Course de côte d’Ayent-Anzère / 21-22.07.2018 / 185 présents / 177 partants / 172 classés

 

Groupe E2-SS / 0 à 1600 cmc  
1. Fleury Frédéric Martini BMW F2 1’45″435 1’46″782 1’47″533 3’32″217
2.  Pierroz Sabrina  Arcobaleno  1’47″283  1’50″589  1’47″439  3’34″722 
3. Hafner Marc Arcobaleno Gloria 2’01″005 2’01″680 2’00″716 4’01″721
4. Rey Roger Martini MK45 2’08″868 2’00″771 ab 4’09″639
Groupe E2-SS / 1601 à 2000 cmc
1. Egli Philip Dallara F393 EPR-1 1’35″397 1’35″827 1’35″541 3’10″938
2. Maurer Marcel Tatuus Renault Midland 1’35″923 1’42″792 1’37″696 3’13″619
3. Grand Joël Tatuus Master 1’38″451 1’39″252 1’38″691 3’17″142
4. Balmer Christian Tatuus Master 1’38″288 1’41″018 1’39″866 3’18″154
5. Planchamp Didier Tatuus Renault Midland 1’47″262 1’48″211 1’49″246 3’35″473
6. Schmidt Henri Caparo Renault FR2000 1’49″349 1’49″334 1’49″830 3’38″683
7. Berguerand Louis Tatuus Renault 1’51″290 1’52″817 1’53″828 3’44″107
Groupe E2-SS / 2001 à 3000 cmc
1. Berguerand Eric Lola FA99 1’28″438 1’27″851 1’26″992 2’54″843
2. Faustini Robin Reynard K01 F3000 1’33″357 1’35″618 1’34″614 3’07″971
3. Amweg Thomas Lola B99/50 Mader F3000 1’35″865 1’36″124 1’36″894 3’11″989
4. Siggen Grégoire Lola T96/50 F3000 1’38″299 1’56″850 1’40″980 3’19″279
Groupe E2-SC / 2001 à 3000 cmc
1. Steiner Marcel Martini MK77 1’32″516 1’34″028 1’32″806 3’05″322
2. Bovier Jean-Pierre Osella PA20/S BMW 1’44″048 1’47″082 1’47″883 3’31″130
Groupe E2-SH-Tracking / 0 à 1000 cmc
1. Burgermeister Joel Tracking RC01 1’45″989 1’47″068 1’45″637 3’31″626
2. Fauler Dani Tracking RC01 1’45″321 1’47″722 1’46″485 3’31″806
3. Chariatte Jean-François Tracking RC01 1’46″085 1’46″705 1’47″143 3’32″790
Groupe A-ISA-R2-R3 / 0 à 1600 cmc
1. Bracelli Yves Peugeot 106 GTI 1’59″069 1’58″042 2’02″799 3’57″111
2. Blanc Vincent Peugeot 106 S16 2’12″408 2’11″229 2’11″993 4’23″222
Groupe A-ISA-R2-R3 / 1601 à 2000 cmc
1. Bérard Laurent Honda Civic Type R 1’52″705 1’53″096 1’56″343 3’45″801
2. Pinto Sergio Honda Civic Type R 1’53″614 1’52″925 1’55″124 3’46″539
3. Rychlik Remo Honda Integra Type R 2’01″273 1’58″584 2’01″120 3’59″704
Groupe A-ISA-R2-R3 / 2001 à 3000 cmc
1. Christen Heinz Abarth 500 Assetto Corse 2’03″761 2’02″959 2’07″318 4’06″720
Groupe A-ISA-R2-R3 / + de 3000 cmc
1. Halter Joe Mitsubishi Lancer Evo 7 1’54″533 1’52″042 1’53″969 3’46″011
Groupe N-ISN-R1 / + de 3000 cmc
1. Dayer Jean-Yves Subaru Impreza STI 1’58″507 1’58″333 ab 3’56″840
2. Savary Vincent – (F) BMW M3 E36 2’04″223 2’02″818 2’36″770 4’07″041
Groupe SSC / 0 à 3000 cmc
1. Kuhn Oskar Peugeot 308 GTI 2’09″058 2’08″330 2’09″129 4’17″388
Groupe SSC / 3001 à 4000 cmc
1. Forestier Jean-Marc Porsche GT4 2’08″254 2’07″592 2’06″471 4’14″063
Groupe SSC / + de 4000 cmc
1. Feigenwinter Andy Lotus Exige 430 Cup 1’54″551 1’50″232 1’51″015 3’41″247
