Bergrennen Oberhallau / 28-29.08.1999 / 118 classés

 

Groupe D/E / Formule Ford 1600 cmc
1 Kistler Leo Van Diemen RF90 1’32″42 1’33″27 3’05″69
2 Maimone Fabio Faster AF91 1’33″66 1’34″52 3’08″18
3 Hug Fredi Van Diemen RF91 1’34″35 1’34″91 3’09″26
4 Schafer Daniela Van Diemen RF91 1’34″69 1’35″67 3’10″36
5 Marty Walter Van Diemen RF91 1’36″50 1’35″25 3’11″75
6 Cappelletti Elios Van Diemen RF90 1’36″77 1’36″63 3’13″40
7 Mathey Stéphane Van Diemen RF90
Groupe D/E / Formule Ford 1800 cmc
1 Grünig Hans Swift SC97 1’28″05 1’28″40 2’56″45
2 Schenker Walo Swift SC98 1’29″77 1’30″26 3’00″03
3 Genoud David Van Diemen RF96 1’31″16 1’30″53 3’01″69
4 Staub Adrian Vector 95 1’31″08 1’31″11 3’02″19
5 Müller Horst – (D) Van Diemen RF95 1’32″89 1’31″50 3’04″39
6 Lanz Christian Mygale SJ95 1’34″64 1’34″08 3’08″72
Groupe D/E / Formule 3
1 Stingelin Thomas Dallara 394 Opel 1’21″04 1’21″32 2’42″36
2 Zeller Jo Dallara 396 Opel 1’20″88 1’21″53 2’42″41
3 Huber Bruno Ralt RT35 Alfa 1’23″14 1’23″54 2’46″68
4 Sträuli Willi Dallara 395 Fiat 1’23″45 1’23″59 2’47″04
5 Gauch André Ralt RT36 Alfa 1’24″40 1’24″43 2’48″83
6 Heimberg Marcel Ralt RT36 Alfa 1’24″65 1’24″85 2’49″50
7 Scherle Heinz – (D) Reynard 873 1’25″50 1’26″10 2’51″60
8 Gysin Fabian Ralt RT34 Alfa 1’26″60 1’27″20 2’53″80
9 Schrepfer Mirco Dallara 393 Fiat 1’28″83 1’27″20 2’56″03
10 Vetter Robert Dallara 392 Opel 1’27″53 1’28″85 2’56″38
Groupe D/E / Série IV 0 à 2000 cmc
1 Sudan Claude Dallara 397 Opel 1’19″76 1’19″98 2’39″74
2 Dufaux Jean-Jacques Maurer BMW 1’29″42 1’21″43 2’50″85
3 Antille Jean-Claude Martini MK45 BMW 1’24″51 1’26″88 2’51″39
4 Eigenmann Bruno Ralt RT34 1’26″54 1’28″10 2’54″64
5 Savare Daniel Martini MK45 1’27″86 1’26″87 2’54″73
Groupe D/E / Formule 3000
1 Szasz Laszlo – (H) Reynard 93D Zytek 1’13″29 1’13″41 2’26″70
2 Fendrich Horst – (D) Reynard 95D Cosworth
3 Tschümperlin Pius Lola T90/50 Ford 1’29″03 1’26″19 2’55″22
Groupe CN / 2001 à 3000 cmc
1 Steiner Heinz Martini MK77 BMW 1’18″08 1’17″99 2’36″07
2 Stenger Herbert – (D) Stenger CN
3 Pfyl Josef Centenari MK3 Alfa 1’22″50 1’21″39 2’43″89
4 Fuchs Walter PRC S97 BMW 1’26″06 1’24″36 2’50″42
5 Gärtner Adolf Argo JM21 Alfa 1’28″95 1’27″75 2’56″70
6 Acklin Marcel Lucchini SN89 1’33″05 1’33″55 3’06″60
7 Bockhorn Stephan Lucchini P2 Alfa
Groupe C3 / 2001 à 2500 cmc
1 Ehrat Hermann PRC C/3 1’27″43 1’27″31 2’54″74
Groupe C / Sports 2000
