Course de côte d’Ayent-Anzère / 25-26.07.2015 / 181 présents / 176 partants / 170 classés
- AFFICHE DE LA COURSE > version PDF à consulter/télécharger
- LISTE DE DÉPART > version PDF à consulter/télécharger
- CLASSEMENT GÉNÉRAL > version PDF à consulter/télécharger
- CLASSEMENT PAR GROUPE/CLASSE > version PDF à consulter/télécharger
- ARTICLE DE PRESSE > version PDF à consulter/télécharger
- ARTICLE DE PRESSE > version PDF à consulter/télécharger
Groupe E2-SS / 1601 à 2000 cmc | ||||||
1. | Grand Joël | Tatuus Master | 1’37″692 | 1’37″462 | 1’54″225 | 3’15″154 |
2. | Balmer Christian | Tatuus Master | 1’39″614 | 1’38″470 | 1’56″352 | 3’18″084 |
3. | Böhler Stefan | Tatuus Renault | 1’49″172 | 1’48″804 | pp | 3’37″976 |
4. | Servalli Roberto | Tatuus Master | 1’50″722 | 1’48″586 | 2’01″109 | 3’39″308 |
5. | Pralong Garry | Tatuus Renault | 2’13″684 | 1’46″676 | 1’53″819 | 3’40″495 |
6. | Bosshard Markus | Tatuus Renault | 1’50″758 | 1’50″520 | 2’11″657 | 3’41″278 |
7. | Berguerand Louis | Tatuus Renault | 1’54″506 | 1’54″674 | 1’56″207 | 3’49″180 |
8. | Reynouard Sonia – (F) | Dallara F302 F3 | 1’56″552 | 1’55″633 | pp | 3’52″185 |
9. | Rey Roger | Ralt RT1 | 1’58″154 | 1’58″687 | 2’08″778 | 3’56″841 |
10. | Lachat Joël | Martini MK45 | 2’06″496 | 1’55″806 | 2’06″126 | 4’01″932 |
Egli Philip | Dallara F394 Opel | 1’37″803 | ab | pp | ||
Groupe E2-SS / 2001 à 3000 cmc | ||||||
1. | Volluz Joël | Osella FA30 | 1’28″759 | 1’28″096 | 1’30″085 | 2’56″855 |
2. | Berguerand Eric | Lola FA99 | 1’30″056 | 1’28″828 | 1’29″493 | 2’58″321 |
3. | Hugentobler Simon | Reynard 97D F3000 | 1’39″907 | 1’39″005 | 1’51″090 | 3’18″912 |
4. | Roussel Joël – (F) | Lola B02/50 Zytek F3000 | 1’41″856 | 1’42″983 | pp | 3’24″839 |
5. | Siggen Grégoire | Lola T96/50 F3000 | 1’48″549 | 1’47″109 | 1’51″752 | 3’35″658 |
Groupe E2-SC / 0 à 1150 cmc | ||||||
1. | Von Siebenthal Yannick | Jema Evo B10 JA | 1’53″597 | 1’52″674 | 2’00″637 | 3’46″271 |
Groupe E2-SC / 2001 à 3000 cmc | ||||||
1. | Bovier Jean-Pierre | Osella PA20/S BMW | 1’48″482 | 1’46″751 | 2’06″290 | 3’35″233 |
Groupe CN / 0 à 2000 cmc | ||||||
1. | Maitre Jean-Jacques | Tatuus PY012 | 1’46″305 | 1’45″518 | 1’48″011 | 3’31″823 |
2. | Bouduban Fabien | Norma M20 FC | 1’49″427 | 1’48″906 | 1’52″642 | 3’38″333 |
3. | Pralong Christian | Norma M20 F | 1’50″680 | 1’51″007 | 1’59″419 | 3’41″687 |
