp pp pp
Groupe IS / 2001 à 3000 cmc
1. Marty Roman Opel Kadett C 1’44″899 1’46″095 1’46″037 3’30″936
2. Koch Josef Opel Kadett C 16V 1’46″555 1’48″358 1’47″936 3’34″491
3. Banz Armin Opel Kadett C 16V 1’48″930 1’50″512 1’51″098 3’39″442
4. Aeschlimann Daniel Opel Kadett C 1’50″491 1’51″000 1’50″848 3’41″339
5. Eberle Harry Opel Kadett C 1’52″037 1’52″146 1’51″468 3’43″505
6. Marchand Nicolas Opel Astra GSI 2’06″689 2’06″134 2’04″950 4’11″084
Groupe IS / + de 3000 cmc
1. Neff Frédéric Porsche 996 Cup 1’43″879 1’42″873 1’43″084 3’25″957
2. Nicolas Gérard Ford Escort WRC 1’44″815 1’44″315 1’45″765 3’29″130
3. Comby Alexandre Porsche 934/5 1’49″928 1’51″326 1’50″891 3’40″819
4. Sawatzki Bruno Porsche GT3 Cup 1’50″898 1’50″920 1’52″042 3’41″818
5. Zenklusen Vanessa Subaru Impreza Type R 1’56″075 1’55″878 1’56″384 3’51″953
6. Aymon Stive Ford Sierra Cosworth 1’59″418 2’01″664 2’00″755 4’00″173
7. Da Costa Kevin Ford Sierra Cosworth 2’00″910 2’02″307 2’02″343 4’03″217
8. Comby David Porsche 911 Carrera 2’12″234 2’13″233 2’13″026 4’25″260
Groupe E1 / 0 à 1400 cmc
1. Buchser Marc VW Polo 1’56″913 1’56″006 1’56″047 3’52″053
2. Rohr Christoph Audi 50 1’56″436 ab 1’56″805 3’53″241
3. Bächler Martin VW Lupo Egmo 1’57″586 1’59″484 1’59″715 3’57″070
4. Dürig André Fiat Uno 1’59″958 1’59″756 2’00″391 3’59″714
5. Noser Roger VW Polo 2’10″312 2’12″245 2’12″091 4’22″403
Groupe E1 / 1401 à 1600 cmc
1. Murisier Pierre Peugeot 106 Maxi 1’52″556 1’51″325 1’53″309 3’43″881
2. Jeanneret Olivier VW Golf GTI 1’51″134 1’53″107 1’52″768 3’43″902
3. Savoy Roger Suzuki Swift 1’55″305 1’55″380 1’54″088 3’49″393
4. Werthmüller Joël Peugeot 106 Rallye 2’02″098 2’02″758 2’01″792 4’03″890
5. Holzer Walter Honda Civic EG6 2’02″671 2’02″483 2’01″880 4’04″363
6. Mühlemann Heinz Peugeot 106 GTI 2’03″362 2’03″067 2’04″984 4’06″429
7. Gerber Thomas Honda Civic GSTR 2’03″893 2’04″224 2’02″780 4’06″673
Bürki Martin VW Polo pp pp pp
Nevers Yannick Opel Corsa A pp pp pp
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc
1. Krieg Danny Audi A4 STW 1’45″298 1’48″403 1’46″798 3’32″096
2. Magnin Jonas Honda Civic Rikli 1’48″064 1’48″020 1’47″060 3’35″080
3. Kammer Daniel Honda Civic 1’47″208 1’48″702 1’48″144 3’35″352
4. Steiner Reto Ford Escort RS 1’47″407 1’48″070 1’48″166 3’35″477
5. Wittwer Daniel VW Golf 1 DWT 1’48″126 1’48″999 1’49″110 3’37″125
6. Santonastaso Manuel BMW 320 E21 1’48″506 1’50″477 1’49″404 3’37″910
7. Fuhrer Ruedi Honda CRX F20 1’49″214 1’49″580 1’49″715 3’38″794
