Course de côte de Massongex-Vérossaz / 02.09.2007 / 74 présents / 71 partants / 68 classés

 

Formule 3  
1. Debrunner Hansruedi Dallara 398 Opel 2’06″19 2’05″99 2’06″68 4’12″18
2. Gysin Fabian Dallara 394 Fiat 2’06″50 2’07″15 pp 4’13″65
Groupe E2 / 0 à 1400 cmc
1. Dougoud Nikolaj GDS Spyder 2’02″81 2’03″07 2’02″08 4’04″89
2. De Siebenthal Denis Arcobaleno 2’03″03 2’02″35 2’03″42 4’05″38
3. Frosio Anny GDS Spyder II 2’13″71 2’13″30 2’13″96 4’27″01
4. Maurer Jacques John Corbyn Honda 2’16″21 2’20″11 2’17″17 4’33″38
Gallay Steve Arcobaleno 2’02″43 ab pp
Groupe E2 / 1401 à 1800 cmc
1. Martin Steve Van Diemen RF94 2’07″75 2’07″24 2’07″87 4’14″99
2. Cibien-Maillfer Béatrice Van Diemen RF90 2’17″48 2’16″10 2’15″05 4’31″15
Groupe E2 / 1801 à 2000 cmc
1. Balmer Christian Tatuus Renault 1’56″32 1’56″30 1’55″43 3’51″73
2. Gex-Fabry Damien Tatuus Renault 2’03″02 2’02″80 2’03″03 4’05″82
3. Rey Roger Ralt RT1 – Hurlevent 2’06″18 2’06″54 2’04″66 4’10″84
Groupe E2 / 2001 à 3000 cmc
Dufaux Jean-Jacques Martini MK69 1’56″51 ab ab
Groupe C3 / 0 à 2000 cmc
1. Riva Tiziano Rebo BMW 1’56″05 1’56″25 1’57″35 3’52″30
Groupe GT / + de 3000 cmc
1. Bührer Nicolas Porsche 996 GT3 2’10″31 2’09″68 2’08″97 4’18″65
Groupe A / 0 à 1600 cmc
1. Bonvin Yann Citroën Saxo VTS 2’10″70 2’10″79 2’10″52 4’21″22
2. Schneider Dominic Citroën Saxo VTS 2’19″71 2’17″70 2’18″36 4’36″06
3. Tosoni François Citroën Saxo VTS 2’21″01 2’22″67 2’21″01 4’42″02
4. Blondel Francis Citroën C2 2’22″60 2’23″74 2’22″20 4’44″80
Groupe A / + de 3000 cmc
1. May Alain-Stéphane Mitsubishi Lancer Evo 6 2’14″55 2’14″10 2’14″61 4’28″65
Groupe N / 0 à 1600 cmc
Magnin Jonas Citroën Saxo VTS pp pp pp
Groupe N / 1601 à 2000 cmc
1. Craviolini Xavier Honda Civic Type R 2’22″74 2’20″90 2’20″97 4’41″87
Groupe ISA / 1601 à 2000 cmc
1. Petignat Lionel Peugeot 309 16V 2’13″21 2’13″70 2’14″60 4’26″91
2. Pitteloud Joël Opel Astra GSI 2’14″31 2’14″08 pp 4’28″39
3. Castella Arnaud Opel Kadett GSI 2’20″20 2’18″88 2’18″93 4’37″81
4. Brunel Joël Opel Astra GSI 2’26″03 2’25″60 2’23″38 4’48″98
5. Chavanne Christian VW Golf GTI 16V 2’26″83 2’27″26 2’26″12 4’52″95
Groupe ISA / 2001 à 2500 cmc
1. Rappaz Joël BMW M3 E30 2’11″99 2’10″29 2’43″17 4’22″28
2. Winiger William BMW 325i 2’21″39 2’21″13 2’21″22 4’42″35
3. Favre Pierre-André BMW 325i 2’32″29 2’37″65 pp 5’09″94
Groupe ISA / + de 2500 cmc
1. Nicolas Gérard Ford Escort WRC 2’03″50 2’02″90 2’02″78 4’05″68
Groupe ISN / 0 à 1400 cmc
1. Jungen Daniel Peugeot 106 Rallye 2’33″22 2’33″60 2’31″94 5’05″16
2. Michel Pierre Peugeot 106 Rallye 2’42″16 2’45″88 2’42″41 5’24″57
Groupe ISN / 1401 à 1600 cmc
1. Mettraux Stéphane Peugeot 106 16V 2’21″79 2’21″57 2’23″32 4’43″36
2. Moulin Cédric Peugeot 106 16V 2’25″23 2’24″35 2’25″73 4’49″58
3. Mauris Sonia Peugeot 106 16V 2’30″79 2’28″70 2’30″75 4’59″45
Loup Sébastien Peugeot 106 16V 2’29″49 ab pp