Groupe CN / 2001 à 3000 cmc | ||||||
1. | Schaffo Pierre | Lucchini SN89 | 1’56″413 | 1’54″804 | pp | 3’51″217 |
Groupe E2-SH / 0 à 1400 cmc | ||||||
1. | Follonier Grégory | GFA Austin Cooper RS | 1’55″451 | 1’54″989 | 1’58″892 | 3’50″440 |
Groupe GT / + de 3000 cmc | ||||||
1. | Bührer Nicolas | Porsche 911 GT3 RS | 1’53″181 | 1’50″792 | 1’52″173 | 3’42″965 |
Groupe A-ISA-R2-R3 / 0 à 1600 cmc | ||||||
1. | Langenegger Max | Citroën C2 | 2’03″737 | 2’01″053 | 2’01″205 | 4’02″258 |
2. | Viesti Francesco | Citroën Saxo VTS | 2’09″760 | 2’09″847 | 2’08″165 | 4’17″925 |
3. | Piquerez Clément | Peugeot 106 S16 | 2’18″588 | 2’14″016 | 2’12″162 | 4’26″178 |
Groupe A-ISA-R2-R3 / 1601 à 2000 cmc | ||||||
1. | Bérard Laurent | Honda Civic Type R | 1’56″313 | 1’54″628 | 1’54″507 | 3’49″135 |
Groupe A-ISA-R2-R3 / + de 3000 cmc | ||||||
1. | Hassler Nicolas – (F) | Ford Escort Cosworth | 2’05″490 | 2’34″443 | 2’08″135 | 4’13″625 |
Groupe N-ISN-R1 / 0 à 1600 cmc | ||||||
1. | Salamin Léandre | Citroën Saxo VTS | 2’10″261 | 2’07″987 | 2’08″228 | 4’16″215 |
2. | Schmidt Henri | Peugeot 106 GTI | 2’10″382 | 2’09″432 | 2’09″281 | 4’18″713 |
3. | Kilchenmann Alphonse | Suzuki Swift | 2’11″920 | 2’10″928 | 2’11″620 | 4’22″548 |
Groupe N-ISN-R1 / 1601 à 2000 cmc | ||||||
1. | Frossard Anaël | Renault Clio RS | 2’00″731 | 1’59″442 | 1’59″360 | 3’58″802 |
2. | Portmann Erwin | Renault Clio Sport | 2’11″966 | 2’10″586 | 2’08″485 | 4’19″071 |
Groupe N-ISN-R1 / + de 3000 cmc | ||||||
1. | Halter Joe | Mitsubishi Lancer Evo 7 | 1’53″861 | 1’52″109 | 1’51″347 | 3’43″456 |
2. | Widmer Michael | Mitsubishi Lancer Evo 10 | 1’55″123 | 1’52″967 | 1’52″772 | 3’45″739 |
3. | Aklin Samuel | Mitsubishi Lancer Evo 10 | 1’56″799 | 1’54″265 | 1’54″340 | 3’48″605 |
4. | Droz Michael | Renault Mégane RS N4 | 1’56″941 | 1’55″472 | 1’54″648 | 3’50″120 |
5. | Schlegel Werner | Mitsubishi Lancer Evo 8 | 2’03″973 | 2’01″350 | 2’01″503 | 4’02″853 |
Groupe SSC / + de 3000 cmc | ||||||
1. | Mächler Albin | BMW M4 Coupé | 1’51″304 | 1’50″148 | 1’49″800 | 3’39″948 |
2. | Wicki Robert | Porsche 911 GT3 | 1’54″788 | 1’51″063 | 1’51″306 | 3’42″369 |
3. | Steiner Chris | Porsche 911 Turbo | 1’59″969 | 1’55″468 | 1’54″437 | 3’49″905 |
4. | Scapozza Nello | Porsche 911 GT3 RS | 2’04″513 | 2’00″966 | 2’00″793 | 4’01″759 |
5. | Dayer Jean-Yves | Subaru Impreza WRX STI | 2’08″737 | 2’05″360 | 2’05″075 | 4’10″435 |
