Bergrennen Oberhallau / 28-29.08.2010 / 223 présents / 223 partants / 216 classés

 

Groupe E2-SS / 0 à 1400 cmc          
1. Maurer Jacques John Corbyn Honda 1’34″36 1’33″63 3’07″99
2. Graf Werner Formule BMW 1’35″17 1’33″69 3’08″86
  Acklin Marcel Arcobaleno 1’37″25 pp
  Groupe E2-SS / 1401 à 1600 cmc          
1. Schilliger Daniel Van Diemen RF80 FF 1’40″90 1’39″89 3’20″79
  Groupe E2-SS / 1601 à 2000 cmc          
1. Lachat Florian Tatuus S2000 1’14″42 1’12″90 2’27″32
2. Balmer Christian Tatuus Renault 1’17″72 1’16″79 2’34″51
3. Debrunner Hansruedi Dallara 398 F3 1’20″68 1’21″73 2’42″41
4. Gysin Fabian Dallara 399/3 Fiat F3 1’23″39 1’22″56 2’45″95
5. Sträuli Willi Dallara 301 Fiat F3 1’23″68 1’22″36 2’46″04
6. Aeschbacher Hans-Ulrich Dallara F3 1’24″39 1’22″60 2’46″99
7. Amweg Manuel Tatuus Renault 1’24″92 1’24″38 2’49″30
8. Planchamp Didier Tatuus Renault 1’25″13 1’24″61 2’49″74
9. Leisibach Bruno Dallara 287 1’27″37 1’26″92 2’54″29
10. Servalli Roberto Tatuus Renault 1’32″31 1’29″90 3’02″21
11. Riester James Oliver Dallara 392 F3 1’35″32 1’33″79 3’09″11
12. Scherle Heinz – (D) Reynard 873 F3 1’36″54 1’35″35 3’11″89
  Groupe E2-SS / + de 2000 cmc          
1. Steiner Marcel Osella FA30 1’13″62 1’12″69 2’26″31
2. Riva Tiziano Reynard 92D F3000 1’15″32 1’14″28 2’29″60
3. Dufaux Jean-Jacques Reynard 95D F3000 1’14″50 1’15″20 2’29″70
4. Beutler Alain Martini MK69 1’20″22 1’18″85 2’39″07
  Groupe E2-SC / 0 à 2000 cmc          
1. Bereiter Arno – (A) PRC 1’23″08 1’22″51 2’45″59
2. Hunziker Herbert Norma M20F 1’24″38 1’21″40 2’45″78
3. Wolpert Uwe – (D) UWR WFK 07 1’28″43 1’27″16 2’55″59
4. Gebhard Dino – (D) Norma M20 2B 1’27″93 1’27″75 2’55″68
5. Scolaro Antonino Elia 8 1’29″68 1’29″24 2’58″92
6. Amann Peter – (A) PRC 1’34″86 1’31″58 3’06″44
7. Kaufel Uwe – (D) PRC 1’39″29 1’38″13 3’17″42
8. Collisi Stephan – (D) Benkhe Condor 1’40″89 1’42″87 3’23″76
  Groupe E2-SC / + de 2000 cmc          
1. Lang Uwe – (D) Osella PA20/S 1’15″38 1’14″16 2’29″54
2. Pillonel Yann Lucchini P3/95M 1’23″94 1’25″32 2’49″26
3. Müller Urs Argo JM21 1’25″20 1’25″66 2’50″86
4. Köppel Rolf – (D) Norma M14 1’32″26 1’29″93 3’02″19
  Fladung Holger – (D) Osella PA20/S ab 1’23″90
  Groupe E2-SH / + de 3000 cmc          
1. Meisel Reto Mercedes 190 RM 1’20″03 1’18″23 2’38″26
2. Büchi Daniel Chevrolet Camaro 1’31″53 1’28″74 3’00″27
3. Rüede Alain Chevrolet Race Truck 1’34″56 1’31″25 3’05″81
  Groupe GT / + de 3000 cmc          
1. Bührer Nicolas Porsche 997 GT3 RS 1’26″90 1’26″00 1’25″68 2’51″68
2. Thöny Ulrich Porsche 996 GT3 1’33″89 ab 1’34″79 3’08″68
  Groupe A/ISA / 0 à 1600 cmc          
