| 
Groupe E2-SS / 0 à 1150 cmc | 
  | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Stenzel Ralf – (D) | 
Gloria C8F | 
1’39″00 | 
1’39″02 | 
1’36″28 | 
3’15″28 | 
 | 
Groupe E2-SS / 1601 à 2000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Balmer Christian | 
Tatuus Formula Master | 
1’16″56 | 
1’16″09 | 
1’16″74 | 
2’32″65 | 
| 2. | 
Weber Christophe | 
Dallara F302/04 Opel F3 | 
1’20″93 | 
1’20″48 | 
1’19″96 | 
2’40″44 | 
| 3. | 
Eigenmann Bruno | 
Dallara Opel F3 | 
1’21″78 | 
1’21″40 | 
1’21″92 | 
2’43″18 | 
| 4. | 
Amweg Thomas | 
Tatuus Renault | 
1’22″35 | 
1’21″52 | 
1’21″67 | 
2’43″19 | 
| 5. | 
Amweg Manuel | 
Tatuus Renault | 
1’23″00 | 
1’21″81 | 
1’21″85 | 
2’43″66 | 
| 6. | 
Debrunner Hansruedi | 
Dallara F398 F3 | 
1’21″54 | 
1’22″56 | 
1’23″28 | 
2’44″10 | 
| 7. | 
Tobler Marcel | 
Dallara F300 F3 | 
1’23″12 | 
1’21″96 | 
pp | 
2’45″08 | 
| 8. | 
Planchamp Didier | 
Tatuus Renault | 
1’23″11 | 
1’23″13 | 
1’22″05 | 
2’45″16 | 
| 9. | 
Gysin Fabian | 
Dallara F399/00 Fiat F3 | 
1’22″39 | 
1’23″00 | 
1’24″53 | 
2’45″39 | 
| 10. | 
Mauerhofer Daniel | 
Tatuus Renault | 
1’25″35 | 
1’23″97 | 
1’24″02 | 
2’47″99 | 
| 11. | 
Gulotti Dominic | 
Tatuus Renault | 
ab | 
1’25″56 | 
1’26″17 | 
2’51″73 | 
| 12. | 
Schmid Marco | 
Tatuus Renault | 
1’31″84 | 
1’21″05 | 
ab | 
2’52″89 | 
| 13. | 
Riester Oliver James | 
Dallara F392 Honda F3 | 
1’34″03 | 
1’30″08 | 
pp | 
3’04″11 | 
 | 
Groupe E2-SS / 2001 à 3000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Steiner Marcel | 
Osella FA30 Zytek | 
1’08″65 | 
1’08″60 | 
1’08″49 | 
2’17″09 | 
| 2. | 
Volluz Joël | 
Reynard 95D F3000 | 
1’08″61 | 
ab | 
1’09″56 | 
2’18″17 | 
| 3. | 
Lachat Florian | 
Tatuus Turbo | 
1’11″33 | 
1’10″32 | 
1’10″29 | 
2’20″61 | 
| 4. | 
Ducommun Julien | 
Martini MK69 | 
1’41″90 | 
1’16″29 | 
1’20″25 | 
2’36″54 | 
 | 
Groupe E2-SC / 0 à 1400 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Bentivoglio Pasquale – (I) | 
Chiavenuto 008B | 
1’24″42 | 
1’24″67 | 
1’22″45 | 
2’46″87 | 
| 2. | 
D’Acri Francesco – (D) | 
Elia Avrion ST09 | 
1’25″39 | 
1’24″32 | 
1’23″92 | 
2’48″24 | 
| 3. | 
Scolaro Antonino | 
Elia Scolaro 8 | 
1’27″03 | 
1’25″20 | 
1’40″19 | 
2’52″23 | 
 | 
Groupe E2-SC / 1601 à 2000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Blum Mario – (A) | 
PRC S4 Honda | 
1’19″91 | 
1’18″81 | 
1’18″80 | 
2’37″61 | 
| 2. | 
Wolpert Uwe – (D) | 
UWR WFK 07 | 
1’27″57 | 
1’28″08 | 
1’27″07 | 
2’54″64 | 
 | 
Groupe E2-SC / 2001 à 3000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Müller Urs | 