6. | Forestier Jean-Marc | Porsche GT4 | 2’14″418 | 2’07″204 | 2’07″931 | 4’15″135 |
Groupe SS / 0 à 2000 cmc | ||||||
1. | Piccinato Giuliano | Honda Integra Type R | 2’03″837 | 2’00″923 | 2’00″619 | 4’01″542 |
2. | Krähenbühl André | Honda Integra Type R | 2’05″255 | 2’03″365 | 2’01″806 | 4’05″171 |
3. | Zürcher Roberto | Honda Integra Type R | 2’05″456 | 2’03″351 | 2’02″143 | 4’05″494 |
4. | Kuhn Oskar | Honda Integra Type R | 2’09″110 | 2’05″886 | 2’04″789 | 4’10″675 |
5. | Luig Michael | Renault Clio Ragnotti | 2’14″936 | 2’11″880 | 2’13″624 | 4’25″504 |
Groupe SS / + de 2000 cmc | ||||||
1. | Maillard Marcel | BMW 330i | 2’16″467 | 2’12″201 | 2’09″980 | 4’22″181 |
2. | Hungerbühler Thomas | Opel Astra Coupé Turbo | 2’23″462 | 2’15″962 | 2’14″697 | 4’30″659 |
Groupe IS / 0 à 1400 cmc | ||||||
1. | Schöpfer Stefan | Audi 50 | 1’52″941 | 1’52″393 | 1’52″644 | 3’45″037 |
2. | Mathys Hansueli | Fiat Uno | 1’56″873 | 1’56″504 | 1’55″569 | 3’52″073 |
3. | Moser Stephan | Toyota Yaris | 2’01″778 | 2’00″855 | 2’00″882 | 4’01″737 |
4. | Husistein Markus | Toyota Yaris | 2’18″851 | 2’16″813 | 2’17″051 | 4’33″864 |
Schluep Daniel | Toyota Yaris | pp | pp | pp | ||
Groupe IS / 1401 à 1600 cmc | ||||||
1. | Bürki Martin | VW Polo MB | 1’47″722 | 1’47″609 | 1’46″373 | 3’33″982 |
2. | Rohr Werner | Toyota Corolla AE86 | 1’50″834 | 1’49″206 | 1’49″047 | 3’38″253 |
3. | Oulevay Christophe | VW Golf | 2’00″922 | 1’55″200 | 1’57″705 | 3’52″905 |
4. | Halbheer Beat | Citroën Saxo | 2’00″428 | 2’01″366 | 1’59″422 | 3’59″850 |
5. | Siegenthaler Lukas | Peugeot 106 GTI | 2’01″093 | 2’00″327 | 2’00″034 | 4’00″361 |
6. | Schmid Ruedi | VW Golf I 16V | 2’03″470 | 2’01″495 | 1’59″921 | 4’01″416 |
7. | Zihlmann Roland | VW Golf I | 2’06″533 | 2’02″613 | 2’02″779 | 4’05″392 |
8. | Pflug Corinne | Toyota Corolla AE92 | 2’19″384 | 2’17″983 | 2’16″543 | 4’34″526 |
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc | ||||||
1. | Frei Thomas | Opel Kadett C | 1’51″347 | 1’49″872 | 1’50″006 | 3’39″878 |
2. | Zysset Peter | VW Golf | 1’50″798 | 1’50″432 | 1’51″611 | 3’41″230 |
3. | Burri Rolf | Opel Kadett C | 1’56″398 | 1’55″270 | 1’53″243 | 3’48″513 |
4. | Niederberger Philip | Opel Kadett C City | 1’55″771 | 1’54″506 | 2’01″139 | 3’50″277 |
5. | Ochsner Jürg | Opel Kadett C | 1’51″752 | 2’01″069 | pp | 3’52″821 |
6. | Vallat Patrick | VW Golf | 1’51″549 | 2’02″261 | pp | 3’53″810 |