8. Houlmann Fabien Peugeot 205 1’50″431 1’51″449 1’49″906 3’40″337
9. Villoz Hervé Renault Clio RS Evo 1’51″261 1’50″521 1’50″807 3’41″328
10. Golliard Patrick Alfa Romeo 155 STW 1’50″250 1’51″930 1’51″757 3’42″007
11. Darani Christian Fiat X1/9 1’51″165 1’51″121 1’51″566 3’42″286
12. Tapparel Eddy Opel Kadett C City 1’52″247 1’51″249 1’52″475 3’43″496
13. Leuenberger Frederic Renault Clio RS 1’52″218 1’52″553 1’53″791 3’44″771
14. Spiess Erwin Renault Clio RS 1’56″219 1’55″774 1’55″564 3’51″338
15. Esteves Michaël VW Scirocco R 1’56″895 1’55″347 1’56″185 3’51″532
16. Straubhaar Peter VW Golf I 1’56″249 1’57″135 1’57″138 3’53″384
17. Farine Benoît VW Golf II 1’57″688 1’58″787 1’58″417 3’56″105
18. Könitzer Patrick VW Golf I 16V 2’05″037 2’08″691 2’06″941 4’11″978
19. Mühlemann Bernhard Ford Focus ST170 2’11″503 2’12″683 2’12″393 4’23″896
20. Spring Andreas BMW 318is-4 E36 2’17″802 2’19″936 2’22″154 4’37″738
21. Rey Frédéric VW Scirocco 16V 2’27″958 2’28″035 2’26″054 4’54″012
Noirat Jérémy VW Golf 16V 1’51″184 ab pp
Monnier Ludovic VW Golf exclu exclu exclu
Niederer Peter Opel Kadett C exclu exclu exclu
Tognacca Emanuele VW Golf 16V pp pp pp
Nüssli Sandro Fiat X1/9 pp pp pp
Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc
1. Bottecchia Enzo Renault 5 Turbo 1’50″222 1’51″847 1’50″714 3’40″936
2. Bernhard Diego Opel Kadett Coupé 1’53″768 1’52″788 1’53″460 3’46″248
3. Stacchi Mattia BMW M3 E30 1’54″695 1’55″511 1’54″865 3’49″560
4. Nicole Benjamin BMW 2002 TI 1’56″849 1’57″928 1’55″386 3’52″235
5. Darbellay Victor BMW E36 2’01″349 2’00″987 2’00″538 4’01″525
Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc
1. Favre Bertrand BMW E30 1’48″920 1’51″113 1’49″905 3’38″825
2. Zemp Michel Renault Clio Cup IV 1’52″314 1’52″320 1’52″290 3’44″604
3. Zürcher Urs BMW E46 M 1’59″412 1’57″728 1’57″372 3’55″100
4. Bühler Franz Hyundai Coupé Cup 2’04″787 2’04″379 2’03″506 4’07″885
Bellon Lionel BMW E36 GTR pp pp pp
Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc
1. Meisel Reto Mercedes 340 SLK 1’41″113 1’38″941 1’40″499 3’19″440
2. Wüthrich Simon VW Golf Turbo 1’46″744 1’48″056 1’46″141 3’32″885
3. Bertocchi Mario BMW E36 1’48″033 ab 1’49″827 3’37″860
4. Winiger Fabrice Seat Leon Supercopa 1’49″698 1’50″664 1’49″611 3’39″309
5. Hulmann Marin Mazda 323 GTX 1’51″355 1’51″128 1’50″081 3’41″209
6. Mattioni Sébastien Mazda 323 Evo 1’53″620 1’53″622 1’51″897 3’45″517
7. Bonomini Daniele Lancia Delta Evo 1’54″102 1’53″021 1’52″504 3’45″525