Osella PA30 | 
1’16″11 | 
1’16″41 | 
1’15″42 | 
2’31″53 | 
 | 
Gebhard Dino – (D) | 
Osella PA20/S | 
pp | 
pp | 
pp | 
 | 
 | 
Groupe CN / 0 à 2000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Vermeille Xavier | 
Norma M20FC Honda | 
1’20″94 | 
1’20″31 | 
1’20″37 | 
2’40″68 | 
| 2. | 
Hunziker Herbert | 
Norma M20F Honda | 
1’21″20 | 
1’20″83 | 
1’21″15 | 
2’41″98 | 
| 3. | 
Bereiter Arno – (A) | 
PRC Honda | 
1’23″69 | 
1’22″88 | 
1’22″83 | 
2’45″71 | 
| 4. | 
Amann Peter – (A) | 
PRC Honda | 
1’28″46 | 
1’28″65 | 
1’29″64 | 
2’57″11 | 
 | 
Groupe GT / + de 3000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Bührer Nicolas | 
Porsche 997 GT3 RS | 
1’30″41 | 
1’28″75 | 
1’27″69 | 
2’56″44 | 
 | 
Groupe A/ISA / 0 à 1400 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Moser Stephan | 
Toyota Yaris JTD | 
1’48″92 | 
1’46″57 | 
1’45″89 | 
3’32″46 | 
| 2. | 
Schlup Daniel | 
Toyota Yaris | 
1’48″93 | 
1’47″72 | 
1’44″93 | 
3’32″65 | 
 | 
Groupe A/ISA / 1401 à 1600 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Schneider Dominic | 
Citroën Saxo VTS | 
1’37″96 | 
1’36″04 | 
1’37″38 | 
3’13″42 | 
| 2. | 
Bernet Bruno | 
Citroën Saxo VTS | 
1’42″65 | 
1’41″57 | 
1’41″96 | 
3’23″53 | 
 | 
Groupe A/ISA / 1601 à 2000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Aebi Marcel | 
Honda Civic Type R | 
1’46″58 | 
1’41″74 | 
1’40″46 | 
3’22″20 | 
| 2. | 
Stoll Volker – (D) | 
Peugeot 306 S16 | 
1’42″60 | 
1’42″59 | 
1’39″84 | 
3’22″43 | 
| 3. | 
Naef Lukas | 
Renault Clio | 
1’42″34 | 
1’41″61 | 
1’40″96 | 
3’22″57 | 
 | 
Leibundgut Pierre | 
Honda Integra Type R | 
pp | 
pp | 
pp | 
 | 
 | 
Groupe A/ISA / + de 3000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Nicolas Gérard | 
Ford Focus WRC | 
1’28″85 | 
1’26″59 | 
1’28″44 | 
2’55″03 | 
| 2. | 
Kothgassner Oswald – (A) | 
Mitsubishi Lancer Evo 6 | 
1’45″93 | 
1’39″65 | 
1’40″62 | 
3’20″27 | 
 | 
Kessler Thomas | 
Mitsubishi Lancer Evo 8 | 
1’29″87 | 
ab | 
pp | 
 | 
 | 
Groupe N/ISN / 0 à 1600 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Mühlemann Heinz | 
Citroën Saxo VTS | 
1’45″99 | 
1’44″45 | 
1’43″83 | 
3’28″28 | 
| 2. | 
Steiner Chris | 
Honda Civic | 
1’46″13 | 
1’45″71 | 
1’43″92 | 
3’29″63 | 
 | 
Groupe N/ISN / + de 3000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Widmer Michael | 
Mitsubishi Lancer Evo 10 | 
1’31″35 | 
1’28″92 | 
1’30″82 | 
2’59″74 | 
 | 
Groupe SSC / + de 3000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Mächler Albin | 
BMW 1e M-Coupé | 
1’31″64 | 