1. Schneider Dominic Citroën Saxo VTS 1’38″56 1’40″21 1’38″46 3’17″02
2. Bernet Bruno Citroën Saxo VTS 1’43″29 1’43″59 1’43″46 3’26″75
3. Moser Stephan Toyota Yaris 1’46″55 1’47″84 1’46″76 3’33″31
  Groupe A/ISA / 1601 à 2000 cmc          
1. Mächler Albin BMW 320i 1’29″77 1’30″46 1’30″45 3’00″22
2. Fellmann Marcel Opel Astra OPC 1’40″13 1’39″50 1’38″56 3’18″06
  Groupe A/ISA / + de 3000 cmc          
1. Schnellmann Roger Mitsubishi Lancer Evo 8 1’28″05 1’27″84 1’27″86 2’55″70
  Groupe N/ISN / 0 à 1600 cmc          
1. Petignat Daniel Suzuki Swift 1’45″19 1’45″93 1’46″45 3’31″12
2. Mühlemann Heinz Citroën Saxo VTS 1’46″77 1’49″78 1’45″66 3’32″43
3. Kilchenmann Alphonse Opel Corsa B 1’52″15 1’51″86 1’50″23 3’42″09
  Groupe N/ISN / 1601 à 2000 cmc          
1. Leibundgut Pierre Honda Integra Type R 1’38″10 1’37″26 1’37″53 3’14″81
  Groupe N/ISN / + de 3000 cmc          
1. Büeler Toni Mitsubishi Lancer Evo 10 1’30″00 1’29″95 1’29″80 2’59″75
2. Droxler Sylvain BMW M3 E36 1’36″17 1’36″28 1’35″84 3’12″01
3. Cretegny Jean-Romain Ford Sierra Cosworth 1’36″81 1’36″58 1’36″33 3’12″91
4. Dreyfürst Ludger – (D) Mitsubishi Lancer Evo 1’41″01 1’42″71 1’40″52 3’21″54
  Groupe SSC / + de 3000 cmc          
1. Raeli Jérôme Mitsubishi Lancer Evo 6 1’35″43 1’35″78 1’34″83 3’10″26
2. Tschümperlin Pius Porsche GT2 1’34″06 1’36″65 1’36″21 3’10″27
  Groupe SS / 0 à 2000 cmc          
1. Piccinato Giuliano Honda Integra Type R 1’37″98 1’40″27 1’39″52 3’17″50
2. Wicki Robert Renault Clio RS 1’39″45 1’40″11 1’39″21 3’18″66
3. Scapozza Matteo Renault Clio RS 1’44″60 1’43″49 1’44″28 3’27″77
4. Kuhn Oskar Honda Integra Type R 1’46″30 1’45″34 1’45″60 3’30″94
  Groupe SS / 2001 à 3000 cmc          
1. Kummer Reto Mini Cooper S 1’40″61 1’39″80 1’40″84 3’20″41
  Groupe SS / + de 3000 cmc          
1. Hungerbühler Thomas Opel Astra Coupé Turbo 1’56″20 1’53″53 1’54″74 3’48″27
  Groupe IS / 0 à 1400 cmc          
1. Mathys Hansueli Fiat Uno 1’31″28 1’31″65 1’32″07 3’02″93
2. Schöpfer Stefan Audi 50 1’31″88 1’31″94 1’32″18 3’03″82
  Groupe IS / 1401 à 1600 cmc          
1. Mattmüller Christoph VW Scirocco 1’29″81 1’29″72 1’30″48 2’59″53
2. Rohr Werner Toyota Corolla 1’29″80 1’30″45 1’30″13 2’59″93
3. Oulevey Christophe VW Scirocco 1’35″58 1’35″98 1’35″97 3’11″55
4. Halbheer Beat Citroën Saxo 1’36″06 1’35″57 1’36″23 3’11″63
5. Schmid Ruedi VW Golf 1 RSR 1’37″54 1’37″12 1’35″89 3’13″01
6. Rebeaud Stéphane VW Golf 1’37″47 1’37″63 1’37″51 3’14″98
7. Maegli Thomas VW Golf GTI 1’38″04 1’38″41 1’37″63 3’15″67
8. Bianchini Dominique VW Golf 1 1’38″44 1’39″19 1’38″89 3’17″33
  Groupe IS / 1601 à 2000 cmc          
1. Ochsner Jürg Opel Kadett C 1’26″49 1’27″53 1’27″15 2’53″64
