Bergrennen Oberhallau / 26-27.08.2000 / 116 classés

 

Groupe E2 / Toutes classes
1 Meisterhans Nelson Mega VI 1’49″20 1’42″81 3’32″01
Groupe D/E / Formule Ford 1600 cmc
1 Cappelletti Elios Van Diemen RF90 1’45″98 1’35″65 3’21″63
2 Mathey Stéphane Van Diemen RF90 1’46″92 1’35″76 3’22″68
3 Riand Richard Van Diemen RF92 1’46″93 1’36″84 3’23″77
4 Broillet Christian Van Diemen RF91 1’47″70 1’36″15 3’23″85
5 Auderset Nicolas Van Diemen RF91
Groupe D/E / Formule Ford 1800 cmc
1 Hasler Martin Swift SC97 1’37″93 1’28″20 3’06″13
2 Schenker Walo Swift SC98 1’37″83 1’28″64 3’06″47
3 Grütter Patrick Van Diemen RF97 1’37″06 1’30″03 3’07″09
4 Grünig Hans Tatuus RC99 1’37″41 1’30″21 3’07″62
5 Hug Fredi Van Diemen RF96 1’38″49 1’30″13 3’08″62
6 Maimone Fabio Tatuus RC99 1’39″23 1’30″51 3’09″74
Groupe D/E / Formule 3
1 Zeller Jo Dallara 399 Opel 1’26″81 1’18″85 2’45″66
2 Frey Michel Dallara 398 Opel 1’28″96 1’20″47 2’49″43
3 Heimberg Marcel Dallara 399 Opel 1’30″12 1’21″09 2’51″21
4 Bähler Andreas Dallara 394 Opel 1’29″13 1’22″14 2’51″27
5 Sinopoli Anthony Dallara 399 Opel 1’28″91 1’23″00 2’51″91
6 Schrepfer Mirco Dallara 399 Opel 1’31″14 1’21″47 2’52″61
7 Debrunner Hansruedi Dallara 397 Opel 1’30″88 1’22″31 2’53″19
8 Sträuli Willi Dallara 395 Fiat 1’32″79 1’22″57 2’55″36
9 Marugg Peter Dallara 394 Opel 1’32″05 1’26″23 2’58″28
10 Huber Bruno Ralt RT35 Alfa 1’33″16 1’25″49 2’58″65
11 Dähler Kurt Ralt 93C Alfa 1’34″72 1’25″74 3’00″46
12 Gysin Fabian Ralt RT34 Alfa 1’35″82 1’26″21 3’02″03
13 Salamin Dominique Dallara 393 Opel 1’34″48 1’28″36 3’02″84
14 Scherle Heinz Dallara F392 Alfa 1’37″74 1’30″53 3’08″27
15 Felix Jürg Dallara 393 Fiat 1’42″77 1’25″51 3’08″28
16 Schuler Philipp Martini MK58 1’38″80 1’30″61 3’09″41
17 Savare Daniel Ralt RT36 Alfa 1’41″02 1’30″81 3’11″83
18 Blättler Tobias Ralt RT36 Fiat 1’39″80 1’34″04 3’13″84
19 Ruffieux André Dallara 392 Ford 1’40″66 1’59″09 3’39″75
Vetter Robert Dallara 392 Opel 1’40″28 ab
Groupe D/E / Série IV 0 à 2000 cmc
1 Antille Jean-Claude Martini MK45 BMW 1’34″23 1’22″26 2’56″49
2 Dufaux Jean-Jacques Maurer BMW 1’36″96 1’21″89 2’58″85
Groupe D/E / Formule 3000
1 Bossy Roland Reynard 89D RDMS 1’27″39 1’18″16 2’45″55
2 Pillonel Yann Lola T92/50 Ford 1’29″43 1’22″19 2’51″62
Groupe CN / 0 à 3000 cmc
1 Steiner Marcel Martini MK77 BMW 1’29″85 1’20″32 2’50″17
2 Stenger Herbert – (D) Stenger Junior Prototyp 1’29″95 1’25″95 2’55″90
3 Pfyl Josef Centenari MK3 Alfa 1’35″41 1’23″76 2’59″17
4 Gärtner Adolf Argo JM21 Alfa 1’38″09 1’29″46 3’07″55