Groupe SS / 0 à 2000 cmc
1. Reding Rolf Toyota GT86 2’02″147 2’00″162 2’04″902 4’02″309
2. Krähenbühl André Honda Integra Type R 2’02″094 2’02″008 2’02″294 4’04″102
3. Feigenwinter Raphael Honda Integra Type R 2’06″542 2’03″944 2’04″339 4’08″283
4. Koch Mario Honda Integra Type R 2’05″860 2’06″313 2’04″918 4’10″778
5. Gerber Urs Suzuki Swift Sport 2’19″471 2’18″415 2’20″254 4’37″886
Groupe SS / + de 2000 cmc
1. Kilchenmann Ivan Ford Fiesta ST 2’22″451 2’17″290 2’14″277 4’31″567
Groupe SS / CSM Junior
1. Schmid Thomas Toyota GT86 2’05″994 2’06″758 2’07″144 4’12″752
2. Wälchli Marcel Toyota GT86 2’10″036 2’11″601 2’11″515 4’21″551
3. Indermühle Sven Toyota GT86 2’11″650 2’10″624 2’13″971 4’22″274
4. Hodel Luca Toyota GT86 2’12″369 2’12″362 2’12″726 4’24″731
5. Prina Brian-David Toyota GT86 2’15″328 2’15″233 2’15″162 4’30″395
6. Meier Yves Toyota GT86 2’15″401 ab 2’15″022 4’30″423
7. Blummer Desirée Toyota GT86 2’25″456 2’22″289 2’25″156 4’47″445
8. Hug Fabian Toyota GT86 2’43″590 2’46″819 2’47″818 5’30″409
Groupe IS / 0 à 1400 cmc
1. Schöpfer Stefan Audi 50 1’53″632 1’52″783 1’56″908 3’46″415
2. Mathys Hansueli Fiat Uno 1’56″058 1’55″405 1’59″409 3’51″463
3. Rebetez Grégory Suzuki Swift 2’12″698 2’13″541 2’13″302 4’26″000
Groupe IS / 1401 à 1600 cmc
1. Burri Stephan VW Polo 1’48″858 1’47″938 1’50″102 3’36″796
2. Mattmüller Christoph VW Scirocco 1’51″271 1’48″870 1’49″843 3’38″713
3. Hofer Thomas Citroën Saxo VTS 1’55″712 1’54″720 1’55″901 3’50″432
4. Külling Andi Peugeot 106 GTI Lilly 2’02″308 2’01″042 2’00″456 4’01″498
5. Pflug Corinne Toyota Corolla AE92 2’06″205 2’05″221 2’13″525 4’11″426
Schmid Ruedi VW Golf 1 16V Lisa pp pp pp
Schneider Dominic Citroën Saxo pp pp pp
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc
1. Ochsner Jürg Opel Kadett C 1’50″815 1’47″766 1’47″915 3’35″681
2. Santonastaso Manuel BMW 320 STW 1’49″549 1’48″920 1’58″827 3’38″469
3. Vallat Patrick VW Golf 1’48″994 1’50″371 1’51″124 3’39″365
4. Villoz Hervé Renault Clio RS Evo 1’50″813 1’49″534 1’49″935 3’39″469
5. Niederberger Philip Opel Kadett C City 1’50″532 1’48″943 1’51″448 3’39″475
6. Andrey Thomas Peugeot 405 1’50″141 1’49″700 1’50″291 3’39″841
7. Tschirky René Opel Kadett C 16V 1’51″399 1’50″873 1’54″329 3’42″272
8. Tschirky Kurt Opel Kadett C 1’53″241 1’51″045 1’52″760 3’43″805
9. Hedinger Patrick Peugeot 205 GTI 1’54″498 1’51″340 1’52″708 3’44″048
10. Monnier Ludovic VW Golf 1’54″733 1’53″340 1’52″222 3’45″562
11. Grossenbacher Cyril VW Golf 1 GTI 16V 1’53″685 1’53″304 1’57″179 3’46″989
12. Kuhn Sergio Peugeot 206 S2000 1’54″187 1’53″246 1’53″946 3’47″192
13. Kummer Reto Honda Civic ARK 1’57″498 1’55″595 1’55″856 3’51″451
14. Hollenstein Markus VW Golf 1 GTI 1’55″386 1’56″870 2’00″554 3’52″256