2. Krieg Danny Opel Kadett C 1’27″41 1’27″83 1’28″05 2’55″24
3. Marty Roman Opel Kadett C 1’28″88 1’28″65 1’28″63 2’57″28
4. Steiner Reto Ford Escort RS 1’28″98 1’28″87 1’28″84 2’57″71
5. Ehrbar Rolf Opel Kadett C 1’30″03 1’29″49 1’29″98 2’59″47
6. Vallat Patrick VW Golf GTI 16V 1’31″83 1’31″84 1’30″60 3’02″43
7. Banz Urs Opel Ascona B 1’31″90 1’31″62 1’31″23 3’02″85
8. Baumann Hansjörg Opel Kadett C 1’31″61 1’31″68 1’31″28 3’02″89
9. Schlatter Rolf Opel Kadett C GTE 1’32″41 1’48″16 1’31″50 3’03″91
10. Buser Lisbeth Opel Kadett C 1’42″06 1’43″17 1’42″87 3’24″93
  Groupe IS / 2001 à 2500 cmc          
1. Koch Josef Opel Kadett C 16V 1’25″06 1’24″76 1’24″49 2’49″25
2. Zwahlen Christoph Opel Kadett C 1’26″53 1’26″40 1’26″54 2’52″93
3. Banz Armin Opel Kadett C 16V 1’28″82 1’29″99 1’27″90 2’56″72
4. Dobler Albert BMW M3 DTM 1’29″03 1’28″70 1’28″81 2’57″51
5. Brugger Albert Opel Ascona 400 1’31″58 1’29″76 1’30″00 2’59″76
6. Carelle Luca Opel Kadett C 1’31″41 1’30″77 1’29″90 3’00″67
7. Eberle Harry Opel Kadett C 1’30″89 1’29″99 1’31″39 3’00″88
8. Sawatzki Bruno Opel Ascona B 1’31″54 1’31″29 1’31″91 3’02″83
9. Neuhauser Michael BMW M3 DTM 1’36″34 1’35″76 1’36″24 3’12″00
10. Dörig Hanspeter BMW M3 E30 DTM 1’42″42 1’39″74 1’40″19 3’19″93
  Groupe IS / + de 3000 cmc          
1. Pfefferlé Alain Porsche 935 Turbo 1’24″59 1’24″26 1’23″47 2’47″73
  Groupe E1 / 0 à 1400 cmc          
1. Rohr Christoph VW Polo 1’33″67 1’33″70 1’33″88 3’07″37
2. Buchser Marc VW Polo 1’35″49 1’35″18 1’34″88 3’10″06
3. Thoma Silvio VW Polo 1’38″32 1’37″99 ab 3’16″31
4. Bächler Martin VW Lupo 1’39″14 1’38″64 1’38″47 3’17″11
5. Sprecher Roland Peugeot 106 TDM 1’49″67 1’50″93 1’50″32 3’39″99
6. Oulevey Fabrice Lada Samara 1’50″76 1’59″32 1’51″19 3’41″95
  Groupe E1 / 1401 à 1600 cmc          
1. Bürki Martin VW Polo II 16V 1’29″49 1’29″77 1’30″37 2’59″26
2. Willener Werner VW Golf 1’30″54 1’30″42 1’30″35 3’00″77
3. Heindrichs Werner – (B) Opel Corsa 16V 1’33″65 1’32″94 1’33″87 3’06″59
4. Wittwer Daniel VW Golf 1 1’34″76 1’34″51 1’34″37 3’08″88
5. Wenger Manuel Peugeot 106 MLP 1’34″95 1’36″11 1’36″14 3’11″06
6. Mühlemann Roger Citroën Saxo VTS 1’36″36 1’36″26 1’35″08 3’11″34
7. Bieri Adrian VW Scirocco 1’36″33 1’36″26 1’37″25 3’12″59
8. Wüthrich Urs Mazda 323 1’38″91 1’39″22 1’38″24 3’17″15
9. Bilger René VW Golf 1’38″38 1’39″24 pp 3’17″62
10. Schär André Honda Civic 1’40″00 1’40″93 1’40″03 3’20″03
11. Jungi Rolf Citroën Saxo TDM 1’44″67 1’44″32 1’43″28 3’27″60
12. Maurer Marcel Opel Corsa A 1’44″33 1’44″70 1’43″78 3’28″11
  Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc          
1. Steck Peter BMW M3 STW 1’28″70 1’28″70 1’29″85 2’57″40