5 Fuchs Walter PRC S97 BMW 1’39″90 1’27″85 3’07″75
6 Iseli Kurt Osella PA16 Alfa 1’43″03 1’31″10 3’14″13
7 Acklin Marcel PRC M92 BMW 1’50″28 1’40″72 3’31″00
Groupe B / + de 3000 cmc
1 Bührer Nicolas Porsche Carrera RS 1’39″69 1’37″04 3’16″73
Groupe ST / 1601 à 2000 cmc
1 Sigrist Hans Toyota Carina E 1’40″69 1’36″19 3’16″88
2 Wiedmer Ernst Peugeot 405
Groupe A / 0 à 1600 cmc
1 Führer Mathias Citroën Saxo VTS 1’44″95 1’43″66 3’28″61
2 Schläppi Mathias Citroën Saxo VTS 1’45″06 1’44″10 3’29″16
3 Meier Mario Citroën Saxo VTS 1’45″32 1’44″12 3’29″44
4 Führer Bruno Citroën Saxo VTS 1’45″97 1’45″02 3’30″99
5 Lötscher Christof Honda Civic SIR II
Groupe A / + de 3000 cmc
1 Kothgassner Oswald – (A) Mitsubishi Lancer Evo 6 1’46″15 1’42″62 3’28″77
Groupe N / 0 à 1400 cmc
1 Rüegg Ernst Peugeot 106 Rallye 1’57″48 1’56″63 3’54″11
2 Buser Lisbeth Peugeot 106 Rallye 2’00″13 1’57″50 3’57″63
Groupe N / 1401 à 1600 cmc
1 Müller Oliver Citroën Saxo VTS 1’57″15 1’53″04 3’50″19
Groupe N / 1601 à 2000 cmc
1 Braun Werner – (D) Opel Kadett GSI 16V 1’51″29 1’49″83 3’41″12
Groupe SSC / + de 3000 cmc
1 Mauerhofer Daniel Mitsubishi Lancer Evo 6 1’42″42 1’41″39 3’23″81
Grouope SS / 0 à 1600 cmc
1 Jufer Michael Peugeot 106 GTI 1’56″49 1’56″58 3’53″07
Groupe SS / 1601 à 2000 cmc
1 Kamm Balthasar Opel Astra OPC 1’48″49 1’49″20 3’37″69
2 Wermelinger Werner Opel Astra OPC 1’49″68 1’49″05 3’38″73
3 Hediger René Honda Integra Type R 1’51″05 1’48″43 3’39″48
4 Kuhn Oskar Renault Clio Sport 1’51″39 1’51″24 3’42″63
5 Hedinger Bernhard Peugeot 306 GTI 1’52″99 1’50″44 3’43″43
6 Calderari Marco Opel Astra OPC 1’52″52 1’50″94 3’43″46
7 Rüfenacht Daniel Opel Astra OPC 1’54″28 1’51″16 3’45″44
8 Lüthi Walter Renault Clio Sport 1’55″44 1’51″41 3’46″85
Groupe ISA / 1601 à 2000 cmc
1 Bürki Martin VW Golf GTI 1’49″39 1’42″30 3’31″69
Groupe IS / 0 à 1400 cmc
1 Mathys Hansueli Fiat 128 3P 1’44″32 1’37″98 3’22″30
2 Schöpfer Stefan Audi 50 1’49″62 1’41″94 3’31″56
Groupe IS / 1401 à 1600 cmc
1 Mattmüller Christoph VW Scirocco 1’40″38 1’36″18 3’16″56
2 Faigle René VW Scirocco 1’46″99 1’41″68 3’28″67
3 Willener Werner VW Golf GTI 1’47″83 1’41″27 3’29″10
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc
1 Erb Fritz Opel Kadett GTE 1’37″71 1’28″66 3’06″37
2 Kamm Edi VW Golf 1’39″52 1’32″13 3’11″65
3 Kissling Roger Opel Kadett GTE 1’44″94 1’33″96 3’18″90
4 Rüfenacht Alfred Opel Kadett GTE 1’46″83 1’34″37 3’21″20
5 Ehrbar Rolf Opel Kadett C 1’47″06 1’37″64 3’24″70