1 Trumpfheller Uwe Tiga SC 1’37″64 1’36″17 3’13″81
Groupe B / + de 3000 cmc
1 Bührer Nicolas Porsche Carrera RS 1’33″85 1’32″78 3’06″63
2 Boppart Hanspeter Porsche 911 RS 1’34″13 1’46″63 3’20″76
Groupe ST / 1601 à 2000 cmc
1 Schenk Martin Toyota Carina E 1’29″42 1’28″94 2’58″36
2 Schmidlin Ruedi Mitsubishi Lancer 1’40″35 1’31″89 3’12″24
3 Mauerhofer Daniel Mercedes 190E 1’37″59 1’37″00 3’14″59
Groupe A / 0 à 2000 cmc
1 Zbinden Stephan Honda Civic SIR II 1’41″92 1’42″54 3’24″46
Groupe A / + de 3000 cmc
1 Hêche Yann Mazda 323 Turbo 1’39″72 1’39″98 3’19″70
Groupe N-CH / 0 à 1400 cmc
1 Buser Lisbeth Peugeot 106 Rallye 1’52″13 1’52″11 3’44″24
2 Rüegg Ernst Peugeot 106 Rallye 1’54″00 1’53″26 3’47″26
3 Schmidlin Jörg Suzuki Swift GTI 1’55″85 1’53″28 3’49″13
Groupe N-CH / 1401 à 1600 cmc
1 Grimaldi Romeo Peugeot 106 16V 1’44″36 1’43″62 3’27″98
2 Jakob Daniel Peugeot 106 16V 1’51″45 1’51″68 3’43″13
3 Müller Oliver Opel Corsa GSI 1’56″43 1’56″52 3’52″95
Groupe N-CH / 1601 à 2000 cmc
1 Kamm Balthasar Opel Astra GSI 16V 1’42″69 1’41″98 3’24″67
2 Hediger René Honda Integra R 1’42″80 1’42″35 3’25″15
3 Hedinger Bernhard Peugeot 306 GTI 1’42″96 1’42″48 3’25″44
4 Omlin Silvan Opel Astra GSI 16V 1’45″58 1’44″60 3’30″18
Groupe IS / 0 à 1400 cmc
1 Kamm Edi VW Polo 1’35″13 1’34″15 3’09″28
2 Wüst Reto VW Polo 1’34″98 1’35″58 3’10″56
3 Gerber Christian VW Polo Sorg 1’37″34 1’35″84 3’13″18
4 Howald Martin VW Polo 1’39″10 1’40″50 3’19″60
Groupe IS / 1401 à 1600 cmc
1 Huggler Markus Toyota Corolla 1’32″35 1’33″12 3’05″47
2 Mattmüller Christoph VW Scirocco 1’34″27 1’33″14 3’07″41
3 Wüst Josef VW Golf 1’33″66 1’33″91 3’07″57
4 Elsener Pirmin Toyota Corolla 1’34″67 1’35″75 3’10″42
6 Führer Mathias Toyota Corolla
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc
1 Erb Fritz Opel Kadett GTE 1’26″55 1’27″10 2’53″65
2 Bürki Martin VW Golf GTI 16V 1’30″46 1’31″30 3’01″76
3 Rüfenacht Alfred Opel Kadett GTE 1’31″47 1’30″60 3’02″07
4 Winkler Bruno Opel Kadett C 1’33″11 1’33″62 3’06″73
5 Furrer Kurt BMW 320 1’36″89 1’37″11 3’14″00
6 Tenti Thierry VW Golf GTI 1’43″77 1’43″86 3’27″62
7 Doutaz Cédric Renault Clio Cup 1’44″24 1’44″27 3’28″51
8 Kropf Hanspeter Renault Clio Cup 1’44″38 1’44″16 3’28″54
9 Andrey Thomas Renault Clio Cup 1’44″41 1’44″40 3’28″81
10 Nigg Barbara Renault Clio Cup 1’46″39 1’46″80 3’33″19
Groupe IS / 2001 à 2500 cmc
1 Koch Josef Opel Kadett C 1’29″14 1’28″67 2’57″81
