Course de côte de La Roche-La Berra / 11-12.09.2004 / 133 présents / 133 partants / 129 classés

 

Groupe D/E2 / 0 à 1400 cmc  
1. Pillonel Yann Martini MK82 2’30″94 2’05″75 1’59″97 4’05″72
2. De Siebenthal Denis Arcobaleno 2’24″85 2’14″24 2’04″95 4’19″19
3. Dougoud Nicolaj GDS Spyder 2’42″72 2’11″98 2’11″11 4’23″09
4. Waeber Olivier PRM RMS Evo 2 2’27″83 2’14″77 2’10″58 4’25″35
5. Jacquin Bruno Formule Europe 2’45″59 2’21″92 2’13″11 4’35″03
6. Gallay Steve Arcobaleno 2’35″69 ab 2’10″80 4’46″49
7. Fragnière Jean-Luc Arcobaleno 2’40″47 2’35″25 2’19″29 4’54″54
8. Sutterlin Gilles Exess Furia 2’42″27 2’36″41 2’20″51 4’56″92
Groupe D/E2 / 1401 à 1600 cmc
1. Eigenmann Bruno Ralt RT3 SV 2’24″12 2’09″88 2’04″94 4’14″82
2. Balmer Christian Caterham Super 7 2’23″81 2’11″81 2’06″69 4’18″50
3. Stoitzner Alfred – (A) Lotus 41 F2 2’33″36 2’23″25 2’20″72 4’43″97
4. Berguerand Louis Martini MK48 2’31″18 2’35″93 2’15″00 4’46″18
5. Hänni Ernst Reynard 89F 2’42″55 2’28″73 2’23″48 4’52″21
6. Eisenhut Ueli – (FL) Lotus XI Le Mans 2’40″41 2’32″66 2’23″80 4’56″46
Groupe D/E2 / 1601 à 2000 cmc
1. Rey Michel Martini MK42 Alfa 2’16″31 2’05″79 2’02″16 4’07″95
2. Rey Roger Ralt Valdor BMW 2’26″87 2’10″70 2’06″13 4’16″83
3. Pfeuti Hans Swift SC98 2’25″16 2’13″94 2’09″16 4’23″10
4. Martin Steve Van Diemen RF94 2’24″07 2’13″92 2’09″93 4’23″85
5. Kindler Martin Tatuus RC99 2’25″71 2’16″75 2’08″65 4’25″40
6. Stähli Hans Brabham BT38 pp 2’29″37 2’12″84 4’42″21
Groupe D/E2 / + de 3000 cmc
1. Grünenwald Roman Dutton B Plus 2’32″53 2’14″22 2’09″33 4’23″55
2. Hodel Anton Chevrolet Monte Carlo 2’46″21 2’25″67 2’12″99 4’38″66
3. Büchi Daniel Chevrolet Camarro 2’35″85 2’24″18 2’15″19 4’39″37
Groupe D/E2 / Formule 3
1. Dütsch Patrick Dallara F300 Opel 2’09″60 2’00″12 1’54″22 3’54″34
2. Sinopoli Anthony Dallara F302 Opel 2’13″15 1’59″21 1’55″72 3’54″93
3. Sträuli Willi Dallara F301 Fiat 2’22″12 2’04″64 1’58″34 4’02″98
4. Gysin Fabian Dallara 394 Fiat 2’19″04 2’06″35 1’57″82 4’04″17
5. Huber Bruno Ralt 93C Alfa 2’18″99 2’07″05 2’01″97 4’09″02
6. Debrunner Hansruedi Dallara 398 Opel 2’15″01 2’03″58 2’16″16 4’18″59
Groupe D/E2 / Formule Renault
1. Debrunner Jean-Claude Tatuus Renault 3’50″37 2’02″54 1’57″65 4’00″19
2. Hirschi Jonathan Tatuus Renault 2’35″68 2’08″10 2’00″88 4’08″98
3. Auderset Nicolas Tatuus Renault 2’23″81 2’12″24 2’05″52 4’17″76
4. Genoud Joe Tatuus Renault 2’38″89 2’16″10 2’08″89 4’24″99
