Course de côte de Massongex-Vérossaz / 06-07.07.2019 / 70 présents / 69 partants / 67 classés

 

Groupe E2-SS / 0 à 1600 cmc  
1. Darbellay Victor Arcobaleno 2’02″347 1’59″037 2’11″863 4’01″384
Groupe E2-SS / 1601 à 2000 cmc
1. Balmer Christian Tatuus Master 1’54″205 1’54″561 1’53″703 3’47″908
2. Grand Joël Tatuus Master 2’02″984 2’02″344 pp 4’05″328
3. Berguerand Louis Tatuus Renault 2’12″081 2’12″515 2’15″181 4’24″596
Groupe E2-SS / 2001 à 3000 cmc
1. Berguerand Eric Lola FA99 1’45″239 1’45″699 1’43″714 3’28″953
2. Faustini Robin Reynard K01 F3000 1’53″755 1’53″786 1’52″666 3’46″421
Groupe E2-SC / 0 à 3000 cmc
1. Steiner Marcel LobArt LA01 Mugen 1’47″782 1’46″712 1’48″485 3’34″494
2. Zemp Michel Norma M20 FC 1’56″738 1’56″369 1’56″136 3’52″505
Groupe CN / 0 à 3000 cmc
Bovier Jean-Pierre Osella PA20/S BMW ab pp pp
Groupe GT / + de 3000 cmc
1. Bührer Nicolas Porsche 911 GT3 2’19″904 2’13″994 2’13″927 4’27″921
Groupe A-ISA-R2-R3 / 0 à 1600 cmc
1. Bracelli Yves Peugeot 106 GTI 2’21″640 2’16″481 2’15″758 4’32″239
Groupe A-ISA-R2-R3 / + de 3000 cmc
1. Métral Laurent Ford Escort WRC 2’18″664 2’17″036 2’25″387 4’35″700
Groupe N-ISN-R1 / 0 à 1600 cmc
1. Dauphin Audrey Renault Twingo R1 2’45″669 2’43″714 2’41″545 5’25″259
Groupe N-ISN-R1 / + de 3000 cmc
1. Halter Joe Mitsubishi Lancer Evo 7 2’12″011 2’08″999 2’08″848 4’17″847
2. Savary Vincent – (F) BMW M3 E36 2’26″159 2’22″227 2’21″140 4’43″367
Groupe SSC / + de 3000 cmc
1. Kargl Benedikt Ford Focus RS CNG-Teknik 2’28″507 2’25″215 2’27″376 4’52″591
2. Kuhn Oskar Peugeot 308 GTI 2’40″241 2’36″458 2’35″053 5’11″511
Groupe SS / 0 à 2000 cmc
1. Fankhauser Nicola Honda Civic Type R 2’24″345 2’21″907 2’23″469 4’45″376
2. Kilchenmann Alphonse Peugeot 106 16V 2’45″348 2’42″042 2’40″080 5’22″122
Groupe SS / + de 2000 cmc
1. Kilchenmann Ivan Ford Fiesta ST 2’35″112 2’28″325 2’27″881 4’56″206
2. Hungerbühler Thomas Opel Astra Coupé 2’43″314 2’37″974 2’36″534 5’14″508
Groupe IS / 0 à 1600 cmc
1. Oulevay Christophe VW Scirocco 2’17″430 2’12″625 2’11″794 4’24″419
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc
1. Monnier Ludovic VW Golf 2’13″207 2’07″223 2’06″507 4’13″730
2. Villoz Hervé Renault Clio RS Evo 2’09″593 2’06″951 2’07″875 4’14″826
3. Kuhn Sergio Peugeot 206 S2000 2’12″326 2’08″729 2’08″801 4’17″530
4. Meier Gilbert Honda Integra GIS 2’21″102 2’17″314 2’19″998 4’37″312
Groupe IS / 2001 à 3000 cmc
1. Weber Damien BMW 323i 2’10″663 2’07″876 2’10″846 4’18″539
2. Pillonel Yann BMW 325i 2’23″681 2’17″367 2’18″374 4’35″741
Santos Ted Seat Ibiza 2’16″824 ab pp
Groupe IS / + de 3000 cmc
1. Nicolas Gérard Ford Escort Cosworth 2’03″767 2’01″953 2’02″771 4’04″724
2. Comby Alexandre Porsche 934/5 2’12″289 2’11″462 2’10″787 4’22″249
3. Métroz Alex Ford Sierra Cosworth 2’17″338 2’23″073 2’18″105 4’35″443