8. Bonvin Frédéric BMW M3 E36 1’56″582 1’55″589 1’54″549 3’50″138
9. Servalli Roberto BMW M3 GTR 2’00″038 1’55″134 1’57″366 3’52″500
10. Käempf Michael Seat Leon Supercopa 2’00″864 1’58″863 1’59″421 3’58″284
11. Cristoni Fabio Lancia Delta HF Integrale 1’59″856 1’59″466 1’58″890 3’58″356
12. Métroz Alex Ford Sierra Cosworth 2’00″810 2’00″761 1’58″248 3’59″009
Groupe E1 / + de 3500 cmc
1. Bratschi Ronnie Mitsubishi Lancer Evo 8 EGMO 1’41″268 1’40″194 1’41″581 3’21″462
2. Nüssli Romeo Ford Escort Cosworth 1’43″453 1’43″311 1’46″153 3’26″764
3. Pinto Sergio Mitsubishi Lancer Evo 5 1’45″833 1’46″203 1’46″192 3’32″025
4. Mächler Albin BMW M2 1’46″796 pp 1’47″558 3’34″354
5. Bollhalder Hermann Opel Speedster Turbo 1’47″506 1’47″008 1’48″167 3’34″514
6. Millasson Bertrand Porsche GT3 Cup 1’50″563 1’50″468 1’53″112 3’41″031
7. Winiger Richard Porsche GT3 Cup 1’52″049 1’51″245 1’51″638 3’42″883
8. Cereghetti Aramis BMW M5 E34 1’53″053 1’54″647 1’53″904 3’46″957
Lovis Michel Subaru Impreza 3’03″474 pp pp
Ruch René Ferrari 355 GT exclu exclu exclu
Schnellmann Roger Mitsubishi Lancer Evo 8 J-Spec pp pp pp
Renault Clio Classic Cup
1. Zürcher Thomas Renault Clio III RS Cup 1’53″462 1’56″081 1’55″506 3’48″968
2. Krebs Philipp Renault Clio RS 1’54″950 1’54″751 1’54″299 3’49″050
3. Borer Daniel Renault Clio RS 1’55″950 1’55″562 1’55″368 3’50″930
4. Henggeler Ralf Renault Clio III RS Cup 1’54″872 1’56″172 1’56″289 3’51″044
5. Wolf Denis Renault Clio Cup III 1’56″316 1’56″070 1’55″653 3’51″723
6. Maschietto Giuliano Renault Clio RS 2’07″872 2’03″542 2’02″669 4’06″211
7. Gerber Meverick Renault Clio RS 2’07″579 2’05″514 2’02″378 4’07″892
8. Beyeler Marc Renault Clio III RS Cup 2’13″505 2’08″675 2’07″208 4’15″883
Figus Angelo Renault Clio III RS Cup pp pp pp
Groupe VHC / 0 à 1600 cmc
1. Pauli Walter Alpine A110 1300S 2’06″383 2’06″369 2’04″594 4’10″963
2. Balemi Gianmarco Alpine A110 1600S 2’07″164 2’09″516 2’07″437 4’14″601
3. Richard Patrick Alpine A110 1600S 2’24″863 2’21″893 2’20″754 4’42″647
Groupe VHC / 1601 à 2000 cmc
1. Bérard Eddy Ford Escort 1974 2’01″084 2’00″282 2’00″349 4’00″631
2. Baeriswyl Heribert Alpine A310 Gr. 4 2’07″943 2’07″816 2’05″080 4’12″896
3. Bérard Kevin Ford Escort 1977 2’08″041 2’07″105 2’05″845 4’12″950
4. Scapozza Nello Alpine A110 2’09″565 2’08″749 2’07″394 4’16″143
Groupe VHC / 2001 à 3500 cmc
1. Bührer Nicolas BMW M1 Gr. 4 1’54″001 1’55″183 1’57″319 3’49″184
Groupe VHC / + de 3500 cmc
1. Burkart Andreas Ford Indy Monoposto 2’48″012 2’48″267 2’45″447 5’33″459