15. Schorderet Yann VW Golf 1’57″875 1’55″292 1’57″082 3’52″374
16. Fantoni Ivan VW Golf 1 8V 2’04″491 1’58″731 2’02″235 4’00″966
17. Buser Lisbeth Opel Kadett C 2’08″759 2’08″241 2’16″629 4’17″000
18. Spiess Marcel VW Golf 1 2’17″868 2’14″437 2’13″224 4’27″661
Groupe IS / 2001 à 3000 cmc
1. Banz Urs Opel Ascona B 16V 1’47″784 1’47″723 1’48″240 3’35″507
2. Koch Josef Opel Kadett C 16V 1’49″067 1’48″244 1’50″844 3’37″311
3. Aeschlimann Daniel Opel Kadett C 1’51″154 1’50″012 1’51″260 3’41″166
4. Eberle Harry Opel Kadett C 1’50″848 1’50″640 1’51″918 3’41″488
5. Burri Rolf Opel Kadett C 1’51″160 1’50″731 1’52″614 3’41″891
6. Weber Damien BMW 323i 1’51″143 1’51″229 ab 3’42″372
7. Santos Ted Seat Ibiza 1’57″909 1’57″361 1’58″639 3’55″270
8. Pillonel Yann BMW 325i 2’00″015 1’59″526 2’01″300 3’59″541
9. Erni Pius Opel Kadett C 2’03″668 1’59″608 2’01″785 4’01″393
10. Marchand Nicolas Opel Astra F 2’04″144 2’03″148 2’05″604 4’07″292
Groupe IS / 3001 à 3500 cmc
1. Nicolas Gérard Ford Escort WRC 1’44″935 1’42″977 1’49″511 3’27″912
2. Métroz Alex Ford Sierra Cosworth 1’53″381 1’57″132 1’57″956 3’50″513
3. Zenklusen Vanessa Subaru Impreza Type R 1’59″332 1’54″860 1’55″907 3’50″767
4. Da Costa Kévin Ford Sierra Cosworth 1’58″150 1’58″724 2’02″019 3’56″874
5. Comby David Porsche 911 Carrera 2’13″760 2’10″696 2’12″438 4’23″134
Groupe IS / + de 3500 cmc
1. Neff Frédéric Porsche 996 GT3 R 1’42″673 1’43″167 1’44″442 3’25″840
2. Sawatzki Bruno Porsche 997 Cup 1’47″861 1’46″200 1’48″740 3’34″061
3. Comby Alexandre Porsche 934/5 1’47″907 1’48″615 1’51″279 3’36″522
Groupe E1 / 0 à 1400 cmc
1. Dürig André Fiat Uno 2’04″053 2’04″512 2’05″328 4’08″565
2. Noser Roger VW Polo RNP 2’05″864 2’07″480 2’06″012 4’11″876
Rohr Christoph Audi 50 MLP ab pp pp
Buchser Marc VW Polo pp pp pp
Groupe E1 / 1401 à 1600 cmc
1. Bürki Martin VW Polo MB 1’48″508 1’46″809 1’47″247 3’34″056
2. Jeanneret Olivier VW Golf 1’51″598 1’52″443 1’53″097 3’44″041
3. Mühlemann Roger Citroën Saxo VTS 1’55″070 1’56″215 1’55″471 3’50″541
4. Savoy Roger Suzuki Swift RS 1’59″111 1’56″598 1’57″023 3’53″621
5. Nusbaumer Marcel Fiat Uno 1’59″159 1’57″848 1’58″060 3’55″908
6. Gfeller Heinz Ford Fiesta ST 2’08″126 2’09″020 2’11″482 4’17″146
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc
1. Krieg Danny Audi A4 STW 1’46″469 1’45″990 1’45″598 3’31″588
2. Magnin Jonas Honda Civic FD2 1’45″519 1’46″203 1’47″410 3’31″722
3. Niederer Peter Opel Kadett C 1’49″929 1’48″025 1’47″992 3’36″017
4. Fuhrer Ruedi Honda CRX F20 1’47″793 1’48″731 1’49″383 3’36″524
5. Coquoz Sébastien Opel Kadett GTE 1’48″778 1’49″097 1’49″116 3’37″875
6. Houlmann Fabien Peugeot 205 1’48″518 1’49″386 1’49″431 3’37″904
7. Steiner Reto Ford Escort RS ab 1’50″065 1’49″528 3’39″593