7. | Hedinger Patrick | Peugeot 205 GTI | 2’04″500 | 2’00″771 | 1’59″811 | 4’00″582 |
8. | Kuhn Sergio | Peugeot 206 RC | 2’06″408 | 2’02″996 | 2’01″564 | 4’04″560 |
9. | Fleury Frédéric | Opel Kadett C GTE | 2’05″021 | 2’04″862 | 2’04″998 | 4’09″860 |
10. | Buser Lisbeth | Opel Kadett C | 2’11″254 | 2’10″093 | 2’12″015 | 4’21″347 |
Groupe IS / 2001 à 3000 cmc | ||||||
1. | Koch Josef | Opel Kadett C 16V | 1’48″011 | 1’46″685 | 1’48″189 | 3’34″696 |
2. | Banz Armin | Opel Kadett C 16V | 1’53″093 | 1’49″235 | 1’50″670 | 3’39″905 |
3. | Aeschlimann Daniel | Opel Kadett C | 1’51″875 | 1’51″733 | 1’52″778 | 3’43″608 |
4. | Eberle Harry | Opel Kadett C | 1’55″803 | 1’52″639 | 1’52″810 | 3’45″449 |
Marty Roman | Opel Kadett C | pp | pp | pp | ||
Groupe IS / + de 3000 cmc | ||||||
1. | Nicolas Gérard | Ford Escort WRC | 1’45″890 | 1’44″569 | 1’43″392 | 3’27″961 |
2. | Pfefferlé Alain | Porsche 935 Turbo | 1’45″861 | 1’44″823 | 1’43″780 | 3’28″603 |
3. | Comby Alexandre | Porsche 930 Turbo | 1’58″946 | 1’55″603 | 1’54″441 | 3’50″044 |
4. | Constantin François | Ford Sierra Cosworth | 2’03″697 | 1’59″301 | 1’58″025 | 3’57″326 |
5. | Aymon Stive | Ford Sierra Cosworth | 2’06″469 | 2’03″407 | 2’02″334 | 4’05″741 |
Groupe E1 / 0 à 1400 cmc | ||||||
1. | Rohr Beat | Audi 50 MLP | pp | 1’54″457 | 1’56″580 | 3’51″037 |
2. | Buchser Marc | VW Polo | 1’58″226 | 1’57″188 | 1’55″812 | 3’53″000 |
3. | Noser Roger | VW Polo | 2’15″371 | 2’13″615 | 2’13″050 | 4’26″665 |
4. | Rebetez Grégory | Suzuki Swift | 2’17″929 | 2’17″603 | 2’18″405 | 4’35″532 |
Bächler Martin | VW Lupo | pp | pp | pp | ||
Groupe E1 / 1401 à 1600 cmc | ||||||
1. | Burri Stephan | VW Polo | 1’51″640 | 1’49″131 | 1’50″279 | 3’39″410 |
2. | Jeanneret Olivier | VW Golf GTI | 1’50″916 | 1’51″762 | 1’52″219 | 3’42″678 |
3. | Wenger Manuel | Peugeot 106 | 1’53″734 | 1’51″960 | 1’51″457 | 3’43″417 |
4. | Murisier Pierre | Peugeot 106 | 1’54″481 | 1’52″668 | 1’53″073 | 3’45″741 |
5. | Bieri Adrian | VW Scirocco | 1’56″172 | 1’54″637 | pp | 3’50″809 |
6. | Mühlemann Roger | Citroën Saxo VTS | 1’57″139 | 1’56″034 | 1’55″935 | 3’51″969 |
7. | Maillard Stive | Toyota Corolla AE86 | 2’08″442 | 2’05″955 | 2’03″691 | 4’09″646 |
8. | Mühlemann Heinz | Peugeot 106 GTI | 2’06″087 | 2’07″641 | 2’05″437 | 4’11″524 |
9. | Werthmüller Joel | Peugeot 106 Rallye | 2’09″283 | 2’09″766 | 2’07″502 | 4’16″785 |
