Bergrennen Oberhallau / 30-31.08.2008 / 155 présents / 150 partants / 144 classés

 

Groupe E2 / 0 à 1400 cmc          
1. Graf Werner Formule BMW 1’35″26 1’34″35 1’38″96 3’09″61
2. Scolaro Antonino Fiat 500 Prototyp 1’40″43 1’38″37 1’37″93 3’16″30
  Groupe E2 / 1401 à 2000 cmc          
1. Lachat Florian Tatuus Master 1’17″38 1’17″98 1’32″47 2’35″36
2. Balmer Christian Tatuus Renault 1’18″40 1’17″55 1’18″11 2’35″66
3. Amweg Thomas Tatuus Renault 1’22″51 1’21″27 1’21″95 2’43″22
4. Eigenmann Bruno Reynard 873 V 1’26″00 1’24″78 1’25″07 2’49″85
5. Servalli Roberto Tatuus Renault 1’29″47 1’25″94 1’26″73 2’52″67
6. Leisibach Bruno Dallara 287 Alfa 1’28″89 1’28″17 1’28″87 2’57″04
7. Mühlemann Heinz Swift SC96 1’38″83 1’35″49 1’36″46 3’11″95
8. Küpfer Hans Rudolf Mygale SJ95 1’39″12 1’38″29 1’39″83 3’17″41
9. Howald Hans-Rudolf Griffon FR 1’44″25 1’42″28 1’43″33 3’25″61
  Formule 3          
1. Sträuli Willi Dallara F301 Fiat 1’21″00 1’20″76 1’21″86 2’41″76
2. Gysin Fabian Dallara F399 Fiat 1’21″71 1’22″46 1’22″67 2’44″17
3. Debrunner Hansruedi Dallara F398 Opel 1’24″77 1’22″47 1’23″57 2’46″04
4. Aeschbacher Hans-Ulrich Dallara F399 Opel 1’24″32 1’23″92 1’23″06 2’46″98
5. Vetter Robert Dallara F397 Opel 1’28″67 1’25″66 1’25″92 2’51″58
  Groupe E2 / 2001 à 3000 cmc          
1. Dufaux Jean-Jacques Reynard 95D 1’14″88 1’14″83 2’15″25 2’29″71
2. Kindler Martin Dallara Fiat 1’16″76 1’16″97 1’16″63 2’33″39
  Groupe E2 / + de 3000 cmc          
1. Hodel Toni Chevrolet Monte-Carlo 1’33″90 1’32″67 1’31″85 3’04″52
2. Rüede Alain Chevrolet Race-Truck ab 1’34″94 1’35″87 3’10″81
  Büchi Daniel Chevrolet Camaro pp pp pp
  Groupe CN / 1601 à 2000 cmc          
1. Hunziker Herbert Norma M20 1’26″71 1’24″37 1’26″10 2’50″47
2. Bobinger Martin – (D) Osella PA21 Honda 1’26″31 1’25″51 ab 2’51″82
3. Mauerhofer Daniel PRC Light Junior 1’28″48 1’27″52 1’27″86 2’55″38
  Groupe C3 / 1601 à 2000 cmc          
1. Riva Tiziano Rebo BMW 1’20″81 1’20″87 1’21″64 2’41″68
2. Kerber Michael – (D) URD C394 1’28″48 1’27″10 1’28″09 2’55″19
  Groupe C3 / 2001 à 3000 cmc          
1. Steiner Marcel Martini MK77 BMW 1’15″42 1’14″71 1’14″92 2’29″63
2. Lang Uwe – (D) Osella PA20/S 1’16″05 1’15″69 1’15″93 2’31″62
3. Weidinger Jörg – (D) Osella PA20/S BMW 1’16″26 1’15″53 1’16″17 2’31″70
4. Müller Urs Argo JM21 1’26″09 1’25″23 1’25″94 2’51″17
  Groupe GT / + de 3000 cmc          
1. Bührer Nicolas Porsche 996 GT3 1’28″23 1’27″25 1’27″50 2’54″75
  Groupe A / 1401 à 1600 cmc          
1. Bonvin Yann Citroën Saxo VTS 1’35″17 1’34″94 1’34″81 3’09″75
2. Schneider Dominic Citroën Saxo VTS 1’42″25 1’40″26 1’40″02 3’20″28
3. Bernet Bruno Citroën Saxo VTS 1’44″34 1’54″15 pp 3’38″49
  Groupe ISA / 1601 à 2000 cmc          
1. Petignat Lionel Peugeot 309 16V 1’37″18 1’35″08 1’36″76 3’11″84
2. Engel Peter VW Golf 1’44″54 1’43″31 1’42″87 3’26″18
  Groupe ISA / 2001 à 2500 cmc          