1’30″54 | 
1’29″45 | 
2’59″99 | 
| 2. | 
Raeli Jérôme | 
Mitsubishi Lancer Evo 6 | 
1’37″26 | 
1’36″17 | 
1’36″00 | 
3’12″17 | 
| 3. | 
Junod Cédric | 
Mitsubishi Lancer Evo 8 | 
1’43″80 | 
1’40″46 | 
1’39″48 | 
3’19″94 | 
 | 
Groupe SS / 1601 à 2000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Wicki Robert | 
Honda Integra Type R | 
ab | 
1’39″38 | 
1’38″99 | 
3’18″37 | 
| 2. | 
Graf Roland | 
Honda Integra Type R | 
1’43″03 | 
1’39″72 | 
1’39″36 | 
3’19″08 | 
| 3. | 
Kuhn Oskar | 
Honda Integra Type R | 
1’46″64 | 
1’44″12 | 
1’43″96 | 
3’28″08 | 
| 4. | 
Krähenbühl André | 
Honda Integra Type R | 
1’47″13 | 
1’46″08 | 
1’45″87 | 
3’31″95 | 
 | 
Groupe SS / + de 3000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Hungerbühler Thomas | 
Opel Astra Coupé | 
1’54″54 | 
1’53″22 | 
1’52″73 | 
3’45″95 | 
 | 
Groupe IS / 0 à 1600 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Mattmüller Christoph | 
VW Scirocco | 
1’28″88 | 
1’28″14 | 
1’28″42 | 
2’56″56 | 
| 2. | 
Rohr Werner | 
Toyota Corolla | 
1’29″64 | 
1’29″10 | 
1’29″15 | 
2’58″25 | 
| 3. | 
Schöpfer Stefan | 
Audi 50 | 
1’32″50 | 
1’31″65 | 
1’31″83 | 
3’03″48 | 
| 4. | 
Oberhofer Rudi | 
VW Golf 16V | 
1’35″08 | 
1’32″66 | 
1’32″59 | 
3’05″25 | 
| 5. | 
Oulevay Christophe | 
VW Scirocco | 
1’36″38 | 
1’33″99 | 
1’33″75 | 
3’07″74 | 
| 6. | 
Burri Stephan | 
Citroën Saxo | 
1’36″41 | 
1’34″02 | 
1’33″91 | 
3’07″93 | 
| 7. | 
Halbheer Beat | 
Citroën Saxo | 
1’34″54 | 
1’34″57 | 
1’34″76 | 
3’09″11 | 
| 8. | 
Jungi Rolf | 
Citroën Saxo JM | 
1’38″67 | 
1’36″76 | 
1’35″93 | 
3’12″69 | 
| 9. | 
Maegli Thomas | 
VW Golf GTI | 
1’36″59 | 
1’37″56 | 
1’36″24 | 
3’12″83 | 
| 10. | 
Zihlmann Roland | 
VW Golf 1 | 
1’37″04 | 
1’37″31 | 
1’37″00 | 
3’14″04 | 
| 11. | 
Schmid Ruedi | 
VW Golf I RSR | 
1’39″08 | 
1’38″63 | 
1’37″98 | 
3’16″61 | 
| 12. | 
Sprecher Roland | 
Peugeot 106 DMS | 
1’41″45 | 
1’39″34 | 
1’41″37 | 
3’20″71 | 
 | 
Bürki Martin | 
VW Polo II 16V MB | 
pp | 
pp | 
pp | 
 | 
 | 
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Krieg Danny | 
Opel Kadett C | 
1’28″03 | 
1’27″51 | 
1’27″58 | 
2’55″09 | 
| 2. | 
Ochsner Jürg | 
Opel Kadett C | 
ab | 
1’28″76 | 
1’27″38 | 
2’56″14 | 
| 3. | 
Vallat Patrick | 
VW Golf | 
1’31″90 | 
1’29″21 | 
1’29″37 | 
2’58″58 | 
| 4. | 
Frei Thomas | 
Opel Kadett C | 
1’30″55 | 
1’32″23 | 
1’30″67 | 
3’01″22 | 
| 5. | 
Niederberger Philip | 
Opel Kadett C City | 
ab | 
1’34″40 | 
1’32″95 | 
3’07″35 | 
| 6. | 
Burri Rolf | 
Opel Kadett C | 
1’35″90 | 
1’35″96 | 
1’35″77 | 
