Course de côte de Châtel-St-Denis-Les Paccots / 14-15.09.2019 / 117 présents / 114 partants / 114 classés

 

Groupe E2-SS / 0 à 1400 cmc  
1. Pierroz Sabrina Arcobaleno 1’07″801 1’07″647 1’08″045 2’15″448
Groupe E2-SS / 1401 à 1600 cmc
1. Morel Eric Tatuus Renault Monza 1’13″254 1’13″860 1’13″751 2’27″005
Groupe E2-SS / 1601 à 2000 cmc
1. Balmer Christian Tatuus Master 0’59″603 0’58″838 0’59″370 1’58″208
2. Maurer Marcel Tatuus Renault 0’59″989 0’59″802 pp 1’59″791
Groupe E2-SS / 2001 à 3000 cmc
1. Berguerand Eric Lola FA99 0’53″643 0’53″763 0’53″370 1’47″013
2. Faustini Robin Reynard 97D F3000 0’58″788 0’56″460 0’57″067 1’53″527
Groupe E2-SC / 0 à 1150 cmc
1. Grand Joël Osella PA21 JRB 1’02″465 1’02″529 1’02″247 2’04″712
Groupe E2-SC / 1151 à 1600 cmc
1. Scolaro Antonino Osella PA21/J 1’04″012 1’03″216 1’02″951 2’06″167
Groupe E2-SC / 1601 à 2000 cmc
1. Zemp Michel Norma M20 FC 0’58″442 0’58″536 0’58″169 1’56″611
Groupe E2-SC / 2001 à 3000 cmc
1. Hugentobler Simon Osella PA30 0’57″059 0’57″161 0’57″291 1’54″220
Groupe E2-SC / + de 3000 cmc
1. Wächter Marc Renault Sport RS 01 1’04″046 1’03″855 1’03″717 2’07″572
Groupe CN / 2001 à 3000 cmc
1. Bovier Jean-Pierre Osella PA20/S BMW 1’07″798 1’06″881 1’07″187 2’14″068
Groupe A-ISA-R2-R3 / 0 à 1600 cmc
1. Bracelli Yves Peugeot 106 GTI 1’16″923 1’16″315 1’16″231 2’32″546
Groupe A-ISA-R2-R3 / + de 2000 cmc
1. Christen Heinz Abarth 500 1’22″646 1’21″800 1’21″767 2’43″567
Groupe N-ISN-R1 / 0 à 2000 cmc
1. Aubort Patrick Renault Clio RS 1’24″422 1’24″170 1’23″694 2’47″864
Groupe N-ISN-R1 / + de 3000 cmc
1. Halter Joe Mitsubishi Lancer Evo 7 1’10″447 1’09″341 1’10″459 2’19″788
Groupe SSC / 0 à 3000 cmc
1. Kuhn Oskar Peugeot 308 GTI 1’23″060 1’24″409 1’24″951 2’47″469
Groupe SSC / 3001 à 4000 cmc
1. Kargl Benedikt Ford Focus RS CNG-Tecknik 1’17″856 1’17″852 1’18″565 2’35″708
Groupe SSC / + de 4000 cmc
1. Feigenwinter Andy Lotus Exige 430 Cup 1’07″997 1’08″180 1’08″095 2’16″092
2. Steiner Chris Porsche Turbo 1’10″189 1’10″024 1’11″395 2’20″213
Groupe SS / 0 à 2000 cmc
1. Feigenwinter Raphael Honda Integra Type R 1’19″096 1’19″625 1’20″964 2’38″721
2. Fankhauser Nicola Honda Civic Type R 1’22″009 1’22″688 1’22″544 2’44″553
3. Kilchenmann Alphonse Peugeot 106 16V 1’30″231 1’30″757 1’30″864 3’00″988
Groupe SS / + de 2000 cmc
1. Portmann Hanspeter Seat Ibiza Cupra R 1’20″859 1’22″006 1’22″728 2’42″865
2. Kilchenmann Ivan Ford Fiesta ST 1’22″911 1’22″394 1’22″232 2’44″626
3. Hungerbühler Thomas Opel Astra Coupé Turbo 1’27″798 1’26″748 1’27″662 2’54″410
Groupe SS / CSM Junior
1. Siegrist Pascal Toyota GT86 Race 1’23″458 1’23″396 1’24″028 2’46″854
2. Müller Michael Toyota GT86 Race 1’24″128 1’23″989 1’23″568 2’47″557
3. Thomann Rico Toyota GT86 Race 1’24″358 1’24″236 1’23″747 2’47″983
4. Forcella Gianluca Toyota GT86 Race 1’24″438 1’24″397 1’24″629 2’48″835
5. Grilli Marco Toyota GT86 Race 1’24″974 1’24″691 1’25″456 2’49″665
6. Suter Noah Toyota GT86 Race 1’26″153 1’27″864 1’27″612 2’53″765
Müller Sandro Toyota GT86 Race pp pp pp
Groupe IS / 0 à 1400 cmc
1. Moser Stephan Toyota Yaris 1’14″048 1’15″188 1’14″360 2’28″408
Groupe IS / 1401 à 1600 cmc
1. Bürki Martin VW Polo MB 1’08″423 1’08″374 pp 2’16″797