8. Darani Christian Fiat X1/9 1’50″113 ab 1’50″465 3’40″578
9. Tapparel Eddy Opel Kadett C City 1’50″830 1’51″769 1’51″351 3’42″181
10. Leuenberger Frederic Renault Clio RS 1’50″767 1’51″600 1’52″026 3’42″367
11. Straubhaar Peter VW Golf 1 1’53″774 1’54″950 2’06″012 3’48″724
12. Spiess Erwin Renault Clio RS 1’55″163 1’55″157 1’56″198 3’50″320
13. Macchi Elio Renault Clio RS 1’59″322 1’58″972 1’59″054 3’58″026
14. Lauber Marcel VW Golf 1 16V 2’03″711 2’02″195 2’01″837 4’04″032
15. Bombardier Alain Renault Clio 3 Cup 2’04″036 2’01″906 2’02″161 4’04″067
16. Mühlemann Bernhard Ford Focus ST170 2’05″112 2’02″511 2’02″168 4’04″679
17. Randin Michel Renault Clio Cup 2’08″566 2’05″982 2’08″171 4’14″153
18. Spring Andreas BMW 318is-4 E36 2’19″536 2’21″950 2’21″248 4’40″784
Golliard Patrick BMW 320i ab pp pp
Könitzer Patrick VW Golf 1 pp pp pp
Schmidlin Jörg-André BMW 320i pp pp pp
Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc
1. Farine Benoît Honda CRX 1’49″412 1’50″032 1’50″331 3’39″444
2. Nicolle Benjamin BMW 2002 TI 1’54″035 1’57″042 1’54″019 3’48″054
3. Hirsig Christian VW Polo 1’57″381 1’57″160 1’56″807 3’53″967
4. Darbellay Victor BMW 325 IS 1’57″524 1’56″649 1’59″355 3’54″173
5. Huwiler Thomas BMW E30 HRT 1’58″418 1’57″793 1’58″110 3’55″903
6. Geck Roger BMW E30 2’10″290 2’10″938 2’10″935 4’21″225
Soldini Fulvio VW Polo G40 exclu exclu exclu
Bottecchia Enzo Renault 5 Turbo pp pp pp
Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc
1. Bollhalder Hermann Opel Speedster Egmo 1’44″175 1’44″690 1’44″543 3’28″718
2. Köchli René Honda Civic RK3 1’45″758 1’44″008 1’44″747 3’28″755
3. Bellon Lionel BMW E36 GTR 1’50″865 1’49″374 pp 3’40″239
4. Mariaux Florent BMW E30 Gulf 1’50″841 1’50″752 1’50″087 3’40″839
5. Bonvin Frédéric BMW M3 E36 1’55″329 1’53″239 1’54″129 3’47″368
6. Rohrbach Patrick BMW E30 24V 1’56″461 1’55″088 1’55″920 3’51″008
7. Bovier Lionel BMW 325i E30 1’55″219 1’57″996 1’56″461 3’51″680
8. Emch Jean-Luc BMW M3 E36 pp 1’57″615 1’57″533 3’55″148
9. Leupi Mario BMW 328i 2’04″385 2’03″986 2’03″394 4’07″380
Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc
1. Wüthrich Simon VW Golf II Turbo 1’43″464 1’44″827 1’46″152 3’28″291
2. Métroz Kévin Mazda 323 1’50″855 1’48″491 1’48″054 3’36″545
3. Widmer Michael Mitsubishi Proto Evo X 1’50″475 1’49″940 1’52″960 3’40″415
4. Milliquet Cédric Mitsubishi Lancer Evo 6 1’51″234 1’50″427 1’51″196 3’41″623
5. Buser Dani Subaru Impreza HP6 1’56″090 1’53″323 1’54″212 3’47″535
6. Marmorat Alain Seat Leon Supercopa MK1 1’54″859 1’55″445 1’55″930 3’50″304
7. Farinoli Emilio Lancia Delta Integrale 1’59″771 1’59″419 1’58″399 3’57″818
8. Epp Martin Audi TT 1’59″774 1’58″276 3’14″652 3’58″050
9. Schenk Simon Audi S3 Turbo 2’03″743 2’00″617 1’59″530 4’00″147