3’11″67 | 
| 7. | 
Buser Lisbeth | 
Opel Kadett C | 
1’44″74 | 
1’40″02 | 
1’38″51 | 
3’18″53 | 
 | 
Groupe IS / 2001 à 2500 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Koch Josef | 
Opel Kadett C 16V | 
1’24″52 | 
1’24″71 | 
1’25″94 | 
2’49″23 | 
| 2. | 
Banz Armin | 
Opel Kadett C 16V | 
1’27″04 | 
1’27″74 | 
1’26″31 | 
2’53″35 | 
| 3. | 
Banz Urs | 
Opel Ascona B | 
1’29″84 | 
1’28″95 | 
1’58″89 | 
2’58″79 | 
| 4. | 
Dobler Albert | 
BMW M3 DTM | 
1’31″34 | 
1’29″58 | 
1’29″91 | 
2’59″49 | 
| 5. | 
Eberle Harry | 
Opel Kadett C | 
1’31″59 | 
1’31″03 | 
1’30″05 | 
3’01″08 | 
| 6. | 
Sawatzki Bruno | 
Opel Ascona B | 
1’32″97 | 
1’31″53 | 
1’32″07 | 
3’03″60 | 
| 7. | 
Neuhauser Michael | 
BMW M3 DTM | 
1’35″71 | 
1’34″29 | 
1’33″25 | 
3’07″54 | 
 | 
Groupe IS / 2501 à 3000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
Gerspacher Jürgen | 
Lancia Delta S4 | 
pp | 
pp | 
pp | 
 | 
 | 
Groupe IS / + de 3000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Pfefferlé Alain | 
Porsche Carrera RSR | 
1’33″31 | 
1’31″97 | 
1’32″27 | 
3’04″24 | 
 | 
Groupe E1 / 0 à 1400 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Bächler Martin | 
VW Lupo Cup | 
1’37″16 | 
1’36″29 | 
1’36″31 | 
3’12″60 | 
| 2. | 
Dürig André | 
Fiat Uno | 
1’43″48 | 
1’42″34 | 
1’41″26 | 
3’23″60 | 
| 3. | 
Baumgartner Jürgen | 
Mazda 323 | 
1’42″45 | 
1’43″06 | 
1’42″24 | 
3’24″69 | 
| 4. | 
Oreiller John | 
Lada Samara | 
1’49″96 | 
1’48″20 | 
1’49″63 | 
3’37″83 | 
| 5. | 
Fleury Frédéric | 
Opel Corsa A | 
1’52″55 | 
1’52″10 | 
1’52″92 | 
3’44″65 | 
| 6. | 
Raemy Ole | 
Citroën AX GT | 
2’01″72 | 
1’58″47 | 
1’58″44 | 
3’56″91 | 
 | 
Groupe E1 / 1401 à 1600 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Wenger Manuel | 
Peugeot 106 MLP | 
1’32″75 | 
1’32″66 | 
1’32″23 | 
3’04″89 | 
| 2. | 
Rohr Christoph | 
Audi 50 MLP | 
1’34″03 | 
1’32″54 | 
1’32″66 | 
3’05″20 | 
| 3. | 
Bieri Adrian | 
VW Scirocco | 
1’36″37 | 
1’34″73 | 
1’34″26 | 
3’08″99 | 
| 4. | 
Mühlemann Roger | 
Citroën Saxo VTS | 
1’36″26 | 
1’37″86 | 
1’35″72 | 
3’11″98 | 
| 5. | 
Wüthrich Urs | 
Mazda 323 | 
1’37″06 | 
1’36″23 | 
1’35″86 | 
3’12″09 | 
| 6. | 
Senn Rico | 
Honda Civic | 
1’50″18 | 
1’49″57 | 
1’48″14 | 
3’37″71 | 
 | 
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Erb Fritz | 
Opel Kadett GTE | 
1’24″53 | 
1’25″11 | 
1’24″65 | 
2’49″18 | 
| 2. | 
Emsenhuber Michael – (A) | 
VW Corrado 16V | 
1’28″53 | 
1’28″94 | 
1’28″69 | 
2’57″22 | 
| 3. | 
Houlmann Fabien | 
Peugeot 205 | 
1’29″76 | 
1’29″40 | 
