Course de côte d’Ayent-Anzère / 23-24.07.2022 / 166 présents / 165 partants / 160 classés

 

Groupe E2-SS / 0 à 1600 cmc
1 Darbellay Victor Arcobaleno 1000XR 1’43″070 1’42″391 1’50″478 3’25″461
2 Morel Eric Tatuus Renault Monza 1’54″917 1’55″079 1’54″088 3’49″005
Groupe E2-SS / 1601 à 2000 cmc
1 Egli Philip Dallara F393 EPR-5 1’35″556 1’36″205 1’35″708 3’11″264
2 Burgermeister Joel Tatuus F4 Evo 1’36″402 1’37″495 1’37″588 3’13″897
3 Bossy Roland Dallara F314 Spiess 1’39″643 1’37″450 1’36″884 3’14″334
4 Balmer Christian Tatuus Master 1’38″034 1’38″201 1’37″824 3’15″858
5 Rossi Laurent Dallara F396 1’46″583 1’46″420 1’45″194 3’31″614
6 Schmidt Henri Formule Renault FR2000 1’46″848 1’46″760 1’48″027 3’33″608
7 Aeschbacher Hans-Ulrich Dallara F3 Opel Evo 02 1’48″725 1’48″337 1’48″178 3’36″515
8 Fuchs Matthias Tatuus Formel Renault 2.0 1’53″272 1’51″043 1’54″900 3’44″315
9 Obi Jean-Claude Dallara F301 Fiat 1’53″376 1’55″174 1’54″027 3’47″403
Groupe E2-SS / 2001 à 3000 cmc
1 Berguerand Eric Lola FA99 1’24″240 1’27″654 1’26″264 2’50″504
2 Faustini Robin Osella FA30 1’28″119 1’29″924 1’29″600 2’57″719
3 Volluz Joël Osella FA30 1’29″735 1’29″741 1’29″847 2’59″476
4 Bosshard Markus Dallara Formel 3 Jenzer Egmo 1’45″737 1’48″990 1’47″095 3’32″832
5 Servalli Roberto Reynard K01 pp 1’52″144 1’49″970 3’42″114
Amweg Thomas Lola T94/50 1’33″348 pp pp
Groupe E2-SC / 0 à 1000 cmc
1 Grand Joël Osella PA21 JRB 1’33″208 1’34″145 1’34″591 3’07″353
Groupe E2-SC / 1001 à 2000 cmc
1 Zemp Michel Norma M20 FC 1’33″377 1’34″410 1’34″715 3’07″787
2 Noirat Jérémy Norma M20 F Evo 2’40″666 1’43″304 1’43″822 3’27″126
3 Viva Nicolas Norma M20B 1’55″119 1’53″169 1’55″853 3’48″288
Groupe E2-SC / 2001 à 3000 cmc
1 Steiner Marcel LobArt LA01 Honda Helftec 1’27″327 1’29″065 1’29″044 2’56″371
Groupe CN / 0 à 3000 cmc
1 Bovier Jean-Pierre Osella PA20/S BMW 1’49″787 1’46″774 pp 3’36″561
Groupe E2-SH / 0 à 1400 cmc
1 Chariatte Jean-François Tracking RC01 1’46″881 1’46″820 1’58″990 3’33″701
2 Caro Vincent – (B) Tracking RC01B 1’48″759 1’48″649 ab 3’37″408
Groupe RGT / + de 2000 cmc
1 Pinto Sergio Alpine A110 RGT 1’51″087 1’47″829 1’47″701 3’35″530
2 Craviolini Xavier Fiat Abarth 124 Rallye 1’58″616 1’56″797 1’57″747 3’54″544
Groupe A-ISA-R2-R3 / 0 à 1600 cmc
1 Bracelli Yves Peugeot 106 GTI 1’58″156 1’56″180 1’56″123 3’52″303
2 Claire Quentin Peugeot 106 S16 2’10″303 2’08″700 2’07″870 4’16″570
Groupe A-ISA-R2-R3 / + de 1600 cmc
1 Bron Pascal Citroën DS3 1’57″804 1’57″683 1’58″007 3’55″487