Groupe D/E2 / Formule 3000
1. Murisier Jean-Daniel Reynard 92D Ford 2’13″35 1’54″47 1’48″96 3’43″43
2. Berguerand Eric Lola T96/50 Ford 2’17″06 1’54″87 1’51″08 3’45″95
3. Dufaux Jean-Jacques Reynard 91D Judd 2’21″00 1’58″76 1’55″30 3’54″06
Groupe CN / 2001 à 3000 cmc
1. Pfyl Josef Martini MK77 2’25″88 2’10″56 2’03″10 4’13″66
2. Müller Urs Argo JM21 Alfa 2’29″94 2’14″22 2’06″62 4’20″84
3. Steiner Marcel Martini MK77 BMW 2’17″08 2’05″00 2’25″82 4’22″08
4. Acklin Marcel PRC Alfa 2’27″20 2’20″12 2’09″47 4’29″59
Groupe GT / + de 3000 cmc
1. Bührer Nicolas Porsche 996 GT3 2’20″20 2’17″69 2’24″45 4’37″89
Groupe ST / 1601 à 2000 cmc
1. Kamm Edy Opel Vectra 2’24″58 2’12″84 2’05″78 4’18″62
2. Lüthi Hansjürg Opel Vectra 2’28″86 2’17″76 2’15″84 4’33″60
Groupe A / 1401 à 1600 cmc
1. Maeder Arnaud Citroën Saxo VTS 2’28″80 2’27″30 2’22″72 4’50″02
2. Bonvin Yann Citroën Saxo VTS 2’27″29 2’26″27 2’24″75 4’51″02
3. Villoz Hervé Citroën Saxo VTS 2’31″42 2’30″37 2’26″79 4’57″16
4. Roh Jean-Michel Citroën Saxo VTS 2’33″84 2’31″21 2’28″49 4’59″70
Groupe N / 1401 à 1600 cmc
1. Langenegger Max Peugeot 106 GTI 2’33″88 2’33″82 2’37″76 5’07″70
2. Antonini Nicola Peugeot 106 S16 2’36″24 2’36″28 2’33″11 5’09″35
3. Oreiller John Peugeot 106 16V 2’40″34 2’36″25 2’46″68 5’16″59
Groupe N / 1601 à 2000 cmc
1. Grimaldi Romeo Honda Civic Type R 2’26″73 2’26″47 2’25″32 4’51″79
2. Tschaggelar Stephan Opel Astra OPC 2’39″77 2’36″12 2’35″80 5’11″92
3. Tremp-Kamm Petra Renault Clio Sport 2’38″96 2’37″24 2’38″13 5’15″37
Groupe ISA / 0 à 2000 cmc
1. Banderet Serge Renault Clio 2.0 2’34″42 2’32″45 2’28″87 5’01″32
2. Weyeneth Daniel Renault Clio 16V 2’37″75 2’35″19 2’32″17 5’07″36
Groupe ISA / + de 2000 cmc
1. Ronzoni Gianluca BMW M3 E30 pp 2’23″64 2’19″02 4’42″66
2. Dellea Maurizio BMW 325i 2’44″53 2’36″81 2’33″04 5’09″85
Groupe ISN / 0 à 1400 cmc
1. Finger Markus Peugeot 106 Rallye 2’43″34 ab 2’37″01 5’20″35
2. Jungen Daniel Peugeot 106 Rallye 2’46″58 2’43″51 2’41″41 5’24″92
Groupe ISN / 1601 à 2000 cmc
1. Bigler Eric Renault Clio 16V 2’32″33 2’29″99 2’25″09 4’55″08
2. Desachy Patrice Renault Clio 16V 2’41″58 2’40″49 2’37″21 5’17″70
Groupe SSC / + de 3000 cmc
1. Tschümperlin Pius Porsche 911 GT2 2’33″33 2’31″43 2’23″40 4’54″83
2. Gysler Fred Porsche 996 GT3 2’36″48 2’35″15 2’27″68 5’02″83
Groupe SS / 0 à 1400 cmc
1. Rüegg Ernst Peugeot 106 Rallye 2’48″75 2’45″94 2’43″72 5’29″66