1. Dobler Albert BMW M3 DTM 1’32″64 1’32″57 1’31″56 3’04″13
  Groupe N / + de 3000 cmc          
1. Dreyfürst Ludger – (D) Mitsubishi Lancer Evo 1’46″08 1’45″06 1’45″30 3’30″36
  Groupe ISN / 0 à 1400 cmc          
1. Rohr Christoph Peugeot 106 Rallye 1’50″99 1’50″78 1’50″40 3’41″18
2. Sprecher Roland Peugeot 106 Rallye 1’59″53 1’51″40 1’50″93 3’42″33
  Groupe ISN / 1601 à 2000 cmc          
1. Janz Jean-Luc Renault Clio 2.0 1’43″59 1’40″16 1’40″60 3’20″76
  Groupe ISN / + de 2000 cmc          
1. Joray Sébastien BMW 325i 1’46″97 1’45″67 1’46″44 3’32″11
  Groupe SSC / + de 3000 cmc          
1. Ziegler Robert Porsche 996 GT3 1’33″62 1’32″41 1’32″50 3’04″91
2. Mächler Albin BMW 135i 1’35″48 1’34″52 1’34″97 3’09″49
  Groupe SS / 1601 à 2000 cmc          
1. Hedinger Bernhard Peugeot 206 RC 1’43″60 1’42″21 1’42″05 3’24″26
2. Hulmann Valère Renault Clio RS 1’44″30 1’43″14 1’43″03 3’26″17
3. Scapozza Matteo Renault Clio RS 1’47″64 1’43″97 1’43″17 3’27″14
4. Kuhn Oskar Renault Clio RS 1’44″26 1’46″34 1’43″35 3’27″61
  Groupe IS / 0 à 1600 cmc          
1. Rohr Werner Toyota Corolla 1’29″64 1’29″46 1’29″74 2’59″10
2. Mattmüller Christoph VW Scirocco 1’30″95 1’30″31 1’30″93 3’01″24
3. Lanz Andreas Toyota Corolla 1’35″63 1’35″14 1’34″52 3’09″66
4. Schmid Ruedi VW Golf RSR 1’41″32 1’39″16 1’38″00 3’17″16
5. Maegli Thomas VW Golf GTI 16V 1’41″82 1’39″87 1’39″15 3’19″02
  Groupe IS / 1601 à 2000 cmc          
1. Erb Fritz Opel Kadett GTE 1’26″11 1’25″60 1’26″00 2’51″60
2. Ochsner Jürg Opel Kadett C 1’28″71 1’29″91 1’28″34 2’57″05
3. Marty Roman Opel Kadett GTE 1’29″30 1’28″89 1’29″05 2’57″94
4. Zürcher Urs Opel Kadett GTE 1’31″91 1’31″87 1’31″21 3’03″08
5. Grünig Hans-Rudolf Opel Kadett GTE 1’34″39 1’32″44 1’31″77 3’04″21
6. Buser Lisbeth Opel Kadett C 1’42″22 1’40″35 1’40″21 3’20″56
  Steiner Reto Ford Escort RS ab pp pp
  Banz Urs Opel Ascona B pp pp pp
  Groupe IS / 2001 à 2500 cmc          
1. Koch Josef Opel Kadett C 1’25″98 1’25″91 1’25″91 2’51″82
2. Banz Armin Opel Kadett GTE 1’30″26 1’28″37 1’27″92 2’56″29
3. Zwahlen Christoph Opel Kadett C 1’30″17 1’29″46 1’28″51 2’57″97
4. Brugger Albert Opel Ascona 400 1’30″53 1’30″42 1’30″58 3’00″95
5. Eugster Fabian Opel Kadett C 1’33″84 1’31″98 1’30″42 3’02″40
6. Sperandio Roger Opel Kadett C 1’32″42 1’31″54 1’31″64 3’03″18
7. Sawatzki Bruno Opel Ascona B 1’31″79 1’32″14 pp 3’03″93
  Eberle Harry Opel Kadett C pp pp pp  
  Groupe IS / 2501 à 3000 cmc          
1. Beck Roland Alfa Romeo 75 V6 1’43″06 1’41″11 1’40″87 3’21″98
  Groupe IS / + de 3000 cmc          
1. Pfefferlé Alain Porsche 935 Turbo 1’24″82 1’24″17 1’23″79 2’47″96
2. Ianniello Bruno Lancia Delta S4 1’28″02 pp 1’21″84 2’49″86
  Groupe E1 / 0 à 1400 cmc          
1. Bürki Martin VW Polo 1’36″85 1’34″72 ab 3’11″57
2. Schüpbach Manfred Fiat 127 Abarth 1’40″65 1’39″85 1’40″28 3’20″13
3. Thoma Silvio VW Polo 1’44″51 1’42″06 1’41″79 3’23″85