2 Fankhauser Nicola Honda Civic Type R 2’02″792 1’58″604 1’59″018 3’57″622
Groupe N-ISN-R1 / 0 à 2000 cmc
1 Cruz Alexandre Renault Clio Ragnotti 2’09″984 2’08″916 2’09″190 4’18″106
2 Kilchenmann Alphonse Suzuki Swift VVT Sport 3P 2’20″623 2’18″971 2’17″335 4’36″306
Groupe N-ISN-R1 / + de 3000 cmc
1 Halter Joe Mitsubishi Lancer Evo 7 1’53″296 1’52″535 1’51″060 3’43″595
2 Rey Jérôme Subaru Impreza 2’01″754 2’01″675 1’59″813 4’01″488
Groupe SSC / + de 3000 cmc
1 Steiner Chris Lotus V6 Cup 1’50″370 1’49″332 2’02″751 3’39″702
2 Comby Alexandre Porsche Cayman GT4 1’55″587 1’54″340 1’55″758 3’49″927
3 Kargl Benedikt Ford Focus RS CNG-Technik 2’04″789 2’01″890 2’01″443 4’03″333
Groupe SS / 0 à 2000 cmc
1 Krähenbühl André Honda Integra Type R 2’07″629 2’05″450 2’05″821 4’11″271
Groupe SS / + de 3000 cmc
1 Dayer Jean-Yves Subaru Impreza 2’03″249 2’00″836 2’01″720 4’02″556
Groupe IS / 0 à 1400 cmc
1 Schöpfer Stefan Audi 50 1’51″663 1’53″070 1’55″695 3’44″733
2 Moser Stephan Toyota Yaris 1’53″974 1’54″196 1’56″007 3’48″170
3 Husistein Mark Toyota Yaris 2’15″393 2’15″473 2’15″263 4’30″656
Groupe IS / 1401 à 1600 cmc
1 Burri Stephan VW Polo 1’46″670 1’47″335 1’47″290 3’33″960
2 Mattmüller Christoph VW Scirocco Mattmüller 1’47″533 1’48″149 1’50″203 3’35″682
3 Schmid Ruedi VW Golf 1 16V Lisa 2’02″651 1’59″469 2’13″414 4’02″120
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc
1 Ochsner Jürg Opel Kadett C 1’45″257 1’45″675 1’45″212 3’30″469
2 Geering Marco Opel Kadett C GTE 1’45″454 1’45″413 1’45″748 3’30″867
3 Niederberger Philip Opel Kadett C City 1’47″949 1’47″198 1’48″144 3’35″147
4 Santonastaso Manuel BMW 320 si WTCC 1’48″454 1’48″038 1’48″463 3’36″492
5 Donzé Arnaud VW Golf 1’50″803 1’48″743 1’48″241 3’36″984
6 Kuhn Sergio Peugeot 206 S2000 1’48″396 1’48″794 1’48″762 3’37″158
7 Vallat Patrick VW Golf 1’50″815 1’49″188 1’49″221 3’38″409
8 Villoz Hervé Renault Clio RS Evo 1’50″451 1’49″431 1’48″997 3’38″428
9 Hedinger Patrick Peugeot 205 GTI 1’51″621 1’49″749 1’49″422 3’39″171
10 Schorderet Yann VW Golf MK2 1’51″877 1’52″072 1’54″985 3’43″949
11 Burri Andreas Opel Kadett C 1’54″013 1’53″193 1’51″958 3’45″151
12 Hollenstein Markus VW Golf 1 GTI 1’54″983 1’54″852 1’55″721 3’49″835
13 Fantoni Ivan VW Golf 1 8V 1’58″197 1’55″564 1’56″545 3’52″109
14 Zaugg Markus Opel Kadett C 1’57″299 1’55″127 1’57″051 3’52″178
15 Küpfer Patrick Opel Corsa B 1’58″046 1’58″618 1’58″156 3’56″202
16 Lüthi Frank Renault Mégane Cup 2’00″283 1’59″004 1’57″567 3’56″571