Groupe SS / 1601 à 2000 cmc
1. Wicki Robert Renault Clio RS 2’30″12 2’29″07 2’25″40 4’54″47
2. Hediger René Honda Integra Type R 2’29″09 2’27″91 2’26″61 4’54″52
3. Kuhn Oskar Renault Clio RS 2’30″06 2’29″13 2’26″34 4’55″47
4. Jufer Michael Honda Civic Type R 2’29″76 2’27″91 2’27″59 4’55″50
5. Hedinger Bernhard Peugeot 206 RC 2’35″74 2’36″19 2’35″09 5’10″83
Groupe IS / 0 à 1400 cmc
1. Schöpfer Stefan Audi 50 2’25″66 2’21″90 2’15″92 4’37″82
2. Dürig Andre Fiat Uno 16V 2’35″35 2’30″70 2’23″91 4’54″61
Groupe IS / 1401 à 1600 cmc
1. Mattmüller Christoph VW Scirocco 2’18″08 2’15″08 2’11″82 4’26″90
2. Jeanneret Olivier VW Golf GTI 2’21″52 2’18″29 2’12″52 4’30″81
3. Huggler Markus Toyota Corolla 2’25″43 2’20″70 2’13″19 4’33″89
4. Willener Werner VW Golf GTI 2’23″91 2’20″53 2’15″52 4’36″05
5. Rohr Werner Toyota Corolla 2’24″03 2’22″03 2’14″21 4’36″24
6. Savoy Jérôme VW Golf GTI 2’28″03 2’23″08 2’16″57 4’39″65
7. Aebischer Jean-Louis Toyota Corolla 2’32″51 2’26″87 2’14″25 4’41″12
8. Lanz Andreas Toyota Corolla 2’28″13 2’25″82 2’17″25 4’43″07
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc
1. Roth Marc Toyota Corolla 2’29″93 2’15″61 2’07″56 4’23″17
2. Girard Maurice BMW 320 2’25″24 2’17″29 2’08″74 4’26″03
3. Ehrbar Rolf Opel Kadett C 2’29″46 2’21″04 2’13″23 4’34″27
4. Marty Roman Opel Kadett GTE 2’27″65 2’22″60 2’13″56 4’36″16
5. Grünig Hans-Rudolf Opel Kadett GTE 2’27″77 2’22″79 2’15″13 4’37″92
6. Steiner Reto Ford Escort RS 2’36″71 2’25″57 2’13″43 4’39″00
7. Kissling Roger Opel Kadett GTE 2’33″73 2’25″71 2’13″91 4’39″62
8. Zürcher Urs Opel Kadett GTE 2’31″69 2’27″18 2’17″94 4’45″12
9. Leuenberger Frederic Renault Megane Cup 2’29″43 2’25″54 2’19″99 4’45″53
10. Andrey Thomas Renault Megane Cup 2’29″17 2’24″93 2’20″86 4’45″79
11. Oulevey Fabrice Peugeot 205 GTI 2’29″10 2’25″46 2’22″03 4’47″49
12. Lüthi Peter Renault Megane Cup 2’33″17 2’27″60 2’20″83 4’48″43
13. Leupi Markus Opel Kadett C 2’38″96 2’29″96 2’18″87 4’48″83
14. Buschor Armin Toyota Celica 2’27″09 2’23″04 2’35″57 4’50″13
15. Wolf Beat Renault Megane Cup 2’46″06 2’28″78 2’22″43 4’51″21
16. Boss Beat Renault Megane Cup 2’31″75 2’27″67 2’23″67 4’51″34
17. Buser Lisbeth Renault Megane Cup 2’34″85 2’33″31 2’27″72 5’01″03
18. Krause Fabienne Renault Megane Cup 2’37″01 2’34″09 2’29″09 5’03″18
Groupe IS / 2001 à 3000 cmc
1. Ianniello Bruno Lancia Delta S4 2’25″88 2’09″11 2’03″29 4’12″40