4. Bächler Martin VW Lupo 1’48″37 1’47″55 1’46″81 3’34″36
5. Messmer Dieter Triumph Spitfire MK4 1’50″17 1’50″38 1’50″27 3’40″44
  Keller Renzo Suzuki Swift 1’40″40 pp pp
  Groupe E1 / 1401 à 1600 cmc          
1. Bilger René VW Golf GTI 1’38″93 1’35″93 1’35″25 3’11″18
2. Wüthrich Urs Mazda 323 1’38″86 1’37″15 1’37″16 3’14″31
3. Mühlemann Roger Citroën Saxo VTS 1’38″20 1’38″27 1’37″18 3’15″38
4. Halbheer Beat Citroën Saxo VTS 1’41″30 1’38″76 1’39″92 3’18″68
5. Schmidlin Jörg Honda Civic SIR 1’47″08 1’46″21 1’46″19 3’32″40
  Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc          
1. Papagna David Fiat X1/9 1’28″92 1’27″35 1’27″96 2’55″31
2. Preisser Dirk – (D) Opel Kadett 16V 1’29″52 1’29″01 1’28″04 2’57″05
3. Steck Peter BMW M3 STW 1’30″66 1’29″56 1’29″44 2’59″00
4. Petter Richard – (A) BMW 2002 1’30″72 1’29″86 1’29″95 2’59″81
5. Schär André Honda Integra R 1’33″05 1’33″87 1’33″52 3’06″57
6. Bigler Eric Renault Clio RS 1’34″19 1’33″62 1’36″14 3’07″81
7. Rothenberger Sandro Opel Kadett C VTEC 1’34″94 1’35″94 1’35″04 3’09″98
8. Schäfli Markus Opel Kadett GSI 1’36″18 1’35″48 1’34″88 3’10″36
9. Stirnimann Beat Renault New Clio RS 1’43″35 1’38″37 1’38″27 3’16″64
10. Schwab Günther – (A) Renault Clio Cup 1’40″92 1’39″50 1’37″24 3’16″74
11. Suter Michael VW Scirocco 1’39″77 1’40″20 1’38″07 3’17″84
12. Baumgartner Daniel Mazda MX-5 Cup 1’40″74 1’39″38 1’39″24 3’18″62
13. Werner René Mazda MX-5 Cup 1’40″12 1’40″15 1’39″75 3’19″87
14. Hofstetter Rico Mazda MX-5 Cup 1’42″63 1’42″12 1’41″40 3’23″52
15. Schmutz Fritz Mercedes 190E 1’43″36 1’44″45 1’41″97 3’25″33
16. Lechner Olaf Fiat Ritmo 1’44″68 1’43″42 ab 3’28″10
17. Bernhard Diego Alfa Romeo GTV 1’48″13 1’45″40 1’46″37 3’31″77
  Graf Othmar Mazda MX-5 ab pp pp
  Moser Roger BMW E21 pp pp pp
  Küpfer Patrick Opel Corsa KPC pp pp pp
  Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc          
1. Häfele Daniel – (A) Fiat Uno Turbo 1’33″09 1’31″75 1’31″49 3’03″24
2. Dörig Hanspeter BMW 2002 1’45″02 1’48″13 1’46″48 3’31″50
3. Waridel Yohan BMW 325i 1’59″25 2’01″57 1’57″32 3’56″57
  Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc          
1. Neff Frédéric BMW 325i E30 1’28″96 1’28″18 1’28″26 2’56″44
2. Merz Thomas VW Golf Turbo 1’33″25 1’32″54 1’33″99 3’05″79
3. Merino Sandro BMW M3 E36 1’47″59 1’40″61 1’40″47 3’21″08
4. Krieg Dieter VW New Beetle Cup 1’47″26 1’43″78 1’43″07 3’26″85
  Petitjean Claude Datsun Fairlady Z 1’36″01 ab pp
  Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc          
1. Beck Christoph – (A) Lancia Delta S4 1’23″32 1’22″30 1’23″06 2’45″36
2. Ruch René Ferrari F355GT 1’26″52 1’25″64 1’26″88 2’52″36
3. Marti René Mitsubishi Lancer Evo RS-2 1’30″30 1’30″27 pp 3’00″57
4. Reindl Philipp – (A) Lancia Delta Integrale 1’35″26 1’34″46 1’34″55 3’09″01
5. Schneider Markus – (A) Lancia Delta Integrale 1’36″48 1’36″20 1’35″63 3’11″83