2 Brugger Albert Opel Ascona 400 1’29″40 1’29″15 2’58″55
3 Beltrami Andrea BMW M3 E30 1’31″27 1’30″58 3’01″85
4 Leuenberger Frederic Renault 5 GT Turbo
Groupe IS / + de 2500 cmc
1 Pfefferlé Alain Porsche 935 Turbo 1’24″43 1’22″75 2’47″18
2 Lompa Flavio BMW Alpina 1’35″09 1’34″68 3’09″77
Groupe CHX / Toutes classes
1 Meisel Reto Mercedes 190 Evo II 1’25″26 1’24″75 2’50″01
2 Balemi Gian Marco Renault Spider 1’45″35 1’44″29 3’29″64
Groupe E1 / British Race Challenge
1 Messmer Rolf Triumph Spitfire 1’46″96 1’45″67 3’32″63
2 Amstutz Bruno Jaguar XJS 1’46″52 1’46″97 3’33″49
3 Aeschbach Christian MG GTS 1’46″61 1’47″46 3’34″07
4 Messmer Dieter Triumph Spitfire 1’49″24 1’51″19 3’40″43
5 Senn Herbert Triumph Spitfire MK3 1’50″62 1’50″95 3’41″57
6 Lerch Thomas MG B GT 1’54″56 1’54″31 3’48″87
Mazda MX-5 Cup
1 Hadorn Daniel Mazda MX-5 1’44″85 1’44″11 3’28″96
2 Ryf Lukas Mazda MX-5 1’44″58 1’45″64 3’30″22
3 Debrunner Jean-Claude Mazda MX-5 1’45″64 1’45″33 3’30″97
4 Schneiter Kurt Mazda MX-5 1’46″12 1’46″39 3’32″51
5 Lüthi Walter Mazda MX-5 1’46″97 1’46″14 3’33″11
6 Zarriello Josef Mazda MX-5 1’47″74 1’46″25 3’33″99
7 Scheidegger Ernst Mazda MX-5 1’47″22 1’46″86 3’34″08
8 Borer Daniel Mazda MX-5 1’47″43 1’46″78 3’34″21
9 Egli Diego Mazda MX-5 1’47″50 1’47″52 3’35″02
10 De Francesco Claudio Mazda MX-5 1’47″70 1’47″82 3’35″52
12 Hasler Martin Mazda MX-5
14 Fehlmann Elvira Mazda MX-5
Citroën Saxo Cup
1 Eggenberger Fabian Citroën Saxo VTS 1’38″44 1’38″62 3’17″06
2 De Graaf Pierre Citroën Saxo VTS 1’38″74 1’38″60 3’17″34
3 Hedinger Matthias Citroën Saxo VTS 1’38″76 1’38″94 3’17″70
4 Spiess Erwin Citroën Saxo VTS 1’38″80 1’39″04 3’17″84
5 Baillif Denis Citroën Saxo VTS 1’39″28 1’39″36 3’18″64
6 Meier Mario Citroën Saxo VTS 1’39″69 1’38″99 3’18″68
7 Schläppi Mathias Citroën Saxo VTS 1’39″80 1’39″08 3’18″88
8 Aeschlimann Rudolf Citroën Saxo VTS 1’39″84 1’39″50 3’19″34
9 Fach Alex Citroën Saxo VTS 1’40″93 1’40″53 3’21″46
10 Zbinden Thierry Citroën Saxo VTS 1’40″87 1’40″60 3’21″47
12 Eschmann Fabrice Citroën Saxo VTS 1’41″44 1’40″62 3’22″06
Renault Mégane Cup
1 Stirnimann Beat Renault Mégane 1’38″53 1’37″95 3’16″48
2 Nigg Alfred Renault Mégane 1’39″96 1’39″47 3’19″43
Groupe VHC / Toutes classes
1 Stoitzner Alfred – (A) Lotus 41-F2 1’37″36 1’35″65 3’13″01
2 Portmann Austin Healey MKII 1’52″86 1’53″55 3’46″41
3 Kaufmann Janette Lagonda V12 Le Mans 2’12″79 2’10″94 4’23″73