2. Geninasca Sacha Lancia Delta S4 2’21″72 2’11″48 2’05″92 4’17″40
3. Koch Josef Opel Kadett 16V 2’23″93 2’13″04 2’04″83 4’17″87
4. Chabod Dominique Renault 5 Turbo 2’31″08 2’14″09 2’09″23 4’23″32
5. Fischer Gérald Opel Ascona B pp 2’17″52 2’08″03 4’25″55
6. Bottecchia Enzo Renault 5 Turbo 2’29″09 2’20″66 2’11″60 4’32″26
7. Brugger Albert Opel Ascona 400 2’23″16 2’19″96 pp 4’43″12
Sawatzki Bruno Opel Ascona B exclu exclu exclu
Eberle Harald Opel Manta exclu exclu exclu
Planchamp Didier Renault 5 Turbo 1 exclu exclu exclu
Groupe IS / + de 3000 cmc
1. Nicolas Gérard Ford Sierra Cosworth 2’16″79 2’12″29 2’04″31 4’16″60
2. Metral Laurent Ford Sierra Cosworth 2’34″12 2’24″42 2’25″68 4’50″10
Groupe E1 / 0 à 1400 cmc
1. Wüthrich Hans Mini Cooper 2’29″27 2’25″87 2’22″73 4’48″60
2. Schüpbach Manfred Fiat 127 Abarth 2’28″04 2’25″70 2’24″63 4’50″33
3. Wüthrich Urs Mazda 323 2’41″13 2’35″74 2’32″11 5’07″85
Duss Heinz Austin Cooper S exclu exclu exclu
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc
1. Bürki Martin VW Golf 2’19″43 2’16″73 2’14″55 4’31″28
2. Buhler Philippe Opel Kadett GTE 2’23″90 2’19″48 2’14″78 4’34″26
3. Renevier Ronald Opel Kadett GTE 2’30″49 2’25″50 2’23″43 4’48″93
4. Schmid Markus Renault Clio RS 2’28″69 2’25″45 2’25″03 4’50″48
5. Küpfer Patrick Opel Corsa GSI 2’32″28 2’29″27 2’28″68 4’57″95
6. Amweg Thomas Mazda MX-5 2’33″82 2’30″43 2’28″28 4’58″71
7. Kueng Christophe Renault Clio RS 2’33″44 2’31″25 2’27″56 4’58″81
8. Servalli Roberto Opel Kadett City 2’38″41 2’34″35 2’31″65 5’06″00
9. Rusca Ivan Opel Ascona B 2’40″18 2’34″24 2’35″27 5’09″51
10. Forner Emanuele Alfa Romeo GTV 2’43″34 2’44″46 2’41″89 5’25″23
Groupe E1 / 2001 à 3000 cmc
1. Rüfenacht Alfred Opel Kadett GTE 2’28″77 2’27″16 2’20″58 4’47″74
2. Rusca Alberto – (I) Porsche Carrera RS 2’36″92 2’33″66 2’28″34 5’02″00
3. Delea Angelo Porsche Carrera RS 2’41″87 2’38″51 2’33″37 5’11″88
Groupe E1 / + de 3000 cmc
1. Büeler Toni Mitsubishi Lancer Evo 6 2’14″27 2’13″12 2’14″06 4’27″18
2. Ruch Rene Ferrari 308 GTB 2’20″38 2’21″01 2’13″93 4’34″31
Renault Clio Speed Trophy
1. Yerli Frédéric Renault Clio RS 2’19″10 2’17″06 2’11″67 4’28″73
2. Wolf Marcel Renault Clio RS 2’23″39 2’18″45 2’14″68 4’33″13
3. Bugnon Cédric Renault Clio RS 2’23″56 2’22″58 2’16″07 4’38″65
4. Amweg Sabine Renault Clio RS 2’25″59 2’20″97 2’21″14 4’42″11
Porsche Swiss Cup
1. Pfefferlé Alain Porsche Carrera RSR 2’28″27 2’23″49 2’22″39 4’45″88