2. Oulevay Christophe VW Scirocco 1’11″385 1’11″379 1’11″605 2’22″764
3. Örtig Beat Peugeot 106 Maxi 1’13″996 1’14″722 1’16″653 2’28″718
4. Bonsera Michel Peugeot 106 GTI 1’16″546 1’17″704 1’17″318 2’33″864
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc
1. Ochsner Jürg Opel Kadett C 1’07″728 1’07″925 1’07″914 2’15″642
2. Monnier Ludovic VW Golf 1’08″912 1’08″634 1’09″038 2’17″546
3. Hedinger Patrick Peugeot 205 GTI 1’09″310 1’08″606 1’09″148 2’17″754
4. Niederberger Philip Opel Kadett C City 1’09″355 1’09″590 1’09″022 2’18″377
5. Villoz Hervé Renault Clio RS Evo 1’09″642 1’09″414 1’09″753 2’19″056
6. Vallat Patrick VW Golf 2 1’10″353 1’11″273 1’24″738 2’21″626
7. Kuhn Sergio Peugeot 206 S2000 1’12″184 1’12″274 1’12″323 2’24″458
8. Hollenstein Markus VW Golf 1 GTI 1’13″814 1’13″646 1’13″861 2’27″460
9. Küpfer Patrick Opel Corsa B 1’15″399 1’16″288 1’14″994 2’30″393
10. Schorderet Yann Renault Clio 3 1’16″478 1’16″340 1’16″504 2’32″818
11. Fantoni Ivan VW Golf 1 8V 1’17″405 1’17″387 1’17″277 2’34″664
Groupe IS / 2001 à 2500 cmc
1. Banz Armin Opel Kadett C 16V 1’07″950 1’09″145 1’08″599 2’16″549
2. Banz Urs Opel Ascona B 16V 1’09″127 1’08″865 1’08″678 2’17″543
3. Burri Rolf Opel Kadett C 1’12″188 1’12″564 1’12″344 2’24″532
4. Etter André Opel Kadett C 8V 1’13″734 1’13″527 1’13″284 2’26″811
5. Santos Ted Seat Ibiza 1’15″745 1’15″155 1’15″225 2’30″380
Groupe IS / 2501 à 3500 cmc
1. Nicolas Gérard Ford Escort WRC 1’05″490 1’06″096 1’05″887 2’11″377
2. Zenklusen Vanessa Subaru Impreza Type R 1’09″189 1’08″821 1’08″644 2’17″465
3. Weber Damien BMW 323i 1’09″752 1’09″955 1’09″749 2’19″501
4. Métroz Alex Ford Sierra Cosworth 1’13″323 1’12″116 1’11″577 2’23″693
5. Comby David Porsche Carrera 1’22″026 1’23″813 1’22″052 2’44″078
Groupe IS / + de 3500 cmc
1. Neff Frédéric Porsche 996 GT3 R 1’03″865 1’03″530 1’04″536 2’07″395
2. Comby Alexandre Porsche 934/5 1’07″991 1’08″091 1’07″464 2’15″455
Groupe E1 / 0 à 1600 cmc
1. Werthmüller Joel Peugeot 106 1’12″029 1’11″610 1’11″663 2’23″273
2. Kuster Michael Alfa Romeo Sprint Martini 1’12″142 1’11″294 pp 2’23″436
3. Savoy Roger Suzuki Swift JPR 1’14″987 1’14″487 1’13″608 2’28″095
4. Gfeller Heinz Ford Fiesta ST 1’21″961 1’21″207 1’21″758 2’42″965
5. Raemy Ole Lada 2101 1’26″594 1’26″155 1’25″589 2’50″744
6. Leuthold Nicolas Suzuki Swift Sport 1’29″526 1’29″075 1’29″093 2’58″168
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc
1. Coquoz Sébastien Opel Kadett C GTE 1’07″786 1’07″965 1’07″671 2’15″457
2. Magnin Jonas Honda Civic Rikli 1’08″066 1’08″005 1’07″752 2’15″757
3. Houlmann Fabien Peugeot 205 1’08″786 1’09″105 1’09″655 2’17″891
4. Fuhrer Ruedi Honda CRX F20 1’09″464 1’09″148 1’09″119 2’18″267
5. Tapparel Eddy Opel Kadett C City 1’09″982 1’10″585 1’09″929 2’19″911
6. Leuenberger Frederic Renault Clio RS 1’14″130 1’14″113 1’14″042 2’28″155
7. Kammermann Thomas VW Golf 3 Kit-Car 1’14″219 1’14″498 1’14″851 2’28″717
8. Gerspacher Jürgen – (D) VW Golf GTI III 1’15″808 1’14″306 1’14″712 2’29″018
9. Bitto Giuseppe Renault Clio RS Cup 1’15″078 1’15″363 1’15″453 2’30″441
10. Biaggi Gaetan VW Golf 1 1’15″959 1’16″032 1’17″756 2’31″991