10. | Trachsel Walter | Toyota Corolla AE86 | 2’17″732 | 2’17″219 | 2’18″042 | 4’34″951 |
Kuster Michael | Alfa Romeo Sprint | exclu | exclu | exclu | ||
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc | ||||||
1. | Krieg Danny | Audi A4 STW | 1’48″203 | 1’47″879 | 1’47″375 | 3’35″254 |
2. | Kammer Daniel | Honda Civic | 1’49″016 | 1’48″536 | 1’48″520 | 3’37″056 |
3. | Niederer Peter | Opel Kadett C | 1’48″846 | 1’48″623 | 1’49″856 | 3’37″469 |
4. | Houlmann Fabien | Peugeot 205 | 1’49″660 | 1’50″047 | 1’51″312 | 3’39″707 |
5. | Fauler Dani | VW Golf | 1’50″718 | 1’49″275 | pp | 3’39″993 |
6. | Winiger Richard | Honda Civic Evo 5 | 1’53″797 | 1’50″607 | 1’50″687 | 3’41″294 |
7. | Golliard Patrick | Alfa Romeo 155 STW | 1’53″768 | 1’51″045 | 1’50″798 | 3’41″843 |
8. | Engel Peter | VW Golf | 1’51″232 | 1’51″026 | 1’51″242 | 3’42″258 |
9. | Lopez Patrice | VW Golf 16V | 1’52″648 | 1’50″085 | 2’03″259 | 3’42″733 |
10. | Noirat Jérémy | VW Golf 16V | 1’52″017 | 1’52″368 | 1’51″696 | 3’43″713 |
11. | Villoz Hervé | Renault Clio RS Evo | 1’53″290 | 1’52″450 | 1’51″525 | 3’43″975 |
12. | Steiner Reto | Ford Escort RS | 1’52″898 | 1’52″490 | pp | 3’45″388 |
13. | Farine Benoit | Renault Clio RS | 1’53″071 | 1’52″876 | 1’57″160 | 3’45″947 |
14. | Coquoz Sébastien | Opel Kadett C | 1’54″515 | 1’51″632 | pp | 3’46″147 |
15. | Petignat Lionel | Peugeot 309 16V | 1’53″708 | 1’53″010 | ab | 3’46″718 |
16. | Tapparel Eddy | Opel Kadett C City | 1’54″159 | 1’53″373 | 1’57″329 | 3’47″532 |
17. | Leuenberger Frederic | Renault Clio RS | 1’54″632 | 1’55″885 | 1’55″156 | 3’49″788 |
18. | Spiess Erwin | Renault Clio RS | 1’57″516 | 1’54″635 | 1’56″695 | 3’51″330 |
19. | Yerli Frédéric | Renault Clio RS | 1’57″347 | 1’56″097 | 1’55″313 | 3’51″410 |
20. | Straubhaar Peter | VW Golf I | 1’57″456 | 1’55″967 | 1’56″581 | 3’52″548 |
21. | Tognacca Emanuele | VW Golf 16V | 2’02″514 | 1’59″423 | 1’58″061 | 3’57″484 |
22. | Merz Thomas | VW Golf | 2’01″090 | 1’57″732 | 2’01″481 | 3’58″822 |
23. | Häusermann Urs | VW Golf I | 2’01″465 | 1’58″686 | 2’00″248 | 3’58″934 |
24. | Magnin Marcel | Honda Civic Type R | 1’59″596 | 2’01″149 | 1’59″495 | 3’59″091 |
25. | Hollenstein Markus | VW Golf I GTI 16V | 2’01″551 | 2’00″742 | 1’59″860 | 4’00″602 |
26. | Biaggi Gaétan | VW Golf I | 2’04″736 | 2’01″767 | 2’02″883 | 4’04″650 |