17 Wüthrich Daniel VW Golf 1’59″725 1’59″701 1’59″888 3’59″426
18 Trescher Felix Renault Clio 3 RS 2’06″478 2’04″134 2’03″602 4’07″736
19 Spiess Marcel VW Golf 1 2’06″245 2’05″791 2’03″315 4’09″106
20 Tschanz Urs BMW 2002 2’12″294 2’08″996 2’09″713 4’18″709
Groupe IS / 2001 à 2500 cmc
1 Banz Armin Opel Kadett C 16V 1’46″302 1’46″487 ab 3’32″789
2 Waldvogel Ferdi BMW M3 E30 1’48″069 1’47″795 1’49″376 3’35″864
3 Koch Josef Opel Kadett C 16V 1’49″200 1’49″495 1’49″583 3’38″695
4 Aeschlimann Daniel Opel Kadett C 1’50″132 1’49″627 1’49″946 3’39″573
5 Knaus Christian Opel Kadett C 1’51″709 1’50″734 1’51″946 3’42″443
6 Eberle Harry Opel Kadett C 1’52″239 1’52″359 1’52″473 3’44″598
7 Erni Pius Opel Kadett C 1’54″529 1’53″023 1’54″388 3’47″411
8 Etter André Opel Kadett C GTE 1’55″374 1’54″529 1’57″705 3’49″903
9 Santos Ted Seat Ibiza 1’56″476 1’54″988 1’55″052 3’50″040
Groupe IS / 2501 à 3500 cmc
1 Von Rotz Dominic Aud A4 B5 Quattro 1’50″986 1’47″874 1’48″424 3’36″298
2 Zenklusen Vanessa Subaru Impreza Type R 1’49″923 1’48″833 1’48″543 3’37″376
3 Praplan Basile Ford Sierra Cosworth 1’54″900 1’55″631 1’56″248 3’50″531
4 Métroz Alex Ford Sierra Cosworth 1’56″741 1’56″422 1’56″776 3’53″163
5 Comby David Porsche Carrera 2’04″870 2’06″138 2’05″482 4’10″352
Groupe IS / + de 3500 cmc
1 Neff Frédéric Porsche 996 GT2 R 1’41″042 1’41″607 1’41″759 3’22″649
2 Sawatzki Bruno Porsche 991.1 Cup 1’40″781 1’42″102 1’44″345 3’22″883
3 Bischofberger Roland Porsche 997 GT3 Cup 1’52″724 1’52″915 1’52″950 3’45″639
Groupe E1 / 0 à 1400 cmc
1 Bächler Martin VW Lupo BTC 1’53″164 1’53″391 2’30″288 3’46″555
2 Rohr Christoph Audi 50 MLP 1’58″859 1’58″584 1’57″618 3’56″202
3 Zimmermann Beat VW Polo 1’59″132 1’59″209 2’01″551 3’58″341
Noser Roger VW Polo RNP 2’06″597 pp pp
Groupe E1 / 1401 à 1600 cmc
1 Bürki Martin VW Polo MB 1’44″694 1’45″855 ab 3’30″549
2 Savoy Roger Suzuki Swift RS 1’53″622 1’52″457 1’52″019 3’44″476
3 Mühlemann Roger Citroën Saxo VTS 1’55″466 1’56″099 2’09″397 3’51″565
4 Ecabert Ludovic Citroën Saxo 1’57″395 1’57″672 2’07″057 3’55″067
5 Gfeller Heinz Ford Fiesta ST 2’00″911 2’00″976 2’01″367 4’01″887
Jeanneret Olivier VW Golf pp 1’53″257 pp
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc
1 Coquoz Sébastien Opel Kadett C 1’44″277 1’45″895 1’45″471 3’29″748
2 Steiner Reto Ford Escort RS2000 1’46″043 1’47″231 1’47″138 3’33″181
3 Darani Christian Fiat X1/9 1’46″638 1’49″238 1’48″845 3’35″483