6 Grünig Hanspeter Renault Clio Cup 1’48″82 1’45″34 3’34″16
7 Doutaz Cédric Renault Clio Cup 1’48″33 1’45″96 3’34″29
8 Nigg Fredi Renault Clio Cup 1’50″24 1’45″38 3’35″62
Toffel Pierre-Alain Renault Clio Cup 1’51″60 1’48″45 3’40″05
12 Tenti Thierry VW Golf GTI 1’55″22 1’45″51 3’40″73
Groupe IS / 2001 à 2500 cmc
1 Beltrami Andrea BMW M3 E30 1’38″64 1’32″90 3’11″54
2 Koch Josef Opel Kadett GTE 1’41″37 1’30″18 3’11″55
3 Chabod Dominique Renault 5 Turbo 1’38″40 1’35″73 3’14″13
4 Brugger Albert Opel Ascona 400 1’43″96 1’30″87 3’14″83
5 Nicolas Gérard BMW M3 E30 1’39″90 1’35″11 3’15″01
Groupe IS / 2501 à 3000 cmc
1 Schenk Martin Opel Commodore B 1’38″26 1’32″34 3’10″60
Groupe IS / + de 3000 cmc
1 Ianniello Bruno Lancia Delta S4 1’32″41 1’21″90 2’54″31
2 Pfefferlé Alain Porsche 935 Turbo 1’38″66 1’23″33 3’01″99
Groupe E1 / Toutes classes
1 Huber Christian Caterham Super 7 1’46″24 1’36″46 3’22″70
2 Borgo Oliver Caterham Super 7 1’47″40 1’39″28 3’26″68
3 Ceresa Fabrizio Opel Kadett City 1’47″76 1’42″53 3’30″29
Groupe E1 / British Race Challenge
1 Sutter Ernst MG C GT V8 1’54″37 1’50″75 3’45″12
2 Messmer Rolf Triumph Spitfire 1’57″21 1’52″57 3’49″78
3 Senn Herbert Triumph Spitfire MK3 1’58″05 1’53″94 3’51″99
Groupe H / 0 à 1400 cmc
1 Haag Mathias – (D) VW Polo 2’11″10 2’02″22 4’13″32
Groupe H / 1601 à 2000 cmc
1 Petter Richard – (A) BMW 2002 1’41″65 1’37″64 3’19″29
2 Winkler Bruno Mercedes 190 Evo 1’46″82 1’38″23 3’25″05
Groupe H / 2001 à 3000 cmc
1 Meisel Reto Mercedes 190 Evo 1’41″77 1’29″30 3’11″07
Mazda MX-5 Cup
1 Hadorn Daniel Mazda MX-5 1’47″07 1’46″03 3’33″10
2 Spiess Erwin Mazda MX-5 1’46″92 1’46″49 3’33″41
3 Debrunner Jean-Claude Mazda MX-5 1’47″78 1’45″72 3’33″50
4 Ryf Lukas Mazda MX-5 1’47″33 1’46″33 3’33″66
5 Schmid Roland Mazda MX-5 1’47″29 1’46″57 3’33″86
6 Scheidegger Ernst Mazda MX-5 1’47″39 1’47″02 3’34″41
7 Schneiter Kurt Mazda MX-5 1’48″17 1’46″27 3’34″44
8 Egli Diego Mazda MX-5 1’48″07 1’46″49 3’34″56
9 Wicki Robert Mazda MX-5 1’48″37 1’46″87 3’35″24
10 Baumgartner Dani Mazda MX-5 1’48″53 1’46″99 3’35″52
13 Siffert Philippe Mazda MX-5
15 De Graaf Pierre Mazda MX-5
Renault Speed Trophy / Clio
1 Hedinger Matthias Renault Clio Sport 1’42″82 1’40″07 3’22″89
Renault Speed Trophy / Mégane
1 Kropf Hanspeter Renault Mégane 1’44″42 1’41″38 3’25″80
2 Stirnimann Beat Renault Mégane 1’43″77 1’42″37 3’26″14
Porsche Cup Suisse
1 Staub Adrian Porsche 911 RS 1’46″27 1’42″75 3’29″02
Groupe VHC / Toutes classes
1 Stoitzner Alfred – (A) Lotus F2 1’50″59 1’39″44 3’30″03