27. | Könitzer Patrick | VW Golf I 16V | pp | 2’08″081 | 2’09″067 | 4’17″148 |
28. | Küpfer Patrick | Opel Corsa A | 2’14″146 | 2’13″593 | 2’13″764 | 4’27″357 |
29. | Spring Andreas | BMW 318is E36 | 2’18″633 | 2’19″526 | 2’22″883 | 4’38″159 |
Darani Christian | Fiat X1/9 | exclu | exclu | exclu | ||
Bralla Christian | VW Golf | exclu | exclu | exclu | ||
Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc | ||||||
1. | Bernhard Diego | Opel Kadett Coupé | 1’53″114 | 1’52″952 | 1’51″903 | 3’44″855 |
2. | Bottecchia Enzo | Renault 5 Turbo | 1’54″674 | 1’51″380 | 1’53″736 | 3’45″116 |
3. | Nicole Benjamin | BMW 2002 TI | 1’57″040 | 1’55″715 | 1’56″318 | 3’52″033 |
4. | Stacchi Mattia | BMW M3 E30 | 1’57″318 | 1’55″236 | 1’57″616 | 3’52″554 |
5. | Allaz Jean-Marie | BMW 320 E21 | 2’05″824 | 2’01″274 | 2’02″651 | 4’03″925 |
Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc | ||||||
1. | Bellon Lionel | BMW E36 GTR | 1’52″010 | 1’51″534 | 1’53″083 | 3’43″544 |
2. | Mariaux Florent | BMW E30 | 1’52″422 | 1’52″724 | 1’52″425 | 3’44″847 |
3. | Favre Bertrand | BMW 325 E30 | 1’52″741 | 1’52″198 | 1’52″995 | 3’44″939 |
4. | Rohrbach Patrick | BMW E30 | 1’57″919 | 1’54″794 | 1’56″590 | 3’51″384 |
5. | Dorsaz Yannick | Alfa Romeo 75 | 2’06″408 | 2’06″346 | 2’07″281 | 4’12″754 |
6. | Leupi Mario | BMW 328i E36 | 2’07″632 | 2’07″459 | 2’09″473 | 4’15″091 |
7. | Bühler Franz | Hyundai Coupé Cup | 2’09″175 | 2’06″806 | 2’12″099 | 4’15″981 |
8. | Corboz Virginie | Toyota Yaris Turbo | 2’14″910 | 2’11″360 | 2’15″177 | 4’26″270 |
Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc | ||||||
1. | Ianniello Bruno | Lancia Delta S4 | 1’43″671 | 1’42″960 | 1’42″583 | 3’25″543 |
2. | Guex Christian | Subaru Impreza GT | 1’48″176 | 1’46″665 | 1’48″342 | 3’34″841 |
3. | Tanner Sascha | Subaru Impreza | 1’51″679 | 1’49″780 | 1’52″763 | 3’41″459 |
4. | Sawatzki Bruno | Seat Leon Supercopa | 1’53″749 | 1’52″222 | 1’56″035 | 3’45″971 |
5. | Winiger Fabrice | Seat Leon Supercopa | 1’54″077 | 1’52″685 | 1’54″999 | 3’46″762 |
6. | Bertocchi Mario | BMW E36 | 1’56″001 | 1’52″525 | 1’56″123 | 3’48″526 |
7. | Mattioni Sébastien | Mazda 323 Turbo | 1’55″430 | 1’55″863 | 1’57″218 | 3’51″113 |
8. | Métroz Alex | Ford Sierra Cosworth | 1’58″834 | 1’56″901 | 1’56″988 | 3’53″889 |
9. | Hulmann Marin | Mazda 323 GTX | 1’57″502 | 1’57″169 | 1’56″935 | 3’54″104 |