Groupe ISN / 1601 à 2000 cmc
1. Rossoz Pascal Renault Clio 2.0 2’17″41 2’16″55 2’16″27 4’32″82
2. Joris Melchior Renault Clio 2.0 2’17″30 2’18″25 2’18″43 4’35″55
Groupe ISN / + de 3000 cmc
1. Trombert Eric Mazda 323 Turbo 2’23″71 2’24″00 2’23″43 4’47″14
Groupe SSC / 1601 à 2000 cmc
1. Krieg Dieter Toyota MR2 2’33″05 2’33″21 2’33″43 5’06″26
Groupe SSC / + de 3000 cmc
1. Baur Rolf Porsche 944 Turbo 2’42″13 2’43″19 2’40″08 5’22″21
Groupe IS / 0 à 1600 cmc
1. Schmid Ruedi VW Golf 2’19″56 2’20″68 2’18″71 4’38″27
2. Lo Vacco Fabrizio Fiat X1/9 2’21″07 2’22″46 2’20″30 4’41″37
3. Lachat Didier VW Golf I 2’25″67 2’28″10 2’35″45 4’53″77
4. Olivier Jacques Talbot Sunbeam TI 2’35″58 2’34″33 2’31″93 5’06″26
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc
1. Erb Fritz Opel Kadett GTE 2’03″03 2’02″42 2’01″72 4’04″14
2. Steiner Reto Ford Escort RS 2’07″65 2’06″18 2’07″10 4’13″28
3. Oulevey Fabrice Peugeot 205 GTI 2’09″24 2’08″32 2’07″93 4’16″25
4. Marty Roman Opel Kadett GTE 2’12″66 2’14″00 2’12″86 4’25″52
Groupe IS / 2001 à 2500 cmc
1. Zwahlen Christoph Opel Kadett C 2’05″67 2’05″90 2’05″27 4’10″94
2. Delétroz Alain BMW M3 E30 2’19″41 2’09″82 2’09″96 4’19″78
Chabod Dominique Renault 5 Turbo pp pp pp
Groupe IS / + de 3000 cmc
1. Ianniello Bruno Lancia Delta S4 2’00″94 2’05″82 2’02″86 4’03″80
2. Métral Laurent Ford Sierra Cosworth 2’11″82 2’11″82 2’08″57 4’20″39
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc
1. Papagna David Fiat X1/9 2’15″01 2’08″44 2’08″00 4’16″44
2. Grimaldi Romeo Honda Civic R 2’10″50 2’10″26 2’08″86 4’19″12
3. Bigler Eric Renault Clio RS 2’11″14 2’10″47 2’10″33 4’20″80
4. Sieber Jérôme Honda Civic VTEC 2’11″84 2’11″86 2’09″52 4’21″36
5. Vallat Patrick VW Golf GTI 16V 2’11″98 2’11″95 3’00″47 4’23″93
6. Tapparel Eddy Opel Kadett City 2’24″09 2’21″81 2’19″89 4’41″70
7. Küpfer Patrick Opel Corsa KPC 2’25″42 2’27″13 2’24″60 4’50″02
Schäfli Markus Opel Kadett GSI pp pp pp
Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc
1. Rosaire Cédric BMW 325i 2’07″25 2’06″78 2’06″19 4’12″97
2. Cheseaux Johnny BMW 325i 2’13″49 2’12″12 2’12″64 4’24″76
3. Eggimann Olivier Renault 5 GT Turbo 2’23″41 2’21″33 2’21″38 4’42″71
Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc
1. Neff Frédéric BMW M3 E30 2’05″47 2’04″83 2’04″89 4’09″72
Groupe E1 / + de 3000 cmc
1. Geninasca Sacha Lancia Delta S4 2’10″74 1’58″79 1’58″89 3’57″68
2. Büeler Toni Mitsubishi Lancer Evo 6 2’00″50 2’01″16 1’59″20 3’59″70
3. Marti René Mitsubishi Lancer Evo 6 2’12″44 2’11″09 2’09″96 4’21″05
4. Lattion Joël Ford Sierra Cosworth ab 2’22″10 2’21″39 4’43″49
Renault Clio Classic Cup
1. Buchser Marc Renault Clio RS Classic 2’13″69 2’14″03 2’13″83 4’27″52
2. Martin Alain Renault Clio RS Classic 2’15″62 2’14″96 2’14″01 4’28″97
Porsche Cup Suisse
1. Pfefferlé Alain Porsche Carrera RSR 2’12″17 2’11″31 2’12″64 4’23″48