2. Grimaldi Romeo Honda Civic R Evo 3 1’31″73 1’31″70 1’30″88 3’02″58
3. Greppmeier Andreas – (D) Opel Kadett C 1’32″42 1’30″74 1’32″21 3’02″95
4. Tenti Thierry VW Golf 1 1’32″74 1’32″22 1’32″26 3’04″48
5. Baumgartner Daniel Mazda MX-5 1’32″55 1’34″21 1’32″01 3’04″56
6. Rothenberger Sandro Opel Kadett C VTEC 1’32″78 1’32″71 1’32″11 3’04″82
7. Farine Benoît VW Golf 2 1’33″88 1’33″77 1’32″83 3’06″60
8. Frei Thomas Opel Kadett C 1’35″77 1’34″61 1’33″16 3’07″77
9. Hofstetter Rico Mazda MX-5 1’34″46 1’34″55 1’34″02 3’08″48
10. Petignat Lionel Peugeot 309 16V 1’34″56 1’36″73 1’34″57 3’09″13
11. Darani Christian VW Golf GTI 1’34″98 1’34″83 1’34″46 3’09″29
12. Houlmann Fabien Peugeot 205 1’36″55 1’34″86 1’34″46 3’09″32
13. Niederberger Philip Opel Kadett C City 1’35″65 1’35″04 1’34″49 3’09″53
14. Engel Peter VW Golf 1’34″54 1’35″96 1’35″34 3’09″88
15. Grünig Stefan VW Golf 8V 1’36″48 1’37″10 1’36″97 3’13″45
16. Suter Michael VW Scirocco 1’36″05 1’38″91 1’38″00 3’14″05
17. Zürcher Urs BMW 320i 1’38″53 1’37″17 1’37″00 3’14″17
18. Schwab Günther – (A) Renault Clio Cup 1’37″28 1’37″80 1’37″46 3’14″74
19. Janz Jean-Luc Renault Clio R3 1’38″81 1’38″32 1’38″30 3’16″62
20. Graf Othmar Mazda MX-5 1’42″27 1’42″05 1’39″12 3’21″17
21. Stoll Volker – (D) Peugeot 306 S16 1’42″34 1’41″71 1’42″11 3’23″82
22. Martin Yannick – (F) Peugeot 309 GTI 16S 1’43″02 1’41″80 1’42″04 3’23″84
23. Huwiler Thomas BMW E30 1’42″41 1’42″65 1’42″44 3’24″85
24. Schmutz Fritz Mercedes 190E 1’41″59 1’43″37 1’46″65 3’24″96
25. Küpfer Patrick Opel Corsa B 1’45″65 1’44″12 1’43″73 3’27″85
26. Jehli Birgit BMW 318is 1’52″18 1’52″96 1’53″13 3’45″14
  Erb Fritz Opel Kadett GTE ab ab pp
  Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc          
1. Marchand Nicolas Opel Astra GSI 1’40″81 1’40″99 1’40″91 3’21″72
2. Fallet Stefan Mercedes 190E 1’51″80 1’49″97 1’49″45 3’39″42
  Abate Nicolo Fiat Uno pp ab pp
  Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc          
1. Beck Christof – (A) Lancia Delta S4 1’25″40 1’25″40 1’25″86 2’50″80
2. Neff Frédéric BMW E30 1’28″68 1’29″05 1’28″42 2’57″10
3. Merz Thomas VW Golf 1 1’33″42 1’33″48 ab 3’06″90
4. Lichtsteiner Marco Seat Leon 1’35″54 1’34″98 1’33″64 3’08″62
5. Wilhelm Bernd – (D) BMW M3 E36 1’39″55 1’37″33 1’37″02 3’14″35
6. Beiner Jürg BMW M3 E36 1’40″12 1’39″00 1’39″36 3’18″36
7. Baumgartner Jürgen Mazda 323 1’43″10 1’43″32 1’42″56 3’25″66
8. Krieg Dieter VW New Beetle Cup 1’44″38 1’43″94 1’42″91 3’26″85
  Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc          
1. Ianniello Bruno Lancia Delta S4 1’21″46 1’21″78 1’21″40 2’42″86