10. Sonnenschein Christian Lancia Delta HF Integrale 2’02″059 2’01″601 2’00″512 4’02″113
11. Muhr Bernhard Toyota Celica Turbo 2’09″071 2’04″359 2’05″880 4’10″239
12. Servalli Roberto BMW M3 E46 GTR 1’56″442 2’25″111 pp 4’21″553
Prével Julien Opel Astra T16 1’52″602 ab pp
Cristoni Fabio Lancia Delta HF Integrale pp pp pp
Groupe E1 / + de 3500 cmc
1. Bratschi Ronnie Mitsubishi Lancer Evo 8 RS 1’40″059 1’36″843 pp 3’16″902
2. Schnellmann Roger Mitsubishi Lancer Evo 8 J-Spec 1’39″073 1’40″549 1’39″304 3’18″377
3. Kessler Thomas Mitsubishi Lancer Evo 1’42″676 1’41″802 1’45″812 3’24″478
4. Murcia Arnaud Mitsubishi Lancer Evo 7 1’46″155 1’43″765 1’53″280 3’29″920
5. Winiger Richard Porsche 991 GT3 Cup 1’47″279 1’44″646 1’46″560 3’31″206
6. Tanner Sascha Subaru Impreza HP Zero 1’48″448 1’45″424 1’46″548 3’31″972
7. Winiger Fabrice Porsche 991 GT3 Cup 1’52″617 1’49″404 1’48″747 3’38″151
8. Cereghetti Aramis BMW M5 E34 1’49″801 1’50″684 1’50″869 3’40″485
9. Millasson Bertrand Porsche 997 GT3 Cup 1’50″783 1’51″253 1’51″541 3’42″036
10. Barraud Nicolas BMW 318i 1’53″716 1’53″412 1’53″008 3’46″420
11. Lovis Michel Subaru Impreza 1’57″124 1’54″894 1’54″672 3’49″566
Groupe TCR / + de 3000 cmc
1. Zemp Michel Seat Cupra TCR 1’43″503 1’43″815 1’45″668 3’27″318
Flammer Patrick Opel Astra TCR 1’45″622 ab pp
Renault Classic Cup / 0 à 2000 cmc
1. Krebs Philipp Renault Clio Cup 1’54″477 1’53″775 1’54″731 3’48″252
2. Wolf Denis Renault Clio Cup 3 1’54″668 1’55″258 1’55″590 3’49″926
3. Schnidrig René Renault Clio Cup III 1’57″970 1’57″221 1’58″592 3’55″191
4. Zbinden Stephan Renault Clio III RS Cup 2’01″184 1’58″152 1’59″840 3’57″992
5. Beyeler Marc Renault Clio RS III Cup 1’59″409 2’00″024 2’02″472 3’59″433
6. Gerber Meverick Renault Clio 3 Cup 2’03″146 2’00″024 2’00″563 4’00″587
7. Gerber Patrick Renault Clio Cup 2’02″488 1’59″405 2’04″357 4’01″893
8. Figus Angelo Renault Clio III Cup 2’03″454 2’02″916 2’04″398 4’06″370
9. Sigrist Hans Renault Clio RS 2’05″881 2’02″720 2’04″302 4’07″022
10. Amann Johanna – (A) Renault Clio III 2’05″925 ab 2’20″553 4’26″478
Renault Classic Cup / + de 2000 cmc
1. Zürcher Thomas Renault Clio IV RS Cup 1’53″563 1’52″087 1’53″343 3’45″430
Groupe VHC / 0 à 1600 cmc
1. Pauli Walter Alpine A110 1300S 2’05″931 2’04″225 2’06″714 4’10″156
Groupe VHC / 1601 à 2000 cmc
1. Girard Maurice BMW 320 1’55″305 1’54″584 1’55″616 3’49″889
2. Scapozza Nello Alpine A110 2’09″160 2’07″098 2’06″314 4’13″412
3. Cretegny Jean-Romain Ford Escort RS 2000 2’14″607 2’16″170 2’14″223 4’28″830
Bernhard Diego Ford Escort RS pp pp pp
Groupe VHC / 3501 à 4000 cmc
1. Burkart Andreas Talbot-Lago T150C 3’04″463 3’03″874 3’02″329 6’06″203
Groupe VHC / + de 4000 cmc
1. Pfefferlé Alain Porsche 935 Turbo 1’47″432 1’46″315 1’45″565 3’31″880