1’28″97 | 
2’58″37 | 
| 4. | 
Faigle René | 
VW Scirocco | 
1’31″12 | 
1’29″86 | 
1’29″36 | 
2’59″22 | 
| 5. | 
Baumgartner Daniel | 
Mazda MX-5 | 
1’32″72 | 
1’31″21 | 
1’30″87 | 
3’02″08 | 
| 6. | 
Kümin Simon | 
Honda Civic Type R | 
1’31″91 | 
1’31″58 | 
1’30″84 | 
3’02″42 | 
| 7. | 
Fauler Dani | 
VW Golf 16V | 
1’32″87 | 
1’31″24 | 
1’31″40 | 
3’02″64 | 
| 8. | 
Baumann Hansjörg | 
Opel Kadett C | 
1’32″14 | 
1’31″48 | 
1’31″27 | 
3’02″75 | 
| 9. | 
Fellmann Marcel | 
Honda Civic Type R | 
1’32″26 | 
2’17″64 | 
1’31″83 | 
3’04″09 | 
| 10. | 
Grimaldi Romeo | 
Honda Civic R | 
1’32″21 | 
1’32″45 | 
1’31″91 | 
3’04″12 | 
| 11. | 
Hofstetter Rico | 
Mazda MX-5 | 
1’35″36 | 
1’34″12 | 
1’34″05 | 
3’08″17 | 
| 12. | 
Suter Michael | 
VW Scirocco MRS | 
1’34″54 | 
1’34″32 | 
1’34″63 | 
3’08″86 | 
| 13. | 
Spiess Erwin | 
Renault Clio RS | 
1’34″96 | 
1’35″61 | 
1’33″93 | 
3’08″89 | 
| 14. | 
Zürcher Urs | 
BMW 320i | 
1’35″68 | 
1’35″08 | 
1’34″87 | 
3’09″95 | 
| 15. | 
Gerber Christian | 
Opel Kadett E | 
1’35″57 | 
1’34″42 | 
1’35″65 | 
3’09″99 | 
| 16. | 
Kammer Daniel | 
Seat Ibiza | 
1’35″84 | 
1’34″85 | 
1’35″18 | 
3’10″03 | 
| 17. | 
Böhler Stefan | 
Renault 5 GTE | 
1’36″07 | 
1’34″12 | 
1’36″26 | 
3’10″19 | 
| 18. | 
Leuenberger Frederic | 
Renault Clio RS | 
1’35″90 | 
1’36″07 | 
1’35″92 | 
3’11″82 | 
| 19. | 
Bissegger Fredy | 
Renault Clio Cup | 
1’37″37 | 
1’36″76 | 
1’36″07 | 
3’12″83 | 
| 20. | 
Schwab Günther – (A) | 
Renault Clio Cup | 
1’36″67 | 
1’37″81 | 
1’37″50 | 
3’14″17 | 
| 21. | 
Bosshard Markus | 
Lotus Elise SKR2 | 
1’37″82 | 
1’37″12 | 
1’37″30 | 
3’14″42 | 
| 22. | 
Zbinden Stephan | 
Honda Civic Type R | 
1’39″47 | 
1’38″03 | 
1’36″48 | 
3’14″51 | 
| 23. | 
Graf Othmar | 
Mazda MX-5 | 
1’38″94 | 
1’38″00 | 
1’37″78 | 
3’15″78 | 
| 24. | 
Grünig Stefan | 
VW Golf 8V | 
1’39″32 | 
1’37″95 | 
1’38″36 | 
3’16″31 | 
| 25. | 
Graf Thomas | 
Opel Tigra | 
1’39″91 | 
1’39″83 | 
pp | 
3’19″74 | 
| 26. | 
Kammermann Thomas | 
VW Golf 3 Kit-Car | 
1’43″52 | 
1’39″91 | 
1’40″39 | 
3’20″30 | 
| 27. | 
Lanz Andreas | 
Toyota GT86 | 
1’41″89 | 
1’40″94 | 
1’40″58 | 
3’21″52 | 
| 28. | 
Bernhard Diego | 
Alfa Romeo GTV | 
1’45″47 | 
1’42″85 | 
1’43″96 | 
3’26″81 | 
| 29. | 
Egli Philip | 
VW Scirocco 16V | 
1’44″32 | 
1’49″04 | 
1’46″83 | 
3’31″15 | 
| 30. | 
Küpfer Patric | 
Opel Corsa B | 
1’50″20 | 
1’48″75 | 
1’47″51 | 
3’36″26 | 
| 31. | 
Spring Andreas | 
BMW 318is E36 | 
1’49″71 | 
1’49″36 | 
1’50″06 | 
3’39″07 | 
 | 
Lampert Christoph – (A) | 
VW Golf GTI | 
ab | 
pp | 