4 Houlmann Fabien Peugeot 205 1’47″683 1’49″291 1’48″417 3’36″100
5 Niederer Peter Opel Kadett C 1’47″384 1’54″201 1’48″846 3’36″230
6 Fauler Dani VW Golf 20V 1’48″115 1’50″354 1’51″428 3’38″469
7 Fuhrer Ruedi Honda CRX F20 1’49″563 1’50″551 1’49″531 3’39″094
8 Esteves Michael VW Scirocco 1’53″337 1’51″227 1’50″323 3’41″550
9 Bralla Christian Fiat X1/9 1’51″537 1’51″268 1’53″253 3’42″805
10 Straubhaar Peter VW Golf 1’51″214 1’52″131 1’53″400 3’43″345
11 Leuenberger Frédéric Renault Clio RS 1’55″807 1’56″143 1’56″413 3’51″950
12 Spiess Erwin Renault Clio RS 1’56″643 1’56″107 1’56″306 3’52″413
13 Mühlemann Bernhard Ford Focus ST170 1’57″777 1’56″180 1’57″279 3’53″459
14 Biaggi Gaetan VW Golf 1 1’56″375 1’57″123 1’57″891 3’53″498
15 Maillard Stive Toyota Corolla AE86 R 2’00″904 1’57″970 1’57″570 3’55″540
16 Egetö Adrian Renault Clio 3 Cup 1’58″544 1’58″712 1’58″663 3’57″207
17 Fragnière Fred Renault Clio 2 16V 2’19″696 2’17″809 2’18″686 4’36″495
Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc
1 Farine Benoît Honda CRX 1’47″137 1’46″514 1’46″592 3’33″106
2 Nicole Benjamin BMW 2002 TI 1’52″111 1’54″857 1’52″735 3’44″846
3 Bernhard Diego Opel Kadett C 1’53″078 1’52″998 1’53″086 3’46″076
4 Mathey Allan BMW 325i E36 1’52″933 1’53″532 1’53″147 3’46″080
5 Monnard Laurent BMW E21 2’02″474 2’01″180 2’00″792 4’01″972
6 Gasser Paul BMW E30 HRT 2’01″903 2’02″125 2’02″223 4’04″028
7 Martinali Danilo BMW 318 E30 2’09″223 2’08″205 2’08″240 4’16″445
Pillet Michael BMW M3 ab pp pp
Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc
1 Bollhalder Hermann Opel Speedster Egmo 1’43″261 1’43″388 1’42″652 3’25″913
2 Bürki Martin Olivier BMW MPower E33 1’43″147 1’43″421 pp 3’26″568
3 Köchli René Honda Civic RK4 1’46″620 1’46″526 1’46″074 3’32″600
4 Cattin Nicolas BMW 325i 1’46″904 1’48″246 1’48″065 3’34″969
5 Huwiler Thomas BMW E30 HRT 1’48″823 1’49″639 1’48″885 3’37″708
6 Nicolet Jérôme Peugeot 308 Racing Cup 1’48″991 1’49″666 1’49″272 3’38″263
7 Métroz Kevin BMW M3 1’50″656 pp 1’49″975 3’40″631
8 Mariaux Florent BMW E30 1’52″453 1’52″047 1’51″294 3’43″341
9 Gurtner Christoph BMW E46 1’54″892 1’56″179 1’55″467 3’50″359
10 Rohrbach Patrick BMW E30 24V 1’55″777 1’57″036 1’55″951 3’51″728
11 Pillonel Yann BMW E36 1’56″521 1’56″811 1’57″188 3’53″332
12 Leupi Mario BMW 328i 2’03″658 2’01″854 2’00″963 4’02″817
13 Hitz Roger Mini Cooper S 2’12″364 2’09″529 2’10″559 4’20″088
Murisier Pierre Ford Fiesta pp pp pp
Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc
1 Meisel Reto Mercedes 340 SLK 1’49″716 1’34″865 1’35″306 3’10″171
2 Bertocchi Mario BMW E36 1’47″459 1’47″471 1’47″748 3’34″930
3 Graf Kyrill BMW M3 E46 GTR 1’50″581 1’50″553 1’51″893 3’41″134
4 Emond Stéphane – (B) BMW M3 E36 1’52″655 1’51″497 1’52″252 3’43″749
5 Bonvin Frédéric BMW M3 E36 1’51″992 1’52″464 1’52″028 3’44″020
6 Farinoli Emilio Lancia Delta Integrale 1’56″750 1’55″937 1’55″771 3’51″708
7 Sonnenschein Christian Lancia Delta HF Integrale 2’00″327 2’01″963 2’00″666 4’00″993
8 Epp Martin Audi TT 2’05″377 2’01″280 2’01″236 4’02″516
9 Gerig Marcel Audi TT 2’03″663 2’02″126 2’01″781 4’03″907
10 Prandi Fabio Audi TT 2’01″718 2’03″911 2’09″497 4’05″629
11 Notter Gilles BMW E30 Touring 2’03″859 2’04″434 2’04″430 4’08″289
12 Schenk Simon Audi S3 Turbo Heidi 2’08″074 2’05″455 2’03″727 4’09″182
Groupe E1 / + de 3500 cmc
1 Schnellmann Roger Mitsubishi Lancer Evo 8 1’36″747 1’35″795 1’36″357 3’12″152
2 Rebord Aristide BMW M3 GT4 1’46″260 1’47″903 1’46″528 3’32″788
3 Cereghetti Aramis BMW M5 E34 1’49″552 1’50″257 1’50″211 3’39″763
4 Winiger Richard Porsche 991 GT3 Cup 1’50″375 1’51″189 1’50″011 3’40″386
5 Rey Frédéric Audi 100 S4 2’11″382 2’10″594 2’09″002 4’19″596
Krieg Danny Porsche GT3 Cup 991 ab pp pp
Groupe TCR / + de 3000 cmc
1 Schläppi Mathias Hyundai i30 1’47″085 1’46″988 pp 3’34″073
2 Widmer Michael Hyundai i30 TCR 1’53″084 1’50″167 1’51″773 3’41″940
3 Yerly Christian Seat Leon 2’01″040 1’58″766 1’56″939 3’55″705
Renault Classic Cup
1 Krebs Philipp Renault Clio Cup 1’53″639 1’54″222 1’54″607 3’47″861
2 Wolf Denis Renault Clio Cup 3 1’54″287 1’54″167 1’54″866 3’48″454
3 Schläpfer Michael Renault Clio 3 Cup 1’54″985 1’54″704 1’56″080 3’49″689
4 Brunner Jürg Renault Clio Cup 2 1’58″064 1’56″816 1’58″069 3’54″880
5 Beyeler Marc Renault Clio RS III Cup 1’57″878 1’57″848 ab 3’55″726
6 Zutter Dario Renault Clio 3 RS Cup 1’58″850 1’57″986 1’57″916 3’55″902
7 Brunner Stefan Renault Clio 2 Cup 2’07″362 2’08″317 2’07″999 4’15″361
Groupe VHC / 0 à 1600 cmc
1 Balemi Gianmarco Alpine Renault A110 1600S 2’14″143 2’10″131 2’10″199 4’20″330
Groupe VHC / 1601 à 2000 cmc
1 Fleury Frédéric Opel Ascona B 2’08″064 2’06″842 2’08″380 4’14″906
2 Mathez Guillaume Peugeot 309 GTI 16V 2’10″788 2’09″794 2’08″282 4’18″076
Groupe VHC / + de 2000 cmc
1 Nicolas Gérard Ford Sierra Cosworth 1’54″079 1’53″990 1’57″055 3’48″069
2 Waeber Willy Porsche SC 3.0 Gr. 4 1’58″458 1’57″538 1’56″243 3’53″781
3 Fleury Jean-Louis Opel Ascona B 2’18″409 2’15″601 2’15″864 4’31″465