2. Hulmann Valère Mazda 323 GTX 1’26″22 1’26″61 1’25″65 2’51″87
3. Jenni Willi Porsche 911 RSR 1’27″79 1’27″75 1’28″29 2’55″54
4. Hofmänner Christian Mitsubishi Lancer Evo RS 1’30″54 1’28″88 1’28″38 2’57″26
5. Reindl Philipp – (A) Lancia Delta Integrale 1’29″07 1’30″34 1’29″35 2’58″42
6. Wüthrich Simon VW Golf Turbo 1’29″66 1’31″26 1’29″99 2’59″65
7. Gerspacher Jürgen – (D) Seat 1’32″00 1’31″99 1’33″26 3’03″99
8. Halter Joe Mitsubishi Lancer Evo 9 1’31″93 1’32″11 1’32″56 3’04″04
9. Wildy Thomas Lancia Delta Integrale 1’32″07 1’32″06 1’32″47 3’04″13
10. Eugster Philippe Subaru Impreza STI 1’35″18 1’34″57 1’34″56 3’09″13
  Groupe E1 / + de 3500 cmc          
1. Schori Hans Mitsubishi Lancer Evo RS 1’20″48 1’21″16 1’20″38 2’40″86
2. Ruch René Ferrari F355 GT 1’49″73 1’25″75 1’26″05 2’51″80
3. Marti René Mitsubishi Lancer Evo 1’28″48 1’28″71 1’28″82 2’57″19
4. Schmid Herbert Porsche 996 GT3 1’51″52 1’30″24 1’30″59 3’00″83
5. Tobler Michael Dodge Dart 1’33″60 1’34″34 1’33″89 3’07″49
6. Brunner Christoph Chevrolet Camaro 1’36″43 1’35″37 1’34″80 3’10″17
7. Müller Jürg Mazda 3 MPS 1’41″75 1’40″80 1’39″80 3’20″60
8. Barraud Nicolas BMW 318is 1’53″29 1’52″84 1’50″47 3’43″31
  Renault Clio Classic Cup          
1. Wolf Marcel Renault Clio RS Classic 1’33″62 1’33″13 1’34″52 3’06″75
2. Schaffner Thomas Renault Clio RS Classic 1’33″88 1’33″58 1’33″97 3’07″46
3. Spiess Erwin Renault Clio RS Classic 1’33″74 1’33″83 1’33″75 3’07″49
4. Krebs Philipp Renault Clio RS Classic 1’34″10 1’34″29 1’34″62 3’08″39
5. Borer Daniel Renault Clio RS Classic 1’34″96 1’34″20 1’34″37 3’08″57
6. Zürcher Thomas Renault Clio RS Classic 1’35″29 1’35″27 1’35″41 3’10″56
7. Salzmann Patrick Renault Clio RS Classic 1’36″52 1’35″83 1’36″38 3’12″21
8. Meier Rolf Renault Clio RS Classic 1’40″02 1’38″93 1’37″45 3’16″38
9. Gilomen René Renault Clio RS Classic 1’42″15 1’39″22 1’38″88 3’18″10
10. Sigrist Marc Renault Clio RS Classic 1’45″65 1’42″75 1’39″46 3’22″21
11. Figus Angelo Renault Clio RS Classic 1’43″73 1’41″63 ab 3’25″36
  Leuenberger Frederic Renault Clio RS Classic ab pp pp  
  Renault Clio Cup          
1. Leutenegger René Renault New Clio RS 1’35″03 1’34″18 1’34″13 3’08″31
2. Zemp Michel Renault New Clio RS 1’34″88 1’34″60 1’34″90 3’09″48
  Trofeo Abarth          
1. Brera Maurice Fiat 500 Abarth 1’42″35 1’41″52 1’39″97 3’21″49
2. Finger David Fiat 500 Abarth 1’43″55 1’40″74 1’40″85 3’21″59
  Groupe VHC / Classes confondues          
1. Huber Bruno Argo JM1 F3 1’29″42 1’28″76 1’29″78 2’58″18
2. Howald Hans-Rudolf Ralt RT3 1’31″59 1’32″71 1’32″27 3’03″86
3. Buschor Armin BMW 320 Gruppe 5 1’31″90 1’33″17 1’34″04 3’05″07
4. Moser Roger BMW E21 Gruppe 2 1’40″36 1’39″18 1’39″00 3’18″18