pp | 
 | 
 | 
Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Zwahlen Christoph | 
Opel Kadett C | 
1’23″99 | 
1’24″17 | 
1’24″14 | 
2’48″13 | 
| 2. | 
Köchli René | 
Honda Civic VTI | 
1’30″32 | 
1’28″16 | 
1’27″97 | 
2’56″13 | 
| 3. | 
Petter Richard – (A) | 
BMW M3 E30 | 
1’36″19 | 
1’33″99 | 
1’33″90 | 
3’07″89 | 
| 4. | 
Marchand Nicolas | 
Opel Astra F | 
1’38″35 | 
1’37″20 | 
1’37″46 | 
3’14″66 | 
| 5. | 
André Marcel | 
Mercedes 190 DTM | 
1’41″30 | 
1’37″94 | 
1’37″68 | 
3’15″62 | 
| 6. | 
Soldini Fulvio | 
VW Polo G40 | 
1’48″05 | 
1’46″61 | 
1’46″26 | 
3’32″87 | 
| 7. | 
Stanzl Rudi – (D) | 
Porsche 924 S | 
2’01″54 | 
2’00″43 | 
2’00″13 | 
4’00″56 | 
 | 
Huwiler Thomas | 
BMW E30 HRT | 
pp | 
pp | 
pp | 
 | 
 | 
Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Favre Bertrand | 
BMW E30 | 
1’32″36 | 
1’32″33 | 
1’32″33 | 
3’04″66 | 
| 2. | 
Herzig Patrick | 
Porsche RSR | 
1’42″64 | 
1’33″24 | 
1’32″27 | 
3’05″51 | 
| 3. | 
Nüesch René | 
BMW 320i | 
1’34″85 | 
1’33″12 | 
1’32″94 | 
3’06″06 | 
| 4. | 
Schlegel Ulrich | 
BMW M3 | 
1’35″95 | 
1’34″86 | 
1’33″33 | 
3’08″19 | 
| 5. | 
Krieg Dieter | 
VW New Beetle Cup | 
1’43″37 | 
1’41″84 | 
1’41″40 | 
3’23″24 | 
 | 
Lichtsteiner Marco | 
Seat Leon MK1 | 
1’41″70 | 
pp | 
pp | 
 | 
 | 
Groupe E1 / + de 3000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Büeler Toni | 
Mitsubishi Lancer Evo 6 RS | 
1’19″79 | 
1’20″23 | 
1’19″69 | 
2’39″48 | 
| 2. | 
Ruch René | 
Ferrari 355 GT | 
1’25″55 | 
1’24″29 | 
1’26″18 | 
2’49″84 | 
| 3. | 
Jenni Willi | 
Porsche 911 RSR | 
1’26″67 | 
1’26″23 | 
1’28″19 | 
2’52″90 | 
| 4. | 
Wüthrich Simon | 
VW Golf II Turbo | 
1’27″57 | 
1’27″17 | 
1’26″74 | 
2’53″91 | 
| 5. | 
Beiner Jürg | 
BMW M3 Schirmer | 
1’28″19 | 
1’27″53 | 
1’27″37 | 
2’54″90 | 
| 6. | 
Marti René | 
Mitsubishi Lancer Evo 6 | 
1’28″02 | 
1’28″06 | 
1’28″11 | 
2’56″08 | 
| 7. | 
Zemp Michel | 
Seat Leon Supercopa | 
1’29″85 | 
1’29″92 | 
1’29″41 | 
2’59″26 | 
| 8. | 
Bratschi Ronnie | 
Mitsubishi Lancer Evo 8 | 
1’30″65 | 
1’31″00 | 
1’28″98 | 
2’59″63 | 
| 9. | 
Chiquita Jean-Paul | 
BMW 318is | 
1’31″36 | 
1’31″02 | 
ab | 
3’02″38 | 
| 10. | 
Schmid Herbert | 
Porsche 996 GT3 | 
1’33″89 | 
1’32″08 | 
1’32″60 | 
3’04″68 | 
| 11. | 
Gehr Mark | 
Mazda RX7 Turbo | 
1’34″75 | 
1’31″57 | 
1’34″14 | 
3’05″71 | 
| 12. | 
Fischer Yves | 
Mitsubishi Lancer Evo 9 | 
1’35″33 | 
1’33″84 | 
1’34″51 | 
3’08″35 | 
| 13. | 
Kistler Dany | 
Audi RS2 | 
1’37″42 | 
1’35″07 | 
1’35″09 | 
3’10″16 | 
| 14. | 
Engesser Christian – (D) | 