11. Claude Jean-Bernard Lotus Elise 1’17″862 1’18″500 1’19″308 2’36″362
12. Joye Michel-Roland Opel Kadett GSI 16V 1’26″026 1’24″445 1’24″885 2’49″330
Grünig Stefan VW Golf 8V Giftzwärg pp pp pp
Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc
1. Farine Benoît Honda CRX 1’08″434 1’09″189 1’08″921 2’17″355
2. Nicole Benjamin BMW 2002 TI 1’12″390 1’12″812 1’12″931 2’25″202
Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc
1. Jolidon Nicolas BMW 130i 1’10″338 1’09″863 1’10″834 2’20″201
2. Huwiler Thomas BMW E30 HRT 1’10″401 1’10″511 1’11″184 2’20″912
3. Petit Ronan BMW 323ti Compact 1’12″728 1’11″913 1’12″720 2’24″633
4. Bovier Lionel BMW 325i E30 1’12″651 1’13″368 1’12″874 2’25″525
5. Murisier Pierre Ford Fiesta 1’17″476 1’17″862 1’16″648 2’34″124
Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc
1. Bertocchi Mario BMW E36 1’09″288 1’08″845 1’08″763 2’17″608
2. Marmorat Alain Seat Leon Supercopa MK1 1’14″052 1’14″111 1’12″856 2’26″908
Groupe E1 / 3501 à 4000 cmc
1. Nüssli Romeo Ford Escort Cosworth 1’04″084 1’05″638 1’04″755 2’08″839
2. Winiger Richard Porsche 991 GT3 Cup 1’08″246 1’06″631 1’06″844 2’13″475
3. Winiger Fabrice Porsche 991 GT3 Cup 1’08″436 1’07″053 1’07″241 2’14″294
4. Millasson Bertrand Porsche 997 GT3 Cup 1’07″823 1’08″185 1’08″176 2’15″999
5. Rebord Aristide BMW M3 GT4 1’08″874 1’08″225 1’08″242 2’16″467
6. Cereghetti Aramis BMW M5 E34 1’09″744 1’09″496 1’09″861 2’19″240
7. Zanni Dylan BMW 318i E30 1’12″130 1’12″408 1’12″948 2’24″538
Mürner Pierre Porsche GT3 Cup pp pp pp
Groupe E1 / + de 4000 cmc
1. Werver Nicolas – (F) Porsche 997 GT2 1’01″750 1’01″986 1’02″839 2’03″736
Groupe TCR / + de 3000 cmc
1. Steck Peter Opel Astra TCR 1’10″457 1’09″827 1’09″765 2’19″592
Renault Clio Classic Cup
1. Krebs Philipp Renault Clio RS 1’14″938 1’14″954 1’15″484 2’29″892
2. Schläpfer Michael Renault Clio II Cup 1’15″078 1’15″501 1’15″562 2’30″579
3. Zürcher Thomas Renault Clio III Cup 1’15″308 1’15″505 1’15″493 2’30″801
4. Wälchli Marcel Renault Clio 3 Cup 1’15″850 1’16″122 1’15″954 2’31″804
5. Indermühle Sven Renault Clio 3 Cup 1’16″665 1’16″963 1’16″745 2’33″410
6. Schnidrig René Renault Clio Cup III 1’16″759 1’17″363 1’17″150 2’33″909
7. Zbinden Stephan Renault Clio RS III Cup 1’17″250 1’16″898 1’17″218 2’34″116
8. Beyeler Marc Renault Clio RS III Cup 1’17″253 1’17″207 1’17″060 2’34″267
9. Gerber Patrick Renault Clio 2 1’17″360 1’17″723 1’17″781 2’35″083
10. Sigrist Hans Renault Clio RS 1’19″436 1’18″826 1’18″959 2’37″785
11. Figus Angelo Renault Clio RS III Cup 1’19″891 1’20″303 pp 2’40″194
Groupe VHC / 0 à 1600 cmc
1. Clerc Jean-Michel Lola T540 US 1’22″722 1’22″018 1’20″740 2’42″758
Groupe VHC / 1601 à 2000 cmc
1. Girard Maurice BMW 320 E21 1’11″938 1’11″665 1’11″836 2’23″501
2. Baeriswyl Heribert Alpine A310 Gr. 4 1’17″757 1’17″511 1’17″581 2’35″092
3. Cretegny Jean-Romain Ford Escort RS2000 1’22″581 1’23″679 1’22″363 2’44″944
Groupe VHC / + de 2000 cmc
1. Pfefferlé Alain Porsche 935 Turbo 1’07″529 1’06″037 1’06″233 2’12″270
2. Waeber Willy Porsche SC Gr. 4 1’12″892 1’12″138 1’12″778 2’24″916
Groupe VHC Comp. / + de 2000 cmc
1. Burkart Andreas Talbot Darracq T150C 1’50″754 1’48″918 1’50″105 3’39″023