  Groupe E1 / + de 3500 cmc          
1. Schori Hans Mitsubishi Lancer Evo RS 1’24″91 1’25″95 1’28″02 2’50″86
2. Jenni Willi Porsche 911 Carrera 1’27″78 1’28″24 1’27″19 2’54″97
3. Schmid Herbert Porsche 996 GT3 1’31″36 1’30″86 1’31″97 3’02″22
4. Bischof Patrick Porsche 911 Carrera 1’32″21 1’32″03 1’30″60 3’02″63
5. Brunner Christoph Chevrolet Camaro 1’35″70 1’35″23 1’35″00 3’10″23
6. Neuhauser Michael BMW M3 E30 1’36″18 1’35″24 1’35″40 3’10″64
7. Tobler Michael Dodge Dart 1’38″14 1’36″07 1’36″95 3’13″02
  Renault Clio Classic Cup          
1. Bron Pascal Renault Clio RS Classic 1’34″90 1’33″13 1’33″78 3’06″91
2. Krebs Philipp Renault Clio RS Classic 1’38″22 1’33″80 1’34″14 3’07″94
3. Wolf Marcel Renault Clio RS Classic 1’35″90 1’34″97 1’33″89 3’08″86
4. Leuenberger Frederic Renault Clio RS Classic 1’35″30 1’34″64 1’34″95 3’09″59
5. Schaffner Thomas Renault Clio RS Classic 1’37″02 1’35″36 1’34″49 3’09″85
6. Zemp Michel Renault Clio RS Classic 1’37″44 1’35″88 1’34″95 3’10″83
7. Bissegger Alfred Renault Clio RS Classic 1’39″04 1’35″53 1’35″69 3’11″22
8. Spiess Erwin Renault Clio RS Classic 1’37″78 1’35″76 1’35″49 3’11″25
9. André Thomas Renault Clio RS Classic 1’38″70 1’36″06 1’36″04 3’12″10
10. Wolf Beat Renault Clio RS Classic 1’38″14 1’37″48 1’37″02 3’14″50
11. Gilomen René Renault Clio RS Classic 1’43″55 1’39″54 1’38″97 3’18″51
12. Lichsteiner Marco Renault Clio RS Classic 1’43″27 1’41″80 1’42″40 3’24″20
13. Sigrist Marc Renault Clio RS Classic 1’48″19 1’44″05 1’42″59 3’26″64
  Stadler Christof Renault Clio RS Classic ab pp pp
  Renault Clio Cup          
1. Leutenegger René Renault New Clio RS 1’36″89 1’34″39 1’34″33 3’08″72
2. Stucki Andreas Renault New Clio RS 1’37″50 1’35″01 1’35″09 3’10″10
3. Hedinger Matthias Renault New Clio RS 1’36″97 1’35″08 1’35″07 3’10″15
4. Sigrist Hans Renault New Clio RS 1’52″99 1’43″32 1’41″70 3’25″02
  Porsche Cup Suisse          
1. Wüst Christoph Porsche 911 RSR 1’33″79 1’32″15 1’33″95 3’05″94
  Reust Heinz Porsche 911 ST ab pp pp
  Groupe VHC / Classes confondues          
1. Besch Gérard – (F) JPE Formule Renault 1’38″87 1’33″92 1’33″32 3’07″24
2. Buschor Armin BMW 320 1’35″92 1’35″40 1’34″59 3’09″99
3. Kaufmann Ernst Shelby Cobra 1’42″37 1’40″32 1’39″44 3’19″76
4. Allemann Benno AC Cobra MK II 1’43″33 1’40″41 1’42″45 3’22″86
5. Pauli Walter Alpine A110 1’43″18 1’42″93 1’42″37 3’25″30
6. Béguelin Henry Daniel Alfa Romeo Giulia TI Super 1’50″99 1’48″47 1’48″72 3’37″19
7. Mathes Jean-Claude – (F) Alfa Romeo GT Veloce 1’53″07 1’49″21 1’48″85 3’38″06
8. Pratlong Michel – (F) Grac MT14 1’55″83 1’51″02 1’49″88 3’40″90
9. Duss Heinz Austin Cooper S 1’54″77 1’50″16 1’51″83 3’41″99
10. Buess Jürg Alfa Romeo Giulietta 2’02″39 ab 2’02″61 4’05″00
11. Theiler Max Sunbeam V8 Tiger 2’14″82 2’11″26 pp 4’26″08
12. Deneken Jean-Jacques – (F) Bora Formule Vée 2’30″40 2’23″60 2’27″38 4’50″98