Porsche 944 Turbo S | 
1’46″49 | 
1’45″44 | 
1’44″14 | 
3’29″58 | 
 | 
Laubscher René | 
Mitsubishi Lancer Evo 8 | 
1’23″49 | 
ab | 
pp | 
 | 
 | 
Ianniello Bruno | 
Lancia Delta S4 | 
1’21″29 | 
pp | 
pp | 
 | 
 | 
Immoos Robert | 
Mitsubishi Lancer Evo 8 R | 
1’30″87 | 
pp | 
pp | 
 | 
 | 
Renault Clio Classic Cup | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Zürcher Thomas | 
Renault Clio RS Classic | 
1’35″53 | 
1’33″72 | 
1’34″37 | 
3’08″09 | 
| 2. | 
Krebs Philipp | 
Renault Clio RS Classic | 
1’36″39 | 
1’34″54 | 
1’34″78 | 
3’09″32 | 
| 3. | 
Pederzoli Alessandro | 
Renault Clio RS Classic | 
1’39″49 | 
1’36″90 | 
1’37″54 | 
3’14″44 | 
| 4. | 
Kummer Reto | 
Renault New Clio RS | 
1’40″17 | 
1’37″61 | 
1’37″92 | 
3’15″53 | 
| 5. | 
Sigrist Hans | 
Renault Clio RS Classic | 
1’41″60 | 
1’38″03 | 
1’37″85 | 
3’15″88 | 
| 6. | 
Figus Angelo | 
Renault Clio RS Classic | 
1’40″68 | 
1’38″89 | 
1’39″20 | 
3’18″09 | 
| 7. | 
Sigrist Marc | 
Renault Clio RS Classic | 
1’42″46 | 
1’40″54 | 
1’40″16 | 
3’20″70 | 
 | 
Borer Daniel | 
Renault Clio RS Classic | 
pp | 
pp | 
pp | 
 | 
 | 
Porsche Sports Club Deutschland | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Held Thorsten – (D) | 
Porsche 911 GT3 RS | 
1’37″80 | 
1’35″20 | 
1’34″69 | 
3’09″89 | 
| 2. | 
Wessel Horst-Dietrich | 
Porsche 996 GT3 | 
1’42″74 | 
1’42″53 | 
1’41″39 | 
3’23″92 | 
 | 
Groupe VHC / Tourisme | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Buschor Armin | 
BMW 320 Gr. 5 | 
1’34″65 | 
1’33″31 | 
1’33″72 | 
3’07″03 | 
| 2. | 
Poppe Thomas – (D) | 
Mercedes Benz 500 SLC | 
1’52″07 | 
1’47″75 | 
1’47″82 | 
3’35″57 | 
| 3. | 
Duss Heinz | 
Austin Cooper S | 
1’50″57 | 
1’47″97 | 
1’47″99 | 
3’35″96 | 
| 4. | 
Richard Patrick | 
Alpine 1600 S | 
1’58″42 | 
1’58″72 | 
1’57″72 | 
3’56″14 | 
 | 
Groupe VHC / Course | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Huber Bruno | 
Argo JM1 F3 | 
1’28″94 | 
1’29″16 | 
1’28″40 | 
2’57″34 | 
| 2. | 
Howald Hans-Rudolf | 
Merlyn MK21 | 
1’34″26 | 
1’32″34 | 
1’31″40 | 
3’03″74 | 
 | 
KW-Berg-Cup / 0 à 1400 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Konrad Manfred – (D) | 
VW Corrado | 
1’30″76 | 
1’30″10 | 
1’30″57 | 
3’00″67 | 
| 2. | 
Weissdorn Franz – (D) | 
VW Polo 1 | 
1’30″45 | 
1’30″56 | 
1’30″31 | 
3’00″76 | 
| 3. | 
Glas Wolfgang – (D) | 
VW Polo 1 16V | 
1’33″51 | 
1’32″52 | 
1’32″69 | 
3’05″21 | 
| 4. | 
Spöri Markus – (D) | 
Suzuki Swift 4WD | 
1’32″74 | 
1’33″15 | 
1’32″74 | 
3’05″48 | 
| 5. | 
Schneider Jürgen – (D) | 