10. | Bonvin Frédéric | BMW M3 | 2’00″373 | 1’57″417 | 1’56″777 | 3’54″194 |
11. | Jolidon Nicolas | BMW 120i | 2’01″482 | 2’01″238 | 1’58″886 | 4’00″124 |
12. | Cristoni Fabio | Lancia Delta HF Integrale | 2’05″151 | 2’02″167 | 2’00″232 | 4’02″399 |
13. | Quattropani Andrea | Subaru Impreza STI | 2’04″057 | 2’00″234 | 2’07″114 | 4’04″291 |
Wüthrich Simon | VW Golf Turbo | 1’57″014 | pp | pp | ||
Prével Julien | Opel Astra T16 | pp | pp | pp | ||
Groupe E1 / + de 3500 cmc | ||||||
1. | Neff Frédéric | Porsche 996 Cup | 1’44″623 | 1’42″973 | 1’45″168 | 3’27″596 |
2. | Pinto Sergio | Mitsubishi Lancer Evo 5 | 1’47″790 | 1’47″723 | 1’46″615 | 3’34″338 |
3. | Ruch René | Ferrari 355 GT | 1’48″574 | 1’48″078 | 1’50″465 | 3’36″652 |
4. | Millasson Bertrand | Porsche GT3 Cup | 1’51″909 | 1’49″727 | 1’53″804 | 3’41″636 |
5. | Barraud Nicolas | BMW 318i | 1’53″514 | 1’52″426 | 1’56″068 | 3’45″940 |
6. | Cereghetti Aramis | BMW M5 E34 | 1’55″462 | 1’54″866 | 1’54″782 | 3’49″648 |
7. | Schmid Herbert | Porsche 996 GT3 | 1’57″279 | 1’56″759 | 1’59″411 | 3’54″038 |
Kessler Thomas | Mitsubishi Lancer Evo 8 | 1’46″376 | pp | pp | ||
Renault Clio Classic Cup | ||||||
1. | Zürcher Thomas | Renault Clio III RS Cup | 1’55″219 | 1’54″700 | 1’54″154 | 3’48″854 |
2. | Krebs Philipp | Renault Clio RS | 1’57″988 | 1’54″010 | 1’55″106 | 3’49″116 |
3. | Wolf Denis | Renault Clio RS | 1’56″420 | 1’55″103 | 1’54″990 | 3’50″093 |
4. | Wolf Marcel | Renault Clio RS | 1’57″196 | 1’56″511 | 1’54″240 | 3’50″751 |
5. | Henggeler Ralf | Renault Clio III RS Cup | 1’57″109 | 1’56″023 | 1’55″988 | 3’52″011 |
6. | Zbinden Stephan | Renault Clio III RS Cup | 1’59″712 | 1’59″762 | 1’58″637 | 3’58″349 |
7. | Figus Angelo | Renault Clio III RS Cup | 2’04″685 | 2’04″023 | 2’01″838 | 4’05″861 |
Gerber Meverick | Renault Clio RS | pp | pp | pp | ||
Groupe VHC / 0 à 1600 cmc | ||||||
1. | Pauli Walter | Alpine A110 1300S | 2’09″043 | 2’07″572 | 2’05″856 | 4’13″428 |
2. | Balemi Gianmarco | Alpine A110 1600S | 2’15″642 | 2’07″873 | 2’08″334 | 4’16″207 |
3. | Richard Patrick | Alpine A110 1600S | 2’26″628 | 2’25″752 | 2’23″666 | 4’49″418 |
Groupe VHC / 3001 à 3500 cmc | ||||||
1. | Cretegny Jean-Romain | Ford Sierra Cosworth | 2’00″838 | 1’58″393 | 1’57″017 | 3’55″410 |
Groupe VHC / + de 3500 cmc | ||||||
1. | Burkart Andreas | Ford Indy Monoposto | 3’05″573 | 2’59″456 | 2’49″892 | 5’49″348 |