5. Hauenstein Urs Griffon Proto 1’41″93 1’39″84 1’40″05 3’19″89
6. Harratt Simon – (GB) March 71B 1’46″74 1’37″16 pp 3’23″90
7. Harratt Jane – (GB) Brabham BT21B 1’47″75 1’46″14 1’45″67 3’31″81
8. Duss Heinz Austin Cooper S 1’49″31 1’48″25 1’48″39 3’36″64
9. Thomann Severin Alpine A110 1’51″47 1’48″84 1’49″54 3’38″38
10. Voigt Walter – (D) NSU TT 1’49″49 1’50″61 1’52″28 3’40″10
KW-Berg-Cup / 0 à 1300 cmc
1. Bernert Klaus – (D) VW Polo 16V 1’33″85 1’31″86 1’31″23 3’03″09
2. Weissdorn Franz – (D) VW Polo 1’32″08 1’33″56 1’31″97 3’04″05
3. Glas Wolfgang – (D) VW Polo 1 16V 1’34″06 1’35″25 1’35″83 3’09″31
4. Götzl Helmut – (D) VW Polo 1’40″58 1’37″83 1’37″72 3’15″55
5. Kohler Thomas – (D) Fiat X1/9 16V 1’39″10 1’39″80 1’39″09 3’18″19
6. Herrmann Roland – (D) VW Polo Coupé 1’41″45 1’42″31 1’41″85 3’23″30
7. Abb Nils – (D) VW Polo II 8V 1’46″26 1’47″46 1’48″08 3’33″72
KW-Berg-Cup / 1301 à 1600 cmc
1. Maier Helmut – (D) VW Golf 16V Spiess 1’30″02 1’30″25 1’35″63 3’00″27
2. Koresch Rainer – (D) Ford Escort 1’34″23 1’32″82 1’32″78 3’05″60
3. Auchter Tobias – (D) Opel Corsa A GSI 16V 1’34″12 1’33″42 1’32″79 3’06″21
4. Faulhaber Stefan – (D) Opel Kadett 1’34″08 1’35″43 1’34″02 3’08″10
5. Schad Bernhard – (D) VW Golf 1 1’34″08 1’34″07 ab 3’08″15
6. Hesse Lutz – (D) VW Golf 8V 1’36″35 1’36″08 1’35″43 3’11″51
7. Sturm Bernhard – (D) VW Scirocco 1’36″17 1’36″09 pp 3’12″26
8. Dietz Nikolas – (D) VW Golf 1 8V 1’37″43 1’37″66 1’38″09 3’15″09
9. Seitz Jürgen – (D) Ford Escort MK III 1’38″46 1’39″94 1’37″83 3’16″29
KW-Berg-Cup / 1601 à 2000 cmc
1. Hovemann Holger – (D) Opel Kadett C 16V 1’25″18 1’26″11 1’24″79 2’49″97
2. Eller Hans-Peter – (D) VW Scirocco 1’25″73 1’25″76 1’25″66 2’51″39
3. Preisser Dirk – (D) Opel Kadett C 16V 1’26″16 1’26″07 1’25″91 2’51″98
4. Göser Günter – (D) Opel Kadett C 16V 1’28″77 1’28″99 1’29″55 2’57″76
5. Petter Richard – (A) BMW 2002 16V 1’29″56 1’29″55 1’30″44 2’59″11
6. Wimmer Norbert – (D) BMW 2002 8V 1’30″05 1’29″20 ab 2’59″25
7. Weiss Werner – (D) Ford Escort BDA 1’30″20 1’29″80 1’29″92 2’59″72
8. Fink Marco – (D) BMW 320i 1’30″60 1’29″89 1’30″72 3’00″49
9. Flik Thomas – (D) Renault Clio 2.0 1’32″20 1’29″88 1’31″38 3’01″26
10. Faath Sascha – (D) Opel Kadett C ab 1’31″71 1’31″10 3’02″81
11. Behr Martin – (D) BMW 2002 1’37″44 1’39″04 pp 3’16″48
12. Hatezic Johann – (D) Opel Ascona B 8V 1’39″42 1’38″23 1’38″35 3’16″58
13. Seitz Hans-Dieter – (D) Ford Escort MK II 1’38″80 1’38″31 1’38″65 3’16″96
14. Lang Bernhard – (D) Ford Escort RS 2000 1’39″50 1’40″21 1’38″99 3’18″49
Rottenberger Dieter – (D) BMW 318 is STW 1’27″26 ab pp
Fröhlich Werner – (D) BMW 320is ab pp pp