VW Polo Coupé 16V | 
1’36″25 | 
1’37″35 | 
1’36″09 | 
3’12″34 | 
 | 
KW-Berg-Cup / 1401 à 1600 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Paulitsch Hans – (A) | 
VW Scirocco 16V | 
1’29″06 | 
1’27″84 | 
1’27″99 | 
2’55″83 | 
| 2. | 
Maier Helmut – (D) | 
VW Golf Spiess | 
1’31″59 | 
1’30″68 | 
1’30″22 | 
3’00″90 | 
| 3. | 
Auchter Tobias – (D) | 
Opel Corsa A GSI 16V | 
1’30″87 | 
1’31″63 | 
1’31″07 | 
3’01″94 | 
| 4. | 
Heindrichs Werner – (B) | 
Opel Corsa 16V | 
1’32″65 | 
1’32″84 | 
1’32″56 | 
3’05″21 | 
| 5. | 
Seitz Jürgen – (D) | 
Ford Escort MKIII | 
1’38″16 | 
1’38″35 | 
ab | 
3’16″51 | 
 | 
Schulte Manfred – (D) | 
Citroën AX 16V Kit-Car | 
1’37″91 | 
pp | 
pp | 
 | 
 | 
KW-Berg-Cup / 1601 à 2000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Schmitt Sebastian – (D) | 
Opel Kadett C 16V | 
1’24″33 | 
1’23″70 | 
1’24″59 | 
2’48″03 | 
| 2. | 
Eller Hans-Peter – (D) | 
VW Scirocco | 
1’25″76 | 
1’25″37 | 
1’24″81 | 
2’50″18 | 
| 3. | 
Kroll Ralf – (D) | 
VW Golf 16V | 
1’25″75 | 
1’25″31 | 
1’25″13 | 
2’50″44 | 
| 4. | 
Naumann Peter – (D) | 
VW Polo G40 | 
1’25″79 | 
1’25″51 | 
1’25″03 | 
2’50″54 | 
| 5. | 
Reich Markus – (A) | 
VW Golf 2 16V | 
1’27″34 | 
1’27″68 | 
1’26″92 | 
2’54″26 | 
| 6. | 
Orth Patrick – (D) | 
BMW E30 320 IS | 
1’29″10 | 
1’29″06 | 
1’28″33 | 
2’57″39 | 
| 7. | 
Göser Günter – (D) | 
Opel Kadett C 16V | 
1’30″23 | 
1’29″36 | 
1’28″58 | 
2’57″94 | 
| 8. | 
Rauch Michael – (D) | 
Opel Kadett 8V | 
1’30″52 | 
1’28″90 | 
1’29″29 | 
2’58″19 | 
| 9. | 
Flik Thomas – (D) | 
Renault Clio Williams | 
1’32″22 | 
1’31″08 | 
1’30″47 | 
3’01″55 | 
| 10. | 
Christall Roland – (D) | 
Opel Ascona | 
1’33″28 | 
1’33″87 | 
1’34″02 | 
3’07″15 | 
| 11. | 
Lang Bernhard – (D) | 
Ford Escort RS2000 | 
1’32″38 | 
1’35″00 | 
ab | 
3’07″38 | 
| 12. | 
Flik Beatrice – (D) | 
Renault Megane Cup | 
1’35″80 | 
1’34″10 | 
1’33″31 | 
3’07″41 | 
| 13. | 
Ehret Christian – (D) | 
Opel Ascona B | 
1’37″59 | 
1’37″16 | 
1’37″03 | 
3’14″19 | 
| 14. | 
Seitz Hans-Dieter – (D) | 
Ford Escort MKII | 
1’37″77 | 
1’38″06 | 
1’37″86 | 
3’15″63 | 
| 15. | 
Alt Holger – (D) | 
Ford Escort RS2000 16V | 
1’49″12 | 
1’46″86 | 
1’46″51 | 
3’33″37 | 
 | 
Weiss Werner – (D) | 
Ford Escort Zakspeed BDA | 
1’30″24 | 
ab | 
pp | 
 | 
 | 
KW-Berg-Cup / + de 3000 cmc | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 1. | 
Struckmann Norman – (D) | 
Ford Escort Cosworth | 
1’33″23 | 
1’32″36 | 
1’33″16 | 
3’05″52 | 
| 2. | 
Ludwig Harald – (D) | 
BMW M3 | 
1’37″57 | 
1’38″32 | 
1’36″82 | 
3’14″39 |