Groupe E1 / 0 à 1600 cmc
1. Bürki Martin VW Polo MB 2’04″925 2’08″777 pp 4’13″702
2. Jeanneret Olivier VW Golf 2’13″698 2’12″384 2’12″893 4’25″277
3. Savoy Roger Suzuki Swift RS 2’17″922 2’15″837 2’16″627 4’32″464
4. Mühlemann Roger Citroën Saxo VTS 2’18″606 2’19″258 pp 4’37″864
5. Grünig Stefan Citroën Saxo 2’25″831 2’24″883 2’22″216 4’47″099
6. Noser Roger VW Polo RNP 2’26″351 2’28″786 2’26″488 4’52″839
7. Gfeller Heinz Ford Fiesta ST 2’33″760 2’31″542 2’28″884 5’00″426
8. Raemy Ole Lada 2101 2’39″331 2’37″693 pp 5’17″024
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc
1. Magnin Jonas Honda Civic JDM 2’06″719 2’05″545 2’06″084 4’11″629
2. Tapparel Eddy Opel Kadett C City 2’07″676 2’06″888 2’07″115 4’14″003
3. Fuhrer Ruedi Honda CRX F20 2’11″547 2’08″934 2’07″754 4’16″688
4. Bitto Giuseppe Renault Clio RS Cup 2’20″463 2’18″258 2’16″669 4’34″927
5. Bombardier Alain Renault Clio 3 Cup 2’19″736 2’18″220 2’16″819 4’35″039
6. Maillard Stive Toyota Corolla AE86 R 2’24″431 2’24″138 2’24″274 4’48″412
7. Randin Michel Renault Clio Cup ab 2’24″263 2’24″801 4’49″064
8. Fragnière Fred Renault Clio 16V 2’32″357 2’32″773 2’32″782 5’05″130
Coquoz Sébastien Opel Kadett GTE pp pp pp
Groupe E1 / 2001 à 3000 cmc
1. Huwiler Thomas BMW E30 HRT 2’09″432 2’08″481 2’08″469 4’16″950
2. Mariaux Florent BMW 323i E30 Gulf 2’09″718 2’09″271 2’09″724 4’18″989
3. Bellon Lionel BMW E36 GTR 2’12″094 2’10″263 2’09″701 4’19″964
4. Bonvin Frédéric BMW M3 E36 2’10″490 2’10″730 2’10″390 4’20″880
5. Petit Ronan BMW M3 Compact 2’12″753 2’11″962 2’11″851 4’23″813
6. Nicole Benjamin BMW 2002 TI 2’14″307 2’14″162 2’14″301 4’28″463
7. Leupi Mario BMW 328i 2’20″298 2’20″397 2’19″326 4’39″624
Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc
1. Ianniello Bruno Lancia Delta S4 2’02″920 2’02″201 2’02″804 4’05″005
2. Métroz Kevin Mazda 323 GTX 2’08″470 2’04″474 2’04″153 4’08″627
3. Bertocchi Mario BMW E36 2’09″122 2’08″098 2’08″048 4’16″145
4. Jaquemet Stéphane Seat Leon Supercopa MK2 2’17″907 2’17″090 2’15″888 4’32″978
5. Muhr Bernhard Toyota Celica 2’19″096 2’18″163 2’18″893 4’37″056
6. Jaquemet Alain Seat Leon 2’20″299 2’20″617 2’18″623 4’38″922
7. Fernandes Ricardo BMW M3 E36 2’23″174 2’20″730 2’20″595 4’41″325
Groupe E1 / + de 3500 cmc
1. Bratschi Ronnie Mitsubishi Lancer Evo 8 Egmo 1’57″593 1’54″907 pp 3’52″500
2. Kessler Thomas Mitsubishi Lancer Evo 2’02″607 2’01″493 pp 4’04″100
3. Cereghetti Aramis BMW M5 E34 2’09″070 2’08″962 2’08″835 4’17″797
4. Mürner Pierre Porsche GT3 Cup 2’18″164 2’17″098 pp 4’35″262
Groupe VHC / 0 à 2000 cmc
1. Baeriswyl Heribert Alpine A310 Gr. 4 2’24″107 2’21″009 2’22″496 4’43″505
2. Moinat Nicolas Opel Kadett GTE 2’33″732 2’29″405 2’29″371 4’58″776
Groupe VHC / + de 2000 cmc
1. Pfefferlé Alain Porsche 935 Turbo 2’12″247 2’05″846 2’06″316 4’12″162